@
MisteRMeesteR Ziet er keurig uit! Ga je dat accespoint permanent verbinden via een keystone, of knijp je er een RJ45 voor solid kabel op? Keystone is beetje lastig weg te werken denk ik?
P.S. Als je stroom gaat trekken naar de kast zou ik kijken of je een eigen groepje met aardlekautomaat (automaat + aardlek in één) in de groepenkast kunt plaatsen. Op die manier is een UPS dan al bijna niet meer nodig, gezien alle groepen eruit kunnen knallen zonder dat hij deze groep meeneemt. Een stroomonderbreking moet dan al een externe oorzaak zijn (hele straat/wijk zonder stroom), of je moet het héél bont maken en de hoofdzekering laten klappen

Heb aantal jaren een UPS gehad, maar dat ding heeft ook wel eens de stroom onderbroken doordat hij zelf issues had

Toen de accu aan vervanging toe was heb ik hem afgevoerd en een apart groepje gemaakt zoals hierboven beschreven.
Oja en die kabels had je beter naar oudijzerboer kunnen brengen, je hebt vast nog wel meer metaal afval na verbouwing. Levert het nog een paar centen op
Ben benieuwd naar de vervolgplaatjes!
[
Voor 15% gewijzigd door
ThinkPad op 26-08-2020 14:20
]