Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

Pagina: 1 ... 40 ... 50 Laatste
Acties:

• sverzijl
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 15:57
Krijg overal “error loading stream” op. Of totaal geen response als ik de play button druk in de F1TV pro app. Vanmorgen werkte het nog wel.

[edit] uitloggen/inloggen verhielp dit issue

sverzijl wijzigde deze reactie 29-03-2019 17:40 (14%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online
sverzijl schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:35:
Krijg overal “error loading stream” op. Of totaal geen response als ik de play button druk in de F1TV pro app. Vanmorgen werkte het nog wel.

[edit] uitloggen/inloggen verhielp dit issue

:+

Ik moet ook wel zeggen dat ik aardig vaak opnieuw moet inloggen om iets te starten, daar is inderdaad nog wel een verbeterslag te maken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Montoya200x, leuk zo'n nieuwsbrief, maar blijkbaar is het teveel gevraagd om het "nieuws" ook in hun FAQ te verwerken? Ze hebben het over één videostream. Daarnaast mag je wel wat andere zaken tegelijk raadplegen, maar geen 2e video-stream (schrijven ze).

Je kunt inloggen op drie apparaten tegelijk. Op het moment dat je inlogt met een vierde apparaat, zal het apparaat automatisch uitloggen waarmee je als eerste hebt ingelogd.

Je kunt één video stream tegelijk bekijken. Je kunt dus niet meerdere video streams bekijken op meerdere apparaten tegelijk. Je kunt natuurlijk wél op het ene apparaat een video stream bekijken, terwijl je op een ander apparaat belangrijke statistieken volgt, zoals de live timing of het bandenverbruik. Houd er rekening mee dat een duel modus beschouwd wordt als een video stream.

A smile a day....

Acties:
  • +4Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 21:01
Die heb ik afgelopen week gebouwd :9.

Had nog een paar monitoren en een PC over. Even naar de Ikea voor een kastje, wat art-work en hoppa. Mijn eigen pitmuur...

Drie browsers met elk een eigen F1Pro stream werkt dus in ieder geval :).

Dit is dus een aanvulling op het 'normale' beeld. De monitor links is de Max monitor ;).

iRacing Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Jeuh.. scherm eindelijk binnen. Morgen de nieuwe de 4k Optoma.. dit weekend gaan we echt F1 kijken! oOo

Moet eerlijk bekennen dat dit al best wel prima is... beetje flets, maar goed genoeg. Ben benieuwd hoe de Optoma zal presteren. O-)

Doen we het zo... youtube zeurt.

https://streamable.com/dkvep

Turbo-Puppy wijzigde deze reactie 29-03-2019 20:08 (44%)

• demonic
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20-11 21:41
Ik weet niet sinds wanneer dit zou moeten werken? maar bij australie werkte het voor mij nog niet...

En dit was mijn 'pitwall'
demonic in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?"

• Montoya200x
  • Registratie: juli 2009
  • Niet online
Je bedoelde zeker "hoppa" voor het Artwork van de "Free Drinks" :+

• BlazeMuis
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 20:56
sten123 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:15:
Ik heb sinds het begin al Ziggo sport Go maar zit heel erg te kijken naar F1TV Pro. is dit net zo goed qua kwaliteit ? en kan ik eventueel ook nederlands/Skysports commentaar kijken?+

Al gevonden. Zeker interresant alleen jammer dat het niet beschikbaar is op een chromecast.,
Werkt prima op een Chromecast als je vanuit Google Chrome het tabblad cast en fullscreen gaat. Ik heb net een abonnement gestart en de kwaliteit is echt meer dan prima.

Xbox One X: BlazeMuis | MacBook Pro 2018 TB i5, 8GB, 256GB | iPhone 11 Pro Max 64GB

• Spotmatic
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 17:43
Kan iemand bevestigen dat FP3 en de Q ook bij F1TVPRO live (!) ondertiteld wordt? Snelheid is geen issue, ik wil alleen weten of het er is.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• ArthurMorgan
  • Niet online
Q werd in elk geval ondertiteld in Australië. (voor de zekerheid, geen Nederlands, wel Engels.)

Heb net de race van F2 gekeken, die werd ook ondertiteld.

ArthurMorgan wijzigde deze reactie 30-03-2019 12:19 (24%)

I got a bad feeling about this.

• tomic
  • Registratie: december 2000
  • Nu online

tomic

Smexylittlebabe!

Zit er bij het betaalde F1TVPRO abonnement ook het NL commentaar van Olav bij ? Of alleen de Engelse presentatoren ? Dat zou me net over de streep trekken namelijk 8)

Toch maar een weblog?

• ArthurMorgan
  • Niet online
tomic schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 12:19:
Zit er bij het betaalde F1TVPRO abonnement ook het NL commentaar van Olav bij ? Of alleen de Engelse presentatoren ? Dat zou me net over de streep trekken namelijk 8)
ja Nederlandse audio is te kiezen, dat is de Ziggo audio. ('Uiteraard' niet het studio gedeelte.)

• Spotmatic
ArthurMorgan schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 12:18:
Q werd in elk geval ondertiteld in Australië. (voor de zekerheid, geen Nederlands, wel Engels.)

Heb net de race van F2 gekeken, die werd ook ondertiteld.
De taal is voor mij geen probleem. Bedankt! Ik overweeg het zo meteen even uit te proberen. :)

• Spotmatic
Even aan de chat gehangen met F1TV, maar er werd mij verteld dat het live ondertitelen op dit moment niet beschikbaar is. Normaal gesproken wel maar nu even niet. Het zou fijn zijn als jullie dat straks even kunnen bevestigen, want ik geloof support medewerkers ook niet altijd. ;)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik denk dat ze het dan hebben over Nederlandse ondertitels. Zoals gezegd heb ik tussen 10 over 11 en iets over 12 de F2 race via F1tvPro ondertiteld bekeken. Maar zal vanmiddag tijdens de Q wel weer kijken. (FP kijk ik niet, en heb ik bezoek ook ;) )

Net als jij kijk ik alles ondertiteld omdat ik er anders niks van versta. Ik weet wel dat er vaak ongeveer 2 zinnen zitten tussen uitgesproken worden en ondertiteling. In de eerste race werden namen nogal verhaspeld. Gisteren tijdens de F2 Q ook, tijdens de race nu klopten de namen wel weer. Dus heb goede hoop dat dat bij de F1 nu ook beter klopt.

ArthurMorgan wijzigde deze reactie 30-03-2019 12:39 (41%)

• Spotmatic
Het was vooral een onsamenhangend verhaal van die support medewerker (met een Roemeense voornaam). Het zou fijn zijn als jullie het even kunnen proberen straks? Dat zou super zijn.

Voor morgen heb ik trouwens wederom een privé ondertitelaar ingeschakeld. Dat betekent: gewoon TV kijken met de laptop ernaast voor het ondertitelde commentaar.

• Saturnus
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online
Ziggoregie heeft jointje gehad. Wel leuk om te zien.

AMD Ryzen 1700X | G.Skill Trident Z 3000MT/s | Asus Prime B350-Plus | Samsung 960 Evo | Corsair HX850i

• noo
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Spotmatic schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 12:40:
Het was vooral een onsamenhangend verhaal van die support medewerker (met een Roemeense voornaam). Het zou fijn zijn als jullie het even kunnen proberen straks? Dat zou super zijn.

Voor morgen heb ik trouwens wederom een privé ondertitelaar ingeschakeld. Dat betekent: gewoon TV kijken met de laptop ernaast voor het ondertitelde commentaar.
Er is Engelse ondertiteling tijdens FP3 nu

PVOutput

• tomic
  • Registratie: december 2000
  • Nu online

tomic

Smexylittlebabe!

Nog een vraagje; kan je de stream van F1TV via airplay op de Apple TV krijgen? Want anders zit je nog alleen op je computer te kijken...

Toch maar een weblog?

• noo
  • Niet online
tomic schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 15:48:
Nog een vraagje; kan je de stream van F1TV via airplay op de Apple TV krijgen? Want anders zit je nog alleen op je computer te kijken...
Ja, ik stream de website via Airplay vanaf mijn iPad en mijn iPhone naar 2 Apple TVs (TV uit de logeerkamer staat op race weekends beneden), de app Airplayt niet (goed genoeg). iWebTV is een betaalde andere optie

PVOutput

• Kiwi
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 17:29

Kiwi

Gadgetfreak

Loopt bij andere mensen de audio ook achter op het beeld? Is iets van een seconde, maar vrij irritant als Olav het heeft over fouten terwijl er op dat moment niets verkeerd gaat :+

AllesOverCrypto.nl

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Iemand hier die een goede en stabiele oplossing heeft om van een Ipad/Iphone te casten naar een LG WebOS apparaat? TVcast werkt niet echt stabiel ... althans, de bekende hickups. (ook met de Chromecast last van)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18:59
Turbo-Puppy schreef op zondag 31 maart 2019 @ 11:27:
Iemand hier die een goede en stabiele oplossing heeft om van een Ipad/Iphone te casten naar een LG WebOS apparaat? TVcast werkt niet echt stabiel ... althans, de bekende hickups. (ook met de Chromecast last van)
Er waren er hier die het (soms) lukte om de website direct te openen op de LG TV, dat zou ook nog een optie kunnen zijn i.p.v. casten.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

RobertMe schreef op zondag 31 maart 2019 @ 11:54:
[...]

Er waren er hier die het (soms) lukte om de website direct te openen op de LG TV, dat zou ook nog een optie kunnen zijn i.p.v. casten.
Ik had het gelezen ja, alleen net dat woordje “soms” doet het hem. Ik moet het aan kunnen zetten en dat het dan ook zeker werkt. 5 minuten voor de GP inloggen en dan hopen dat het werkt vind ik tamelijk stressvol. :+

Had liever gezien dat Apple een SafariCast o.i.d. In hun programma had. Klein ding wat altijd werkt. :) Blijft doorgaans wel ellende om iets van telefoon of ipad naar een ander afspeelapparaat te krijgen. So far is IwebTV het enige dat zeer acceptabel werkt daarvoor. (Wat er dus weer niet is voor WebOS :O )

• RobertMe
Turbo-Puppy schreef op zondag 31 maart 2019 @ 12:21:
[...]

Ik had het gelezen ja, alleen net dat woordje “soms” doet het hem. Ik moet het aan kunnen zetten en dat het dan ook zeker werkt. 5 minuten voor de GP inloggen en dan hopen dat het werkt vind ik tamelijk stressvol. :+
Uiteraard. Maar je kunt ook eerder inloggen en dan wachten totdat de stream live komt :p Want van wat ik begrepen had was het inloggen het voornaamste probleem. Blijft alleen de vraag of je de TV in die tijd nog kunt gebruiken of dat het wisselen naar een andere app/input/TV meteen de cookies verwijderd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 16:07
Grrrr F1TV. Ik wilde Formule 2 kijken. De race is begonnen en ik heb ook geluid maar geen beeld. Melding "Coverage will begin shortly"

Lekker duurzaam. Tesla Model 3 LR AWD Pearl White, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online
GAEvakYD schreef op zondag 31 maart 2019 @ 13:22:
Grrrr F1TV. Ik wilde Formule 2 kijken. De race is begonnen en ik heb ook geluid maar geen beeld. Melding "Coverage will begin shortly"
Als dat vanavond maar wel goed gaat.

• u_nix_we_all
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
same here

Wie terrabyte zegt, is een neptweaker. Of zeg je ook megga- , gigga- en killo-bytes ? PSN: jaap_10

• GertJan2012
  • Registratie: februari 2018
Hier ook... nu al spijt van het abbonement. De F2 races pas na 2 dagen terug kunnen kijken, en dan dit lachwekend verhaal. Alleen maar geluid, geen beeld.

• noo
  • Niet online
Gelukkig heb ik nog een backup Go Ziggo Sporttotaal abo voor het beeld :/

PVOutput

Acties:
  • +2Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 17:37
Hij doet het intussen, al moest ik wel refreshen.

CrashOverDrive wijzigde deze reactie 31-03-2019 13:34 (40%)

• GAEvakYD
  • Laatst online: 16:07
Wat een puinhoop bij dit soort bedrijven en organisaties. Volgens mij zouden we als tweeakers daar erg nuttig kunnen zijn.

De site van Fia Formule 2 incl Live timing is ook offline met deze melding:

Lekker duurzaam. Tesla Model 3 LR AWD Pearl White, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• GertJan2012
  • Registratie: februari 2018
CrashOverDrive schreef op zondag 31 maart 2019 @ 13:33:
Hier ook, thanks voor de tip. Na het weekend eens een klacht indienen.

• Erwin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 17:37
GertJan2012 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 13:34:
[...]

Hier ook, thanks voor de tip. Na het weekend eens een klacht indienen.
Denk dat ze niet al wel genoeg hebben ontvangen. Tenzij je concreet je geld wilt terugvragen zou ik me de moeite besparen. Ze geven niets weg als in jaar gratis maar als je erom vraagt krijg je wel je geld terug.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

RobertMe schreef op zondag 31 maart 2019 @ 12:53:
[...]

Uiteraard. Maar je kunt ook eerder inloggen en dan wachten totdat de stream live komt :p Want van wat ik begrepen had was het inloggen het voornaamste probleem. Blijft alleen de vraag of je de TV in die tijd nog kunt gebruiken of dat het wisselen naar een andere app/input/TV meteen de cookies verwijderd.
Nou... dat is het probleem ook. Ik krijg zelfs na 10/15 pagina verversingen dus niet dat inlogportaal geladen. Dan kan ik wel half 3 snachts op staan om in te loggen maar dat gaat me niet helpen. :+

Ti’s trouwens geen tv maar een beamer... weet eerlijk gezegd niet of dat wel een zelfde versie is van WebOS als op de televisies. Neem voor nu wel de ATV een keertje mee, maar het zou leuk zijn als F1 gewoon dat portaal zou fixen. (Kan overigens op iedere willekeurige andere website gewoon inloggen... daar ligt het dus niet aan)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zondag 31 maart 2019 @ 13:44:
[...]

Nou... dat is het probleem ook. Ik krijg zelfs na 10/15 pagina verversingen dus niet dat inlogportaal geladen.
Voor de zekerheid, probeer je in te loggen of ga je naar het subscribe gedeelte?

Inloggen kan ik ook nooit, maar als ik via subscribe en dan een van beide abonnementen ga dan heb ik na 2 of 3 refreshes altijd het inlogportaal.

• Jordy8
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 19:16
Hebben andere ook dat de F1 TV stream veel aan het bufferen is? Verder geen problemen aan mijn kant.. vaag.

iRacing Profiel XBL/Origin: Plank268 PSN: Plank_268

• Kasai
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 17:04

Kasai

Legendary

Jordy8 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:46:
Hebben andere ook dat de F1 TV stream veel aan het bufferen is? Verder geen problemen aan mijn kant.. vaag.
Jup ik heb er ook last van en nu krijg ik unsupported region :/

Atlas#22744

• RobertMe
Klopt, valt ook hier steeds weg. Gelukkig heb ik nog een Sky stream op staan voor de pre-show

• pinda powerrr
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21:10

pinda powerrr

Slow down...

Idem

Buffer, buffer, buffer..... staat meer stil dan goed beeld :|

Sommigen hebben geen dipje, maar een bobbel...

• J-M-T
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 20:58
Yep hier ook, eerste race met F1 TV, mag hopen dat ze dit in 10 minuten oplossen.

• Jordy8
Dan hoop ik maar dat ze het zometeen op orde hebben. Hier betaal je natuurlijk niet voor.

• dm-dutchman
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 14:00
Hier ook, continu bufferen. Maar lijkt nu beter te gaan?!?

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 20:34

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Idem.

A wise man once said: 'Work is not a place."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobertMe
Net herladen beide schermen uit zichzelf. Daarna alles okee. Betere kwaliteit en nog geen buffering. Hopelijk blijft het zo.

• pinda powerrr
  • Registratie: augustus 2010

pinda powerrr

Slow down...

RobertMe schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:51:
Net herladen beide schermen uit zichzelf. Daarna alles okee. Betere kwaliteit en nog geen buffering. Hopelijk blijft het zo.
Bij mij ook. Extra servertje aangezet?

Sommigen hebben geen dipje, maar een bobbel...

• Ghanghis
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 16:37

Ghanghis

Zegt ook wel eens iets

Hmm.. In google chrome blijf ik de melding krijgen "unsupported region". Zit gewoon op een nederlands IP adres.

In Opera werkt het wel gewoon (maar van hieruit kan ik helaas niet chromecasten)

iemand anders die dit bekend is met dit probleem en weet of er een oplossing is ?

R5 2600x / Vega 56

• Jordy8
Hier ook inderdaad. Hopen dat het goed blijft gaan :)

• MaXeRs
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 09:13
Ik vind het beeld behoorlijk choppy overkomen niet echt smooth zeg maar.
Hebben jullie dat ook? Ik heb de Pc aangesloten via HDMI naar mijn tv.
Is dit de 25fps waar ze het over hebben?

MaXeRs wijzigde deze reactie 31-03-2019 16:56 (32%)

• Jordy8
MaXeRs schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:54:
Hebben jullie dat ook?
Yup. Blijkbaar hebben ze nog wel wat werk te doen qua streamingdienst :P

• KrazyJay
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19:36
Ik kon het niet zo snel vinden of dit al eerder gemeld was, maar ik kan geen Engelstalige audiostream selecteren in de F1 TV Pro app. Wel Nederlands met Olav Mol e.d., doe ik iets verkeerd? Dit zowel op de laptop als de smartphone.

Prachtige NAS met disks te koop - Successfully acquired Nyan on April 1st 2016, 19:36

• sverzijl
  • Laatst online: 15:57
Ghanghis schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:52:
Hmm.. In google chrome blijf ik de melding krijgen "unsupported region". Zit gewoon op een nederlands IP adres.

In Opera werkt het wel gewoon (maar van hieruit kan ik helaas niet chromecasten)

iemand anders die dit bekend is met dit probleem en weet of er een oplossing is ?
Op iPhone regelmatig. Dan helpt het om even naar 4G te schakelen (probleem dan weg) en daarna weer terug op WiFi.

• Wognummer
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 16:33
ziggo app bij meer mensen down?

http://wow.olli.la/screens/lock.jpg

• Bart-Willem
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Wognummer schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:06:
ziggo app bij meer mensen down?
Jep ik word er ook net uitgegooid! :(

Volvotips.com

• vhal
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 19:35

vhal

ಠ_ಠ

with ^

Mijn auto heeft een gebrek, wat nu?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 09:13
Ik ben maar weer omgeschakeld van f1 tv pro naar ziggo.
Ik kan niet wennen aan die choppy weergave.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dutchie01
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 18-11 14:18
onboard camera van max loopt 2 minuten achter op live :S

• Soggney
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 16:45

Soggney

Zeekomkommer

ook hier die ziggo app. Geweldig dat dit begon 15 minuten voor de start.
Lijkt alsof de account server issues heeft
En start gemist, ik ga uitgesteld kijken.

Soggney wijzigde deze reactie 31-03-2019 17:15 (38%)

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• Brummetje
  • Registratie: december 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Dutchie01 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:12:
Hier niet hoor.

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20:47
Ik weet niet of het de race is maar voor het eerst zit ik Formule 1 te kijken via Sky Sports en ik vind het echt 100x leuker om te kijken. Dat vond ik met Olav opzich ook wel maar nu snap ik wel dat mensen via andere wegen naar Formule 1 wil kijken dan Ziggo.

Nintendo Switch | Xbox One S | Surface Pro 2 | Honor 9X 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X | Samsung Galaxy Watch

• dm-dutchman
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 14:00
Dutchie01 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:12:
Ja echt irritant,

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
Loopt hier ook continu te bufferen. Heb hem maar uitgezet, word er echt gek van :X

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Dr. Horrible
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 19:57
Zelfde met de onboard van Vettel. Jammer, zeker de continu radio verkeer is erg interessant.

• demonic
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20-11 21:41
Hier loopt de camera van verstappen hopeloos achter en buffering. Zelfde geld voor de tracker.

• aljooge
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 21:08
hoe kan dat eigenlijk dat de main view goed draait en de rest blijft bufferen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Het data-kanaal doet het hier ook prima.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• noo
  • Niet online
Clear cache (safari op iPad) en Max' onboard doet het ook weer goed

PVOutput

• Grrrrrene
  • Niet online
noo schreef op zondag 31 maart 2019 @ 18:10:
That did the trick, thanx!

• aljooge
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 21:08
noo schreef op zondag 31 maart 2019 @ 18:10:
bij mij werkte dit ook. Heb weer genoten van deze race.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Het werkt een tijdje, maar nu hapert hij weer. Laatste 2-3 rondjes waren achter de safety car niet te volgen. Hij rijdt hier nog met al dat gebuffer :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 20-11 18:48
Audio is nog wel een dingetje hoor. Zowel board radios als interview net was heel erg zacht

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik vind vooral op de hoofdstream de board radio's onhoorbaar zacht. Dat was volgens mij het hele weekend al en volgens mij twee weken terug ook al. Dat ze dat niet oplossen... :/

• RobertMe
Vermoed dat ze gewoon 1x volume regelen en klaar. Je hebt de audio van de world feed en audio van het commentaar. Dat voegen ze samen en klaar. Goed voor geluid op de achtergrond, maar als er een boordradio is (of dan post interviews) en commentatoren juist extra stil zijn om dat te horen mag 'achtergrond' volume wel wat omhoog.
Neem aan dat normaal de TV zenders dat ook zelf doen, aangezien ze het op Ziggo ook altijd voor elkaar krijgen om daar doorheen te praten en dan versta je er ook niks van. Is dus niet dat audio op world feed ineens stukken harder is met bv boordradio, maar zal wel echt zijn dat (bv) commentator zelf aan knoppen draait.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: april 2009
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

Via de F1TV app kon ik de main feed volgen met een kleine vertraging (t.o.v. Ziggo). Oké prima. Maar de data feed (circuitposities) en de onboards waren waardeloos. Liep te veel achter en regelmatig een buffer of het F1 logo. Dat terwijl ik de mainfeed had afgezet (keek toch Ziggo) en dus alleen de circuitposities wilde zien en de onboard van Max.
Mijn conclusie: WAAR-DE-LOOS. Dat F1TV 1 tot 10 seconden vertraging heeft zal je mij niet over horen maar dit sloeg echt nergens op. 1-3 rondes achterstand op een data feed is absoluut onverkoopbaar. F1TV: get your act together. Als het in China niet beter is zeg ik mijn jaarlidmaarschap op. Geld terug of niet, dan zakken ze d'r maar in. Voor zo'n miljardencircus is er geen enkel excuus om een simpele data feed niet op orde te hebben vanwege buffer issues.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

MaXeRs schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:54:
Hebben jullie dat ook? Ik heb de Pc aangesloten via HDMI naar mijn tv.
Is dit de 25fps waar ze het over hebben?
Ik had dit al meer gelezen,en snap dit echt niet. Wellicht dat het aan mij ligt maar, ik kijk hier middels IwebTV en een AppleTV 4K op een vrij recent 4k scherm en dat beeld is om je vingers bij af te likken. De stream van KPN (ziggo f1) is echt niet om aan te gluren wanneer ik die opzet.

Ik vraag me daadwerkelijk af of het wel aan F1 TV ligt. Ik wil best een filmpje voor je maken ter vergelijk...maar ik heb nog nooit zo’n prima beeld op de TV gehad als hiermee.

Het hele 25fps gestutter of gebrek aan frames kan ik eveneens niet plaatsen. Het is gewoon vloeiend...zoals een dvd en dergelijke. :/

Geef mij eens richtlijnen hoe ik zo objectief mogelijk een filmpje kan maken...dan zal ik die hier plaatsen. :)

• MikeyMan
  • Laatst online: 17:19

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Grin schreef op zondag 31 maart 2019 @ 21:48:
Via de F1TV app kon ik de main feed volgen met een kleine vertraging (t.o.v. Ziggo). Oké prima. Maar de data feed (circuitposities) en de onboards waren waardeloos. Liep te veel achter en regelmatig een buffer of het F1 logo. Dat terwijl ik de mainfeed had afgezet (keek toch Ziggo) en dus alleen de circuitposities wilde zien en de onboard van Max.
Mijn conclusie: WAAR-DE-LOOS. Dat F1TV 1 tot 10 seconden vertraging heeft zal je mij niet over horen maar dit sloeg echt nergens op. 1-3 rondes achterstand op een data feed is absoluut onverkoopbaar. F1TV: get your act together. Als het in China niet beter is zeg ik mijn jaarlidmaarschap op. Geld terug of niet, dan zakken ze d'r maar in. Voor zo'n miljardencircus is er geen enkel excuus om een simpele data feed niet op orde te hebben vanwege buffer issues.
De gewone F1 app gebruikt hetzelfde abonnement en heeft betere timing.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 20:52
Turbo-Puppy schreef op zondag 31 maart 2019 @ 23:56:
[...]

Het hele 25fps gestutter of gebrek aan frames kan ik eveneens niet plaatsen. Het is gewoon vloeiend...zoals een dvd en dergelijke. :/
Een DVd/ Blu-ray zijn per definitie niet vloeiend, maar dat is een andere discussie. Dan ben jij ook gewon minder gevoelig voor schokkerig beeld. 25fps is namelijk wel schokkerig, maar het valt bij de meeste mensen niet zo op

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 17:44
Misschien zie ik dingen die er niet zijn, maar Max leek voorheen nog wel vrede te hebben met Jack als interviewer, maar volgens mij begint hij het ook wel een beetje zat te worden om als kleuter toegesproken te worden. Dit seizoen reageert ie lekker kortaf en snel en breidt er snel een einde aan.

Interviews met Hamilton worden al seizoenen lang met elke race steeds korter (vanaf de eerste vraag doet Hamilton al elke seconde een stapje naar achteren),.. geeft niet echt een leuke indruk om de post-race interviews te volgen. En bij Norris zie je dat hij het wel leuk vindt, maar ik ben benieuwd hoe lang dat gaat duren :D

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 20:34

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Adlermann schreef op maandag 1 april 2019 @ 07:51:
[...]

Een DVd/ Blu-ray zijn per definitie niet vloeiend, maar dat is een andere discussie. Dan ben jij ook gewon minder gevoelig voor schokkerig beeld. 25fps is namelijk wel schokkerig, maar het valt bij de meeste mensen niet zo op
Ze kunnen natuurlijk niet iedereen gelukkig maken. Als ze 50/60 fps willen doen heeft dit natuurlijk effect op de benodigde bandbreedte. Tenzij ze andere compressie technieken gaan gebruiken.

Laat ze eerst maar eens foutloos kunnen streamen zonder 1 minuut vertraging (klok sprong op 17:10 terwijl mijn telefoon al op 17:11 stond). Daarna kijken naar nieuwe features (correcte airplay, 50/60fps, 4K, etc)

A wise man once said: 'Work is not a place."

• ATS
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20-11 12:28
Gisteren wel wat issues met F1TV gehad: soms een vaag beeld, en het commentaar van Mol (zoontje keek mee, dus NL commentaar) liep achter op het beeld. Ik had tegelijk het datakanaal ook aan op de laptop, en die liep weer een heel eind voor op de race. Irritante is: er is geen pauzeknop in de player, dus je kan het niet synchroniseren.

Ik kan overigens in de iPhone app geen timing meer vinden? Is dat er nog ergens? Op de iPad kan ik de apps helaas niet meer gebruiken, omdat die te oud is en de nieuwe apps niet meer wil draaien. De oude apps werken helaas niet meer.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yucko
  • Laatst online: 15:50

Yucko

One clown to rule them all !

ATS schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:43:
...

Ik kan overigens in de iPhone app geen timing meer vinden? Is dat er nog ergens? Op de iPad kan ik de apps helaas niet meer gebruiken, omdat die te oud is en de nieuwe apps niet meer wil draaien. De oude apps werken helaas niet meer.
je moet deze F1 app hebben (wit icoon met rood F1 logo). Ongeveer op het moment dat men aan de opwarmronde begint komt er een button bovenaan die je naar het timing gedeelte brengt. Deze timing loopt voor op de F1TV feed, maar de timing app kun je wel even pauzeren om hem in de pas te laten lopen met de F1TV app.

En alhoewel er meer en sneller updates van tijden in de nieuwe timing is, is het wel ruk dat hij splitscreen op de iPad niet ondersteund zoals de oude app dat wel deed :( Dat was handig om de twitterfeed ernaast te kunnen draaien.

MacMini early 2011 -  iPhone X Space Gray 64GB -  iPhone SE Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV3 -  TV4 64GB -  TV4 32GB

• ATS
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20-11 12:28
Yucko schreef op maandag 1 april 2019 @ 14:48:
[...]

je moet deze F1 app hebben (wit icoon met rood F1 logo). Ongeveer op het moment dat men aan de opwarmronde begint komt er een button bovenaan die je naar het timing gedeelte brengt. Deze timing loopt voor op de F1TV feed, maar de timing app kun je wel even pauzeren om hem in de pas te laten lopen met de F1TV app.

En alhoewel er meer en sneller updates van tijden in de nieuwe timing is, is het wel ruk dat hij splitscreen op de iPad niet ondersteund zoals de oude app dat wel deed :( Dat was handig om de twitterfeed ernaast te kunnen draaien.
Raar... Die app heb ik gewoon, maar die gaf me dus geen timing optie.
Overigens kon je vroeger de timing ook als replay downloaden en afspelen, dat kan dan ook niet meer?

Edit: oh, dat kan wel. Maar dan moet wel diep graven (en heb je de uitslag dus al gespoiled gekregen)

ATS wijzigde deze reactie 01-04-2019 15:00 (5%)

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Apache4u
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Jammer dat live kijken blijkbaar nog wel wat problemen gaf. Ik heb meteen na de race de replay gekeken (aangezien ik live het voetbal had gekeken) en dat liep als een zonnetje.

• roda_djavulen
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 19-11 13:21
Hier liep de replay gisterenavond ook perfect :)

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 18:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

Turbo-Puppy schreef op zondag 31 maart 2019 @ 23:56:
[...]

Ik had dit al meer gelezen,en snap dit echt niet. Wellicht dat het aan mij ligt maar, ik kijk hier middels IwebTV en een AppleTV 4K op een vrij recent 4k scherm en dat beeld is om je vingers bij af te likken. De stream van KPN (ziggo f1) is echt niet om aan te gluren wanneer ik die opzet.

Ik vraag me daadwerkelijk af of het wel aan F1 TV ligt. Ik wil best een filmpje voor je maken ter vergelijk...maar ik heb nog nooit zo’n prima beeld op de TV gehad als hiermee.

Geef mij eens richtlijnen hoe ik zo objectief mogelijk een filmpje kan maken...dan zal ik die hier plaatsen. :)
Adlermann schreef op maandag 1 april 2019 @ 07:51:
[...]

Ik heb het eens getest. Op mijn tablet (android met de F1TV app) is het 25fps, zoals ik dat van TV kijken ken. Behoorlijk soepel, maar niet supersmooth. Als ik met mijn HTPC op HDMI op de TV kijk, is het enorm choppy.

Het is dus die webplayer die bij mij in elk geval vrij gaar beeld geeft.

• Adlermann
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 20:52
JvS schreef op maandag 1 april 2019 @ 19:30:
[...]

[...]

Ik heb het eens getest. Op mijn tablet (android met de F1TV app) is het 25fps, zoals ik dat van TV kijken ken. Behoorlijk soepel, maar niet supersmooth. Als ik met mijn HTPC op HDMI op de TV kijk, is het enorm choppy.

Het is dus die webplayer die bij mij in elk geval vrij gaar beeld geeft.
Staat de htpc op 50 of 60 hz (en de tv?)? Met dat laatste zal het sowieso iets stotterig zijn door pulldown die teogepast wordt.

Als de tv/htpc combinatie op 50hz draait is het wel raar en weet ik ook niet 123 een oplossing.

Ik zal eens testen met mijn pc op mijn tv en kijken of ik het kan repliceren.

Adlermann wijzigde deze reactie 01-04-2019 19:34 (8%)

• Fable
  • Laatst online: 20:57
Ik kijk ook via de computer en het beeld is erg goed en vloeiend. Enige probleem is dat hij stond een paar seconden op SD kwaliteit gaat, de vorige keer had ik hier geen last van.
Ik heb 500/500 internet dus daar kan het niet aan liggen.

• sloth
  • Registratie: januari 2010
  • Niet online
Hier had ik dus afgelopen race ook erg last van, terwijl dit in Australië maar 1-2x gebeurde. Best wel irritant.

Hopen op beterschap in China.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 18:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

Adlermann schreef op maandag 1 april 2019 @ 19:32:
[...]

Staat de htpc op 50 of 60 hz (en de tv?)? Met dat laatste zal het sowieso iets stotterig zijn door pulldown die teogepast wordt.

Als de tv/htpc combinatie op 50hz draait is het wel raar en weet ik ook niet 123 een oplossing.

Ik zal eens testen met mijn pc op mijn tv en kijken of ik het kan repliceren.
Zo, dat is een goeie tip. Stond op 60Hz. Met 50Hz is het zeker niet ultrasmooth, maar dat gehakkel is eruit.

Ik zie met flms ook altijd wel wat judder (gevolg van 24fps op 60Hz kijken), maar stoorde me daar nooit zo aan. Mijn TV (philips OLED) heeft ook wel goeie motion settings, zonder dat het kunstmatig smooth wordt. DIe F1 app heeft er veel meer last van. Vind het op de tablet nog steeds wat soepeler ogen, maar verschil is inderdaad een stuk minder.

• Jassy
  • Registratie: mei 2003
Afgelopen weekend via Ziggo Sport Totaal Go gekeken en wederom uitstekende kwaliteit gehad en de lipsync issues van vorig seizoen lijken ook opgelost.

Als ik dit topic lees heeft F1TV Pro nog een lange weg te gaan.....

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

CrashOverDrive schreef op zondag 31 maart 2019 @ 13:33:
Gelukt! Na een software update kan ik blijvend inloggen en streamen. oOo
(Lukt trouwens ook prima over 4g)

Als backup heb ik nu een ChromeCast er aan gehangen en de IwebTV app daar ook voor gekocht. Beide werken na tevredenheid al is de ChromeCast net 1 handeling meer. (Had een snelkoppeling gemaakt in de remote app voor LG) :)

Turbo-Puppy wijzigde deze reactie 03-04-2019 22:17 (3%)

• Joris748
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 20:37
Heb gekeken via de safari-browser op een iPad 4. Ingelogd op F1TV en met AirPlay naar een AppleTV 4 gestreamed. Tevreden met het resultaat op een FullHD TV.

Komt geen brakke app aan te pas.

Joris748 wijzigde deze reactie 03-04-2019 22:30 (13%)

• Jackson6
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
*knip* Nee, da's niet legaal, zie o.a

"U kunt de Dienst uitsluitend gebruiken binnen Nederland via een Nederlandse internetververbinding."
en
"Het is u niet toegestaan het volgende te doen of derden te helpen het volgende te doen:
- Het omzeilen van territoriale beperkingen die op de Dienst van toepassing zijn;"

Uit: https://www.ziggogo.tv/nl/ziggo-gebruiksvoorwaarden.html

Verdere discussie hierover is dan niet alleen off-topic, maar ook ban-waardig.

AGee wijzigde deze reactie 09-04-2019 20:40 (86%)

• vosss
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 20-10 22:06
Joris748 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:21:
Heb gekeken via de safari-browser op een iPad 4. Ingelogd op F1TV en met AirPlay naar een AppleTV 4 gestreamed. Tevreden met het resultaat op een FullHD TV.

Komt geen brakke app aan te pas.
Is met die f1tv app in sri lanka de wedstrijd te bekijken op een apple telefoon of tablet?

Vriendin van mij zit daar aankomend weekend en ziggo go werkt daar natuurlijk niet. Ik dacht die heeft wel een laptop mee dus een acestream kan ze wel mee uit de voeten, maar ik heb geen apple devices, dus dat weet ik verder niet.

Vpn kan natuurlijk wel, maar hoe user friendly dat is voor een leek weet ik niet en aan bovenstaande bericht van een moderator te lezen gaan we het daar verder niet over hebben.

F1TV gaat dat daar werken? Dat zou wel een uitkomst zijn namelijk :)

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

*knip* Via een vpn een geoblock omzeilen gaan we niet bediscussieren hier.

AGee wijzigde deze reactie 12-04-2019 16:14 (93%)

• MikeyMan
  • Laatst online: 17:19

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nog steeds geen persconferentie in de f1tv pro app geloof ik? Gemiste kans wel.

Overigens zit er wel een max aan qua apparaten in die app. Kreeg vanmorgen een melding dat ik er teveel had. Snel opgelost overigens, maar toch.

• MailMan
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 21:00
Hoor ik bij mijn F1TV Pro (trial) ook de volledige Live Timing access (Premium) te hebben van Formula 1.com?

Ik zou denken van wel omdat de accounts gelinked zijn, maar als ik naar Lap Chart ga krijg ik de vraag of ik wil inloggen of een subscription wil nemen.

[edit] Oh.... Race Ony -O- ik zou juist hopen de info te hebben tijdens de practise sessions...

MailMan wijzigde deze reactie 12-04-2019 09:18 (16%)

• Montoya200x
  • Niet online
Het kat en muis spel is begonnen blijkbaar met F1TV, diverse aanbieders geven alle 24 F1 streams nu ook al door. Ze hebben een jaar de tijd gehad om hun content te beveiligen, na alle waarschuwingen vorig jaar met de introductie, maar net als met alle issues met F1TV, praat je daar tegen een muur aan |:(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 18-11 09:23

Bosmonster

*zucht*

Iemand anders die "You are in an unsupported country" krijgt in de F1TV app? Heb hem op mijn iPhone, maar kan niet eens inloggen hierdoor, terwijl ik dus een betaalde account heb.

Op hetzelfde wifi netwerk kan ik wel gewoon inloggen via web op mijn Mac.

edit: zul je net zien, na wat meer ermee spelen kom ik erachter dat ik in kan loggen, word ik weer geredirect naar de inlog/foutmelding. Als ik dan de app afsluit en weer herstart ben ik ingelogd (en blijkbaar ineens wel in het juiste gebied :'))

Goed spul. Echt z'n geld meer dan waard. /s

Bosmonster wijzigde deze reactie 12-04-2019 14:06 (53%)

Error failed

Pagina: 1 ... 40 ... 50 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True