Ik heb zo'n mover omdat ik precies hetzelfde probleem heb als jij straks krijgt, maar dan in een nog krappere schuur. Als m'n motor eenmaal in de schuur staat heb ik voor en achter nog 5 a 10 cm over tot de muren. Heen en weer steken wordt dus niks.B-Real schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:38:
Praktisch vraagje van mijn kant.
Begin volgend jaar krijg ik de sleutels van mijn woning, welke geheel naar wens is op één klein puntje na. De schuur is groot genoeg om mijn motor in kwijt te kunnen, alleen de motor IN de schuur krijgen is de uitdaging.
Betreft een normale aangebouwde stenen schuur (rechthoekig, circa 4,5 x 3 meter) met een standaard deur erin. De motor past er wel in en de motor past ook wel door de deur. Echter zit de deur aan de lange zijde en zal ik de motor dus in de schuur een kwartslag moeten draaien.
Meer mensen die dit "probleem" hebben en hoe dit op te lossen?
De motor is een GSX-R 600 en die heeft de draaicirkel van een vrachtwagen, niet echt makkelijk in te parkeren wat dit betreft denk ik.
Gewoon trial&error of toch een motor mover aanschaffen?
Zoiets bijvoorbeeld (gewoon de 1e hit op Google, voor het idee):
https://www.oprijplatensh...WGYAFQ#description-anchor
Ik leg de mover recht voor de deur en rijd dan m'n motor over de drempel en meteen de mover op. Binnen afstappen en bijna moeiteloos mn motor 90gr draaien en strak tegen de muur zetten. Het lastigste is om met m'n stuur door de deur te komen.
Alleen heb ik wel houten platen op de grond moeten leggen voor een goed vlakke ondergrond, want die kleine zwenkwieltjes van de mover gaan echt niet over de kiezels in m'n betonvloer.