Beste settings vind ik 1080P met 60 fps. Niet enorme files en toch een scherp en vloeiend beeld.
ProTune is een soort 'RAW' voor video waarbij je meer met de footage in nabewerking kunt doen. Bijvoorbeeld colorgrading.
Het is dus niet iets wat je zo even gebruikt voor een blokje om, maar voor de professionals wel iets om mooi gebruik van te maken bij producties waarbij ook veel tijd in de nabewerking gaat zitten.
Die video van Rossi is hoogstwaarschijnlijk ook met ProTune opgenomen. Ziet er echt perfect uit. Alles klopt.
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:30:
[...]
De hero4 black word alleen veel te heet, kan daarom beslaan en crashen, daarbij houd de batterij het lang niet zo lang vol (iets wat wel belangrijk is voor op de motor naar mijn mening tenzij je hem aan een power pack aansluit of na een uur de batterij omwisseld)
en de hero black is nog steeds bijna 2x zo duur
Als je de Black in high performance modes hebt staan (hoge resolutie/veel fps/hoge bitrate) kan het inderdaad zo zijn dat ie warm wordt. Zul je wss geen last van hebben op de motor omdat je daar wel de nodige airflow hebt. (Misschien jij in Spanje wel wat meer last van dan wij

)
Daarnaast zou ik sowieso voor de Silver kiezen aangezien je 4K nauwelijks gebruikt (mede vanwege grote bestanden, nog steeds zwaarder bij nabewerking en je moet ook maar overal een 4K scherm hebben). De Silver heeft ook een super handig touchscreen.
Wat betreft prijs, idd, het kost zeker wat. Prijs/kwaliteit is de Yi2 heel wat beter ja. Dat zeker.
De Session zal voor de meeste hier, die een GoPro overwegen, de beste zijn. Doet wat het moet doen (goede kwaliteit video opnemen), is klein en ook nog eens 'te betalen'.
2.7K, 4K etc is niet perse nodig als je alleen je ritjes mooi wilt vastleggen en daarna niet meer uren gaat editen etc.