Hmmz, het beoogde doel is nette LAN-afwerking maar de vraag is te uitgebreid voor dat topic dus ik hoop hem hier maar eens kwijt te kunnen. Vanwege een grote verbouwing bij mij thuis (hele benedenverdieping krijgt een make-over tot op het niveau van loze leidingen (frezen, smeervloer, keuken etc) maar ik vind niet snel een antwoord op mijn vraag. De meterkast gaat ook op de schop (die is nu 1m breed en een kast en die wordt 3,5m breed en voorzien van 2 schuifdeuren).
In de meterkast heb ik besloten om een serverkast te maken. Dat betekent dat er een 15u serverkast komt te hangen. In die kast komen onder meer:
1x UniFi XG Server
1x UniFi Security Gateway Pro 4
1x QNAP TVS-882T
1x Synology DS418-Play
1x Hue Bridge
1x Ziggo Modem
1x IKEA Tradfri Basisstation
1x Somfy Alarmsysteem
(maybe vergeet ik nog iets...)
Wat ik nu zou willen is eigenlijk voor de belangrijkste zaken (Unifi + QNAP + Alarm) een UPS die rackmountable is (19"). Als ik echter die rackmounts bekijk dan hebben die aan de achterkant allemaal zo'n look:
Ik weet niet precies hoe ik daar iets op dien aan te sluiten in de situatie zoals deze bij mij is aangezien dat allemaal 'normale' stekkers (Type C/Type F) zijn die daar niet op passen. Grote vraag is nu hoe ik dit technisch ga aansluiten of dat ik wat over het hoofd zie. In de handleiding van de APC modellen wordt het mij niet duidelijk in elk geval. Heeft iemand daar ervaring mee?
Note voor de mods:
Ik weet niet zeker of hij hier mag/goedstaat maar dat merk ik vanzelf!
Reden is dat ik een rackmount mooier vind dan een losse APC Backup UPS maar technisch zag ik niet zo 1 2 3 een oplossing vandaar de post in dit topic.