Voor je er veel werk in stop: eerst even zekering vervangen? En achterlichtje heb je toch wel ergens liggen, anders ff langs de action. Is die het niet, heb je reserveRobkazoe schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:11:
Misschien een gevalletje "domme vraag" maar hoe wissel je een voorlamp van een Honda VFR750F (in mijn geval model tussen '94 en '97)? Het boekje wat erbij zat, bevat plaatjes van ruwweg 20 jaar oud en blijkbaar waren mensen met een goede (teken)handen zeldzaam.
Mijn remlicht + achterlicht zijn beide stuk gegaan na een ritje (in het donker nota bene). Het lijkt mij sterk dat beide lampen tijdens dezelfde rit stuk zijn gegaan en denk eerder dat er iets met de bedrading aan de hand is. Maar ik dacht, laat ik mijn voorlampen eens achterin erin doen om te kijken of die wel werken.
De achterlampen eraf slopen lukt mij wel, alleen kom ik niet bij de voorkant. Het eerst stuk plastic is al weggehaald. Alleen zou er nu volgens mij een kap naar voren geschoven moeten worden ofzo. Geen idee, alles zit in ieder geval muurvast. Iemand tips?
offtopic:
Overigens handig dat Honda de richtingaanwijzers achter een andere lamp socket hebben meegegeven, die passen dus niet achter anders had ik het daar wel mee getest.
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i