Ben benieuwd of de stream het deze keer wel doet bij de start. Voor de zekerheid nu al ruim van tevoren een backup-stream aangezwengeld.
O God.. de eerste buffers waren er al.. blijf het alsjeblieft gewoon doen.
sinds ik puur direct cast vanaf de pc naar de chromecast heb ik eigenlijk weinig problemen meer met f1tv.
nu heel snel een stukje ongeverfd en ongelakt wilgenhout zoeken om het af te kloppen.
nu heel snel een stukje ongeverfd en ongelakt wilgenhout zoeken om het af te kloppen.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Feed is super strak, vorige keer ook op wat kleine buffers bij de start na en geen commentaar tot intro (nu dus weer, blijkbaar nieuwe normaal, was soms vreemd met Sky filmpjes e.d. er tussendoor).
Vorige race lag de F1TVpro feed voor bijna iedereen volledig plat tijdens de start (vandaar ook weer de refund). Nu hopelijk weer ok.KenVerburg schreef op zondag 23 juni 2019 @ 15:06:
Feed is super strak, vorige keer ook op wat kleine buffers bij de start na en geen commentaar tot intro (nu dus weer, blijkbaar nieuwe normaal, was soms vreemd met Sky filmpjes e.d. er tussendoor).
hopelijk blijft F1TV werken.. buffers.. zucht
Ik denk dat er nu genoeg leden een volledige refund hebben aangevraagd op F1TV Pro, want op een paar stutters na, heb ik een nagenoeg perfecte kijkervaring vandaag. Geen buffering of iets anders wat op een overbezetting lijkt van de dienst. Zo moet het zijn, maar het is des te meer onverwacht.
ik heb inmiddels 6-7 keer een buffering gehad waarbij die meerdere seconden stil stond. en af en toe gaan op de extra streams (data/tracker/ver cockpit) blokkerig.KrazyJay schreef op zondag 23 juni 2019 @ 16:05:
Ik denk dat er nu genoeg leden een volledige refund hebben aangevraagd op F1TV Pro, want op een paar stutters na, heb ik een nagenoeg perfecte kijkervaring vandaag. Geen buffering of iets anders wat op een overbezetting lijkt van de dienst. Zo moet het zijn, maar het is des te meer onverwacht.
Het is weer een redelijk stabiele feed.
Maar dit heeft misschien niet te maken met kwaliteit van de dienst.. maar het feit dat heel veel mensen van het weer aan het genieten is. (ochtend races zijn altijd perfect geweest namelijk)
Nergens last van gehad afgelopen zondag met F1 TV
[ Voor 11% gewijzigd door GrooV op 24-06-2019 11:57 ]
Ik keek het op mijn laptop en daar geen enkele storing of buffer meegemaakt.
Ik zie het antwoord op de officiële site, maar lees o.a. op Reddit veel tegenstrijdige verhalen. Is de F2 en F3 nu ook al inbegrepen in F1TV?
En het is niet mogelijk om de race feed op je laptop/tv te kijken en een onboard aan te zetten op je iPad? Daarvoor zijn dan alleen live timings of een track map beschikbaar?
En het is niet mogelijk om de race feed op je laptop/tv te kijken en een onboard aan te zetten op je iPad? Daarvoor zijn dan alleen live timings of een track map beschikbaar?
[ Voor 108% gewijzigd door Divak op 25-06-2019 17:05 ]
Ja, bij mij zitten die er in elk geval in, als ik nu terug kijk in het archief van Frankrijk.Divak schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 17:02:
Ik zie het antwoord op de officiële site, maar lees o.a. op Reddit veel tegenstrijdige verhalen. Is de F2 en F3 nu ook al inbegrepen in F1TV?
F2 zat er ook live in, afgelopen weekend gekeken; F3 dan waarschijnlijk ook, maar dat heb ik nog niet gekeken.
Ik heb geen IPad - maar waarom zou dat niet gaan? Is er een beperking van maar 1 video stream oid?
F3 en F2 is gewoon live te bekijken (tenminste als de service werkt
)
Volgens mij wordt de Porsche Supercup ook live uitgezonden, maar dat weet ik niet zeker.
Volgens mij wordt de Porsche Supercup ook live uitgezonden, maar dat weet ik niet zeker.
[ Voor 39% gewijzigd door JohanKupers op 25-06-2019 17:16 ]
⛔ Trackers of betalen ⛔
Overigens heb ik een vergoeding gekregen van ongeveer 4 euro. Zat net even naar mn cc rek te kijken.
F2 kon ik ook kijken afgelopen weekend
[ Voor 17% gewijzigd door Jasphur op 25-06-2019 17:18 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat is de vergoeding van Canada. Ben benieuwd of het komend weekend ook blijft werken. Meestal wordt een goed weekend opgevolgd met een slecht weekend.Jasphur schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 17:18:
Overigens heb ik een vergoeding gekregen van ongeveer 4 euro. Zat net even naar mn cc rek te kijken.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Zijn er mensen die daadwerkelijk kijken in de Ziggo Dome de komende week? Ik heb gratis kaarten gekregen ervoor vandaag. Een maatje heb ik gevraagd eerder maar vandaag las hij het en reageerde er niet op. Dus kijken of ik iemand kan vinden die naar de viewing party wil gaan.
Ik heb F1TV aangeschaft sinds gisteren, ik heb wat door het archief zitten bladeren maar ik ben echt niet onder de indruk van de snelheid van het laden van de website en de videos. De videos blijven ook regelmatig hangen, vastlopers, laden niet meer, dan moet de hele pagina ververst worden.
Als dat al zo moeilijk gaat tijdens een race highlights video van 11 minuten die ergens op de server staat, ben ik benieuwd hoe het dit weekend gaat
Als dat al zo moeilijk gaat tijdens een race highlights video van 11 minuten die ergens op de server staat, ben ik benieuwd hoe het dit weekend gaat
Pro tip: Zorg er voor dat je een alternatieve manier om de race te kijken achter de hand hebtDivak schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 08:27:
Ik heb F1TV aangeschaft sinds gisteren, ik heb wat door het archief zitten bladeren maar ik ben echt niet onder de indruk van de snelheid van het laden van de website en de videos. De videos blijven ook regelmatig hangen, vastlopers, laden niet meer, dan moet de hele pagina ververst worden.
Ja die is er gelukkig wel! Iin eerste instantie dient F1TV als 2e stream naast de normale televisie (voor onboard, pitlane, enz). Na alle verhalen van de afgelopen 2 jaar durf ik het nog lang niet aanJordy8 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 08:28:
[...]
Pro tip: Zorg er voor dat je een alternatieve manier om de race te kijken achter de hand hebt
En weer hea, Ziggo Sport die een of andere vage voetbalwedstrijd gaat uitzenden ipv FP3
Wat een nepperij, eerst reclame maken dat dit jaar ook de vrije trainingen te kijken zijn op het vrije Ziggo Sport kanaal, maar het daadwerkelijk uitzenden, ho maar!
Wat een nepperij, eerst reclame maken dat dit jaar ook de vrije trainingen te kijken zijn op het vrije Ziggo Sport kanaal, maar het daadwerkelijk uitzenden, ho maar!
Pffft...... zowat 2 minuten delay op Data kanaal tov Live kanaal in de F1TV app
[ Voor 3% gewijzigd door Montoya200x op 29-06-2019 15:29 ]
Hmm, ik dacht even de kwalificatie terug te kijken met F1TV pro, maar is die nog niet beschikbaar? Ik dacht dat die direct na afloop beschikbaar zijn?
grrrr ik wil de replay kijken op f1tv, is er geen engels bij. Ik ga wel weer naar reddit zoeken naar een stream 
@Harrie Hij is er wel, ik heb hem net gekeken
. Het is alleen een hele kleine knop (F2 event erboven en de FP3 en FP2 herhalingen eronder zijn grote velden met een mooi screenshot, Q replay lijkt wat verstopt)
@Harrie Hij is er wel, ik heb hem net gekeken
[ Voor 48% gewijzigd door JvS op 29-06-2019 17:40 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
F1TV kan nog een hoop leren. Kan in de viewer niet klikken in het scherm om te pauzeren, of dubbelklikken voor full screen.. dat zijn toch basis features van een speler.
Als je via Ziggo GO kijkt kun je pauzeren, of als je 10 minuten te laat bent kan je vanaf het begin starten.. echt vreemd. Nu ook met de F2 race, je kan hem niet eens van het begin kijken en ik moest verplicht vanaf ronde 27 kijken.. en buffering is nog steeds veel te veel.
Als je via Ziggo GO kijkt kun je pauzeren, of als je 10 minuten te laat bent kan je vanaf het begin starten.. echt vreemd. Nu ook met de F2 race, je kan hem niet eens van het begin kijken en ik moest verplicht vanaf ronde 27 kijken.. en buffering is nog steeds veel te veel.
Hmm, nu staat hij groot van boven in de Android app. Naja, ik heb het nu al via Ziggo GO gekeken, maar dan is het ook met Nederlands commentaar...JvS schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:37:
grrrr ik wil de replay kijken op f1tv, is er geen engels bij. Ik ga wel weer naar reddit zoeken naar een stream
@Harrie Hij is er wel, ik heb hem net gekeken. Het is alleen een hele kleine knop (F2 event erboven en de FP3 en FP2 herhalingen eronder zijn grote velden met een mooi screenshot, Q replay lijkt wat verstopt)
Ja op FT1v dus ook. Was voor het eerst in twee jaar dat ik Olav weer eens hoorde.
Hij snapt in elk geval de timing tabel niet (die is ook wel kut qua design in de F1 graphics, maar van een pro mag je wel verwachten dat ie dat inmiddels door heeft) want hij zei op een gegeven moment elke keer de tijd van de positie erboven (einde Q1).
Hij snapt in elk geval de timing tabel niet (die is ook wel kut qua design in de F1 graphics, maar van een pro mag je wel verwachten dat ie dat inmiddels door heeft) want hij zei op een gegeven moment elke keer de tijd van de positie erboven (einde Q1).
Inderdaad, de eerste keer zag ik het ook verkeerd, maar Olaf bleef het consequent fout doenJvS schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 18:30:
Ja op FT1v dus ook. Was voor het eerst in twee jaar dat ik Olav weer eens hoorde.
en we hadden buffer op alle streams...
alle streams hebben regelmatig een buffer moment. Maar het is een stuk beter bij F1TV dan afgelopen weken.
en nu al 3x gebuffert voor 3-4 seconden
alle streams hebben regelmatig een buffer moment. Maar het is een stuk beter bij F1TV dan afgelopen weken.
en nu al 3x gebuffert voor 3-4 seconden
[ Voor 13% gewijzigd door demonic op 30-06-2019 15:34 ]
Geen enkel probleem vandaag met F1TV. Ik heb nu wel de laptop aan de TV gehangen in plaats van tabblad streamen naar de Chromecast.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Beetje offtopic... maar zn overwiwnning is hij kwijt ( 5 seconden straf )
Blijkt een Hoax te zijn ( het bericht wat gepubliceerd werd )
Blijkt een Hoax te zijn ( het bericht wat gepubliceerd werd )
[ Voor 32% gewijzigd door GertJan2012 op 30-06-2019 18:43 ]
Hier ook geen F1TV probleem hier. (gelukkig niet, race van het jaar!)
Maar ik had wel een issue waar ik niet omheen kan en ik kan ook de oplossing niet op f1tv vinden (duh!). Ik kijk op de laptop en dan heb ik VER onboard ernaast (iOS app) met 1 oortje in luister ik dan naar de TeamRadio terwijl de laptop het normale commentaar laat horen.
Vandaag liep de iOS app iets achter. En na herstarten app, switchen tussen verschillende onboard enz enz bleef het maar hetzelfde het beeld bij VER liep achter op het normale beeld. Nou lopen ze nooit precies synchroon, maar als VER stapels auto's inhaalt dan is het wel erg irritant. Wat er dus nu gebeurde: Ik herstart de app om weer "live" te komen, maar ik kom terug bij het achterlopende beeld, dus waar ik gebleven was.
Mijn vraag: Hoe kun je F1TV "resetten" zodat hij weer op nieuw aansluit bij het "live" beeld?
(Ik heb uitloggen / inloggen niet geprobeerd bedenk ik nu).
Ik heb het vandaag opgelost door op het laptopscherm naar VER onboard te gaan en het commentaar op de iOS app te luisteren.
Maar ik had wel een issue waar ik niet omheen kan en ik kan ook de oplossing niet op f1tv vinden (duh!). Ik kijk op de laptop en dan heb ik VER onboard ernaast (iOS app) met 1 oortje in luister ik dan naar de TeamRadio terwijl de laptop het normale commentaar laat horen.
Vandaag liep de iOS app iets achter. En na herstarten app, switchen tussen verschillende onboard enz enz bleef het maar hetzelfde het beeld bij VER liep achter op het normale beeld. Nou lopen ze nooit precies synchroon, maar als VER stapels auto's inhaalt dan is het wel erg irritant. Wat er dus nu gebeurde: Ik herstart de app om weer "live" te komen, maar ik kom terug bij het achterlopende beeld, dus waar ik gebleven was.
Mijn vraag: Hoe kun je F1TV "resetten" zodat hij weer op nieuw aansluit bij het "live" beeld?
Ik heb het vandaag opgelost door op het laptopscherm naar VER onboard te gaan en het commentaar op de iOS app te luisteren.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
cache verwijderen. Maar dat werkt somsvliegnerd schreef op zondag 30 juni 2019 @ 18:44:
[...]

het is gewoon geluk hebben, en tijdens de race wil ik niet te veel kloten... als ze nu gewoon een pauze knop op de stream hadden

Hoeveel delay zit er met F1 TV op normale uitzending?
tov. ziggo go (browser) ongeveer seconden of 4-5.JipGemser schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:41:
Hoeveel delay zit er met F1 TV op normale uitzending?
Dus dat is op de live feed ongeveer 30-40 seconden?demonic schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:42:
[...]
tov. ziggo go (browser) ongeveer seconden of 4-5.
oprecht geen idee... ik kijk niet op de TV met analoog signaalJipGemser schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:07:
[...]
Dus dat is op de live feed ongeveer 30-40 seconden?
(zet m'n quote even in dit draadje)Verwijderd schreef op maandag 1 juli 2019 @ 08:51:
Alleen jammer van die hysterisch krijsende Sky gasten. Enthousiasme?! Prima, maar overdrijven is ook een kunt
Helemaal mee eens. Iedereen was de afgelopen jaren zo lyrisch over het Sky commentaar. Nu met F1 TV ook de optie om het te selecteren maar was daar snel klaar mee. Wat een geschreeuw en gekrijs.
En ze missen met hun tweeën net zoveel als Olav in z'n eentje. Enige verschil is dat Olav het (omdat hij druk is) soms mist, terwijl de niet-pratende commentator bij Sky het in de regel wel ziet, maar er niet tussen komt bij de krijsende wel 'pratende' collega.
Dan heb ik liever de relatieve rust van Olav.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Grappig om te lezen hoeveel verschillende smaken er zijn.. Ik heb echt niks gemerkt van krijsen op Sky en hoor dat commentaar dan ook veel liever dan dat van Ziggo. Vorige week heb ik noodgedwongen Olav weer even geprobeerd maar was juist daar na 15 minuten wel weer klaar mee. Ik vind het Sky commentaar echt een verademing. Wat ik verder begreep uit het race topic is dat er in de ziggo studio wederom een aardige max-circle-jerk aan de gang was. Blij dat ik dat gemist heb in iedergeval. Gewoon objectief commentaar, ook tav Hamilton, met kunde en ervaring. Ja, ze maken ook wel eens een foutje maar schromen niet dat toe te geven en zich te verbeteren. Daar schort het bij Olav nog wel eens aan.
Dat betekent, stam + t .
We gaan weer beginnen
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Sorry hoor, even ranten. We betalen allemaal grof geld maar ze kunnen nog steeds geen normale player maken met basic functies. Zoveel vastlopers, zelfs bij random vrije training replays. Moet de pagina soms meerdere keren verversen... Gruwelijk irritant.
Die Bleekemolen is echt niet goed wijs. Nooit meer uitnodigen, wat een onzin kraamt hij uit.
Ik heb werkelijk waar nooit issues ermee.Divak schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 21:29:
Sorry hoor, even ranten. We betalen allemaal grof geld maar ze kunnen nog steeds geen normale player maken met basic functies. Zoveel vastlopers, zelfs bij random vrije training replays. Moet de pagina soms meerdere keren verversen... Gruwelijk irritant.
NotSoSteady schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 22:49:
Die Bleekemolen is echt niet goed wijs. Nooit meer uitnodigen, wat een onzin kraamt hij uit.

Grof geld? Heb je een Sky abbo?Divak schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 21:29:
Fact free discussiëren is erg hip tegenwoordigNotSoSteady schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 22:49:
[ Voor 24% gewijzigd door YakuzA op 12-07-2019 23:47 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dag mensen,
Ik ga over een weekje drie weken naar Madagascar alleen zijn er in die periode twee races die ik natuurlijk niet wil missen.
Nu zat ik te denken aan een VPN zodat ik het gewoon via Ziggo kan kijken.
Welke zouden jullie mij aanraden?
Ik ga over een weekje drie weken naar Madagascar alleen zijn er in die periode twee races die ik natuurlijk niet wil missen.
Nu zat ik te denken aan een VPN zodat ik het gewoon via Ziggo kan kijken.
Welke zouden jullie mij aanraden?
Waarom kan ik de race zelf niet vinden in de F1 tv app? Alle practice runs staan er en bovenaan staat de Porsche supercup. Ik heb een pro abonnement.
<Zinloze tekst hier>
Omdat de uitzending nog niet is gestart?
Vandaag voor het eerst proberen de race te casten via F1TV en een 3rd party casting app naar mijn Chromecast. Ben benieuwd!
De F3 race als test deed het prima
.
De F3 race als test deed het prima
[ Voor 14% gewijzigd door StealthyPeanut op 14-07-2019 13:31 ]
Ik gebruik gewoon chrome. en dan de video chromecasten .StealthyPeanut schreef op zondag 14 juli 2019 @ 13:31:
Vandaag voor het eerst proberen de race te casten via F1TV en een 3rd party casting app naar mijn Chromecast. Ben benieuwd!
De F3 race als test deed het prima.
Op de normale manier casten lukt niet bij mij. Niet in de browser of in de app. Maar nu wel via die andere app.demonic schreef op zondag 14 juli 2019 @ 13:36:
[...]
Ik gebruik gewoon chrome. en dan de video chromecasten .
Ligt het aan mij of hebben we op f1tv alleen maar omgevingsgeluid in alle te kiezen talen?
(of hebben alle zenders u reclame)
[ Voor 16% gewijzigd door JvS op 14-07-2019 15:05 ]
Hier ook alleen omgevingsgeluidJvS schreef op zondag 14 juli 2019 @ 15:03:
Ligt het aan mij of hebben we op f1tv alleen maar omgevingsgeluid in alle te kiezen talen?
Check, geluid
[ Voor 3% gewijzigd door Henri. op 14-07-2019 15:07 ]
Dat is normaal. Commentaar begint pas tijdens de race.JvS schreef op zondag 14 juli 2019 @ 15:03:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Deze race werkte F1TV overigens perfect
Vorige race ook al, nu hopen dat ze het volhouden.JvS schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:25:
⛔ Trackers of betalen ⛔
"Some say F1TV only works well if the races are interesting"
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Bij mij werkt F1TV de afgelopen paar races volledig probleemloos. Mocht ook wel eens.
Casten vanuit Chrome gaat ook prima, alleen krijgt m'n laptop het er maar warm van elke keer. Nu de stabiliteit een beetje op orde lijkt hoop ik dat ze zich snel kunnen richten op uitbreidingen zoals native casten of AppleTV/AndroidTV apps. En wellicht terugspoelen tijdens de race. De replay staat minuten na de finish al volledig op de site, dus zou moeten kunnen lijkt me.
Casten vanuit Chrome gaat ook prima, alleen krijgt m'n laptop het er maar warm van elke keer. Nu de stabiliteit een beetje op orde lijkt hoop ik dat ze zich snel kunnen richten op uitbreidingen zoals native casten of AppleTV/AndroidTV apps. En wellicht terugspoelen tijdens de race. De replay staat minuten na de finish al volledig op de site, dus zou moeten kunnen lijkt me.
[ Voor 17% gewijzigd door Tralapo op 14-07-2019 22:59 ]
Als aanvulling op de post van @Rivanov. Het is uiteraard niet letterlijk "tijdens de race" maar wat ik heb gemerkt steeds tijdens de intro. Dus vanaf het moment dat de F1 theme music speelt, de coureurs langs komen, en vervolgens de intro van het circuit etc. "Vroeguh", voor zover daarover valt te spreken, had je wel al meteen het commentaar van bv Sky. Voordeel daarvan was dat je bv Martins gridwalk nog meekreeg. Nadeel was dat je niet zag wat Martin deed. En zeker met Sky audio vanaf half (dus 40 minuten voor start race) is/was er nog wel eens kans dat Sky nog even een korte reportage/pre-recorded interview/... erdoor duwde (mogelijk dat dat deze keer de hot lap met Norris was, alhoewel ik dat niet 100% zeker weet of dat na 14:30 is uitgezonden of net ervoor).JvS schreef op zondag 14 juli 2019 @ 15:03:
Overigens ook hier niet veel te klagen. Alhoewel ook vandaag wel weer een aantal keer de kwaliteit even terug viel (voor een seconde of 5 zoiets).
Sinds uhm, Canada?, lijkt het nu dus (goed) te werken. Maar van de andere kant waren dat dan ook maar 3 races.
Klopt, sinds een aantal races (3 of 4) begint het commentaar in alle talen pas na de F1 tune. Op Twitter gaf F1Help aan dat het nieuwe policy is en dus zo hoort. Inderdaad jammer.
Hoe ruk het product af en toe ook is, heb veel respect voor de mensen van @F1Help op Twitter. Geven reactie op alles en iedereen en ook vrijwel altijd binnen minuten.
Hoe ruk het product af en toe ook is, heb veel respect voor de mensen van @F1Help op Twitter. Geven reactie op alles en iedereen en ook vrijwel altijd binnen minuten.
[ Voor 76% gewijzigd door Tralapo op 14-07-2019 23:20 ]
Fijn, op vakantie in New York en F1TV Pro werkt hier prima. Ziggo natuurlijk niet, maar zo kan ik toch quali en race prima volgen.
9am is ook een prima tijd voor ontbijt met F1.
F1 kijken in Amerika is inderdaad top. Vorig jaar en jaar ervoor was ik ook op vakantie in Amerika en kon mooi tijdens ontbijt de race kijken. Mooi begin van de dag.Bardu schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 14:50:
Fijn, op vakantie in New York en F1TV Pro werkt hier prima. Ziggo natuurlijk niet, maar zo kan ik toch quali en race prima volgen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Waarom Ziggo niet? Geen Ziggo abbo of doet het gewoon niet in de VS?Bardu schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 14:50:
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
regiolock. Kan je met slim VPN'en wel omheen werken, maar buiten de EU kan je geen ziggo kijken.MeNTaL_TO schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 16:38:
[...]
Waarom Ziggo niet? Geen Ziggo abbo of doet het gewoon niet in de VS?
Er begint mij de laatste tijd iets op te vallen aan de beelden wat mij nog niet eerder de wenkbrauwen deed fronsen. Vandaag ook weer tijdens de kwalificatie. Het beeld is soms overdreven horizontaal uitgerekt, zoals vroeger een 4/3 beeld uitgesmeerd werd op een 16/9 breedbeeld TV. Dat laten ze alleen vanaf sommige camera's op bepaalde plekken op de baan zo zien? Is dit nu een Ziggo ding of is dit iets wat door FIA zo wordt geregeld?
Zien jullie dat ook of is dit een lokaal issue (waar ik dan niets aan kan veranderen)? Beeldinstellingen staan goed ingesteld, het is ook maar bij bepaalde camera-shots het geval.
Zien jullie dat ook of is dit een lokaal issue (waar ik dan niets aan kan veranderen)? Beeldinstellingen staan goed ingesteld, het is ook maar bij bepaalde camera-shots het geval.
Testing, one, two ...
Klopt. Maar met f1tv nu geen gedoe met VPN. Prima zo!JvS schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 16:40:
[...]
regiolock. Kan je met slim VPN'en wel omheen werken, maar buiten de EU kan je geen ziggo kijken.
Een screenshout zou helpen. Ik kijk geen ziggo en dit is mij niet opgevallen.hardware-lover schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 17:09:
Er begint mij de laatste tijd iets op te vallen aan de beelden wat mij nog niet eerder de wenkbrauwen deed fronsen. Vandaag ook weer tijdens de kwalificatie. Het beeld is soms overdreven horizontaal uitgerekt, zoals vroeger een 4/3 beeld uitgesmeerd werd op een 16/9 breedbeeld TV. Dat laten ze alleen vanaf sommige camera's op bepaalde plekken op de baan zo zien? Is dit nu een Ziggo ding of is dit iets wat door FIA zo wordt geregeld?
Er wordt gewerkt aan Chromecast ondersteuning!
https://twitter.com/arfman2/status/1155101098144935941?s=20
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Top als dat vanaf mobiel kan inderdaad. Met laptop kon het uiteraard via chrome browser zelf.Arfman schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 19:47:
.
[ Voor 90% gewijzigd door Baldertt op 28-07-2019 16:13 . Reden: Verkeerde topic ]
Ik heb helaas halverwege toch een stream op gezet, de F1TV haperde teveel.JvS schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:25:
Ze werken ook al sinds heel lang aan 50fps. Ik zou niet op al te snelle innovatie hopen..Arfman schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 19:47:
Vandaag een hele race en voorbeschouwing zonder 1 enkele hapering. Geen seconde zelfsDacuuu schreef op zondag 28 juli 2019 @ 16:16:
Knalt bij jullie de Ziggo stream er ook regelmatig uit? Hier wel.. Ziggo stream op de Chromecast 2.
Casten rechtstreeks via Philips tv (ingebouwde chromecast/android tv)
Wat een wedstrijd. En, zoals vanaf het begint van de lancering van f1tv, liep het als een zonnetje.
De afgelopen 3 races ook zonder problemen kunnen zien bij F1TV, hou vol zou ik tegen hun willen zeggen.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Even een vraag mbt F1TV Pro. Is het mogelijk om bijvoorbeeld met je laptop een stream open te zetten en tegelijkertijd op een tablet een onboard-stream én ook nog de livetiming? Of zitten er bepaalde limitaties aan?Tylen schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:39:
Wat een wedstrijd. En, zoals vanaf het begint van de lancering van f1tv, liep het als een zonnetje.
Dit kan wel, maar 100% synchroon zullen ze niet lopen, dat is inherent aan streamen. Ze moeten wel allemaal op het zelfde netwerk zitten.Aardappelbakker schreef op maandag 29 juli 2019 @ 13:47:
[...]
Even een vraag mbt F1TV Pro. Is het mogelijk om bijvoorbeeld met je laptop een stream open te zetten en tegelijkertijd op een tablet een onboard-stream én ook nog de livetiming? Of zitten er bepaalde limitaties aan?
Dat snap ik. Thanks! Zit namelijk sterk te twijfelen om Ziggo Sport Go op te zeggen en over te gaan naar F1TV pro.iAdema schreef op maandag 29 juli 2019 @ 13:49:
[...]
Dit kan wel, maar 100% synchroon zullen ze niet lopen, dat is inherent aan streamen. Ze moeten wel allemaal op het zelfde netwerk zitten.
Heb nu F1TV Access en kan je naderhand alle replays zien, inclusief onboards. Lijkt me toch wel gaaf dat live mee te krijgen
Kan ik ergens (of binnenkort) de hele race van Duitsland met het liefst SKY commentaar, ergens makkelijk terug zien?
Heb wel Ziggo sport maar kan het niet zo vinden waar ik t moet terug kijken..
Na wat opstartproblemen, moet ik echt zeggen dat de kwaliteit van streamen met F1TV mij enorm vrolijk stemt. Nooit meer uitval tijdens de race, goede kwaliteit en gewoon SKY commentaar.
En dat voor een paar euro per maand. Prima en dubbel en dwars het geld waard. Samen met terugkijken van alle sessies, races en historische racers, maakt het een prima platform.
In combinatie met de live timing van de F1 app, was het gisteren gewoon genieten geblazen.
Het enige wat ik nog mis: Casten in-app. Nu ope ik gewoon de app op mijn Shield of ik sluit voor de stabiliteit maar gewoon een HDMI kabel aan vanaf mijn laptop naar mijn tv. Prima te doen, 1 x per 2 weken. Maar liever gewoon casten.
En dat voor een paar euro per maand. Prima en dubbel en dwars het geld waard. Samen met terugkijken van alle sessies, races en historische racers, maakt het een prima platform.
In combinatie met de live timing van de F1 app, was het gisteren gewoon genieten geblazen.
Het enige wat ik nog mis: Casten in-app. Nu ope ik gewoon de app op mijn Shield of ik sluit voor de stabiliteit maar gewoon een HDMI kabel aan vanaf mijn laptop naar mijn tv. Prima te doen, 1 x per 2 weken. Maar liever gewoon casten.
Vooral de schermen (ben even de nama kwijt) versie.is wel leuk, je hebt een andere commentator, en zie je op het hoofdscherm de "normale" regie, en in de 2 kleintjes, onboards/pits etc...Aardappelbakker schreef op maandag 29 juli 2019 @ 13:57:
[...]
Dat snap ik. Thanks! Zit namelijk sterk te twijfelen om Ziggo Sport Go op te zeggen en over te gaan naar F1TV pro.
Heb nu F1TV Access en kan je naderhand alle replays zien, inclusief onboards. Lijkt me toch wel gaaf dat live mee te krijgen
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
NVM, blijkt niet te mogen. Al was het de eerste hit op google en kan ik me niet voorstellen dat de F1 er niet achteraan gaat dan.poor Leno schreef op maandag 29 juli 2019 @ 14:58:
Kan ik ergens (of binnenkort) de hele race van Duitsland met het liefst SKY commentaar, ergens makkelijk terug zien?
[ Voor 24% gewijzigd door Waah op 29-07-2019 18:56 ]
Even over de F1TV site.. Ik heb sinds dit weekend dat de stream crashed in Chrome na een bepaalde tijd. Gezien in alle sessies afgelopen weekend. Ik draai het gewoon in een browser en dan met HDMI vanaf de laptop naar de TV, maar op een gegeven moment krijg ik "Oh, snap" in het window. F5 her-initialiseert de stream en dan werkt het weer. Hebben meer mensen daar last van?
Klopt. En het irritante is: je kan de live streams niet pauzeren zoals je met de ziggo streams wel kon. Dat maakt dat je ze ook niet handmatig kan synchroniseren. De live timing wel trouwens.iAdema schreef op maandag 29 juli 2019 @ 13:49:
[...]
Dit kan wel, maar 100% synchroon zullen ze niet lopen, dat is inherent aan streamen. Ze moeten wel allemaal op het zelfde netwerk zitten.
[ Voor 37% gewijzigd door ATS op 29-07-2019 15:17 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
F1TV, het Acces abbo is genoeg om terug te kunnen kijken.poor Leno schreef op maandag 29 juli 2019 @ 14:58:
Met chrome (en ook vivaldi) kan je ook het hele tabblad casten. of alleen de video. Dit zou volgens mij gewoon moeten werkenStealthyPeanut schreef op maandag 29 juli 2019 @ 15:08:
Pitlane (Cam)Illegal_Alien schreef op maandag 29 juli 2019 @ 15:09:
[...]
Vooral de schermen (ben even de nama kwijt) versie.is wel leuk, je hebt een andere commentator, en zie je op het hoofdscherm de "normale" regie, en in de 2 kleintjes, onboards/pits etc...
Nee, nog nooit gehad. Kan het zijn dat je geheugen misschein vol loopt ofzo?ATS schreef op maandag 29 juli 2019 @ 15:14:
Even over de F1TV site.. Ik heb sinds dit weekend dat de stream crashed in Chrome na een bepaalde tijd. Gezien in alle sessies afgelopen weekend. Ik draai het gewoon in een browser en dan met HDMI vanaf de laptop naar de TV, maar op een gegeven moment krijg ik "Oh, snap" in het window. F5 her-initialiseert de stream en dan werkt het weer. Hebben meer mensen daar last van?
Heb je het ook met niet live kijken?
Ja, zelfde issue. Het zou kunnen, maar dit was de eerste keer dat dat gebeurde. Veel problemen gezien, maar deze nog niet.demonic schreef op maandag 29 juli 2019 @ 16:53:
Nee, nog nooit gehad. Kan het zijn dat je geheugen misschein vol loopt ofzo?
Heb je het ook met niet live kijken?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Yes heb ik ook last van. Nog geen moeite ingestoken. Het werkt elke keer wel 30minuten ofzo.ATS schreef op maandag 29 juli 2019 @ 15:14:
Ik vind het voldoende stabiel om het samen op te hebben staan. Live timing liep 10 seconden voor, maar die gebruik ik toch met name om te kijken wie op welke banden rijdt, wanneer pitstops gemaakt worden, of tussentijden sneller zijn. Het is wel redelijk acceptabel en in totaal een erg leuke toevoeging.iAdema schreef op maandag 29 juli 2019 @ 13:49:
[...]
Ik vind de graphics ook erg leuk.
Bij mij gaat het nu ook al twee/drie races goed met het streamen in Chrome en casten naar de chromecast. Moet er wel bij zeggen dat ik dan mn laptop even aan de kabel leg ipv wifi.
Heb voor aankomende race vrienden uitgenodigd die normaal Ziggo kijken, dus hopelijk gaat het aankomend weekend ook weer goed
Heb voor aankomende race vrienden uitgenodigd die normaal Ziggo kijken, dus hopelijk gaat het aankomend weekend ook weer goed
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik heb al een aantal keren onboard beelden gezien met daarin graphics van snelheid etc. Deze beelden zijn vaker rips vanaf F1TV, zoals deze die nu in het algemene topic langs kwam. Maar ik kan nergens een optie tot deze graphics vinden, terwijl mij, gezien het altijd hetzelfde uiterlijk heeft, dit wel een feature van F1TV lijkt. Kan iemand mij dus zeggen waar die optie zit? (Als het inderdaad een optie is. Ik zie in de player in ieder geval alleen de ondertiteling en audio instellingen, maar niks van deze graphics overlay)
Die graphics zijn er zelf in gemonteerd en zijn beide uit de reguliere F1 app, uit de sectie Live Timing. Het zijn geen bestaande graphics in F1TV.
De timing wall is een knipsel, dat zie je direct aan het begin doordat de gele balk met Safety Car er maar deels op staat.
De graphics met snelheid kun je tevoorschijn toveren door in de live timing op het tabblad met het overzicht van het circuit een specifieke coureur aan te klikken.
Best veel werk gestoken in dat videootje eigenlijk...
Edit: hier een shotje uit de replay functie van de F1 live timing met de graphic
De timing wall is een knipsel, dat zie je direct aan het begin doordat de gele balk met Safety Car er maar deels op staat.
De graphics met snelheid kun je tevoorschijn toveren door in de live timing op het tabblad met het overzicht van het circuit een specifieke coureur aan te klikken.
Edit: hier een shotje uit de replay functie van de F1 live timing met de graphic

[ Voor 69% gewijzigd door Tralapo op 31-07-2019 23:11 ]
Da's jammer. De onboard vind ik persoonlijk veel te beperkt om te kijken. Geen ronde informatie, geen posities, niks. En in die zin dus niet heel bruikbaar als main feed. Bij een kwalificatie lijkt het mij juist wel leuk om die onboard te kijken, maar dan moet je dus al met meerdere schermen gaan werken om live timing erbij te krijgen die je ook nog eens handmatig moet synchroniseren.Tralapo schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 23:06:
Die graphics zijn er zelf in gemonteerd en zijn beide uit de reguliere F1 app, uit de sectie Live Timing. Het zijn geen bestaande graphics in F1TV.
Klopt. Ik vind de onboards sowieso eigenlijk meer een gimmick. Omdat de streams niet synchroon lopen en je ze ook niet kunt pauzeren, lopen de onboards en de main feed nooit gelijk.
Zelf stoort mij dat teveel, waardoor ik ze nooit gebruik tijdens live.
Maar er komt vanuit F1 nu zóveel data op je af dat je wel 5 of 6 schermen zou kunnen vullen met leuke dingen. Zo is het pitlane channel op F1TV best leuk, maar ook de data tracker. Verder natuurlijk de algehele live timing, maar ook die pagina met specifieke snelheid/rpm info per coureur. Luxeprobleem haha.
Zelf stoort mij dat teveel, waardoor ik ze nooit gebruik tijdens live.
Maar er komt vanuit F1 nu zóveel data op je af dat je wel 5 of 6 schermen zou kunnen vullen met leuke dingen. Zo is het pitlane channel op F1TV best leuk, maar ook de data tracker. Verder natuurlijk de algehele live timing, maar ook die pagina met specifieke snelheid/rpm info per coureur. Luxeprobleem haha.
Wil de pret niet bederven, maar ze zijn al in oktober 2018 geswitcht van "looking into it" naar "working on it" antwoorden op de Chromecast-vraag die ieder weekend tientallen (honderden?) keren voorbij komt.Arfman schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 19:47:
[ Voor 65% gewijzigd door Tralapo op 01-08-2019 07:24 ]
Misschien hebben ze hun hardware geupgrade. Toen Ziggo begon met het uitzenden van Max in de TR, ging het in het begin ook vaak mis.. storing en haperingen, maar dat was na een tijdje op orde.JohanKupers schreef op zondag 28 juli 2019 @ 19:12:
De afgelopen 3 races ook zonder problemen kunnen zien bij F1TV, hou vol zou ik tegen hun willen zeggen.
...
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het kijken van uitzendingen via de Ziggo Go app? Ik kijk F1 races via de Ziggo Go app en meestal als ik probeer de uitzending te starten via de Ziggo Go app dan krijg ik de melding dat de internet verbinding niet stabiel is.
Na een aantal keer proberen lukt het me meestal wel om de stream te starten en dan kan ik gewoon kijken.
Ook terug kijken en dan een stuk overslaan gaat vaak lastig en geeft dezelfde melding.
Ik zit zelf bij KPN, maar heb het account van een familielid in gebruik die wel bij Ziggo zit.
In het Ziggo topic waren er geen mensen die dit probleem hadden, misschien hier??
Na een aantal keer proberen lukt het me meestal wel om de stream te starten en dan kan ik gewoon kijken.
Ook terug kijken en dan een stuk overslaan gaat vaak lastig en geeft dezelfde melding.
Ik zit zelf bij KPN, maar heb het account van een familielid in gebruik die wel bij Ziggo zit.
In het Ziggo topic waren er geen mensen die dit probleem hadden, misschien hier??
Hail to the king baby!
Geen enkel probleem, maar ik kijk alleen het voor programma en de nabeschouwing via Ziggo. De race zelf kijk ik via F1TV wegens het Engelse commentaar.
Kijk je via de App op Android? Ik heb hetzelfde probleem op mijn tablet (Samsung Galaxy Tab A) en op mijn telefoon (Moto G5 plus).xippie schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 14:54:
Geen enkel probleem, maar ik kijk alleen het voor programma en de nabeschouwing via Ziggo. De race zelf kijk ik via F1TV wegens het Engelse commentaar.
Hail to the king baby!
Grappig. Ik kijk júist de pre- en postshow via Sky (en niet via Ziggo) maar de race juist via Ziggo om 0,0 vertraging te hebben i.t.t. de internetstream.xippie schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 14:54:
Ik heb geen tv abo, dus ik ben overgeleverd aan F1TV wil ik het nog enigszins betaalbaar houden, of tussen de reclames door kijken op RTL+, alleen FTA satelliet hier. Mobdro is niet echt een alternatief.Rivanov schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 15:22:
[...]
Grappig. Ik kijk júist de pre- en postshow via Sky (en niet via Ziggo) maar de race juist via Ziggo om 0,0 vertraging te hebben i.t.t. de internetstream.
Grappig. Waarom vind je dat zo belangrijk? Ik vind die vertraging niet echt boeiend. Heb er toch geen referentie naast die het zichtbaar maaktRivanov schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 15:22:
[...]
Grappig. Ik kijk júist de pre- en postshow via Sky (en niet via Ziggo) maar de race juist via Ziggo om 0,0 vertraging te hebben i.t.t. de internetstream.
Als de buren gaan los gaan zo'n 1 minuut voordat ik het kan zien is een beetje minder.JvS schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 17:07:
[...]
Grappig. Waarom vind je dat zo belangrijk? Ik vind die vertraging niet echt boeiend. Heb er toch geen referentie naast die het zichtbaar maakt
Daarom vind ik het heel erg jammer dat Channel 4 het niet meer uitzend. Was maar een vertraging van 8 tot 12 seconden.
[ Voor 14% gewijzigd door xippie op 01-08-2019 17:20 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien.
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien.
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html