Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

Pagina: 1 ... 45 ... 49 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Hier werkte het ook prima. Een paar keer een terugval in kwaliteit gehad voor een seconde of 10, zoals hierboven ook al opgemerkt, maar niet noemenswaardig.
Nogmaals, dat commentaar bij Sky is echt een verademing. Ook leuk dat ze iedere week rechtstreeks contact met 1 van de teamleiders hebben, zoals nu met Franz Tost.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 11:34
Apache4u schreef op maandag 13 mei 2019 @ 18:00:
Nogmaals, dat commentaar bij Sky is echt een verademing. Ook leuk dat ze iedere week rechtstreeks contact met 1 van de teamleiders hebben, zoals nu met Franz Tost.
De grote zenders hebben dat schijnbaar allemaal. Sky rouleert daarbij tussen Horner, Steiner, Tost en voorheen Force India en Williams (Smedley). Maar diezelfde personen zouden dus wisselen. Deze week Tost bij Sky, volgende race Tost bij X en bv Horner bij Sky, race daarop weer Horner bij X.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 11:59

Rivanov

Apple freak

Nieuw Ziggo online programma

Crashen in de Keuken

https://www.ziggosport.nl...n-aflevering-1-13-05.html

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 11:58
De "geen klachten", is dat allemaal van F1TV pro? Ik heb dit weekend via de website van Ziggo gekeken. Kwali was prima, maar de race constant aan het jojo'en tussen kwaliteit, vaak "buffering" en zelfs 2x totaal weggevallen. Te weinig capaciteit vanuit Ziggo want vanaf mijn kant was niets mis.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aaajeetee
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20-10 20:05
Divak schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:32:
De "geen klachten", is dat allemaal van F1TV pro? Ik heb dit weekend via de website van Ziggo gekeken. Kwali was prima, maar de race constant aan het jojo'en tussen kwaliteit, vaak "buffering" en zelfs 2x totaal weggevallen. Te weinig capaciteit vanuit Ziggo want vanaf mijn kant was niets mis.
Dit heb ik geregeld met Ziggo, ik heb Ziggo Sport Go. Gebruik het alleen voor de F1, en juist op die momenten is de kwaliteit erg vaak uitermate teleurstellend. Als dit met F1TV pro beter is, dan switch ik graag over.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20-10 21:47

Harrie

NederVlaming

metallicattim schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:40:
Nopes, zelfs na cache en gegevens wissen nog steeds supercup in beeld... :(

Edit-
Pas na verwijderen app en opnieuw installeren werkt het pffff duurde maar 28 rondjes
Ik heb dit ook gehad met mijn tv. Daar had ik de app gesideload, maar daarna niet meer geupdate. Ik had dus gewoon niet de laatste versie. Update je tablet de apps wel automatisch?

Ik kon dus ook alleen replays kijken, tot ik de laatste versie installeerde.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 19-10 18:38
pinda powerrr schreef op zondag 12 mei 2019 @ 17:38:
Geen klachten deze race!

Eén laptop via HDMI aan de tv met de race, andere laptop met onboard van VER en nog een scherm met data. Alles liep probleemloos, met maar heel af en toe een soort buffer bij de stream, die dan wel weer doorliep, de kwaliteit wer gewoon eventjes minder, maar hooguit tien seconden.

Op deze manier ben ik er tevreden mee.
(ok, de browser op mijn LG wil nog steeds niet inloggen...)
Laptop casten naar de tv ging perfect. Inderdaad her en der een kleine buffer maar heb de race prima kunnen volgen.

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• noo
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
aaajeetee schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:40:
[...]

Dit heb ik geregeld met Ziggo, ik heb Ziggo Sport Go. Gebruik het alleen voor de F1, en juist op die momenten is de kwaliteit erg vaak uitermate teleurstellend. Als dit met F1TV pro beter is, dan switch ik graag over.
Het was bij F1TV Pro dit weekend best goed (zeker vergeleken met Baku ;) ), maar toch af en toe wat 'blokkerig beeld' tijdens de race dit weekend. De onboards die ik gevolgd heb (VER, LEC, VET) daarentegen waren prima en die onboards zijn voor mij een pluspunt tov Ziggo SportTotaal Go.

PVOutput

• Tomcat84
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 02:54
Apache4u schreef op maandag 13 mei 2019 @ 18:00:
Hier werkte het ook prima. Een paar keer een terugval in kwaliteit gehad voor een seconde of 10, zoals hierboven ook al opgemerkt, maar niet noemenswaardig.
Het was hier ook goed. Alleen baku tot nu toe problemen. Commentaar is idd fijn maar ook deze man (Crofty?) maakt wel wat fouten hoor “goeie inhaalactie van albon, albon is goed bezig etc o nee het is Kvyat” en “Hamilton in de pits! Oh nee het is Bottas” waar het in beide gevallen vrij duidelijk was gezien de timings/posities en met de driver tracker open op mn laptop etc.

Maar toch wel fijner vind ik dan NL commentaar ja :) Vind Brundle erbij fijn, Crofty toch vaak wat overenthousiast, bijv. als je al lang ziet dat iemand niet dichtbij genoeg gaat zijn aan eind van een recht stuk “Is he gonna make a move?!?!? No...”

Acties:
  • +3Henk 'm!

• RobertMe
Tomcat84 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 02:46:
[...]

Het was hier ook goed. Alleen baku tot nu toe problemen. Commentaar is idd fijn maar ook deze man (Crofty?) maakt wel wat fouten hoor “goeie inhaalactie van albon, albon is goed bezig etc o nee het is Kvyat” en “Hamilton in de pits! Oh nee het is Bottas” waar het in beide gevallen vrij duidelijk was gezien de timings/posities en met de driver tracker open op mn laptop etc.

Maar toch wel fijner vind ik dan NL commentaar ja :) Vind Brundle erbij fijn, Crofty toch vaak wat overenthousiast, bijv. als je al lang ziet dat iemand niet dichtbij genoeg gaat zijn aan eind van een recht stuk “Is he gonna make a move?!?!? No...”
Met die inhaalactie van Kvyat zaten ze beiden er faliekant naast. Eerst Crofty die dan zegt van 'goede inhaalactie van Albon' waarna Brundle nog 5 minuten door praat over wat voor een geweldige coureur Albon wel niet is. Ook Brundle had dus totaal niet in de gaten dat het om Kvyat ging.

Maar voor mijn gevoel zie je dit soort fouten bij Sky wel een stuk minder. En als ze al gemaakt worden corrigeren ze zich ook relatief snel (alhoewel die Kvyat / Albon inhaalactie wel lang duurde). Maar dat zal ook wel komen doordat zij ook nog genoeg man hebben die op de achtergrond meekijken en dingen doorgeven, waaronder dus 'Sky race control' (Anty of Paul). Maar ik meen dat Olav Mol vorig jaar ook al een chat open had staan met iemand in Hilversum die deed meekijken/influisteren/corrigeren.

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 08:30
RobertMe schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 06:56:
[...]
Maar ik meen dat Olav Mol vorig jaar ook al een chat open had staan met iemand in Hilversum die deed meekijken/influisteren/corrigeren.
Dat viel me ook al op. Ook boordradio's die Olav (en hij niet alleen) maar moeilijk kan verstaan krijgt hij na een paar seconden in z'n oor gefluisterd.

Vind het op zich wel prettig. Moet ook eerlijk zeggen dat ik na een tijdje met Sky commentaar gekeken te hebben juist weer terug ben geswitched naar Olav. Sky is me net iets te hijgerig en te ADHD.

Nu nog Jack Plooy een plekje proberen te geven en ik zeur helemaal nergens meer over :).

iRacing Profiel

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

hardware-lover schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 19:01:
[...]
Opzeggen was het probleem niet. Ik wacht nu eerst een reactie via mail af, komt deze er niet na enkele dagen dan gaan we naar de chat.
Een rechtstreekse reactie is niet gekomen, maar via de zoveelste poging van support om het inloggen op te lossen (wat nog steeds niet lukte), heb ik nu een volledige refund ontvangen (met daarbij de nodige excuses).

Ik ga nu weer door via de eerder ingeslagen wegen, we blijven deze sport op de voet volgen vanzelfsprekend. 😏

A smile a day....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jasphur
F1tv iphone app update. Ben benieuwd.

Edit: performance improvements and bugfixes

Jasphur wijzigde deze reactie 17-05-2019 11:23 (50%)

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005

Rivanov

Apple freak

Jasphur schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 11:22:
F1tv iphone app update. Ben benieuwd.

Edit: performance improvements and bugfixes
Jep. Maar vorige week hadden ze ook een update met dezelfde beschrijving. ;)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 12:50

sten123

PSN: MisterxBee

Komt er nog een update voor chromecast

PSN: MisterxBee

• noo
  • Niet online
"You are currently in an unsupported region" Niet weer he? Een uurtje geleden was ik op dezelfde plek op de bank wel in een supported region...

PVOutput

• alexbl69
  • Laatst online: 08:30
Groot nadeel van de F1-site is dat je (behalve op het kleine venster dat ze aanbieden) het beeld alleen full-screen kunt bekijken.

Bij Ziggo kun je het 'full-screen-windowed' in een venster draaien, waarbij je de grootte van het venster aan kunt passen.

iRacing Profiel

• Fable
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 11:33
noo schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 10:50:
"You are currently in an unsupported region" Niet weer he? Een uurtje geleden was ik op dezelfde plek op de bank wel in een supported region...
Even een cookie accepteren heeft dit bij mij opgelost.

• Nhz
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 12:04

Nhz

Deventer

Initializing. Buffering. There is a problem with your connection. Trying to reconnect.

Groetjes Bas

• noo
  • Niet online
Fable schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 11:05:
[...]

Even een cookie accepteren heeft dit bij mij opgelost.
heel even, ik heb nu de bekende "Bufferring. Initialzing. There is a probelem with your connection" problemen. Ik ga maar weer 9.99 uitgeven aan een Go abo voor een maand

PVOutput

• Jassy
  • Registratie: mei 2003
  • Nu online
Via Ziggo Sport Go gewoon goed beeld. Ik ben blij niet aan dit avontuur te zijn begonnen.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• Fable
noo schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 11:09:
[...]

heel even, ik heb nu de bekende "Bufferring. Initialzing. There is a probelem with your connection" problemen. Ik ga maar weer 9.99 uitgeven aan een Go abo voor een maand
Buffering heb ik ook, maar zit nu wel in de juiste regio :)

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Goedkoop blijkt wederom duurkoop te zijn. :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• pinda powerrr
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 12:38

pinda powerrr

Slow down...

Ik ook geen verbinding op de app. WiFi of 4G maakt niet uit }:|

Sommigen hebben geen dipje, maar een bobbel...

• noo
  • Niet online
Precies nadat ik in de support chat om een full refund vraag, begint het opeens weer te werken.
En weer stuk

noo wijzigde deze reactie 23-05-2019 11:17 (9%)

PVOutput

• Apache4u
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
eerste keer dat ik ook problemen ervaar met f1tv.. Er is gewoon geen connectie te maken via de app. Rest nog niet geprobeerd want ben "aan t werk" ..

• JelleMN86
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 12:46
Dit is weer eens afschuwelijk om op deze manier FP1 te gaan kijken zeg. Wouw.

Hoe moeilijk kan het in deze tijd nou zijn om een livestream op de juiste manier op te zetten?

• Bardu
  • Laatst online: 11:18
Hij doet het nu opeens bij mij via de browser... De app blijft een draaiend pirelli logo tonen.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 13:11

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Buffering buffering buffering, werkelijk geen raceweekend gehad waar alles normaal te zien was.

Maar goed dat ik Go Ziggo nog heb gehouden, wat een baggerzooi is dat F1.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Bardu
  • Laatst online: 11:18
En te vroeg gejuicht. Eerst kreeg ik opeens een stukje F2 te zien, nu alles bevroren en na reload weer pirelli wieltjes.

Zo jammer

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik heb beeld. :D

En na vijf seconden kapte de boel er weer mee. :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Fable
Is die Ziggo Go ook in HD? dan neem ik daar wel een abonnement.

• vliegnerd
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 20-10 22:59

vliegnerd

Nintendo fan.

Het is weer /api/customers/me dat niet werkt. Nu geen HTTP 500 (internal server error) maar HTTP 401 (unauthorized).

Echt jammer van het F1TV. Ik ga om een full refund vragen, want de maat is vol.

Eerst kwam ik hier alleen om computer te bouwen. Tegenwoordig ook voor CV-ketels en racefietsen...

• Illegal_Alien
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Jup, tijd voor een boze e-mail / tweet; zelfs een amateur op Twitch/Mixer/YouTube live doet het nog beter...

Illegal_Alien wijzigde deze reactie 23-05-2019 11:46 (45%)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

Ik zit op nummer 75 in de queue met bericht: "Most probably you are aware that F1TV is AGAIN not working.

How can I cancel my subscription and get a full refund?"

Wel grappig bij de energie/telefoon/internet/TV maatschappij doe ik dat altijd om korting te krijgen. Maar nu wil ik echt opzeggen. Ook weer eens wat nieuws.

Eerst kwam ik hier alleen om computer te bouwen. Tegenwoordig ook voor CV-ketels en racefietsen...

• Mad-Matt
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 18-10 15:14

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Het is hier weer drama met F1tv. Wat een kut systeem.
Zowel op het zakelijke netwerk (super snel internet) als op de S9 geen beeld.

D3 Profile D3 XP Ladder

• Chiron
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 12:42
Enn weer op zwart :(

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Zowaar bijna 30s beeld voordat het weer uitviel. Misschien kan ik dus de laatste minuut van FP1 net zien. :P

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 23-05-2019 12:03 (13%)

• Boinkie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 11:52
Ik krijg helemaal geen beeld. :-( Zeurt bij mij over de regio terwijl ik gewoon via Nederlandse VPN ga...

• wardjj
  • Registratie: februari 2009
  • Nu online
Ik ben er helemaal klaar mee en vanaf nu dus ook mijn F1 TV subscription met succes opgezegd.

Dan maar weer terug naar NL commentaar. Wellicht over een jaartje weer proberen. :+

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 12:45
Ja ik ben er ook wel klaar mee, na dit weekend zet ik hem ook stop. Ellende elke keer bij die amateurs

PSN: rubensaurus // www.twitch.tv/rubensaurus

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik wacht dit weekend af en dan gaat hij er bij mij ook bijna zeker uit

D3 Profile D3 XP Ladder

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nou ik kan FP1 nu dan toch kijken hoor. :P

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

DaniëlWW2 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 12:59:
Nou ik kan FP1 nu dan toch kijken hoor. :P
_O-

Ja, terug kijken heeft gelukkig nooit problemen.

D3 Profile D3 XP Ladder

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 13:03

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Wat hebben jullie toch voor problemen allemaal? Hier werkt het als een malle. Nu Q aan het kijken van f2.

A wise man once said: 'Work is not a place."

• Jordy8
  • Registratie: augustus 2011
Vanochtend VT 1 niet kunnen kijken, maar VT 2 werkt tot nu toe goed.
Niks aan de hand en F1 heeft alles op orde dus :+

iRacing Profiel XBL/Origin: Plank268 PSN: Plank_268

• Inflatable
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 19-10 15:19
Uitloggen en weer inloggen heeft bij mij het probleem met f1tv opgelost op mijn android telefoon..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• noo
  • Niet online
Na een derde mail aan general@en.formula1.com lijkt er nu eindelijk een beetje schot in te zitten met het cancellen van mijn F1TV Pro abo (met refund). Na de eerste twee replies a la "FP2 doet het weer wel, veel plezier", kreeg ik nu net de vraag voor meer details over mijn account (geboortedatum etc) "to look into a proper solution for your case".

PVOutput

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik sta echt op het punt al die zooi op te zeggen en gewoon weer met een DVR te gaan werken. F1TV werkt meer niet dan wel, maar ik heb nog altijd Ziggo. Maar mijn TV heeft geen Ziggo App, zit bij Caiway dus geen on demand (non-caiway gebied), dus enige optie is dan nog Ziggo Go.

Buiten dat je standaard 20sec achterloopt (gematched met diverse platformen), kan je werkelijk niets terugkijken zonder vast te zitten op 'bufferen'. Edge, Chrome, ingebouwde browser van de TV, de gok later iets te gaan kijken.. of eigenlijk poging tot, doe gewoon maar niet, want kans dat het lukt is rond 0,01%.

'Vroegah' was het gewoon een DVR, ding nam 5 minuten ervoor, 5 minuten erna op, kon altijd pauzeren, terugkijken, zolang de DVR maar schijfruimte had. Alles de deur uit, m'n oude Humax met 2 tuners terug en gewoon weer oldschool gaan opnemen, misschien is dat nog wel de enige manier om normaal TV te kunnen gaan kijken :/

SinergyX wijzigde deze reactie 25-05-2019 16:19 (3%)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• iAdema
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 12:17
Ik heb vandaag 0,0 problemen gehad met de Qualificatie, 2 streams tegelijk. Hopelijk morgen weer...

• ArthurMorgan
  • Niet online
Vandaag weinig problemen (xbox one browser) slechts 1 keer dat het crashte vlak na het begin van de eerste kwalificatie.

Zijn er trouwens mensen die ziggo go hebben en dat kijken via een ingebouwde browser op hun TV? Dat zou ik wel ideaal vinden als dat een beetje normaal zou werken. f1tvpro krijg ik daar in elk geval niet meer aan de praat, hij wil zelfs de landingspagina niet eens meer laden.

I got a bad feeling about this.

• JvS
  • Registratie: februari 2000

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ziggogo cast ik naar mn TV. Dat is prima kwaliteit en framerate. F1TV cast ik een webpagina, dat is redelijk.

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 12:16

Quad

Selectief doof

@SinergyX Misschien een Chromecast een optie?

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓

• ArthurMorgan
  • Niet online
JvS schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 16:39:
Ziggogo cast ik naar mn TV. Dat is prima kwaliteit en framerate. F1TV cast ik een webpagina, dat is redelijk.
is dat dan erg verbeterd, want in het verleden ik geloof anderhalf jaar terug of zo, klapte hij er bij mij echt altijd uit.

(maar sowieso zou ik via de interne tv browser wel prefereren boven chromecast...)

I got a bad feeling about this.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: februari 2000

JvS

Ik heb hem zelf ook

Geen idee. Ik heb de CL halve finale op de GC gekeken (dat was de eerste keer dat ik TV wilde kijken en ik heb tegenwoordig Internet Only van Ziggo :)). Voetbal is altijd nogal framerategevoelig en ik vond het prima.

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 13:03

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Vandaag weer heerlijk via f1tv de kwalificaties gekeken op tv (middels nvidia shield). Wat werkt het toch goed. Ben echt blij ermee. Top devvers.

A wise man once said: 'Work is not a place."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 12:30
Waarom geen voorlul op F1 tv?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 20-10 21:17
Sterkte met kijken deze race. Ik kijk lekker via ziggo dit keer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Quad schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 16:41:
@SinergyX Misschien een Chromecast een optie?
Al geprobeerd, de ziggo go app laat mij niet streamen (icoontje is grijs), F1 zie ik heel die optie niet staan. Geen idee of het een SE ding is dat dit niet werkt, kan me herinneren dit wel te kunnen met mijn Huawei.

Buiten dat heel die F1TV app vaak niet werkt, moet je weer opnieuw inloggen om het uberhaubt werkend te krijgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

F1tv werkt hier nu op pc (Chrome) wel maar niet in de iOS app. Daar staat ook na uit en inloggen nog steeds F2 :(

Edit: Via 2019 season menu kwam ik toch nog bij F1 race

vliegnerd wijzigde deze reactie 26-05-2019 14:56 (20%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• noo
  • Niet online
Sterkte mede-F1TV kijkers!

PVOutput

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chiron
Olav in slaap gevallen? :+

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 07:15
Ah, daar zijn ze... Lekker bezig weer die gasten van F1TV.

Prachtige NAS met disks te koop - Successfully acquired Nyan on April 1st 2016, 19:36

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jasphur
Aaargh. Waarom verdwijnd mn muispointer niet in fullscreen modes in Chrome :P

Verder geen problemen. Alles soepel en van goede kwaliteit hier. Chrome via wifi

Prima uitzending, streaming wise. Regie wise is er nog wel het een en ander aan te merken :P

Jasphur wijzigde deze reactie 26-05-2019 17:11 (60%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JipGemser
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 15-10 17:32
Ik denk dat ik vast niet de enige ben die hier graag Sky wilt kijken. Weet iemand hier toevallig een manier om Sky F1 te kijken, met F1 TV niet meegerekend. De opties die ik nu heb ben ik niet tevreden mee. Via wat kijken jullie Sky?

JipGemser wijzigde deze reactie 26-05-2019 21:27 (7%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 12:23
Ik hoop echt dat René Hoogterp de kans krijgt om Mol op te volgen t.z.t.
Kwalitatief een erg goede commentator, heeft humor en is altijd heel scherp tijdens de race. Altijd genoten van z'n pitspraat video's en ook het commentaar bij de Indy 500 was weer erg goed! d:)b

PSN: iRoyalFlushh

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

KrazyJay schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:11:
Ah, daar zijn ze... Lekker bezig weer die gasten van F1TV.
Met F1TV weet je gewoon dat je niet 10 minuten voor de wedstrijd moet proberen in te loggen inmiddels.
Vanmiddag ook weer problemen .. eerst de ipad die de pagina niet wilde laden, toen opeens ingelogd maar met een verkeerd abbo. Toen maar de Iphone gepakt, die het gelukkig wel deed, alleen weer geen geluid. Na 3 keer inloggen en eenmaal naar de ATV streamen blijft het wel goed gaan, maar ARGH ... wat zijn die apps verschrikkelijk brak zeg.

Tot op heden alleen de race van Baku half gemist .. geen geluid en 360p beeld ... (500MB verbinding naar buiten 8)7 ) , maar hij kreeg het niet voor elkaar. Alle andere races met het nodige in en uitloggen wel aan de gang gekregen.

Eigenlijk gaat het altijd wel mis bij het inloggen ... ik sta doorgaans als niet-pro gebruiker in mijn account ... als dat er staat, dan weet ik al wel dat desbetreffend apparaat vandaag geen succes gaat worden. Er gaat gewoon iets goed mis in hun abonnementen controle lijkt het wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

JipGemser schreef op zondag 26 mei 2019 @ 21:23:
Ik denk dat ik vast niet de enige ben die hier graag Sky wilt kijken. Weet iemand hier toevallig een manier om Sky F1 te kijken, met F1 TV niet meegerekend. De opties die ik nu heb ben ik niet tevreden mee. Via wat kijken jullie Sky?
Er is maar één officiële weg, verhuizen naar een Sky UK country :)

A smile a day....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

hardware-lover schreef op zondag 26 mei 2019 @ 23:15:
[...]

Er is maar één officiële weg, verhuizen naar Sky UK country :)
Bij SKY mag je middels een VPN kijken als je adres maar geregistreerd staat in de UK. Daar doen ze helemaal niet moeilijk over.

ps, daar hoor je ook wel eens in de intro ... "fans around the globe" .. het is ze dus bekend dat niet alle Engelse abonnees ook op dat moment daadwerkelijk in UK aanwezig zijn. :)

Turbo-Puppy wijzigde deze reactie 26-05-2019 23:23 (23%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Turbo-Puppy, de service die Sky UK F1 verleend wordt ook elders in de wereld van hen afgenomen, dus dat around the globe klopt dan ook heel aardig, en het zijn niet allemaal Engelsen ;)

A smile a day....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 20-10 13:54

Arfman

Drome!

Gisteren 0,0 problemen gehad met F1TV, ook niet tijdens de kwalificatie.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobertMe
Zaterdag niet kunnen kijken (als in, geen tijd), 's avonds de replay was gewoon goed. Tijdens race met 3 schermen gekeken (omdat het kan). De main feed op TV over HDMI ging paar keer naar aardappelkwaliteit maar herstelde ook weer. Andere feeds minder actief bekeken, maar volgens mij waren die wel de hele tijd goed (in ieder geval niet uitgevallen).
Nu dus eens een weekend niks te klagen over F1TV :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JipGemser
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 15-10 17:32
Turbo-Puppy schreef op zondag 26 mei 2019 @ 23:21:
[...]

Bij SKY mag je middels een VPN kijken als je adres maar geregistreerd staat in de UK. Daar doen ze helemaal niet moeilijk over.

ps, daar hoor je ook wel eens in de intro ... "fans around the globe" .. het is ze dus bekend dat niet alle Engelse abonnees ook op dat moment daadwerkelijk in UK aanwezig zijn. :)
Maar hoe kom je aan een adres die geregistreerd staat in de UK als je daar niet woont. ;)

• Sebas1337
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 13-10 23:29
Vandaag eindelijk 1 maand abonnement geld teruggekregen via Apple. Dit na klagen over het niet kunnen kijken van de Race in Azerbadjan. Donderdag een mailtje gehad dat het ticket was gesloten of ik tevreden was met de oplossing. Terwijl er nooit een reactie op is geweest. Dus nogmaals aangekaart, en gisteren 7,99 gecrediteerd :)

Edit: gaat natuurlijk om F1 TV

Sebas1337 wijzigde deze reactie 01-06-2019 10:32 (5%)

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Sebas1337 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 10:27:
Vandaag eindelijk 1 maand abonnement geld teruggekregen via Apple. Dit na klagen over het niet kunnen kijken van de Race in Azerbadjan. Donderdag een mailtje gehad dat het ticket was gesloten of ik tevreden was met de oplossing. Terwijl er nooit een reactie op is geweest. Dus nogmaals aangekaart, en gisteren 7,99 gecrediteerd :)

Edit: gaat natuurlijk om F1 TV
Hier ook de credits ontvangen... nu nog de opzeggingen, dat blijkt toch een ander verhaal. Het lijkt er echter op dat ze het wel oppakken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dutchie01
  • Laatst online: 20-10 22:22
Ik heb eindelijk email van f1tvpro teruggekregen, maar als je het via Itunes gekocht hebt helpen ze je niet verder.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Dutchie01 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 23:03:
Ik heb eindelijk email van f1tvpro teruggekregen, maar als je het via Itunes gekocht hebt helpen ze je niet verder.
Appstore -> rechtsboven je account -> abonnementen beheren -> opzeggen.

Easy like that. Met een klein weekje heb je je credit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dutchie01
  • Laatst online: 20-10 22:22
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 23:16:
[...]

Appstore -> rechtsboven je account -> abonnementen beheren -> opzeggen.

Easy like that. Met een klein weekje heb je je credit.
Dat is als je wilt stoppen, maar behalve Baku heb ik weinig last gehad.
Op Twitter zeggen ze dat ze alle fans willen tegemoetkomen i.v.m. de race van Baku.

• __fred__
  • Laatst online: 20-10 13:42
Wellicht al langsgekomen, maar mijn beide apps (ios en android) wilden niet meer functioneren. De iOS app mekkerde "unsupported region", maakte niet uit hoe vaak je een nieuwe poging deed om in te loggen.
De android app mekkerde altijd dat er geen internetverbinding was, ook al kon ik wel naar de membership page en/of opnieuw inloggen.
Mijn vermoeden was dat de application state corrupt was geraakt, iets van gecachte halve javascripts, of juist dat data half gedownload was toen de servers over belast waren.

Bij iOS heb ik de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, bij Android alleen data + cache gewiped. En zo waar, beide werken ze weer prima.

• Yucko
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 20-10 21:55

Yucko

One clown to rule them all !

als ik "unsupported region" krijg op mijn iPad dan doe ik hetvolgende:

• uitloggen
• inloggen
• app sluiten via app-switcher
• app opnieuw starten

bullshit dat het zo moet, maar voor mij een workaround die eigenlijk altijd werkt.

MacMini early 2011 -  iPhone X Space Gray 64GB -  iPhone SE Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV3 -  TV4 64GB -  TV4 32GB

• G.Scholtens
  • Laatst online: 11:47
Wat is een manier om de race terug te kijken? Heb een lg smart tv (55c7) en zit bij ziggo. Maar omdat ik in een fupc gebied zit werkt het itv gedeelte niet. Streamen vanaf ziggo go app naar shield is helaas niet toegestaan geeft ie aan. Op mobiel terug kijken kan dus altijd wel, maar wil natuurlijk wel groot scherm.

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Nu online
G.Scholtens schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:34:
Wat is een manier om de race terug te kijken? Heb een lg smart tv (55c7) en zit bij ziggo. Maar omdat ik in een fupc gebied zit werkt het itv gedeelte niet. Streamen vanaf ziggo go app naar shield is helaas niet toegestaan geeft ie aan. Op mobiel terug kijken kan dus altijd wel, maar wil natuurlijk wel groot scherm.
Heb je een laptop? Dan sluit je die aan op je tv en kijk je op de F1TV website.

Gamert in hart en nieren! iRacing stats: (and improving): Loondijke

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 11:47
Loondijke schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:38:
[...]

Heb je een laptop? Dan sluit je die aan op je tv en kijk je op de F1TV website.
Ja die heb ik ook wel, is altijd een optie natuurlijk

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jordy8
Zijn de boordradio's bij iedereen zo ontzettend luid (F1 TV)? Afgelopen weken was het juist aan de zacht kant.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Jordy8 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 17:07:
Zijn de boordradio's bij iedereen zo ontzettend luid (F1 TV)? Afgelopen weken was het juist aan de zacht kant.
Ja, je schrikt je elke keer een hoedje.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jordy8
pinda powerrr schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 17:08:
[...]

Ja, je schrikt je elke keer een hoedje.
Mooi, ligt het niet aan mij :+

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 08:08

Leoon.

waka waka hey hey

We staan op de camping en hebben een schotel op de caravan. Iemand idee waar ik vanavond en morgen kan kijken? Ziggo zit er niet bij iig. Probeer sky sports te zoeken maar heb alleen sky sports news. Channel 4 heb ik wel maar die doet alleen highlights. Rtl Luxemburg of rtl Duitsland kon ik niet vinden tot nu toe. 999 zenders.... 7(8)7

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online
Leoon. schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 15:44:
We staan op de camping en hebben een schotel op de caravan. Iemand idee waar ik vanavond en morgen kan kijken? Ziggo zit er niet bij iig. Probeer sky sports te zoeken maar heb alleen sky sports news. Channel 4 heb ik wel maar die doet alleen highlights. Rtl Luxemburg of rtl Duitsland kon ik niet vinden tot nu toe. 999 zenders.... 7(8)7
Je krijgt allemaal Engelse zenders dus je staat afgestemd op de Astra 2 satelliet, voor RTL Duitsland moet je de Astra 1 hebben.

Via de Android app SatFinder kun je via Google Maps zien welke richting je moet hebben. Je moet in ieder geval iets naar rechts met je schotel.

JohanKupers wijzigde deze reactie 08-06-2019 16:24 (11%)

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

G.Scholtens schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:34:
Nee sorry ... op alle TV toestellen is het mogelijk om F1 terug te kijken, maar net dat type niet. -O-

Iets met chromecast of A-TV ... B) .. werkt trouwens uitstekend op alle 5 mijn 77 inch oled's van LG ... ik denk, laat ik dat even noemen, want dat is zondemeer relevante informatie.

Gewoon een hdmi streamer dus .. easy peasy.

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 08:08

Leoon.

waka waka hey hey

JohanKupers schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 16:17:
[...]

Je krijgt allemaal Engelse zenders dus je staat afgestemd op de Astra 2 satelliet, voor RTL Duitsland moet je de Astra 1 hebben.

Via de Android app SatFinder kun je via Google Maps zien welke richting je moet hebben. Je moet in ieder geval iets naar rechts met je schotel.
Hm ja we zitten nu rtl television te kijken maar is helemaal geen F1. N tv had ook niks.

Edit:
Kwalificatie is wel op N tv. Samenvatting is ook op N tv. De Duitse zenders zenden voetbal uit -O-

Leoon. wijzigde deze reactie 08-06-2019 18:22 (25%)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Chiron
Viel me op dat bij VT3 de intervaltijden bij de cameraselector staan van de rijders (android app), was dat al zo?

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Chiron schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 18:25:
Viel me op dat bij VT3 de intervaltijden bij de cameraselector staan van de rijders (android app), was dat al zo?
Ze liepen ook achter .. op start/finish goed te zien. ongeveer een seconde.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• motogp
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 20-10 17:48
Meer mensen geen commentaar bij f1tv?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jasphur
Stream word hier nu met hoge kwaliteit en voorlopig zonder drops gecast naar de tv. Hopelijk blijft dat zo! Fijne tace?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jordy8
Ik krijg de eerste buffers al :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Jasphur schreef op zondag 9 juni 2019 @ 19:54:
Stream word hier nu met hoge kwaliteit en voorlopig zonder drops gecast naar de tv. Hopelijk blijft dat zo! Fijne tace?
En bij mij begint het bufferen alweer }:|

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Jasphur
Ja. Kak. Bij mij ook. Sorry voor het jinxen haha

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wasp
  • Laatst online: 13:06
motogp schreef op zondag 9 juni 2019 @ 19:54:
Meer mensen geen commentaar bij f1tv?
Same here

Meh.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ciris
  • Registratie: oktober 2003
  • Nu online
Yep.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fdees
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 10:09

fdees

Trust me I'm an Engineer

Yes hier ook

The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future

Pagina: 1 ... 45 ... 49 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True