F1 app en site 0 problemen.
Vandaag zowel via Ziggo Go (maatje heeft daar abo) als F1TV gekeken (halleluja F1TV werkte ‘gewoon’)
Opvallend;
Ik mag niet casten vanuit iPhone naar AppleTV vanuit Ziggo Go
Ik mag ook niet casten vanuit de F1TV app
Ziggo Go loopt een halve minuut voor op F1TV (Dus tegen mijn verwachting in loopt F1TV dus dik achter en Ziggo Go zelf loopt al achter op de uitzending die via DVB-C gekeken kan worden als ik dat maatje moet geloven)
Kwaliteit van Ziggo Go op hun Windows 10 app duidelijk beter dan F1TV casten vanuit de browser.
De kwaliteit van de F1TV onboards lijkt niet gelijk te lopen met de reguliere uitzending en is echt van abominabele kwaliteit (pixelbrei Ahoy), al kan dat ook aan de TV liggen waarop we keken (65” OLED) dat zo’n lage kwaliteit meer opvalt
Opvallend;
Ik mag niet casten vanuit iPhone naar AppleTV vanuit Ziggo Go
Ik mag ook niet casten vanuit de F1TV app
Ziggo Go loopt een halve minuut voor op F1TV (Dus tegen mijn verwachting in loopt F1TV dus dik achter en Ziggo Go zelf loopt al achter op de uitzending die via DVB-C gekeken kan worden als ik dat maatje moet geloven)
Kwaliteit van Ziggo Go op hun Windows 10 app duidelijk beter dan F1TV casten vanuit de browser.
De kwaliteit van de F1TV onboards lijkt niet gelijk te lopen met de reguliere uitzending en is echt van abominabele kwaliteit (pixelbrei Ahoy), al kan dat ook aan de TV liggen waarop we keken (65” OLED) dat zo’n lage kwaliteit meer opvalt
[ Voor 28% gewijzigd door Tomba op 18-07-2020 19:18 ]
Ok ik heb ook F1viewer geinstalleerd. Dit is gewoon alleen al cool door die enorme vette old skool interface die je als een ouderwets dos-menu met pijltjes en enter bedient. Damn dit is cool 
/f/image/khPBztZkCitRQmCwqd8WzU5O.png?f=fotoalbum_large)
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Fijn... net in de opwarm ronde van de f3 komt er een mix van live beeld en de melding “uitzending gaat zometeen van start”.
Toch maar ff gekeken en toevallig zend ziggo het op het open kanaal uit , mét Engels commentaar. ( zoek ff het audio knopje op je tv/Mediabox)
Toch maar ff gekeken en toevallig zend ziggo het op het open kanaal uit , mét Engels commentaar. ( zoek ff het audio knopje op je tv/Mediabox)
Net even getest en werkt op mijn Windows laptop idd perfect, zij het dat ik de kwaliteit van met name de achtergrond niet denderend blijf vinden (getest met de Quali samenvatting). Helaas niet werkend te krijgen op MacOS (kan credentials niet opslaan, hij kan MPV niet vinden) dus geen AirPlayJvS schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 19:34:
Ok ik heb ook F1viewer geinstalleerd. Dit is gewoon alleen al cool door die enorme vette old skool interface die je als een ouderwets dos-menu met pijltjes en enter bedient. Damn dit is cool
[Afbeelding]
Nu moet ik dus mijn laptop rechtstreeks aan gaan sluiten op de TV om het te kunnen zien. Beste F1 waar blijft die AppleTV app?
Dat mpv niet kunnen vinden kan je oplossen door een symlink te maken:Tomba schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:44:
[...]
Net even getest en werkt op mijn Windows laptop idd perfect, zij het dat ik de kwaliteit van met name de achtergrond niet denderend blijf vinden (getest met de Quali samenvatting). Helaas niet werkend te krijgen op MacOS (kan credentials niet opslaan, hij kan MPV niet vinden) dus geen AirPlay
code:
1
| $ ln -s /Applications/mpv.app/Contents/MacOS/mpv ~/bin/mpv |
Ik heb ~/bin in mijn PATH staan, mocht je dat niet hebben dan kan je de symlink in /usr/bin maken (als root):
code:
1
| $ sudo ln -s /Applications/mpv.app/Contents/MacOS/mpv /usr/bin/mpv |
(ik heb de binary gedownload en in de Applications folder gesleurd&pleurd)
[ Voor 4% gewijzigd door noo op 19-07-2020 14:05 ]
Hmm ik krijg het niet voor elkaar. Sowieso blijf ik de melding houden dat ik VLC en die andere player niet geïnstalleerd heb (dat laatste klopt). Ik heb wel de F1 app voor Android maar wil het ook een bekijken op mijn laptop.Tomba schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:44:
[...]
Net even getest en werkt op mijn Windows laptop idd perfect, zij het dat ik de kwaliteit van met name de achtergrond niet denderend blijf vinden (getest met de Quali samenvatting). Helaas niet werkend te krijgen op MacOS (kan credentials niet opslaan, hij kan MPV niet vinden) dus geen AirPlay![]()
Nu moet ik dus mijn laptop rechtstreeks aan gaan sluiten op de TV om het te kunnen zien. Beste F1 waar blijft die AppleTV app?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Krijg het beeld van de iPad app weer niet via ATV op mijn TV.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Vergeet de app, gewoon met safari op je iPad via de website airplayen naar je ATVJoris748 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:13:
Krijg het beeld van de iPad app weer niet via ATV op mijn TV.
Irritant, zowel app als website van Ziggo Go doen het niet
Ziggo Go inderdaad dood nu, gelukkig werkt F1viewer wel....
Wat een gedoe hè om formule 1 te kunnen kijken
[ Voor 30% gewijzigd door Tomba op 19-07-2020 15:40 ]
Gewoon coax is nog altijd het beste.Tomba schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:39:
Dan maar op Duitsland verder kijken
Hoe doe je dat? Ik kan niet inloggen op Ziggo Go, niet via app, niet via browser nergens mee.Rtoo schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:45:
Dan maar op Duitsland verder kijken
Ziggo stream ik altijd. RTL Duitsland normaal via tv aanbiederShinji schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:49:
[...]
Hoe doe je dat? Ik kan niet inloggen op Ziggo Go, niet via app, niet via browser nergens mee.
Satellietschotel.....Shinji schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:49:
[...]
Hoe doe je dat? Ik kan niet inloggen op Ziggo Go, niet via app, niet via browser nergens mee.
Daar heb je toch ook een abbo voor nodig? Of kan je inloggen met je ziggo wachtwoord?Tomba schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:39:
En hij doet het weer! Althans, de inlog, nu nog een stream te zien krijgen.
Dan heb je meer geluk dan ik. Bij mij doet ie het nog niet.Shinji schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:53:
En hij doet het weer! Althans, de inlog, nu nog een stream te zien krijgen.
- CTRL + F5.UnMercable schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:55:
[...]
Dan heb je meer geluk dan ik. Bij mij doet ie het nog niet.
- browser helemaal afsluiten en opnieuw proberen.
- Cache verwijderen
- Andere browser
Thx, zo werkt het wel!noo schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:24:
[...]
Vergeet de app, gewoon met safari op je iPad via de website airplayen naar je ATV
F1TV, wanneer komt die ATV app?
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
ATV?Joris748 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:59:
[...]
Thx, zo werkt het wel!
F1TV, wanneer komt die ATV app?
- "de functie is in ontwikkeling. Voor nieuws kijk op de website"
Chromecast?
fatsoenlijke web app?
Aangezien dit werkt: Zou de camara weer naar achter mogen?noo schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:24:
Kunnen de heren van F!TV de onboard van MAx weer naar voren laten zien? BOT is allang weg
Hij is er weer namelijk!
[ Voor 5% gewijzigd door JvS op 19-07-2020 16:47 ]
Ik heb idd een F1TV abo, maatje waar ik mee kijk heeft Ziggo abo. Ziggo Go beter beeld en loopt wat voor dus daarom kijken keken we daar.lasharor schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:51:
[...]
Daar heb je toch ook een abbo voor nodig? Of kan je inloggen met je ziggo wachtwoord?
Net zitten kijken maar ik heb maar 2 vragen... waarom switchte verstappen naar hard terwijl hij op een nieuwe set medium sneller uit had kunnen rijden en dat had hamilton een punt gekost (snelste ronde).
En ten tweede hebben anderen ook last van de enorme framerate drops? Ik heb op 2 tablets met de hele oude horizon de nieuwe horizon en de ziggo go app zitten kijken en verschillemde gestreamed naar de tv via chromecast. Maar de kwaliteit van de stream is echt BELABBERD. Het is wel scherp enz maar er zijn zo veel haperingen , stotters en framerate drops voor secondes dat het gewoon niet om aan te zien is.
Is dit een ziggo issue of een formule 1 issue die gewoon een bagger stream uitzend?
En ten tweede hebben anderen ook last van de enorme framerate drops? Ik heb op 2 tablets met de hele oude horizon de nieuwe horizon en de ziggo go app zitten kijken en verschillemde gestreamed naar de tv via chromecast. Maar de kwaliteit van de stream is echt BELABBERD. Het is wel scherp enz maar er zijn zo veel haperingen , stotters en framerate drops voor secondes dat het gewoon niet om aan te zien is.
Is dit een ziggo issue of een formule 1 issue die gewoon een bagger stream uitzend?
Hier had ik (tot Ziggo shit their pants) geen last van; laptop op 1080p 50hz en geen haperingen (zowel Ziggo als F1TV)computerjunky schreef op zondag 19 juli 2020 @ 17:06:
Net zitten kijken maar ik heb maar 2 vragen... waarom switchte verstappen naar hard terwijl hij op een nieuwe set medium sneller uit had kunnen rijden en dat had hamilton een punt gekost (snelste ronde).
En ten tweede hebben anderen ook last van de enorme framerate drops? Ik heb op 2 tablets met de hele oude horizon de nieuwe horizon en de ziggo go app zitten kijken en verschillemde gestreamed naar de tv via chromecase. Maar de kwaliteit van de stream is echt BELABBERD. Het is wel scherp enz maar er zijn zo veel haperingen , stotters en framerate drops voor secondes dat het gewoon niet om aan te zien is.
Hij had geen nieuwe set mediums tot zijn beschikking, alleen nog een gebruiktecomputerjunky schreef op zondag 19 juli 2020 @ 17:06:
moet je in het race topic doen. (maar puur om dezelfde reden dat bottas ook nog wisselde. op hard kan die de race uitrijdden. op mediums wss niet)computerjunky schreef op zondag 19 juli 2020 @ 17:06:
Wat is het Hz van je TV? daar kan je rare stotteringen van krijgen. (heb je het hele race gehad?)En ten tweede hebben anderen ook last van de enorme framerate drops? Ik heb op 2 tablets met de hele oude horizon de nieuwe horizon en de ziggo go app zitten kijken en verschillemde gestreamed naar de tv via chromecase. Maar de kwaliteit van de stream is echt BELABBERD. Het is wel scherp enz maar er zijn zo veel haperingen , stotters en framerate drops voor secondes dat het gewoon niet om aan te zien is.
Vergeten te vertellen het is niet iets van deze week vorige 2 idem en vorig seizoen ook al. Heb echt geen idee wat het is. Ik denk dat ik vanavond maar even als een piraatje de race download en kijk of daar problemen inzitten als ik die stream.Tomba schreef op zondag 19 juli 2020 @ 17:07:
[...]
Hier had ik (tot Ziggo shit their pants) geen last van; laptop op 1080p 50hz en geen haperingen (zowel Ziggo als F1TV)
@demonic ja hele race. Als er geen uitzending is geeft de tv 60 hz aan met chromecast geselecteerd in sources. De t-mobile tv box geselecteerd en actief geeft 50 hz aan.
Edit: officiele specs zijn 50 hz.
Echter geeft afspelen via de edge browser en hdmi vanaf de laptop hetzelfde probleem. Dus de chromecast is denk ik niet het probleem.
[ Voor 25% gewijzigd door computerjunky op 19-07-2020 17:23 ]
probeer is in je display settings op je laptop het naar 50 hz te zetten.computerjunky schreef op zondag 19 juli 2020 @ 17:13:
[...]
Echter geeft afspelen via de edge browser en hdmi vanaf de laptop hetzelfde probleem. Dus de chromecast is denk ik niet het probleem.
en mbt. chromecast. Zie post hieronder.
[ Voor 5% gewijzigd door demonic op 19-07-2020 17:31 ]
Chromecast zelf eens op 50hz gezet?computerjunky schreef op zondag 19 juli 2020 @ 17:13:
[...]
@demonic ja hele race. Als er geen uitzending is geeft de tv 60 hz aan met chromecast geselecteerd in sources. De t-mobile tv box geselecteerd en actief geeft 50 hz aan.
https://support.google.com/chromecast/answer/6308937?hl=nl
Dat ga ik eens proberen. Helaas een week wachten om te zien of het wat uit haalt aangezien hij terug kijken niet toestaat...Mau_Maus schreef op zondag 19 juli 2020 @ 17:28:
[...]
Chromecast zelf eens op 50hz gezet?
https://support.google.com/chromecast/answer/6308937?hl=nl
Verwijderd
F1tv weer compleet foutloos hele weekend. Jammer van de eerste race. Zoals het er nu naar uitziet gewoon weer een abbo voor volgend jaar.
Hier na al die Ziggo ellende via ook F1tv via Chrome gekeken, gecast naar mijn Chromecast tot de accu van de Chromebook er mee stopte (de accu connector van de nieuwe accu maakt niet altijd evengoed contact) en kreeg ik zo snel niet meer aan de gang.Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2020 @ 17:36:
F1tv weer compleet foutloos hele weekend. Jammer van de eerste race. Zoals het er nu naar uitziet gewoon weer een abbo voor volgend jaar.
Weer terug naar de Ziggo app die in 5 minuten tijd weer een paar keer bufferde (en het waren de laatste 5 minuten).
Wat zal ik blij zijn als er een fatsoenlijke app voor F1TV komt (met Chromecast ondersteuning en te installeren op de Shield).
F1TV deze keer met dank aan een extern ontwikkelde tool (f1viewer) inderdaad foutloos. Gezien de eerste race, het gebrek aan fatsoenlijke apps en de toch tov Ziggo Go mindere kwaliteit stream neig ik er naar om het bij 1 seizoen te houden.Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2020 @ 17:36:
Toen ik mijn laptop nog op 60 hz had staan had ik ook die haperingen. De stream is 25fps en das eigenlijk wel logisch dat je dan haperend beeld krijgt als je TV 60fps verwacht.computerjunky schreef op zondag 19 juli 2020 @ 17:13:
[...]
Vergeten te vertellen het is niet iets van deze week vorige 2 idem en vorig seizoen ook al. Heb echt geen idee wat het is. Ik denk dat ik vanavond maar even als een piraatje de race download en kijk of daar problemen inzitten als ik die stream.
[ Voor 47% gewijzigd door Tomba op 19-07-2020 18:15 ]
Verwijderd
Tja, snaarstrak beeld hier.Tomba schreef op zondag 19 juli 2020 @ 18:13:
[...]
F1TV deze keer met dank aan een extern ontwikkelde tool (f1viewer) inderdaad foutloos. Gezien de eerste race, het gebrek aan fatsoenlijke apps en de toch tov Ziggo Go mindere kwaliteit stream neig ik er naar om het bij 1 seizoen te houden.
Lucky bastard, bij jou werkt F1TV top zoveel is wel duidelijk
Ik vrees dat mijn Tv het te zichtbaar maakt (65” 4K OLED) of misschien let ik er meer op dan jij. De auto’s zelf zijn mooi scherp maar de achtergrond en de onboards zijn bij mij toch pixel-achtig zeker als ik t vergelijk met Ziggo Go is het minder (en die streamen volgens mij maar op 720p terwijl F1TV netjes 1080p doorgeeft)
Verwijderd
Dat zal zeker een verschil maken. Ik doe het nog met mijn 50 inch plasma.Tomba schreef op zondag 19 juli 2020 @ 18:18:
[...]
Lucky bastard, bij jou werkt F1TV top zoveel is wel duidelijk
Ik vrees dat mijn Tv het te zichtbaar maakt (65” 4K OLED) of misschien let ik er meer op dan jij. De auto’s zelf zijn mooi scherp maar de achtergrond en de onboards zijn bij mij toch pixel-achtig zeker als ik t vergelijk met Ziggo Go is het minder (en die streamen volgens mij maar op 720p terwijl F1TV netjes 1080p doorgeeft)
Dan denk ik dat dat het is. PlasmaVerwijderd schreef op zondag 19 juli 2020 @ 18:20:
[...]
Dat zal zeker een verschil maken. Ik doe het nog met mijn 50 inch plasma.
Dat is opgelost in versie 1.2.0. Ik heb de race gekeken met 1.1.0 en daar werkte het opslaan niet, zonet 1.2.0 geinstalleerd en nu onthoudt ie mijn user/password wel.Tomba schreef op zondag 19 juli 2020 @ 11:44:
[...]
... Helaas niet werkend te krijgen op MacOS (kan credentials niet opslaan, ...
https://github.com/SoMuch...1.2.0_macOS_64-bit.tar.gz
TV kijk ik middels de Ziggo Go app en een Chromecast op mijn tv. De Horizon box heb ik na de verhuizing in de doos gelaten, geen zin om kabels te trekken en voor de hoeveelheid TV die wij kijken werkt dit prima.
Gisteren echter wel een tijdje (10 á 15 min) storing bij de app, meer mensen in mijn omgeving hadden er last van begreep ik.
Ik had daarnaast de onboard van Verstappen aan staan via F1 TV Pro op de iPad, dus ik kon gelukkig makkelijk switchen. Die stream loopt echter wel behoorlijk achter.
Verder doet F1 TV het hier prima. Ik gebruik het op de vrijdagen voor de vrije trainingen via de laptop en op zaterdag/zondag via de iPad voor data of onboards. Geen storingen tot nu toe.
Gisteren echter wel een tijdje (10 á 15 min) storing bij de app, meer mensen in mijn omgeving hadden er last van begreep ik.
Ik had daarnaast de onboard van Verstappen aan staan via F1 TV Pro op de iPad, dus ik kon gelukkig makkelijk switchen. Die stream loopt echter wel behoorlijk achter.
Verder doet F1 TV het hier prima. Ik gebruik het op de vrijdagen voor de vrije trainingen via de laptop en op zaterdag/zondag via de iPad voor data of onboards. Geen storingen tot nu toe.
Het is inmiddels gelukt met de Ziggo Sport app.Blokker_1999 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 10:50:
[...]
De app zou later dit jaar naar Apple TV komen, in tussentijd kwam ik dit tegen op Reddit:
[...]
Hier kan ik voor € 4,- per race kijken op mn telefoon, waarop ik gewoon kan airplayen naar de TV in HD kwaliteit. Plus Nederlands commentaar
Kan je beter een maandabo van 9,99 Euro/maand nemen, dan kan je alle sporten kijken ipv 2 races...JWHtje schreef op maandag 20 juli 2020 @ 10:28:
[...]
Het is inmiddels gelukt met de Ziggo Sport app.
Hier kan ik voor € 4,- per race kijken op mn telefoon, waarop ik gewoon kan airplayen naar de TV in HD kwaliteit. Plus Nederlands commentaar
Gisteren maar eens de race gevolgd via F1TV met Engels commentaar. Wat een verademing zeg om eens geen Jack Plooij te hoeven aanhoren 
Geen haperingen gehad overigens via een laptop met HDMI aangesloten op een beamer.
Geen haperingen gehad overigens via een laptop met HDMI aangesloten op een beamer.
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Gister wilde ziggoGO via Chromecast niet meewerken dus toen maar via een laptop een race op F1TV gekeken. Dat werkte echt prima. Het blijft jammer dat je nog niet kan casten.
In Chrome/NewEdge kun je een tabblad casten naar Chromecast.menzo schreef op maandag 20 juli 2020 @ 13:53:
Gister wilde ziggoGO via Chromecast niet meewerken dus toen maar via een laptop een race op F1TV gekeken. Dat werkte echt prima. Het blijft jammer dat je nog niet kan casten.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Ja ik moet dus ook maar aan de F1 TV. Zelfs mijn moeder (Keek F1 bij mijn ouders) irriteert zich aan Jack. Komende race dan maar casten naar mijn chromecast werkend krijgen enzo.Metalfreak schreef op maandag 20 juli 2020 @ 11:35:
Gisteren maar eens de race gevolgd via F1TV met Engels commentaar. Wat een verademing zeg om eens geen Jack Plooij te hoeven aanhoren
Heeft ook een computer!
Ik moet zeggen dat ik de afgelopen race inc vrije trainingen en de kwalificatie goed kunnen ontvangen. Vond de race via Chrome Casting naar mijn tv zelfs van erg scherpe kwaliteit
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik ga de volgende keer dan ook een via Chrome casten of middels een HDMI kabel.
Zo keken we ook Wie Is De Mol terug een paar maanden geleden (want geen Horizonbox aangesloten) en die kwaliteit was ook heel acceptabel. Als dat ook voor F1 TV geld dan is het een prima oplossing.
Zo keken we ook Wie Is De Mol terug een paar maanden geleden (want geen Horizonbox aangesloten) en die kwaliteit was ook heel acceptabel. Als dat ook voor F1 TV geld dan is het een prima oplossing.
Ik vind het commentaar bij Ziggo (niet van Olav Mol, maar van Doornbos en van Coronel) de laatste tijd echt achteruit gaan. Het maar blijven bashen van Albon bijvoorbeeld. Ze zeggen dat hij geen goede coureur is, maar een goed idee van wie er dan wel naast Verstappen zou moeten zitten. Iedereen weet inmiddels wel dat je van goede huizen moet komen om naast Verstappen in de 2e wagen te zitten. Kijk naar Riciardo, kijk naar Gasly. Ook het constante gezeur over de inhaal actie van Albon op bv Hamilton wordt compleet de grond in geboord, maar toen Verstappen het een week later deed op Bottas toen was het de inhaal actie van het jaar....
Ik vind Verstappen een geweldig coureur maar alles wordt vergeleken met hem. En dat laat ook niet het gehele plaatje van het complete plaatje wat Formule 1 is.
Ik vind Verstappen een geweldig coureur maar alles wordt vergeleken met hem. En dat laat ook niet het gehele plaatje van het complete plaatje wat Formule 1 is.
En als je SKY kijkt, wordt alles vergeleken met Hamilton en Russell.ge-flopt schreef op maandag 20 juli 2020 @ 16:58:
Ik vind het commentaar bij Ziggo (niet van Olav Mol, maar van Doornbos en van Coronel) de laatste tijd echt achteruit gaan. Het maar blijven bashen van Albon bijvoorbeeld. Ze zeggen dat hij geen goede coureur is, maar een goed idee van wie er dan wel naast Verstappen zou moeten zitten. Iedereen weet inmiddels wel dat je van goede huizen moet komen om naast Verstappen in de 2e wagen te zitten. Kijk naar Riciardo, kijk naar Gasly. Ook het constante gezeur over de inhaal actie van Albon op bv Hamilton wordt compleet de grond in geboord, maar toen Verstappen het een week later deed op Bottas toen was het de inhaal actie van het jaar....
En als je naar de Franse zender kijkt is het Leclerc en Grosjean en Ocon etc.
Als je in Mexico kijkt is het Perez.
Dit is gewoon targeting voor je publiek.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
het verschil met bv. een Sky is. dat sky niemand een pannenkoek noemt of een stokbrood. het commentaar is misschien (een beetje) bias, maar(!) wel professional. Dat is het grote verschil!YakuzA schreef op maandag 20 juli 2020 @ 17:07:
[...]
En als je SKY kijkt, wordt alles vergeleken met Hamilton en Russell.
En als je naar de Franse zender kijkt is het Leclerc en Grosjean en Ocon etc.
Als je in Mexico kijkt is het Perez.
Dit is gewoon targeting voor je publiek.
[ Voor 7% gewijzigd door demonic op 20-07-2020 17:13 ]
Volgens mij werd Albon juist lang verdedigd tot eigenlijk dit seizoen. Ik heb hem nooit goed genoeg bevonden maar er is/was geen beter alternatief. Hij kan natuurlijk wel sturen maar valt vooral op door zijn agressieve inhaalacties.
Bij Ziggo vind ik Robert vaak nog prima maar Tom, tja dat is een Coronel waarbij alles draait Max. En logischerwijs draait het bij een NLse zender om Max. Er is veel adoratie daar. Kijk naar Olav die zegt dat niet alles draait om Max maar als hij hem mag interviewen dan is hij als een kind in de snoepwinkel.
Bij Ziggo vind ik Robert vaak nog prima maar Tom, tja dat is een Coronel waarbij alles draait Max. En logischerwijs draait het bij een NLse zender om Max. Er is veel adoratie daar. Kijk naar Olav die zegt dat niet alles draait om Max maar als hij hem mag interviewen dan is hij als een kind in de snoepwinkel.
ergens is iets verkeerd gegaan, poging 2:
Ze kennen elkaar dan ook al heel lang. Zo groot is de Nederlandse racewereld nu ook niet en het aantal F1 coureurs hier is ook vrij klein. De mensen die in dat wereldje meedraaien kennen elkaar dus van haver tot gort, ze staan jaar in jaar uit samen op dezelfde banen. Ze zijn zowat familie. Dat geeft nu eenmaal een wat andere relatie dan bv de Britten die zowat struikelen over voormalige coureurs.DarkFire1985 schreef op maandag 20 juli 2020 @ 18:36:
[ Voor 68% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 20-07-2020 19:50 ]
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Zodra er een camera begint te lopen, wordt Coronel een ander mens. Zonder camera is hij veel minder popiejopie, en als je hem zo een aantal keer meegemaakt heb kijk je wel op een andere manier naar de TV-Coronel. Vergeet niet dat de Coronelletjes hele handige zakenmensen zijn die heel goed weten hoe ze de media moeten gebruiken. Ook al zijn ze irritant, ze worden wel onthouden.
Daarnaast heeft Tom toen Max net in de F1 kwam denk ik het eerlijkste antwoord van iedereen in de Nederlandse autosport gegeven. Het is ook zijn belang dat Max goed gaat en de F1 groot wordt in NL. Dat trekt sponsors aan en dat geld gaat niet alleen naar de F1 maar druppelt door naar de gehele autosport, en dus ook naar Coronel zijn WTCR avonturen.
Met dat in je achterhoofd moet je Coronel met een korreltje zout nemen en dan kan ik hem wel hebben. Ik erger mij eigenlijk meer aan Doornbos die hooguit 10 jaar van zijn leven geraced heeft en er over lult alsof hij alles meegemaakt heeft en er nog middenin zit.
Maar om wat meer ontopic te komen. De race in Hongarije vanaf de camping in Frankrijk bekeken in de ziggo app. Dat was een groot bufferfeest waardoor ik denk ik de helft van de race gemist heb. Eerst dacht ik nog dat het aan slechte 4g ontvangst lag, en maar schelden op de kinderen die probleemloos youtube bleven kijken. Maar als ik de reacties hier lees was ik dus zeker niet de enige en was Ziggo eerder het probleem dan mijn verbinding.
Daarnaast heeft Tom toen Max net in de F1 kwam denk ik het eerlijkste antwoord van iedereen in de Nederlandse autosport gegeven. Het is ook zijn belang dat Max goed gaat en de F1 groot wordt in NL. Dat trekt sponsors aan en dat geld gaat niet alleen naar de F1 maar druppelt door naar de gehele autosport, en dus ook naar Coronel zijn WTCR avonturen.
Met dat in je achterhoofd moet je Coronel met een korreltje zout nemen en dan kan ik hem wel hebben. Ik erger mij eigenlijk meer aan Doornbos die hooguit 10 jaar van zijn leven geraced heeft en er over lult alsof hij alles meegemaakt heeft en er nog middenin zit.
Maar om wat meer ontopic te komen. De race in Hongarije vanaf de camping in Frankrijk bekeken in de ziggo app. Dat was een groot bufferfeest waardoor ik denk ik de helft van de race gemist heb. Eerst dacht ik nog dat het aan slechte 4g ontvangst lag, en maar schelden op de kinderen die probleemloos youtube bleven kijken. Maar als ik de reacties hier lees was ik dus zeker niet de enige en was Ziggo eerder het probleem dan mijn verbinding.
De Eifel GP is gratis te volgen voor iedereen: https://www.gpupdate.net/...-op-youtube-in-nederland/
⛔ Trackers of betalen ⛔
Werkt F1TV voor jullie bij de Free Practice?
Ik krijg een laadicoontje met een play-button met een streep erdoor...
Bij staat ie helemaal op zwart. Onderin wel de balk met o.a. de pauze, volume en full-screen knoppen, maar het beeld staat dus op zwart.MailMan schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:07:
Edit: terwijl ik dit schrijf doet ie het. Ik klikte het pit-lane kanaal aan, die het wel doet. Daarna terug geklikt naar 'live' en ik heb beeld.
[ Voor 16% gewijzigd door Hompu op 31-07-2020 12:10 ]
Paar keer op reload drukken en van stream wisselen werkte voor mij
Paar keer refreshen. (Via F1Viewer werkte het overigens a la minute)MailMan schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:07:
Dit werkte voor mij ook!Hompu schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:09:
[...]
Bij staat ie helemaal op zwart. Onderin wel de balk met o.a. de pauze, volume en full-screen knoppen, maar het beeld staat dus op zwart.
Edit: terwijl ik dit schrijf doet ie het. Ik klikte het pit-lane kanaal aan, die het wel doet. Daarna terug geklikt naar 'live' en ik heb beeld.
Liever geen Youtube, die zijn al veel te groot met bijbehorende advertenties.streamnl schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:13:
Ja... Hopelijk gaat f1tv vlug over op YouTube.
Zoals het nu elke keer gaat, mag en kan gewoon niet.
Ik verwacht dat je qua reclame net zo veel te zien krijgt als nu...Ernemmer schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:17:
[...]
Liever geen Youtube, die zijn al veel te groot met bijbehorende advertenties.
Je betaalt immers om te kijken.
Als ze alsnog reclame gaan tonen, gaan ze een hoop gezeik krijgen.
Dan krijg je wel een pop-up voor Youtube prostreamnl schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:20:
[...]
Ik verwacht dat je qua reclame net zo veel te zien krijgt als nu...

Je weet / snapt dat alleen die ene race free to air zal zijn? YouTube ondersteund geen koppeling met abonnementen van andere diensten. Heeft Tweakers way back when ook al over geschreven. Als je een Tweakers ad-vrij abo hebt krijg je ook gewoon reclame op YouTube omdat Google niet weet dat je een Tweakers abo hebt.streamnl schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:20:
[...]
Ik verwacht dat je qua reclame net zo veel te zien krijgt als nu...
Ja dat snap ik. Maar ik hoop dat de "test" positief uitpakt. En dat er daadwerkelijk een (betaalt) samenwerking komt tussen F1 en YouTube.RobertMe schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:23:
[...]
Je weet / snapt dat alleen die ene race free to air zal zijn? YouTube ondersteund geen koppeling met abonnementen van andere diensten. Heeft Tweakers way back when ook al over geschreven. Als je een Tweakers ad-vrij abo hebt krijg je ook gewoon reclame op YouTube omdat Google niet weet dat je een Tweakers abo hebt.
Nu werkt het in ieder geval niet zoals IK het graag zie.
Hier hetzelfde probleem. al meerdere malen van stream proberen te wisselen, maar de live beelden krijg ik niet aan de praat in de browser.Orion84 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:29:
[Afbeelding]
Gaat weer lekker met die main stream. Pit lane, data etc. werkt prima, maar de main feed is ook met tig keer refreshen niet aan de gang te krijgen
Edit: ondertussen is het gelukt, maar dat beloofd niet veel goeds voor dit weekend.
[ Voor 6% gewijzigd door M3rcury op 31-07-2020 12:41 ]
No signature required.
#herewegoagain
Het gaat altijd een tijdje goed met F1TV en dan is het automagisch ineens weer stuk.
Edit: en ineens beeld
Het gaat altijd een tijdje goed met F1TV en dan is het automagisch ineens weer stuk.

[ Voor 12% gewijzigd door JohanKupers op 31-07-2020 12:37 ]
⛔ Trackers of betalen ⛔
Geen last van hier, via mijn Nvidia Shield icm Kodi.JohanKupers schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:36:
#herewegoagain
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hier ook problemen.
Lijkt te komen vanwege het feit dat ik verdeeld wordt over 2 locaties.
east en west. en iets over cookies/tokens die niet werken dan.
Maar mijn f1viewer werkt uiteindelijk. OBS en streamen naar mijn rtmp server. en dat streamen naar mijn chromecast
edit. had het niet moeten zeggen. nu vallen 2 streams weg...
Lijkt te komen vanwege het feit dat ik verdeeld wordt over 2 locaties.
east en west. en iets over cookies/tokens die niet werken dan.
Maar mijn f1viewer werkt uiteindelijk. OBS en streamen naar mijn rtmp server. en dat streamen naar mijn chromecast
edit. had het niet moeten zeggen. nu vallen 2 streams weg...
[ Voor 9% gewijzigd door demonic op 31-07-2020 12:45 ]
pfff mijn account bestaat weer eens niet. Het is ook wel een beetje godsgeklaagd ook he
Op Ziggo is het geluid niet synchroon met het beeld van de omboard rpm weergave.
Dat is het tamelijk vaker niet, ik verwacht echter niet dat dit een Ziggo "probleem" is.PcDealer schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 13:32:
Op Ziggo is het geluid niet synchroon met het beeld van de omboard rpm weergave.
Testing, one, two ...
Loopt inderdaad nooit gelijk. Telemetrie uit de auto is veel sneller dan van de onboard camera (/microfoon). G-sensor heeft IIRC hetzelfde. Dat de auto nog rechtdoor gaat en de G-sensor al "iets" aangeeft.hardware-lover schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 13:46:
[...]
Dat is het tamelijk vaker niet, ik verwacht echter niet dat dit een Ziggo "probleem" is.
Iemand toevallig ervaring met de gratis Android app 'web video cast' in combinatie met livebeelden op F1TV Pro?
Zojuist even getest met wat archiefbeelden op F1TV en werkt subliem, maar wil het even checken of de livebeelden ook werken.
Zie overigens geen reden waarom dat niet zou werken, maar beetje zonde om je abo te upgraden en vervolgens alsnog met je laptop en HDMI aan de gang moet
Het principe is ook vrij simpel eigenlijk. In de app zit een webbrowser, logt in bij F1TV en drukt op een video en de app gooit de link naar de chromecast.
EDIT: had natuurlijk ook even kunnen zoeken voorafgaand, maar zo te lezen in dit bericht werkt het:
Oekol in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?"
Zojuist even getest met wat archiefbeelden op F1TV en werkt subliem, maar wil het even checken of de livebeelden ook werken.
Zie overigens geen reden waarom dat niet zou werken, maar beetje zonde om je abo te upgraden en vervolgens alsnog met je laptop en HDMI aan de gang moet
Het principe is ook vrij simpel eigenlijk. In de app zit een webbrowser, logt in bij F1TV en drukt op een video en de app gooit de link naar de chromecast.
EDIT: had natuurlijk ook even kunnen zoeken voorafgaand, maar zo te lezen in dit bericht werkt het:
Oekol in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?"
[ Voor 14% gewijzigd door Aardappelbakker op 31-07-2020 14:11 ]
Oh wow, ik heb vanaf het begin van dit seizoen al geen F1TV kunnen gebruiken, omdat ik steeds "Subscribe to watch" kreeg. Het viel me vandaag op dat ik een F1TV Pro had tot 1 juni 2021 en een F1TV Access abonnement tot 25 maart 2021. Die zaten elkaar blijkbaar in de weg, want na even met ene "Teodora" op de chat te hebben gezeten, heeft ze (?) F1TV Access verwijderd en werkt het weer probleemloos.
Hoe ik aan dat 2e abo kwam, geen idee, volgens haar was het geactiveerd met een gratis voucher
Hoe ik aan dat 2e abo kwam, geen idee, volgens haar was het geactiveerd met een gratis voucher
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Hebben meer mensen er last van dat bij de F3 race nu geen geluid zit?
NVM, fout aan mijn kant.
NVM, fout aan mijn kant.
[ Voor 20% gewijzigd door Transportman op 01-08-2020 10:28 ]
Zoooo nou dit was "mijn fout". Ik had mijn VPN aan en dat trekken ze niet. Alleen in plaats van dat ze daar ee melding van geven, zeggen ze "there is a problem with your username / password". Maar na een moeizame chat daarachter gekomen, werkt nu weer als een zonnetje (met F1viewerJvS schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 13:01:
pfff mijn account bestaat weer eens niet. Het is ook wel een beetje godsgeklaagd ook he
Volgens mij flipt die ook als je bijvoorbeeld een IPv6 tunnel (zoals Hurricane Electric) gebruikt.JvS schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 14:35:
[...]
Zoooo nou dit was "mijn fout". Ik had mijn VPN aan en dat trekken ze niet. Alleen in plaats van dat ze daar ee melding van geven, zeggen ze "there is a problem with your username / password". Maar na een moeizame chat daarachter gekomen, werkt nu weer als een zonnetje (met F1viewer)
⛔ Trackers of betalen ⛔
Meer mensen met problemen? Op de Kodi app krijg ik geen stream gestart. Via een webbrowser (Edge Chromium) krijg een zwart scherm...
Werkt hier normaal via Chrome
⛔ Trackers of betalen ⛔
Werkt hier met f1viewer en Android perfect
F1TV via Chrome naar de Chromecast geen probleem.
Ziggo app doet nu helemaal niets meer.
Ziggo app doet nu helemaal niets meer.
F1TV via de addon in Kodi op een Raspberry Pi4, geen hapering gezien. Ging perfect.
Wel hoorbaar dat de ziggo audiostream last heeft van hickups. Valt dan een fractie weg, lijkt een soort van resync plaats te vinden dan. Niet echt hinderlijk in mijn ogen.
Wel hoorbaar dat de ziggo audiostream last heeft van hickups. Valt dan een fractie weg, lijkt een soort van resync plaats te vinden dan. Niet echt hinderlijk in mijn ogen.
Ziggo go is hier deze en vorige race regelmatig aan het bufferen. Eerder vrijwel geen last van gehad.
Meer hier met dit probleem?
Meer hier met dit probleem?
Heeft er echt niemand problemen? Ik krijg nog steeds alleen een zwart scherm te zien, incl. de camera opties. Ik heb de race dus niet kunnen kijken en ook bij de replays heb ik dit probleem. Als ik op mijn mobiel naar 4G switch heb ik via de app direct beeld. Ik heb zelfs nog een andere router in mijn netwerk geplaatst vanmiddag, maar ook dat helpt niet...meintje schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:21:
Andere pc aangezet, maar helaas hetzelfde.
En ineens out of the blue laden de streams wel. Heel vreemd...
[ Voor 6% gewijzigd door meintje op 02-08-2020 19:07 ]
Wow!!!
sinds kort via goede vriend inlog voor F1 pro.
Sinds de te hoge prijzen van de livetiming geen gebruik meer van gemaakt. En ik was echt een fan hiervan.
Dus nu live beelden en live timing
Vandaag fantastische opzet gehad:
Ziggo op de tv
Livetiming en track op de tablet
Extra beelden op de gsm via F1 tv
Zo Max gevolgd bij de start, nadat Olaf begon over DAS bij Mercedes tijdens de safety car. Bij Hamilton meegekeken en ja hoor. Daar kon je gewoon zien dat hij de DAS gebruikte.
Het derde scherm maar heel sporadisch gebruikt en op den duur uitgezet. Alleen even aan bij bijzondere momenten. Zo als bij Kvyat en het optakelen van zijn auto.
Helemaal blij. Jammer dat je F1 tv niet kan synchroniseren
Sinds de te hoge prijzen van de livetiming geen gebruik meer van gemaakt. En ik was echt een fan hiervan.
Dus nu live beelden en live timing
Ziggo op de tv
Zo Max gevolgd bij de start, nadat Olaf begon over DAS bij Mercedes tijdens de safety car. Bij Hamilton meegekeken en ja hoor. Daar kon je gewoon zien dat hij de DAS gebruikte.
Het derde scherm maar heel sporadisch gebruikt en op den duur uitgezet. Alleen even aan bij bijzondere momenten. Zo als bij Kvyat en het optakelen van zijn auto.
Niet via de website nee. Als je F1Viewer gebruikt dan speelt die de video af via MPV, die kun je op pauze zetten. Uiteraard moet je dan wel overal via F1Viewer kijken, of de main feed in ieder geval ook via F1TV (die heeft de grootste vertraging). Ik heb nu twee races gekeken met op TV via Kodi met de F1TV addon de main feed, en op laptop en tablet onboard en track map via F1Viewer. En met F1Viewer kan ik die twee streams dan even op pauze zetten en dan weer (pogen) te timen om te gelijk te krijgen met de main feed.p.d.akkerman schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 19:10:
Wow!!!
Dus nu live beelden en live timing![]()
Ziggo op de tv
In combinatie met Ziggo op TV is dat dan weer onmogelijk, omdat Ziggo (ruim) voor loopt op F1TV.
Je kan ziggo toch ook 30sec pauzeren en dan alles daarmee syncen?
Wellicht via een van de vele mediaboxen, maar zelf kijk ik nooit TV via DVB-C direct op de TV. Dan zou ik dus een externe HDD aan de TV moeten hangen voor pauzeren van live TV.JvS schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 21:28:
Je kan ziggo toch ook 30sec pauzeren en dan alles daarmee syncen?
Verwijderd
Zat vandaag in Spanje via F1 tv te kijken met Nederlandstalige commentaar van Olaf en jack. Kon beide heren horen echter toen jack de rijders tijdens de race ging interviewen, hoorde ik die weer niet.
Lag dit aan F1 tv? Issue met rechten??
Lag dit aan F1 tv? Issue met rechten??
ja of een USB stickRobertMe schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 21:35:
[...]
Wellicht via een van de vele mediaboxen, maar zelf kijk ik nooit TV via DVB-C direct op de TV. Dan zou ik dus een externe HDD aan de TV moeten hangen voor pauzeren van live TV.
Op? DVB-C is altijd sneller dan internet. Maar ja, F1TV loopt volgens mij ook nog een stuk achter op bv Ziggo Go. Hoe dat komt durf ik niet te zeggen. Wellicht uit veiligheid een grotere buffer om buffering te voorkomen? Geen idee.hjs schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 21:50:
Waarom loopt F1TV zo ver achter eigenlijk?
Het is en blijft gewoon een mild gaar platform, technisch gezien. 25fps is wel het ergste vind ik.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien.
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien.
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html