[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 82 Laatste
Acties:
  • 413.545 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

DJ-Promo schreef op zondag 12 juli 2020 @ 09:58:
Ik ben echt helemaal klaar met F1TV, het werkt niet als je live wilt kijken en al 2x op rij is de kwalificatie niet te vinden in de app of de site om terug te kijken.
Zal bijna een Ziggo abo nemen met een tv kastje met opname functie ben al 2 weken oprij kwaad op mijn telefoon en laptop aan het rammen. Is het zo moeilijk voor ze?
De replays staan gewoon op https://f1tv.formula1.com...season/styrian-grand-prix, even naar beneden scrollen, daar staan alle replays.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:57
JohanKupers schreef op zondag 12 juli 2020 @ 10:09:
[...]

De replays staan gewoon op https://f1tv.formula1.com...season/styrian-grand-prix, even naar beneden scrollen, daar staan alle replays.
Klopt maar daar staat geen kwali tussen alleen highlights.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

DJ-Promo schreef op zondag 12 juli 2020 @ 10:19:
[...]

Klopt maar daar staat geen kwali tussen alleen highlights.
https://f1tv.formula1.com...prix-formula-1-qualifying

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R0enH1iDTpiTIDwtK5k5373wUdE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QVDKYsXwbFrBM5tltA2fPPKD.png?f=fotoalbum_large

Bedankt voor de link maar dit is het overzicht en daar staat het gewoon niet.
Ik ga kijken en duimen vanmiddag dat we de race kunnen zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• joop21
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:31
DJ-Promo schreef op zondag 12 juli 2020 @ 10:30:
[Afbeelding]

Op die pagina iets verder doorscrollen naar beneden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

joop21 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 10:32:
[...]

Net zoals ik al meldde:
JohanKupers schreef op zondag 12 juli 2020 @ 10:09:
[...]

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

DJ-Promo schreef op zondag 12 juli 2020 @ 10:30:
[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tawtjErgc-MdAKODIGvVXrpqNGI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rfBmcSbpflV6ALVmxJsFvKHZ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
joop21 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 10:32:
[...]

Ik zie het nu, het lijkt te eindigen en dan komt een calendar van de races en daar nog onder zit practice replays. Misschien snap ik hun site niet of hun snappen niet dat je een kwali gewoon bovenin moet zetten voor je domme user zoals ik :P .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

DJ-Promo schreef op zondag 12 juli 2020 @ 10:36:
[...]

Ik zie het nu, het lijkt te eindigen en dan komt een calendar van de races en daar nog onder zit practice replays. Misschien snap ik hun site niet of hun snappen niet dat je een kwali gewoon bovenin moet zetten voor je domme user zoals ik :P .
Echt logisch is hun website niet, maar uiteindelijk staat alles er wel op.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

DJ-Promo schreef op zondag 12 juli 2020 @ 10:36:
[...]

Misschien snap ik hun site niet of hun snappen niet dat je een kwali gewoon bovenin moet zetten voor je domme user zoals ik :P .
Het ligt niet aan jou, de website is een user interface ramp van jewelste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
noo schreef op zondag 12 juli 2020 @ 10:38:
[...]

Het ligt niet aan jou, de website is een user interface ramp van jewelste
Haha en het werkt niet mee als ik uit bed kom nog geen koffie op heb en dan heel graag de kwali wil terug kijken omdat ik hem gisteren niet kon zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Vooral op de app is het een rommel. Het zou wel handig zijn als de website overzichtelijker wordt. Door bijvoorbeeld onderstaande planning hoger te plaatsen, zodat je niet eerst een stuk naar beneden hoeft te scrollen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9D2CnLKE3jeHS4J1jyhv8evcMe0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ikk3LRIvbG3EyVUxlUk3pWbm.png?f=user_large

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shufflev
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-08-2023
Zijn er meer mensen die last hebben van streamen naar tv via AirPlay. Als ik via mijn mobiele browser (iPhone) naar de f1tv site ga en dan livestreams of video’s wil doorzetten naar mijn Samsung tv via AirPlay blijft de stream bufferen op het grote scherm. Elke andere pagina met een videoplayer kan ik gewoon doorzetten naar mijn Samsung tv via AirPlay en krijg ik meteen beeld te zien. Als ik hetzelfde doe via mijn MacBook is er geen probleem en zie je de stream op mijn Samsung gewoon goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

shufflev schreef op zondag 12 juli 2020 @ 10:41:
Zijn er meer mensen die last hebben van streamen naar tv via AirPlay.
Jij hebt blijkbaar een stream. Vorige week had ik niks. Nu een diashow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:17

KrazyJay

Ik heb de stream maar weer eens opgezet, deze keer op tijd (preshow is net begonnen), eens zien of het blijft werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

De pre show doet het deze week wel, da's al een verbetering ten opzichte van vorige week.

[ Voor 10% gewijzigd door JohanKupers op 12-07-2020 14:14 ]

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

PWM schreef op zondag 12 juli 2020 @ 14:12:
[...]

Jij hebt blijkbaar een stream. Vorige week had ik niks. Nu een diashow.
De eerste signalen zijn hier ook nog niet positief, maargoed. Het kan nog verbeteren.

Of verslechteren.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-09 19:11
Alles heerlijk vloeiend hier nu. Fingers crossed dat dit zo blijft.

Leuk dat ze eindelijk een pre-show hebben bij F1TV

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Jasphur schreef op zondag 12 juli 2020 @ 14:43:
Alles heerlijk vloeiend hier nu. Fingers crossed dat dit zo blijft.

Leuk dat ze eindelijk een pre-show hebben bij F1TV
inderdaad best vermakkelijk.
sjaool schreef op zondag 12 juli 2020 @ 14:50:
[...]

En die klapt er bij om de paar minuten uit. :(
hier 0 problemen. F1TV heeft wel gezegd dat je alles moet updaten (in geval van app) en opnieuw in moet loggen op website en apps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

JohanKupers schreef op zondag 12 juli 2020 @ 14:14:
De pre show doet het deze week wel, da's al een verbetering ten opzichte van vorige week.
We hebben zo te zien niet veel gemist vorige week. 't mot nog groeien zullen we maar zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meintje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:17
Ik heb beeld en geluid vanaf de baan. Ik hoor echter geen commentatoren. Geswitched van Engels naar NL stream maar dat maakt geen verschil. Ik gebruik overigens de Kodi plugin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Zelfde hier via Firefox, lijkt dus weer op een probleem :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Engels commentaar begint nu pas. Dat is standaard.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2020 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
Het commentaar gaat pas lopen NA de openings theme song ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
meintje schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:04:
Ik heb beeld en geluid vanaf de baan. Ik hoor echter geen commentatoren. Geswitched van Engels naar NL stream maar dat maakt geen verschil. Ik gebruik overigens de Kodi plugin.
Intro begint nu, daarna komt commentaar ook pas. Wel rijkelijk laat overigens, die intro. Volgens mij is dat normaal meer als 5 minuten van tevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:05:
Engels commentaar begint nu pas. Dat is standaard.
Klopt, pas na de intro heb je commentaar.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meintje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:17
Check, ik hoor de mensen van Sky nu ook. Inderdaad behoorlijk aan de late kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Niet online
Klopt is anders dan via Ziggo. Alles ok nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

F1tv begon behoorlijk stotterend en slechte kwaliteit, maar sinds de intro eindelijk perfect :)

No signature required.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tdw
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

meintje schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:07:
Check, ik hoor de mensen van Sky nu ook. Inderdaad behoorlijk aan de late kant.
Dat was vorig jaar ook en dat is alle andere jaren ook geweest; dat is waar je voor betaalt. De preshow van Sky zit er niet bij, want dat is van Sky

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
M3rcury schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:10:
F1tv begon behoorlijk stotterend en slechte kwaliteit, maar sinds de intro eindelijk perfect :)
Dat doet die altijd, om je verbinding te bepalen en dan de kwali daarop aan te passen. duurt tegenwoordig schijnbaar alleen iets langer. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
jesus... dat mens die vettel interviewt... do you speak english?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
demonic schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:31:
jesus... dat mens die vettel interviewt... do you speak english?!
Die is van Sky Italia, en die delen uiteraard interviews met Sky UK (en potentieel nu ook andere zenders). Niet zo gek dus dat ze Italiaans accent heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
RobertMe schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:34:
[...]

Die is van Sky Italia, en die delen uiteraard interviews met Sky UK (en potentieel nu ook andere zenders). Niet zo gek dus dat ze Italiaans accent heeft.
dat verklaart. overigens was het niet het accent maar gewoon onverstaanbaar. Wellicht in het italiaans vragen aan Vettel, en hem het laten vertalen xD?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

demonic schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:11:
[...]

Dat doet die altijd, om je verbinding te bepalen en dan de kwali daarop aan te passen. duurt tegenwoordig schijnbaar alleen iets langer. :S
15 minuten? Dat is wel heel lang :p

No signature required.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Commentaar op Ziggo is echt weer om te huilen, zo veel foute informatie, coureurs en teams door elkaar halen, Jack met z'n nutteloze toevoegingen, zo amateuristisch.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

f1tv heeft het perfect gedaan iig

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau-ie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-08 15:47
Na het drama van volgende week met F1TV, vandaag inderdaad niets te klagen. En echt geweldig om niet meer naar Olav Mol te hoeven luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Lau-ie schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:49:
Na het drama van volgende week met F1TV, vandaag inderdaad niets te klagen. En echt geweldig om niet meer naar Olav Mol te hoeven luisteren.
Toch jammer, heb je jezelf ook niet op kunnen vreten aan zijn hoeveelheid "vergissingen" 🤡

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:59

TrekDr0p

QR niet scannen

Tijd voor Olav en Jack om op te stappen.
Steeds verkeerde rijder, terwijl het voor mij als kijker super duidelijk is wie wie is.

En nee die man heeft geen excuse, omdat hij wel 5 schermen tegelijk in zijn eentje bekijkt.

Zwarte tcam is rijder x van team x en gele tcam is rijder y van team x.

Het is allemaal niet zo moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:30

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Vandaag weer eens via rtl duitsland gekeken. Ik was op visite bij mijn vader hahaha. Ach gekuid uit en het is prima te doen.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:07
TrekDr0p schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:57:
Tijd voor Olav en Jack om op te stappen.
Steeds verkeerde rijder, terwijl het voor mij als kijker super duidelijk is wie wie is.

En nee die man heeft geen excuse, omdat hij wel 5 schermen tegelijk in zijn eentje bekijkt.

Zwarte tcam is rijder x van team x en gele tcam is rijder y van team x.

Het is allemaal niet zo moeilijk
Het was deze race echt extreem. Perez en Stroll meermaals verkeerd en op een gegeven moment gaat Jack proberen interessant te doen over de Alfa rijders, terwijl je Raikkonen en Magnussen duidelijk 10 seconde in beeld ziet bij de laatste sector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:47:
Hier ook. Net als vorig jaar. Alleen jammer van de eerste race iedere keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:30
Het is dat F1TV mij nog wat te onbetrouwbaar is. Anders zou ik echt direct overstappen. Wat een vreselijk niveau is Ziggo zeg. Ronduit tenenkrommend

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

JvS schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:47:
Hier ook, alleen jammer dat twee streams, die van laptop en tv, niet gelijk lopen. Dus 2de scherm met info maar uitgezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-09 10:20

Mef

F1tv was in orde vandaag. Het Engelse commentaar is fantastisch. Wat jullie Nederlanders tenenkrullend noemen vind ik nog niets. Heb vorig jaar genoeg ziggo moeten horen via F1TV (en af en toe via tv in NL zelf) gezien we dankzij Telenet niet in de mogelijkheid waren in het Engels te kijken. Wij moeten het in Vlaanderen met Telenet en Kris Wauters (helft van Clouseau) doen en dat is pas tergend. Die haalt rijders door elkaar die nog niet eens in hetzelfde team zitten. Of dan ziet ie in ronde 45 rijder X binnenkomen terwijl rijder X al in ronde nr2 langs de kant van de baan stilstond. Of hij vraagt zich af als een rijder in de laatste 5 ronden nog binnenkomt hij er de harde band niet oplegt 8)7
Om maar wat te zeggen: ik vind het in NL nog zeer goed meevallen als je zo een stoot moeten aanhoren. Je zou bijna je tv op mute zetten om het niet te moeten aanhoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09:31
Mef schreef op zondag 12 juli 2020 @ 18:00:
F1tv was in orde vandaag. Het Engelse commentaar is fantastisch. Wat jullie Nederlanders tenenkrullend noemen vind ik nog niets. Heb vorig jaar genoeg ziggo moeten horen via F1TV (en af en toe via tv in NL zelf) gezien we dankzij Telenet niet in de mogelijkheid waren in het Engels te kijken. Wij moeten het in Vlaanderen met Telenet en Kris Wauters (helft van Clouseau) doen en dat is pas tergend. Die haalt rijders door elkaar die nog niet eens in hetzelfde team zitten. Of dan ziet ie in ronde 45 rijder X binnenkomen terwijl rijder X al in ronde nr2 langs de kant van de baan stilstond. Of hij vraagt zich af als een rijder in de laatste 5 ronden nog binnenkomt hij er de harde band niet oplegt 8)7
Om maar wat te zeggen: ik vind het in NL nog zeer goed meevallen als je zo een stoot moeten aanhoren. Je zou bijna je tv op mute zetten om het niet te moeten aanhoren.
Ik weet niet of die optie er vorig jaar ook al was, maar je kan het commentaar op F1TV ook uitzetten. Heb je nu alleen weinig aan aangezien je het Engelse commentaar hebt, en ik ben het met je eens dat dat fantastisch is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GertJan2012
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15-09 08:20
Maurice079 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:20:
Het is dat F1TV mij nog wat te onbetrouwbaar is. Anders zou ik echt direct overstappen. Wat een vreselijk niveau is Ziggo zeg. Ronduit tenenkrommend
Net als de voorbeschouwing. Elke race halen ze weer een “bekende” Nederlander aan tafel wat gewoon 0,0 toevoegt. Zet daar iemand neer die ervaring /kennis heeft. Genoeg Nederlandse coureurs die er veel over kunnen vertellen en de techniek ook snappen. Het lollig doen van die heren kennen we nou inmiddels wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
GertJan2012 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 18:33:
[...]

Net als de voorbeschouwing. Elke race halen ze weer een “bekende” Nederlander aan tafel wat gewoon 0,0 toevoegt. Zet daar iemand neer die ervaring /kennis heeft. Genoeg Nederlandse coureurs die er veel over kunnen vertellen en de techniek ook snappen. Het lollig doen van die heren kennen we nou inmiddels wel.
Niet dat ik veel/vaak naar Ziggo kijk. Maar in de uitzending rond de race willen ze dat ogenschijnlijk toch niet? Als bv Doornbos een technisch verhaal begint dan kapt Kamphuus hem al meteen af.

Ziggo richt zich wat dat betreft wat veel op "Henk & Ingrid die het spelletje kijken door en voor Max". Allemaal dat technische gepraat snappen ze toch niks van.

Ziggo heeft wat dat betreft echt een heel ander publiek dan een Sky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
RobertMe schreef op zondag 12 juli 2020 @ 18:49:
[...]

Niet dat ik veel/vaak naar Ziggo kijk. Maar in de uitzending rond de race willen ze dat ogenschijnlijk toch niet? Als bv Doornbos een technisch verhaal begint dan kapt Kamphuus hem al meteen af.

Ziggo richt zich wat dat betreft wat veel op "Henk & Ingrid die het spelletje kijken door en voor Max". Allemaal dat technische gepraat snappen ze toch niks van.

Ziggo heeft wat dat betreft echt een heel ander publiek dan een Sky.
Nee precies, het is duidelijk dat ze het grotendeels doen voor de Max fans. Ik heb daar als F1 liefhebber moeite mee. Soms laten ze het overkomen alsof Max Formule 1 is, en de rest mag meedoen. Maar goed, genoeg geklaagd. Gelukkig hebben we (af en toe ) F1tv als alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11:26
Tylen schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:07:
Vandaag weer eens via rtl duitsland gekeken. Ik was op visite bij mijn vader hahaha. Ach gekuid uit en het is prima te doen.
Dan mag je vader wel wat gaan regelen voor volgend jaar. RTL Duitsland stopt er namelijk mee vanaf 2021: https://www.ad.nl/formule...enden-formule-1~a53f2bf4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:29
De tracker in F1TV loopt niet helemaal synchroon met de Ziggo uitzending. Dat is dan weer jammer, is goed op te lossen door de uitzending van F1TV te kijken natuurlijk, maar dat gaat niet op de tv.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PM_Petrol schreef op zondag 12 juli 2020 @ 20:23:
De tracker in F1TV loopt niet helemaal synchroon met de Ziggo uitzending. Dat is dan weer jammer, is goed op te lossen door de uitzending van F1TV te kijken natuurlijk, maar dat gaat niet op de tv.
Laptopje of casten met android. Hier gaat het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:29
Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2020 @ 20:28:
[...]

Laptopje of casten met android. Hier gaat het perfect.
Ik heb geen chromecast aan de tv hangen.
Dus casten werkt dan niet toch?
F1tv app heeft m'n Samsung niet.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PM_Petrol schreef op zondag 12 juli 2020 @ 20:32:
[...]

Ik heb geen chromecast aan de tv hangen.
Dus casten werkt dan niet toch?
F1tv app heeft m'n Samsung niet.
Ik ken jou tv niet. Iedere moderne tv kan gewoon verbinden met je telefoon en de beelden doorsturen naar je tv. Principe is hetzelfde maar iedere fabrikant heeft zijn eigen naam ervoor.

Android beam, Samsung share, wireless projection, etc....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:36
StealthyPeanut schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:14:
[...]
Het was deze race echt extreem. Perez en Stroll meermaals verkeerd en op een gegeven moment gaat Jack proberen interessant te doen over de Alfa rijders, terwijl je Raikkonen en Magnussen duidelijk 10 seconde in beeld ziet bij de laatste sector.
We lopen al jaren te mopperen over de irritante aanwezigheid van Jack, maar dit moet voor Ziggo nu toch ook wel een keer duidelijk zijn? Hij heeft vandaag werkelijk niks gezegd dat niet of reeds door Olav was verteld, of al lang in beeld was geweest of ronduit fout was.

Die vent is net als zo'n irritante ongenode gast die bij je op de bank F1 zit te kijken en telkens net wil doen of hij er verstand van heeft. Maar telkens alles fout zegt.

Dat Olav niet alles tegelijk kan zien en van samenhangend commentaar kan voorzien kan ik nog enigszins begrijpen. Maar begin aub eerst met het weghalen van die eersteklas stoorzender.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
alexbl69 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 20:53:
[...]

We lopen al jaren te mopperen over de irritante aanwezigheid van Jack, maar dit moet voor Ziggo nu toch ook wel een keer duidelijk zijn? Hij heeft vandaag werkelijk niks gezegd dat niet of reeds door Olav was verteld, of al lang in beeld was geweest of ronduit fout was.
Op F1TV wou ik even de eerste ronde van Ferrari's terug kijken, en het leek de website een uitstekend idee om mij het Nederlanse commentaar te geven. Hoe Jack ook bij de "pitstops" zegt dat Ferrari dat wel heel slecht doet en ze naar Mercedes moeten kijken hoe die zeer geolied een dubbele pitstop kunnen doen. Nou... 1. Iets met Duitsland 2019 (dat ging bij Mercedes ook niet geolied en was niet eens een stacked stop). 2. Dit was niet eens een pitstop van Vettel, maar een duidelijke uitvalbeurt. Ook niet perse zo gek dat ze dan eerst Leclerc weer op weg helpen en daarna rustig met Vettel verder gaan.
Alleen bij die "inmenging" van Jack gingen me de nekharen weer overeind staan.

Overigens zag Olav dan weer wel goed dat Vettel geen achtervleugel meer had. Brundle zat halverwege de race nog steeds excuses aan te bieden voor het feit dat die zei dat Leclerc zijn achtervleugel miste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Ik gebruik alleen de Nederlandse audiotrack op F1TV als het niet Mol/Plooij is. :p

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Meer mensen last van foutmeldingen bij F1 TV?

Op de PC krijg ik een 'subscribe to watch' foutmelding (met een actief abonnement), terwijl ik op de tablet de foutmelding krijg dat ik in de verkeerde regio zit.

Is al een week of 2 zo.

Edit: races uit het archief starten wel op. En zie nu ook dat de race van vorige week gestart kan worden, wat vorige week nog niet lukte. De race van gisteren geeft de foutmelding.

[ Voor 27% gewijzigd door alexbl69 op 13-07-2020 08:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wat gebeurt er als je uit- en inlogt? Had het vorige week heel eventjes, maar dat was een storing (die iedereen had en snel was opgelost). Anders ff chatten met de hulp daar. Reageren wel ok.

[ Voor 67% gewijzigd door JvS op 13-07-2020 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Uit en inloggen is altijd het eerste wat je moet proberen bij problemen met F1 TV.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
@JvS @JohanKupers

Bedankt voor jullie reactie, maar het helpt niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iE59lH1D1E1BmLg7rI6IatZ-oYo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vmkhHpi5uIOEgmubtwTlyngz.png?f=fotoalbum_large

Ga inderdaad de chat maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Hoe zit het eigenlijk met het Engelse commentaar wat je via Ziggo kunt selecteren? Is dat Sky?

[ Voor 13% gewijzigd door StealthyPeanut op 13-07-2020 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:13

Pierre

Van nature lui!

StealthyPeanut schreef op maandag 13 juli 2020 @ 09:42:
Hoe zit het eigenlijk met het Engelse commentaar wat je via Ziggo kunt selecteren? Is dat Sky?
Nee dat is in het Nederlands

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
Pierre schreef op maandag 13 juli 2020 @ 09:43:
[...]

Nee dat is in het Nederlands
Zoals al eerder aangehaald , bij de F1 kun je op Ziggo geen ander commentaar instellen. Bij de F2 kan dat overigens wel , dat is de world feed van formule 1 met Alex Jacques en afgelopen weekend Matt Gallagher van WTF1 ( check YouTube).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 16:01
Olav en Plooij waren echt tenenkrommend, gewoon beiden wisten niet het verschil tussen de Racing Point coureurs. Hoe moeilijk is het, onthoud gewoon de kleur van de T-cam's. En dan ook nog tijdens een inhaal actie waar je gewoon links in beeld kan zien wie er achter of voor rijdt

Ziggo, als jullie mee lezen. Print dit even uit voor die mannen: https://www.reddit.com/r/...with_my_updated_f1_cheat/

[ Voor 13% gewijzigd door GrooV op 13-07-2020 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

GertJan2012 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 09:48:
[...]

Zoals al eerder aangehaald , bij de F1 kun je op Ziggo geen ander commentaar instellen. Bij de F2 kan dat overigens wel , dat is de world feed van formule 1 met Alex Jacques en afgelopen weekend Matt Gallagher van WTF1 ( check YouTube).
Geloof me ik heb Ziggo, en afgelopen zondag kon ik bij F2 en F3 geen Engels commentaar kiezen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
GertJan2012 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 09:48:
[...]

Nou, ik kon het via de Ziggo GO app wel instellen/kiezen, maar het had geen effect. Het bleef gewoon NL.

Daarom mijn vraag eigenlijk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:49
Olav Mol was mijn held, ik ben in '94 begonnen met kijken en dus met zijn commentaar opgegroeid. Ik heb hem een aantal keer ontmoet en ook daar was het een toffe vent. En ach die foutjes die hij maakt, maakt het ook wel leuk. Ik hoef geen schoolmeester die alles perfect dicteert en af en toe een beetje terug schreeuwen naar de tv omdat hij zich vergist hoor bij de beleving.
Maar de laatste tijd gaat het echt hard achteruit en ik denk dat Ziggo er goed aan doet om eens op zoek te gaan naar vers commentaar talent.

Bewijst voor mij trouwens ook wel de kunde van Allard Kalff hoor, die kon zoveel mensen in de paddock dat hij echt met intetessante dingen kwam. Wat het werk voor Olav Mol makkelijker maakte. Plooij komt niet verder dan wat grappen.
Zet daar gewoon weer een oud coureur neer die echt mensen kent en weet hoe het spelletje werkt.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Laatst online: 08:53

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Helemaal eens met @Richard117, het wordt steeds 'erger' met Olav en vooral Jack. Die laatste heeft blijkbaar besloten dat 80-90% van de kijkers alleen maar geinteresseerd is in sensatie rond Max (misschien heeft hij daar nog wel een punt ook trouwens), maar dat maakt het voor mij alleen maar tenenkrommender. De inside info die hij heeft, ook over andere teams, is echter vaak wel interessant maar dat zou wat meer op de voorgrond mogen komen - en wat minder 'saus' zeg maar.

Een andere vraag:
Is er nou inderdaad geen F1TV app voor de Apple TV? Vanuit de iOS app kan ik Airplay niet activeren, maar vanuit de browser wel. Nu kijk ik dus op die manier, maar na 2 volle seizoenen zou ik verwachten dat ze bij de FOM wel een mooiere oplossing hadden bedacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Icephase schreef op maandag 13 juli 2020 @ 10:44:
Helemaal eens met @Richard117, het wordt steeds 'erger' met Olav en vooral Jack. Die laatste heeft blijkbaar besloten dat 80-90% van de kijkers alleen maar geinteresseerd is in sensatie rond Max (misschien heeft hij daar nog wel een punt ook trouwens), maar dat maakt het voor mij alleen maar tenenkrommender. De inside info die hij heeft, ook over andere teams, is echter vaak wel interessant maar dat zou wat meer op de voorgrond mogen komen - en wat minder 'saus' zeg maar.

Een andere vraag:
Is er nou inderdaad geen F1TV app voor de Apple TV? Vanuit de iOS app kan ik Airplay niet activeren, maar vanuit de browser wel. Nu kijk ik dus op die manier, maar na 2 volle seizoenen zou ik verwachten dat ze bij de FOM wel een mooiere oplossing hadden bedacht...
Het wordt steeds erger. Waar ik voroheen ze nog wel is verdedigde stond ik gister op het punt om de TV uit te zetten door het commentaar.

Zodra de F1TV App er is voor appleTV ben zeg ik m'n ziggo sport abbo op :+

Ik weet dat er meer wegen naar rome zijn, maar die kosten allemaal wel wat extra moeite.

De oranje bril is te oranje geworden. De oranje bril is nog erger als dat Nederland in een WK finale staat en we met ze allen VI Oranje aan 't kijken zijn. Opzich een Nederlandse zender die partijdig is, is niks mis mee. er kijken toch alleen maar Nederlanders, die zijn hoe dan ook partijdig.

Maar dat oneindige gebash op alles en iedereen dat geen RBR/Max is wordt steeds erger. Naar Merc kijken voor een doublestack?! WTF Jack, Vettel heeft geen achtervleugel meer, die was sowieso einde verhaal.

[ Voor 21% gewijzigd door garriej op 13-07-2020 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
StealthyPeanut schreef op maandag 13 juli 2020 @ 10:24:
[...]

Nou, ik kon het via de Ziggo GO app wel instellen/kiezen, maar het had geen effect. Het bleef gewoon NL.

Daarom mijn vraag eigenlijk.
Ik heb het deze week niet getest , dus zou kunnen dat dat audio kanaal deze keer niet mee werd gestuurd. Maar vorige week in iedergeval wel, en voorgaande jaren ook regelmatig op die manier gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:52
Gisteren voor het eerst gebruik gemaakt van f1viewer in plaats van de F1TV website. Grootste voordeel is dat de kwaliteit van de streams beter is. En omdat iedere stream in een aparte MPV-instance draait heb je meer controle over hoe je je schermen kunt indelen. Daarnaast zijn er uitgebreide configuratie-mogelijkheden om alles naar je smaak in te richten. Het bevalt mij tot nu toe prima, stukken beter dan die gare F1TV website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Niet online
Spollie schreef op maandag 13 juli 2020 @ 11:12:
Gisteren voor het eerst gebruik gemaakt van f1viewer in plaats van de F1TV website. Grootste voordeel is dat de kwaliteit van de streams beter is. En omdat iedere stream in een aparte MPV-instance draait heb je meer controle over hoe je je schermen wilt indelen. Daarnaast zijn er uitgebreide configuratie-mogelijkheden om alles naar je smaak in te richten. Het bevalt mij tot nu toe prima, stukken beter dan die gare F1TV website.
Nieuwsgierig, hoe ben je bij F1viewer uitgekomen? uitgaande dat je met je eigen F1TV account moet inloggen, is 't betrouwbaar? (aangezien daar dan weer een creditcard aanhangt?).
Dit is de eerste keer dat ik iemand hier over hoor, en het klinkt als een flinke quality of life verbetering, dus ik ben nieuwsgierig (maar terughoudend) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:52
dyrc schreef op maandag 13 juli 2020 @ 11:18:
[...]

Nieuwsgierig, hoe ben je bij F1viewer uitgekomen? uitgaande dat je met je eigen F1TV account moet inloggen, is 't betrouwbaar? (aangezien daar dan weer een creditcard aanhangt?).
Dit is de eerste keer dat ik iemand hier over hoor, en het klinkt als een flinke quality of life verbetering, dus ik ben nieuwsgierig (maar terughoudend) :)
Ik kwam het op Reddit tegen. Het is open source, dus je kan zelf kijken of je het vertrouwt of niet. Je credentials worden lokaal opgeslagen en alleen gebruikt om bij de API van F1TV te authenticeren.

Edit: het volgende wat ik wil proberen is om VLC te gebruiken i.p.v. MPV, aangezien VLC chromecast ondersteuning heeft. Hopelijk kan ik dan de stream naar mijn LG tv casten.

[ Voor 11% gewijzigd door Spollie op 13-07-2020 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
RobertMe schreef op maandag 6 juli 2020 @ 00:36:
Eigenlijk zou dus iemand (met tijd teveel) gewoon even een berg apps en website in elkaar moeten draaien die gewoon de API van F1TV scraped om de stream URLs op te halen en vervolgens gewoon toegang te geven. Dus hetzelfde als de Kodi addon, alleen dan "zonder Kodi". Meteen Chromecast support toevoegen, app voor Android TV en Apple TV en FOM gigantisch voor paal zetten.
Blijkbaar was er dus al iemand met tijd teveel :P
Spollie schreef op maandag 13 juli 2020 @ 11:12:
Gisteren voor het eerst gebruik gemaakt van f1viewer in plaats van de F1TV website. Grootste voordeel is dat de kwaliteit van de streams beter is. En omdat iedere stream in een aparte MPV-instance draait heb je meer controle over hoe je je schermen kunt indelen. Daarnaast zijn er uitgebreide configuratie-mogelijkheden om alles naar je smaak in te richten. Het bevalt mij tot nu toe prima, stukken beter dan die gare F1TV website.
An zich natuurlijk een goede aanvulling. F1TV website / app is uhm, prut. Kodi addon kan, zeker voor diegenen die Kodi toch al draaien, maar op PC vind ik het alsnog "mwah" (gebruik daar normaliter geen Kodi op). Maar er is dus een tweede alternatief bij, dat is wel fijn. Eens verder onderzoeken dan.

Bij MPV zou het me dan ook weer niks verbazen als je de live stream kunt pauzeren, kun je meteen meerdere streams/players gelijk zetten. Voordeel is dan dat main feed trager is, dus met die op TV (in mijn geval via Kodi op SHIELD) kan ik laptop erbij met onboard of driver tracker even laten pauzeren zodat die gelijk loopt met de main feed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Als F1TV werkt dan kijk ik het via Kodi (op mijn Nvidia Shield)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
EnigmA-X schreef op maandag 13 juli 2020 @ 11:36:
Ik heb ook uitgebreid zitten kijken op Ziggosport, omdat dit nu nog "per ongeluk" in mijn pakket zit bij Freedom Internet.

Vraag me wel af of ik me als enige heb zitten irriteren aan de versprekingen/missers van Mol en ook met name van de presentator in de studio, Rob Kamphues. In de nabeschouweing liet van Gameren twee twitter-berichtjes zien van Ferrari, waarin de eerste over de start ging en de tweede (6 minuten later) dat het afgelopen was.

Kamphues leek niet te begrijpen dat de tekst van de start "Lights Out" ging over het feit dat de race gestart was. Hij leek te suggereren dat hij dat begreep dat de lampjes bij Ferrari uitgegaan waren (ofzo).

Weet iemand hoe het commentaar is als je het pakketje via https://f1tv.formula1.com/en/ afneemt?
Ik antwoord maar even in het juiste topic.
Als je via F1TV kijkt is het Nederlandse commentaar gewoon dat van Ziggo. Alleen bij de derde vrije training is op Ziggo Olav & Jack en op F1TV wat ik gelezen heb Rick Winkelman. Echter kun je bij F1TV ook kiezen voor het Engelse commentaar van Sky krijgen, en dat is wel echt een stuk beter.

Overigens moet je je even inlezen, in bv dit topic, want F1TV heeft wel wat issues en kanttekeningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pierre schreef op maandag 13 juli 2020 @ 11:37:
Als F1TV werkt dan kijk ik het via Kodi (op mijn Nvidia Shield)
Hier ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Het loopt iets achter maar dat boeit me eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmA-X
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-09 11:01
RobertMe schreef op maandag 13 juli 2020 @ 11:40:
[...]

Ik antwoord maar even in het juiste topic.
Zojuist dit topic ook gevonden en zat al te graven, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Spollie schreef op maandag 13 juli 2020 @ 11:21:
Edit: het volgende wat ik wil proberen is om VLC te gebruiken i.p.v. MPV, aangezien VLC chromecast ondersteuning heeft. Hopelijk kan ik dan de stream naar mijn LG tv casten.
Volgens mij kun je naar een Chromecast gewoon een URL spelen om af te spelen. Lijkt mij dus logischer om vanaf die F1viewer direct de URL naar de Chromecast te sturen, dan de URL in VLC te openen, om VLC de URL naar Chromecast te laten sturen.

Want uiteindelijk stelt het denk ik allemaal niet zoveel voor. Je moet bij F1TV ophalen wat de URL van de stream is en die openen in een video player. Ik heb eigenlijk niet het idee dat er verder op de achtergrond veel gebeurd. Ja, via de website en app, die continu controleren of je nog bent ingelogd en daardoor de servers overbelast raken, maar de Kodi addon lijkt daar geen last van te hebben en dus potentieel die hele controle niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

RobertMe schreef op maandag 13 juli 2020 @ 11:46:
[...]

Volgens mij kun je naar een Chromecast gewoon een URL spelen om af te spelen. Lijkt mij dus logischer om vanaf die F1viewer direct de URL naar de Chromecast te sturen, dan de URL in VLC te openen, om VLC de URL naar Chromecast te laten sturen.

Want uiteindelijk stelt het denk ik allemaal niet zoveel voor. Je moet bij F1TV ophalen wat de URL van de stream is en die openen in een video player. Ik heb eigenlijk niet het idee dat er verder op de achtergrond veel gebeurd. Ja, via de website en app, die continu controleren of je nog bent ingelogd en daardoor de servers overbelast raken, maar de Kodi addon lijkt daar geen last van te hebben en dus potentieel die hele controle niet te doen.
Hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 16:01
Volgens mij kan je niet zomaar een URL naar een Chromecast sturen, je moet er ook een app voor hebben. Normaal gaat dit met de chromecast SDK, wat VLC waarschijnlijk zal doen.

Je hebt dus iets nodig dat een stream kan starten.

Zoiets zou ook kunnen: https://chromecast.link/ (die liften weer meer op chromecast support in je browser)

[ Voor 9% gewijzigd door GrooV op 13-07-2020 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwilightMalaise
  • Laatst online: 07-09 11:54
garriej schreef op maandag 13 juli 2020 @ 10:46:
[...]

Zodra de F1TV App er is voor appleTV ben zeg ik m'n ziggo sport abbo op :+
Dan kun je nog lang wachten denk ik. Op een vraag van iemand op Twitter gaven ze aan dat er nog geen ETA is voor de AppleTV (en dat roepen ze nu al zo'n twee jaar).

Maar waarom niet zoals iemand een stuk terug hier aangaf openen in een browser op een apple apparaat en dan airplay naar de appletv. Werkt bij mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Als ik het wist, zou ik het je zeggen :p Maar ik heb mijn Chromecast al een jaar of 3 niet gebruikt.
GrooV schreef op maandag 13 juli 2020 @ 12:15:
Volgens mij kan je niet zomaar een URL naar een Chromecast sturen, je moet er ook een app voor hebben. Normaal gaat dit met de chromecast SDK, wat VLC waarschijnlijk zal doen.

Je hebt dus iets nodig dat een stream kan starten.

Zoiets zou ook kunnen: https://chromecast.link/ (die liften weer meer op chromecast support in je browser)
Volgens mij zit er ook een hele domme, kale, videoplayer ingebakken. Maar dat durf ik niet meer met 100% zekerheid te zeggen.
TwilightMalaise schreef op maandag 13 juli 2020 @ 12:31:
Maar waarom niet zoals iemand een stuk terug hier aangaf openen in een browser op een apple apparaat en dan airplay naar de appletv. Werkt bij mij prima.
Doet Airplay niet altijd het beeld delen? Dan trek je dus de telefoon leeg doordat die video moet downloaden, en doorsturen naar de Aplle TV, maar dus ook doordat scherm continu aan moet staan.

Daar waar Chromecast wel tegen de Chromecast zegt "speel deze URL af, in die app". En de telefoon puur als afstandsbediening werkt en niet tussen alle videoverkeer in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Je kan ook Google Chrome gebruiken om te casten naar een chromecast. Werkt prima icm F1TV, je hebt alleen PC nodig.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwilightMalaise
  • Laatst online: 07-09 11:54
RobertMe schreef op maandag 13 juli 2020 @ 13:07:
[...]

[...]

Doet Airplay niet altijd het beeld delen? Dan trek je dus de telefoon leeg doordat die video moet downloaden, en doorsturen naar de Aplle TV, maar dus ook doordat scherm continu aan moet staan.

Daar waar Chromecast wel tegen de Chromecast zegt "speel deze URL af, in die app". En de telefoon puur als afstandsbediening werkt en niet tussen alle videoverkeer in zit.
Het scherm hoeft niet aan te staan. En je kunt kunt ook met andere browsertabs verder gaan (of ondertussen een spelletje spelen/andere app openen). De stream is dus alleen van de betreffende url, in dit geval f1tv, en geen synchrone weergave van iphone/ipad op de apple tv. Enige waar je wel op moet letten is dat je niet in een ander tab een filmpje gaat kijken, dan is je hele stream weg.
Maar goed, ik klik scherm uit en heb verder niet gekeken naar het batterijverbruik (van de ipad in dit geval), maar hij was zeker niet leeg na de volledige uitzending :)

Voorheen gebruikte ik iWebTV, maar sinds dit jaar werkt dit helaas niet meer met f1tv :(

Ik ben overigens door deze post op weg geholpen:
Blokker_1999 in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?"

[ Voor 10% gewijzigd door TwilightMalaise op 13-07-2020 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

M3rcury schreef op maandag 13 juli 2020 @ 14:31:
[...]

Je kan ook Google Chrome gebruiken om te casten naar een chromecast. Werkt prima icm F1TV, je hebt alleen PC nodig.
Zo deed ik het vorig jaar ook, dit jaar koppel ik gewoon de laptop aan de TV en speel het daar af. Moet je wel nog even in de driver de frequentie aanpassen, voor de TV want standaard staat die op 60 Hz en dat schokt een beetje. 50 Hz werkt goed, maar voor mijn gevoel is 25 Hz nog net iets vloeiender.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

RobertMe schreef op maandag 13 juli 2020 @ 11:34:

Bij MPV zou het me dan ook weer niks verbazen als je de live stream kunt pauzeren, kun je meteen meerdere streams/players gelijk zetten. Voordeel is dan dat main feed trager is, dus met die op TV (in mijn geval via Kodi op SHIELD) kan ik laptop erbij met onboard of driver tracker even laten pauzeren zodat die gelijk loopt met de main feed.
Yup, yup en yup. Toevallig (nou ja) ben ik twee weken geleden ook naar f1viewer geswitched omdat de officiele website aan het bokken was. f1viewer geeft mij een veel betere ervaring. De meeste problemen zitten in de website van F1TV, de achterliggende streaming servers worden door Amazon verzorgd en die hebben voor mij altijd gewerkt.

mpv is een superieure ervaring boven de website. Niet alleen kun je, zoals je al vermoedde, bufferen, pauseren en meerdere streams naast elkaar hebben, twee weken geleden had ik 4 picture-in-pictures actief naast de hoofdstream.

Daarnaast is de userinterface van MPV beter, terwijl de speler op de website enorm primitief is niet eens keyboard shortcuts heeft. Met MPV kan ik snel 10 sec terug springen om de actie nog een keer te bekijken. Als ik daarna weer synchroon met live wil komen kan ik weer vooruit springen, of de afspeelsnelheid tijdelijk verhogen.

Daarbij heb ik liever MPV de post-processing features van MPV om het input signaal op te krikken dan wat mijn TV er zelf van maakt.

Het enige probleem dat ik dusver ben tegengekomen (en ik weet niet of het aan f1viewer ligt of aan MPV of aan mijn configuratie) is dat het geluid uitvalt als ik de audio-track verander, en het komt niet meer terug tot ik de stream herstart. Gelukkig wil ik typische het Britse commentaar luisteren dat de default stream is, maar anders zou het lastiger kunnen zijn.

Ik ben zo tevreden dat ik er haast niet over durf te schrijven uit angst dat een of andere F1 jurist er lucht van krijgt en er problemen mee heeft. Voor duidelijkheid: ik betaal voor F1 en doe in mijn ogen niks verkeerd. Helaas ben ik van F1 gewend dat het enorme control-freaks zijn die liever niet samenwerken en alles als bedreiging zien.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:51
Ik kijk F1 via Ziggogo en de afgelopen race en nu ook weer met de vrije training loopt het geluid achter bij het beeld, wat erg opvalt en storend is bij onboard beelden.

Is de uitzending gewoon zo slecht of ligt dit op de een of andere manier aan de browser (Firefox)? Pre Chromium Edge werkt niet met Ziggogo en heb ik geen trek in andere browser, tenzij het 100% een Firefox ding is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Kun je met F1 TV nu ook PiP op MacOS? Zie dat Ziggo dit icm Safari wel voor elkaar heeft. Zou leuk zijn als je beiden op die manier in hoek kan verankeren :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Razkin schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:31:
Ik kijk F1 via Ziggogo en de afgelopen race en nu ook weer met de vrije training loopt het geluid achter bij het beeld, wat erg opvalt en storend is bij onboard beelden.

Is de uitzending gewoon zo slecht of ligt dit op de een of andere manier aan de browser (Firefox)? Pre Chromium Edge werkt niet met Ziggogo en heb ik geen trek in andere browser, tenzij het 100% een Firefox ding is.
En hoe werkt het met de native windows app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 12:20:
Dat moment dat je na ruim een jaar ontdekt dat F1TV een picture in picture mode heeft die je zelfs kan verplaatsen tussen meerdere beeldschermen en kan schalen. :$

[Afbeelding]
Ik schop je maar naar het juiste topic ;) Maar lijkt mij redelijk nieuw? Eerst hadden ze wel die "battle mode" waarbij je twee players boven elkaar kreeg. Maar die PiP heb ik nog nooit gezien.

Maar lijkt mij dat de beelden dan nog steeds niet gelijk lopen? Dan vind ik de oplossing van @CAPSLOCK2000 hierboven beter. Met MPV afspelen waarbij je ze kunt pauzeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:05
Ik stoor mij heel erg aan het zoomed in camera werk, het lijkt steeds erger te worden. Dan volg je een auto tijdens een snel rondje, maar alle camera's staan zo ver ingezoomed dat je niet eens de hele auto kan zien, laat staan hoe ze een bocht aanvallen, welke lijn ze rijden, en totaal geen gevoel van snelheid... Zou dat allemaal om de sponsors gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:57

pinda powerrr

Slow down...

RobertMe schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 12:24:
[...]

Ik schop je maar naar het juiste topic ;) Maar lijkt mij redelijk nieuw? Eerst hadden ze wel die "battle mode" waarbij je twee players boven elkaar kreeg. Maar die PiP heb ik nog nooit gezien.

Maar lijkt mij dat de beelden dan nog steeds niet gelijk lopen? Dan vind ik de oplossing van @CAPSLOCK2000 hierboven beter. Met MPV afspelen waarbij je ze kunt pauzeren.
Is dat in de normale browser, of in de app?

In de browser snap ik niet waar en hoe ik dat kan activeren.

EDIT: Dankzij @LoeWn gelukt!

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
de F1viewer werkt bij mij niet met die MPV player. krijg een 403 error :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:54
Bij mij kraakte het geluid en haperde het beeld contestant tijdens de ziggo uitzending. Andere kanalen gecheckt maar daar was alles gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:44
Nog meer mensen die last hadden van het bufferen via de Ziggo app in combinatie met een Chromecast?
Is het een hele tijd goed gegaan begint het gezeik weer.
Dat ze de app maar eens officieel open gooien ongeacht waar vandaan je kijkt.
Of nog liever dat F1 de app aanpast zodat je die kan gebruiken met een Chromecast.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakOverflow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 15:03

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

Ad de Jong schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 17:03:
Nog meer mensen die last hadden van het bufferen via de Ziggo app in combinatie met een Chromecast?
Is het een hele tijd goed gegaan begint het gezeik weer.
Dat ze de app maar eens officieel open gooien ongeacht waar vandaan je kijkt.
Of nog liever dat F1 de app aanpast zodat je die kan gebruiken met een Chromecast.
Ik keek niet via de ChromeCast, maar via ZiggoGo, en het bufferen was ook daar een probleem. Het blijft toch jammer..

Weddings are basically funerals with cake.

Pagina: 1 ... 61 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien. :)
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html