Stiekem mogen ze w.m.b. wel nog even zoeken naar mensen.
Will is een prima gast volgens mij, maar soms wel helemaal opgefokt. Vooral zijn "grid walk" is extreem alla Crofty.
Lawrence is als interviewer best te pruimen. Als inval presentator toen Will met corona thuis zat was die minder. Maar prima, hij is journalist en geen presentator.
Rosanna is w.m.b. ok als presentatrice.
Alex ken ik niet in zoverre. Maar prima als commentator bij de testdagen en die paar keer dat ik stukjes van pre-show heb gezien ook te pruimen.
Sam (Collins, niet Power die nu 2x als standin in post show was) is w.m.b. verschrikkelijk. Gevoelsmatig vertelt die echt de grootste onzin, als zijnde feit / uitleg bij iets. Daarnaast kan die volgens mij ook wel een alu-hoedje gebruiken. Of zoals gisteren, hem wordt naar voorspelling gevraagd, zegt iets compleet onrealistisch, om te eindigen met "maar dat wordt het vast niet". Rare voorspelling dan.
Alex Brundle (zoon van) die dit weekend paar keer de revue passeerde. Kijkt als een konijn dat vol in de koplampen van een naderende auto kijkt, of hij heeft net wat gebruikt. Daarnaast vond ik hem ook niet prettig om naar te luisteren, weet niet, kwam niet uit zijn woorden of zo.
En terwijl ik aan onderstaande bezig ben met schrijven denk ik nog aan Jolyon Palmer, prettig om naar te luisteren en goede uitleg. Maar helaas letterlijk too little too late. 15 minuten een halve week later zit ik niet zo op te wachten. Liever neemt ie dan een rol alla Martin Brundle (co-commentator) of DiResta / Davidson ("Sky race control") in.
Op gebied van experts zou FOM dan echt moeten investeren. Dat hebben ze volgens mij ook wel geprobeerd met Rob Smedley, maar die is ook alweer aardig snel van het toneel verdwenen.