[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 82 Laatste
Acties:
  • 413.559 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

RobertMe schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 22:00:
[...]

Op? DVB-C is altijd sneller dan internet. Maar ja, F1TV loopt volgens mij ook nog een stuk achter op bv Ziggo Go. Hoe dat komt durf ik niet te zeggen. Wellicht uit veiligheid een grotere buffer om buffering te voorkomen? Geen idee.
Kijk hier via een android tv kastje met daarop zowel Ziggo Go als F1 TV.
Dus op Ziggo Go vooral. :+

Maar goed, mijn voorkeur gaat toch uit naar F1 TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
p.d.akkerman schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 19:10:
[knip]
Helemaal blij. Jammer dat je F1 tv niet kan synchroniseren
als je de stream kan 'picture-in-picture' kan doen. dan kan je wel syncen. (ten minste met vivaldi.)
zelf gebruik ik ook inderdaad F1viewer icm. MPV en dan OBS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:55
demonic schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 22:38:
[...]

als je de stream kan 'picture-in-picture' kan doen. dan kan je wel syncen. (ten minste met vivaldi.)
zelf gebruik ik ook inderdaad F1viewer icm. MPV en dan OBS.
offtopic:
Wat doe je dan nog met OBS? MPV vensters daarin als bron toevoegen en dan in een custom layout plaatsen? Screenshot van je setup?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• demonic
RobertMe schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 22:49:
[...]

offtopic:
Wat doe je dan nog met OBS? MPV vensters daarin als bron toevoegen en dan in een custom layout plaatsen? Screenshot van je setup?
dat ja. (al werkt dat op het moment bij mij niet)
Maar dan maak ik custom screen layout.

daarnaast heb ik nog 1 stream open staan via browser zodat ik snel naar een andere cam kan wisselen. (en dmv. pop-out in vivaldi) kan ik die syncen dmv pauzeren.

En dan stream ik dat naar mijn eigen rtmp-server, en naar de chromecast. en een vriend (welke ook F1TV heeft) kijkt dan met mij mee naar mijn stream. :P

@RobertMe, En de screenshot van OBS. (niet gesynct)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/so480ehnPM488EMJ4d6r9IP-EpA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rlqO7pefYVEp07AO6PKQL8Zm.png?f=fotoalbum_large
Norris is in dit geval de pop-out van vivaldi. en die kan ik dus heel snel wisselen.
Daarnaast kan ik alles syncen dmv. vooruit/achteruit te spoelen of even te pauzeren.
Ik zit wel dus ruim 15s delay op de rest. om te voorkomen dat ik moet bufferen en mijn sync verlies.

[ Voor 40% gewijzigd door demonic op 02-08-2020 23:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
demonic schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 22:52:
[...]

daarnaast heb ik nog 1 stream open staan via browser zodat ik snel naar een andere cam kan wisselen. (en dmv. pop-out in vivaldi) kan ik die syncen dmv pauzeren.

En dan stream ik dat naar mijn eigen rtmp-server, en naar de chromecast. en een vriend (welke ook F1TV heeft) kijkt dan met mij mee naar mijn stream. :P

(zal even kijken naar een screenshot)
Ah, meervoudig qua use case dus. Custom layout maar ook meteen casten zonder browser / ... te casten.

Maar an zich wel interessant. Wil nu nog wel eens de driver tracker bij hebben, die zou ik dan dus als overlay op TV kunnen gebruiken. En hetzelfde voor een onboard (niet perse Verstappen. Die heb ik vandaag alleen bij de start gekeken en later naar Norris geswitcht, Verstappen was toch saai. Alleen uiteindelijk met Norris onboard alsnog gemist dat Ricciardo hem langs was :X)

Trouwens had bij mij F1Viewer een update (al van 16 dagen terug, dus ook voor Hongarije :+) waarin VLC support is ingebakken. Zou dus ook best kunnen dat VLC dan ook al kan casten en het niet meer verplicth via Chrome / de browser moet.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:53
Hoi,

Omdat ik het kijken via de F1TV-website een beetje beu was, ben ik zelf maar begonnen met het ontwikkelen van een Windows-client voor F1TV, genaamd 'Race Control'. Ik ben er nu een aantal dagen mee bezig en de basis staat er, dus ik denk dat de tijd is gekomen om om feedback te vragen O-)

Ik heb ook een tijdje F1viewer gebruikt, en dat werkt leuk, maar ik vind de gebruiksvriendelijkheid matig en de afhankelijkheid van externe videoplayers niet zo handig. Het doel is dat 'Race Control' ook door niet-tweakers gebruikt kan worden en dat je niet allerlei config files door hoeft te spitten om het werkend te krijgen.

De huidige release kan de volledige library van F1TV afspelen, behalve de live events. Om dat in te bouwen moet ik even wachten tot de eerstvolgende vrije training, dus dat komt hopelijk dit weekend :+ Er kunnen meerdere windows tegelijkertijd worden geopened en er is een experimentele 'sync'-functie aanwezig, om de verschillende streams te synchroniseren. Het is tevens mogelijk om naar je Chromecast te streamen (een groot gemis van de huidige app).

De release is hier te downloaden:
https://github.com/robvdpol/RaceControl/releases/tag/1.0

De broncode staan gewoon op github, dus mocht je twijfels hebben over hoe er wordt omgegaan met je login-gegevens, dan kun je lekker de broncode in duiken :> Je credentials worden lokaal in de Windows Credential Manager opgeslagen, zodat je deze niet elke keer opnieuw hoeft in te voeren.

Graag hoor ik jullie feedback!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8vla858uwPrwGa7GX8x4ZfG1r-s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zGfM6w1fn3TGy7XfCtyDKXaT.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-1hTe6ghqt0K6AGV7KXciDqJTOk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gmMWkvNPU0p1n46fCjdBmXEU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 17:33
Spollie schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 21:06:
Hoi,

Omdat ik het kijken via de F1TV-website een beetje beu was, ben ik zelf maar begonnen met het ontwikkelen van een Windows-client voor F1TV, genaamd 'Race Control'. Ik ben er nu een aantal dagen mee bezig en de basis staat er, dus ik denk dat de tijd is gekomen om om feedback te vragen O-)

Ik heb ook een tijdje F1viewer gebruikt, en dat werkt leuk, maar ik vind de gebruiksvriendelijkheid matig en de afhankelijkheid van externe videoplayers niet zo handig. Het doel is dat 'Race Control' ook door niet-tweakers gebruikt kan worden en dat je niet allerlei config files door hoeft te spitten om het werkend te krijgen.

De huidige release kan de volledige library van F1TV afspelen, behalve de live events. Om dat in te bouwen moet ik even wachten tot de eerstvolgende vrije training, dus dat komt hopelijk dit weekend :+ Er kunnen meerdere windows tegelijkertijd worden geopened en er is een experimentele 'sync'-functie aanwezig, om de verschillende streams te synchroniseren. Het is tevens mogelijk om naar je Chromecast te streamen (een groot gemis van de huidige app).

De release is hier te downloaden:
https://github.com/robvdpol/RaceControl/releases/tag/1.0

De broncode staan gewoon op github, dus mocht je twijfels hebben over hoe er wordt omgegaan met je login-gegevens, dan kun je lekker de broncode in duiken :> Je credentials worden lokaal in de Windows Credential Manager opgeslagen, zodat je deze niet elke keer opnieuw hoeft in te voeren.

Graag hoor ik jullie feedback!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gaaf!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:28

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Meer mensen deze mail gekregen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u-ix0F8CCq-6HrBWo4Db3HjMiNU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pAofkE4X7vxOcygdcFABYVrs.png?f=user_large

Ik heb het zelf via het Ziggo Sport Totaal abonnement dus van een CC is geen sprake. Tenzij Ziggo de rekening aan F1 niet betaald heeft... ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:29
bvk schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 23:41:
Meer mensen deze mail gekregen?

[Afbeelding]

Ik heb het zelf via het Ziggo Sport Totaal abonnement dus van een CC is geen sprake. Tenzij Ziggo de rekening aan F! niet betaald heeft... ;)
Vorige maand gehad, gewoon genegeerd. Als ze slecht leveren mag ik ook slecht betalen :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Spollie
Spollie schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 21:06:
Hoi,

...
Ik heb zojuist Race Control versie 1.2 gereleased. Grootste verbetering is ondersteuning voor het kijken van live sessies. Tevens is de look&feel verbeterd en zijn er wat bugs gefixt. Enjoy!

https://github.com/robvdpol/RaceControl/releases/tag/1.2

Feedback is uiteraard altijd welkom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:33
Spollie schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 18:20:
[...]

Ik heb zojuist Race Control versie 1.2 gereleased. Grootste verbetering is ondersteuning voor het kijken van live sessies. Tevens is de look&feel verbeterd en zijn er wat bugs gefixt. Enjoy!

Een versie voor de Mac :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Helaas is dit niet mogelijk met de huidige .NET Core/WPF stack, misschien zodra .NET MAUI officieel uit is. En anders wordt het een console app i.c.m. een externe player (VLC).

Android en iOS wil ik op termijn nog wel gaan ondersteunen, dat zou moeten kunnen met Xamarin Forms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:35
[...]

Super goed initiatief! Werkt vrij makkelijk allemaal. Het is wel even een gepuzzel om alle schermpjes goed te zetten. Het vastleggen van je indeling zou wel erg fijn zijn. Het syncen vond ik ook nog niet heel makkelijk gaan, zal bij een live race wel even wat 'stress' geven. Maar dit zal wellicht in de toekomst beter kunnen?

Ik kom in ieder geval ook tot de conclusie dat het scherm van mijn laptop te klein is voor alles wat ik er op wil hebben. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
ruudonline schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 21:50:
[...]

Super goed initiatief! Werkt vrij makkelijk allemaal. Het is wel even een gepuzzel om alle schermpjes goed te zetten. Het vastleggen van je indeling zou wel erg fijn zijn. Het syncen vond ik ook nog niet heel makkelijk gaan, zal bij een live race wel even wat 'stress' geven. Maar dit zal wellicht in de toekomst beter kunnen?

Ik kom in ieder geval ook tot de conclusie dat het scherm van mijn laptop te klein is voor alles wat ik er op wil hebben. :)
De focus voor de eerstvolgende release gaat naar de videoplayer, hier ontbreekt nog wat functionaliteit zoals een voortgangsbalk om gemakkelijk naar een bepaald tijdstip te kunnen springen (nvt op de live uitzendingen).

Het syncen is best tricky, omdat niet alle streams op hetzelfde moment worden gestart. Zelfs tussen de coureurs onderling kan verschil zitten, dus het is niet voldoende om de timestamps gelijk te zetten (dat is wat de sync knop nu doet). Wordt nog lastig om dat op te lossen.

Opslaan van layouts heb ik ook aan gedacht, hier moet ik nog even over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Omdat Ziggo nog steeds duurder is dan F1TV en het via de GO-app vaak erg slecht werkt (via bestaande ziggo abonnees), toch maar een abbo F1TV genomen. Geen idee waarom Ziggo geen F1 pakket heeft voor een paar euro per maand. De andere sporten boeien me niet.

Ik zet nu F1TV op mijn laptop aan en cast naar de Shield. Best jammer dat dit in 2020 nog zo omslachtig moet, maar er is geen andere optie helaas.

Als ze nou dit jaar nog even het casten mogelijk maken vanuit de app, ben ik weer tevreden. Geen idee waarom dat zo lang moet duren.

[ Voor 15% gewijzigd door StealthyPeanut op 06-08-2020 06:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:17
[...]

Ziet er top uit! Muchos gracias!
Heb de shortcut ook even een mooi favicon gegeven. ;)

Afbeeldingslocatie: https://dsc.cloud/0eb69a/CleanShot-2020-08-06-at-07.23.30.png

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Spollie schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 22:11:
[...]

De focus voor de eerstvolgende release gaat naar de videoplayer, hier ontbreekt nog wat functionaliteit zoals een voortgangsbalk om gemakkelijk naar een bepaald tijdstip te kunnen springen (nvt op de live uitzendingen).

Het syncen is best tricky, omdat niet alle streams op hetzelfde moment worden gestart. Zelfs tussen de coureurs onderling kan verschil zitten, dus het is niet voldoende om de timestamps gelijk te zetten (dat is wat de sync knop nu doet). Wordt nog lastig om dat op te lossen.

Opslaan van layouts heb ik ook aan gedacht, hier moet ik nog even over nadenken.
Misschien kijk ik er overheen, maar kun je ook ergens de taal van het commentaar instellen, of neemt die dit over van de instellingen op F! TV zelf?

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 23:01
@StealthyPeanut helemaal eens dat het omslachtig is, maar met casten/scherm spiegelen heb ik zelf niet echt goede ervaring. Ik gebruik op mijn Nvidia Shield de F1TV apk van Android. Deze kun je niet goed bedienen met de afstandsbediening, maar met de Shield TV app voor Android kun je wel een "trackpad" gebruiken met muis. Dan werkt het wat mij betreft echt prima, ik heb het zo opgestart. Met de Shield TV app kun je bovendien de app ook gemakkelijker opstarten dan wanneer je dit doet vanaf Android TV zelf.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
JohanKupers schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 07:55:
[...]

Misschien kijk ik er overheen, maar kun je ook ergens de taal van het commentaar instellen, of neemt die dit over van de instellingen op F! TV zelf?
Dit had ik er eerst wel in zitten, maar bij het switchen van audiotrack stopte het geluid om de een of andere reden. Lijkt een bug in de VLC-library te zijn, maar ik ga dit nog wel even onderzoeken. Ik denk dat ik ook nog een 'Play in VLC' knop ga toevoegen, in VLC zelf werkt het volgens mij (vreemd genoeg) wel.

Edit: Hmm, het switchen van audiotracks werkt in VLC player ook niet... :( In MPV wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Spollie op 06-08-2020 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desmond
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
De race van het weekend van 9-11 oktober wordt i.i.g. door Youtube gestreamed:

https://www.rtlnieuws.nl/...burgring-gratis-uitzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Spollie schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 10:29:
[...]

Dit had ik er eerst wel in zitten, maar bij het switchen van audiotrack stopte het geluid om de een of andere reden. Lijkt een bug in de VLC-library te zijn, maar ik ga dit nog wel even onderzoeken. Ik denk dat ik ook nog een 'Play in VLC' knop ga toevoegen, in VLC zelf werkt het volgens mij (vreemd genoeg) wel.

Edit: Hmm, het switchen van audiotracks werkt in VLC player ook niet... :( In MPV wel.
Maakt ook niet zoveel uit, heb toch bijna altijd het Engelse commentaar, hooguit voor de VT's heb ik Rick opstaan.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spollie
Fijn, F1TV ligt er weer eens uit bij mij. Dat maakt het ontwikkelen niet makkelijker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Spollie schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 14:02:
Fijn, F1TV ligt er weer eens uit bij mij. Dat maakt het ontwikkelen niet makkelijker :(
Live streaming van de F3 practice werkt perfect via 1.3 d:)b

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Spollie schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 14:02:
Welke versie van .NET Core heb ik nodig? :$

Ik probeer de app op te starten, en dan zegt ie dat ik .NET Core moet installeren. 3.1.6 heb ik geïnstalleerd, maar hij blijft klagen :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Polyphemus schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 11:23:
[...]

Ik probeer de app op te starten, en dan zegt ie dat ik .NET Core moet installeren. 3.1.6 heb ik geïnstalleerd, maar hij blijft klagen :Y)
Dat geeft de app zelf aan. Je moet ook nog de Desktop .NET hebben.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
Polyphemus schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 11:23:
[...]

Deze zou moeten werken:

https://dotnet.microsoft....1.6-windows-x64-installer

Dus de runtime, desktop variant, 64-bit. Op de laptop van mijn vriendin werkte dat :)
JohanKupers schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:53:
[...]

Live streaming van de F3 practice werkt perfect via 1.3 d:)b
Top! Ik ben nog druk bezig met een nieuwe versie met diverse fixes. 1.4 zal vandaag wel uitkomen.

[ Voor 21% gewijzigd door Spollie op 07-08-2020 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Nu online
Spollie schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 11:25:
[...]

Deze zou moeten werken:

https://dotnet.microsoft....1.6-windows-x64-installer

Dus de runtime, desktop variant, 64-bit. Op de laptop van mijn vriendin werkte dat :)
Doet het, dank! Ik ga het uitproberen :P Dank voor dit goede initiatief _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Ik heb versie 1.4 maar even snel gereleased voordat FP1 begint. Hier zitten toch weer een aantal fixes in met betrekking tot welke sessies er worden getoond. Bijvoorbeeld de high-speed test is 'expired' en niet meer terug te kijken, dus die wordt niet meer getoond. Ook 'upcoming' sessies toon ik niet meer, want die zijn ook nog niet te bekijken.

https://github.com/robvdpol/RaceControl/releases/tag/1.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvanzal
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11:44
@Spollie Misschien een idee om een roadmap te maken of wat losse issues? Dan zal ik ook eens kijken of ik wat mee kan bouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
@Spollie Ik heb geen beeld? Terwijl ik via https://f1tv.formula1.com wel gewoon de feed zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Meh, lijkt wel alsof VLC de huidige livestream niet snapt.. geen idee waarom, ook in de standalone VLC player werkt hij niet. In MPV werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Spollie schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 11:55:
Meh, lijkt wel alsof VLC de huidige livestream niet snapt.. geen idee waarom, ook in de standalone VLC player werkt hij niet. In MPV werkt het wel.
In MPV werkt het inderdaad wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
Ik ga voor nu wel even een MPV-knop toevoegen zodat we hier voorlopig mee vooruit kunnen. En anders moet ik iets als https://streamlink.github.io/index.html gaan integreren om VLC aan de praat te krijgen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Spollie
Ok, versie 1.5 is uit met MPV support (de MPV exe wordt meegeleverd dus je hoeft verder niets te installeren). Enjoy!

https://github.com/robvdpol/RaceControl/releases/tag/1.5

Nu verder met uitzoeken waarom VLC niet wilt werken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Nu online
Spollie schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:50:
Ok, versie 1.5 is uit met MPV support (de MPV exe wordt meegeleverd dus je hoeft verder niets te installeren). Enjoy!

Vergeet je niet ook naar de F1 zelf te kijken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Spollie schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 11:55:
Grappige is nu wel dat de replay het wel weer doet en de F2 practice geeft ook gewoon beeld, vast een bitje ergens omgevallen vanmorgen. :+

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:24
StealthyPeanut schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 06:21:
Omdat Ziggo nog steeds duurder is dan F1TV en het via de GO-app vaak erg slecht werkt (via bestaande ziggo abonnees), toch maar een abbo F1TV genomen. Geen idee waarom Ziggo geen F1 pakket heeft voor een paar euro per maand.
Omdat ze gratis F1TV geven als je ook het sportpakket afneemt. En die krijg je gratis als je ook vodafone heb. Ik stond ook op het punt om een abbo te nemen, maar toen kwam ik er achter dat het gratis voor mij was. :) Maar ik hoop dat er snel glasvezel wordt aangelegd bij mij (of dat internet only van Ziggo betaalbaar wordt). Dan enkel een abbo op f1tv en misschien NLZiet.

Gelukkig wordt F1TV nu beter, want pas bij de laatste race ging het vlekkeloos. Daarvoor af en toe bufferen en de eerste race deed het pas halverwege. Gelukkig heb ik ziggo als backup, maar dat commentaar van Olaf Mol :X

[ Voor 13% gewijzigd door chrisborst op 07-08-2020 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:50

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

@Spollie super tof initiatief!
Wat voor soort videoplayer gebruik je hier eigenlijk voor? Maakt die ook gebruik van de hardware acceleratie e.d?
En wat ik wel tof zou vinden, weet niet of je het al hebt ingebouwd ;), maar heb jij ook de mogelijkheid ingebouwd dat je de verversingssnelheid van je monitor/tv aanpast aan de hand van de FPS van de stream?
Dus dat je bijvoorbeeld bij 25 FPS materiaal dat je de monitor/tv naar 25Hz laat gaan? Zodat het volledig vloeiend is?
Dit is iets wat ik persoonlijk zo fijn vind aan het kijken van F1TV met behulp van Kodi namelijk :)

Edit: Ik zie een mpv.exe ;) Dus dat geeft al iets weg :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Priyantha Bleeker op 07-08-2020 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Laatst online: 21:21
@Spollie Jij bent goed bezig, gebruikte sinds kort ook F1viewer maar dit werkt inderdaad toch wat beter. Dit kan ik inderdaad ook aan niet tweakers uitleggen :)
Op t moment doet de livestream het bij mij nog niet, de replays wel.
Wat ik persoonlijk te gek zou vinden is wanneer je verschillende streams kan openen en deze als favoriet ofzo op kan slaan. Dus zoals met OBS, layout opslaan en dit streamen naar de TV .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The GUI
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:44

The GUI

SaaS > PaaS > IaaS

[...]

[Afbeelding]
Norris is in dit geval de pop-out van vivaldi. en die kan ik dus heel snel wisselen.
Daarnaast kan ik alles syncen dmv. vooruit/achteruit te spoelen of even te pauzeren.
Ik zit wel dus ruim 15s delay op de rest. om te voorkomen dat ik moet bufferen en mijn sync verlies.
Wauw dat ik hier nooit aan gedacht heb. Netjes hoor!
Ik heb even gauw een RTMP servertje opgespind en ik kan nu in VLC op mijn shield de stream bekijken. Werkt als een trein! _/-\o_

alleen: het hakkelt hier en daar, heb jij daar ook last van? Care to share your settings? :)

GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spollie
Priyantha Bleeker schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:42:
@Spollie super tof initiatief!
Wat voor soort videoplayer gebruik je hier eigenlijk voor? Maakt die ook gebruik van de hardware acceleratie e.d?
En wat ik wel tof zou vinden, weet niet of je het al hebt ingebouwd ;), maar heb jij ook de mogelijkheid ingebouwd dat je de verversingssnelheid van je monitor/tv aanpast aan de hand van de FPS van de stream?
Dus dat je bijvoorbeeld bij 25 FPS materiaal dat je de monitor/tv naar 25Hz laat gaan? Zodat het volledig vloeiend is?
Dit is iets wat ik persoonlijk zo fijn vind aan het kijken van F1TV met behulp van Kodi namelijk :)

Edit: Ik zie een mpv.exe ;) Dus dat geeft al iets weg :*)
Voor de interne player gebruik ik de VLC libraries, met inderdaad hardware acceleration enabled. Auto refresh rate matching kan ik nog wel eens naar kijken, ik heb geen idee hoe lastig dat gaat zijn. Ik zag bij het Chromecasten vanmorgen ook wel wat judder op mijn OLED TV.

MPV.exe gebruik ik alleen als externe player als je op de MPV-knop drukt. Is nu even tijdelijk omdat de live-uitzendingen niet altijd lekker werken met VLC (en dus ook niet met de interne player).
Fuske schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 15:25:
@Spollie Jij bent goed bezig, gebruikte sinds kort ook F1viewer maar dit werkt inderdaad toch wat beter. Dit kan ik inderdaad ook aan niet tweakers uitleggen :)
Op t moment doet de livestream het bij mij nog niet, de replays wel.
Wat ik persoonlijk te gek zou vinden is wanneer je verschillende streams kan openen en deze als favoriet ofzo op kan slaan. Dus zoals met OBS, layout opslaan en dit streamen naar de TV .
Het opslaan van custom layouts en dergelijke is wel iets wat op de roadmap staat, maar zolang de live streams niet lekker werken met VLC ga ik daar nog geen moeite in stoppen. Eerst even de basis goed krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Bijzonder, de huidige free practice stream doet het wel weer gewoon in VLC. Geen idee wat ze allemaal doen bij F1TV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
The GUI schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 15:28:
[...]

Wauw dat ik hier nooit aan gedacht heb. Netjes hoor!
Ik heb even gauw een RTMP servertje opgespind en ik kan nu in VLC op mijn shield de stream bekijken. Werkt als een trein! _/-\o_

alleen: het hakkelt hier en daar, heb jij daar ook last van? Care to share your settings? :)
Output:
Video bitrate: 5000 kbps. (deze wil ik nog verhogen. en dan ook 4k stream doen ipv 1080p)
Encoder: NVENC (wat ik heb nvidia.)
Audio bitrate: 192

Video:
Base Canvas resolution: 3840x2160
Output Scaled Resolution: 1920x1080
Downscale filter: bicupic, sharpend scaling 16 samples.
Commen FPS value: 60

Als het stottert ben je wss software x264 aan het doen. en dat is gewoon hele erge CPU belasting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Noemt die kerel nou dat tot en met 2019 alle teams tot 2 liter aan brandstof konden “bufferen” tussen Fuel Flow sensor en de Combustion Chamber? :?

Het is sowieso wel een moeilijke regel om te handhaven lijkt me. FIA kan moeilijk een sensor in het blok plaatsen, daarmee zouden alle teams (illegaal) natuurlijk in het blok zelf extra “fuel kanaaltjes” incorporeren waar je als motorfabrikant alsnog tijdelijk ongemerkt over de 100l/h flow limiet kan (party mode). Of zie ik iets cruciaals over het hoofd?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:25

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Spollie schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:50:

d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tr1EgRa3PtBJge4twByLo00yWks=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/d00qHxfDOH2YmK4giYGzEfcr.jpg?f=user_large

Edit: links de driver tracker, midden de onboard, rechts de data. En dan op TV gewoon de Ziggo uitzending, zonder audio (die pak ik van de data feed) en middels timeshift gesynct met de streams.

En bijkomend voordeel van achter mijn bureau F1 kijken in plaats van in de woonkamer (naast de extra schermen): hier heb ik airconditioning :Y)

[ Voor 71% gewijzigd door Orion84 op 08-08-2020 17:38 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:49

vliegnerd

Nintendo fan.

@Spollie Top!

Bij mij werken "alle" streams van oude races, maar de huidige "live" stream kan ik alleen via MPV kijken. De "watch" knop levert een leeg wit scherm (met wel de besturingsknoppen, maar geen beeld/geluid) en VLC foutmeldingen.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Gelukkig werkt de MPV route wel gewoon, dus niet zo'n groot probleem.

Thumbs-up voor @Spollie d:)b

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Nu online
Ik heb alleen niet kunnen vinden hoe ik met MPV kan casten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spollie
Orion84 schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 12:16:
[...]

[Afbeelding]

Edit: links de driver tracker, midden de onboard, recht de data. En dan op TV gewoon de Ziggo uitzending, zonder audio (die pak ik van de data feed) en middels timeshift gesynct met de streams.

En bijkomend voordeel van achter mijn bureau F1 kijken in plaats van in de woonkamer (naast de extra schermen): hier heb ik airconditioning :Y)
Gave setup!
vliegnerd schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 12:23:
@Spollie Top!

Bij mij werken "alle" streams van oude races, maar de huidige "live" stream kan ik alleen via MPV kijken. De "watch" knop levert een leeg wit scherm (met wel de besturingsknoppen, maar geen beeld/geluid) en VLC foutmeldingen.
Klopt, MPV lijkt momenteel de enige betrouwbare optie te zijn voor de live streams (de interne speler achter de Watch-knop gebruikt onder de motorkap gewoon VLC). Ik ben nog aan het uitvogelen wat er precies mis gaat, er lijkt iets in de m3u8-files te zitten wat VLC niet snapt. Dus in het ergste geval moet ik die in mijn code gaan parsen en fixen voordat ik ze aan VLC doorgeef.
Polyphemus schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 12:35:
Ik heb alleen niet kunnen vinden hoe ik met MPV kan casten.
MPV kan inderdaad niet casten, wat mij betreft is MPV ook maar een tijdelijke workaround. Het liefst maak ik de interne speler zo goed dat die alles kan wat we willen. Maar goed, eerst dus het livestream-probleem oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

demonic schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 17:54:
[...]
Output:
Video bitrate: 5000 kbps. (deze wil ik nog verhogen. en dan ook 4k stream doen ipv 1080p)
Encoder: NVENC (wat ik heb nvidia.)
Audio bitrate: 192

Video:
Base Canvas resolution: 3840x2160
Output Scaled Resolution: 1920x1080
Downscale filter: bicupic, sharpend scaling 16 samples.
Commen FPS value: 60

Als het stottert ben je wss software x264 aan het doen. en dat is gewoon hele erge CPU belasting.
Die bitrate is zowat wat er nu maximaal gedeeld wordt via F1TV, en dat geldt eveneens voor de resolutie (live stream 1080/25Hz). Jij wil daar zelf een opwaardering aan geven begrijp ik?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
hardware-lover schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:19:
[...]

Die bitrate is zowat wat er nu maximaal gedeeld wordt via F1TV, en dat geldt eveneens voor de resolutie (live stream 1080/25Hz). Jij wil daar zelf een opwaardering aan geven begrijp ik?
ik combineer meerdere beelden.
en inieder geval niet de beperkende factor in zijn.

Ik kan het aantal fps natuurlijk verlagen, om zo meer over te houden voor kwaliteit ipv snelheid.. maargoed..

Ik heb nooit gezegd dat dit perfect was :P
(overigens. het idee is dat ik uiteindelijk het op 4k output. ipv 1080p... maar iets met ziggo en kut upload speeds)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:30

JvS

Ik heb hem zelf ook

fps verlagen voor meer kwaliteit is een interessante kijk op de zaak :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
JvS schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:16:
fps verlagen voor meer kwaliteit is een interessante kijk op de zaak :P.
als de bron niet 60 is heeft dat natuurlijk geen nut. :P enige wat het misschien oplevert is een soepeler beeld op een tv ofzo welke niet met 25/30 fps overweg kan.
En je bespaart een beetje bandbreedte welke weer in de kwaliteit gebruikt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

demonic schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:48:
[...]
als de bron niet 60 is heeft dat natuurlijk geen nut. :P enige wat het misschien oplevert is een soepeler beeld op een tv ofzo welke niet met 25/30 fps overweg kan.
En je bespaart een beetje bandbreedte welke weer in de kwaliteit gebruikt kan worden.
Dat zou een aparte tv zijn die niet met een 25Hz (interlaced) signaal om zou kunnen gaan hier in onze omgeving 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
hardware-lover schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:25:
[...]

Dat zou een aparte tv zijn die niet met een 25Hz (interlaced) signaal om zou kunnen gaan hier in onze omgeving 😉
nooit gezegd dat ik er verstand van heb he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

demonic schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:22:
(overigens. het idee is dat ik uiteindelijk het op 4k output. ipv 1080p... maar iets met ziggo en kut upload speeds)
Ik denk dat je beter de originele stream dan gewoon door kan zetten. Scheelt je niet alleen in upload snelheid, maar 1080p viermaal vergroten, zal de kwaliteit ook niet ten goede komen. Verder vraag ik mij af in hoeverre het legaal is, om heel eerlijk te zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
CH4OS schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 20:11:
[...]
Ik denk dat je beter de originele stream dan gewoon door kan zetten. Scheelt je niet alleen in upload snelheid, maar 1080p viermaal vergroten, zal de kwaliteit ook niet ten goede komen. Verder vraag ik mij af in hoeverre het legaal is, om heel eerlijk te zijn. ;)
als je mijn orginele post ziet:
[...]

[knip]

[Afbeelding]

[knip]
Dan zie je dat ik wel degelijk meer kan halen uit een hogere resolutie. Je hebt meer ruimte om meedere streams te tonen. ((minimaal, 4x 1080p stream)
En dan heeft 4k wel degelijk een voordeel. als je ziet hoever je data moet 'uitvergrootte' in 1080p stream om het leesbaar te maken.. dat verschil is serieus groot.

over of het legaal is, waarom zou het niet legaal zijn?
De stream is beveiligd dat je een wachtwoord nodig hebt en de gene die kijken ben ik zelf en een vriend van mij, waarvan ik weet dat hij ook gewoon F1TV betaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

demonic schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 20:17:
Dan zie je dat ik wel degelijk meer kan halen uit een hogere resolutie. Je hebt meer ruimte om meedere streams te tonen. ((minimaal, 4x 1080p stream)
Ah, ik dacht dat je enkel de stream upscaled naar 4K. Maar de uitzending is in 4K, zodat je meer screen estate hebt om meerdere streams bij elkaar te zetten. :)
over of het legaal is, waarom zou het niet legaal zijn?
De stream is beveiligd dat je een wachtwoord nodig hebt en de gene die kijken ben ik zelf en een vriend van mij, waarvan ik weet dat hij ook gewoon F1TV betaald.
Tja, als diegene toch al voor F1TV betaald, waarom dan de moeite doen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
CH4OS schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 20:21:
[...]
Ah, ik dacht dat je enkel de stream upscaled naar 4K. Maar de uitzending is in 4K, zodat je meer screen estate hebt om meerdere streams bij elkaar te zetten. :)

[...]
Tja, als diegene toch al voor F1TV betaald, waarom dan de moeite doen? :?
nu hoeft maar 1 iemand (ik) te zorgen dat alles sync loopt. En om het soepel sync te krijgen lopen we (nog meer) achter als de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Edit: verkeerd topic O-)

[ Voor 87% gewijzigd door Breezers op 08-08-2020 20:27 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dan zal er voor die vriend alsnog een delay zijn, omdat eea vanuit jou dan naar die ander moet. Dus 100% sync zal het nooit worden. :) Maar goed, dat moet je dan voor lief nemen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
CH4OS schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 20:24:
Dan zal er voor die vriend alsnog een delay zijn, omdat eea vanuit jou dan naar die ander moet. Dus 100% sync zal het nooit worden. :) Maar goed, dat moet je dan voor lief nemen. :)
dat is maar een delay van 2-3 seconden ofzo.
Verkeerde topic? :P

[ Voor 26% gewijzigd door demonic op 08-08-2020 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:53
Weet iemand waar de F2 feature race van vanmiddag gebleven is op F1TV? De replay staat er niet, en in de schedule ontbreekt die ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Transportman schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 21:58:
Weet iemand waar de F2 feature race van vanmiddag gebleven is op F1TV? De replay staat er niet, en in de schedule ontbreekt die ook.
Geen idee.. Dit zou de link moeten zijn lijkt mij:
https://f1tv.formula1.com...ix-formula-2-feature-race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
En helaas doet die het niet, geeft een 404...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001

AzzKickah

06-CENSORED

Homeland schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 00:22:
[...]

Vandaag kwalificatie via Sky gekeken in plaats van Ziggo, wat een verademing qua niveau. Enige wat tegenvalt is dat het bij Sky soms wat schreeuwerig wordt.
Dan druk je je nog matig uit vind ik. Ik kijk sinds dit seizoen weer met Olav's stem sinds ~7/8 jaar. Ik kan dat geschreeuw van Crofty echt niet meer aan, mede omdat het de helft van de tijd nep is. Die gast gaat zowat out van zuurstofgebrek bij een simpele DRS-pass man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Laatst online: 21:37

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Homeland schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 00:22:
[...]

Vandaag kwalificatie via Sky gekeken in plaats van Ziggo, wat een verademing qua niveau.
Dat geloof ik. Ik heb me weer regelmatig zitten ergeren aan de onzinnige dingen die Olav en Jack aan het spuien waren of dingen die ze niet zagen.
En van Rick erger ik me dat hij die randstadtypische v-f omwisseling heeft.
Verrari
Vormule 1

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

AzzKickah schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 00:50:
[...]

Dan druk je je nog matig uit vind ik. Ik kijk sinds dit seizoen weer met Olav's stem sinds ~7/8 jaar. Ik kan dat geschreeuw van Crofty echt niet meer aan, mede omdat het de helft van de tijd nep is. Die gast gaat zowat out van zuurstofgebrek bij een simpele DRS-pass man.
Als je F1TV hebt kan je (de audio) het pit lane channel eens proberen, daar doet Alex Jaques het commentaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Maasluip schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 07:50:
[...]

Dat geloof ik. Ik heb me weer regelmatig zitten ergeren aan de onzinnige dingen die Olav en Jack aan het spuien waren of dingen die ze niet zagen.
Verrari
Vormule 1
Wauw je kunt maar ergens op letten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taakbalk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 11:11

Taakbalk

weergeven

Maasluip schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 07:50:
[...]

Verrari
Vormule 1
Dan ga je helemaal kapot aan Ronald van Dam, die in een raceweekend wel twintig keer hetzelfde feitje verteld. Ik zal 1 voorbeeld geven: (F3} "...Richard Verschoor, die vorig jaar de prestigieuze Grand Prix van Macau op zijn naam schreef..." En zo nog een paar zaken die hij elk raceweekend talloze malen herhaald. Daar is hij zo druk mee dat hij veel mist van wat er op de baan gebeurt.

Rick Winkelman moest ik ook aan wennen, die man heeft echt kennis in huis, van heel veel takken van motorsport. Niet alleen zijn v-f wisselingen, ook de uitspraak van namen schort het nogal eens aan bij hem. Maar Rick vind ik lang niet zo erg als van Dam.

Computing bit by bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Denk dat die weg is, zelfs in Race Control is die niet aanwezig.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
Ik heb even gechat met support:
The race full replay will be updated soon
It was taken down temporarily for modifications

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Transportman schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 09:44:
Ik heb even gechat met support:

[...]
Vast het gebitch van Tickum eruit knippen :P

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:24
[...]

Helemaal mee eens. Kwalificatie met engels commentaar is echt afgrijselijk. Hamilton pakt met 2 vingers in de neus de pole maar bij Sky gaan ze helemaal uit hun plaat vanwege de epische ontknoping :z

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Ik krijg op het moment via F1TV geen streams aangezet... Iemand anders problemen? Ik gebruik de APK op Android TV. Heb nu maar even de F1TV addon op Kodi opgestart, die werkt wel gewoon.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 20:29
Orion84 schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 12:16:
[...]

[Afbeelding]

Edit: links de driver tracker, midden de onboard, rechts de data. En dan op TV gewoon de Ziggo uitzending, zonder audio (die pak ik van de data feed) en middels timeshift gesynct met de streams.

Mooi! Balen dat het voor Windows is... had het liever voor Linux/Mac gezien. Uiteraard kan ik Windows in bootcamp draaien of VM, maarja ook weer niet de moeite... wel toffe setup! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
slijkie schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 13:44:
[...]

Mooi! Balen dat het voor Windows is... had het liever voor Linux/Mac gezien. Uiteraard kan ik Windows in bootcamp draaien of VM, maarja ook weer niet de moeite... wel toffe setup! d:)b
je kan hetzelfde bereiken met Linux of mac dmv. F1Viewer.
https://github.com/SoMuchForSubtlety/f1viewer

ik gebruik F1viewer icm obs op Ubuntu 20.04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Pre-race coverage op F1TV is prima zeg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
JvS schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 14:53:
Pre-race coverage op F1TV is prima zeg :).
Lekker die pit cam meenemen om even iedereen op de grid te laten zien. Denk niet dat andere zenders dat geregeld krijgen :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spollie
VLC probleem met live streams heb ik opgelost met een workaround, nu lekker naar mijn OLED Chromecast casten vanuit Race Control :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MguU-XFlRqwQtmycbgvpAsZYfRU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NcDILl9CgC444dPSSs5lBk9q.jpg?f=fotoalbum_large

Binnenkort versie 1.6 van Race Control met de fix.

Edit: ow ja, audio track selectie werkt dan ook weer.

[ Voor 5% gewijzigd door Spollie op 09-08-2020 15:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Spollie schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:02:
VLC probleem met live streams heb ik opgelost met een workaround, nu lekker naar mijn OLED Chromecast casten vanuit Race Control :)

[Afbeelding]

Binnenkort versie 1.6 van Race Control met de fix.

Edit: ow ja, audio track selectie werkt dan ook weer.
Via MPV en de laptop aan de TV gekoppeld ook zonder problemen gekeken.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:38

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kon de race niet kijken, wil ik de replay bekijken, krijg ik op de F1TV site:
Subscribe to watch
(heb gewoon een sub)

En mobiel geeft hij unsupported region, support of F1 site is niet meer dan een stukje FAQ.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
SinergyX schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 18:06:
Kon de race niet kijken, wil ik de replay bekijken, krijg ik op de F1TV site:
Subscribe to watch
(heb gewoon een sub)

En mobiel geeft hij unsupported region, support of F1 site is niet meer dan een stukje FAQ.
keer uitloggen, en dan opnieuw inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

demonic schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 18:07:
[...]

keer uitloggen, en dan opnieuw inloggen.
Inmiddels al 10x gedaan, inprivate, 3 verschillende browsers. Zelfs opnieuw pakket bestellen geeft hij zelfs aan dat ik al een actieve sub heb.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
SinergyX schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 18:08:
[...]

Inmiddels al 10x gedaan, inprivate, 3 verschillende browsers. Zelfs opnieuw pakket bestellen geeft hij zelfs aan dat ik al een actieve sub heb.
Per ongeluk een VPN aan? Dat vindt F1TV ook niet lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RobertMe schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 18:27:
[...]

Per ongeluk een VPN aan? Dat vindt F1TV ook niet lief.
Nee, gewoon KPN glasvezel, niets bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:11
demonic schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:34:
de F1viewer werkt bij mij niet met die MPV player. krijg een 403 error :S
Had ditzelfde probleem. Ervoor zorgen dat je de laatste mpv versie draait heeft het probleem voor mij opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:32
Hebben jullie nog tips waar ik de race van vandaag kan terugkijken?

Ik heb zojuist een poging gewaagd via F1TV. Het Access abonnement had "Kijk alle herhalingen van de F1, F2, F3 en Porsche Supercup" er tussen staan. Dus ik dacht prima, de race is mij wel 3 euro waard. Blijkt de race van vandaag hier nog niet onder te vallen. Wat een ongein. 3 euro weg gegooid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
G33st schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 21:05:
Hebben jullie nog tips waar ik de race van vandaag kan terugkijken?

Ik heb zojuist een poging gewaagd via F1TV. Het Access abonnement had "Kijk alle herhalingen van de F1, F2, F3 en Porsche Supercup" er tussen staan. Dus ik dacht prima, de race is mij wel 3 euro waard. Blijkt de race van vandaag hier nog niet onder te vallen. Wat een ongein. 3 euro weg gegooid.
over 2 dagen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5xnVP5QVw3rbAiGtRGx6IW5sjGw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/J6hyAeIcoP9G5PDWzAbSIJHr.png?f=fotoalbum_large
https://f1tv.formula1.com/en/content-schedule

of bij ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:32
Thanks, zover had ik niet gekeken. Had namelijk ook niet verwacht dat ik het niet terug zou kunnen zien. Snap ook echt niet waarom dat pas na twee dagen zou kunnen.
Zonde, haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
G33st schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 21:41:
[...]

Thanks, zover had ik niet gekeken. Had namelijk ook niet verwacht dat ik het niet terug zou kunnen zien. Snap ook echt niet waarom dat pas na twee dagen zou kunnen.
Zonde, haha.
Is uiteraard om F1TV Pro te verkopen ;) Dan kun je wel de replay bekijken een paar minuten nadat de live stream is afgelopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001

AzzKickah

06-CENSORED

[...]

Daar kun je toch niet naar luisteren??

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 11:34
Lol, op 19 seconde zie je die vent die je hoort gewoon op dat scherm erachter. Tenminste ik denk dat hij dat is aan zijn stem te horen. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Dan zet je toch deze op:

Dat doet FOM nu al een aantal races, de highlights in verschillende talen (/alle die via F1TV beschikbaar zijn?).

[ Voor 4% gewijzigd door RobertMe op 09-08-2020 22:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Geen probleem hoor. Kijkt prima weg!
Enthousiasme is niets mis mee. Grote voordeel vind ik vooral de 3 commentatoren en eventuele interviews tijdens de race. Daar kan Ziggo niet tegenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 20:23

Pierre

Van nature lui!

DarkFire1985 schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 23:01:
[...]

Geen probleem hoor. Kijkt prima weg!
Enthousiasme is niets mis mee. Grote voordeel vind ik vooral de 3 commentatoren en eventuele interviews tijdens de race. Daar kan Ziggo niet tegenop.
Klopt maar Sky heeft ook een wat groter budget :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

De graphics zijn wel weer beter geworden he. Dat met dat schermpje in de tijdenlijst is echt een goeie toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
JvS schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 07:48:
De graphics zijn wel weer beter geworden he. Dat met dat schermpje in de tijdenlijst is echt een goeie toevoeging.
Vorige week vond ik het inderdaad een zware gimmick. Nu we pitstop van Bottas konden kijken terwijl de "strijd" tussen Hamtilton & Verstappen in beeld was was het inderdaad een vele malen betere toevoeging.

Anders had je vaak dat er naar een pitstop werd gewisseld terwijl er voldoende actie op de baan was, dat kunnen ze nu dus combineren. Alhoewel pitstops van de andere kant juist ook weer leuk zijn om te zien hoe de pitcrew aan het werk is, en of/als het mis gaat, en dat zie je van buitenaf beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
@JvS Daar hebben ze dit jaar weer mooie stappen in gezet ja! Met die pitstop het beeld daarvan zien, actie op de baan nog zichtbaar. Maar ook de halo graphics en data zijn top, mooi gebruikgemaakt van de halo om er toch nog iets van te maken voor de kijker. AWS blijft waardeloos wat mij betreft, in ieder geval met de data die ze laten zien omdat die gewoon niet klopt. Ik heb vaker het gevoel dat ze het zo kunstmatig spannend proberen te maken voor mensen die de race minder volgen/snappen dan dat het wat toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Pierre schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 07:43:
[...]

Klopt maar Sky heeft ook een wat groter budget :9
Nouja... Ziggo heeft het natuurlijk ook geprobeerd met Giedo v.d. Garde 2 of 3 races naast Mol. Maar dat is daarna niet voortgezet. Geen idee naar de reden. Maar volgens mij waren de meeste Tweakers er wel tevreden over?
Pagina: 1 ... 63 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien. :)
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html