[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 82 Laatste
Acties:
  • 413.565 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:30

JvS

Ik heb hem zelf ook

Arjan90 schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 08:36:
@JvS Daar hebben ze dit jaar weer mooie stappen in gezet ja! Met die pitstop het beeld daarvan zien, actie op de baan nog zichtbaar. Maar ook de halo graphics en data zijn top, mooi gebruikgemaakt van de halo om er toch nog iets van te maken voor de kijker. AWS blijft waardeloos wat mij betreft, in ieder geval met de data die ze laten zien omdat die gewoon niet klopt. Ik heb vaker het gevoel dat ze het zo kunstmatig spannend proberen te maken voor mensen die de race minder volgen/snappen dan dat het wat toevoegt.
Hehe die bandeninfo is inderdaad ruk. Maar ze hebben blijkbaar beschikking over honderden sensoren, dus ze kunnen wel iets zeggen over hoogste snelheid in de APEX van een bocht, hoogste snelheid bocht uit, snelste op een recht stuk (konden ze al jaren), laatste rempunt, mate van stuurcorrecties, etc etc etc

Je ziet ook dat de teams voor die bandenslijtage meer vertrouwen op info van de coureur (tenminste, zo lijkt het), dan dat ze volledig op data leunen. Door het zo als harde getallen op het scherm te zetten zonder enige onzekerheidsmarge, maken ze het hele systeem ongeloofwaardig... Jammer wel.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
JvS schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 08:57:
[...]

Hehe die bandeninfo is inderdaad ruk. Maar ze hebben blijkbaar beschikking over honderden sensoren, dus ze kunnen wel iets zeggen over hoogste snelheid in de APEX van een bocht, hoogste snelheid bocht uit, snelste op een recht stuk (konden ze al jaren), laatste rempunt, mate van stuurcorrecties, etc etc etc

Je ziet ook dat de teams voor die bandenslijtage meer vertrouwen op info van de coureur (tenminste, zo lijkt het), dan dat ze volledig op data leunen. Door het zo als harde getallen op het scherm te zetten zonder enige onzekerheidsmarge, maken ze het hele systeem ongeloofwaardig... Jammer wel.
Ook bij die banden, wat betekent die 40%? Is dat om te zetten in ronden? En de coureur zal zijn rijgedrag ook aanpassen aan de hand van de banden dus dat maakt het ook anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 13:16

EMP

Krulloos!

Ik heb een paar websites en een heel stuk van dit topic gelezen, maar kom er niet uit.

Ik wil eenmalig aanstaande zondag live de formule 1 in de tuin kijken. Ik heb geen tv-abonnement maar internet only (50 mbit adsl van xs4all).

Qua apparatuur heb ik een beamer, laptop, iPad, chromecast en redelijke WiFi ontvangst in de tuin (30+ mbit).

Ik zie vooral abonnementsvormen en minder legale opties, maar ik zou het liefst eenmalig wat betalen om dit weekend live legaal te kunnen streamen.

Zijn er services die dat aanbieden?

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:15
EMP schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 22:16:
Ik heb een paar websites en een heel stuk van dit topic gelezen, maar kom er niet uit.

Ik wil eenmalig aanstaande zondag live de formule 1 in de tuin kijken. Ik heb geen tv-abonnement maar internet only (50 mbit adsl van xs4all).

Qua apparatuur heb ik een beamer, laptop, chromecast en redelijke WiFi ontvangst in de tuin (30+ mbit).

Ik zie vooral abonnementsvormen en minder legale opties, maar ik zou het liefst eenmalig wat betalen om dit weekend live legaal te kunnen streamen.

Weet het niet 100% zeker, maar volgens mij kan dat bij Ziggo Sport (Totaal), betalen per wedstrijd / race. En je zult dan vast ook online kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:34

Vuvuzela

My spire is forming

EMP schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 22:16:

Qua apparatuur heb ik een beamer, laptop, chromecast en redelijke WiFi ontvangst in de tuin (30+ mbit).

F1TV gewoon. Betaal je voor 1 race maar krijg je de rest van de maand er ook bij :> 8 euro is imho geen gekke prijs daarvoor.
Geen idee wat de voorwaarden zijn maar ik zie dat er ook een 7 dagen trial is.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:08
RobertMe schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 22:30:
[...]

Weet het niet 100% zeker, maar volgens mij kan dat bij Ziggo Sport (Totaal), betalen per wedstrijd / race. En je zult dan vast ook online kunnen kijken.
Mogelijk probleem daarmee: Ziggo blokkeert casten voor F1-uitzendingen. Althans, via de Ziggo Go app. Misschien dat het wel werkt vanuit de Chrome browser op de laptop

[ Voor 45% gewijzigd door FreddyFish op 11-08-2020 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP

EMP

Krulloos!

RobertMe schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 22:30:
[...]

Dat klopt als ik deze site geloof, echter hier staat weer dat dat niet kan met een kpn abonnement :?

My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
EMP schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 22:41:
echter hier staat weer dat dat niet kan met een kpn abonnement :?
Daar staat toch dat het wel kan? ;)
Je hebt de sportpakketten Ziggo Sport Totaal en Fox Sports eredivisie.
Die hebben hun eigen sites en app's, daar is ziggo go niet voor nodig.
In andere woorden: Ziggo Go (het TV / streaming platform van Ziggo) werkt niet. Ziggo Sport Go (app / online kijken behorende tot Ziggo Sport Totaal) werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP

EMP

Krulloos!

RobertMe schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 22:45:
[...]

Daar staat toch dat het wel kan? ;)

[...]

In andere woorden: Ziggo Go (het TV / streaming platform van Ziggo) werkt niet. Ziggo Sport Go (app / online kijken behorende tot Ziggo Sport Totaal) werkt wel.
Aah, okay, haalde ze door elkaar waarschijnlijk. Ziggo Sport Go ga ik proberen dan!

My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
EMP schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 22:48:
[...]

Aah, okay, haalde ze door elkaar waarschijnlijk. Ziggo Sport Go ga ik proberen dan!
Let dan wel ook even op de opmerking van @FreddyFish, mogelijk dat je dus niet kunt casten.

En mogelijk goedkoper is dan wat @Vuvuzela aangeeft: sluit een maand abonnement af op F1TV Pro. Kun je nog steeds niet casten :p, maar is potentieel al bijna net zo duur/goedkoop dan eenmalige race bij Ziggo kijken. Alleen kun je dan meer races via die weg kijken en evt. ook nog de onboards (terug) kijken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP

EMP

Krulloos!

RobertMe schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 22:52:
[...]

Let dan wel ook even op de opmerking van @FreddyFish, mogelijk dat je dus niet kunt casten.

En mogelijk goedkoper is dan wat @Vuvuzela aangeeft: sluit een maand abonnement af op F1TV Pro. Kun je nog steeds niet casten :p, maar is potentieel al bijna net zo duur/goedkoop dan eenmalige race bij Ziggo kijken. Alleen kun je dan meer races via die weg kijken en evt. ook nog de onboards (terug) kijken etc.
Dat is waar, maar met een laptop aan de beamer lijkt me dat geen probleem.

F1TV Pro lijkt mij vooral fijn omdat ik dan eerst de setup kaan uitproberen en niet hoef te klooien met de daadwerkelijke race zelf. Morgen maar eens de knoop doorhakken.

Bedankt voor alle tips!

My anime addiction.

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Spollie schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:02:
VLC probleem met live streams heb ik opgelost met een workaround, nu lekker naar mijn OLED Chromecast casten vanuit Race Control :)

[Afbeelding]

Binnenkort versie 1.6 van Race Control met de fix.

Edit: ow ja, audio track selectie werkt dan ook weer.
Enig idee of de release nog voor het komend weekend is?

#askingforafriend O-)

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 09:53
JohanKupers schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 08:11:
[...]

Enig idee of de release nog voor het komend weekend is?

#askingforafriend O-)
Ik zal versie 1.6 vanavond releasen, zitten weer een heleboel verbeteringen in.

Ik heb op de Github-pagina een paar kanban boards gemaakt voor de komende releases, daar kun je een beetje in de gaten houden wat er allemaal aan zit te komen. Mocht je nog specifieke wensen hebben, dan kun je een issue aanmaken.

[ Voor 9% gewijzigd door Spollie op 13-08-2020 08:55 ]

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05:33

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

NEVERMIND.

[ Voor 99% gewijzigd door Tylen op 13-08-2020 09:49 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Spollie
Race Control versie 1.6 is uit, hier is hij te downloaden. Dit is de lijst met verbeteringen:
  • Fixed live streaming with internal player and VLC
  • Internal player windows are not linked to main window anymore
  • Added busy indicator when loading
  • Added new icon
  • Added button to stop casting
  • Hide mouse pointer in internal player when idle over window
  • Removed internal player title bar, move window with mouse drag
  • Improved exception handling
  • Fixed flickering control bar
  • Added tooltips to buttons
Enjoy! Laat maar weten als jullie tegen problemen aanlopen.

Edit: iemand enig idee hoe we wat meer exposure kunnen krijgen voor Race Control? Bijna al het traffic komt van tweakers.net, het zou zonde zijn als alleen een select groepje tweakers het gaat gebruiken. Ik heb al een post in het Pro Tools-topic op https://reddit.com/r/f1tv geplaatst, maar dat lijkt me ook niet echt een groot bereik hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door Spollie op 13-08-2020 21:18 ]

• Spollie
Ik zie trouwens net dat je met een standaard F1TV account (dus zonder Access of Pro abonnement) met Race Control de volledige library gewoon kunt bekijken, dus ook de race replays en Jolyon Palmer analyses etc. Ik heb geen idee of de live streams ook werken, maar het is in ieder geval een serieus beveiligingslek aan de kant van F1TV. :/ Blijkbaar zit de autorisatie in hun website/app zelf ingebouwd o.i.d.? Ik ben een beetje in dubio wat ik hier nou mee aan moet. Ik wil geen piraterij promoten en rechtzaken aan mijn broek krijgen, maar het is toch echt hun eigen schuld natuurlijk. Het zou betekenen dat ik in Race Control dezelfde beveiligingsregels moet toepassen afhankelijk van het type abonnement dat iemand heeft. Geen idee wat hier precies de business rules voor zijn...

[ Voor 3% gewijzigd door Spollie op 13-08-2020 23:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Spollie schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 20:32:
Race Control versie 1.6 is uit, hier is hij te downloaden. Dit is de lijst met verbeteringen:
  • Added new icon

Edit: iemand enig idee hoe we wat meer exposure kunnen krijgen voor Race Control? Bijna al het traffic komt van tweakers.net, het zou zonde zijn als alleen een select groepje tweakers het gaat gebruiken. Ik heb al een post in het Pro Tools-topic op https://reddit.com/r/f1tv geplaatst, maar dat lijkt me ook niet echt een groot bereik hebben.
Ziet er goed uit, heb nog wel het probleem dat als je de audio track wisselt in de interne player, je niets meer hoort en dat de slider niet meer werkt. in mpv werkt het overigens wel.

Voor de rest prima werk geleverd d:)b

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
JohanKupers schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 08:01:
[...]

Ziet er goed uit, heb nog wel het probleem dat als je de audio track wisselt in de interne player, je niets meer hoort en dat de slider niet meer werkt. in mpv werkt het overigens wel.

Voor de rest prima werk geleverd d:)b
Het wisselen van audio tracks zou bij de live streams wel moeten werken, bij het terugkijken werkt dit inderdaad niet lekker. Bij VLC zelf volgens mij ook niet. Ik moet nog even kijken of ik dat kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Spollie schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 08:16:
[...]

Het wisselen van audio tracks zou bij de live streams wel moeten werken, bij het terugkijken werkt dit inderdaad niet lekker. Bij VLC zelf volgens mij ook niet. Ik moet nog even kijken of ik dat kan oplossen.
Klopt inderdaad bij terug kijken door gebrek aan live uitzendingen op dit moment :+

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 15:48
EMP schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 09:00:
[...]

Dat is waar, maar met een laptop aan de beamer lijkt me dat geen probleem.

F1TV Pro lijkt mij vooral fijn omdat ik dan eerst de setup kaan uitproberen en niet hoef te klooien met de daadwerkelijke race zelf. Morgen maar eens de knoop doorhakken.

Bedankt voor alle tips!
Beetje laat, maar misschien dat je er nog wat aan hebt.

Bij F1TV pro heb je de mogelijkheid om verschillende talen commentaar in te stellen. Het commentaar van Ziggo (Olav Mol) is ook beschikbaar op F1TV. Juist dé reden dat ik F1TV pro heb, is dat het Engelse commentaar van SKYF1 beschikbaar is (vele malen beter naar mijn mening).

As said, enig nadeel van F1TV is dat je niet vanuit een app kan casten. Ik open de stream echter altijd op mijn pc/laptop in Chrome en cast dan gewoon het tabblad en dat werkt echt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Ok... ik kan nu ook gewoon de F3 practice live streamen met Race Control terwijl ik een login gebruik zonder Access of Pro abo. Ik denk dat ik volgend jaar mijn Pro abonnement maar laat verlopen :X Wat een amateuristische bende zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 12:57
FreddyFish schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 22:41:
[...]

Mogelijk probleem daarmee: Ziggo blokkeert casten voor F1-uitzendingen. Althans, via de Ziggo Go app. Misschien dat het wel werkt vanuit de Chrome browser op de laptop
Ik kan via de Ziggo Go app gewoon casten naar Chromecast?
Heb wel geen Ziggo maar via een inlog van een familielid kan ik op die manier F1 kijken.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Idem. Zo doe ik dat ook.
Werkt ook hier prima

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38

Arfman

Drome!

Spollie schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 09:43:
Ok... ik kan nu ook gewoon de F3 practice live streamen met Race Control terwijl ik een login gebruik zonder Access of Pro abo. Ik denk dat ik volgend jaar mijn Pro abonnement maar laat verlopen :X Wat een amateuristische bende zeg.
Ik zou even stoppen met Race Control promoten totdat je hier wat meer duidelijkheid over krijgt :X

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Arfman schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 09:59:
[...]

Ik zou even stoppen met Race Control promoten totdat je hier wat meer duidelijkheid over krijgt :X
Ik denk dat ik voor de volgende versie maar een check inbouw of je wel een actieve subscription hebt. Ik zou het ook wel aan F1TV willen melden, maar ik heb geen flauw idee waar ik dat zou moeten doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Met als kans dat ze je voor de rechter slepen vanwege inbreuk op hun rechten.

Het blijven Amerikanen

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuske
  • Laatst online: 21:21
  • Added new icon

Thx voor de update! Ik mis nu wel de tijd en sync functies, deze zijn greyed out op t moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Fuske schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 11:35:
[...]

Thx voor de update! Ik mis nu wel de tijd en sync functies, deze zijn greyed out op t moment?
Die knoppen werkten voor live streams al niet echt, en nu ik de live streams via Streamlink laat lopen zeker niet meer. Syncen moet je voor nu met de pauze-knop doen. De world feed loopt volgens mij meestal het verst achter, dus als je die als eikpunt aanhoudt komt het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Spollie schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 11:42:
[...]

Die knoppen werkten voor live streams al niet echt, en nu ik de live streams via Streamlink laat lopen zeker niet meer. Syncen moet je voor nu met de pauze-knop doen. De world feed loopt volgens mij meestal het verst achter, dus als je die als eikpunt aanhoudt komt het goed.
Ah ok bedankt voor de uitleg. Ik vond het eerlijk gezegd wel goed werken het vorig weekend en een zeer handige functie. Maar als het onstabiel is snap ik wel dat je dit eruit hebt gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Fuske schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 11:52:
[...]

Ah ok bedankt voor de uitleg. Ik vond het eerlijk gezegd wel goed werken het vorig weekend en een zeer handige functie. Maar als het onstabiel is snap ik wel dat je dit eruit hebt gehaald.
Ik zal er nog eens naar kijken, kan sowieso niet echt kwaad om de knoppen weer aan te zetten bij live streams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
RobertMe schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 22:52:
[...]

Ik kan bevestigen dat je via de Ziggo Sport Totaal app kan casten. Heb zelf een tv-abo bij T-Mobile, uitgebreid met Ziggo Sport. Je kan dan ook gebruik maken van de bijbehorende app. Die kun je op maximaal 5 devices gebruiken; echter maar 1 stream actief.

Mijn ouders, die ook T-Mobile klant zijn, liften op mijn abo mee om via een Chromecast ook F1 te kijken terwijl ik zelf de T-Mobile tv-box gebruik. Dat kan gewoon. Beeldkwaliteit is een tikkeltje minder maar ziet er op een 55 inch nog steeds prima uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HH0bDoBdtcEMQU1yX2m0LFJcSgs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vurC1hvv37TpBbpbjr39rKiZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door S1NN3D op 14-08-2020 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:08
Excuus dan voor de foutieve informatie, ik had van vrienden begrepen dat casten van F1-uitzendingen niet mogelijk is via de app Ziggo Go.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pino_666
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-08-2023
Voor iedereen die de F1TV stream wilt laten werken via de browser van een LG ( C9 ) TV:
For the LG WebOS F1TV users

This year they changed something on the F1TV website, so we don't have any video.

Workaround:

* zoom in to 250%
* go full screen in the browser
* you wont see the full screen button, but you can click it on the lower right of your screen

Now you have it in fullscreen again.

Works on my LG OLED65C8PLA.
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
  • Added new icon

Ligt het aan mij of zie ik nergens een bestand wat ik uit kan voeren kan nergens Racecontrol.exe vinden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spollie
Formula one schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 13:54:
[...]

Ligt het aan mij of zie ik nergens een bestand wat ik uit kan voeren kan nergens Racecontrol.exe vinden
Je moet niet de source code downloaden maar de echte release (Race.Control.1.6.zip). Dus onder 'Assets' de bovenste link selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 10:57
Vandaag maar eens F1 TV op de Android TV geinstalleerd en werkt mooi!

De voorbeschouwing werkt al goed. Kijken of het een hele race blijft werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:30

JvS

Ik heb hem zelf ook

LoeWn schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 14:37:

Wel een mild hysterische "grid walk" in de pre-show :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:46
computerjunky schreef op zondag 19 juli 2020 @ 17:31:
[...]

Dat ga ik eens proberen. Helaas een week wachten om te zien of het wat uit haalt aangezien hij terug kijken niet toestaat...
Na 2 races zo gekeken te hebben (chromecast op 50 hz) wou ik even bevestigen dat dit het probleem op lijkt te lossen. Af en toe is er nog wel een hapering maar dit lijkt wifi geralateerd. Dus dat ding moet toch maar aan een lan adapter. De wifi dekking achter de tv is nou eenmaal belabberd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

LoeWn schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 14:37:

Er is toch nog geen app voor Android TV? Bedoel je misschien de versie voor Android mobiel?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoeWn
hardware-lover schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 18:15:
[...]

Er is toch nog geen app voor Android TV? Bedoel je misschien de versie voor Android mobiel?
Correct.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38

Arfman

Drome!

@Spollie Vandaag de race gekeken met Race Control via VLC. Geweldig! Main feed op TV via Chromecast via VLC, onboard van Max en data channel op laptop scherm. Even de feeds gesynced met de world feed als ijkpunt (die loopt het verst achter) en kijken maar.

Held! _/-\o_

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Martin0
  • Laatst online: 18-09 10:21
Hopelijk kan iemand mij hier een beetje duideljkheid over geven.
De Indy 500 race is enkel te zien op het ziggo sport racing kanaal, niet op het gratis sport kanaal van ziggo.
Klopt dit?

Twitch

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Martin0 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 12:45:
Hopelijk kan iemand mij hier een beetje duideljkheid over geven.
De Indy 500 race is enkel te zien op het ziggo sport racing kanaal, niet op het gratis sport kanaal van ziggo.
Klopt dit?
Dat klopt helemaal.
De Champions League finale wordt weergegeven in plaats van de Indy 500.

• Martin0
DarkFire1985 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 12:54:
[...]

Dat klopt helemaal.
De Champions League finale wordt weergegeven in plaats van de Indy 500.
ah thanks, dat is balen, moet ik op zoek naar een andere manier om dit te kijken.

Twitch

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Martin0 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 13:03:
[...]

ah thanks, dat is balen, moet ik op zoek naar een andere manier om dit te kijken.
Even https://go.ziggosporttotaal.nl/main/payperview in de gaten blijven houden, misschien komt die nog beschikbaar als pay per view.

* JohanKupers heeft al jaren een Ziggo Sport Totaal Go abonnement en is er dus bij komende zondag. 8)

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
JohanKupers schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 14:09:
[...]

Even https://go.ziggosporttotaal.nl/main/payperview in de gaten blijven houden, misschien komt die nog beschikbaar als pay per view.

* JohanKupers heeft al jaren een Ziggo Sport Totaal Go abonnement en is er dus bij komende zondag. 8)
top dank je wel, zie dat hij er inmddels bij staat (bij 19.00 uur)

Twitch

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:02
JohanKupers schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 14:09:
[...]

Hoop ik dat je een week later, als er een race is, ook van de partij bent :).

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

alexbl69 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 14:33:
[...]

Hoop ik dat je een week later, als er een race is, ook van de partij bent :).
Ik kijk sowieso indycar, afhankelijk van het tijdstip kan het zijn dat het een replay wordt de volgende dag. :p

Street en roadcourses hebben wel mijn voorkeur.

[ Voor 7% gewijzigd door JohanKupers op 20-08-2020 15:05 ]

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:35

pro_6or

amateur_60r

Heb de indy 500 gekeken. Vond de beelkwaliteit beduidend minder. Er zijn ook nog steeds verkeerde kleur inschattingen (reflecties zon in de driver protection screen. gele plekken in de rook, groen bij de gloeiende remschijf.

Ik weet dat in de US er nog steeds NTSC gebruitk wordt als standaard (juist bij de camera's) waar japan en wij in Europa PAL hebben. Ik heb me laten vertellen dat dat tegenwoordig niet meer uitmaakt maar daar ben ik het dus nog niet mee eens. De camera's zijn toch nog duidelijk minder bij NTSC. Never twice the same colour. PAL perfect at last. OK , dat is niet officieel!

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:11
F1 op Spa is dit weekend gratis te kijken voor iedereen:
https://racingnews365.nl/...en-voor-alle-nederlanders

Ik weet niet of trainingen en quali ook gratis zijn.
Voor degene die geen Ziggo hebben zal het wellicht een Ziggo Sport kanaal zijn waar normaal voor betaald moet worden, of via een website als je alleen internet hebt.
pro_6or schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 12:48:
Heb de indy 500 gekeken. Vond de beelkwaliteit beduidend minder. Er zijn ook nog steeds verkeerde kleur inschattingen (reflecties zon in de driver protection screen. gele plekken in de rook, groen bij de gloeiende remschijf.

Ik weet dat in de US er nog steeds NTSC gebruitk wordt als standaard (juist bij de camera's) waar japan en wij in Europa PAL hebben. Ik heb me laten vertellen dat dat tegenwoordig niet meer uitmaakt maar daar ben ik het dus nog niet mee eens. De camera's zijn toch nog duidelijk minder bij NTSC. Never twice the same colour. PAL perfect at last. OK , dat is niet officieel!
Ik heb een aantal stukken van de race gezien en ook het gedeelte van de remschijf die kapot knalde, waarbij mooi in beeld was hoe de velg begon te gloeien en in de fik vloog. Ik kan me geen groene beelden herinneren.
Wellicht dat het er ook aan ligt hoe je de beelden hier in NL ontvangt ? Misschien dat de ene provider/mediabox het beter doet dan de ander ?
Zelf heb ik het via Kodi gekeken op mijn Windows 10 mini pc. Full HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:35

pro_6or

amateur_60r

Heel even, die geel bruine vlekken in de rook ook kort, dat was nog het meest opvallend, de oranje plek bij de weerkaatsing. Het is ook daarom dat die bijnaam van NTSC ontstaan is, door de instabiele kleuropname/weergave.

Ik kijk ziggo via KPN settopbox over glasvezel (heb het ziggo sport abonnement via KPN).

een treffende spreuk

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 09:30
Ik heb een pro abonnement bij F1TV die op 25 september verloopt. Nu heb ik vanuit de Google Play Store een mail gekregen dat ik akkoord moet gaan met een prijswijziging van €64,99 naar €84,99 om mijn abbo actief te houden. Is dit normaal of gaat er ergens iets mis?

Als ik op de website kijk kun je nieuwe Pro abonnementen gewoon voor €64,99 afsluiten. Vind het ook een behoorlijke stijging voor een bestaand account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
PatrickPR schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 08:37:
Ik heb een pro abonnement bij F1TV die op 25 september verloopt. Nu heb ik vanuit de Google Play Store een mail gekregen dat ik akkoord moet gaan met een prijswijziging van €64,99 naar €84,99 om mijn abbo actief te houden. Is dit normaal of gaat er ergens iets mis?

Als ik op de website kijk kun je nieuwe Pro abonnementen gewoon voor €64,99 afsluiten. Vind het ook een behoorlijke stijging voor een bestaand account.
In case of doubt, zou ik gewoon even contact opnemen met F1(TV). Op de website staat een chat (kan wel zijn dat die pas vanaf bv 9 uur werkt. Gezien zij in UK zitten), dus ik zou het daar gewoon even navragen.

Overigens lijkt ook mij die prijs niet correct. Tenzij ze bij Google bv 30% moeten afdragen en ze die tegenwoordig op de abo prijs doen zodat ze alsnog hun eigen abo prijs hebben na afdracht aan Google.

• demonic
  • Laatst online: 02-08 23:01

wat robert zegt. en anders gewoon laten verlopen, en op de site zelf verlengen.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dat bedrag staat stond er idd bij via de Play Store, enige tijd geleden al; dm-dutchman in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?" Verlengen via de F1 website lijkt dan idd de meest logische stap.

Edit: toch zie ik dat het maximale bedrag in de Play Store is aangepast naar; In-app-producten
€ 2,99 - € 64,99 per item
, daar stond voorheen €84,99. Het lijkt dus dat er al iets gedaan is om het recht te trekken.

[ Voor 14% gewijzigd door hardware-lover op 27-08-2020 12:51 . Reden: niet meer op dit moment ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Spollie
Het race weekend zit er weer aan te komen, dus een mooie gelegenheid om een nieuwe versie van Race Control te releasen. Ik heb er de afgelopen 2 weken bijna al mijn vrije tijd aan besteed, dus hopelijk wordt dit gewaardeerd. Een belangrijke aanpassing is dat de applicatie bij het inloggen controleert of je een actief F1TV-account hebt, dus het kijken zonder subscription behoort nu tot het verleden. Highlight van deze release is het opslaan van je schermindeling, zodat je bij een volgende sessie meteen weer verder kunt kijken in jouw eigen layout. Enjoy!

Release pagina: https://github.com/robvdpol/RaceControl/releases/tag/1.7
Rechtstreekse download: https://github.com/robvdp.../1.7/Race.Control.1.7.zip

Volledige release notes:

General
  • Check for new releases on startup
  • Check for active F1TV subscription on startup
  • Improved overall design of application
  • Added option for lower quality live streaming
  • Added option for alternative CDN for live streaming
  • Added option to save/open current window layout
  • Added option to remove saved credentials
  • Added checkboxes to filter by series
  • Added button to download replays of channels/episodes
  • Use Streamlink for all live streams
  • Reduced number of F1TV API calls
  • Added logging
Video player
  • Improved design and layout of control bar
  • Added button to record live streams
  • Added buttons to move window to screen corner
  • Added checkbox to remove window borders
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/uwnZ7mU.png

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/0WrO1Qz.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 16:36
Fantastisch.. Keep up the good work!! _/-\o_

RichardVos.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Spollie schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 14:14:
Ik heb er de afgelopen 2 weken bijna al mijn vrije tijd aan besteed, dus hopelijk wordt dit gewaardeerd.
Dit wordt erg gewaardeerd, mis alleen nog een donatieknop voor het goede werk :p

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fuske
Geweldig @Spollie! Niks anders dan lof!
Ik ga dit weekend eens even testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:23

Pierre

Van nature lui!

Je bent een held, ik wil wel iets doneren voor je inspanningen, is dat mogelijk *O*
En komen er nog oudere seizoenen in het programma? dat zou ook wel heel tof zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Pierre op 27-08-2020 15:48 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Plenkske schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 13:03:
F1 op Spa is dit weekend gratis te kijken voor iedereen:
Gekke vraag misschien, maar iemand enig idee hoe/waar die race beschibkaar wordt gesteld? De website van Ziggo? Youtube?

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 09:30
CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:10:
[...]

Gekke vraag misschien, maar iemand enig idee hoe/waar die race beschibkaar wordt gesteld? De website van Ziggo? Youtube?
Toevallig vanmiddag vanuit mijn ISP (Trined fiber) een mail over gekregen. Uit de mail gequote:
De Grand Prix van België is gratis te zien bij TriNed. Van vrijdag 28 augustus tot en met zondag 30 augustus zijn alle zes de Ziggo Sport Totaal kanalen kosteloos te bekijken bij TriNed op de kanalen 271 tot en met 276. De zenders zijn zowel via digitale televisie via coax (DVB-C) als via interactieve televisie te bekijken. De enige voorwaarde is dat je televisie in jouw glasvezelabonnement hebt zitten.
Lijkt er dus op dat er meer content dit weekend gratis is, maar wel gewoon via de TV kanalen van Ziggo. Hoe het bij andere ISP's/diensten zit weet ik niet.

Edit: ook bij Plinq is Ziggo Sport dit weekend gratis te kijken.

[ Voor 5% gewijzigd door PatrickPR op 29-08-2020 06:56 ]

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:11
CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:10:
[...]

Via je TV provider.
Ze hebben dit in het verleden ook wel eens gedaan en dan was er ook een website voor als je alleen internet hebt. Dat is nu volgens mij niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
Pierre schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:42:
[...]

En komen er nog oudere seizoenen in het programma? dat zou ook wel heel tof zijn.
Onder 'Race Seasons' staan alle seizoenen die via F1TV zijn uitgezonden. Voor de oudere races moet je onder 'Video On Demand' op 'Full Race' klikken, en dan bij 'Episodes' naar beneden scrollen. Dat zijn gewoon de oude TV-uitzendingen zonder onboards, live timing, pit lane, etc.

[ Voor 5% gewijzigd door Spollie op 27-08-2020 18:36 ]

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Plenkske schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 18:14:
Via je TV provider.
Ze hebben dit in het verleden ook wel eens gedaan en dan was er ook een website voor als je alleen internet hebt. Dat is nu volgens mij niet.
Tnx, dat "voor alle Nederlanders" is dus eigenlijk "voor alle Ziggo klanten".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 18:46:
[...]

Tnx, dat "voor alle Nederlanders" is dus eigenlijk "voor alle Ziggo klanten".
Neen? @PatrickPR zegt toch dat hij het ook via een andere provider kan kijken ;) Ziggo stelt komend weekend dus blijkbaar alle Ziggo Sport Totaal kanalen beschikbaar aan iedereen. Dus als je een andere provider hebt die wel Ziggo Sport Totaal aan bied (als extra betaalt pakket) dan zul je dus ook kunnen kijken, met of zonder abonnement op Ziggo Sport Totaal.

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

RobertMe schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 19:22:
Dus als je een andere provider hebt die wel Ziggo Sport Totaal aan bied
Ah zo, ik wist niet dat dat kon. Ik heb dan ook geen TV provider in de traditionele zin van het woord. Ik verwacht niet het op Netflix gaat verschijnen.

Overigens geen echt probleem, ik heb F1TV dus ik kan toch wel kijken, maar ik vind de kwaliteit nogal teleurstellend en was benieuwd naar wat Ziggo er van bakt.

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik heb versie 1.7 van Race Control al even getest, en er is weer een boel moois bijgekomen ten opzichte van 1.6!
mocht je komend weekend een of meerdere sessies kijken op je PC, zeker de moeite waard om voor die sessie even snel RaceControl op je computer te zetten! Meerdere schermen voor je sessie zonder gekloot, prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Werkt mooi! Wel af en toe een 'reageert niet', maar niet heel irritant.

Hoe syncen mensen meerdere streams? Ik snap dat je met pause of vooruitspoelen streams tegelijk kan zetten. Maar bij een onboard zit geen commentaar, dus op geluid gaat niet. Enige wat ik me kan bedenken is op de startlichten. Maarja, dan ben je natuurlijk te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
LoeWn schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:08:
Werkt mooi! Wel af en toe een 'reageert niet', maar niet heel irritant.

Hoe syncen mensen meerdere streams? Ik snap dat je met pause of vooruitspoelen streams tegelijk kan zetten. Maar bij een onboard zit geen commentaar, dus op geluid gaat niet. Enige wat ik me kan bedenken is op de startlichten. Maarja, dan ben je natuurlijk te laat.
Je kunt bij onboards ook het gewone TV commentaar op zetten (in ieder geval via website, app, Kodi addon en F1Viewer, maar IIRC heeft RaceControl ook audio selectie). Alleen heb ik het idee dat audio niet altijd sync is.

Bij race doe ik main + pitlane + data + tracker channels syncen op basis van de intro (als in: theme muziek met beelden van de coureurs). Alleen wordt die op onboard niet weergegeven. Bij die pak ik daarom de start van de formation lap. Daar hoef je toch minder op te letten dan bij de echte start :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
hmm kan aan mij liggen dan. Maar ik krijg idd wel de opties bij raceControl, maar er komt geen geluid.

edit: Tijdens het laden van de stream (mijn internet is niet zo snel) zie ik alleen track 1 staan als optie. Als ik die aanklik krijg ik netjes onboard audio. Vervolgens als de stream geladen is, krijg ik alle andere opties en die werken dan ook.

Maar als ik tijdens het laden niks kies. Krijg ik een stream zonder audio. Dan is de track 1 ook niet te vinden in het lijstje. En alle andere (NL, EN etc) doen niets.

[ Voor 67% gewijzigd door LoeWn op 28-08-2020 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Syncen van streams blijft inderdaad een issue, ik zie momenteel geen mogelijkheid om dit te automatiseren, dus dat zul je handmatig moeten doen.

Ik heb net nog even een hotfix gereleased voor Race Control (versie 1.7.1). De gebruikers die op versie 1.7 zitten krijgen als het goed is een (eenmalige) popup notificatie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Spollie schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:25:
Ik heb net nog even een hotfix gereleased voor Race Control (versie 1.7.1). De gebruikers die op versie 1.7 zitten krijgen als het goed is een (eenmalige) popup notificatie :)
Die werkt perfect, kreeg bij het opstarten meteen de melding dat er een nieuwere versie was. d:)b

[ Voor 37% gewijzigd door JohanKupers op 28-08-2020 09:26 ]

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 15:09

ikt

PatrickPR schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:28:
[...]

Toevallig vanmiddag vanuit mijn ISP (Trined fiber) een mail over gekregen. Uit de mail gequote:

[...]

Lijkt er dus op dat er meer content dit weekend gratis is, maar wel gewoon via de TV kanalen van Ziggo. Hoe het bij andere ISP's/diensten zit weet ik niet.
Hetzelfde hier - ik was prettig verrast!

Vanmiddag maar eens de vrije trainingen opzetten - ik heb wel F1TV, maar met een laptop aan je TV is het toch wat minder chill dan gewoon via de (licht)kabel.

Kwaliteit zal ook wat beter zijn dan F1TV hoop ik, al vermoed ik dat de F1TV framerate ergens afgelopen weken van 25FPS naar 30FPS is geschroefd.

[ Voor 11% gewijzigd door ikt op 28-08-2020 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
LoeWn schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:24:
hmm kan aan mij liggen dan. Maar ik krijg idd wel de opties bij raceControl, maar er komt geen geluid.
Bij het terugkijken van streams werkt het wisselen van audio kanaal niet lekker in de interne player, dit is een bug in de VLC library. Hier kan ik helaas niet zo veel aan doen. De live uitzendingen lopen onder water via Streamlink en dan werkt het wisselen van audiokanaal wel.

De sync-knop is alleen enabled bij replays, niet bij live streams. Enige wat deze doet is de timestamp gelijk zetten, maar dat is geen garantie dat de streams in sync lopen. Niet alle streams starten namelijk op exact hetzelfde moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
De audio van de F3 practice die momenteel bezig is loopt echt hopeloos out of sync. Ik dacht eerst dat het aan Race Control lag, maar ook als ik via de F1TV website kijk loopt het geluid een aantal seconden voor. Kan iemand anders even checken of dat echt zo is en het niet aan mijn PC ligt?

Edit: blijkbaar geen probleem aan mijn kant: https://www.reddit.com/r/..._sync_during_f3_practice/

[ Voor 18% gewijzigd door Spollie op 28-08-2020 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Bij mij hapert de stream enorm en staat secondes lang stil.
Een half uur geleden had ik een internetstoring dus ik ben "blij" om te lezen dat het daar niks mee te maken heeft.

--
Het is nog steeds niet opgelost bij F1 FP1.
Mijn videospeler klaagt over ongeldige audio timestamps.
Als het werkt lijkt de audio op zich wel in sync met het beeld.

--
De klok in beeld loopt niet constant, dat zal ook wel met synchronisatie te maken hebben.

Ik heb een work-around: twee streams, eentje met alleen audio, eentje met alleen video.
Nog niet perfect, maar van 50% van de tijd storing naar 5% haperingen in het beeld en 0% fouten in de audio.

[ Voor 62% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 28-08-2020 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Nu bij live inderdaad wel gewoon commentaar geluid bij de onboard.

Heb nu op geluid Sainz gesynct met de world feed. Qua geluid klopt het, qua beeld totaal niet. Not even close.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Waarmee kijken jullie? App? Website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Nee dan heb ik het over de ingebouwde player van Race Control. Moet eerlijk zijn dat ik niet gecontroleerd heb of het probleem bij f1tv lag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
Probeer eens het vinkje 'Force lower quality live streams' aan te zetten, je gaf namelijk aan dat je internetverbinding niet zo snel is. Na het aanvinken de player even opnieuw openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik gebruik f1viewer.
De website had precies hetzelfde probleem.
Mijn internet verbinding is snel.

Ik heb net wel probleemloos de F3 qualificatie gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 05:24
Pino_666 schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 10:23:
Voor iedereen die de F1TV stream wilt laten werken via de browser van een LG ( C9 ) TV:

[...]

https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
Het.geluid is helaas nog ronduit bagger te noemen.
Maar de tip om fullscreen F1TV pro te kijken is gelukt op mijn LG oled.
En nu is het aan F1 om een app uit te brengen voor onze tv's
Maarja dan zitten ze in het vaarwater van Ziggo.

[ Voor 5% gewijzigd door MaXeRs op 29-08-2020 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Het race weekend zit er weer aan te komen, dus een mooie gelegenheid om een nieuwe versie van Race Control te releasen. Ik heb er de afgelopen 2 weken bijna al mijn vrije tijd aan besteed, dus hopelijk wordt dit gewaardeerd. Een belangrijke aanpassing is dat de applicatie bij het inloggen controleert of je een actief F1TV-account hebt, dus het kijken zonder subscription behoort nu tot het verleden. Highlight van deze release is het opslaan van je schermindeling, zodat je bij een volgende sessie meteen weer verder kunt kijken in jouw eigen layout. Enjoy!

Release pagina: https://github.com/robvdpol/RaceControl/releases/tag/1.7
Rechtstreekse download: https://github.com/robvdp.../1.7/Race.Control.1.7.zip
Ziet er indrukwekkend uit! Is dit vergelijkbaar qua functies met de op vooral Reddit hele populaire f1viewer? Het valt me daar op dat je vooral nog heel veel custom tweaks aan de streams kunt doen, wat het misschien ook wel nodeloos ingewikkeld maakt.

[ Voor 7% gewijzigd door Tralapo op 29-08-2020 12:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
Tralapo schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:04:
[...]

Ziet er indrukwekkend uit! Is dit vergelijkbaar met de op vooral Reddit hele populaire f1viewer?
Klopt, ik probeer het alleen wat gebruiksvriendelijker te maken. Helaas merk ik dat VLC en de interne player (die op VLC gebaseerd is) af en toe last hebben van audio sync issues. Ik ga proberen of ik daar nog wat aan kan doen.

Voor nu zou ik aanraden om MPV te gebruiken, die heeft er geen last van. Je mist dan alleen wat leuke features zoals het opslaan van je schermlayout.

Edit: momenteel heb ik geen audio sync issues, even aankijken hoe het gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door Spollie op 29-08-2020 12:37 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spollie
Dit is toch genieten :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YMz1zM2edF9f9M2Mwiww-f1vhEw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jCJHSV2gO46YP7lMkHcHq7T1.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:13
Zijn er hier mensen die F1TV aan de praat krijgen op Android TV? Zo belachelijk dat het enkel kan via casten of een kabel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Inverted_World schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:21:
Zijn er hier mensen die F1TV aan de praat krijgen op Android TV? Zo belachelijk dat het enkel kan via casten of een kabel...
Kodi installeren en dan de F1TV addon. Werkt perfect op een Nvidia SHIELD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Nonde, om 19.00 thuis na een dag (hard) werken maar iedereen heeft Ziggo dit weekend dus mooi de qually opgenomen.... Blijkt dus dat we GEEN programma's op kunnen nemen van Ziggo! Dikke kak zeg...

Net dus maar de samenvatting gekeken, is toch net ff anders dan de hele qually live kijken! Ook fijn dat er niet in zit dat Ham Bot & Max op geel hun snelste ronde hebben gereden in Q2. Het werd aan het einde wel gezegd, maar ik had het liever ook gezien..

Wat mij opviel:
-Ferrari: Hopeloos!!
-Ricciardo: Hulde
-Racing point: weer niet goed
-Max : gemaximaliseerd ;)

Oja, ik vind Olav nog steeds een flapdrol die teveel fouten maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 11:46
@pilskes Heb je een mediabox van ziggo?
Zo ja dan kun je het toch gewoon terug kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

DoubleDutch schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 20:29:
Of via Ziggo Go app:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 00:14
pilskes schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 20:23:
Nonde, om 19.00 thuis na een dag (hard) werken maar iedereen heeft Ziggo dit weekend dus mooi de qually opgenomen.... Blijkt dus dat we GEEN programma's op kunnen nemen van Ziggo! Dikke kak zeg...

Net dus maar de samenvatting gekeken, is toch net ff anders dan de hele qually live kijken! Ook fijn dat er niet in zit dat Ham Bot & Max op geel hun snelste ronde hebben gereden in Q2. Het werd aan het einde wel gezegd, maar ik had het liever ook gezien..

Wat mij opviel:

Ik heb net even gekeken, maar mijn tv neemt gewoon op? Nu gebruik ik die functie nauwelijks.. is met simpele CI+ module

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online

Wat mij opviel:

Vanaf bijvoorbeeld een XS4all/KPN aansluiting lukte het opnemen ook niet, daar was ik met de FP1 en FP2 al achter gekomen, vandaar dat ik de rest gewoon maar weer ouderwets live ben gaan kijken.
Ziggo heeft al hun kanalen opengezet, ook wanneer je een andere aanbieder hebt en Ziggo sport normaal in een aanvullend pakket kan bestellen, neem aan dat jij dus ook zoiets hebt.

Wees blij dat je er nu al achter bent, stel je voor dat je dacht de race opgenomen te hebben om er dan zondagavond achter te komen, aarrgghh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 16:56
PalingDrone schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 21:46:
[...]

Vanaf bijvoorbeeld een XS4all/KPN aansluiting lukte het opnemen ook niet, daar was ik met de FP1 en FP2 al achter gekomen, vandaar dat ik de rest gewoon maar weer ouderwets live ben gaan kijken.
Ziggo heeft al hun kanalen opengezet, ook wanneer je een andere aanbieder hebt en Ziggo sport normaal in een aanvullend pakket kan bestellen, neem aan dat jij dus ook zoiets hebt.

Wees blij dat je er nu al achter bent, stel je voor dat je dacht de race opgenomen te hebben om er dan zondagavond achter te komen, aarrgghh.
Is dat zo?
Ik heb bij KPN als ik het ziggo sport abbo heb wel de optie van opnemen. Heb het alleen nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Arjantje72 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 21:49:
[...]

Is dat zo?
Ik heb bij KPN als ik het ziggo sport abbo heb wel de optie van opnemen. Heb het alleen nog niet geprobeerd.
FP1 en FP2 staan bij mij gewoon bij de opgenomen programma's alleen wanneer je deze terug wil kijken blijft het bij bufferen tot je een ons weegt. (iig op pc terugspelen gaat niet, live kijken wel, geen idee of het op de tv afspelen via dat kastje wel werkt)

idd wat @demonic hierboven zegt, scuzi

[ Voor 4% gewijzigd door PalingDrone op 29-08-2020 21:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
DoubleDutch schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 20:29:
Ik heb thuis KPN, dus alleen dit weekend Ziggo. Opnemen gaat dus jammer genoeg niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
PalingDrone schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 21:46:
[...]

Dit dus ja! Maar op zondag wordt alles gewoon live bekeken hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05:48

Wat mij opviel:

Ik heb KPN en dan kun je elk programma binnen 7 dagen met de groene knop opnieuw starten. Geen opname-apparaat nodig.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 10:58

Oekol

waka waka hey hey

Weet iemand of het in Duitsland uitgezonden wordt op ard of zdf?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06:02
Oekol schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 08:23:
Weet iemand of het in Duitsland uitgezonden wordt op ard of zdf?
Rtlplus zendt dit meestal uit.
Pagina: 1 ... 64 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien. :)
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html