there is a problem with my connection?!
WTF.. come on!
WTF.. come on!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 33% gewijzigd door dyrc op 09-06-2019 20:04 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Waiting on the world to change
[ Voor 7% gewijzigd door Harry Nak op 09-06-2019 20:05 ]
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
[ Voor 43% gewijzigd door CrashOverDrive op 09-06-2019 20:18 ]
En het eerste reclameblok terwijl we in de openingsfase van de race zitten en de DRS net wordt vrijgegeven. Niet te geloven... Had me op een avondje sport verheugd. Eerst 2 uurtjes F1 en dan overschakelen naar Oranje. Nu zal verlies tegen Portugal wel de kers op een taart van frustratie worden..KlaasjeNL schreef op zondag 9 juni 2019 @ 20:19:
Hier ruzie met de vrouw omdat ik op het laatste moment toch de tv met RTL moest claimen. Ik zie de refund aan het eind van de maand wel weer tegemoet. Wat een drama....
[ Voor 11% gewijzigd door zynex op 09-06-2019 20:23 ]
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Hier nog steeds dood...sverzijl schreef op zondag 9 juni 2019 @ 20:21:
Prutsers:(
Werkt nu dan wel weer, maar dit soort amateurisme kan echt niet meer.
Ik kreeg de Live uitzending te zien toen ik een cockpitcam selecteerde.KrazyJay schreef op zondag 9 juni 2019 @ 20:25:
Hier was ie al 10 seconden online. Dan weer 10 seconden niets, nu enkel Olav met zwart beeld.
[ Voor 42% gewijzigd door KrazyJay op 09-06-2019 20:38 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
En of dat helpt.. Geen idee. Vorige keer ook geen refund gehad (ook geen €4 wat beloofd was).Montoya200x schreef op zondag 9 juni 2019 @ 20:35:
Voor refunds maar weer een mailtje naar general@en.formula1.com......
Dat is vreemd. Ik heb helemaal niets gemaild en zelfs ik kreeg een refund (terwijl ik eigenlijk nergens last van heb gehad)BlazeMuis schreef op zondag 9 juni 2019 @ 20:40:
[...]
En of dat helpt.. Geen idee. Vorige keer ook geen refund gehad (ook geen €4 wat beloofd was).
Apart.. Net nog even gekeken, maar niks bijgeschreven op mijn creditcard in de afgelopen 2 maand.sverzijl schreef op zondag 9 juni 2019 @ 20:42:
[...]
Dat is vreemd. Ik heb helemaal niets gemaild en zelfs ik kreeg een refund (terwijl ik eigenlijk nergens last van heb gehad)
Hoedan!!!??Flavourlicious schreef op zondag 9 juni 2019 @ 20:44:
Vanaf lap 12 werkt het hier nu zonder problemen, W10, chrome, engels
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Op 4 mei 4 euro bijgeschreven van www.f1.comBlazeMuis schreef op zondag 9 juni 2019 @ 20:43:
[...]
Apart.. Net nog even gekeken, maar niks bijgeschreven op mijn creditcard in de afgelopen 2 maand.
Geen idee, maar hier deed-ie het ook weer goed vanaf halverwege (toen weer eens geprobeerd).
[ Voor 29% gewijzigd door JvS op 09-06-2019 22:07 ]
Als je het via Itunes aangeschaft hebt krijg je niks...Montoya200x schreef op zondag 9 juni 2019 @ 20:35:
Voor refunds maar weer een mailtje naar general@en.formula1.com......
In mijn geval gekocht via de google appstore. Ook daar kan ik cancellen. Weet iemand of je dan ook je geld terug krijgt?Turbo-Puppy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 23:16:
[...]
Appstore -> rechtsboven je account -> abonnementen beheren -> opzeggen.
Easy like that. Met een klein weekje heb je je credit.
Dat betekent, stam + t .
[ Voor 22% gewijzigd door polopolo150 op 10-06-2019 12:26 ]
Even voor je gekeken, hier ook inderdaad.polopolo150 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 12:25:
ik kan de race niet terugkijken met Engels commentaar. Alleen Frans, Spaans, Nederlands, Duits en FX.
Kwalificatie kon ik wel met Engels commentaar terug kijken.
Precies dat, ik heb gisterenavond de race teruggekeken, ik had exact dit probleem.polopolo150 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 12:25:
ik kan de race niet terugkijken met Engels commentaar. Alleen Frans, Spaans, Nederlands, Duits en FX.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik heb via het algemene support email-adres nog geen enkele keer een reactie mogen ontvangen, wel iedere keer een auto-mail waarin stond dat er binnen 24 uur gereageerd zou gaan worden, maar daar bleef het bij.Jeroen_1976 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 21:44:
Hier ook wederom de eerste helft van de race gemist. Uit ellende RTL aangezet om nog iets te kunnen zien. Ben er ook helemaal klaar mee dat F1TV. Ook gevraagd om refund en uitzicht op verbetering per email tot op heden nog geen response.
Testing, one, two ...
Hier blijft het ook eindeloos wegvallen. Het gekke is.. als ik eenmaal de stream met IwebTV naar de A-TV heb gestuurd dan blijft die stabiel. De pc, en andere apparaten verliezen regelmatig de verbinding maar de A-TV blijft doorgaan. Geen idee waarom die wel stabiel is.Apache4u schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:57:
hier deed ie het na een half uur ook weer. Was zo blij dat ik van ziggo weg kon want ik was er al weer helemaal klaar mee, met die lui. Wat me echt opviel is dat ze bij Sky allemaal op de hand van Vettel waren. En dat vond ik prima. Ik zie ze dat bij Ziggo nog niet zo snel doen , mocht VER op deze manier bijvoorbeeld HAM verslaan, om dan toch op de hand van HAM te zijn.
Niet dat je er nu nog iets aan hebt, maar EN is nu weer te selecteren.polopolo150 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 12:25:
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
⛔ Trackers of betalen ⛔
Ik had de storing zelf niet gemeld.Hello,
Following the problems with F1TV Pro during the Canadian Grand Prix, we will be refunding you 4 EUR to apologise.
On Sunday 9 June we experienced a severe disruption to the service triggered by the failure of our Disaster Recovery system.
Ahead of the race our engineers noticed a problem that could potentially have impacted your enjoyment of the service so took the decision to switch to the Disaster Recovery System.
Unfortunately, in making what should be a straightforward change we experienced an unexpected issue that caused an abnormally high spike in requests, which flooded the system and took a long time to recover from.
This is not an issue that we’ve seen previously, but immediate steps have been taken to prevent this problem reoccurring. We are very sorry for the challenges you’ve been experiencing this season. We are listening to your comments and feedback and we are working hard to ensure we give you a product that works when you need it most.
The refund will be paid onto the card you subscribed with so you don’t need to do anything.
Many thanks for your ongoing support.
The Team at F1
https://wren.co/join/Devian
potverdrie, ik moet het weer met engels doen
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Xbox Live: Miesjh NL
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
⛔ Trackers of betalen ⛔
GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq