Ga je geen spijt van krijgen! Topspul.
Tipje voor wat betreft onderkleding: voor de koude jaargetijden (nou ja...koud...) is het misschien handiger om 2 onderlagen te kiezen. Ik heb mijn Badlands bij de Rallyadventureshop gekocht en die meneer geeft er ook goed advies bij moet ik zeggen. Omdat de Badlands ongevoerd is, zit de GoreTex outer shell direct op je lichaam. En als het koud is, heb je dus meteen die koude stof tegen je iso broekje aan. Als je dus alleen één goede warme thermobroek aan hebt, is dat iets minder efficiënt.
Wat ik aan heb voor de koude is een IceBreaker Oasis Long Sleeve Turtleneck baselayer van (volgens mij) de dikste kwaliteit (200gr). Dat is nog steeds vrij dun, maar je voelt dat het een zwaardere weving is. Daar overheen heb ik dan als het echt koud is een Klim Yukon pullover. Dat is een dunne trui van PolarFleece. Je zit dan niet als Michelin mannetje op de motor, maar wel warm.
Voor de benen moet ik nog een midlayer kopen, maar na advies van die shop denk ik dat ik het voor wat betreft de baselayer laat bij mijn IceBreaker Anatomica legging van 150gr. Dat is er een die ik jaarrond draag. Ik heb gemerkt dat als het wat frisser wordt (tussen 5-10 gr) de bovenbenen een beetje frisjes worden. Ik zit op zich redelijk beschermd met de benen. Ik ga nu op zoek naar een midlayer broek die ik dan over die Anatomica aan kan. Dun spul, en niet super thermo, want heel erg koud worden de ben niet. Ik denk aan een Klim Transition, maar ik ga ook eens in een outdoor shop kijken wat daar allemaal is. Voordeel van zo'n broek is ook dat je je motorspullen makkelijk uit kunt trekken als je ergens stopt voor lunch oid. Loop je niet meteen voor joker in een legging...
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.