4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik kan ook bijna alles terugkijken via de groene knop, sommige zenders ondersteunen dit blijkbaar niet. Aangezien ik normaal geen Ziggo heb, kan ik blijkbaar geen programma's terugkijken op hun kanalen.LuPo schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 07:41:
[...]
Ik heb KPN en dan kun je elk programma binnen 7 dagen met de groene knop opnieuw starten. Geen opname-apparaat nodig.
Als ik probeer terug te kijken, krijg ik de melding: "Er is een fout ontstaan bij het laden van de opname". Ze zullen dit wel uit hebben gezet.
Van Twitter:
Thank you for your feedback. We appear to be having network issues, we are working with our suppliers now to fix this issue.
[ Voor 28% gewijzigd door JohanKupers op 30-08-2020 12:29 ]
⛔ Trackers of betalen ⛔
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Gelukkig vandaag ook via alle TV providers te kijken.
Wat is het toch op racedag, ik snap dat het dan drukker is, maar daar heeft F1 toch Amazon voor?
De rest van de tijd werkt het eigenlijk altijd, maar zondag lijkt test & ontwikkeldag te zijn bij F1.
Ik zal er wel te makkelijk over denken, ze doen het vast niet met opzet maar de lol gaat er zo wel een beetje van af. Ik kijk het voor m'n plezier, niet om iedere zondag een tech-sessie te hebben terwijl ik zit te stressen of het weer werkt voor de race begint.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
De streams lopen via Amazon, de rest weet ik niet. Normaliter is het juist zo dat ze issues hebben op de account servers waardoor fe controle of je een actief abonnement hebt faalt en je gekickt wordt. Maar als je een alternatief gebruikt dat niet / minder controleert of je een actief abo hebt blijft dat wel werken. Maar uiteraard kunnen ze ook andere issues hebben. Want uitzending voor EU & F1TV loopt IIRC altijd via UK. Kan natuurlijk ook dat ergens iets mis zit tussen circuit & UK of UK & Amazon. Immers kan Amazon nog zo'n geweldig platform hebben voor de distributie, maat als er niks binnen komt kunnen zij ook niks.CAPSLOCK2000 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 13:01:
Wat is het toch op racedag, ik snap dat het dan drukker is, maar daar heeft F1 toch Amazon voor?
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Maar dan moet je wel kunnen inloggen uiteraard.
[ Voor 3% gewijzigd door Spollie op 30-08-2020 13:42 ]
Het is ook niet alsof er nu al iets live te zien is afgezien van 34 seconden (!) aankondiging van de pre-race show
https://downdetector.com/
https://allestoringen.nl/
EDIT: Ik weet niet of het voor anderen ook zo is, maar voor mij werkt het in Chrome (reproduceerbaar) niet en via Edge wel. !?!?! EDIT2: En nu ook in edge dezelfde foutmelding.
RaceControl weet ik nu niet, want ik moet de nieuwste release nog downloaden en ik download nu met 100 Kb/s van GitHub... (Download duurt dus >20min -- krijg ik een nostalgisch gevoel van...). Het is allemaal raar vandaag.
[ Voor 73% gewijzigd door vliegnerd op 30-08-2020 14:32 ]
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Ik gebruik een alternatief waardoor ik kan zien dat inloggen gewoon werkt, maar dat de verbinding met het CDN faalt. Ik dacht dat dit Amazon was maar vanochtend zag ik ander CDN, iets met "f1-cdn" in de naam. Nu zie ik weer andere URLs, iets dat via secure.footprint.net loopt.RobertMe schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 13:30:
De streams lopen via Amazon, de rest weet ik niet. Normaliter is het juist zo dat ze issues hebben op de account servers waardoor fe controle of je een actief abonnement hebt faalt en je gekickt wordt. Maar als je een alternatief gebruikt dat niet / minder controleert of je een actief abo hebt blijft dat wel werken.
Op grond van die URLs zou ik gokken dat F1 probeert om over te stappen naar een ander CDN. Ik durf niet te zeggen of dit de oorzaak van de problemen is of juist de oplossing daarvoor.
Ik vraag me af of het iets te maken heeft met de DDOS aanvallen op internet.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Dan maar weer de bagger van Kamphues aanhorenvliegnerd schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:20:
Pre-show: "There is a problem with your internet connection..." Gaan we weer
Intussen kan ik inderdaad bevestigen dat het inderdaad weer eens een grote clusterfuck lijkt te zijn... Die secure.footprint.net zie ik hier in F1Viewer inderdaad ook voorbij komen.CAPSLOCK2000 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:28:
[...]
Ik gebruik een alternatief waardoor ik kan zien dat inloggen gewoon werkt, maar dat de verbinding met het CDN faalt. Ik dacht dat dit Amazon was maar vanochtend zag ik ander CDN, iets met "f1-cdn" in de naam. Nu zie ik weer andere URLs, iets dat via secure.footprint.net loopt.
Op grond van die URLs zou ik gokken dat F1 probeert om over te stappen naar een ander CDN. Ik durf niet te zeggen of dit de oorzaak van de problemen is of juist de oplossing daarvoor.
Ik vraag me af of het iets te maken heeft met de DDOS aanvallen op internet.
Hoop echt dat F1TV het net als Netflix gaat doen qua abbo. Gewoon een duurdere erbij voor 1080/50 of zelfs 4K/50 indien mogelijk.
Heb zelf vorige race Viasat IPTV ‘geleend’ van een vriend in Noorwegen. Spreek zelf ook vloeiend Noors. Daar is er wel een 4K uitzending. Helaas was het commentaar in het Zweeds, erg saai, en het viel qua bitrate tegen. Mooiste blijft toch via sat van Sky.
Heb zelf Glasvezel van Freedom, maar als Ziggo met 4K/50 komt zal ik zeker los het TV pakket nemen naast mijn Glasvezel.
Dat werkte een tijd niet, nu weer even wel lijkt het. En nu hangt m'n stream weer..
Ik was gewoon vergeten dat je gewoon Ziggo op TV kunt kijken vandaag. (Ik woon in een stukje NL waar Ziggo niet op de kabel zit, maar was echt vergeten dat Ziggo open staat op KPN e.d. dit weekend)Erwin schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:31:
[...]
Dan maar weer de bagger van Kamphues aanhoren.
Ziggo als backup dan maar.
Waiting on the world to change
Dan hoop ik dat je net zoveel geluk hebt als je moet switchen naar de race stream. Zowel Android app als website als Kodi als F1Viewer alleen maar issues. Of niet starten, of steeds er uit klappen.slijkie schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:36:
Kijk sinds begin preshow op F1TV Pro, geen issues hier. iOS en Xbox Browser.
Geen idee, hele jaar al geen issues met F1TV. *klopt af*RobertMe schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:38:
[...]
Dan hoop ik dat je net zoveel geluk hebt als je moet switchen naar de race stream. Zowel Android app als website als Kodi als F1Viewer alleen maar issues. Of niet starten, of steeds er uit klappen.
Dat had ik dus ook, tot nuslijkie schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:40:
[...]
Geen idee, hele jaar al geen issues met F1TV. *klopt af*
TVpro was vorig seizoen perfect maar dit jaar is her hopeloos:-(
Als backup rtl-television via de schotel maar dat is volgende seizoen afgelopen dacht ik.
[ Voor 24% gewijzigd door TWKterry op 30-08-2020 14:45 ]
Wss omdat ze een kortingscode hadden (aan het begin van het uitgestelde seizoen) dat je voor 30 euro een jaar lang kon kijken? Blijkbaar teveel mensen met een abo voor de capaciteit die ze hebben.TWKterry schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:43:
Xbox browser klapt er hier elke paar minuten uit, op de pc zelfde verhaal.
TVpro was vorig seizoen perfect maar dit jaar is her hopeloos:-(
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
@LuPo
Zie ook https://downdetector.com/. Ik zou overigens net zo graag F1TV de schuld geven, maar dat zit er nu even niet in
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
...
Wereldwijde ddos attack dus.Arjan90 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:53:
Het lijkt overigens niet F1TV gerelateerd te zijn, ik heb veel meer bijzondere storingen in het netwerk. Kan ook niet bij mijn UniFi controller komen, er zijn opeens heel veel storingen gemeld in de afgelopen drie uur bij meerdere websites. Een dienstverlener a la Cloudflare die dus veel storingen heeft.
Zie ook https://downdetector.com/. Ik zou overigens net zo graag F1TV de schuld geven, maar dat zit er nu even niet in
...
Zowel F1TV website als Race Control werken hier.
edit: te vroeg gejuicht
[ Voor 11% gewijzigd door LoeWn op 30-08-2020 14:59 ]
Edit: en inderdaad, het lijkt nu weer redelijk te werken
[ Voor 22% gewijzigd door Spollie op 30-08-2020 14:59 ]
Ja precies, het is bijna 90% zeker dat dit ook gebeurd tijdens de race op deze manier.LoeWn schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:58:
Ik heb sinds 2 minuten geen issues meer gelukkig.
Zowel F1TV website als Race Control werken hier.
edit: te vroeg gejuicht
...
Tesla M3LR '21
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
13:37
ZiggoGo in ieder geval niet, wat een drama blijft dat bij dit soort events. Elke keer weer blijft het problemen hebben met de capaciteitLondon schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:01:
Dan maar Ziggo... Zucht. Jammerlijk timing weer.
Dan maar even naar dat slap gel*l luisteren nu.
Ik heb er voor betaald ... en zit nu ook op een alternatieve stream te kijken.Nibbz schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:03:
Ik wil ook weer eens F1TV proberen.. maar het is weer huilen met de pet op... wat een beroerde service.. je zou er maar voor betalen.. echt schandalig
No keyboard detected. Press F1 to continue.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik denk dat dit het laatste jaar is dat ik F1TV sponsor... Op deze manier is het het niet waard voor mij.
Vooral hun reactie, dan krijg je een weekje extra F1TV. Alsof je daar wat aan hebt. Maar ik heb inmiddels wel Sky commentaar via F1TV.feelthepower schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:05:
Ik heb zowaar beeld, maar ik heb nog geen commentaar. Geen engels, maar ook geen Olav... Zucht.
Ik denk dat dit het laatste jaar is dat ik F1TV sponsor... Op deze manier is het het niet waard voor mij.
...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
13:37
Bij mij kwam hij terug na +/- 1 minuut.Chiron schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:07:
Oh nu doet niks het meer. “There is a problem with your connection”
**edit** en binnen een minuut opnieuw haperingen en een freeze
[ Voor 13% gewijzigd door Temujin op 30-08-2020 15:08 ]
Commentaar komt normaal pas na de intro graphics, die zag ik net voorbij komen. F1tv lijkt het hier dus nu wel te doen.feelthepower schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:05:
Ik heb zowaar beeld, maar ik heb nog geen commentaar. Geen engels, maar ook geen Olav... Zucht.
Wat een rotzooi. Een schandalig product.
Ziggo is dit weekend gratisAdlermann schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:08:
tis de hele dag hier al ruk. DAn maar weer naar olav luisteren en 3,99 betalen voor een ziggo stream
Ik heb net zo goed wel eens problemen met F1TV, maar de afgelopen races ging gewoon prima. Gisteren en vrijdag trouwens ook geen enkele problemen. Het zal met horten en stoten gaan, hopelijk zijn de problemen (die mogelijk, of misschien wel waarschijnlijk, niet bij F1TV zitten) snel opgelost.
[ Voor 13% gewijzigd door Arjan90 op 30-08-2020 15:09 ]
Ziggo is op de meeste NL kabelaars/netten gratis dit weekendAdlermann schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:08:
tis de hele dag hier al ruk. DAn maar weer naar olav luisteren en 3,99 betalen voor een ziggo stream
Dit is een wereldwijd probleem. Vele websites worden blijkbaar aangevallen door hackers.streamnl schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:09:
Ik blijf het bizar vinden dat er anno 2020 nog zo veel problemen zijn met een betaalde streaming dienst zoals dat van F1TV
...
IK heb geen ziggo-aansluiting (cable cutter)
Ik ook nietAdlermann schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:10:
[...]
IK heb geen ziggo-aansluiting (cable cutter)
[ Voor 7% gewijzigd door Theebag op 30-08-2020 15:13 ]
Ik heb alleen een internet-pijp (glasvezel). Verder geen enkel tv abonnement, afgezien vn streamingBrummetje schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:12:
[...]
Ik ook nietMaar is ook voor KPN klanten gratis en volgens mij voor andere ook.
Elke keer is er wel iets.Luxicon schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:10:
[...]
Dit is een wereldwijd probleem. Vele websites worden blijkbaar aangevallen door hackers.
Vandaag zijn het de hackers.
Ik kan geen andere (betaalde) streaming dienst opnoemen die net zo veel/vaak problemen hebben.
[ Voor 11% gewijzigd door KrazyJay op 30-08-2020 15:13 ]
Fantastisch, hiermee kan ik toch nog de start zien. Enig idee of dit elke race werkt, of is dit eenmalig? F1TV wordt het vandaag niet ben ik bangErnemmer schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:11:
Voor de mensen met KPN, op itv kan je op Ziggo sport select de race zien
Aan, uit, aan, uit. Ik kijk hier *knip* naar uit, de hele week al. De start, de eerste laps. Daar betaal ik voor. En dan werkt het *knip* niet
Dat je als een stekker baalt is te begrijpen, maar hier komen afreageren op deze manier is niet de bedoeling.
[ Voor 26% gewijzigd door tweakduke op 30-08-2020 21:42 ]
[ Voor 91% gewijzigd door DutchCrownNL op 30-08-2020 15:15 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Held! Zo krijg ik tenminste nog beeld binnen!Frank-NL schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:13:
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html
Disaster stream doet het!
Top, fijn dat je dit deelt, daar hebben we allemaal wat aan! Dan maar even op de laptop kijken, wel de start gemist.Frank-NL schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:13:
Hoe kom je hier op??? Super!Frank-NL schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:13:
Via Reddit, is al eerder gebruikt. Is 50fps ook als bonus.
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
[ Voor 25% gewijzigd door Frank-NL op 30-08-2020 15:20 ]
Open ik Ziggo Go als backup, zit die ook vast... pffff... nu werkt wel... wat een drama.
Held! En ook nog eens in een hoger fps.Frank-NL schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:13:
Deze link gaat in mn bookmarks
[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 30-08-2020 15:22 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Idd prima beeld!Frank-NL schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:19:
[...]
Via Reddit, is al eerder gebruikt. Is 50fps ook als bonus.
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
Laptop via HDMI naar de TV.
Dit schijnt het nieuwe platform te zijn dat de huidige shitshow gaat vervangen volgend jaar.Jasphur schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:21:
[...]
Held! En ook nog eens in een hoger fps.
Deze link gaat in mn bookmarks
@DaniëlWW2 kun je deze in de topicwarning zetten?
Edit, spuit 11
[ Voor 53% gewijzigd door Tralapo op 30-08-2020 15:26 ]
Done.pinda powerrr schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:25:
[...]
@DaniëlWW2 kun je deze in de topicwarning zetten?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hmm. Misschien toch maar weer verlengen. Wel even op tijd die 50% korting scoren.Frank-NL schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:24:
[...]
Dit schijnt het nieuwe platform te zijn dat de huidige shitshow gaat vervangen volgend jaar.
Ik werd net trouwens van de /dr pagina afgekichkt en zit nu weer op de main stream te kijken. Werkt nu nog stabiel. Wel weer lage framerate
Hier ook, is een authenticatie issue dat nog op Cloudflare draait denk ik. Ff verversen en het werkt.Jasphur schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:27:
[...]
Hmm. Misschien toch maar weer verlengen. Wel even op tijd die 50% korting scoren.
Ik werd net trouwens van de /dr pagina afgekichkt en zit nu weer op de main stream te kijken. Werkt nu nog stabiel. Wel weer lage framerate
De backup-stream schopt je er soms af, maar als je weer naar de url gaat werkt het gewoon.Jasphur schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:27:
[...]
Hmm. Misschien toch maar weer verlengen. Wel even op tijd die 50% korting scoren.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Is 50fps absoluut waardg0tanks schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:29:
[...]
De backup-stream schopt je er soms af, maar als je weer naar de url gaat werkt het gewoon.
Had ik dus ook... geswitched van provider (KPN)slijkie schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:20:
Belachelijk heel F1TV eruit in 1 keer.
Open ik Ziggo Go als backup, zit die ook vast... pffff... nu werkt wel... wat een drama.
Via welke provider kijk jij?
Ik hoop echt niet dat het aan KPN ligt.....
100% waar, wat kijkt dit lekker weg zeg. Zo jammer dat nog zo weinig sport in 50FPS beschikbaar is eigenlijk. Voetbal kijkt ook al zo lekker weg in 50FPS.
Freedom (KPN wholesale)Soundwork schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:41:
[...]
Had ik dus ook... geswitched van provider (KPN)
Via welke provider kijk jij?
Ik hoop echt niet dat het aan KPN ligt.....
Meer mensen problemen gehad die niet via KPN Wholesale kijken?
We now understand that this is a network event due to a common IP transit provider failure in the United States.
— The Official F1® Help Channel (@F1Help) 30 augustus 2020
We are continuing to work with our partners to mitigate the impact on our services.
Er is werk aan de winkel...
[ Voor 4% gewijzigd door slijkie op 30-08-2020 16:49 ]
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Via welke aanbieder heb je de F1 gevolgd die je waardeloos vindt?Repsa schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:58:
Waardeloze kwaliteit van de F1 stream, maar wat wil je met een aanbod van 30dagen gratis kijken (hé, ik heb netjes betaald, maar kan niets zien). Een voortzetting van m’n abonnement, geen haar op m’n hoofd.
Volgende week krijg je een mailtje met excuses en de melding dat ze je abbo met een week verlengd hebben.wowly schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:02:
hmmm, kan je geld terugkrijgen als het het weer eens niet doet bij f1tv?
Dit topic is gesloten.
![]()
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien.