Ziet er goed uit, ben ook wel benieuwd wat je allemaal aan devices hebt.
Bij familie is er onlang door KPN glasvezel aangelegd, maar ik vindt het niet zo netjes gedaan.
Eerst al gedoe met een afspraak, want die bleek niet door te kunnen gaan door gebrek aan monteurs. Afspraak verzet, en toen kwam de monteur uiteindelijk wel op de afgesproken datum. Vervolgens was er wat met de kabel, waardoor 's middags nog reggefiber langs moest komen.
Het is een nieuwbouwwoning. Bij oplevering zat er alleen een vierkant plat kastje aan het eind van de glasvezelkabel, wat volgens mij als bescherming voor de kabel moet zorgen.
Nu hebben ze de NT over dat kastje heen gezet, waardoor deze vrij los zit.
Als ik zou op jouw foto's kijkt, is dat niet de bedoeling. Bij jou lijkt hij veel beter te zitten.
Ze hebben al eerder een Experiabox V10a gehad, welke ik ook opgehangen hebt, maar dat vondt ik wel een rare manier van bevestiging. Ding heeft een ingebouwde standaard, welke er niet af kan, en de montage gaten zaten gewoon bovenaan het vlakke gedeelte. Er zit verder geen beugel bij om hem op te hangen, wat ik nogweleens bij andere Experiaboxen heb gezien.
Hij hangt nu dus aan twee lange schroeven, om zo de afstand tussen de beugel en de ophang gaten te overbruggen.
Ik ben helaas vergeten om foto's ervan te makken.