"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ja, maar ze hebben de player aangepast waardoor het vaak op een mobiele / kreupele browser niet meer werkt. Maar de nieuwe Edge die Xbox gaat krijgen (en Insiders nu al hebben) is gebaseerd op Chromium, net zoals Edge op Windows 10. En die ondersteunt het in ieder geval volledig.Arjan90 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 07:38:
@Rivanov Tenzij ik ook in de Insider preview zit, wat in betwijfel, ik gebruikte vorig seizoen ook al de Xbox om F1TV te kijken. Vanaf half of eind november geloof ik. Wel fijn om te lezen dat de nieuwe Edge hem ook ondersteunt!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Welk stream type can het beste gebruikt worden met F1TV streams, HLS of DASH?Spollie schreef op maandag 15 maart 2021 @ 19:38:
Race Control 2.0.1 net gereleased:
- Race archive before 2018 is accessible again
- Prevent duplicate live sessions from appearing
- Added native Chromecast functionality, accessible from main window
- Added setting to switch between HLS and DASH stream types
- Added setting to specify additional MPV parameters
- Changed default installation path to Program Files folder
- Show subscription status under options
Welke heeft de minste bandbreedte of maakt dat niet uit (encoding hetzelfde)?
Welke encoding wordt gebruikt bij F1TV voor HLS en DASH?
Welke heeft de minste kans op hickups, DASH?
Deze informatie heb ik gevonden:
Segmentation: MPEG-DASH usually breaks videos into smaller segments for delivery than HLS. The default segment length for HLS is 6 seconds (formerly 10 seconds), while MPEG-DASH segments are typically 2-4 seconds long. This means that MPEG-DASH enables faster switching between quality levels for quicker adjustments to network conditions.
Vandaag is ie er wel, de 1080@50 update voor de niet officiële Android TV app.The_Admin schreef op maandag 15 maart 2021 @ 13:07:
[...]
Ja zag hem ja, was gelijk hoopvol inderdaad, maar was niet dé update
The_Admin in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?"
Testing, one, two ...
Ok, krijg op de shield geen update en dus nogsteeds de 30fps versie om zo maar tezeggen(ok na opnieuw installeren van de app)hardware-lover schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:27:
[...]
Vandaag is ie er wel, de 1080@50 update voor de niet officiële Android TV app.
The_Admin in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?"
Ik heb altijd een streepje voor met updatesdevil-strike schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:45:
[...]
Ok, krijg op de shield geen update en dus nogsteeds de 30fps versie om zo maar tezeggen(ok na opnieuw installeren van de app)
Onzin natuurlijk... Het is nu versie 2.0.0 geworden, en de update werd me op een Mi aangeboden, maar ik weet vrijwel zeker als ik nu een van mijn Shields ga proberen dat ie daar ook beschikbaar is. Regio gebonden misschien, die Play Store updates?
Testing, one, two ...
Even gekeken welke versie maar die is na herinstall 1.6.2.
[ Voor 8% gewijzigd door devil-strike op 16-03-2021 13:49 ]
devil-strike schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:49:
LOL![]()
Even gekeken welke versie maar die is na herinstall 1.6.2.
:strip_exif()/f/image/JgW3zMbvTi4Mw5kyovoWTRLj.jpg?f=fotoalbum_large)
Testing, one, two ...
Dat denk ik dan ook, want op een Shield is de update er ook, zoals ik al verwachtte.devil-strike schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:00:
Hmm ok apart, zal dan idd wel in batches gaan ofzo.
Testing, one, two ...
Heeft de app ook een nieuwe layout ?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nope. Het is nog steeds erg mager vwb lay-out en de te maken keuzes. De oudere seizoenen (< 2018) gaan ook niet open toen ik het probeerde. Ook geen andere klasses als keuze.
Dus een 1080@50 oplossing voor het huidige seizoen, voor wie geen alternatieven heeft 👍
Testing, one, two ...
Oke geen probleem, ben al blij dat we met 1080p 50FPS op deze manier goedkoop en lekker makkelijk naar het huidig seizoen kunnen kijken.hardware-lover schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:10:
[...]
Nope. Het is nog steeds erg mager vwb lay-out en de te maken keuzes. De oudere seizoenen (< 2018) gaan ook niet open toen ik het probeerde. Ook geen andere klasses als keuze.
Dus een 1080@50 oplossing voor het huidige seizoen, voor wie geen alternatieven heeft 👍
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik vind het een prima en goedwerkende app, natuurlijk kan de layout een verbetering gebruiken.The_Admin schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:26:
Och ja, het is niet de meeste chique community oplossing voor F1TV, maar wel lekker laagdrempelig. Zing het er wel mee uit tot we chromecast support in de mobiele apps hebben.
Maar ondanks dat werkt het snel en goed dus we mogen zeker niet klagen.
Deze ontwikkelaar heeft goed werk geleverd
Verwijderd
en ik heb het (elders) ook al eerder eens gezegd, verdiep je in "open source" en kijk wat er als antwoord uit komt rollen?Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:53:
ik heb het al eerder gevraagd, maar hoe weet je nou zeker dat je inlog gegevens bij die app dan niet worden gebruikt?
Testing, one, two ...
Verwijderd
Helaas heb ik daar niet mn antwoord gevondenhardware-lover schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:16:
[...]
en ik heb het (elders) ook al eerder eens gezegd, verdiep je in "open source" en kijk wat er als antwoord uit komt rollen?
Gezien, maar wat is er mis met wat eigen actief zoekwerk? "what means / wat betekent Open Source" bijvoorbeeld?Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:22:
[...]
Helaas heb ik daar niet mn antwoord gevonden
Testing, one, two ...
Verwijderd
Dat iedereen het mag gebruiken en aanpassen, maar log je hier nou in een "schil over de website" of log je nou in een programmaatje in die door iedereen kan worden bekeken, en waar je gegevens dus voor iedereen te zien is.hardware-lover schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:25:
[...]
Gezien, maar wat is er mis met wat eigen actief zoekwerk? "what means / wat betekent Open Source" bijvoorbeeld?
Sorry, misschien een hele domme vraag, voor jullie misschien logisch, maar ik vraag het gewoon liever even
Dat eerste, "dat iedereen het mag gebruiken en aanpassen", maar belangrijker, "ook kan inzien". Dus met de nodige kennis kan men zien wat er met je inloggegevens wordt gedaan. Je zult dus iemand op zijn mooie blauwe ogen moeten geloven als ie tegen je zegt dat het veilig is, als je het zelf niet kunt controleren.Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:30:
[...]
Dat iedereen het mag gebruiken en aanpassen, maar log je hier nou in een "schil over de website" of log je nou in een programmaatje in die door iedereen kan worden bekeken, en waar je gegevens dus voor iedereen te zien is.
Sorry, misschien een hele domme vraag, voor jullie misschien logisch, maar ik vraag het gewoon liever even
Testing, one, two ...
Domme vragen bestaan niet. Waar het op neerkomt is dat bij een open source project de source code openlijk in te zien is. In dit geval kun je deze hier vinden: https://github.com/Groggy/race-control-tvVerwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:30:
[...]
Dat iedereen het mag gebruiken en aanpassen, maar log je hier nou in een "schil over de website" of log je nou in een programmaatje in die door iedereen kan worden bekeken, en waar je gegevens dus voor iedereen te zien is.
Om hier echter wat van te begrijpen zul je wel enigzins ervaring moeten hebben met de ontwikkeling van software. Als je dat niet hebt, word het vrees ik een lastig verhaal.
Om je vraag te beantwoorden, de app gebruikt jouw credentials (wat ik zo snel kan zien) alleen om een HTTPS request te doen. Dit levert een token op, welke vervolgens gebruikt word om bij F1TV aan te kunnen tonen dat je toegang hebt tot de streams. Zie: https://github.com/Groggy...control/tv/f1/F1Client.kt
Is het niet deze?: https://github.com/leonardoxh/race-control-tvXilion schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:37:
[...]
Domme vragen bestaan niet. Waar het op neerkomt is dat bij een open source project de source code openlijk in te zien is. In dit geval kun je deze hier vinden: https://github.com/Groggy/race-control-tv
Die van Groggy is 26 september 2020 voor het laatst bijgewerkt, die van leonardoxh 2 dagen geleden
[ Voor 0% gewijzigd door Rembock op 16-03-2021 15:56 . Reden: typo ]
Klopt, alhoewel die van Leonardo dus weer een fork is van Groggy's eerdere werk, maar die van Leonardo is inderdaad de actieve en de variant die in de Play Store te vinden is.Rembock schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:51:
[...]
Is het niet deze?: https://github.com/leonardoxh/race-control-tv
Die van Groggy is 26 september 2020 voor het laatst bijgewerkt, die leonardoxh 2 dagen geleden
Klopt inderdaad, logica zoals ik die eerder omschreef blijft wel gewoon hetzelfde.Rembock schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:51:
[...]
Is het niet deze?: https://github.com/leonardoxh/race-control-tv
Die van Groggy is 26 september 2020 voor het laatst bijgewerkt, die van leonardoxh 2 dagen geleden
Note: as said: advocaat van de duivel. Ik heb de app afgelopen weekend naar tevredenheid gebruikt, net zoals daarvoor de Kodi addon. Daarbij heb ik me ook geen zorgen gemaakt over of mijn credentials niet worden doorgespeeld. Maar ik wil alleen maar aangeven dat de broncode op GitHub niet het ultieme bewijs is dat het veilig is.
Voor bezitters van een Shield TV (Pro) (2019) zet deze 1080@50 update, best wel een verrassend fraai beeld in 4K neer, ALS er gebruikt gemaakt wordt van de AI upscaling functie op deze Shieldshardware-lover schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:27:
Vandaag is ie er wel, de 1080@50 update voor de niet officiële Android TV app.
App ziet er echt top uit.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heb het geprobeerd te zoeken, maar lees vooral oude verhalen (op Reddit).
Die mogelijkheid is er, alleen kun je niet dezelfde stream openen. Althans, dat is het idee. Dus je kan niet twee keer de main feed open hebben staan op verschillende devices. Dus op 1 scherm de live timing of een onboard en op het andere scherm de main feed.S0epkip schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 08:21:
Met de toegang tot drie devices; is het dan ook mogelijk om een f1 tv pro account te sharen?
Heb het geprobeerd te zoeken, maar lees vooral oude verhalen (op Reddit).
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik heb dit laatst geprobeerd en dit werkte wel gewoon op laptop + telefoon. Ging hierbij wel om een historische race, weet niet of dat het verschil maakt?Jasphur schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 08:23:
[...]
Die mogelijkheid is er, alleen kun je niet dezelfde stream openen. Althans, dat is het idee. Dus je kan niet twee keer de main feed open hebben staan op verschillende devices. Dus op 1 scherm de live timing of een onboard en op het andere scherm de main feed.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik deze situatie nog nooit getest heb tijdens een live race.
Heb vaak maar 1 feed open staan en heel soms even de live timing erbij
[ Voor 19% gewijzigd door Jasphur op 19-03-2021 08:37 ]
Ik heb thuis gewoon test gekeken, terwijl m'n moeder bij haar thuis via mijn account ook zat te kijken.
(toch hele andere ip adressen)
Je kan in je account via f1tv.com zien welke apparaten ingelogd zijn.(en deze daar ook eruit gooien)
heb wel gemerkt dat na 6 apparaten, je niet meer kan inloggen.
Nice. Dan heeft F1TV hun eigen regels niet in de code doorgevoerdFox-Racing schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:23:
ja kan je Pro account gewoon sharen.
Ik heb thuis gewoon test gekeken, terwijl m'n moeder bij haar thuis via mijn account ook zat te kijken.
(toch hele andere ip adressen)
Je kan in je account via f1tv.com zien welke apparaten ingelogd zijn.(en deze daar ook eruit gooien)
heb wel gemerkt dat na 6 apparaten, je niet meer kan inloggen.
[ Voor 9% gewijzigd door Jasphur op 19-03-2021 13:18 ]
Tijdens een live race niet getest, maar trainingen en pre season test werkt het prima.quote: http://www.F1TV.comDe race slechts kun je slechts op één apparaat streamen. Er zit een restrictie op het aantal streams van de race.
In ieder geval vorig jaar kon je wel meerdere keren dezelfde stream kijken (op het oude platform), bij mij kon de visitie tijdens toiletbezoek de race blijven volgen via de iPad terwijl wij dezelfde feed op de TV kekenJasphur schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 08:23:
[...]
Die mogelijkheid is er, alleen kun je niet dezelfde stream openen. Althans, dat is het idee. Dus je kan niet twee keer de main feed open hebben staan op verschillende devices. Dus op 1 scherm de live timing of een onboard en op het andere scherm de main feed.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Er is weer een update verschenen voor deze (Android TV) app. Oude seizoenen zijn nu ook weer allemaal beschikbaar en het spoelen (zoeken) gaat nu ook wat simpeler. Versie 2.0.2 is het nu al ik mij niet vergis.devil-strike schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 07:35:
Ok gister avond nog geen update naar 2.0.0 vanochtend op de shield melding update van app
Testing, one, two ...

Waiting on the world to change
Normaal kijk ik altijd via schotel naar Ziggo maar vanwege een verbouwing zit dat er nu even niet in. Het abonnement is van m’n pa en ziggo go werkt dus niet ivm geo...
We wonen in Duitsland, zag dat F1 pro hier niet beschikbaar is maar wil komende quali graag zien..
ZiggoGo werkt prima in Duitsland, als je de versie voor mobiel/tablet maar gebruikt.De_Bastaard schreef op maandag 22 maart 2021 @ 23:08:
Weet iemand misschien hoe je in Duitsland live F1 kunt kijken?
Normaal kijk ik altijd via schotel naar Ziggo maar vanwege een verbouwing zit dat er nu even niet in. Het abonnement is van m’n pa en ziggo go werkt dus niet ivm geo...
We wonen in Duitsland, zag dat F1 pro hier niet beschikbaar is maar wil komende quali graag zien..
Edit: ik vraag me wel af hoe je Ziggo via de schotel kunt bekijken?
[ Voor 6% gewijzigd door hardware-lover op 22-03-2021 23:16 ]
Testing, one, two ...
Ik heb Go wel eens geprobeerd maar dat mag je maar x-tijd in het buitenland gebruiken. Vorig jaar werkte het niet (meer) maar zie dat ik nu wel gewoon streams mag starten. Interessant, misschien hadden m’n ouders toch veel gekeken in het buitenland ofzo :-)hardware-lover schreef op maandag 22 maart 2021 @ 23:13:
[...]
ZiggoGo werkt prima in Duitsland, als je de versie voor mobiel/tablet maar gebruikt.
Via Canal Digitaal kun je een abonnement op Ziggo Sport Totaal nemen, maar dan krijg je maar 3 zenders, Select, Voetbal en Golf voor € 13,95. Dan kun je beter een los Ziggo Sport Totaal abonnement nemen voor .€ 9.99 voor alle zenders en dan gewoon streamen over je internetverbinding.hardware-lover schreef op maandag 22 maart 2021 @ 23:13:
[...]
ZiggoGo werkt prima in Duitsland, als je de versie voor mobiel/tablet maar gebruikt.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Uuuuhm, hoe kom je er bij dat f1 pro niet in Duitsland beschikbaar is?De_Bastaard schreef op maandag 22 maart 2021 @ 23:08:
Weet iemand misschien hoe je in Duitsland live F1 kunt kijken?
Ik gebruik pro sinds 2,5 jaar hier in Duitsland.
van https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule.htmlZawaponga schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:11:
[...]
Uuuuhm, hoe kom je er bij dat f1 pro niet in Duitsland beschikbaar is?
Ik gebruik pro sinds 2,5 jaar hier in Duitsland.
F1TV Pro is no longer available to purchase in Germany. Only existing Pro annual subscribers can access F1TV Pro content in this territory. Race replays will become available for the current season after 31 December for F1TV Access subscribers.
Oftewel, als je al een abonnement had, blijft het werken, nieuwe abonnementen zijn niet meer mogelijk.
[ Voor 8% gewijzigd door JohanKupers op 23-03-2021 08:19 ]
⛔ Trackers of betalen ⛔

Toch maar terug naar Nederland verhuizen?

Kan niet wachten tot komend weekend. Eindelijk de race in 50fps bij F1TV!Rivanov schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:28:
Kan niet wachten tot komend weekend. Eindelijk de race in 4K bij Ziggo!

Of een VPN gebruikenZawaponga schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:22:
Verrek, sky Suitland heeft vanaf dit jaar de exclusief rechten![]()
Toch maar terug naar Nederland verhuizen?

Drive to survive op Netflix in 4K kijkt ook echt lekker zeg! Spat van het scherm af op een LG oled.Rivanov schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:28:
Kan niet wachten tot komend weekend. Eindelijk de race in 4K bij Ziggo!
Zin in komend weekend!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Is naast 4K ook HDR/Dolby Vision. Dan spatten de kleuren er ook nog eens vanaf.LuPo schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:18:
[...]
Drive to survive op Netflix in 4K kijkt ook echt lekker zeg! Spat van het scherm af op een LG oled.
Hier hetzelfde, ik wil een abo afsluiten, maar krijg die korting niet werkend. Scheelt toch weer een paar euro's.pinda powerrr schreef op maandag 22 maart 2021 @ 22:15:
Kom er net achter dat mijn F1TV abbo t/m 28 maart loopt, dat is dus zondag.... Wil natuurlijk niet het risico lopen dat ik dan de race niet kan zien. Helaas krijg ik de code F1TV25 niet werkend, verlopen als melding
Vaak bu'j te bang!
Volgens mij was deze korting alleen mogelijk in de week van de testdagen.-tom-562 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:54:
[...]
Hier hetzelfde, ik wil een abo afsluiten, maar krijg die korting niet werkend. Scheelt toch weer een paar euro's.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Helaas is de race bij Ziggo wel in 4K SDR.ZuinigeRijder schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:54:
[...]
Is naast 4K ook HDR/Dolby Vision. Dan spatten de kleuren er ook nog eens vanaf.
[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 23-03-2021 11:33 ]
Ja inderdaad! heeft iemand dit al aan KPN gevraagd toevallig?G_Dragon schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:32:
Laten we hopen dat KPN of F1TV ook snel naar 4K toegaan nu Ziggo ermee begint
Ja via Twitter maar daar hadden ze nog geen antwoord op, logisch opzich.Stormcagy schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:38:
[...]
Ja inderdaad! heeft iemand dit al aan KPN gevraagd toevallig?
Want Ziggo begint er nog maar net mee
Arfman schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:18:
Ach, ik ben vergeten om mijn oude abbo op te zeggen. Dag 65 euro

F1TV in 4K, moeten ze dan niet eerst een app hebben die op TV's te downloaden is? Normale ChromeCast ondersteunt geen 4K en anders kom je weer uit op laptop->HDMI->TV oplossingen.G_Dragon schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:32:
Laten we hopen dat KPN of F1TV ook snel naar 4K toegaan nu Ziggo ermee begint
Ik heb een chromcast ultra en die ondersteunt prima 4k.pinda powerrr schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:22:
[...]
Dat is iets meer dan de korting die ik mis loop
![]()
[...]
F1TV in 4K, moeten ze dan niet eerst een app hebben die op TV's te downloaden is? Normale ChromeCast ondersteunt geen 4K en anders kom je weer uit op laptop->HDMI->TV oplossingen.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Daarom zei ik ook normale ChromeCastArthurMorgan schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:35:
[...]
Ik heb een chromcast ultra en die ondersteunt prima 4k.
Dat is wat de meesten hebben namelijk.
Of ze hebben een TV met Android TV, of bv een SHIELD, of andere settopbox / mediaspeler met Android TV. Mag toch hopen dat je daar ook 4K naar kunt casten.pinda powerrr schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:40:
[...]
Daarom zei ik ook normale ChromeCast![]()
Dat is wat de meesten hebben namelijk.
Voor mensen die voor een leuke prijs een chromecast ultra willen hebben, Google store heeft nu een aanbieding van stadia premiere edition, hier zit een stadia controller en een chromecast ultra in voor 60 euro.
https://store.google.com/product/stadia
Goede tipJPvdB schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:26:
Zelf sinds kort ook F1TV en nu ook maar een Chromecast ultra erbij aangeschaft.
Voor mensen die voor een leuke prijs een chromecast ultra willen hebben, Google store heeft nu een aanbieding van stadia premiere edition, hier zit een stadia controller en een chromecast ultra in voor 60 euro.
https://store.google.com/product/stadia
Voor mijzelf niet nuttig, gezien ik echt niks met games heb. Dus ik denk dat ik maar de ChromeCast Google TV versie ga aanschaffen
Abo werkt nog wel gewoon...
Kijken hoe lang dat duurt...
Edit: een keer inloggen was voldoende voor een mail vanuit F1.
Duurde niet lang dus...
[ Voor 22% gewijzigd door albino71 op 23-03-2021 14:23 ]
Tomorrow is not today!
F1TV pro is the way to go!Spacey23 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:06:
Ik twijfel ook nog wat ik ga aanschaffen. Heb een goedkoop AliExpress abonnement, waarvan ik de link niet zal delen, maar deze is niet heel betrouwbaar. Ik wil wel iets stabiele hebben waarvan ik zeker weet dat hij er niet halverwege mee stopt en ik het einde van een race mis.
[ Voor 14% gewijzigd door tovenaar1988 op 23-03-2021 19:39 ]
En zonder Sjek en Olav !! Hoewel, de OHen factor was hoog op F1TV tijdens de testdagen.Jasphur schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:36:
[...]
Kan niet wachten tot komend weekend. Eindelijk de race in 50fps bij F1TV!
Domme vraag, wie doet het NL commentaar op F1TV komend weekend ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Sjek en Olav!loekf2 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 20:44:
[...]
En zonder Sjek en Olav !! Hoewel, de OHen factor was hoog op F1TV tijdens de testdagen.
Als je het mij vraagt is dit het eerste jaar waarop ze zowel prijs (< €5/mnd) als kwaliteit (1080p50) voor elkaar lijken te heben en daarmee een beter product leveren dan een tweedehands Sky-stream.Spacey23 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:06:
Ik twijfel ook nog wat ik ga aanschaffen. Heb een goedkoop AliExpress abonnement, waarvan ik de link niet zal delen, maar deze is niet heel betrouwbaar. Ik wil wel iets stabiele hebben waarvan ik zeker weet dat hij er niet halverwege mee stopt en ik het einde van een race mis.
Mij hebben ze er in ieder geval mee over de streep.
En dan ook nog eens zonder DRM op de streams. Ook best opvallend en prettig.
Olav Mol is de standaard commentator op F1TV.loekf2 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 20:44:
[...]
En zonder Sjek en Olav !! Hoewel, de OHen factor was hoog op F1TV tijdens de testdagen.
Alleen VT1 en VT2 (en soms VT3) zit meestal Rick Winkelman achter de microfoon. Vindt ik toch beter dan het gewauwel van Olav. maar ik luister vaak naar het Engelse commentaar van Sky UK.Rivanov schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 06:55:
[...]
Olav Mol is de standaard commentator op F1TV.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Is dit wat? https://www.reddit.com/r/...erral_20_discount_europe/pinda powerrr schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:54:
Gezien mijn abbo zondag afloopt, neem ik de gok om deze hele week nog te wachten met verlenging. Zal je zien dat ze er zaterdag een kortingscode uitgooien
Beide gebruikt ze niet, dus na lief vragen
Ik ben er klaar voor
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Hier ook een opstelling mettovenaar1988 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 17:33:
Ik lees zojuist op Reddit dat er in de voorwaarde staat dat er nog maar 1 stream op 1 apparaat toegelaten wordt vanaf dit jaar. Wil je meerdere apparaten gebruiken dan is er op de 2e alleen de live timing te zien.. dat is balen gezien ik altijd de stream met onze Olaf via een nuc op mijn tv heb en de drivers fov op mijn laptop er naast en live timing op mijn telefoon. Ik ga dit even verder uitzoeken, is dit zo dan koop ik de gp's weer op Ziggo sport totaal gezien ik de helft van de gp's bij kameraden kijk.
1- Race
2- Onboard
3- Live timing
4- GoT F1 topic
Hopen dat het alleen een "afschrikmiddel" is om geen abbo's te delen.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Dat zal toch niet? Je toch ook in de f1tv app al 2 streams naast elkaar opzetten dan zou je daarmee ook al hun eigen regels overtreden.tovenaar1988 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 17:33:
Ik lees zojuist op Reddit dat er in de voorwaarde staat dat er nog maar 1 stream op 1 apparaat toegelaten wordt vanaf dit jaar. Wil je meerdere apparaten gebruiken dan is er op de 2e alleen de live timing te zien.. dat is balen gezien ik altijd de stream met onze Olaf via een nuc op mijn tv heb en de drivers fov op mijn laptop er naast en live timing op mijn telefoon. Ik ga dit even verder uitzoeken, is dit zo dan koop ik de gp's weer op Ziggo sport totaal gezien ik de helft van de gp's bij kameraden kijk.
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
How many different devices can I use?
F1 TV works best when viewing across multiple devices. This way you can view Live Timing and the live stream side by side. Therefore, you can have up to 6 devices registered at any time.
You will be able to live stream the main race on one device only. Multiple streams of the race are currently restricted.
Testing, one, two ...
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Even afwachten hoe het in het weekend gaat.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Ja daar heb ik ook altijd last van. Ik heb wel eens geprobeerd te werken met dingen te pauzeren. Maar krijg dat nooit echt lekker voor elkaar. Zou graag hoofd, verstappen on board en data tegelijk doen. Maar heb het eigenlijk opgegeven.JohanKupers schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 08:03:
Ach ik zie het probleem niet voor mijzelf, ik kijk altijd alleen de hoofdstream. De rest is toch altijd out of sync.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Het is namelijk een geniale uitvinding zo voor Android tv
Bij mijn account werkt hij echter niet. Ik denk omdat ik al eens eerder de proefperiode heb gehad. Ik heb nooit een abonnement gehad.
Ik krijg de melding "Helaas kom je niet in aanmerking voor dit abonnement. Mogelijk heb je recentelijk een ander abonnement gekocht of jouw regio wordt niet ondersteund voor het geselecteerde abonnement. Selecteer een ander abonnement."
Dus het zou ook kunnen dat het hier in Nederland niet werkt. Geen idee verder.
Ik heb het voor de komende 7 dagen niet nodig dus ik ga niet meer moeite doen, maar voor wie wil
Geniet 7 Dagen Gratis van F1 TV Pro**
Maak hieronder een keuze uit een maandelijks of jaarlijks abonnement op F1 TV Pro om de gratis proefperiode te activeren.
**Slechts eenmaal per jaar beschikbaar voor nieuwe abonnees op F1 TV Pro. Zie de algemene voorwaarden
14. GRATIS PROEFVERSIES/PREVIEWS
14.1 Van tijd tot tijd kunnen wij naar eigen goeddunken ervoor kiezen om gratis proefversies of preview-periodes van de Diensten (“Gratis proefperiode”) aan te bieden. De lengte van een Gratis proefperiode en eventuele aanvullende voorwaarden met betrekking tot dergelijke proefversies of previews worden weergegeven in de buurt van waar u zich kunt registreren voor de gratis proefversie of preview. Alle betreffende aanvullende voorwaarden zijn van toepassing op de Gratis proefperiode, als aanvulling op deze algemene voorwaarden (bijvoorbeeld dat dergelijke aanbiedingen mogelijk alleen beschikbaar zijn voor nieuwe klanten).
14.2 Als u uw abonnement op de Diensten niet annuleert tijdens de Gratis proefperiode, wordt u ingeschreven voor een maandabonnement voor de Dienst zodra de Gratis proefperiode is afgelopen. Als u ons de nodige gegevens hebt verstrekt, worden de Tarieven in rekening gebracht voor het maandabonnement op de Dienst die van kracht zijn op het moment van het verstrijken van de Gratis proefperiode, en dit zonder verdere kennisgeving.
14.3 U kunt uw abonnement op de Diensten tijdens de Gratis proefperiode op elk gewenst moment annuleren door de instructies uit clausule 7.1 te volgen.
Volgens reddit zou het toch moeten kunnen met Paypal. Ik heb er zelf geen ervaring mee.tovenaar1988 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:40:
Iemand toevallig een manier gevonden om te verlengen met een bestaand of te abonneren met een nieuw account zonder creditcard? Met PayPal of Google wallet in de app krijg ik transactie geweigerd. Met andere apps heb ik hier geen last van. Vraag mij af of dit probleem geïsoleerd is of dat iedereen hier last van heeft. Het weekend komt dichterbij dus ik begin hem ondertussen wel te knijpen 🥺
De livestream is nu echter óók te pauzeren en door/terug te spoelen. Dat maakt syncen met Ziggo wel makkelijker. Ik deed dit voorheen met Kodi door de dvb-c stream te stoppen, maar het is veel handiger als dit ook kan met de f1tv app.JohanKupers schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 08:03:
Ach ik zie het probleem niet voor mijzelf, ik kijk altijd alleen de hoofdstream. De rest is toch altijd out of sync.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Ik hoop wel dat je nog steeds twee auto's tegelijk mee kan blijven kijken. Bij een strijd op de baan is dat wel handig.Arfman schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 21:14:
In die bewoordingen neem ik aan dat je de main race op de TV kunt doen, onboard Max op een tablet en live timing op je mobiel.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Alle live racebeelden van de vrije trainingen, kwalificatie en de race worden uitgezonden in 4K-kwaliteit. Maar er zijn wel een paar uitzonderingen om rekening mee te houden. De on-board-beelden, de tussenstanden, rondetijden en de vaste camera in de pitsstraat zijn geen 4K-beelden. Deze beelden worden in Full HD vastgelegd. [bron: Ziggo]Jackson6 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:45:
Worden dr FP's en Q ook in 4K uitgezonden bij Ziggo?
https://github.com/SoMuch...iewer/releases/tag/v1.5.0
Huh is dit weer een andere dan die ik heb op Android TV?StefanVerkerk schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:25:
Versie 1.5.0 van F1Viewer is gereleased op Github. Support nu ook voor Mac M1. Nog geen 50fps ondersteuning, dat zou binnen niet al te lange tijd moeten komen aldus de maker op Github.
https://github.com/SoMuch...iewer/releases/tag/v1.5.0
Want die had namelijk wel al 50FPS Support.
Bedoel dezeStefanVerkerk schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:44:
F1Viewer is er zover ik weet enkel voor Windows, Mac en Linux en is niet gericht op mobile / tv OS. F1Viewer maakt zo te zien nog gebruik van de oude API waar de livestreams / sessies ook nog wel in verschijnen (omdat b.v. de iOS / Android app van F1TV ook nog de oude API gebruikt en zodoende ook geen 50fps ondersteunt nog). De nieuwe API ondersteunt wel die 50fps, maar nog niet alle third party tools zijn over. RaceControl (enkel voor Windows) is 12 dagen terug al over gegaan op de nieuwe API (zie Github).
Was denk ik even in de war, ik weet wel dat deze app de 50FPS support heeft ontvangen.
Dit topic is gesloten.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien.
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html