B-Real schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:55:
Uitlaat vraagje.
Ik heb een Suzuki GSX-R 600 uit 2007. Die heeft standaard zijn uitlaat op de volgende manier zitten
[
afbeelding]
Daar zou ik graag de volgende Akrapovic uitlaat onder willen, alleen zijn die nieuw kneiterduur en tweedehans moelijk te vinden. Ik kan me er maar niet toe zetten om deze nieuw te koop (dik 500+ euro)
[
afbeelding]
Een vriend van mij heeft een GSX-R uit 2009 en heeft de volgende Akrpovic uitlaat. Die vind ik een beetje te ordinair (ik heb juist een K7 genomen omdat die standaard al zo'n mooie korte uitlaat heeft), maar het aanbod is tweedehands veel beter en de prijzen zijn ook een stuk schappelijker. Die wil ik dus wel een jaartje uitproberen. Echter, nergens vind ik dat deze ook op een K7 past (allemaal K8 of nieuwer). Weet hier iemand of deze uitlaat zonder aanpassingen gaat passen op mijn motor?
[
afbeelding]
Sparen en de Akra kopen die je wilt, die andere ziet er niet uit (vind ik). Je zegt zelf al ordinair, hoe durf je erover na te denken om dan met zoiets te settelen.

Maar even serieus, als je iets gaat kopen omdat je perse iets anders wilt moet je gewoon gaan voor wat je écht wilt. Hoe dan ook, het blijft geld. Wat je nu uitgeeft aan een minder leuke uitlaat krijg je ook nooit meer terug. Of 500 euro veel is, wees blij dat je nog de 600cc rijdt anders kon je er twee aanschaffen. Zoals ik

Het staat gewoon gaaf, in mijn hoofd kan het niet beter dan wat ik nu heb en dat is gewoon wat je moet hebben. Jouw motor moet de mooiste zijn voor jou!