Omdat gewenst aantal motoren = N+1
N = huidige aantal motoren, je weet tog..
Nee zonder dollen, om iets groters/zwaarder/schakelen/hogere snelheid/snelweg/langere trip.
Gewoon sentiment, en omdat het kan??
Ik had uit de internet selectie van de R1100R die er op stonden 2 er uit gefilterd.
1 van die 2 heb ik vandaag even snel bekeken, kwam er toevallig langs toen ik van mijn werk terug uit Hoogeveen naar Eindhoven reed.
Was echt maar ff vlug kijken, een eerste indruk zeg maar.
Leuk ding, nette grijze uitvoering,mooi compleet (koffers, ruitje, abs), zag er fris uit alleen erg veel krassen op de tank. Echt gevalletje tank tas en niet voorzichtig zijn zeg maar.
Iets van rond de 80K gelopen, goede (verse) banden en gewoon netjes dus afgezien van die krassen.
Ik heb er niet op gereden, niet gestart enkel even bekeken en even met de verkoper een praatje gemaakt.
Auto dealer die voor de hobby graag motor reed en dus ook af en toe wel eens wat verkocht/inruilde.
Zijn eigen fiets stond er ook langs een
Benelli TNT, wat een ding zeg..
even goed zaterdag die andere bmw nog even bekijken, alhoewel het nu ineens op mijn werk begint te kloten en ik dus misschien beter even op mijn geld kan blijven zitten
@blue eagle:
Ik ben toen ik 2,5 jaar geleden ook werk zoekend was bijna elk sollicitatie gesprek op de motor gegaan.
Was wel in het voorjaar dat scheelt wel iets zeg maar. Oh en motor was toen in mijn geval de Vespa.
Gewoon in motor jeans en oude motor jas, niet omkleden gewoon zo naar binnen. Enkel positieve reacties ook nog.
[
Voor 9% gewijzigd door
Bommes op 09-02-2016 21:06
]
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.