[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 82 Laatste
Acties:
  • 413.580 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:44
wowly schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:02:
hmmm, kan je geld terugkrijgen als het het weer eens niet doet bij f1tv?
Afwachten wat FOM er mee doet. Soms hebben ze iedereen iets terug gegeven, maar IIRC ook wel eens abo met week verlengen. Dat laatste heb je uiteraard niks aan als je ruim voor seizoen af sluit. Krijg je dan geen gratis race voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:35
Soundwork schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:02:
[...]

Via welke aanbieder heb je de F1 gevolgd die je waardeloos vindt?
F1TV, via ZIGGO kabel

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Op de een of andere manier is het toch zo'n beetje goed gekomen en heb ik het grootste deel van de race kunnen zien via f1viewer. Helaas viel het toch een aantal keren uit en voor mijn gevoel steeds als het spannend werd. Door een aantal andere bronnen te combineren heb ik de meeste gaten redelijk weten te vullen. Echt relaxed kijken was het echter niet.
Ik hoop dat ze de de DDOSsen snel onder controle krijgen. Ik weet dat f1tv daar niet heel veel aan kan doen, dat ze er zelf vast ook enorm van balen, en dat er door covid19 geen geld is om extra te investeren, maar hobbies moeten wel leuk blijven.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
CAPSLOCK2000 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:15:
Op de een of andere manier is het toch zo'n beetje goed gekomen en heb ik het grootste deel van de race kunnen zien via f1viewer. Helaas viel het toch een aantal keren uit en voor mijn gevoel steeds als het spannend werd. Door een aantal andere bronnen te combineren heb ik de meeste gaten redelijk weten te vullen. Echt relaxed kijken was het echter niet.
Ik hoop dat ze de de DDOSsen snel onder controle krijgen. Ik weet dat f1tv daar niet heel veel aan kan doen, dat ze er zelf vast ook enorm van balen, en dat er door covid19 geen geld is om extra te investeren, maar hobbies moeten wel leuk blijven.
het was geen DDOS. Iemand f*cked up bij cloudFlare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:48
Spannendste aan deze race was f1tv pro aan de gang houden.. Dat ze daar geld voor durven vragen.

Vandaag ook nog een ultimate bundel van t-mobile gekocht om de race via 4g te kijken. En continue viel de stream weg. Is zoiets nou echt zo moeilijk om te maken?

Voelt een beetje als de oude download tijdperk waarin het makkelijker was om gekraakte software aan de gang te krijgen dan de betaalde variant. Heb een poosje via een gecloonde satelliet kaart gekeken en dat werkte machtig mooi elk raceweekend weer.

En nu betaal ik en krijg ik nog geen fatsoenlijke race te zien. Mja echt alternatieven heb ik niet helaas.

Goed om te zien in dit topic dat meer mensen last hadden. Ik was al een aantal keer op een andere plek gaan zitten in de waan dat mijn 4g ontvangst misschien slecht was.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsa
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-09 20:52
Soundwork schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:02:
[...]

Via welke aanbieder heb je de F1 gevolgd die je waardeloos vindt?
Xs4all via glas. Zeker geen issue aan die kant, net zoals verder in huis, het lag echt aan de andere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Wereldwijd netwerkprobleem

Ik vermoed dat dit de oorzaak was bij F1TV.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 15:14
Natuurlijk balen dat er weer (dikke) problemen waren met F1 TV. Gelukkig zelf nog een Ziggo login achter de hand van mijn zusje, dus hier wel F1 kunnen kijken, al kijk ik liever met comentaar van skysports.

Echter, klap ik net de laptop open, werkt de stream nog perfect! Ze waren al aan het opruimen, maar goed :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9nFrL_QQo3IY_wbOFsVfcHFjMxc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/35RJUSUfQN46bET2KS2sPs3y.png?f=fotoalbum_large

Edit, en nu houd hij er ook mee op, de Red Bull zal ook wel ingepakt worden :+

[ Voor 5% gewijzigd door GoldenBatt op 30-08-2020 18:38 ]

Specs!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Voor aanvang van de race had ik bij F1 in de chat een bericht gedropt / willen droppen over niet werken van de service. Meteen na starten chat (/invullen gegevens + eerste bericht) kwam de melding dat ze issues hadden aangevuld met of dat het issue was, en of ik op de hoogte gehouden wou worden. Intussen krijg ik nu een update:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iwnwk6ov0Iu56ipgHypDI2J2TZs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nH6IRhvney26kf9zBv8j0UAZ.png?f=user_large

Ze gooien het dus op een internet storing (in US met fallout naar rest van de wereld) en dus iets waar zij niks aan kunnen doen. Blijft in die zin dan eigenlijk wel apart dat, ondanks dat ze streaming doen via platformen van Amazon, dat ze nog zo zwaar op US leunen, wat @Spollie hier eigenlijk al liet door schemeren: Spollie in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?" . Het "nieuwe super awesome platform" dat hier wordt aangegeven zou dus zomaar eens gewoon netjes verdeeld kunnen zijn over meerdere AWS regions en niet alleen uit US komen. Daardoor dan waarschijnlijk dat de backup het dus ook deed, die waarschijnlijk dus niet via AWS of niet via AWS in US draaide.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:03

Arfman

Drome!

Tjah, het was weer kut met peren. Lijkt erop dat ze er vandaag niet zoveel aan konden doen maar het blijft toch jammer. "Gelukkig" was het ook weer een saaie race dus niks gemist, stel je voor dat je Hockenheim 2019 had gemist ofzo :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:57
Ik heb de backup-stream maar even toegevoegd aan Race Control:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Av-RIHelYeOaPGzxsGXY-oBndro=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MlT7ZYVT5VVQQYLcE0Uh8akW.png?f=fotoalbum_large

Dan kunnen we de volgende keer tenminste rustig in 50fps kijken zonder om de 5 minuten eruit te worden gegooid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsa
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-09 20:52
Er doet toch ook een Nederlander mee in de VS? Die doet het ook heel aardig....
Is er geen stream daarvan, dan ruil ik die F1 rommel met liefde en plezier in.
DDOS aanval of niet, als grote jongen in de wereld moet je ook dan een oplossing klaar hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:03

Arfman

Drome!

Repsa schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 20:02:
DDOS aanval of niet, als grote jongen in de wereld moet je ook dan een oplossing klaar hebben.
Beetje vergelijkbaar met een bom op de A1 en dan klagen dat de reis naar huis zo lang duurt. Niet 100% natuurlijk maar zowat het halve internet lag eruit, dat ga je merken op 1 of andere manier.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Repsa schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 20:02:
Als je toegang hebt tot Ziggo dan kun je over 2 minuten gratis kijken op Ziggo Racing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Het was inderdaad weer eens goed raak. Meestal is het inloggen en als je daar voorbij bent, dan werkt het wel. Vandaag niet. Een groot deel van de race werkte de normale client via een browser gewoon helemaal niet. De noodoplossing viel bij mij zo rond de twee ronden weer uit waarna ik opnieuw kon beginnen en @Spollie zijn programma werkte soms, maar in de tweede helft van de race liep dat helemaal vast. Alles buiten de live feed werkte helemaal niet en de live feed bleef steeds hangen. Ik heb dan ook echt alles van Giovinazzi zijn crash, de meeste inhaalacties, vrijwel de hele SC periode na Giovinazzi etc gemist. :z

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:21
demonic schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:22:
[...]

het was geen DDOS. Iemand f*cked up bij cloudFlare.
Het was geen DDOS, maar het was zeker geen fuckup bij Cloudflare, maar een network (configuration) issue bij CenturyLink/Level(3), een van de grootste network providers ter wereld.

Deze mail kreeg ik vannacht van Cloudflare:
Today, starting at approximately 10:03 UTC, a misconfiguration at a major external network provider caused connectivity disruptions across the Internet. These disruptions impacted the operations of many service providers, including Cloudflare. Cloudflare’s systems routed around the problem, however, some Internet properties that use Cloudflare saw increased error rates during the impact period despite our mitigations.

During this period we saw traffic drop by about 3.5% across our network as well as an increase in HTTP errors which may have presented as 522 (Connection Timeout) status codes.

We have posted an initial detailed analysis of this incident written by our CEO on the Cloudflare blog. Presently, we are no longer seeing additional impact at Cloudflare from these transit provider issues.

We understand how disruptive these events can be, and we will continue to provide the latest updates for issues impacting Cloudflare's network on cloudflarestatus.com.

The Cloudflare Team

[ Voor 5% gewijzigd door sverzijl op 31-08-2020 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:05
Nja ondanks dat het niet fijn kijken was omdat ik elke vier minuten even de back up stream moest refreshem toch nog prima de race kunnen zien.

Ik blijf overigens toch ondanks alle storingen en dergelijke mn F1TV abbo houden. Al is het maar omdat ik dan meteen na de race de herhaling kan zien mocht ik het live niet kijken. Ik heb naast F1TV en Netflix verder geen enkele ander streaming dienst in huis dus die 6 euro pm kan er wel bij. Sterker nog volgens mij betaal ik nu maar 3 euro vanwege die 50% korting haha. 2020 is sowieso een ramp jaar. Ik zie het volgend jaar wel weer

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Jasphur schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 10:20:
Nja ondanks dat het niet fijn kijken was omdat ik elke vier minuten even de back up stream moest refreshem toch nog prima de race kunnen zien.

Ik blijf overigens toch ondanks alle storingen en dergelijke mn F1TV abbo houden. Al is het maar omdat ik dan meteen na de race de herhaling kan zien mocht ik het live niet kijken.r
Nou ja 'meteen', daar zit ook wel weer een uur tussen geloof ik. Wat ik dan ook erg jammer vind is dat je nog steeds niet na bijv een half uur na start van de race de race vanaf het begin kan kijken. Je moet eerst wachten totdat de race (of liever gezegd de gehele uitzending) geeindigd is, en dan nog een uur extra wachten voordat je de race kan bekijken. Bij Ziggo-go kan/kon dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
sverzijl schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 10:30:
[...]

Nou ja 'meteen', daar zit ook wel weer een uur tussen geloof ik. Wat ik dan ook erg jammer vind is dat je nog steeds niet na bijv een half uur na start van de race de race vanaf het begin kan kijken. Je moet eerst wachten totdat de race (of liever gezegd de gehele uitzending) geeindigd is, en dan nog een uur extra wachten voordat je de race kan bekijken. Bij Ziggo-go kan/kon dit wel.
Een uur na de race vind ik eigenlijk wel meteen haha.

Die “begin gemist” optie is inderdaad een goede! Ik zal hem eens naar hen mailen als tip :) als genoeg mensen dit doen komt het er misschien wel.

Ik vind ze overigens we beter worden met spoilers. Kreeg een tijd terug in de F1TV app toen ik hem opende de melding dat de Q gereden was en dat ik die niet gezien had(wat raar was want ik heb hem via de browser wel gezien, maar goed). Of ik hem wilde terug kijken of meteen naar de uitslag wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 16:37
DaniëlWW2 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 21:44:
Het was inderdaad weer eens goed raak. Meestal is het inloggen en als je daar voorbij bent, dan werkt het wel. Vandaag niet. Een groot deel van de race werkte de normale client via een browser gewoon helemaal niet.
Hier en daar had ik wat haperingen maar niet veel. De langste viel net samen met de safety car periode, dat was een geluk bij een ongeluk want daardoor miste ik weinig van de race. Hoe het kan weet ik niet, maar als ik bij een hapering meteen overschakelde naar een ander ip adres (via vpn) werd de verbinding meteen hersteld.
Ik kijk F1Pro via ziggo, de vpn is van PIA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:26
Spollie schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 20:00:
Ik heb de backup-stream maar even toegevoegd aan Race Control:

[Afbeelding]

Dan kunnen we de volgende keer tenminste rustig in 50fps kijken zonder om de 5 minuten eruit te worden gegooid :P
Geweldig idee. Hoop ook dat ze hem bij f1viewer toevoegen. Aangezien ik geen Windows gebruik en op MacOS zit. :P (edit: ja dus)

Tevens kijk ik regelmatig via de Xbox One X naar de stream via een browser, moet nu even kijken hoe ik die backup stream voortaan als main krijg. 50fps (en toekomst hopelijk 4K50) is toch wel heerlijk.. _/-\o_

Er staat dus dat de backup-stream 720p was, klopt dit? was het nou 720p/50 of 1080p50?

Met de f1viewer, kan je dus in Quicktime Player laten openen of 'Copy URL to Clipboard', misschien kan ik die op een of andere manier naar de Xbox One krijgen om dat af te spelen. Gaat dus even rommelen worden. Mooi om te doen tijdens de eerste FP1.

[ Voor 19% gewijzigd door slijkie op 31-08-2020 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

grun93 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 10:55:
[...]

Hier en daar had ik wat haperingen maar niet veel. De langste viel net samen met de safety car periode, dat was een geluk bij een ongeluk want daardoor miste ik weinig van de race. Hoe het kan weet ik niet, maar als ik bij een hapering meteen overschakelde naar een ander ip adres (via vpn) werd de verbinding meteen hersteld.
Ik kijk F1Pro via ziggo, de vpn is van PIA.
De SC was voor mij het ergst. Ik heb echt bijna alles gemist toen. Het herstelde alleen niet meer. Maar het was ook niet de meest spannende race. Maar het is onderhand onderdeel van de F1TV ervaring om een paar races te hebben waar het niet werkt. :z

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:52
Het blijft behelpen met dat hele F1TV. Mijn abonnement (65 EUR) loopt nog tot eind mei volgend jaar. Maar wat blijft het een belabberde service (die het geld eigenlijk niet waard is).

Mocht er geen duidelijke verbetering komen (kwaliteit en functionaliteit), dan denk ik dat ik voor kies voor Ziggo Sport Totaal Go kies. Is 45 EUR duurder, maar wel via bijvoorbeeld AppleTV te kijken en nog wat aanbod buiten de F1.

Heel veel slechter kan de Ziggo AppleTV app niet zijn :)

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Joris748 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 11:49:
Het blijft behelpen met dat hele F1TV. Mijn abonnement (65 EUR) loopt nog tot eind mei volgend jaar. Maar wat blijft het een belabberde service (die het geld eigenlijk niet waard is).

Mocht er geen duidelijke verbetering komen (kwaliteit en functionaliteit), dan denk ik dat ik voor kies voor Ziggo Sport Totaal Go kies. Is 45 EUR duurder, maar wel via bijvoorbeeld AppleTV te kijken en nog wat aanbod buiten de F1.

Welk aanbod buiten de F1 krijg je dan? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
Jasphur schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 11:58:
[...]

Alle 6 zenders van Ziggo Sport, inclusief Ziggo Racing met oa.IndyCar, DTM, NASCAR :)

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Joris748 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 11:49:

Ik had gelukkig 50% korting voor een jaar, die 3 tientjes vind ik het dan nog net waard. Als ik volgend jaar de volle prijs moet betalen en het is dan nog steeds zoals nu dan pas ik ervoor en ga ik wel naar een Sky feed kijken.

Ziggo Sport Go heb ik een paar jaar geleden gehad. Toen was het eigenlijk net zoals F1TV pro nu. Ook regelmatig storingen, chromecast die niet/niet goed werkte (heb je bij F1TV pro echter helemaal niet:), audio sync issues. Maar misschien dat dit inmiddels wel wat beter werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Jasphur schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 11:58:
[...]

Bij Ziggo Sport Totaal krijg je gewoon alle sport die Ziggo (Sport Totaal :+) uit zend. Dus bergen aan autoracen (F1, Indy, Nascar, ...) maar ook voetbal van verschillende buitenlandse competities. En dan ook nog wat andere sporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
Plus je krijgt er F1TV gratis bij (toch?).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
slijkie schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:04:
Alleen als Ziggo klant. Ziggo + Ziggo Sport Totaal is de eis. Als je een andere provider hebt en daar Ziggo Sport Totaal af sluit krijg je dus geen F1TV Pro. Ben je Ziggo + Vodafone klant kun je als gratis extra pakket wel Sport Totaal kiezen, en daar bovenop ook nog eens F1TV Pro gratis afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
RobertMe schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:08:
[...]

Alleen als Ziggo klant. Ziggo + Ziggo Sport Totaal is de eis. Als je een andere provider hebt en daar Ziggo Sport Totaal af sluit krijg je dus geen F1TV Pro. Ben je Ziggo + Vodafone klant kun je als gratis extra pakket wel Sport Totaal kiezen, en daar bovenop ook nog eens F1TV Pro gratis afsluiten.
Ahh op die fiets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
slijkie schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:04:
Dat is volgens mij alleen als je bij Ziggo zit en je het Ziggo sport totaal abo neemt. Niet bij het Ziggo Sport totaal GO abo (die iedereen kan afsluiten, ook als je zelf geen TV/internet via Ziggo afneemt)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spollie
Nadeel van Ziggo Sport Totaal Go is dat je aan Olav/Jack vast zit. Dan heb ik liever 1x per seizoen een haperende stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
Spollie schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:12:
Nadeel van Ziggo Sport Totaal Go is dat je aan Olav/Jack vast zit. Dan heb ik liever 1x per seizoen een haperende stream.
Ach ja, die Crofty begint me de keel ook een beetje uit te hangen. Dan neem ik Olav en Jack graag voor lief :P

Die AppleTV ondersteuning van Ziggo Go is een hele grote pré.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Spollie schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:12:
Gelukkig was de gratis Ziggo Sport Totaal bij elke TV provider dit weekend uitstekend gepland, in geval van nood overleef ik Jack en Olav wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
Raar dat dit zo ervaren wordt.

Ik heb echt alles wat digitaal is op Engelse taal. Kijk ook alles in het Engels, ondertitels doen we niet aan, vreselijk. Nederlandse films etc amper.

Maar.... toch kijk ik veel liever naar de F1 met Nederlands (Jack&Olav) commentaar dan die Engelse. Bij de Engelse stream lopen ze toch een partij te schreeuwen en vaak over de grootste onzin te kletsen (naar mijn mening dan he, ieder z'n ding).

Vreemd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Ja, vooral Crofty kan soms nogal schreeuwerig zijn terwijl niks gebeurd. En Ted, als die in de pitstraat loopt, lijkt ook wel eens iets te veel adrenaline te hebben. Maar verder vind ik Sky echt goed te pruimen. Natuurlijk gaan ze tijdens de FPs ook wel eens flink offtopic, maar tegelijkertijd vertellen ze vaak genoeg ook wel goede informatie (doordat ze een hele rits aan oud coureurs in dienst hebben die commentaar doen (Brundle) of tijdens de uitzending "inbreken" (DiResta, Davidson, Chandook).

Waar ik mij gisteren echt gigantisch aan stoorde was dat Olav vertelt dat Leclerc (bijna) werd ingehaald op Kemmel straight terwijl je vanuit hoog camerashot duidelijk ziet dat het Vettel is (aan de zwarte T-cam) en Leclerc er achter rijdt (gele T-cam). En later toen Leclerc Vettel wou inhalen, en we onboard waren bij Leclerc (te zien aan helm) zegt die dat Vettel probeert Leclerc in te halen, terwijl Vettel dus al ronden lang voor Leclerc reed. Oftewel: de actie was andersom.

Daarnaast dat midden tijdens de race Plooij mag vertellen:
Die helicopter wat je hoort, ownee, niet deze dat is de camera helicopter die je hoort waar een Belgische cameraman in zit. Die gele helicopter die nu ook in beeld was. Maar die witte, due wat verder weg vliegt, die is van de politie en die kijkt met een warmte camera of er niet toch fans proberen binnen te komen.

En dan wordt er gezegd dat ze op Sky offtopic babbelen :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:41
RobertMe schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 13:08:
Ja, vooral Crofty kan soms nogal schreeuwerig zijn terwijl niks gebeurd. En Ted, als die in de pitstraat loopt, lijkt ook wel eens iets te veel adrenaline te hebben. Maar verder vind ik Sky echt goed te pruimen. Natuurlijk gaan ze tijdens de FPs ook wel eens flink offtopic, maar tegelijkertijd vertellen ze vaak genoeg ook wel goede informatie (doordat ze een hele rits aan oud coureurs in dienst hebben die commentaar doen (Brundle) of tijdens de uitzending "inbreken" (DiResta, Davidson, Chandook).

Waar ik mij gisteren echt gigantisch aan stoorde was dat Olav vertelt dat Leclerc (bijna) werd ingehaald op Kemmel straight terwijl je vanuit hoog camerashot duidelijk ziet dat het Vettel is (aan de zwarte T-cam) en Leclerc er achter rijdt (gele T-cam). En later toen Leclerc Vettel wou inhalen, en we onboard waren bij Leclerc (te zien aan helm) zegt die dat Vettel probeert Leclerc in te halen, terwijl Vettel dus al ronden lang voor Leclerc reed. Oftewel: de actie was andersom.

Daarnaast dat midden tijdens de race Plooij mag vertellen:
Die helicopter wat je hoort, ownee, niet deze dat is de camera helicopter die je hoort waar een Belgische cameraman in zit. Die gele helicopter die nu ook in beeld was. Maar die witte, due wat verder weg vliegt, die is van de politie en die kijkt met een warmte camera of er niet toch fans proberen binnen te komen.

En dan wordt er gezegd dat ze op Sky offtopic babbelen :p
Volgens mij haalde Olav gisteren wel een keer of 10 teamgenoten door elkaar. En hij miste onder andere een inhaalactie die vol in beeld was. Over dat gezwets van Plooij hoeven we het helemaal niet te hebben.

Maar inderdaad, heb Sky een tijdje geprobeerd, maar dat is me veel te hyper, hyper. Is het dan zo moeilijk om gewoon, rustig en deskundig commentaar te geven? Het lijkt wel of men het zo onrustig mogelijk wil maken, in zowel Nederland als Engeland. Kan de gemiddelde kijker niet meer omgaan met 1 presentator die 1,5 uur lang becommentarieerd wat er op het scherm gebeurt? Lijkt me nog het beste dat ze Olav weer in een bezemkast in Hilversum zetten met alleen een TV (en vooruit, de live data) voor z'n neus. Denk dat het dan een stuk beter te pruimen is.

Disclaimer: ben dan ook nog van een generatie die er gewend aan was dat Smeets en Nelissen minutenlang hun mond konden houden als het rustig was in het peloton. En zich daar niet aan stoorde :) .

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Voor de mensen die geen Olav/Jack maar ook geen Crofty willen, probeer eens de audio van het Pitlane channel op F1TV. Engels maar geen hysterisch geschreeuw a la Crofty.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
alexbl69 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 14:41:
Kan de gemiddelde kijker niet meer omgaan met 1 presentator die 1,5 uur lang becommentarieerd wat er op het scherm gebeurt?
Even heel kort door de bocht: waarom zou ik letterlijk commentaar willen hebben bij wat er op het scherm gebeurt? Dan kan ik bij wijze van net zo goed de TV uit zetten en via de F1 app het commentaar van de BBC luisteren. Of andersom, de TV muten.

Dat Sky druk (en soms hysterisch) is kan ik niet met je oneens zijn. Maar druk / hysterisch is iets anders dan (veel) man die daadwerkelijk wat toevoegen. Ted in de pitstraat praat dan wel soms of hij net 10 koppen koffie op heeft, maar hij kan wel vertellen welke banden er onder zijn gelegd bij een pitstop, of live aangeven dat er iets mis gaat terwijl de pitstop wellicht niet eens op TV is. En dat dingetje bij Leclerc gisteren zou hij ook meteen hebben gezien zonder dat daarvoor een replay van FOM nodig was.

Zelfde voor DiResta / Davidson die in "Sky race control" meteen dingen 10 keer kunnen terugkijken en in de uitzending kunnen vertellen. En die dingen die niet door de regie worden uitgezonden (of pas later in replay) kunnen zij ook bespreken.

Daar waar Olav & Jack niet wezenlijk meer zien dan dat wij ook op TV zien, maar als ik het zelf zie kan ik er ook wel mijn eigen oordeel over vormen en hoef ik niet de (foute) informatie van hun er bij te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
noo schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 16:05:
Voor de mensen die geen Olav/Jack maar ook geen Crofty willen, probeer eens de audio van het Pitlane channel op F1TV. Engels maar geen hysterisch geschreeuw a la Crofty.
Volgens mij kun je die audio niet op de main feed krijgen, toch? Maar Alex Jacques lijkt wel een prettige stem te hebben ja en van nature iets rustiger te zijn. Wellicht eens het proberen waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

RobertMe schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 16:24:
[...]

Volgens mij kun je die audio niet op de main feed krijgen, toch? Maar Alex Jacques lijkt wel een prettige stem te hebben ja en van nature iets rustiger te zijn. Wellicht eens het proberen waard.
Nee, klopt helaas. Ik open een extra tabje en mute de main feed audio. Eigenlijk wil ik Sky audio minus Crofty want zoals je zegt Davidson etc. voegen echt iets toe.

[ Voor 11% gewijzigd door noo op 31-08-2020 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
slijkie schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 11:27:
[...]

Geweldig idee. Hoop ook dat ze hem bij f1viewer toevoegen. Aangezien ik geen Windows gebruik en op MacOS zit. :P (edit: ja dus)

Tevens kijk ik regelmatig via de Xbox One X naar de stream via een browser, moet nu even kijken hoe ik die backup stream voortaan als main krijg. 50fps (en toekomst hopelijk 4K50) is toch wel heerlijk.. _/-\o_

Er staat dus dat de backup-stream 720p was, klopt dit? was het nou 720p/50 of 1080p50?

Met de f1viewer, kan je dus in Quicktime Player laten openen of 'Copy URL to Clipboard', misschien kan ik die op een of andere manier naar de Xbox One krijgen om dat af te spelen. Gaat dus even rommelen worden. Mooi om te doen tijdens de eerste FP1.
De noodstream is inderdaad 720p/50fps.
Maar let op, dat kanaal staat normaal gesproken eigenlijk altijd op 'coverage has finished' / is helemaal niet aanwezig.

Pas als ze ergens problemen zien gooien ze hem online, maar dan werkt 'ie eigenlijk wel altijd.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Spollie
Een nieuw race weekend, dus een nieuwe release van Race Control :+

General
  • Added splash screen
  • Added option to disable Streamlink for live streams
  • Hovering over sessions and episodes shows tooltip with preview image
  • Added support for watching backup stream
  • Automatically select latest race season on startup
  • Show day and time of upcoming sessions
  • Downloading now uses VLC instead of Streamlink
  • Show progress of downloads
Video player
  • Added always on top toggle
  • Show title in video window
  • Show picture of driver and car on onboard channels
  • Automatically select first found Chromecast device
  • Bugfix: sometimes the control bar would not hide
https://github.com/robvdpol/RaceControl/releases/tag/1.7.2

Voor de liefhebbers, enjoy!

[ Voor 3% gewijzigd door Spollie op 04-09-2020 10:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWKterry
  • Laatst online: 16:36

TWKterry

Master Mariner

Zijn er nog meer mensen met een xbox die de F1tv-pro stream van FP1 niet via edge te zien krijgen?
Ik heb "HLS unsupported" in beeld, ook na een restart van de xbox.

[ Voor 4% gewijzigd door TWKterry op 04-09-2020 11:38 . Reden: added HLS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:20

Spotmatic

Ken sent me

Nee, ik had wel het probleem dat mijn Ziggo Go app mijn inloggegevens was vergeten. Vreemd want gisteren werkte het allemaal nog gewoon zonder in te hoeven loggen.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWKterry
  • Laatst online: 16:36

TWKterry

Master Mariner

TWKterry schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:27:
Zijn er nog meer mensen met een xbox die de F1tv-pro stream van FP1 niet via edge te zien krijgen?
Ik heb "HLS unsupported" in beeld, ook na een restart van de xbox.
Na wissen van cache, verwijderen van alle pagina tabs en weer een herstart van de xbox werkt het nu!
Dus mochten er meer mensen problemen hebben dit is een mogelijke oplossing.
55" is toch beter dan 32" :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ondanks de storingen af en toe, is F1TV echt elke cent dubbel en dwars waard :9~
En zéker met de tool van @Spollie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fl72axmEQTL-IJtdxkAcaLPvxHQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2LIRlZC28IHIRAJ5HbPhl4XA.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Tralapo op 04-09-2020 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SLice88
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:01
Nog meer tweakers die SKY audio krijgen op de ziggo Next box? Ik kijk nu F3 op het normale Ziggo Sport kanaal 14 en heb na een factory reset van de box ineens SKY audio!

Hopen dat het voor de F1 ook zo is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:30
Je kan gewoon zelf kiezen welke audio feed je wil hebben. Kan al lang, ook bij F1 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SLice88
  • Laatst online: 11:01
TheBrut3 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 10:27:
Je kan gewoon zelf kiezen welke audio feed je wil hebben. Kan al lang, ook bij F1 volgens mij.
Laatst nog om gezocht op de ziggo website maar kon niet een duidelijk antwoord vinden.
Ben deze week overgestapt van standaard tv en internet naar het complete pakket en door foute overzet moest ik men box resetten zonet. Nu is alles opgelost en kwam er zo dus achter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcel19
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:24
Ik zat al enige tijd te klooien met F1TV.com maar ik heb wat beters gevonden.
Dit werkt ook wel met F1TV maar op een veel betere en snellere manier.

https://github.com/SoMuchForSubtlety/f1viewer

Zet dit in je path van bijvoorbeeld VLC player, en je kan na inloggen direct op VLC laten afsprelen.
Geen geklooi meer met een browser. en je hebt direct ook de back-up stream.

Kwam deze tegen vanochtend en denk gelijk even delen hier :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Tralapo schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:30:
Ondanks de storingen af en toe, is F1TV echt elke cent dubbel en dwars waard :9~
En zéker met de tool van @Spollie

[Afbeelding]
Hoe krijg je zo die 4 schermen naast elkaar dan?

Is dat met de tool van Spollie? Dan ga ik die ook maar proberen :)

No signature required.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

marcel19 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 11:15:
Ik zat al enige tijd te klooien met F1TV.com maar ik heb wat beters gevonden.
Dit werkt ook wel met F1TV maar op een veel betere en snellere manier.

https://github.com/SoMuchForSubtlety/f1viewer

Zet dit in je path van bijvoorbeeld VLC player, en je kan na inloggen direct op VLC laten afsprelen.
Geen geklooi meer met een browser. en je hebt direct ook de back-up stream.

Kwam deze tegen vanochtend en denk gelijk even delen hier :)
Race Control van @Spollie is kort door de bocht een mooie en makkelijk te gebruiken GUI om dit project heen.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcel19
JohanKupers schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 11:58:
[...]

Race Control van @Spollie is kort door de bocht een mooie en makkelijk te gebruiken GUI om dit project heen.
Ik zag het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:19
SLice88 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 10:24:
Nog meer tweakers die SKY audio krijgen op de ziggo Next box? Ik kijk nu F3 op het normale Ziggo Sport kanaal 14 en heb na een factory reset van de box ineens SKY audio!

Hopen dat het voor de F1 ook zo is!
Zou je kunnen kijken of je dit via de app of website ook lukt? Ik kan in beiden wel oud engels selecteren maar blijf Olav horen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Is er eigenlijk ook een audio volume optie in Race Control die ik mis of? Ik zou namelijk graag de live feed en de onboard van Max aan hebben staan, maar je hoort de helft niet als ze door elkaar praten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
BlackMonkey schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 12:34:
[...]

Zou je kunnen kijken of je dit via de app of website ook lukt? Ik kan in beiden wel oud engels selecteren maar blijf Olav horen.
Zojuist via de app geprobeerd, hoor tijdens VT3 alleen het Nederlands, ook als ik Engels selecteer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:19
Homeland schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 12:55:
[...]

Zojuist via de app geprobeerd, hoor tijdens VT3 alleen het Nederlands, ook als ik Engels selecteer.
Jammer, dat zou namelijk ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 12:54:
Is er eigenlijk ook een audio volume optie in Race Control die ik mis of? Ik zou namelijk graag de live feed en de onboard van Max aan hebben staan, maar je hoort de helft niet als ze door elkaar praten. :)
Nee, maar staat wel op de planning voor de volgende release. Muten kan uiteraard al wel. Maar als ik het goed begrijp wil je de onboard op laag volume en de world feed op normaal volume o.i.d.?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Spollie schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 12:59:
[...]

Nee, maar staat wel op de planning voor de volgende release. Muten kan uiteraard al wel. Maar als ik het goed begrijp wil je de onboard op laag volume en de world feed op normaal volume o.i.d.?
Onboard juist hoger en world feed lager. ;)
Maar dan is het er maar even niet. Hoef ik ook niet te blijven kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Om je weer wat slimmer te voelen. :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:36
Hebben jullie ook problemen met Racecontrol en Chromecast? Ik krijg wel beeld maar zonder geluid. 1.7.2 versie.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Devian schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:07:
Hebben jullie ook problemen met Racecontrol en Chromecast? Ik krijg wel beeld maar zonder geluid. 1.7.2 versie.
Ik heb vorige week nog een race met Chromecast gekeken en dat werkte prima, maar de Chromecast ligt nu bij m'n schoonouders dus ik kan het nu niet testen :+ Weet je zeker dat je hem niet op mute hebt staan in de video player? Want dat heeft ook effect op het casten. En anders moet je de stream even openen in VLC en vanuit daar casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:28
JohanKupers schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 11:58:
[...]

Maar nog niet beschikbaar voor de Macbook gebruiker dus ben al heel blij met deze tool!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Ik heb nu wel dat de stream ineens er mee stopt (beeld staat stil ), even opnieuw de stream opstarten lost het dan wel weer op.

[ Voor 4% gewijzigd door JohanKupers op 05-09-2020 15:54 ]

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
JohanKupers schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:53:
Ik heb nu wel dat de stream ineens er mee stopt (beeld staat stil ), even opnieuw de stream opstarten lost het dan wel weer op.
Dat had ik net ook bij de world feed, maar ik zie verder geen errors in de logfile. Ik zal de buffers eens wat ophogen, wellicht helpt dat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• demonic
  • Laatst online: 02-08 23:01
JohanKupers schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:53:
ik gebruik f1viewer.
same here. opnieuw stream url ophalen was de enige fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Laatst online: 17:20
Ik weet niet of het hier hoort. Maar ik word echt gek van de F1 app.
Sindskort weer livetiming via mijn Ziggo account.
Timing via een Samsung tab A en onboard via een simpelere Samsung met nog Android 4.4.4.
Maar via de site van F1.com had ik iig onboard van Max.
Sinds gister ook problemen met de tab A met de livetiming. Wat blijkt. In de store staat er nu bij de app: werkt mogelijk niet correct met je apparaat.
Hier staat Android 8.1.0 op.

Da's leuk. zelfs met relatief nieuwe software kan je een app niet draaien.
Ben blij dat ik hier niet voor hoef te betalen.
Mss binnenkort maar een update door een mannetje laten doen.

Iemand een idee hoe ik de F1 app op een Chromebook op volledig scherm krijg?
Die geeft alleen een soort van smartphone weergave.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

p.d.akkerman schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 19:05:
Ik weet niet of het hier hoort. Maar ik word echt gek van de F1 app.
Sindskort weer livetiming via mijn Ziggo account.
Timing via een Samsung tab A en onboard via een simpelere Samsung met nog Android 4.4.4.
Maar via de site van F1.com had ik iig onboard van Max.
Sinds gister ook problemen met de tab A met de livetiming. Wat blijkt. In de store staat er nu bij de app: werkt mogelijk niet correct met je apparaat.
Hier staat Android 8.1.0 op.

Da's leuk. zelfs met relatief nieuwe software kan je een app niet draaien.
Ben blij dat ik hier niet voor hoef te betalen.
Mss binnenkort maar een update door een mannetje laten doen.

Iemand een idee hoe ik de F1 app op een Chromebook op volledig scherm krijg?
Die geeft alleen een soort van smartphone weergave.
Android 8.0 is niet relatief nieuw. Dat is gewoon oud.

App voor chromebook? Waarom gebruik je niet gewoon de site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Laatst online: 17:20
Verwijderd schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 19:14:
[...]

Android 8.0 is niet relatief nieuw. Dat is gewoon oud.

App voor chromebook? Waarom gebruik je niet gewoon de site?
Ik zal dat eens proberen.
Maar met de app heb je 1 scherm met de livetiming en daarbij ook een overzicht van de plek op de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel19
Spollie schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:42:
Een nieuw race weekend, dus een nieuwe release van Race Control :+

General
  • Added splash screen
  • Added option to disable Streamlink for live streams
  • Hovering over sessions and episodes shows tooltip with preview image
  • Added support for watching backup stream
  • Automatically select latest race season on startup
  • Show day and time of upcoming sessions
  • Downloading now uses VLC instead of Streamlink
  • Show progress of downloads
Video player
  • Added always on top toggle
  • Show title in video window
  • Show picture of driver and car on onboard channels
  • Automatically select first found Chromecast device
  • Bugfix: sometimes the control bar would not hide
https://github.com/robvdpol/RaceControl/releases/tag/1.7.2

Voor de liefhebbers, enjoy!
Ik ervaar het probleem dat als ik de stream start via VLC of via WEB dat ik de taal wel kan wijzigen naar bijvoorbeeld Nederlands, maar de audio stopt er dan mee.

Speel ik het via MPV. dan kan ik het wel aanpassen.
Zijn er meer die dit probleem ervaren?

is op 2 devices getest.
Windows 10 pro
Windows 8.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
marcel19 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 21:41:
[...]

Ik ervaar het probleem dat als ik de stream start via VLC of via WEB dat ik de taal wel kan wijzigen naar bijvoorbeeld Nederlands, maar de audio stopt er dan mee.

Speel ik het via MPV. dan kan ik het wel aanpassen.
Zijn er meer die dit probleem ervaren?

is op 2 devices getest.
Windows 10 pro
Windows 8.1
Is een bekend probleem (bug in VLC), maar alleen bij het bekijken van replays. Kan ik helaas niet zo veel aan doen. Bij live uitzendingen kun je wel gewoon wisselen van audiotrack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel19
Spollie schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 23:02:
[...]

Is een bekend probleem (bug in VLC), maar alleen bij het bekijken van replays. Kan ik helaas niet zo veel aan doen. Bij live uitzendingen kun je wel gewoon wisselen van audiotrack.
Helaas ervaar ik het ook met de LIVE uitzending welke nu bezig is.
zodra ik de taal op nederlands zet, stopt de audio.

[ Voor 16% gewijzigd door marcel19 op 06-09-2020 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
marcel19 schreef op zondag 6 september 2020 @ 14:56:
[...]

Helaas ervaar ik het ook met de LIVE uitzending welke nu bezig is.
zodra ik de taal op nederlands zet, stopt de audio.
Ook met de ingebouwde player? Als ik van audiotrack wissel valt het geluid wel even weg, maar na een seconde of 6 is het geluid weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel19
Spollie schreef op zondag 6 september 2020 @ 14:59:
[...]

Ook met de ingebouwde player? Als ik van audiotrack wissel valt het geluid wel even weg, maar na een seconde of 6 is het geluid weer terug.
Als ik de video op pauze zet, en weer op play heb ik wel weer audio.

Dit is tevens getest op een intel nuc met Windows 8.1. ( misschien is dit het euvel? de windows versie? )
Binnenkort zal de nuc een SSD krijgen en Windows 10.

[ Voor 19% gewijzigd door marcel19 op 06-09-2020 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .ScorpionSquad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 23:22

.ScorpionSquad

Nickname van een 14-jarige

lekker dan, 504 gateway timeout op ziggo go, meer mensen hier last van?

'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:31
.ScorpionSquad schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:13:
Jup, schijnt DDOS te zijn lees ik net in het andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:56

franssie

Save the albatross

.ScorpionSquad schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:13:
App kan niet inloggen bij mij.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:22
Voor degenen met Ziggo: Link je account aan F1.com en je kunt daar de uitzending kijken! https://f1tv.formula1.com...grand-prix-formula-1-race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19:44
Ja hier ook

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Hier ook geen verbinding, Ziggo Go. Balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
-O- -O- -O- -O- -O- -O-

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

boe.i schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:15:
Voor degenen met Ziggo: Link je account aan F1.com en je kunt daar de uitzending kijken! https://f1tv.formula1.com...grand-prix-formula-1-race
Dan heb je toch een extra sport pakket nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

ziggo ook kapot hier, prutsers..

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-09 13:18
Nou, dat wordt later terugkijken. Lekker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een link naar een werkende stream. Boeit mij niet zoveel hoe legaal het is, Ziggo is aan het falen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:28

Zewatanejo

Fine Thanks!

Dit is wel een beetje balen ja...

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .ScorpionSquad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 23:22

.ScorpionSquad

Nickname van een 14-jarige

Het is helaas niet mijn eigen account. Dan maar een 'alternatief'.

'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19:37
Morgen wordt Ziggo hier opgezegd. Wat een prutsclub. Helemaal klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Is er eigenlijk een F1 radio?
Gisteren de Q op de achtergrond gehad (Ziggo) maar dat is het net niet als je niet kan kijken?

Dan zet ik wel zo'n radio zender even op...

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-08-2023
Hoe "link" je dit dan? Ik zie op F1 alleen een tweetal betaalde abo's waar ik uit kan kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

er is weer beeld

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-09 13:18
Bij mij is er wat leven in! Ik ga gewoon kijken met 12 minuten achterstand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tornado1.0
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:36

Tornado1.0

Work in progress

Suicyder schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:14:
[...]

Jup, schijnt DDOS te zijn lees ik net in het andere topic.
Kan zijn, maar het is al weken op rij dat steeds als de race begint Ziggo Go eruit klapt... Net ook weer, half uur zonder enige problemen kunnen kijken, formation lap begint en meteen stort alles in. Stelletje prutsers

If at first you don’t succeed, call an airstrike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:25

tha_crazy

Mafketel

Gezien dit probleem zich al eens eerder had voor gedaan, op RTL HD is F1 ook zo te kijken (KPN kantaal 47)
Is alleen wel in het duits :P
En soms wat ads tussendoor helaas...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:31
streamnl schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:21:
Is er eigenlijk een F1 radio?
Gisteren de Q op de achtergrond gehad (Ziggo) maar dat is het net niet als je niet kan kijken?

Dan zet ik wel zo'n radio zender even op...
Grandprix Radio zou ik zeggen, de audio van Ziggo als stream. Hier aan in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19:36
Alleen Ziggo klanten met een Ziggo Sport Totaal abonnement kijken gratis via F1 TV Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

De enige die je wat kwalijk kan nemen met een ddos zijn die puisterige tieners die dat organiseren.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Apart, Ziggo doet het via de satelliet wel hier.
Pagina: 1 ... 66 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien. :)
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html