Vraag! Ik wil even mijn huis opruimen (moet even mijn ouders blij gaan maken, die worden een beetje boos). Ik heb momenteel achter mijn gordijn het volgende staan:
UniFi Cloud Key Gen 2 plus
UniFi AP AC Lite
UniFi PoE blokje
LIDL Smart Home Hub
Ziggo Connectbox
Stroomblok
En ik vertel je, dit is een teringzooi!
Ik wil eigenlijk dit dus zien te verplaatsen naar bijvoorbeeld mijn meterkast of garage! Ik heb momenteel in mijn garage al 3 PoE blokjes liggen, hier moet sowieso al een PoE switch komen om dit (ook al) even netjes te maken!
Zou het handig zijn om mijn spullen allemaal in mijn garage dan bijvoorbeeld neer te zetten, en mijn modem te laten staan? (En ofc mijn AP, maar dan bijvoorbeeld een kabel terugtrekken via de PoE switch zodat het netjes blijft? Ik ben al even aan het scrollen in het forum hier, maar ik baal dat de modem in de huiskamer staat en niet in de meterkast!
Thanks alvast voor de reacties en tips, ik zet er zo nog even foto's bij!
UniFi Cloud Key Gen 2 plus
UniFi AP AC Lite
UniFi PoE blokje
LIDL Smart Home Hub
Ziggo Connectbox
Stroomblok
En ik vertel je, dit is een teringzooi!
Ik wil eigenlijk dit dus zien te verplaatsen naar bijvoorbeeld mijn meterkast of garage! Ik heb momenteel in mijn garage al 3 PoE blokjes liggen, hier moet sowieso al een PoE switch komen om dit (ook al) even netjes te maken!
Zou het handig zijn om mijn spullen allemaal in mijn garage dan bijvoorbeeld neer te zetten, en mijn modem te laten staan? (En ofc mijn AP, maar dan bijvoorbeeld een kabel terugtrekken via de PoE switch zodat het netjes blijft? Ik ben al even aan het scrollen in het forum hier, maar ik baal dat de modem in de huiskamer staat en niet in de meterkast!
Thanks alvast voor de reacties en tips, ik zet er zo nog even foto's bij!