[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 82 Laatste
Acties:
  • 413.572 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:45

JvS

Ik heb hem zelf ook

Inverted_World schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:21:
Zijn er hier mensen die F1TV aan de praat krijgen op Android TV? Zo belachelijk dat het enkel kan via casten of een kabel...
Yes, zie mijn post:
JvS in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?"
JvS in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?"

[ Voor 10% gewijzigd door JvS op 30-08-2020 08:46 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
LuPo schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 07:41:
[...]

Ik heb KPN en dan kun je elk programma binnen 7 dagen met de groene knop opnieuw starten. Geen opname-apparaat nodig.
Ik kan ook bijna alles terugkijken via de groene knop, sommige zenders ondersteunen dit blijkbaar niet. Aangezien ik normaal geen Ziggo heb, kan ik blijkbaar geen programma's terugkijken op hun kanalen.
Als ik probeer terug te kijken, krijg ik de melding: "Er is een fout ontstaan bij het laden van de opname". Ze zullen dit wel uit hebben gezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Momenteel zit F1TV weer eens te klooien, streams doen het soms wel, soms niet (zowel op de website, app als ook Race Control. Hopelijk fixen ze dat voor de F1 race vanmiddag.

Van Twitter:
Thank you for your feedback. We appear to be having network issues, we are working with our suppliers now to fix this issue.

[ Voor 28% gewijzigd door JohanKupers op 30-08-2020 12:29 ]

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik zal alweer te zoeken of mijn ADSL haperde :P

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:41
Het is zeker weer race day.. Begint een beetje vervelend te worden. Krijgen we ter “compensatie” weer een week extra toegevoegd aan je abo waar je 0,0 aan hebt.

Gelukkig vandaag ook via alle TV providers te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik ben toch zo blij dat ik jullie heb om me gerust te stellen dat het niet aan mij ligt.
Wat is het toch op racedag, ik snap dat het dan drukker is, maar daar heeft F1 toch Amazon voor?
De rest van de tijd werkt het eigenlijk altijd, maar zondag lijkt test & ontwikkeldag te zijn bij F1.
Ik zal er wel te makkelijk over denken, ze doen het vast niet met opzet maar de lol gaat er zo wel een beetje van af. Ik kijk het voor m'n plezier, niet om iedere zondag een tech-sessie te hebben terwijl ik zit te stressen of het weer werkt voor de race begint.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
CAPSLOCK2000 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 13:01:
Wat is het toch op racedag, ik snap dat het dan drukker is, maar daar heeft F1 toch Amazon voor?
De streams lopen via Amazon, de rest weet ik niet. Normaliter is het juist zo dat ze issues hebben op de account servers waardoor fe controle of je een actief abonnement hebt faalt en je gekickt wordt. Maar als je een alternatief gebruikt dat niet / minder controleert of je een actief abo hebt blijft dat wel werken. Maar uiteraard kunnen ze ook andere issues hebben. Want uitzending voor EU & F1TV loopt IIRC altijd via UK. Kan natuurlijk ook dat ergens iets mis zit tussen circuit & UK of UK & Amazon. Immers kan Amazon nog zo'n geweldig platform hebben voor de distributie, maat als er niks binnen komt kunnen zij ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Het leek wel weer te maken te hebben met de check op de abonnementen. Zodra je een keer opnieuw inlogt werkte het weer (eventjes)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:47
In de laatste versie van Race Control zit in ieder geval een optie om het alternatieve CDN te kiezen, de streams worden namelijk via 2 CDN's aangeboden ('west' en 'east'). Standaard pakt hij west, maar mocht die het niet doen dan kun je altijd nog east proberen door het vinkje aan te zetten.

Maar dan moet je wel kunnen inloggen uiteraard.

[ Voor 3% gewijzigd door Spollie op 30-08-2020 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 19:43

Py.

Dacht even de F2 sprintrace replay te zien, maar die klapt er na 2 en een halve minuut uit met 'there is a problem with your connection. reconnecting...' waarna de stream herstart.
Het is ook niet alsof er nu al iets live te zien is afgezien van 34 seconden (!) aankondiging van de pre-race show :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 19:36
De halve wereld heeft vandaag issues, dat kan gerelateerd zijn. Porsche net kon via Ziggo GO wel in het Engels, helaas is de F1 volgens mij beide audiotracks gewoon met Olav.

https://downdetector.com/
https://allestoringen.nl/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:30

vliegnerd

Nintendo fan.

Pre-show: "There is a problem with your internet connection..." Gaan we weer :-(

EDIT: Ik weet niet of het voor anderen ook zo is, maar voor mij werkt het in Chrome (reproduceerbaar) niet en via Edge wel. !?!?! EDIT2: En nu ook in edge dezelfde foutmelding.

RaceControl weet ik nu niet, want ik moet de nieuwste release nog downloaden en ik download nu met 100 Kb/s van GitHub... (Download duurt dus >20min -- krijg ik een nostalgisch gevoel van...). Het is allemaal raar vandaag.

[ Voor 73% gewijzigd door vliegnerd op 30-08-2020 14:32 ]

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

RobertMe schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 13:30:
De streams lopen via Amazon, de rest weet ik niet. Normaliter is het juist zo dat ze issues hebben op de account servers waardoor fe controle of je een actief abonnement hebt faalt en je gekickt wordt. Maar als je een alternatief gebruikt dat niet / minder controleert of je een actief abo hebt blijft dat wel werken.
Ik gebruik een alternatief waardoor ik kan zien dat inloggen gewoon werkt, maar dat de verbinding met het CDN faalt. Ik dacht dat dit Amazon was maar vanochtend zag ik ander CDN, iets met "f1-cdn" in de naam. Nu zie ik weer andere URLs, iets dat via secure.footprint.net loopt.

Op grond van die URLs zou ik gokken dat F1 probeert om over te stappen naar een ander CDN. Ik durf niet te zeggen of dit de oorzaak van de problemen is of juist de oplossing daarvoor.

Ik vraag me af of het iets te maken heeft met de DDOS aanvallen op internet.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:54
vliegnerd schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:20:
Pre-show: "There is a problem with your internet connection..." Gaan we weer :-(
Dan maar weer de bagger van Kamphues aanhoren :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
CAPSLOCK2000 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:28:
[...]

Ik gebruik een alternatief waardoor ik kan zien dat inloggen gewoon werkt, maar dat de verbinding met het CDN faalt. Ik dacht dat dit Amazon was maar vanochtend zag ik ander CDN, iets met "f1-cdn" in de naam. Nu zie ik weer andere URLs, iets dat via secure.footprint.net loopt.

Op grond van die URLs zou ik gokken dat F1 probeert om over te stappen naar een ander CDN. Ik durf niet te zeggen of dit de oorzaak van de problemen is of juist de oplossing daarvoor.

Ik vraag me af of het iets te maken heeft met de DDOS aanvallen op internet.
Intussen kan ik inderdaad bevestigen dat het inderdaad weer eens een grote clusterfuck lijkt te zijn... Die secure.footprint.net zie ik hier in F1Viewer inderdaad ook voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 20:29
Net weer even de F1 Qually highlights snel gekeken (vriendin had niet gekeken gister) op Youtube. En dan zie je dat in 1080p50... poh wat is dat toch fijner, die 50fps ipv 25.

Hoop echt dat F1TV het net als Netflix gaat doen qua abbo. Gewoon een duurdere erbij voor 1080/50 of zelfs 4K/50 indien mogelijk.

Heb zelf vorige race Viasat IPTV ‘geleend’ van een vriend in Noorwegen. Spreek zelf ook vloeiend Noors. Daar is er wel een 4K uitzending. Helaas was het commentaar in het Zweeds, erg saai, en het viel qua bitrate tegen. Mooiste blijft toch via sat van Sky.

Heb zelf Glasvezel van Freedom, maar als Ziggo met 4K/50 komt zal ik zeker los het TV pakket nemen naast mijn Glasvezel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Hij probeert de m3u8 te downloaden van https://aos01-f1tv.secure...tv/offtrack/appleman.m3u8

Dat werkte een tijd niet, nu weer even wel lijkt het. En nu hangt m'n stream weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

Erwin schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:31:
[...]

Dan maar weer de bagger van Kamphues aanhoren :P .
Ik was gewoon vergeten dat je gewoon Ziggo op TV kunt kijken vandaag. (Ik woon in een stukje NL waar Ziggo niet op de kabel zit, maar was echt vergeten dat Ziggo open staat op KPN e.d. dit weekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:01

pinda powerrr

Slow down...

Ah, had de router al opnieuw opgestart, dacht dat mijn internet eruit lag.
Ziggo als backup dan maar.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
Kijk sinds begin preshow op F1TV Pro, geen issues hier. iOS en Xbox Browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
slijkie schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:36:
Kijk sinds begin preshow op F1TV Pro, geen issues hier. iOS en Xbox Browser.
Dan hoop ik dat je net zoveel geluk hebt als je moet switchen naar de race stream. Zowel Android app als website als Kodi als F1Viewer alleen maar issues. Of niet starten, of steeds er uit klappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
RobertMe schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:38:
[...]

Dan hoop ik dat je net zoveel geluk hebt als je moet switchen naar de race stream. Zowel Android app als website als Kodi als F1Viewer alleen maar issues. Of niet starten, of steeds er uit klappen.
Geen idee, hele jaar al geen issues met F1TV. *klopt af*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
slijkie schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:40:
[...]

Geen idee, hele jaar al geen issues met F1TV. *klopt af*
Dat had ik dus ook, tot nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWKterry
  • Laatst online: 17:34

TWKterry

Master Mariner

Xbox browser klapt er hier elke paar minuten uit, op de pc zelfde verhaal.
TVpro was vorig seizoen perfect maar dit jaar is her hopeloos:-(

Als backup rtl-television via de schotel maar dat is volgende seizoen afgelopen dacht ik.

[ Voor 24% gewijzigd door TWKterry op 30-08-2020 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:43
TWKterry schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:43:
Xbox browser klapt er hier elke paar minuten uit, op de pc zelfde verhaal.
TVpro was vorig seizoen perfect maar dit jaar is her hopeloos:-(
Wss omdat ze een kortingscode hadden (aan het begin van het uitgestelde seizoen) dat je voor 30 euro een jaar lang kon kijken? Blijkbaar teveel mensen met een abo voor de capaciteit die ze hebben.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Voorlopig heb ik hier nog wel succes met f1viewer, op de website inderdaad een paar minuten voordat de boel er mee ophoudt. In het ergste geval kan je dit weekend gelukkig terugvallen op de gratis Ziggo uitzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWKterry
  • Laatst online: 17:34

TWKterry

Master Mariner

Zou kunnen maar ze weten dat toch en vorige race was goed
@LuPo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17:09
Tijdens de show af en toe even een paar seconden hapering, heb dus voor de zekerheid ook maar een alternatief klaar gezet als de F1TV er helemaal mee stopt tijdens de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:15
Het lijkt overigens niet F1TV gerelateerd te zijn, ik heb veel meer bijzondere storingen in het netwerk. Kan ook niet bij mijn UniFi controller komen, er zijn opeens heel veel storingen gemeld in de afgelopen drie uur bij meerdere websites. Een dienstverlener a la Cloudflare die dus veel storingen heeft.

Zie ook https://downdetector.com/. Ik zou overigens net zo graag F1TV de schuld geven, maar dat zit er nu even niet in :+

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Hier doet F1TV ook super irritant. Tijdens de replay van de F2 race verloor ik steeds de verbinding, waarbij de melding dat dit ligt aan mijn internet verbinding. Tijdens de show net, hetzelfde verhaal.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Arjan90 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:53:
Het lijkt overigens niet F1TV gerelateerd te zijn, ik heb veel meer bijzondere storingen in het netwerk. Kan ook niet bij mijn UniFi controller komen, er zijn opeens heel veel storingen gemeld in de afgelopen drie uur bij meerdere websites. Een dienstverlener a la Cloudflare die dus veel storingen heeft.

Zie ook https://downdetector.com/. Ik zou overigens net zo graag F1TV de schuld geven, maar dat zit er nu even niet in :+
Wereldwijde ddos attack dus.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 10:57
Ik heb sinds 2 minuten geen issues meer gelukkig.

Zowel F1TV website als Race Control werken hier.

edit: te vroeg gejuicht

[ Voor 11% gewijzigd door LoeWn op 30-08-2020 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Dan gaan we maar weer op zoek naar de minder legale streams. Voelt weer helemaal alsof het 2015 is :X

Edit: en inderdaad, het lijkt nu weer redelijk te werken

[ Voor 22% gewijzigd door Spollie op 30-08-2020 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
LoeWn schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:58:
Ik heb sinds 2 minuten geen issues meer gelukkig.

Zowel F1TV website als Race Control werken hier.

edit: te vroeg gejuicht
Ja precies, het is bijna 90% zeker dat dit ook gebeurd tijdens de race op deze manier.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:59
Nou daar gaan we weer.... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dan maar Ziggo... Zucht. Jammerlijk timing weer.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Nou, de race stream is aangezet via F1TV op de Shield TV. Het lijkt er wel op dat het af en toe vastloopt, maar goed: het is niet anders. Alle aanbieders zullen hier nu last van hebben. Ik duim voor een zo min mogelijk verstoorde race voor iedereen, geniet van de race!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:26

Nibbz

Postmaster General

Ik wil ook weer eens F1TV proberen.. maar het is weer huilen met de pet op... wat een beroerde service.. je zou er maar voor betalen.. echt schandalig

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
London schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:01:
Dan maar Ziggo... Zucht. Jammerlijk timing weer.
ZiggoGo in ieder geval niet, wat een drama blijft dat bij dit soort events. Elke keer weer blijft het problemen hebben met de capaciteit :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:18

Harrie

NederVlaming

Ben blij dat ik vandaag bij familie in NL ben, kan ik tenminste via Ziggo kijken. F1tv app werkt hier ook niet.

Dan maar even naar dat slap gel*l luisteren nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Nu online

Blokker_1999

Full steam ahead

Nibbz schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:03:
Ik wil ook weer eens F1TV proberen.. maar het is weer huilen met de pet op... wat een beroerde service.. je zou er maar voor betalen.. echt schandalig
Ik heb er voor betaald ... en zit nu ook op een alternatieve stream te kijken.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Ik heb hier intussen de main feed op TV via Kodi (op SHIELD), pitlane channel op laptop via F1Viewer en Verstappen onboard op PC ook via F1Viewer. Op hoop van zegen dan maar. En anders hopen dat m'n (Live) TV nog op kanaal 14 staat en geluid maar uit zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 17:08

Chiron

Moderator Discord
Kan wel cockpit cams aanzetten, maar de live stream is dood :-/

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ziggo Go is ook aan het klooien.
Heb nu maar de Mac via een HDMI aan de tv hangen...

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:08
Ik heb zowaar beeld, maar ik heb nog geen commentaar. Geen engels, maar ook geen Olav... Zucht.

Ik denk dat dit het laatste jaar is dat ik F1TV sponsor... Op deze manier is het het niet waard voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
feelthepower schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:05:
Ik heb zowaar beeld, maar ik heb nog geen commentaar. Geen engels, maar ook geen Olav... Zucht.

Ik denk dat dit het laatste jaar is dat ik F1TV sponsor... Op deze manier is het het niet waard voor mij.
Vooral hun reactie, dan krijg je een weekje extra F1TV. Alsof je daar wat aan hebt. Maar ik heb inmiddels wel Sky commentaar via F1TV.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 17:08

Chiron

Moderator Discord
Oh nu doet niks het meer. “There is a problem with your connection” :(

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:26

Nibbz

Postmaster General

F1TV zegt ook "There is a problem with YOUR connection"... nee... met die van jullie is er wat mis...

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Hier ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-09 19:50

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Chiron schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:07:
Oh nu doet niks het meer. “There is a problem with your connection” :(
Bij mij kwam hij terug na +/- 1 minuut.

**edit** en binnen een minuut opnieuw haperingen en een freeze :S

[ Voor 13% gewijzigd door Temujin op 30-08-2020 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:18

Harrie

NederVlaming

feelthepower schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:05:

Commentaar komt normaal pas na de intro graphics, die zag ik net voorbij komen. F1tv lijkt het hier dus nu wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
Ineens doet ie ‘t weer. Opgelost hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:50
tis de hele dag hier al ruk. DAn maar weer naar olav luisteren en 3,99 betalen voor een ziggo stream

Wat een rotzooi. Een schandalig product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Adlermann schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:08:
tis de hele dag hier al ruk. DAn maar weer naar olav luisteren en 3,99 betalen voor een ziggo stream

Ziggo is dit weekend gratis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Op naar Ziggo dan maar :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan90
Zijn jullie hier gekomen om een potje te zeuren op F1TV of lees je ook wat er daadwerkelijk aan de hand is? Er is wereldwijd op heel veel services en websites een storing. Dat kan natuurlijk ook iets met F1TV te maken hebben, maar gezien de enorme hoeveelheid problemen wereldwijd is die kans toch een stuk aannemelijker. Zeker gezien ook de alternatieven van Kodi en F1Viewer niet werken (die meestal nog wel werken als er F1TV problemen zijn).

Ik heb net zo goed wel eens problemen met F1TV, maar de afgelopen races ging gewoon prima. Gisteren en vrijdag trouwens ook geen enkele problemen. Het zal met horten en stoten gaan, hopelijk zijn de problemen (die mogelijk, of misschien wel waarschijnlijk, niet bij F1TV zitten) snel opgelost.

[ Voor 13% gewijzigd door Arjan90 op 30-08-2020 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

Adlermann schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:08:

Ziggo is op de meeste NL kabelaars/netten gratis dit weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik blijf het bizar vinden dat er anno 2020 nog zo veel problemen zijn met een betaalde streaming dienst zoals dat van F1TV

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
streamnl schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:09:
Ik blijf het bizar vinden dat er anno 2020 nog zo veel problemen zijn met een betaalde streaming dienst zoals dat van F1TV
Dit is een wereldwijd probleem. Vele websites worden blijkbaar aangevallen door hackers.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieknikey
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 10:31
Godsamme, wat een gezeik weer met f1tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Brummetje schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:08:
[...]

Ziggo is dit weekend gratis :P
IK heb geen ziggo-aansluiting (cable cutter)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Voor de mensen met KPN, op itv kan je op Ziggo sport select de race zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Adlermann schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:10:
[...]

IK heb geen ziggo-aansluiting (cable cutter)
Ik ook niet ;) Maar is ook voor KPN klanten gratis en volgens mij voor andere ook.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 21:03
Voor de mensen met F1 TV problemen, Sporza zendt (Canvas) het ook uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Theebag op 30-08-2020 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
kanaal 233 op kpn TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Brummetje schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:12:
[...]

Ik ook niet ;) Maar is ook voor KPN klanten gratis en volgens mij voor andere ook.
Ik heb alleen een internet-pijp (glasvezel). Verder geen enkel tv abonnement, afgezien vn streaming :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Luxicon schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:10:
[...]

Dit is een wereldwijd probleem. Vele websites worden blijkbaar aangevallen door hackers.
Elke keer is er wel iets.
Vandaag zijn het de hackers.

Ik kan geen andere (betaalde) streaming dienst opnoemen die net zo veel/vaak problemen hebben.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:40

KrazyJay

Kan iemand me een [jeweetwel] spammen? F1TV loopt weer te klooien :(

[ Voor 11% gewijzigd door KrazyJay op 30-08-2020 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinTV
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ernemmer schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:11:
Voor de mensen met KPN, op itv kan je op Ziggo sport select de race zien
Fantastisch, hiermee kan ik toch nog de start zien. Enig idee of dit elke race werkt, of is dit eenmalig? F1TV wordt het vandaag niet ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
*knip*... die F1 mensen dan. Betaal je voor de streaming dienst, gaat ie steeds stuk. "There is a problem with your connection." Nee, *knip*, jullie zijn het probleem.

Aan, uit, aan, uit. Ik kijk hier *knip* naar uit, de hele week al. De start, de eerste laps. Daar betaal ik voor. En dan werkt het *knip* niet :(
Dat je als een stekker baalt is te begrijpen, maar hier komen afreageren op deze manier is niet de bedoeling.

[ Voor 26% gewijzigd door tweakduke op 30-08-2020 21:42 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html

Disaster stream doet het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:50
Knip

[ Voor 91% gewijzigd door DutchCrownNL op 30-08-2020 15:15 ]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:08
Held! Zo krijg ik tenminste nog beeld binnen! :> :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Top, fijn dat je dit deelt, daar hebben we allemaal wat aan! Dan maar even op de laptop kijken, wel de start gemist. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
Via Reddit, is al eerder gebruikt. Is 50fps ook als bonus.

https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

[ Voor 25% gewijzigd door Frank-NL op 30-08-2020 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
Belachelijk heel F1TV eruit in 1 keer.

Open ik Ziggo Go als backup, zit die ook vast... pffff... nu werkt wel... wat een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
Held! En ook nog eens in een hoger fps.
Deze link gaat in mn bookmarks

[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 30-08-2020 15:22 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Idd prima beeld!
Laptop via HDMI naar de TV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
Jasphur schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:21:
[...]

Held! En ook nog eens in een hoger fps.
Deze link gaat in mn bookmarks
Dit schijnt het nieuwe platform te zijn dat de huidige shitshow gaat vervangen volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
De kale paniekpagina van F1TV werkt bij mij wel: https://f1tv.formula1.com/dr/index.html

Edit, spuit 11 8)7 Handig om in je bookmarks te houden in ieder geval! Hij werkt overigens lang niet altijd, volgens mij activeren ze hem pas als ze elders problemen zien.

[ Voor 53% gewijzigd door Tralapo op 30-08-2020 15:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

pinda powerrr schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:25:
[...]

@DaniëlWW2 kun je deze in de topicwarning zetten?
Done. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Frank-NL schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:24:
[...]

Dit schijnt het nieuwe platform te zijn dat de huidige shitshow gaat vervangen volgend jaar.
Hmm. Misschien toch maar weer verlengen. Wel even op tijd die 50% korting scoren.

Ik werd net trouwens van de /dr pagina afgekichkt en zit nu weer op de main stream te kijken. Werkt nu nog stabiel. Wel weer lage framerate

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
Jasphur schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:27:
[...]

Hmm. Misschien toch maar weer verlengen. Wel even op tijd die 50% korting scoren.

Ik werd net trouwens van de /dr pagina afgekichkt en zit nu weer op de main stream te kijken. Werkt nu nog stabiel. Wel weer lage framerate
Hier ook, is een authenticatie issue dat nog op Cloudflare draait denk ik. Ff verversen en het werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:21

g0tanks

Moderator CSA
Jasphur schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:27:
[...]

De backup-stream schopt je er soms af, maar als je weer naar de url gaat werkt het gewoon.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• slijkie
g0tanks schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:29:
[...]

De backup-stream schopt je er soms af, maar als je weer naar de url gaat werkt het gewoon.
Is 50fps absoluut waard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 20:34
slijkie schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:20:
Belachelijk heel F1TV eruit in 1 keer.

Open ik Ziggo Go als backup, zit die ook vast... pffff... nu werkt wel... wat een drama.
Had ik dus ook... geswitched van provider (KPN)
Via welke provider kijk jij?

Ik hoop echt niet dat het aan KPN ligt.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:55
100% waar, wat kijkt dit lekker weg zeg. Zo jammer dat nog zo weinig sport in 50FPS beschikbaar is eigenlijk. Voetbal kijkt ook al zo lekker weg in 50FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
Soundwork schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:41:
[...]

Had ik dus ook... geswitched van provider (KPN)
Via welke provider kijk jij?

Ik hoop echt niet dat het aan KPN ligt.....
Freedom (KPN wholesale)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
Meer mensen problemen gehad die niet via KPN Wholesale kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
Audio van die backup stream is wel weer vreselijk out of sync.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ja het betreft vrijwel zeker Cloudflare dat met storingen zit die hier de boel in de war gooit https://www.cloudflarestatus.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
Die windows/macos client viewer op github, even die 50fps stream moet er even ingebouwt worden. Dat die pagina je er om de X tijd uit gooit is niks.

Er is werk aan de winkel... oOo

[ Voor 4% gewijzigd door slijkie op 30-08-2020 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Nu online

Blokker_1999

Full steam ahead

Heb de race vandaag moeten kijken met Arabische commentaar. Is eens iets anders. Niet veel van verstaan, maar die mannen weten wel wanneer ze hun mond moeten houden. Enkele goede momenten gehad waar ze bij de onboards gewoon zwijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsa
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-09 20:52
Waardeloze kwaliteit van de F1 stream, maar wat wil je met een aanbod van 30dagen gratis kijken (hé, ik heb netjes betaald, maar kan niets zien). Een voortzetting van m’n abonnement, geen haar op m’n hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:54
hmmm, kan je geld terugkrijgen als het het weer eens niet doet bij f1tv?

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
Repsa schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:58:
Waardeloze kwaliteit van de F1 stream, maar wat wil je met een aanbod van 30dagen gratis kijken (hé, ik heb netjes betaald, maar kan niets zien). Een voortzetting van m’n abonnement, geen haar op m’n hoofd.
Via welke aanbieder heb je de F1 gevolgd die je waardeloos vindt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Nu online

Blokker_1999

Full steam ahead

wowly schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:02:
hmmm, kan je geld terugkrijgen als het het weer eens niet doet bij f1tv?
Volgende week krijg je een mailtje met excuses en de melding dat ze je abbo met een week verlengd hebben.

Pagina: 1 ... 65 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien. :)
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html