[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 82 Laatste
Acties:
  • 413.619 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

G_Dragon schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:05:
Ben benieuwd hoe goed die Race Control het aankomend weekend gaat doen :)
Het is namelijk een geniale uitvinding zo voor Android tv _/-\o_
F1TV Player, zo heet die app voor Android TV, dus vandaar de verwarring ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-09 18:54
hardware-lover schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:10:
[...]

F1TV Viewer is het geloof ik ;) https://play.google.com/s...nardoxh.f1&hl=en_US&gl=US

Ben benieuwd of deze app goed werkt, ben hem vorig jaar niet tegengekomen dus keek via de Xbox. Het terugkijken van de testsessies werkt in ieder geval wel heel goed dus ik ben benieuwd! Mooi vloeiend beeld met 50fps _/-\o_

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:03

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

hardware-lover schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:10:
[...]

Aha! :)

Maar ik keek ook hier naar trouwens en daar staat dan wel weer racecontrol :P
Vandaar dat ik de F1TV Player, Race Control noemde.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V3fi1zkxf7C7Tkp_fLAXrjnhptM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OeO2UHkTiTIRVamoomx2SBpN.png?f=user_large

[ Voor 24% gewijzigd door G_Dragon op 25-03-2021 14:31 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Arjan90 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:25:
[...]
F1TV Viewer is het geloof ik ;) https://play.google.com/s...nardoxh.f1&hl=en_US&gl=US

Ben benieuwd of deze app goed werkt, ben hem vorig jaar niet tegengekomen dus keek via de Xbox. Het terugkijken van de testsessies werkt in ieder geval wel heel goed dus ik ben benieuwd! Mooi vloeiend beeld met 50fps _/-\o_
Developer is blijkbaar niet heel consequent met zijn naamgeving 😏

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HEFvcEwKNThcNHyaAjtZy57k5vk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tvvRjtag3AmYTO7wMLK42leA.jpg?f=fotoalbum_large

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-09 18:54
Ik vergeef het hem wel, hij heeft tenminste een app :Z FIAFOM, I'm looking at you.

[ Voor 5% gewijzigd door Arjan90 op 25-03-2021 19:08 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:44
Harrie schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:10:
[...]

Nice,nu nog een Android TV app en ik ben helemaal happy. Maar casten naar de TV is ook al een stap in de goede richting.
Het is niet de mooiste app maar het werkt uitstekend.
https://github.com/leonardoxh/race-control-tv

F1TV Viewer for Android (Playstore link)

Had deze nog niet eerder hier voorbij zien komen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 13:59
Heeft de F1 organisatie iets aangepast aan waar de High speed track tests worden uitgezonden?

Via de F1TV app is deze live sessie wel te zien (al dan niet met haperend geluid) meteen als je de app start. Via de browser(s) is dit niet af te spelen. De live sessies zijn in de browser meteen zichtbaar als je inlogt, echter nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:29
PatrickPR schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:24:
Heeft de F1 organisatie iets aangepast aan waar de High speed track tests worden uitgezonden?

Via de F1TV app is deze live sessie wel te zien (al dan niet met haperend geluid) meteen als je de app start. Via de browser(s) is dit niet af te spelen. De live sessies zijn in de browser meteen zichtbaar als je inlogt, echter nu niet.
Bij mij hetzelfde, via de browser niet te kijken, via de app wel. Vreemd :/

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

PatrickPR schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:24:

Oude API vs nieuwe API. De app gebruikt de ouwe.

Edit: overigens, v1.5.0 van F1viewer (https://github.com/SoMuchForSubtlety/F1viewer) gebruikt ook nog de oude API. Zo heb ik vanmiddag de track tests gekeken.

[ Voor 13% gewijzigd door noo op 25-03-2021 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:12

Kevinr1989

I am the danger

schumi2004 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:07:
[...]

Wauw, dit had ik eerder moeten weten!! Gelijk geïnstalleerd en voila, inloggen en kijken maar. Even de laatste pre season dag terug kijken om te testen, tot zover werkt dit erg goed _/-\o_

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog iemand die dit nog niet kende. Dit werkt perfect op de Shield _/-\o_

Grazie mille!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James25
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 03:53
Ook de variant hier voor de AppleTV. Zojuist ingelogd and works like a charm! Maakt gebruik van Testflight.
Kan de post helaas niet verwijderen. Heb het i.i.g. ook gepost in bovenstaande topic.

[ Voor 40% gewijzigd door James25 op 25-03-2021 17:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• James25
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 03:53
Overigens voor diegene die graag F1TV willen gebruiken op de Apple TV. Zie dit Reddit topic.

Zojuist getest and works like a charm. Ook de keuze voor de commentatoren is erg prettig!
(pics or it didnt happen :X )
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xjSiEllxpcQExM1plQx_RHna4gk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zzLNoD7Twy8dGdxBnHmvItA7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jSPPY3RWEevtWDJEnkrouLOrY_0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D2MKudx4Ai735OQk4YknqCVq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
JPvdB schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:26:
Zelf sinds kort ook F1TV en nu ook maar een Chromecast ultra erbij aangeschaft.

Voor mensen die voor een leuke prijs een chromecast ultra willen hebben, Google store heeft nu een aanbieding van stadia premiere edition, hier zit een stadia controller en een chromecast ultra in voor 60 euro.
https://store.google.com/product/stadia
Thanks voor de tip! Goedkope Chromecast Ultra op deze manier :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GertJan2012
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-09 11:49
Arjan90 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:32:
Ik vergeef het hem wel, hij heeft tenminste een app :Z FIA, I'm looking at you.
Je bedoeld de FOM ipv FIA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:22
noo schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:11:Oude API vs nieuwe API. De app gebruikt de ouwe.
Binnenkort kunnen we de High Speed Track Test niet meer meekijken want deze gaan volgens F1Help op Twitter niet terugkomen in de nieuwe API:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:46
schumi2004 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:07:
[...]

Vanavond maar eens kijken of ik dat op mijn Philips Android TV kan installeren via een USB

Morgen eindelijk de vrije training :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
BasvanS schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 19:25:
[...]

Vanavond maar eens kijken of ik dat op mijn Philips Android TV kan installeren via een USB

Werkt prima, draait hier ook op een Philips TV en een MiBox en Shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
BasvanS schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 19:25:
[...]

Via USB? Je kunt hem gewoon via de Play store binnen hengelen ;) Of even hier op het linkje naar de Play Store klikken en aangeven dat je hem wilt installeren op de TV. Uiteraard moeten beiden dan wel met hetzelfde Google Account zijn aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Dat werkt (wel even zoeken voor een andere referral code in https://www.reddit.com/r/F1TV/ ik heb deze gebruikt), dank je voor de tip :)
Scheelt toch weer 13 euro.

[ Voor 24% gewijzigd door sloth op 26-03-2021 00:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:22
Voor wie F1Viewer gebruikte op Mac/Windows/Linux, de 50fps update volgt pas na volgend weekend aldus de maker op Github.

Ondertussen kwam ik op Reddit dit tegen: https://github.com/najdek/f1tv_plus - Deze Tampermonkey userscript voegt extra functionaliteit toe aan de F1TV website, waaronder extra knoppen waarmee je de video URL kunt kopiëren om deze vervolgens in je eigen player af te spelen. F1Viewer gebruikers zullen bekend zijn dat (b.v. op Mac) gebruik werd gemaakt van MPV om de video's af te spelen. Als je terminal opent, de commando 'mpv %url-stream%' invoert (met uiteraard op %url-stream% de URL van de livestream die je m.b.v. van het hierboven genoemde Tampermonkey userscript ophaalt op F1TV.com) dan kun je de livestream met 50fps vanmiddag ook afspelen in je eigen player ipv op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Wordt eigenlijk enkel de race in 4K uitgezonden op Ziggo of ook alle FP’s en kwalificatie?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ook de Apple TV app heeft z’n icon aangepast. ;)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HfcIgHy.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Rivanov op 26-03-2021 07:33 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Jammer dat ik sinds die nieuwe website van F1tv niet meer onder werktijd kan kijken :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
The app that keeps on giving. <3
Weer een mooie update, nu met de tijden erbij. :)

Afbeeldingslocatie: https://dsc.cloud/0eb69a/IMG_1033.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Rivanov schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:07:

[Afbeelding]
:9~ Dat ziet er ontzettend goed uit!
Hopelijk krijgen ze het ooit voor elkaar bij die Android F1TV Viewer ( Race Control ) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:04
Rivanov schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:07:

[Afbeelding]
Wow, wordt nog een uitdaging voor FOM om met wat beters op de proppen te komen _O- de Android TV app is zeker een bak meer spartaans, maar hij doet wat ie moet doen qua streams in 1080p50 afspelen, dus ik vind het voorlopig prima. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
Ik heb nog steeds hoop dat de Kodi F1TV plugin van bbsan2k op github wordt bijgewerkt naar de nieuwe API. Daar loopt al een issue over, maar daar is het al een paar weken stil. Er is een versie voor Kodi Matrix, maar die bied alleen ondersteuning voor live sessies, wel met de nieuwe API in 50fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 20:16

Pierre

Van nature lui!

PatrickPR schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:41:
Ik heb nog steeds hoop dat de Kodi F1TV plugin van bbsan2k op github wordt bijgewerkt naar de nieuwe API. Daar loopt al een issue over, maar daar is het al een paar weken stil. Er is een versie voor Kodi Matrix, maar die bied alleen ondersteuning voor live sessies, wel met de nieuwe API in 50fps.
Echt waar kan ik die vinden, de vorige versie werkte inderdaad super, kan je aangeven waar ik die kan vinden voor Kodi.

[ Voor 6% gewijzigd door Pierre op 26-03-2021 09:55 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
Pierre schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:44:
[...]

Echt waar kan ik die vinden, de vorige versie werkte op de oude Kodi versie prima.
Dat vond ik dus ook, gebruikte dat altijd. Echter is Kodi 19 Matrix ook nog niet beschikbaar voor de Raspberry Pi 4. Dus zit nog vast aan de oude API.

Ik weet niet of ik hier de directe URL naar het zip-bestand mag delen, dus doe ik het maar even stapsgewijs.
- Op zijn github pagina klik je linksboven op Code.
- Dan zie je links boven het overzicht van bestanden een drop down, die staat default op 'develop', deze zet je op 'Matrix_Support'
- Rechts boven het overzicht van bestanden zit een groene knop Code. Dit is een drop down waar je Download ZIP kunt kiezen. Dan begint de download van de juiste versie voor Kodi Matrix.

[ Voor 6% gewijzigd door PatrickPR op 26-03-2021 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

The_Admin schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:38:
[...]

Wow, wordt nog een uitdaging voor FOM om met wat beters op de proppen te komen _O- de Android TV app is zeker een bak meer spartaans, maar hij doet wat ie moet doen qua streams in 1080p50 afspelen, dus ik vind het voorlopig prima. :+
Ja, onbegrijpelijk dat FOM niet al jaren geleden met zoiets is gekomen. Die unofficial Apple TV app kan niet alles wat de officiele iOS app kan, maar dekt wel 99% van mijn use case, namelijk de main feed kijken op mijn grote TV. De onboards en live timing kijk ik altijd op de laptop en iPad dus al die grappen en grollen die de FOM iOS app biedt zijn aan mij niet besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

PatrickPR schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:57:
[...]

Dat vond ik dus ook, gebruikte dat altijd. Echter is Kodi 19 Matrix ook nog niet beschikbaar voor de Raspberry Pi 4. Dus zit nog vast aan de oude API.

Ik weet niet of ik hier de directe URL naar het zip-bestand mag delen, dus doe ik het maar even stapsgewijs.
- Op zijn github pagina klik je linksboven op Code.
- Dan zie je links boven het overzicht van bestanden een drop down, die staat default op 'develop', deze zet je op 'Matrix_Support'
- Rechts boven het overzicht van bestanden zit een groene knop Code. Dit is een drop down waar je Download ZIP kunt kiezen. Dan begint de download van de juiste versie voor Kodi Matrix.
Kijk thanks gevonden :) bedankt

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:09
The_Admin schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:38:
[...]

Als de FOM wil dat gebruikers alleen officiële apps gebruiken, dan blokkeren ze de API of andere mogelijkheden ;) Zal voorlopig niet gebeuren maar het kan natuurlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
LuPo schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:27:
[...]

Thanks voor de tip! Goedkope Chromecast Ultra op deze manier :)
Helaas net te laat, 99,99 nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
schumi2004 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:30:
[...]

Helaas net te laat, 99,99 nu.
Er komt een bundle deal aan met Resident Evil VII en Premiere edition voor ik dacht 60 euro. Dus in principe hetzelfde bedrag EN een game er bij :)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:04
Plenkske schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:22:
[...]

Als de FOM wil dat gebruikers alleen officiële apps gebruiken, dan blokkeren ze de API of andere mogelijkheden ;) Zal voorlopig niet gebeuren maar het kan natuurlijk wel.
Verwacht wel dat we dat stapsgewijs gaan zien als het product meer volwassen wordt. Als ze zelf apps hebben voor AppleTV/Android TV en je kan casten vanaf alle mobiele apps zal er wel iets van DRM op komen ofzo. Verwacht ook wel dat de prijs stapsgewijs naar 79 en later 99 per seizoen gaat dan. Nu is het voordelig maar heb je soms ook het idee dat je een veredelde beta-tester bent :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Iemand die de F2 practice wel kan kijken via de nieuwe API? Ik krijg hier alleen beeld via de iOS app en F1viewer die de oude API gebruiken. De website (nieuwe API) geeft hier een een mooi zwart vlak ipv bewegend beeld, de stream start ook niet in de unoffical Apple TV app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
noo schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:13:
Iemand die de F2 practice wel kan kijken via de nieuwe API? Ik krijg hier alleen beeld via de iOS app en F1viewer die de oude API gebruiken. De website (nieuwe API) geeft hier een een mooi zwart vlak ipv bewegend beeld, de stream start ook niet in de unoffical Apple TV app.
Lijken inderdaad wat issues te zijn met de nieuwe API. Want als ik audio op Engels zet in RaceControl, dan hangt de stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormcagy
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19-09 09:59
Waren de makers van F1TV niet bezig voor apps op tv's en Apple tv's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Stormcagy schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:17:
Waren de makers van F1TV niet bezig voor apps op tv's en Apple tv's?
Wordt al jaren beloofd ja, maar dit seizoen gaat het dan echt gebeuren (zeggen ze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutermol
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:14
noo schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:13:
Ik ben de F2 practice aan het kijken via de browser (chrome), zie alleen de chromecast optie niet in de player. Deze was wel aanwezig tijdens de pre season test. Is dit een functie alleen voor de F1 lijkt mij niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
woutermol schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:19:
[...]

Ik ben de F2 practice aan het kijken via de browser (chrome), zie alleen de chromecast optie niet in de player. Deze was wel aanwezig tijdens de pre season test. Is dit een functie alleen voor de F1 lijkt mij niet toch?
Staat je Chromecast wel aan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormcagy
noo schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:18:
[...]

Wordt al jaren beloofd ja, maar dit seizoen gaat het dan echt gebeuren (zeggen ze)
Top! heb je toevallig ook een bron? Ik zou het geweldig vinden dat ik op mijn LG CX direct zou kunnen kijken zonder Airplay te hoeven gebruiken,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• woutermol
Jasphur schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:20:
[...]

Staat je Chromecast wel aan? :P
Ja hij stond aan had alleen geen wifi verbinding 8)7 , tijd om een kabeltje te gaan trekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Stormcagy schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:21:
[...]

Top! heb je toevallig ook een bron? Ik zou het geweldig vinden dat ik op mijn LG CX direct zou kunnen kijken zonder Airplay te hoeven gebruiken,
The new version is available on F1TV.com today, March 8, and upgrades will be rolled out on iOS, Android, Amazon Fire tablet devices and Roku in the first half of the season. F1 TV for Apple TV, Android TV devices and Amazon Fire TV are currently in development and will also be launched later this year.
https://www.formula1.com/...nmATn163HYW6oMYMMkRH.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:34
Rivanov schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:15:
[...]

Lijken inderdaad wat issues te zijn met de nieuwe API. Want als ik audio op Engels zet in RaceControl, dan hangt de stream.
Bij mij werkt alleen het Duitse commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormcagy
Thanks, staat heleaas niks over een dedicated WebOS App :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Thom2289 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:28:
[...]

Bij mij werkt alleen het Duitse commentaar.
Hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Inmiddels af en toe beeld in Firefox (1 sec bewegend beeld, 3 a 4 seconden bevroren beeld, dan weer een seconde bewegend beeld), geluid is wel constant. Het blijft bezigheidstherapie dat F1TV kijken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Liever issues nu tijdens F2 dan straks met F1. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Manmanman, er zit gewoon een delay van 45 seconden in de F1TV App versus een webbrowser en dat is niet in het voordeel van de app.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Via Chrome op mn Windows10 machine 0 problemen. Casten naar mn Chromecast ultra gaat ook prima :P

Jullie allemaal met je bijzondere apps :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Jasphur schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:39:
Via Chrome op mn Windows10 machine 0 problemen. Casten naar mn Chromecast ultra gaat ook prima :P

Jullie allemaal met je bijzonder apps :P
Dit is de official app waar ik het over heb, zelfs de community app F1TV Viewer doet het beter.
Maar een delay van 45 seconde serieus! Heeft ook totaal geen nut andere views op je mobiel naast een TV uitzending te houden.

edit:
Heb een case gelogd bij de developers maar ik verwacht er weinig van.

[ Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 26-03-2021 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:34
Jasphur schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:39:

Jullie allemaal met je bijzondere apps :+
Vanaf de site naar de Chromecast heb ik ook alleen Duits commentaar :?

[ Voor 3% gewijzigd door Thom2289 op 26-03-2021 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:18
sloth schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 00:10:
[...]

Dat werkt (wel even zoeken voor een andere referral code in https://www.reddit.com/r/F1TV/ ik heb deze gebruikt), dank je voor de tip :)
Scheelt toch weer 13 euro.
Jammer dat ik deze code niet in de app kon invullen.

Anyway: Ik heb nu een subscription, maar ik kan de F2 niet casten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Sahi_NL schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:55:
[...]

Jammer dat ik deze code niet in de app kon invullen.

Anyway: Ik heb nu een subscription, maar ik kan de F2 niet casten?
Op je mobiel moet je screencast gebruiken zodat je je hele mobiel cast op je laptop in de browser kan dit wellicht helpen.

-ION- in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr3000
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22-09 20:41
Nou ga maar weer eens F1TV proberen met de 7 day trial. Vorig jaar was het echt een drama, werkte vaker niet dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutermol
mr3000 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:01:
Nou ga maar weer eens F1TV proberen met de 7 day trial. Vorig jaar was het echt een drama, werkte vaker niet dan wel.
Vorig jaar had ik weinig problemen met F1TV, dat jaar daarvoor was een ander verhaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
schumi2004 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:01:
[...]

Op je mobiel moet je screencast gebruiken zodat je je hele mobiel cast op je laptop in de browser kan dit wellicht helpen.

Als ik de website laadt op Android (Chrome) en dan Desktopweergave aanvink verschijnt het cast-icoon ook en kun je regulier casten zodat je de telefoon niet aan hoeft te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
schumi2004 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:01:
[...]

Als ik had geweten dat Screencast de oplossing was van F1TV om te casten, dan had ik geen abonnement genomen. Daar zit super veel vertraging in, is fout gevoelig en vreet batterij.

Op de website staat: Beschikbaar op Chromecast, dus ik mag hopen dat ik de races gewoon native kan casten straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Sahi_NL schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:05:
[...]
Op de website staat: Beschikbaar op Chromecast, dus ik mag hopen dat ik de races gewoon native kan casten straks.
Tijdens testen werkte het casten prima hoor. Maar dus niet vanaf een mobiele browser. Je moet dat dus even initiëren vanaf je PC/laptop of via desktopweergave op mobiel (al schijnt dat niet altijd even goed te gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
Zijn de trainingen nu al in 4k op ziggo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
Was er niet zo'n API programma waarmee je met je F1 account kunt inloggen om ook de streams te kijken op PC?

Momenteel met meerdere streams heb ik veel headers van de browsers en dat is best irritant. Of hebben jullie ideen over hoe ik hier het beste mee om kan gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormcagy
ik krijg het niet voor elkaar om de knop te vinden in de app waar ik hem kan casten naar mijn Apple TV. iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Tralapo schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:07:
[...]

Tijdens testen werkte het casten prima hoor. Maar dus niet vanaf een mobiele browser. Je moet dat dus even initiëren vanaf je PC/laptop of via desktopweergave op mobiel (al schijnt dat niet altijd even goed te gaan).
Vanaf de pc werkt inderdaad prima. Vanuit de Android App dus niet. Jammer, maar het is te overzien.

Ik heb nu snel de Android TV app geïnstalleerd, die werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:43
Mijn F1 app toont alleen een ronddraaiend wieltje. Bekend issue ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Stormcagy schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:33:
ik krijg het niet voor elkaar om de knop te vinden in de app waar ik hem kan casten naar mijn Apple TV. iemand een idee?
Dat had ik in de Android App dus ook. Blijkbaar bestaat die knop niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ik heb nu ineens niet meer een cast naar Chromecast optie :( En ja, dat ding staat aan en ik zit op hetzelfde Wifi netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormcagy
loekf2 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:33:
Mijn F1 app toont alleen een ronddraaiend wieltje. Bekend issue ?
paar keer op live klikken, als je binnen 5 seconden geen beeld krijgt, weer klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormcagy
Sahi_NL schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:33:
[...]

Dat had ik in de Android App dus ook. Blijkbaar bestaat die knop niet.
Ze hadden toch een update doorgevoerd dat dit verwerkt is? of is dit een toekomstig dingetje nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:13
Sir_Lion schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:31:
Was er niet zo'n API programma waarmee je met je F1 account kunt inloggen om ook de streams te kijken op PC?

Momenteel met meerdere streams heb ik veel headers van de browsers en dat is best irritant. Of hebben jullie ideen over hoe ik hier het beste mee om kan gaan?
F1 viewer.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09:10
ppeterr schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:30:
Zijn de trainingen nu al in 4k op ziggo ?
Bij mij wel. Ik zie bij het Ziggo sport logo "4k ultra HD" staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
BurnsMM schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:36:
[...]

Bij mij wel. Ik zie bij het Ziggo sport logo 4k ultra HD staan.
Oeh hoe doe je dat dan. Ik kjjk op 14 met de next

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:19
ppeterr schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:37:
[...]

Staat je box op 4k in de instellingen? Dat zou het enige moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Stormcagy schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:34:
[...]

Ze hadden toch een update doorgevoerd dat dit verwerkt is? of is dit een toekomstig dingetje nog?
Blijkbaar iets voor verderop in het seizoen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Stormcagy schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:34:
[...]

paar keer op live klikken, als je binnen 5 seconden geen beeld krijgt, weer klikken
Nee. werkt niet. Wat een sh*t zooi. Amazon was streaming partner toch ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
menzo schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:39:
[...]

Staat je box op 4k in de instellingen? Dat zou het enige moeten zijn.
Ja dat staat hij, en tevens heb ik al gewoon 4k HDR content gespeeld via de Next.

Ging er vanuit dat hij zelf wel de 4k stream zou op pakken, blijkbaar niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09:10
ppeterr schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:37:
[...]

Bij mij ontbrak het logo aan het begin van de training wel. Na 5 minuten alles even uit en aan gezet. En werkt het.

Zorg dat in de next instellingen ook je HDMI instellingen goed staan. En natuurlijk de kabel 4k geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
BurnsMM schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:36:
[...]

Bij mij wel. Ik zie bij het Ziggo sport logo "4k ultra HD" staan.
Das knap want ze zeiden via Twitter dat enkel race in 4K is. En ik zie het ook niet met m’n Next.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• menzo
ppeterr schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:40:
[...]

Ja dat staat hij, en tevens heb ik al gewoon 4k HDR content gespeeld via de Next.

Ging er vanuit dat hij zelf wel de 4k stream zou op pakken, blijkbaar niet.
Er staat geen 4k in het Ziggo sport logo bij jouw? Draai je software versie 4.30 op de box?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Ah, werkt enkel op kanaal 14. Ik zat via 401 te kijken. Heb ook 4K Ultra HD logo in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZzXL84Z.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6rDfj8hwuRNAQCk5GzDT3agTsHw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9lXKJX6SbOhZQyYiQijRqxUq.jpg?f=fotoalbum_large

Yes even next aan en uit en het werkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
ppeterr schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:44:
[Afbeelding]

Yes even next aan en uit en het werkt
,Is de 4K nog te zien of hebben ze zwaar bezuinigd op de bitrate ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
F1TV opgelost op iPad, even uit- en in-loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
loekf2 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:45:
[...]

Moet even kijken en het beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:47

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

De beelden uit de helikopter lopen nu ook veel soepeler dan vorige seizoenen. Top upgrades hebben ze gedaan.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:55

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

loekf2 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:39:
[...]

Nee. werkt niet. Wat een sh*t zooi. Amazon was streaming partner toch ?
Update voor de app beschikbaar? Wil het een en ander ook nog wel oplossen.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• menzo
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sE18-BMSVLqZE4UfMXO609YyNvQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TZ0WBkKQ7MrWk9dPKQ9iBfJ4.png?f=user_large

20Mbits, dus best oke, meer dan Netflix 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Verder niemand hier die niet meer naar de Chromcast kan casten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:43
Jasphur schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:48:
Nee, werkt hier gewoon.

Etuuuuuh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Jasphur schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:48:
Geen enkel probleem in Chrome op Windows 10. In Edge werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
[...]

Nou was het beeld al heel goed op mijn Oled. En was het upscalen van geen 4k content al zeer goed.
Nu de tv dat niet hoeft te doen, zie ik bij shots van veraf, waar de auto dus klein is geen motion artifacts.
Sowieso meer scherpte in de "diepte". Strak plaatje hoor.

Geen idee wat de bitrate is.

Tevens zaten we al een aantal dagen naar upscaled content te kijken op kanaal 14. Had het idee dat je daardoor bij lijnen horizontaal in beeld. Dubbele lijnen zag soms. Dat is nu ook weg.

[ Voor 16% gewijzigd door ppeterr op 26-03-2021 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Via de videoplayer of cast je het tabblad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik heb met F1TV dat Winkelman af en toe hapert of zijn audio zelfs helemaal wegvalt. Hebben meer mensen daar last van? Op Ziggo Sport is er geen probleem.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Op meerdere devices tegelijk de main feed kijken werkt trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
noo schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:54:
Op meerdere devices tegelijk de main feed kijken werkt trouwens.
Er kunnen maximaal 6 apparaten actief zijn op je account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Tralapo schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:55:
[...]

Er kunnen maximaal 6 apparaten actief zijn op je account.
Klopt, maar er was in dit en de andere F1 topics wat ongerustheid dat je niet langer op meerdere devices tegelijk de main feed zou lunnen zien (volgens de voorwaarden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
ah, damn it. iemand hier in huis had de stekker van de CCU uit het stopcontact getrokken in de tijd tussen dat ik F2 teste, lunch en nu de F1 wilde casten.... man man man

Pagina: 1 ... 78 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien. :)
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html