[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 82 Laatste
Acties:
  • 413.584 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:05
Hoe zit dat met F1TV en youtube :) Ik voel mij als abbonee een beetje belazert. :P
Ik snap dat je als abbonee al die extratjes krijgt zoals onboard, livetiming, races uit het archief enzo, maar is F1TV vna plan om alle races via YT uit te zenden? Gratis?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
Jasphur schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 08:10:
Hoe zit dat met F1TV en youtube :) Ik voel mij als abbonee een beetje belazert. :P
Ik snap dat je als abbonee al die extratjes krijgt zoals onboard, livetiming, races uit het archief enzo, maar is F1TV vna plan om alle races via YT uit te zenden? Gratis?
Het lijkt me gewoon een experiment voor de komende paar races (in ieder geval de Eiffel Race) om "tegemoet" te komen in deze corona tijd. Zal niet iets permanents zijn lijkt mij.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:12

Mef

Ik vermoed dat ze de f1tv feed gewoon op YouTube gaan streamen en ik zou het meer zien als demonstratie voor de niet-abonnees en dus gewoon reclamestunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het zou wel mooi zijn als ze het op YT wel lukt om op 50 of 60fps uit te zenden :')

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

JvS schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 20:12:
Het zou wel mooi zijn als ze het op YT wel lukt om op 50 of 60fps uit te zenden :')
Ik heb vanmiddag wat zitten spelen met een addon, geschikt gemaakt voor een Android (TV) video app (niet Kodi), en daarbinnen gaan de replays in 1080p@50Hz (zo ingesteld binnen die app). Toevallig liep op het moment van testen de Live High Speed Track Test en deze zag er strak uit (voor zover mogelijk, gezien de track omstandigheden).

Dit raceweekeinde (vanaf morgen dus), ga ik serieus eens vergelijken of ik de race via Ziggo Sport Select HD blijf kijken of met F1TV als legale bron. Dat laatste heb ik tot nu toe nog niet gedaan (voor live uitzendingen).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik denk dat het een vorm van reclame is met het doel nieuwe mensen in contact te brengen met F1.

Stiekem ben ik blij dat ik een backup optie heb voor het geval f1tv weer niet (goed) werkt.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:03
hardware-lover schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 21:07:
[...]

Ik heb vanmiddag wat zitten spelen met een addon, geschikt gemaakt voor een Android (TV) video app (niet Kodi), en daarbinnen gaan de replays in 1080p@50Hz (zo ingesteld binnen die app).
Care to share? Lijkt nu alsof het een super geheime oplossing / video app is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 22:58:
[...]
Care to share? Lijkt nu alsof het een super geheime oplossing / video app is.
Dat is het niet werkelijk, maar de app zelf kan worden, of wordt ook, ge-/misbruikt voor minder frisse oplossingen, dus dan komt men snel in een grijs gebied terecht (hoewel ik deze enkel voor het F1TV Pro aanbod gebruik). De addon zelf is ook niet gratis, wel gratis te testen.

Voor mij gaat het vooral om een vrij te kiezen commentator taal i.c.m. een nette beeldkwaliteit en goede/simpele app bediening via Android TV. Na dit weekend zal duidelijk zijn of dit een serieus alternatief is voor Ziggo Live F1 zelf.

E.e.a. via dit Reddit topic gevonden; https://www.reddit.com/r/...read_for_f1_tv_pro_tools/

@Spollie kent het topic wel :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:47
hardware-lover schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 23:11:
[...]

Dat is het niet werkelijk, maar de app zelf kan worden, of wordt ook, ge-/misbruikt voor minder frisse oplossingen, dus dan komt men snel in een grijs gebied terecht (hoewel ik deze enkel voor het F1TV Pro aanbod gebruik). De addon zelf is ook niet gratis, wel gratis te testen.

Voor mij gaat het vooral om een vrij te kiezen commentator taal i.c.m. een nette beeldkwaliteit en goede/simpele app bediening via Android TV. Na dit weekend zal duidelijk zijn of dit een serieus alternatief is voor Ziggo Live F1 zelf.

E.e.a. via dit Reddit topic gevonden; https://www.reddit.com/r/...read_for_f1_tv_pro_tools/

@Spollie kent het topic wel :+
Je bedoelt die shady Movian plugin waar je voor 15 euro per jaar een 'personal key' kunt krijgen om F1TV te kijken? No way dat ik daar mijn F1TV credentials in ga voeren, grote kans dat ze dan ergens op een server in Rusland belanden.

Overigens gebruikt Movian gewoon een simpele vorm van frame interpolatie om 25 fps naar 50 fps te converteren. Een beetje moderne TV doet dat waarschijnlijk beter. Ik wil zelf nog wel een keer met SVP aan de slag voor frame interpolatie in VLC/MPV, dat is tenminste het serieuzere werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 21:43:
[...]

Ik denk dat het een vorm van reclame is met het doel nieuwe mensen in contact te brengen met F1.

Stiekem ben ik blij dat ik een backup optie heb voor het geval f1tv weer niet (goed) werkt.
Zou op zich fijn dat ze wat meer samenwerken met Youtube, want: hopelijk snellere Chromecast ondersteuning. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Over Chromecast gesproken, ik heb vorige week nog geprobeerd om de HLS stream-URL direct naar de Chromecast te sturen, maar die kan hier blijkbaar niet mee overweg :( Altijd fijn zo'n standaard die door iedereen anders wordt geimplementeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Spollie schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 08:48:
[...]
Je bedoelt die shady Movian plugin waar je voor 15 euro per jaar een 'personal key' kunt krijgen om F1TV te kijken? No way dat ik daar mijn F1TV credentials in ga voeren, grote kans dat ze dan ergens op een server in Rusland belanden.

Overigens gebruikt Movian gewoon een simpele vorm van frame interpolatie om 25 fps naar 50 fps te converteren. Een beetje moderne TV doet dat waarschijnlijk beter. Ik wil zelf nog wel een keer met SVP aan de slag voor frame interpolatie in VLC/MPV, dat is tenminste het serieuzere werk :P
Laten we maar niet beginnen over wat er met gegevens van derden kan gebeuren, dat gaat via veel officiële kanalen ook al vaak genoeg mis, aan "shady" geen gebrek wat dat betreft. Ik betaal verder niets extra voor F1TV, dus het mag wat kosten 😏

De simpele vorm van interpolatie lijkt het het aardig te doen, het effect daarvan is het meest belangrijk, toch?

De oplossing die jij biedt gebruik ik om eventueel later nog eens wat te bewaren, via de stream link, ook erg prettig.

Edit: het moet wel wat beter worden met het weer dan nu het geval is, anders valt er niet veel aan "kwaliteit" te beoordelen 🤡

Edit2: dat was dus knudde deze eerste dag :+

[ Voor 6% gewijzigd door hardware-lover op 09-10-2020 16:09 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

JvS schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 20:12:
Had je het al gezien? 1080p@60Hz is de maximale kwaliteit die binnengehaald kan worden zie ik. Prachtig scherpe druppels en mist |:(

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:16
Heeft misschien wel met die waardeloze toko te maken die Ziggo heet
Sinds gisterochtend is daar een storing in de Ziggo Go app waardoor niemand meer zenders ziet of bij elke zender een melding krijgt dat er een abbo voor nodig is :X

Ziggo, je blijft me verbazen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 18:29

Crazy D

I think we should take a look.

FabianGTI schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:50:
[...]

Sinds gisterochtend is daar een storing in de Ziggo Go app waardoor niemand meer zenders ziet of bij elke zender een melding krijgt dat er een abbo voor nodig is :X

App updaten, of opnieuw installeren? Heb gistermiddag gewoon via de site (geen....) vrije training kunnen zien. Gisteravond en vanochtend gewoon via de app F1 cafe kunnen kijken.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 21:03

Pierre

Van nature lui!

Gisteren werkte het gewoon wel. Nu niet niet via de App voor Windows 10 en ook niet op een tablet. Ik heb volgens de app geen abonnement. Zal wel een ding zijn bij Ziggo.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Pierre schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 11:59:
Gisteren werkte het gewoon wel. Nu niet niet via de App voor Windows 10 en ook niet op een tablet. Ik heb volgens de app geen abonnement. Zal wel een ding zijn bij Ziggo.
Ben momenteel niet verbonden met een Ziggo verbinding dus FWIW; Ziggo Go App werkt prima op mijn iPhone (3e vrije training kan ik in ieder geval gewoon bekomen ) op dit moment. Kan helaas ivm DRM geen screenshot maken.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Tomba schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:17:
[...]

Ben momenteel niet verbonden met een Ziggo verbinding dus FWIW; Ziggo Go App werkt prima op mijn iPhone (3e vrije training kan ik in ieder geval gewoon bekomen ) op dit moment. Kan helaas ivm DRM geen screenshot maken.
Ik heb zelf een Ziggo abonnement en ik kan de FP3 via TV gewoon kijken op mijn mobiel en tablet niet.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Pierre schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:19:
[...]

Ik heb zelf een Ziggo abonnement en ik kan de FP3 via TV gewoon kijken op mijn mobiel en tablet niet.
Ook niet via mobiel netwerk? Hier werkt ie op mijn iPhone (helaas geen ander device bij dus kan alleen daarmee testen) zowel via KPN 4G als via de WiFi hier (xs4all) Ik denk dat je Ziggo even moet bellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Tomba op 10-10-2020 12:22 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Tomba schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:21:
[...]

Ook niet via mobiel netwerk? Hier werkt ie op mijn iPhone (helaas geen ander device bij dus kan alleen daarmee testen) zowel via KPN 4G als via de WiFi hier (xs4all) Ik denk dat je Ziggo even moet bellen.
Ook niet. En bellen met Ziggo ga ik niet doen. Op kanaal 14 kan ik gewoon wel kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
FabianGTI schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:50:
[...]

Nee, dit is gewoon iets wat F1TV mee aan het experimenteren is over de hele wereld.
Heeft verder niks met de incompetentie te maken van ziggo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:16
Tomba schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:17:
[...]

Toch is er al enige tijd een storing bij Ziggo

https://allestoringen.nl/storing/ziggo/

Gelukkig heb ik het abonnement van m'n broer, maar de hoeveelheid storingen bij Ziggo, voornamelijk bij de F1 (wat ik enkel via Ziggo kijk) is echt om te janken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

demonic schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:57:
[...]

Nee, dit is gewoon iets wat F1TV mee aan het experimenteren is over de hele wereld.
Heeft verder niks met de incompetentie te maken van ziggo.
Wat heeft F1TV hier mee te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Ziggo Go werkt weer, er was dus een storing bij Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik kijk nu de beelden van Youtube met de audio van F1TV.
De resolutie is net zo goed/slecht als F1TV, maar de 60FPS kijkt een stuk fijner.
Ik hoop dat 60fps snel normaal wordt voor F1 want het kan het goed gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:08

Chiron

Moderator Discord
CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 17:11:
Ik kijk nu de beelden van Youtube met de audio van F1TV.
De resolutie is net zo goed/slecht als F1TV, maar de 60FPS kijkt een stuk fijner.
Ik hoop dat 60fps snel normaal wordt voor F1 want het kan het goed gebruiken.
F1TV heeft al een backupstream met 60fps, dit schijnt uiteindelijk het nieuwe platform te worden.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Chiron schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 17:19:
[...]

F1TV heeft al een backupstream met 60fps, dit schijnt uiteindelijk het nieuwe platform te worden.
Die 60fps stream is dan weer wel maximaal 720p als ik mij niet vergis. Dat terwijl de gewone stream 1080p is. Qua bitrate zullen ze elkaar mogelijk dus noet veel ontlopen. En 720p lijkt mij toch echt te min (voor een 4k OLED tv...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Gisteren nog even zitten prutsen met SVP voor frame interpolatie in VLC en MPV, maar het resultaat is helaas bedroevend. Hij gaat van 25 naar 75 fps, en dat is lekker vloeiend, maar de artifacts zijn bijna constant zichtbaar. Formule 1 gaat denk ik gewoon te snel om een acceptabel plaatje neer te zetten, dus helaas. Hopelijk volgend jaar inderdaad 50 fps streams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 17:40:
[...]
Die 60fps stream is dan weer wel maximaal 720p als ik mij niet vergis. Dat terwijl de gewone stream 1080p is. Qua bitrate zullen ze elkaar mogelijk dus noet veel ontlopen. En 720p lijkt mij toch echt te min (voor een 4k OLED tv...)
Als ik kijk wat er wordt aangeboden aan download streams via YT dan staat daar de 1080p resolutie ook tussen, bitrate is nog steeds niet heel geweldig maar voldoende is voldoende. Ik zag dat gisteren ook als kwaliteit tijdens de live uitzending op YT. Op ± 3 meter afstand van een 55" 4k TV vind ik het prima te doen (indien men niet over een alternatieve stream van hogere kwaliteit kan beschikken).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Misschien moet ik de bacup stream maar eens proberen, want de 1080p voelt niet als hele hoge kwaliteit. Pixels zeggen ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:43
Wat vonden jullie van de kwaliteit van de YouTube stream vergelijken met lineaire TV van Ziggo, dus niet ziggoGO?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Kan ik die YouTube stream krijgen met Engels commentaar? Of alleen Nederlands

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SqriOdXi8GmJneSD_Nrny_rPIF4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BQseroA9yHQ7h4xzNHuakVjC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

menzo schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:27:
Wat vonden jullie van de kwaliteit van de YouTube stream vergelijken met lineaire TV van Ziggo, dus niet ziggoGO?
Matig. Het was vloeiender dan F1TV, maar er waren meer compressie artifacten.
Vloeiend is belangrijker dan een paar compressieartifacten, dus ik heb YT beeld gecombineerd met F1TV geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Laatst online: 02-08 23:01
PWM schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:29:

[Afbeelding]
alleen nederlands.
Zoals eerder gezegd wordt het gedaan aan de hand van IP/Regio volgens mij.
Dus VPN-en naar UK zou engels commentaar moeten leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trubo
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
PWM schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:29:
Zocht zelf ook naar een YT stream met commentaar van Sky Sport. Zo te zien is dat niet beschikbaar. UK is niet een van de 7 landen die van de YT livestream gebruik kan maken:

"Fans will be able to watch the race, live and for free, in seven European markets including: Germany, Switzerland, Netherlands, Belgium, Norway, Sweden, and Denmark."

https://www.formula1.com/...cp4On6qzmgmsxum7D7mW.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

demonic schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:44:
[...]

alleen nederlands.
Zoals eerder gezegd wordt het gedaan aan de hand van IP/Regio volgens mij.
Dus VPN-en naar UK zou engels commentaar moeten leveren.
Nee, ze zijn nogal VPN werend. Met NordVPN aan krijg ik die stream niet eens in NL aan de praat

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Man wat word het tijd voor Chromecast ondersteuning voor F1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Meer mensen waarbij de Chromecast optie bij Ziggo go ontbreekt?
Bij andere video apps werkt het wel gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
YouTube loopt iets achter op Ziggo.
Kwaliteit is gewoon goed. Geen haperingen ofzo. Zodra F1TV naar YouTube gaat (en ons de keuze geven qua verslaggeving) dan ben ik om d:)b

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:04
YouTube was hier op de Nvidia Shield juist niet heel vloeiend. Bijzonder dat verschil. Heb nu dus F1TV stream via Kodi aanstaan, maar kwaliteit van de F1TV stream is dit keer minder. Veel compressie foutjes, zie het op mijn laptop ook vanaf de stream. Zonde!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik snap echt nooit dat geklaag van jullie. Hier is het altijd rete strak met de f1tv app op de nvidia shield.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Vandaag met Race Control van @Spollie ook weer een feestje. Feeds (MPV) gesynchroniseerd tijdens F1 intro/formation lap en vooralsnog is alles ook strak in sync gebleven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spollie
Ging dit weekend inderdaad weer prima, geen last van wegvallende streams gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Arjan90 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:14:
YouTube was hier op de Nvidia Shield juist niet heel vloeiend. Bijzonder dat verschil. Heb nu dus F1TV stream via Kodi aanstaan, maar kwaliteit van de F1TV stream is dit keer minder. Veel compressie foutjes, zie het op mijn laptop ook vanaf de stream. Zonde!
Loopt nu nog, met de alternatieve Youtube app is het vloeiend in 1080p@60Hz, ~6Mbit.

Edit: blijkbaar heb ik de stream van het begin afaan opgestart, dit mag zo te zien al meteen via YT 👍
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5fgbiIT6Q0UBIjIt9pdo_vYhGtQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gzDwschqsDJORtW8fPRXHUcO.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door hardware-lover op 11-10-2020 16:24 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Hmmm. Wordt tijd dat de stream van F1TV zelf ook 50 of 60 fps gaat worden :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
En over F1TV gesproken. Zou fijn zijn als ze de pre-show en de race gewoon lekker op 1 stream laten doorlopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 02:31

pinda powerrr

Slow down...

Jasphur schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 11:36:
En over F1TV gesproken. Zou fijn zijn als ze de pre-show en de race gewoon lekker op 1 stream laten doorlopen.
Dat is inderdaad zooooo irritant. Als je de pre-show kijkt, dan kunnen ze er wel zeker van zijn dat die gebruikers ook de race kijken.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Heb ik een knopje gemist?? :o Is dit camera standup een optie in F1TV?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Jasphur schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:36:
[...]

De regie bepaald welke onboard camera vanaf de auto naar de regie (en vervolgens F1TV) wordt gestuurd. Tijdens de in lap zetten ze deze vrij vaak juist op deze onboard zodat je dus ook de blijdschap van de coureur kunt zien. De ene keer wordt die inrijden pits weer terug gezet naar de gewone T-cam, de andere keer blijft die op deze camera staan.

Dus nee, je kunt niet de camera positie kiezen, alleen de regie kan dat. Maar vaak genoeg dat post-race de camera wel deze is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennis1804
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15:42
Jasphur schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:36:
[...]

in de onboards word nog wel eens gewisseld met de camera's. vooral uitlooprondes tonen ze dit soort beelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:05
F1TV plugin voor Kodi is geupdated naar 0.1.5

Ik moest deze handmatig even doen, maar inmiddels werkt het weer ook via kodi.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

mjjveldt schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:03:

Vandaar de error die ik kreeg bij het starten van de app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Wat is F1TV overbelicht vandaag zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:05
Pierre schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:08:
[...]

Vandaar de error die ik kreeg bij het starten van de app?
Als dat die authenticatie error is, ja.

De V1 API is uitgezet, en alleen de V2 API is bruikbaar nu.

[ Voor 12% gewijzigd door mjjveldt op 23-10-2020 12:55 ]

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 10:48

Door de update waren er wat andere dingen stuk gegaan blijkbaar. Versie 0.1.5.1 is zojuist online gezet. Op zowel mijn HTPC met Kodi als mijn RPi 4 met Kodi werkt het nu weer goed met deze versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

mjjveldt schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:54:
[...]

Als dat die authenticatie error is, ja.

De V1 API is uitgezet, en alleen de V2 API is bruikbaar nu.
Never mind het werkt weer.

[ Voor 9% gewijzigd door Pierre op 23-10-2020 15:35 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:09
Heb je Ziggo, wil je de qualy nakijken, werkt het niet omdat ze op 13 hebben uitgezonden! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:46

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

@Theswitch Terugkijken op Ziggo Go.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nope werkt ook niet want kanaal 13 heeft geen replay tv ondersteuning....
Echt slecht dit.... had dan racing 1 dag vrijgegeven of ergens anders.... maar nu kan je dus gewoon niet de Q terug kijken en sommige mensen moeten werken op zaterdag dus kunnen niet live kijken... Heb er zelf aardig de pee erover... Lekker avondje f1 kijken nee door dat 20 idioten elkaar onderuit moeten schoppen kunnen wij geen quali kijken... Iemand nog ergens een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:35
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:26:
[...]

Nope werkt ook niet want kanaal 13 heeft geen replay tv ondersteuning....
Echt slecht dit.... had dan racing 1 dag vrijgegeven of ergens anders.... maar nu kan je dus gewoon niet de Q terug kijken en sommige mensen moeten werken op zaterdag dus kunnen niet live kijken... Heb er zelf aardig de pee erover... Lekker avondje f1 kijken nee door dat 20 idioten elkaar onderuit moeten schoppen kunnen wij geen quali kijken... Iemand nog ergens een alternatief?
Highlights via Youtube? YouTube: Formula 1 Heineken Grande Prémio de Portugal 2020

[ Voor 9% gewijzigd door U123456 op 24-10-2020 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hier op de Next box kan ik gewoon via de gids teruggaan naar de quali op kanaal 13 en deze helemaal terugkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

highlights beetje jammer... want eerst een uur naar de twee clowns mogen kijken en hoe wat lui de putdeksels dicht zaten te lijmen en dan moment supreme helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
En ook via de Ziggo go app kan ik op kanaal 13 gewoon de quali terugkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleQ schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:25:
En ook via de Ziggo go app kan ik op kanaal 13 gewoon de quali terugkijken.
heb nog die oude gammele box want nieuwe box is alleen voor nieuwe klanten.. maar ga maandag wel is flink klagen hierover want dat ding loopt ook steeds vast en gebruik hem alleen voor f1 en moet hem elk weekend opnieuw opstarten.

Maar ook in de app of browser lukt terug kijken hier niet, overigens staat het internet vol met klachten erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:28:
[...]
heb nog die oude gammele box want nieuwe box is alleen voor nieuwe klanten.. maar ga maandag wel is flink klagen hierover want dat ding loopt ook steeds vast en gebruik hem alleen voor f1 en moet hem elk weekend opnieuw opstarten.

Maar ook in de app of browser lukt terug kijken hier niet, overigens staat het internet vol met klachten erover.
Dan weet ik niet waarmee je dat aan het proberen bent, want via de Chromium (web-app) kan het terugkijken op kanaal 13 eveneens. Dus waarover je dan moet gaan klagen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kanaal 13 kent geen replay functie dus ik denk dat jullie iets te snel aannemen dat het gewoon werkt?
Op kanaal 14 is alleen de voorbeschouwing en het half uur uitstel te zien. de echte quali is dus op kanaal 13 uitgezonden.

Normaal is het altijd op kanaal 14 en daar zit wel replay op, alleen door el clasico is het verzet naar kanaal 13 maar die heeft dus geen replay tv.

https://community.ziggo.n...ficatie-65232/index2.html

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2020 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:32:
kanaal 13 kent geen replay functie dus ik denk dat jullie iets te snel aannemen dat het gewoon werkt?

Normaal is het altijd op kanaal 14 en daar zit wel replay op, alleen door el clasico is het verzet naar kanaal 13 maar die heeft dus geen replay tv.

Wat klets je nu? Ik speel hem net via kanaal 13 af.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xNYS9_2TKM2T9ZamAHRJ-LgWC2c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9cgtqQ6IXbOuWpARHR8u8uiw.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door hardware-lover op 24-10-2020 22:45 . Reden: Toch niet voor iedereen beschikbaar zo te zien. ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou niet weten hoe... maar vertel het ook het rest van internet even zou ik zeggen of zouden er zomaar hele topics zijn met mensen die niet kunnen kijken...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2W2l2hGpaOV9tns7G428LE2td9I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hpCmI7HRDaiMkx6ADRIFNkYJ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Sjah, bij ons werkt het schijnbaar wel gewoon.
Zowel op de Box als via de Ziggo Go app bij mij.

Misschien ligt het aan ons abbo? Al kan ik mij dat niet voorstellen. (Next complete abbo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou het dan echt op basis van wel of geen next abo liggen.. zou wel erg slordig zijn.

Dus klanten die het langst abbonnee zijn krijgen niet de nieuwe hardware en worden ook nu nog een gedupeerd?

Internet Complete en TV Complete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:37:
ik zou niet weten hoe... maar vertel het ook het rest van internet even zou ik zeggen of zouden er zomaar hele topics zijn met mensen die niet kunnen kijken...

[Afbeelding]
Het lukt mij ook niet, heb Internet Complete en TV Start :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:37:

[knip]
Mijn excuses, ik heb mijn vorige reactie wat genuanceerd ;)

Geen idee waarom ik en anderen wel of waarom jij en anderen dan weer niet, maar daar schiet jij niet veel mee op. Ik heb niets opgenomen van kanaal 13, dus daarin kan het niet zitten. Ik had de opname op kanaal 14 ingesteld. Legaal is er niet direct een alternatief, Ziggo herhaalt deze ook niet in zijn geheel zag ik, enkel als samenvatting.
Gwoon Joep schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:16:
wat ik begreep wel op ziggo race maar dat heb ik niet
Dan heb je dat niet helemaal goed begrepen, zie de reacties hier eerder ;)

[ Voor 15% gewijzigd door hardware-lover op 24-10-2020 23:20 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwoon Joep
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:24
hardware-lover schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:53:
[...]

Mijn excuses, ik heb mijn vorige reactie wat genuanceerd ;)

Geen idee waarom ik en anderen wel of waarom jij en anderen dan weer niet, maar daar schiet jij niet veel mee op. Ik heb niets opgenomen van kanaal 13, dus daarin kan het niet zitten. Ik had de opname op kanaal 14 ingesteld. Legaal is er niet direct een alternatief, Ziggo herhaalt deze ook niet in zijn geheel zag ik, enkel als samenvatting.

[...]

Dan heb je dat niet helemaal goed begrepen, zie de reacties hier eerder ;)
Oeps jullie hebben gelijk.....is ook bedtijd, tot morgen bij de race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:32:
Op kanaal 14 is alleen de voorbeschouwing en het half uur uitstel te zien. de echte quali is dus op kanaal 13 uitgezonden.

Ja daar kwam ik dus ook achter :( :( :( :( Dacht lekker de kwali te kijken, bleek dat dus op kanaal 13 verder te gaan waar je dus inderdaad niet kunt replayen. Echt superfuck. Ik heb wel een F1 TV abbie maar dat is de goedkoopste, om in de winter tijdens indoorfietsen af en toe wat oude races te kijken. En daar kun je de kwali dus niet terugkijken (in ieder geval niet op de dag zelf).

Straks gewoon live de race kijken. Stuk handiger :P

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Crazy D schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 08:11:
[...]

Ja daar kwam ik dus ook achter :( :( :( :( Dacht lekker de kwali te kijken, bleek dat dus op kanaal 13 verder te gaan waar je dus inderdaad niet kunt replayen. Echt superfuck. Ik heb wel een F1 TV abbie maar dat is de goedkoopste, om in de winter tijdens indoorfietsen af en toe wat oude races te kijken. En daar kun je de kwali dus niet terugkijken (in ieder geval niet op de dag zelf).

Straks gewoon live de race kijken. Stuk handiger :P
Raar, ik heb de herhaling gezien op Ziggo sport (kanaal 14) en dat was gewoon de gehele kwalificatie. Opgezet via ziggogo.tv en was blij dat ik niet live gekeken had ivm de vertraging door de reparatie, die kon ik mooi skippen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

MeNTaL_TO schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 09:04:
[...]

Raar, ik heb de herhaling gezien op Ziggo sport (kanaal 14) en dat was gewoon de gehele kwalificatie. Opgezet via ziggogo.tv en was blij dat ik niet live gekeken had ivm de vertraging door de reparatie, die kon ik mooi skippen.
Ja ik kon 'm starten, voorbeschouwing kijken, zien dat de kwali vertraagd was door die potdeksel, en daarna voetbal. Via de app dan. Via de website kom ik ook in voetbal terecht trouwens zie ik nu. Herhaling vind ik alleen de samenvatting, niet de hele kwali.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

versie 0.1.6 zelfs

Maar dank voor de tip.
Ik snapte al niet waarom het niet meer werkte. Inmiddels weer aan de praat :)

EDIT: de boel loopt meteen vast hier ... bandwidth issues?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2020 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Spollie schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:11:
Ging dit weekend inderdaad weer prima, geen last van wegvallende streams gehad.
Vandaag, daarentegen, wordt het niks. De één na de andere stream blijft om de haverklap hangen.

Ben maar geswitcht naar braaf één stream, blijf niet bezig met synchroniseren.

[ Voor 12% gewijzigd door Tralapo op 25-10-2020 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Lijkt hier ook weer een buffer-feest te worden. Pre-show in F1viewer al met issues, en nu de race zelf ook met buffers in Kodi. Daarnaast in F1viewer ook issues met de overige streams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Tralapo schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:22:
[...]

Vandaag, daarentegen, wordt het niks. De één na de andere stream blijft om de haverklap hangen.

Ben maar geswitcht naar braaf één stream, blijf niet bezig met synchroniseren.
Yep, dit weekend weer drama, ik heb er ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:38
Hmm ik denk ik start F1 iets later op. Kan ik dus niet vanaf het begin afspelen. Zie dat dit gisteren ivm kanaal 13 ook was, maar vandaag is gewoon kanaal 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Spollie schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:26:
[...]

De ziggo ago app via Mi Box is ook drama... Hangt om de paar seconden.. voorbeschouwing top, tot de race begon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

D-Ed schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:05:
[...]
De ziggo ago app via Mi Box is ook drama... Hangt om de paar seconden.. voorbeschouwing top, tot de race begon...
Via wifi of bekabeld aangesloten?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
hardware-lover schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:20:
[...]

Via wifi of bekabeld aangesloten?
WiFi maar ach, weinig aan gemist wederom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Was het nou zo dat we volgend seizoen 1080 50fps gaan krijgen als F1TV abbonees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:55

Harrie

NederVlaming

OK, jullie hadden dus ook problemen. Dacht dat het aan mijn wifi connectie lag. Bij mij viel F1tv uit in bocht 3 na de start... Toen hij terug werkte was Max van 2e naar 5e :+

Moest hij nu later in de race haperen, zou ik niks gemist hebben.. Maar toen waren er wellicht al veel kijkers afgehaakt en geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik was een half uurtje te laat thuis en zag zo snel niet hoe je via F1TV vanaf de start kan kijken ipv live, dus maar op Ziggo gekeken.
Maar kan dat in de Andoid app (op android boxje) of desnoods via Race Controle op de laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
hjs schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:09:
Ik was een half uurtje te laat thuis en zag zo snel niet hoe je via F1TV vanaf de start kan kijken ipv live, dus maar op Ziggo gekeken.
Maar kan dat in de Andoid app (op android boxje) of desnoods via Race Controle op de laptop?
Neen, je kunt niet vanaf het begin beginnen met kijken terwijl de live uitzending nog bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

RobertMe schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:21:
[...]

Neen, je kunt niet vanaf het begin beginnen met kijken terwijl de live uitzending nog bezig is.
Afzien dan maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Jasphur schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 17:19:
Was het nou zo dat we volgend seizoen 1080 50fps gaan krijgen als F1TV abbonees?
Dat hopen we allemaal wel. Maar waarom vraag je dit op deze manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
JvS schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:58:
[...]

Dat hopen we allemaal wel. Maar waarom vraag je dit op deze manier?
Nou, een tijd terug was het zo dat de main feed heel erg instabel was en toen werd hier een officiele link van de backup feed gedeeld welke in 1080 50fps was. Toen werd er her en der op het web ook gezegd dat dit voor volgend seizoen de main feed zou worden. Dacht misschien dat iemand hier dat ondertussen kon bevestigen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

D-Ed schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 16:26:
[...]
WiFi maar ach, weinig aan gemist wederom ;)
Dan zo blijven gebruiken 🤡

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Jasphur schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:07:
[...]

Nou, een tijd terug was het zo dat de main feed heel erg instabel was en toen werd hier een officiele link van de backup feed gedeeld welke in 1080 50fps was. Toen werd er her en der op het web ook gezegd dat dit voor volgend seizoen de main feed zou worden. Dacht misschien dat iemand hier dat ondertussen kon bevestigen :)
Was die backup stream niet 1280x720? Maar door 50fps wel wat beter aan te kijken dan de main stream van 1080 op 30fps of wat die ook is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Spollie schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:26:
[...]

De pre show bleef hangen bij het gebruik van de interne speler, dus daarna de MPV versie opgestart en die heeft de gehele pre show en race uitstekend gewerkt. Nu ben ik ook alleen maar geïnteresseerd in de World feed, de andere feeds gebruik ik niet.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
Ik heb inmiddels contact met het VLC dev team om een aantal issues op te lossen. Is wel lastig omdat sommige problemen alleen spelen bij de live uitzendingen, maar ze hebben in ieder geval een F1TV login van me gekregen waarmee ze kunnen testen. Hopelijk dus binnenkort geen Streamlink meer nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Spollie schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:08:
Ik heb inmiddels contact met het VLC dev team om een aantal issues op te lossen. Is wel lastig omdat sommige problemen alleen spelen bij de live uitzendingen, maar ze hebben in ieder geval een F1TV login van me gekregen waarmee ze kunnen testen. Hopelijk dus binnenkort geen Streamlink meer nodig.
Vanmorgen de upgrade gedaan naar 1.8.2 en wat mij opvalt tijdens de FP1 is dat de interne player op een zwart beeld blijft staan. De MPV versie doet het wel (duurt alleen even voordat die beeld geeft).

Edit: 1.8.1 doet het trouwens ook niet op de interne player. Zal vast weer iets zijn bij F1TV.

Nevermind, had de optie 'Disable Streamlink for live streams' aanstaan en dan doet de interne player het niet, vinkje uit en weer beeld.

[ Voor 16% gewijzigd door JohanKupers op 31-10-2020 11:24 ]

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:20

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Heb een mastercard aangevraagd bij Skrill, hopelijk kan ik dan straks wel genieten van de actiecode can F1TV :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Ben ik de enige waarbij er geen 'current event' meer is bij de Kodi plugin?
Moet nu echt doorklikken naar season/circuit etc.

[ Voor 25% gewijzigd door DarkFire1985 op 31-10-2020 21:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 10:48
DarkFire1985 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:48:
Ben ik de enige waarbij er geen 'current event' meer is bij de Kodi plugin?
Moet nu echt doorklikken naar season/circuit etc.
Je bent in ieder geval niet de enige, ik merk het ook sinds de laatste update. Gelukkig zijn de afzonderlijke laadtijden acceptabel. Ik vind het niet fraai, maar het werkt in ieder geval weer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ebis
  • Niet online
Dat klopt, zie de release informatie van de laatste update.

https://github.com/bbsan2k/plugin.video.f1tv/releases
Pagina: 1 ... 68 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien. :)
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html