Dat betekent, stam + t .
De grote zenders hebben dat schijnbaar allemaal. Sky rouleert daarbij tussen Horner, Steiner, Tost en voorheen Force India en Williams (Smedley). Maar diezelfde personen zouden dus wisselen. Deze week Tost bij Sky, volgende race Tost bij X en bv Horner bij Sky, race daarop weer Horner bij X.Apache4u schreef op maandag 13 mei 2019 @ 18:00:
Nogmaals, dat commentaar bij Sky is echt een verademing. Ook leuk dat ze iedere week rechtstreeks contact met 1 van de teamleiders hebben, zoals nu met Franz Tost.
Crashen in de Keuken
https://www.ziggosport.nl...n-aflevering-1-13-05.html
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit heb ik geregeld met Ziggo, ik heb Ziggo Sport Go. Gebruik het alleen voor de F1, en juist op die momenten is de kwaliteit erg vaak uitermate teleurstellend. Als dit met F1TV pro beter is, dan switch ik graag over.Divak schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:32:
De "geen klachten", is dat allemaal van F1TV pro? Ik heb dit weekend via de website van Ziggo gekeken. Kwali was prima, maar de race constant aan het jojo'en tussen kwaliteit, vaak "buffering" en zelfs 2x totaal weggevallen. Te weinig capaciteit vanuit Ziggo want vanaf mijn kant was niets mis.
Ik heb dit ook gehad met mijn tv. Daar had ik de app gesideload, maar daarna niet meer geupdate. Ik had dus gewoon niet de laatste versie. Update je tablet de apps wel automatisch?metallicattim schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:40:
Nopes, zelfs na cache en gegevens wissen nog steeds supercup in beeld...
Edit-
Pas na verwijderen app en opnieuw installeren werkt het pffff duurde maar 28 rondjes
Ik kon dus ook alleen replays kijken, tot ik de laatste versie installeerde.
Laptop casten naar de tv ging perfect. Inderdaad her en der een kleine buffer maar heb de race prima kunnen volgen.pinda powerrr schreef op zondag 12 mei 2019 @ 17:38:
Geen klachten deze race!
Eén laptop via HDMI aan de tv met de race, andere laptop met onboard van VER en nog een scherm met data. Alles liep probleemloos, met maar heel af en toe een soort buffer bij de stream, die dan wel weer doorliep, de kwaliteit wer gewoon eventjes minder, maar hooguit tien seconden.
Op deze manier ben ik er tevreden mee.
(ok, de browser op mijn LG wil nog steeds niet inloggen...)
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Het was bij F1TV Pro dit weekend best goed (zeker vergeleken met Bakuaaajeetee schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:40:
[...]
Dit heb ik geregeld met Ziggo, ik heb Ziggo Sport Go. Gebruik het alleen voor de F1, en juist op die momenten is de kwaliteit erg vaak uitermate teleurstellend. Als dit met F1TV pro beter is, dan switch ik graag over.
Het was hier ook goed. Alleen baku tot nu toe problemen. Commentaar is idd fijn maar ook deze man (Crofty?) maakt wel wat fouten hoor “goeie inhaalactie van albon, albon is goed bezig etc o nee het is Kvyat” en “Hamilton in de pits! Oh nee het is Bottas” waar het in beide gevallen vrij duidelijk was gezien de timings/posities en met de driver tracker open op mn laptop etc.Apache4u schreef op maandag 13 mei 2019 @ 18:00:
Hier werkte het ook prima. Een paar keer een terugval in kwaliteit gehad voor een seconde of 10, zoals hierboven ook al opgemerkt, maar niet noemenswaardig.
Nogmaals, dat commentaar bij Sky is echt een verademing. Ook leuk dat ze iedere week rechtstreeks contact met 1 van de teamleiders hebben, zoals nu met Franz Tost.
Maar toch wel fijner vind ik dan NL commentaar ja
Met die inhaalactie van Kvyat zaten ze beiden er faliekant naast. Eerst Crofty die dan zegt van 'goede inhaalactie van Albon' waarna Brundle nog 5 minuten door praat over wat voor een geweldige coureur Albon wel niet is. Ook Brundle had dus totaal niet in de gaten dat het om Kvyat ging.Tomcat84 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 02:46:
[...]
Het was hier ook goed. Alleen baku tot nu toe problemen. Commentaar is idd fijn maar ook deze man (Crofty?) maakt wel wat fouten hoor “goeie inhaalactie van albon, albon is goed bezig etc o nee het is Kvyat” en “Hamilton in de pits! Oh nee het is Bottas” waar het in beide gevallen vrij duidelijk was gezien de timings/posities en met de driver tracker open op mn laptop etc.
Maar toch wel fijner vind ik dan NL commentaar jaVind Brundle erbij fijn, Crofty toch vaak wat overenthousiast, bijv. als je al lang ziet dat iemand niet dichtbij genoeg gaat zijn aan eind van een recht stuk “Is he gonna make a move?!?!? No...”
Maar voor mijn gevoel zie je dit soort fouten bij Sky wel een stuk minder. En als ze al gemaakt worden corrigeren ze zich ook relatief snel (alhoewel die Kvyat / Albon inhaalactie wel lang duurde). Maar dat zal ook wel komen doordat zij ook nog genoeg man hebben die op de achtergrond meekijken en dingen doorgeven, waaronder dus 'Sky race control' (Anty of Paul). Maar ik meen dat Olav Mol vorig jaar ook al een chat open had staan met iemand in Hilversum die deed meekijken/influisteren/corrigeren.
Dat viel me ook al op. Ook boordradio's die Olav (en hij niet alleen) maar moeilijk kan verstaan krijgt hij na een paar seconden in z'n oor gefluisterd.RobertMe schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 06:56:
[...]
Maar ik meen dat Olav Mol vorig jaar ook al een chat open had staan met iemand in Hilversum die deed meekijken/influisteren/corrigeren.
Vind het op zich wel prettig. Moet ook eerlijk zeggen dat ik na een tijdje met Sky commentaar gekeken te hebben juist weer terug ben geswitched naar Olav. Sky is me net iets te hijgerig en te ADHD.
Nu nog Jack Plooy een plekje proberen te geven en ik zeur helemaal nergens meer over
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Een rechtstreekse reactie is niet gekomen, maar via de zoveelste poging van support om het inloggen op te lossen (wat nog steeds niet lukte), heb ik nu een volledige refund ontvangen (met daarbij de nodige excuses).hardware-lover schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 19:01:
[...]
Opzeggen was het probleem niet. Ik wacht nu eerst een reactie via mail af, komt deze er niet na enkele dagen dan gaan we naar de chat.
Ik ga nu weer door via de eerder ingeslagen wegen, we blijven deze sport op de voet volgen vanzelfsprekend. 😏
Testing, one, two ...
Edit: performance improvements and bugfixes
[ Voor 50% gewijzigd door Jasphur op 17-05-2019 11:23 ]
Jep. Maar vorige week hadden ze ook een update met dezelfde beschrijving.Jasphur schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 11:22:
F1tv iphone app update. Ben benieuwd.
Edit: performance improvements and bugfixes
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Bij Ziggo kun je het 'full-screen-windowed' in een venster draaien, waarbij je de grootte van het venster aan kunt passen.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Even een cookie accepteren heeft dit bij mij opgelost.noo schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 10:50:
"You are currently in an unsupported region" Niet weer he? Een uurtje geleden was ik op dezelfde plek op de bank wel in een supported region...
heel even, ik heb nu de bekende "Bufferring. Initialzing. There is a probelem with your connection" problemen. Ik ga maar weer 9.99 uitgeven aan een Go abo voor een maandErnemmer schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 11:05:
[...]
Even een cookie accepteren heeft dit bij mij opgelost.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Buffering heb ik ook, maar zit nu wel in de juiste regionoo schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 11:09:
[...]
heel even, ik heb nu de bekende "Bufferring. Initialzing. There is a probelem with your connection" problemen. Ik ga maar weer 9.99 uitgeven aan een Go abo voor een maand
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waiting on the world to change
En weer stuk
[ Voor 9% gewijzigd door noo op 23-05-2019 11:17 ]
Dat betekent, stam + t .
Hoe moeilijk kan het in deze tijd nou zijn om een livestream op de juiste manier op te zetten?
Maar goed dat ik Go Ziggo nog heb gehouden, wat een baggerzooi is dat F1.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zo jammer
En na vijf seconden kapte de boel er weer mee.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Echt jammer van het F1TV. Ik ga om een full refund vragen, want de maat is vol.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
[ Voor 45% gewijzigd door Illegal_Alien op 23-05-2019 11:46 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
How can I cancel my subscription and get a full refund?"
Wel grappig bij de energie/telefoon/internet/TV maatschappij doe ik dat altijd om korting te krijgen. Maar nu wil ik echt opzeggen. Ook weer eens wat nieuws.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Zowel op het zakelijke netwerk (super snel internet) als op de S9 geen beeld.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-05-2019 12:03 ]
Dan maar weer terug naar NL commentaar. Wellicht over een jaartje weer proberen.
Ja, terug kijken heeft gelukkig nooit problemen.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Niks aan de hand en F1 heeft alles op orde dus
Buiten dat je standaard 20sec achterloopt (gematched met diverse platformen), kan je werkelijk niets terugkijken zonder vast te zitten op 'bufferen'. Edge, Chrome, ingebouwde browser van de TV, de gok later iets te gaan kijken.. of eigenlijk poging tot, doe gewoon maar niet, want kans dat het lukt is rond 0,01%.
'Vroegah' was het gewoon een DVR, ding nam 5 minuten ervoor, 5 minuten erna op, kon altijd pauzeren, terugkijken, zolang de DVR maar schijfruimte had. Alles de deur uit, m'n oude Humax met 2 tuners terug en gewoon weer oldschool gaan opnemen, misschien is dat nog wel de enige manier om normaal TV te kunnen gaan kijken
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 25-05-2019 16:19 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zijn er trouwens mensen die ziggo go hebben en dat kijken via een ingebouwde browser op hun TV? Dat zou ik wel ideaal vinden als dat een beetje normaal zou werken. f1tvpro krijg ik daar in elk geval niet meer aan de praat, hij wil zelfs de landingspagina niet eens meer laden.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
is dat dan erg verbeterd, want in het verleden ik geloof anderhalf jaar terug of zo, klapte hij er bij mij echt altijd uit.JvS schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 16:39:
Ziggogo cast ik naar mn TV. Dat is prima kwaliteit en framerate. F1TV cast ik een webpagina, dat is redelijk.
(maar sowieso zou ik via de interne tv browser wel prefereren boven chromecast...)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Al geprobeerd, de ziggo go app laat mij niet streamen (icoontje is grijs), F1 zie ik heel die optie niet staan. Geen idee of het een SE ding is dat dit niet werkt, kan me herinneren dit wel te kunnen met mijn Huawei.
Buiten dat heel die F1TV app vaak niet werkt, moet je weer opnieuw inloggen om het uberhaubt werkend te krijgen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Op zoek naar een blauwe menubalk? https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/3188/
Verder geen problemen. Alles soepel en van goede kwaliteit hier. Chrome via wifi
Prima uitzending, streaming wise. Regie wise is er nog wel het een en ander aan te merken
[ Voor 60% gewijzigd door Jasphur op 26-05-2019 17:11 ]
[ Voor 7% gewijzigd door JipGemser op 26-05-2019 21:27 ]
Kwalitatief een erg goede commentator, heeft humor en is altijd heel scherp tijdens de race. Altijd genoten van z'n pitspraat video's en ook het commentaar bij de Indy 500 was weer erg goed!
PSN: xMaurice93
Met F1TV weet je gewoon dat je niet 10 minuten voor de wedstrijd moet proberen in te loggen inmiddels.KrazyJay schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:11:
Ah, daar zijn ze... Lekker bezig weer die gasten van F1TV.
Vanmiddag ook weer problemen .. eerst de ipad die de pagina niet wilde laden, toen opeens ingelogd maar met een verkeerd abbo. Toen maar de Iphone gepakt, die het gelukkig wel deed, alleen weer geen geluid. Na 3 keer inloggen en eenmaal naar de ATV streamen blijft het wel goed gaan, maar ARGH ... wat zijn die apps verschrikkelijk brak zeg.
Tot op heden alleen de race van Baku half gemist .. geen geluid en 360p beeld ... (500MB verbinding naar buiten
Eigenlijk gaat het altijd wel mis bij het inloggen ... ik sta doorgaans als niet-pro gebruiker in mijn account ... als dat er staat, dan weet ik al wel dat desbetreffend apparaat vandaag geen succes gaat worden. Er gaat gewoon iets goed mis in hun abonnementen controle lijkt het wel.
Er is maar één officiële weg, verhuizen naar een Sky UK countryJipGemser schreef op zondag 26 mei 2019 @ 21:23:
Ik denk dat ik vast niet de enige ben die hier graag Sky wilt kijken. Weet iemand hier toevallig een manier om Sky F1 te kijken, met F1 TV niet meegerekend. De opties die ik nu heb ben ik niet tevreden mee. Via wat kijken jullie Sky?
Testing, one, two ...
Bij SKY mag je middels een VPN kijken als je adres maar geregistreerd staat in de UK. Daar doen ze helemaal niet moeilijk over.hardware-lover schreef op zondag 26 mei 2019 @ 23:15:
[...]
Er is maar één officiële weg, verhuizen naar Sky UK country
ps, daar hoor je ook wel eens in de intro ... "fans around the globe" .. het is ze dus bekend dat niet alle Engelse abonnees ook op dat moment daadwerkelijk in UK aanwezig zijn.
[ Voor 23% gewijzigd door Turbo-Puppy op 26-05-2019 23:23 ]
Testing, one, two ...
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Nu dus eens een weekend niks te klagen over F1TV
Maar hoe kom je aan een adres die geregistreerd staat in de UK als je daar niet woont.Turbo-Puppy schreef op zondag 26 mei 2019 @ 23:21:
[...]
Bij SKY mag je middels een VPN kijken als je adres maar geregistreerd staat in de UK. Daar doen ze helemaal niet moeilijk over.
ps, daar hoor je ook wel eens in de intro ... "fans around the globe" .. het is ze dus bekend dat niet alle Engelse abonnees ook op dat moment daadwerkelijk in UK aanwezig zijn.
Edit: gaat natuurlijk om F1 TV
[ Voor 5% gewijzigd door Sebas1337 op 01-06-2019 10:32 ]
Hier ook de credits ontvangen... nu nog de opzeggingen, dat blijkt toch een ander verhaal. Het lijkt er echter op dat ze het wel oppakken.Sebas1337 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 10:27:
Vandaag eindelijk 1 maand abonnement geld teruggekregen via Apple. Dit na klagen over het niet kunnen kijken van de Race in Azerbadjan. Donderdag een mailtje gehad dat het ticket was gesloten of ik tevreden was met de oplossing. Terwijl er nooit een reactie op is geweest. Dus nogmaals aangekaart, en gisteren 7,99 gecrediteerd
Edit: gaat natuurlijk om F1 TV
Appstore -> rechtsboven je account -> abonnementen beheren -> opzeggen.Dutchie01 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 23:03:
Ik heb eindelijk email van f1tvpro teruggekregen, maar als je het via Itunes gekocht hebt helpen ze je niet verder.
Easy like that. Met een klein weekje heb je je credit.
Dat is als je wilt stoppen, maar behalve Baku heb ik weinig last gehad.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 23:16:
[...]
Appstore -> rechtsboven je account -> abonnementen beheren -> opzeggen.
Easy like that. Met een klein weekje heb je je credit.
Op Twitter zeggen ze dat ze alle fans willen tegemoetkomen i.v.m. de race van Baku.
De android app mekkerde altijd dat er geen internetverbinding was, ook al kon ik wel naar de membership page en/of opnieuw inloggen.
Mijn vermoeden was dat de application state corrupt was geraakt, iets van gecachte halve javascripts, of juist dat data half gedownload was toen de servers over belast waren.
Bij iOS heb ik de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, bij Android alleen data + cache gewiped. En zo waar, beide werken ze weer prima.
• uitloggen
• inloggen
• app sluiten via app-switcher
• app opnieuw starten
bullshit dat het zo moet, maar voor mij een workaround die eigenlijk altijd werkt.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Heb je een laptop? Dan sluit je die aan op je tv en kijk je op de F1TV website.G.Scholtens schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:34:
Wat is een manier om de race terug te kijken? Heb een lg smart tv (55c7) en zit bij ziggo. Maar omdat ik in een fupc gebied zit werkt het itv gedeelte niet. Streamen vanaf ziggo go app naar shield is helaas niet toegestaan geeft ie aan. Op mobiel terug kijken kan dus altijd wel, maar wil natuurlijk wel groot scherm.
Ja die heb ik ook wel, is altijd een optie natuurlijkStealthyPeanut schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:38:
[...]
Heb je een laptop? Dan sluit je die aan op je tv en kijk je op de F1TV website.
Ja, je schrikt je elke keer een hoedje.Jordy8 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 17:07:
Zijn de boordradio's bij iedereen zo ontzettend luid (F1 TV)? Afgelopen weken was het juist aan de zacht kant.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Je krijgt allemaal Engelse zenders dus je staat afgestemd op de Astra 2 satelliet, voor RTL Duitsland moet je de Astra 1 hebben.Leoon. schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 15:44:
We staan op de camping en hebben een schotel op de caravan. Iemand idee waar ik vanavond en morgen kan kijken? Ziggo zit er niet bij iig. Probeer sky sports te zoeken maar heb alleen sky sports news. Channel 4 heb ik wel maar die doet alleen highlights. Rtl Luxemburg of rtl Duitsland kon ik niet vinden tot nu toe. 999 zenders....
Via de Android app SatFinder kun je via Google Maps zien welke richting je moet hebben. Je moet in ieder geval iets naar rechts met je schotel.
[ Voor 11% gewijzigd door JohanKupers op 08-06-2019 16:24 ]
⛔ Trackers of betalen ⛔
Nee sorry ... op alle TV toestellen is het mogelijk om F1 terug te kijken, maar net dat type niet.G.Scholtens schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:34:
Wat is een manier om de race terug te kijken? Heb een lg smart tv (55c7) en zit bij ziggo. Maar omdat ik in een fupc gebied zit werkt het itv gedeelte niet. Streamen vanaf ziggo go app naar shield is helaas niet toegestaan geeft ie aan. Op mobiel terug kijken kan dus altijd wel, maar wil natuurlijk wel groot scherm.
Iets met chromecast of A-TV ...
Gewoon een hdmi streamer dus .. easy peasy.
Hm ja we zitten nu rtl television te kijken maar is helemaal geen F1. N tv had ook niks.JohanKupers schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 16:17:
[...]
Je krijgt allemaal Engelse zenders dus je staat afgestemd op de Astra 2 satelliet, voor RTL Duitsland moet je de Astra 1 hebben.
Via de Android app SatFinder kun je via Google Maps zien welke richting je moet hebben. Je moet in ieder geval iets naar rechts met je schotel.
Edit:
Kwalificatie is wel op N tv. Samenvatting is ook op N tv. De Duitse zenders zenden voetbal uit
[ Voor 25% gewijzigd door Oekol op 08-06-2019 18:22 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ze liepen ook achter .. op start/finish goed te zien. ongeveer een seconde.Chiron schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 18:25:
Viel me op dat bij VT3 de intervaltijden bij de cameraselector staan van de rijders (android app), was dat al zo?
En bij mij begint het bufferen alweerJasphur schreef op zondag 9 juni 2019 @ 19:54:
Stream word hier nu met hoge kwaliteit en voorlopig zonder drops gecast naar de tv. Hopelijk blijft dat zo! Fijne tace?
Same heremotogp schreef op zondag 9 juni 2019 @ 19:54:
Meer mensen geen commentaar bij f1tv?
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future
Dit topic is gesloten.
![]()
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien.
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html