Het grote motortopic deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 106 Laatste
Acties:
  • 352.169 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:04
mphilipp schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 15:36:
[...]

Ik bedoel de 'oude' raw knopjes. Tot de boxers van 2013 hadden ze links en recht een drukknop zitten die je met je duim moest bedienen voor links en rechts. En dan zat er rechts een cancel knop die je met je duim omhoog moest duwen. Kost je 3 bochten om aan te wennen en dan weet je niet beter meer. Maar ze zijn er vanaf gestapt omdat je nu de boorddcomputer enzo moet bedienen en dan zijn 3 knopjes waar je ook met 1 af kunt een beetje overdreven. Ik vond het altijd een prima systeem, maar in tests liepen ze er altijd over te miepen. Ik zag dat als een compliment, want er was blijkbaar niets belangrijkers om over te klagen :+
Dit zit inderdaad ook op mijn K75S en in vind het wel een grappig systeem, alleen dat cancelen vond ik nog wel wat lastig aangezien je met je gashand rare maneuvers moet maken om erbij te kunnen vooral als je een bocht aan het uit accelereren bent maar het went wel snel ja.

Ik moest langer wennen aan de opstelling van de Husky waar de knipperlicht bediening omgedraaid is met de claxon waardoor ik in het begin wel eens verkeerd drukte 8)7. Dit hebben blijkbaar meer Italiaanse fietsen.
Afbeeldingslocatie: http://www.motorcycle.com/gallery/gallery.php/d/376938-2/6797-2013-mv-agusta-brutale-800-left-grip.jpg?g2_GALLERYSID=TMP_SESSION_ID_DI_NOISSES_PMT

[ Voor 6% gewijzigd door cyntax op 13-02-2016 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
noes schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 00:11:
[...]

[...]

Juist bruut, die asymmetrische vormen. Ik vind het persoonlijk erg jammer dat het 2015 model qua asymmetrie een beetje is afgezwakt. De oudere modellen vind ik leuker om te zien. En qua rijden ken ik alleen de oude, dus ben daar nog happy mee :)

2015 model:
[afbeelding]

vs 2010 model (even door de kleur heenkijken, die vind ik persoonlijk niet zo) :
[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/10idyqb.jpg
Vanmiddag genomen. Nog best asymmetrisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:40
Het gaat de S1000R worden!
Maandag of dinsdag een krabbeltje zetten :)

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
kazzzdafke schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 16:20:
Het gaat de S1000R worden!
Maandag of dinsdag een krabbeltje zetten :)
Nice!
Welke kleurstelling?

Ik zag eerder dat iemand zei dat de R geen downshift heeft. De R heeft hetzelfde pakket als op de andere modellen zoals XR en RR dus ik vind dat een beetje vreemd. Volgens mij zit het er gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Neen zit er niet op en is ook niet in optie beschikbaar, helaas.
Kleurstelling wit, vind ik hem minder doorsnee dan zwart en kan ik nog alle kanten uit qua eigen toevoegingen van kleurstelling (stickers)..
Wel full option (2 paletten) met akra...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:48

Bommes

Capo del formaggio

Als je goed kijkt zie je haren op heel de band zitten, denk dat het ding er nog geen 50 km op zat.. ;)

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Rody schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 16:59:
[...]

Ik zag eerder dat iemand zei dat de R geen downshift heeft. De R heeft hetzelfde pakket als op de andere modellen zoals XR en RR dus ik vind dat een beetje vreemd. Volgens mij zit het er gewoon op.
Zelf terugschakelen en revmatchen is wel zo leuk. Anders hoef je zelf helemaal niets meer te doen met de upquickshifter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

mphilipp schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 15:36:
[...]

Ik bedoel de 'oude' raw knopjes. Tot de boxers van 2013 hadden ze links en recht een drukknop zitten die je met je duim moest bedienen voor links en rechts. En dan zat er rechts een cancel knop die je met je duim omhoog moest duwen. Kost je 3 bochten om aan te wennen en dan weet je niet beter meer. Maar ze zijn er vanaf gestapt omdat je nu de boorddcomputer enzo moet bedienen en dan zijn 3 knopjes waar je ook met 1 af kunt een beetje overdreven. Ik vond het altijd een prima systeem, maar in tests liepen ze er altijd over te miepen. Ik zag dat als een compliment, want er was blijkbaar niets belangrijkers om over te klagen :+
Aha, bedankt voor de opheldering: Op mn 2010 BMW S1000RR zit namelijk de gewone schakelaar, maar iets kleiner dan op de 2009 Fireblade zat. Vandaar de verwarring ;)

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Leken me echt douchebags, maar na een aflevering moet ik zeggen dat t best leuk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:04

mphilipp

Romanes eunt domus

cyntax schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 16:03:
[...]
Dit zit inderdaad ook op mijn K75S en in vind het wel een grappig systeem, alleen dat cancelen vond ik nog wel wat lastig aangezien je met je gashand rare maneuvers moet maken om erbij te kunnen vooral als je een bocht aan het uit accelereren bent maar het went wel snel ja.
Ik vond het nooit zo'n probleem, alleen merk ik dat ze het op de GS het cancel knopje een fractie hebben verplaatst, en dan zit je dus echt wel een poos steeds verkeerd te drukken. Blijkbaar ben ik te oud om snel om te schakelen naar een nieuwe positie en wil die duim steeds naar de plek waar ie een paar jaar heen ging...

En bovendien had ik op de RT een Kisan Signalminder die de functionaliteit van de knippers aanpast. Een van de handigste features was 'same side cancel'. Jammer dan BMW dan zelf niet oppikte, want het is superhandig en logisch: gewoon nog een keer op rechts drukken om raw naar rechts weer uit te zetten. Slim.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:21
[...]

Ik moest langer wennen aan de opstelling van de Husky waar de knipperlicht bediening omgedraaid is met de claxon waardoor ik in het begin wel eens verkeerd drukte 8)7. Dit hebben blijkbaar meer Italiaanse fietsen.
[afbeelding]
Laat ik eens een baantje opschuiven. Toet! Ahh fuck :+ Moest er ook aan wennen :9 (XJ6 » RSV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:28

bakvis

Tweakers.Nerd

Streskip schreef op maandag 15 februari 2016 @ 01:59:
[...]

Laat ik eens een baantje opschuiven. Toet! Ahh fuck :+ Moest er ook aan wennen :9 (XJ6 » RSV)
Jep, ken het probleem (SV650 >> Shiver 750).

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:55

Chakotay

Lick here to continue

[...]

[afbeelding]
Heh, dat ken ik van mijn Aprilia... Die heeft het ook op die manier, terwijl het op de Suzuki andersom is. Als ik een tijdje op de Suzuki gereden heeft ga ik bij een ritje op de Aprilia regelmatig toeteren bij de eerste paar bochten :+

Over de Aprilia gesproken, ik denk dat het ding toch een nieuwe accu mag hebben. Sinds woesndag niet gereden, en vanochtend was starten toch teveel gevraagd. Het blok ging een paar keer rond met wat moeite, flinke knal van wat onverbrande benzine die toch ergens een vonkje tegenkwam en toen resette het dashboard omdat de accu te weinig prik had :P Gezien ik toch echt weg moest maar de Suzuki gepakt ipv met startkabels te gaan klooien, en zo maar een nieuwe accu bestellen. Eens zien waar de Yuasa's tegenwoordig het goedkoopst zijn :+

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-10 11:17
mijne's staat nog te wachten tot ik m weer ophaal bij de '' garage" ... ziet er wel weer shiny uit dankzij de monteur!

Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1505/24674638589_c2228cddc8_b.jpg

overigens heb ik in december deze uitlaat gemonteerd, dat is dus zo''n goedkoop pools dingetje van het merk Dominator: ik moet zeggen je merkt aan de gebruikte materialen wel dat het een systeem is van <- 150 euro echter klinkt het goed heb er nu geen DB killer inzitten en het is hard maar wel een mooi "" bruut"" geluidje 8)

met DB Killer klinkt het ook netjes maar niet meer zo vol. het monteren ging voorspoedig en de pasvorm was ook goed :) conclusie: veel bang for weinig buck :9

[ Voor 94% gewijzigd door Reloader op 15-02-2016 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Grappig, ik kwam vanochtend de verkoper van mijn dealer tegen bij het stoplicht.. hij rijd best door met zijn oude Tenere... zeker gezien het weer vanochtend (lees: gaatjesweer)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Reloader schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:23:
mijne's staat nog te wachten tot ik m weer ophaal bij de '' garage" ... ziet er wel weer shiny uit dankzij de monteur!

[afbeelding]

overigens heb ik in december deze uitlaat gemonteerd, dat is dus zo''n goedkoop pools dingetje van het merk Dominator: ik moet zeggen je merkt aan de gebruikte materialen wel dat het een systeem is van <- 150 euro echter klinkt het goed heb er nu geen DB killer inzitten en het is hard maar wel een mooi "" bruut"" geluidje 8)

met DB Killer klinkt het ook netjes maar niet meer zo vol. het monteren ging voorspoedig en de pasvorm was ook goed :) conclusie: veel bang for weinig buck :9
Ziet er zo op de foto in ieder geval netjes uit. En voor die 150 euro kan je natuurlijk geen Akrapovic verwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
noes schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:46:
[...]

Ziet er zo op de foto in ieder geval netjes uit. En voor die 150 euro kan je natuurlijk geen Akrapovic verwachten ;)
dat vind ik ook, enig nadeel optisch: het is geen slipon of bolt on.. het is Klem on... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:56
Reloader schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:13:
[...]

dat vind ik ook, enig nadeel optisch: het is geen slipon of bolt on.. het is Klem on... :9
Die klem is toch gewoon merk onafhankelijk?
Ik heb een MiVV uitlaat (net geen 380 euro) en die gebruikt gewoon hetzelfde systeem op mijn CBR600F4i als de originele hoor, gewoon een klem?
MiVV GP CBR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
die klem wel, ik bedoel de demper op de midpipe... daar zit een grote slangeklem om bij mij ipv zo'n hip systeem met een veertje of 3 of 4 bouten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Reloader schreef op maandag 15 februari 2016 @ 17:09:
die klem wel, ik bedoel de demper op de midpipe... daar zit een grote slangeklem om bij mij ipv zo'n hip systeem met een veertje of 3 of 4 bouten :)
Als ik t goed zie aan de onderkant? Valt niet echt op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis

bakvis

Tweakers.Nerd

GeeMoney schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:45:
[...]

Die klem is toch gewoon merk onafhankelijk?
Ik heb een MiVV uitlaat (net geen 380 euro) en die gebruikt gewoon hetzelfde systeem op mijn CBR600F4i als de originele hoor, gewoon een klem?
[afbeelding]
Die klem zit hier wat verder naar beneden, check onder je kuip aan het einde van de link-pipe!

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Wat maakt dat nou uit? Seriously...wie kijkt nou naar hoe je demper vast zit? Die van mij zit ook met een klem, alleen de bochten zitten met die veertjes.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:04
Klemmetjes, veertjes??? Mijn uitlaatsysteem zit bijna geheel vast gelast op alle connectie punten _O-

[ Voor 5% gewijzigd door cyntax op 15-02-2016 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Morgen ga ik mijn krabbeltje zetten onder het aankoopcontract voor de S1000R *O* *O* :)B _/-\o_

Wel benieuwd naar eventuele overname prijs voor de mijne + leveringstermijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
noes schreef op maandag 15 februari 2016 @ 17:32:
[...]

Als ik t goed zie aan de onderkant? Valt niet echt op :)
die ja...
mphilipp schreef op maandag 15 februari 2016 @ 20:14:
Wat maakt dat nou uit? Seriously...wie kijkt nou naar hoe je demper vast zit? Die van mij zit ook met een klem, alleen de bochten zitten met die veertjes.
ik vind het ook niet extreem storend ofzo maar het viel mij wel gelijk op, ik heb dan ook bewust de kant met de bout om vast te draaien aan de achterzijde proberen te houden :)

ik wil nu vooral lekker weer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Reloader schreef op maandag 15 februari 2016 @ 20:33:
[...]
ik vind het ook niet extreem storend ofzo maar het viel mij wel gelijk op, ik heb dan ook bewust de kant met de bout om vast te draaien aan de achterzijde proberen te houden :)
Dat heb ik ook gedaan :+ Viel niet mee. Als je het zelf doet, weet je het en zie je het elke keer, terwijl verder geen hond naar die klem kijkt :)

Maar wat is er mis met het weer?

[ Voor 3% gewijzigd door mphilipp op 15-02-2016 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Ik kan me voorstellen dat hij het koud vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
418O2 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:26:
je gaat door voor de koelkast :)
mphilipp schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:16:
[...]

Dat heb ik ook gedaan :+ Viel niet mee. Als je het zelf doet, weet je het en zie je het elke keer, terwijl verder geen hond naar die klem kijkt :)

Maar wat is er mis met het weer?
Gelukkig zie je het niet als je erop zit :P

[ Voor 47% gewijzigd door Reloader op 15-02-2016 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

418O2 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:26:
Watje! :+

Zolang het droog ik, kan ik rijden hoor. Beetje warm aankleden en gaan! Soms heb je zo'n mooie dag in de winter (huh? hebben we die gehad dan?) met een stralende zon en -2 ofzo. Heerlijk rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
mphilipp schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 01:04:
[...]

Zolang het droog ik, kan ik rijden hoor. Beetje warm aankleden en gaan! Soms heb je zo'n mooie dag in de winter (huh? hebben we die gehad dan?) met een stralende zon en -2 ofzo. Heerlijk rijden!
Hoho, mij moet je niet hebben. Ik heb dit weekend nog gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 13:55
[...]

'k vond het vanmorgen toch maar glibberig hier en daar. Reed niet met volle vertrouwen, zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Inderdaad! Als het vriest en nattig is, zie je mij ook niet rijden. Maar droog vriesweer is goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 13:55
mphilipp schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:51:
Inderdaad! Als het vriest en nattig is, zie je mij ook niet rijden. Maar droog vriesweer is goed te doen.
't was hier ook droog (prachtig weer, zonnevizier nodig), maar toch... alles zag er glad uit en ik heb toch wel een paar keer het achterwiel voelen zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
418O2 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:05:
[...]

Hoho, mij moet je niet hebben. Ik heb dit weekend nog gereden.
Ik heb 2e kerstdag voor t laatst gereden :F

wanneer is de het grote motortopic meeting?

[ Voor 9% gewijzigd door Reloader op 16-02-2016 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Reloader schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:10:
[...]

Ik heb 2e kerstdag voor t laatst gereden :F

wanneer is de het grote motortopic meeting?
Kan ik me ook wat bij voorstellen. Op de BMW vind ik kou niet zo erg. De Suzuki is nu weinig interessant.

Ik ben wel eens voor een meet, als het maar niet te ver weg is. 2*2 uur rijden voor een meet gaat me te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
dat vindt ik ook nogal ver ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Nu woon ik in Groningen, dus dan is het al gauw een behoorlijk stuk rijden. Te meer de meeste meets in de buurt van Utrecht zijn.

Ik ben niet zo'n geoefende rijder in lange ritten. Dus 2 uur heen, 3 uur rijden in de meet en dan 2 uur terug is voor mij geen pretje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
hoeft niet perse rondje te rijden met de meet.... kunt toch ook gewoon bandjes trappen

[ Voor 27% gewijzigd door Reloader op 16-02-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Dryhte schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:55:
[...]
't was hier ook droog (prachtig weer, zonnevizier nodig), maar toch... alles zag er glad uit en ik heb toch wel een paar keer het achterwiel voelen zoeken...
Het kan verraderlijk zijn deze dagen. Als je de kleine paadjes opzoekt, kun je langs plekken komen die veel/altijd in de schaduw staan en dus nog gewoon bevroren zijn.

Heeeeel lang geleden ben ik zo bijna verongelukt met mijn brommer. Het was winter, maar het dooide alweer. Behalve die ene straat die de hele dag in de schaduw ligt. Ik realiseerde me dat toen ik volgas erin reed...Dat waren benauwde momenten. Ik stormde op een huiskamer af, gezin aan tafel die angstig naar buiten keek naar die aanstormende brommer. Ik met de voeten aan de grond remmen. Ik durfde mijn remmen niet aan te raken, want het was gewoon spekglad. Ik kwam tegen hun tuinhekje tot stilstand... Pffffff :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Reloader schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:23:
hoeft niet perse rondje te rijden met de meet.... kunt toch ook gewoon bandjes trappen
True. Maar volgens mij zitten hier weinig noorderlingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
418O2 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:33:
[...]

Groet'n uut Grunn! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
ah moi eem. wie kunt wel eem keer knappm ja a'j zin hebb'm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Laatst online: 11-09 19:43
418O2 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:44:
[...]

ah moi eem. wie kunt wel eem keer knappm ja a'j zin hebb'm
liekt mie goud, eem kiek'n as't schier weer is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:17
Zuid-Oost Drenthe hier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
jullie komen allemaal van boven de riolen!!!!!!! :o :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

418O2 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:33:
[...]

Groet'n uut Hoogkerk :P

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrlten
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:20

Mrlten

Premium Deluxe Plus

En groeten uit Haren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Dan zijn wij bijna buren :)
Moi!
Martin schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:50:
[...]

liekt mie goud, eem kiek'n as't schier weer is?
Kump goud

[ Voor 22% gewijzigd door 418O2 op 16-02-2016 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Reloader schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 12:03:
jullie komen allemaal van boven de riolen!!!!!!! :o :? :+
Nee hoor, Eindhoven de gekste hier.. d:)b

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Niet miepen over afstand mannen... dat gaan jullie met zijn allen verliezen van me (zelfs als al die noorderlingen hun reistijd bij elkaar optellen ;) )

https://www.google.co.uk/...!1d5.1214201!2d52.0907374

[ Voor 47% gewijzigd door ToolkiT op 16-02-2016 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
ToolkiT schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 12:50:
Niet miepen over afstand mannen... dat gaan jullie met zijn allen verliezen van me (zelfs als al die noorderlingen hun reistijd bij elkaar optellen ;) )
Woon werk afstand of ..?
Ik heb eens een klus gehad in Landgraaf en moest uit Den Helder komen, beat that :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

GeeMoney schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 12:51:
[...]

Woon werk afstand of ..?
Ik heb eens een klus gehad in Landgraaf en moest uit Den Helder komen, beat that :9
voor de meet...

6 h 47 min/360 miles

Woon-werk doe ik 40 mijl enkele reis..

[ Voor 3% gewijzigd door ToolkiT op 16-02-2016 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Aha ok, je overschrijdt de landsgrenzen, dat is niet eerlijk natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online

Ik miep niet. Ik zeg alleen dat ik niet zo ver ga reizen voor een meet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Ik moet uit Den Helder komen en de meetings waar ik tot nu toe geweest ben waren allemaal voorbij Utrecht.
Dat betekende vaak 2 uur heen, 3 uurtjes rijden en 2 uur terug inderdaad, maar de gezelligheid wint het dan wel van de heen en terug reis hoor. :)
Ik kan alleen niet vaak (ivm werk/gezin) en ik heb ook een keer een wat mindere rit mee gemaakt (qua gedrag van mede rijders) dus ja.... soms zit het mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
GeeMoney schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:01:
Ik moet uit Den Helder komen en de meetings waar ik tot nu toe geweest ben waren allemaal voorbij Utrecht.
Dat betekende vaak 2 uur heen, 3 uurtjes rijden en 2 uur terug inderdaad, maar de gezelligheid wint het dan wel van de heen en terug reis hoor. :)
Ik kan alleen niet vaak (ivm werk/gezin) en ik heb ook een keer een wat mindere rit mee gemaakt (qua gedrag van mede rijders) dus ja.... soms zit het mee ;)
Ik heb wel eens overwogen een ritje mee te gaan met M-F'ers, maar als ik later las hoe het er aan toe ging... Ik vind het leuk (lijkt me leuk, nog nooit met meer dan 2 man gereden) om met een groep te rijden en het kan ook voor komen dat ik wel eens iets harder rij dan toegestaan, maar als er mensen afhaken omdat het te hard gaat, dan hoeft het van mij niet zo nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door 418O2 op 16-02-2016 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:53
418O2 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:03:
[...]

Ik heb wel eens overwogen een ritje mee te gaan met M-F'ers, maar als ik later las hoe het er aan toe ging... Ik vind het leuk (lijkt me leuk, nog nooit met meer dan 2 man gereden) om met een groep te rijden en het kan ook voor komen dat ik wel eens iets harder rij dan toegestaan, maar als er mensen afhaken omdat het te hard gaat, dan hoeft het van mij niet zo nodig.
Dit idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
418O2 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:03:
[...]

Ik heb met wat gasten van MF 2x een rit gehad met allemaal SV's. Daar werd toen vrij normaal gereden. Het hangt er dus een beetje vanaf met wie je rijd van MF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
PilatuS schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:09:
[...]

Ik heb met wat gasten van MF 2x een rit gehad met allemaal SV's. Daar werd toen vrij normaal gereden. Het hangt er dus een beetje vanaf met wie je rijd van MF.
Het was het Groningse chapter. Ik weet niet of het een uitzondering was, maar op zo'n manier hoeft het van mij niet zo. Het moet wel normaal blijven gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Even voor de duidelijkheid, is er alleen interesse voor een meet in NL/BE of ook nog steeds interesse voor een weekend trip naar de ardennen?
Tweaker Mega Moto Meet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
Bommes schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 12:49:
[...]

Nee hoor, Eindhoven de gekste hier.. d:)b
dat is inderdaad dicht bij :), Tilburg *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
[...]

Er wordt toch gestrooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
daarom blijft ie binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:12
ToolkiT schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:21:
Even voor de duidelijkheid, is er alleen interesse voor een meet in NL/BE of ook nog steeds interesse voor een weekend trip naar de ardennen?
Tweaker Mega Moto Meet
Mijn voorkeur gaat uit naar een dag. Een weekend is toch wat lastiger te plannen, en dan heb ik niet eens een gezin waar ik rekening mee moet houden ;)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
ephymerous schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:28:
[...]

Mijn voorkeur gaat uit naar een dag. Een weekend is toch wat lastiger te plannen, en dan heb ik niet eens een gezin waar ik rekening mee moet houden ;)
Ik vind een dagje ook wel genoeg. Het een hoeft het ander uiteraard niet uit te sluiten :)

[ Voor 8% gewijzigd door 418O2 op 16-02-2016 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Op de grote wegen ja. Maar op de leuke weggetjes niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
:)B :)B :)B d:)b d:)b d:)b *O* *O* *O*

7 mei zal mijn S1000R geleverd worden.. Alles staat op papier en getekend.. Nu is het nog LANG wachten!! :(

Dus een nieuwe witte S1000R met:
- beide optiepaketten
- alarm
- akra slip on
- valbescherming
- 2 jaar extra garantie
- USB lader
- aansluiting voor druppellader onder budyseat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
ToolkiT schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:21:
Tweaker Mega Moto Meet
Een dag is leuk, voor naar Luxemburg wil ik er wel een overnachting bij pakken, maar 2 overnachtingen haak ik ook af. Dat kost me te veel tijd :)

(had ik in dat topic geloof ik ook al gemeld)

[ Voor 5% gewijzigd door Hooglander1 op 16-02-2016 14:06 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenjiBlade
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-01 18:40
ToolkiT schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 12:52:
[...]

voor de meet...

6 h 47 min/360 miles

Woon-werk doe ik 40 mijl enkele reis..
'tIs dat ik om belachelijk 'o clock (Ik meen 07:15ish) op Za 12/03 langs Reading ga onderweg naar m'n ouders, maar er komt ooit een keer dat je een perfecte pitstop zal worden op die route naar Plymouth :P

Voor een dag meet ben ik overigens altijd wel in. Voor een weekend trip wel erg interesse maar hangt van budget/kalender af. *springt naar Moto Meet topic*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trithereon
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-09 18:41
Zijn er nog motor rijders uit Tiel en omgeving? Zo ja - PM mij even misschien binnenkort een keer toeren :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

GenjiBlade schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:27:
[...]

'tIs dat ik om belachelijk 'o clock (Ik meen 07:15ish) op Za 12/03 langs Reading ga onderweg naar m'n ouders, maar er komt ooit een keer dat je een perfecte pitstop zal worden op die route naar Plymouth :P
Hoewel ik dan waarschijnlijk al wel wakker ben, ben ik bezig mijn dochters naar zwemmen te brengen...
Waneer ga je terug?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:23

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

PilatuS schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:09:
[...]

Nou, dan kan je beter niet met mij mee rijden :> Groningen is toch ongeveer jouw regio? Eventueel heb ik wel wat routes:

Ohja, Donderdag ben ik bij de motorbeurs. Vorig jaar een fout gemaakt om een halve dag in het weekend te pakken. Dat was fullspeed de beurs over en lang niet alles kunnen zien ;w

[ Voor 33% gewijzigd door Ghostrider op 16-02-2016 15:22 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ghostrider schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:19:
[...]

Nou, dan kan je beter niet met mij mee rijden :> Groningen is toch ongeveer jouw regio? Eventueel heb ik wel wat routes:
[video]
Ik zit in regio Arnhem :) Zo hard als je daar gaat doe ik niet op straat. Als ik kneedowns wil maken ga ik wel naar het circuit toe. Geen zin om net in zo'n bocht een stuk zand of wat te vinden. Hier bij Arnhem pak ik altijd de Posbank en stukken dijk van Arnhem tot Opheusden. Daar kan ik wel lekker doorrijden, maar met de knie aan de grond gaat voor mij persoonlijk wat te ver.

Op straat ga ik er trouwens niet eens naast hangen. Ik ga alleen met het bovenlichaam aan de zijkant hangen maar verder blijf ik normaal op het zadel zitten. Ik heb wel alweer zin om naar Lelystad te gaan voor wat kneedowns. Is toch wel erg leuk om te doen.

[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 16-02-2016 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Buiten risicovol vind ik het ook nogal asociaal om zo te rijden. Je bent niet de enige die daar rijdt. Ik denk dat ik in dezelfde buurt rij, maar je komt er nog wel eens een fietser ofzo tegen. Die schrikt zich helemaal de touwtyfus als je er met 140 langs knalt.

[ Voor 44% gewijzigd door 418O2 op 16-02-2016 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024

Mwah, da's nog nix... https://www.google.co.uk/...!1d5.1214201!2d52.0907374

En d'r lezen er hier ook me vanuit Spanje, als ik me niet vergis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:41

xos

Jij woont in de Aosta vallei?
Ben aan het twijfelen om daar een huisje te kopen, prachtige omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:23

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

418O2 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:47:
Buiten risicovol vind ik het ook nogal asociaal om zo te rijden. Je bent niet de enige die daar rijdt. Ik denk dat ik in dezelfde buurt rij, maar je komt er nog wel eens een fietser ofzo tegen. Die schrikt zich helemaal de touwtyfus als je er met 140 langs knalt.

De voorrijder vergeet nog wel eens de bocht door te kijken, hier eindigde het naar mijn mening bijna fataal imho ;w

Posbank en dijkjes is vragen om problemen tegenwoordig. Voldoende geitenwolle sokken die klagen over rijders daar.

[ Voor 9% gewijzigd door Ghostrider op 16-02-2016 16:50 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Ghostrider schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:49:
[...]

[video]

De voorrijder vergeet nog wel eens de bocht door te kijken, hier eindigde het naar mijn mening bijna fataal imho ;w
Dat is wel een typisch geval van heel onhandig. En dat je maat zijn eigen eventueel stuk rijdt, tsja, dat is dan zijn eigen schuld. Maar die chauffeur die je tegemoet rijdt schrikt heel erg omdat je maatje niet oplet. Vind ik zelf niet zo netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

[...]

[video]

Dat scheelde idd maar weinig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]
Posbank en dijkjes is vragen om problemen tegenwoordig. Voldoende geitenwolle sokken die klagen over rijders daar.
Laat ze maar lekker klagen. Ik gedraag mij redelijk netjes daar. Op stukken waar fietsers en hardlopers zijn rij ik gewoon rustig. Is er niemand te zien gaat het gas er op. Voor mij zijn de dijken en de Posbank de enige goede plekken om lekker te rijden in mijn omgeving, daar ga ik dus ook niet mee stoppen. Op de dijk zijn ze wel regelmatig aan het flitsen. Daarom wacht ik met gas geven tot ik een paar tegemoetkomende auto's of andere motorrijders ben tegengekomen. Die geven altijd wel netjes aan of er geflits word. Verder nog nooit problemen op de dijk gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

En als er weer wat afgesloten wordt, kunnen we er weer lekker over klagen, nietwaar? Toch iemand anders zijn schuld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
mphilipp schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 17:44:
En als er weer wat afgesloten wordt, kunnen we er weer lekker over klagen, nietwaar? Toch iemand anders zijn schuld.
Inderdaad. Ik voel mij niet aangesproken.

Er zijn stukken op de dijk waarbij je vrijwel door iemand zijn achtertuin rijd. Daar rij ik rustig langs met 4k toeren en 70km/u. Op andere stukken zijn er geen woningen in de buurt en kan ik rijden zoals ik wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Er is zoiets als verantwoord snel rijden ook..
Iedereen vult snel in naar zijn kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teigetjuh
  • Niet online
EgMaf schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:07:
[...]

Hmmm, wou al zeggen het kost me een dag om naar utrecht te rijden:

Maar jij wint het zelfs van mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:21
Vanmiddag laat een witte Aprilia RSV1000R Tuono (2006/2007?) gespot langs CS, volgens mij zag ik dat niet zo heel lang geleden hier iemand er 1 had gekocht :) Probeerde nog bij je te komen maar stoplichten zaten niet mee :F

Moest nog even lachen vandaag, in de stad reed ik in de file en een mevrouw stond niet zo heel relaxed, maar die was voor en achter ook redelijk klem gereden dus ik wachtte eventjes. Ze zag me en nam echt álle moeite om net genoeg ruimte te krijgen zodat ik er langs kon. Ik vond dit wel lief, stopte even naast haar en gaf een handkusje. Ze keek me echt zo aan van: jahoor knul :') _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

kazzzdafke schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 18:24:
Er is zoiets als verantwoord snel rijden ook..
Iedereen vult snel in naar zijn kunnen.
Het gaat er niet om wat je kunt of aankan, het gaat om wat iemand als aanleiding ziet om te gaan klagen. Ik speel niet de moraalridder, maar ik ben gewoon realistisch. Er zijn al zoveel wegen afgesloten, specifiek voor motorrijders. Het maakt niet uit of je zelf vindt dat je niet hard rijdt, of het goed kunt. Rossi kan het ook, maar dat is niet de issue.

Maar goed, wie de schoen past trekt 'm aan. Ik merk alleen iets op als reminder aan onze gezamelijke verantwoordelijkheid als motorrijders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

kazzzdafke schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:04:
:)B :)B :)B d:)b d:)b d:)b *O* *O* *O*

7 mei zal mijn S1000R geleverd worden.. Alles staat op papier en getekend.. Nu is het nog LANG wachten!! :(

Dus een nieuwe witte S1000R met:
- beide optiepaketten
- alarm
- akra slip on
- valbescherming
- 2 jaar extra garantie
- USB lader
- aansluiting voor druppellader onder budyseat
Gefeliciteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
mphilipp schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 20:01:
[...]

Het gaat er niet om wat je kunt of aankan, het gaat om wat iemand als aanleiding ziet om te gaan klagen. Ik speel niet de moraalridder, maar ik ben gewoon realistisch. Er zijn al zoveel wegen afgesloten, specifiek voor motorrijders. Het maakt niet uit of je zelf vindt dat je niet hard rijdt, of het goed kunt. Rossi kan het ook, maar dat is niet de issue.

Maar goed, wie de schoen past trekt 'm aan. Ik merk alleen iets op als reminder aan onze gezamelijke verantwoordelijkheid als motorrijders.
Ik neem ook mijn verantwoordelijkheid. Maar wat ik bedoel, snel is voor iedereen anders, ook diegene die langs de kant staan. Als ze een motor zien, komen hun haren nog maar rechtop, punt.
Ze klagen en zagen op alles.
Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

kazzzdafke schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 20:14:
[...]
Ik neem ook mijn verantwoordelijkheid. Maar wat ik bedoel, snel is voor iedereen anders, ook diegene die langs de kant staan. Als ze een motor zien, komen hun haren nog maar rechtop, punt.
Ze klagen en zagen op alles.
Klopt. Ik krijg ook wel eens verwijtende blikken als ik rustig langstuf. Maar dat zijn de beroeps-chagerijnen. Daar doe je niets tegen. Maar om ook de normale mensen geen voer te geven, moet je er gewoon rekening mee houden. Denk er ook aan dat het volgens mij ook helemaal geen feest is als je aan zo'n dijk woont en je lekker in je tuintje ligt en om de 3 minuten komt er weer zo'n ronkende motor voorbij. Ik woon in het centrum en het is een smal straatje, waardoor de geluiden lekker doorgalmen. Als iemand langs loopt en praat, is het net alsof ie op mijn balkon staat (ik woon 2 hoog). Je kunt je voorstellen wat ik hoor als er een groep motorrijders langs komt. En ik woon aan een stuk waar je langs komt als je de Lek & Linge route rijdt. Die gaat een stukje door de stad. Ik kan dan geen gesprek meer voeren in huis. En dan hoeven ze niet eens overdreven hard te rijden ofzo. Dus ik snap best hoe de mensen aan die dijkjes aan hun 'gezaag' komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

EgMaf schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:07:
[...]

Gaaf, zijn we afgelopen zomer nog bijna door jou achtertuin gereden toen we over de Bernard pas naar huis gingen.
Aankomende zomer zitten we wederom redelijk in de buurt.
We gaan 2 maanden helpen bij vrienden in en om hun huis/appartementen verhuur/minicamping.
Schaamteloze spam van hun site: http://www.brusagio.com/
Ga er maar van uit dat ik daar flink ga rond toeren en voor de gasten zeker wat mooie tochtjes ga uitzetten.
Dus als je zin hebt ben je welkom 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader

misschien heb jij nog tips voor me dan...

een maatje van me woont in bridlington en ik had het plan om samen met nog een maatje met de boot van rotterdam naar hull te gaan en dan door op de motor naar bridlington.. maar ik zie op tegen het aan de verkeerde kant rijden :( hoe is jou ervaring met links rijden?

en zo zou ik ook wel naar oostenrijk willen maar zie dan weer op tegen de afstand als beginner (800KM)

ik heb overigens de motor weer terug na een grote onderhoudsbeurt! wat een wereld van verschil, en topservice geleverd door de garage, dus mocht iemand uit de omgeving tilburg nog opzoek zijn naar een garagist spijkersmotoren.com is een aanrader :)

[ Voor 4% gewijzigd door Reloader op 16-02-2016 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenjiBlade
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-01 18:40
ToolkiT schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:43:
[...]

Hoewel ik dan waarschijnlijk al wel wakker ben, ben ik bezig mijn dochters naar zwemmen te brengen...
Waneer ga je terug?
Woensdag 16e tussen 2200 en 2300 rij ik je weer voorbij. Heb de 0200 Dover - Dunkirk.

Dit keer niet met de motor though. Super relaxt 90 rijden. Moet een aanhanger vol zooi die kant op gooien voor ik weer de hort op moet voor werk.

Motorbeurs; Ik ben er zondag. Als T me lukt ga ik voor een nieuw pak. Iets in de trant van een Sand II of een Megaton+Valparaiso.
Zolang t maar rood heeft en bij de VFR past ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
xos schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:12:
Jij woont in de Aosta vallei?
Ben aan het twijfelen om daar een huisje te kopen, prachtige omgeving.
Nee, sorry, verkeerde Evian. Ik woon bij die van het water, aan het meer van Geneve. Deze dus: https://www.google.co.uk/...!1d5.1214201!2d52.0907374

Ook mooi :)

@Bommes: Ik weet het, de start van de Route des Grande Alpes is hier zowat om de hoek :)
Helaas zit ik meer dan de helft van mijn tijd voor werk in het buitenland (Lissabon deze week)
Maar bedankt voor het aanbod, dan kunnen we scooters vergelijken (mijne is een BMW C650GT)

[ Voor 48% gewijzigd door EgMaf op 17-02-2016 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Reloader schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 21:57:
[...]

misschien heb jij nog tips voor me dan...

een maatje van me woont in bridlington en ik had het plan om samen met nog een maatje met de boot van rotterdam naar hull te gaan en dan door op de motor naar bridlington.. maar ik zie op tegen het aan de verkeerde kant rijden :( hoe is jou ervaring met links rijden?
Ik weet inmiddels niet beter (rijd sinds 2000 links), maar ik moet zeggen dat ik de switch vrij makkelijk vond (en ik switch net zo makkelijk terug als ik in europa rij).
Meestal volg je gewoon het verkeer. Waar je op moet letten is op lege achterafweggetjes, daar kan je nog wel eens op de autopilot de verkeerde kant op gaan.. en met rotondes moet je opletten dat je wel met de klok mee rijd.. zeker met mini rotondes is het soms wat opleten.. en bij kruispunten moet je opletten dat je de korte bocht naar links en lange naar rechts pakt zodat je niet op de verkeerde baan uitkomt (zoals mij overkwam in de US nadat ik jaren in Oz woonde... :X )

Al met al valt het wel mee IMHO..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

GenjiBlade schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:02:
[...]

Woensdag 16e tussen 2200 en 2300 rij ik je weer voorbij. Heb de 0200 Dover - Dunkirk.

Dit keer niet met de motor though. Super relaxt 90 rijden. Moet een aanhanger vol zooi die kant op gooien voor ik weer de hort op moet voor werk.
Ah, als je wat eerder weggaat ben je van harte welkom voor een pitstop..

Wel een teringend naar Plymouth trouwens.. 3.5 uur van mij... en vanaf Dover kan je daar al snel 2.5 uur bij optellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Laatst online: 10-10 22:48

Kiswum

Gadget reviewer

Vandaag even naar het werk gereden. Het zonnetje schijnt goed en gelukkig was het nergens glad in de wijk.

Ik ben nog aan het bekijken of ik morgen op de motor naar de Motorbeurs ga of dat mijn vrouw en ik, samen in de auto die kant op gaan.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:55

Chakotay

Lick here to continue

Hmm, volgens mij is mijn cheapo (lidl of action oid :+ ) acculader overleden, zelfs bij een gloednieuwe accu geeft hij 12.5V aan en springt in standby.

Aangezien ik over 2 weken een schuur met stroom heb, weet iemand een nuttige maar wel betaalbare dubbele lader die permanent opgehangen kan worden? Liefst 2 aansluitingen met pluggen voor op de motor, daarnaast ook nog extra aansluitingen voor losse accu's zodat ik mijn backup-accu's ook levend kan houden zou helemaal ideaal zijn.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Optimate.

https://www.google.nl/sea...timate+acculader&tbm=shop

[ Voor 90% gewijzigd door Tylen op 17-02-2016 12:01 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

Chakotay schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:50:
Hmm, volgens mij is mijn cheapo (lidl of action oid :+ ) acculader overleden, zelfs bij een gloednieuwe accu geeft hij 12.5V aan en springt in standby.
Juist bij een gloednieuwe accu zou ik niks anders verwachten. Heb je met een multimeter het voltage van de accu nagemeten? Als dat 12,5 volt is dan heeft je Action/Lidl lader de juiste beslissing genomen natuurlijk

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Pagina: 1 ... 27 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.