Dit zit inderdaad ook op mijn K75S en in vind het wel een grappig systeem, alleen dat cancelen vond ik nog wel wat lastig aangezien je met je gashand rare maneuvers moet maken om erbij te kunnen vooral als je een bocht aan het uit accelereren bent maar het went wel snel ja.mphilipp schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 15:36:
[...]
Ik bedoel de 'oude' raw knopjes. Tot de boxers van 2013 hadden ze links en recht een drukknop zitten die je met je duim moest bedienen voor links en rechts. En dan zat er rechts een cancel knop die je met je duim omhoog moest duwen. Kost je 3 bochten om aan te wennen en dan weet je niet beter meer. Maar ze zijn er vanaf gestapt omdat je nu de boorddcomputer enzo moet bedienen en dan zijn 3 knopjes waar je ook met 1 af kunt een beetje overdreven. Ik vond het altijd een prima systeem, maar in tests liepen ze er altijd over te miepen. Ik zag dat als een compliment, want er was blijkbaar niets belangrijkers om over te klagen
Ik moest langer wennen aan de opstelling van de Husky waar de knipperlicht bediening omgedraaid is met de claxon waardoor ik in het begin wel eens verkeerd drukte

[ Voor 6% gewijzigd door cyntax op 13-02-2016 16:08 ]