Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

Pagina: 1 ... 41 ... 49 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 13:23
Bosmonster schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:03:
Iemand anders die "You are in an unsupported country" krijgt in de F1TV app? Heb hem op mijn iPhone, maar kan niet eens inloggen hierdoor, terwijl ik dus een betaalde account heb.

Op hetzelfde wifi netwerk kan ik wel gewoon inloggen via web op mijn Mac.

edit: zul je net zien, na wat meer ermee spelen kom ik erachter dat ik in kan loggen, word ik weer geredirect naar de inlog/foutmelding. Als ik dan de app afsluit en weer herstart ben ik ingelogd (en blijkbaar ineens wel in het juiste gebied :'))

Goed spul. Echt z'n geld meer dan waard. /s
ja, dit heb ik ook regelmatig met de app op mijn iPhone.

Edit

Nu doet de app weer niets maar de website wel..

Adlermann wijzigde deze reactie 13-04-2019 08:36 (4%)

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 11:13
Heb gisteren F1 TV Access genomen (Heb Ziggo en toegang tot Sky Sports dus duurdere abo was niet nodig) maar wat ik niet wist is dat ik gelijk met deze abonement ook de kwalifiatie van vandaag terug kan kijken! Wou morgen de wekker zetten voor de race maar misschien ga ik het maar via F1 TV terug kijken.

Ik dacht voordat Ziggo samenwerkte met F1 TV dat het aantal dagen duurde voordat je content van het race weekend kon kijken met F1 TV Access maar waarschijnlijk heeft F1 en Ziggo een deal gemaakt hiervoor.

Voor die enkele euro's is dit wel de moeite waard. :

Edit: heb klantenservice gecontact. Was dus een foutje. :/

polopolo150 wijzigde deze reactie 14-04-2019 08:25 (5%)

Nintendo Switch | Xbox One S | Surface Pro 2 | Oneplus 6 64 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X | Samsung Galaxy Watch

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 14:13

Rukapul

Moderator General Chat
streamnl schreef op zondag 14 april 2019 @ 09:00:
En Ziggo go is aan het bufferen.
Als ik maar niets spannends mis /s
Het is vandaag wel drama met Ziggo Go icm Chromecast.

• streamnl
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 13:44
Rukapul schreef op zondag 14 april 2019 @ 09:03:
[...]

Het is vandaag wel drama met Ziggo Go icm Chromecast.
Hier MacBook icm HDMI.

Ik ervaar dit (meestal) beter dan icm Chromecast met F1.

• aljooge
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 13:57
Ik heb mijn abbo toch maar opgezegd, was best leuk die boardcomputer, uiteindelijk toch weer gekozen voor Mol. Formule 1tv pro geeft absoluut een mooie toevoeging en meerwaarde, maar kies er toch voor om die 7 euro niet hieraan uit te geven.

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

aljooge schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:53:
Ik heb mijn abbo toch maar opgezegd, was best leuk die boardcomputer, uiteindelijk toch weer gekozen voor Mol. Formule 1tv pro geeft absoluut een mooie toevoeging en meerwaarde, maar kies er toch voor om die 7 euro niet hieraan uit te geven.
Ik had in eerste instantie mijn abonnement opgezegd, maar de klantenservice is (nog steeds) actief bezig om mijn inlog probleem op te lossen. Ik geef ze nog één maandje langer de tijd om het op te lossen, mogelijk leren ze ervan en kunnen ze andere klanten daarmee ook van dienst zijn.

A smile a day....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 13:26
Vandaag voor het eerst dat F1 TV zonder hapering werkte.

iRacing Profiel

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 11:41
alexbl69 schreef op zondag 14 april 2019 @ 12:34:
Vandaag voor het eerst dat F1 TV zonder hapering werkte.
Dat wou ik ook net schrijven. Geen gebuffer, en over het algemeen een (heel) goede kwaliteit. Paar keer dat de beeldkwaliteit flink terugviel, maar paar seconden later weer gewoon goed beeld. Beeldkwaliteit deed denk ik verder niet onder voor Ziggo op TV. Daar waar ik vorig jaar verschillende races via een Sky stream heb gekeken en beeldkwaliteit en stabiliteit beduidend minder was.

Nu nog hopen dat het nu geen geluk was in verband met het tijdstip. Zullen mogelijk een stuk minder (live) kijkers zijn geweest dan twee weken terug in Bahrein. Maar als ze dezelfde kwaliteit weer hebben in Baku ben ik tevreden met mijn abo.

Edit:
Overigens gekeken op een 4K TV met HDMI vanaf een PC. Daarnaast tablet aan met onboard van VER. Beide streams waren daarbij zonder buffers en i.t.t. vorige race bleef de onboard ook goed lopen. Uiteraard wel paar seconden verschil tussen beide streams.

RobertMe wijzigde deze reactie 14-04-2019 12:45 (14%)

• polopolo150
Ook vandaag weer dat ik gewoon de race kan kijken met mijn goedkopere f1 tv abbo. Ik hoop echt dat dit gewoon blijft.

Had vanochtend het eerste half uur van de race gemist dus dit komt gewoon goed uit :)

Nintendo Switch | Xbox One S | Surface Pro 2 | Oneplus 6 64 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X | Samsung Galaxy Watch

• RobertMe
polopolo150 schreef op zondag 14 april 2019 @ 17:41:
Ook vandaag weer dat ik gewoon de race kan kijken met mijn goedkopere f1 tv abbo. Ik hoop echt dat dit gewoon blijft.

Had vanochtend het eerste half uur van de race gemist dus dit komt gewoon goed uit :)
Ik neem dan aan op dezelfde dag al terugkijken, en niet live meekijken? En vanaf welk moment kon je dan kijken/hoe laat heb je geprobeerd en werkte het? En evt. hoe laat je gekeken hebt maar het nog niet beschikbaar was. En ik neem aan dat je dan alleen de world feed kunt terugkijken? Of ook pitlane channel, driver tracker, data channel en alle 20 onboards?

• polopolo150
Nee live heb ik niet gekeken via F1 TV maar zit wel op dit moment de race van vandaag te kijken. Pitlanes en onboards heb ik nog niet geprobeerd.

Edit: Ik zie alleen Formule 2 & 3 niet zo snel op de streaming service :-( Staat dit er eigenlijk wel op?

polopolo150 wijzigde deze reactie 14-04-2019 18:16 (27%)

• RonaldMcDonald
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 17-10 12:00
RobertMe schreef op zondag 14 april 2019 @ 12:42:
[...]

Dat wou ik ook net schrijven. Geen gebuffer, en over het algemeen een (heel) goede kwaliteit. Paar keer dat de beeldkwaliteit flink terugviel, maar paar seconden later weer gewoon goed beeld. Beeldkwaliteit deed denk ik verder niet onder voor Ziggo op TV. Daar waar ik vorig jaar verschillende races via een Sky stream heb gekeken en beeldkwaliteit en stabiliteit beduidend minder was.
Bij mij hetzelfde, maar ik stoor me nog wel aan die terugval naar 360p elke keer. Het was nu beduidend minder dan 2 weken geleden, dat wel. Ik denk een keer of 5-6 dat hij voor een seconde of 10 terugviel.

Ik kijk op mijn PC die bedraad verbonden is aan een Ziggo lijn waar ik verder nooit problemen heb met snelheid/latency of iets dergelijks dus daar zal het niet aan liggen.

• demonic
  • Laatst online: 13:37
RonaldMcDonald schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:39:
[...]

Bij mij hetzelfde, maar ik stoor me nog wel aan die terugval naar 360p elke keer. Het was nu beduidend minder dan 2 weken geleden, dat wel. Ik denk een keer of 5-6 dat hij voor een seconde of 10 terugviel.

Ik kijk op mijn PC die bedraad verbonden is aan een Ziggo lijn waar ik verder nooit problemen heb met snelheid/latency of iets dergelijks dus daar zal het niet aan liggen.
het kan natuurlijk altijd nog liggen aan de ziggo-F1TV lijn.

Die paar seconden dat het beeld even wat slechter is, als het nu regelmatig was en langdurig had ik ook geklaagd.
Maar tijdens de hele race heb ik het wss 5x gehad ofzo voor minder dan 3-5 seconden.

• alexbl69
  • Laatst online: 13:26
De F1TV stream(s) hebben nog wel timing issues.

Kijk hier de reguliere Ziggo beeld (kanaal 401) met daarnaast 3 F1TV streams:
  • Max cam
  • Tracker
  • Data
En daarnaast nog een tablet met de F1 app met live timing.

Die laatste (live timing) is real-time. Het Ziggo beeld (kanaal 401) loopt daar ongeveer 5 seconden op achter, de F1TV streams komen daar weer een seconde of 20 achteraan :).

Om dit enigszins te syncen pauzeer ik het Ziggo beeld zodra er beeld komt op de Tracker stream van F1TV. In de laatste minuten voor de start van de race wordt op zowel Ziggo als de Tracker stream hetzelfde uitgezonden, waardoor je ze in sync kunt krijgen. Ook de live timing app pauzeer ik dan.

Probleem is dat de afzonderlijke F1TV streams gedurende de race steeds meer out of sync raken. Dat is dan uiteraard niet meer op te lossen.

iRacing Profiel

• noo
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Elk nadeel hep ze voordeel: Max' onboard liep hier zo'n 10s voor op de main feed dus ik kon meteen de 'herhaling' van z'n inhaalpoging op Vettel via de main feed zien :)

PVOutput

• DJ-Promo
  • Registratie: juli 2006
  • Nu online
Wil overstappen naar een internet only provider. Kijk dus alleen F1 trouw. Ik lees allerlei berichten hier. Of F1 Pro of de Totaal van Ziggo. Ga dit met een iPad streamen naar een AppleTV.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 13:35
DJ-Promo schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 14:07:
Wil overstappen naar een internet only provider. Kijk dus alleen F1 trouw. Ik lees allerlei berichten hier. Of F1 Pro of de Totaal van Ziggo. Ga dit met een iPad streamen naar een AppleTV.
Kan allebei eigenlijk!
Qua kosten is F1 Pro goedkoper, en dan heb je NL & Engels commentaar.

Bij Totaal Go (10 EUR) heb je meer sporten.

• DJ-Promo
  • Nu online
Ryur schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 14:22:
[...]

Kan allebei eigenlijk!
Qua kosten is F1 Pro goedkoper, en dan heb je NL & Engels commentaar.

Bij Totaal Go (10 EUR) heb je meer sporten.
Thanks zag dat een jaar abo F1 Pro niet echt duur is. Wel goed dat je kunt kiezen welk commentaar je krijgt dat kon ik zo snel niet vinden. Jammer dat ze geen week of weekend trial meer hebben.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RobertMe
DJ-Promo schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 14:37:
[...]

Thanks zag dat een jaar abo F1 Pro niet echt duur is. Wel goed dat je kunt kiezen welk commentaar je krijgt dat kon ik zo snel niet vinden. Jammer dat ze geen week of weekend trial meer hebben.
Misschien ook handig om even te wachten totdat je het echt nodig hebt. Voor Bahrein hadden ze weer de F1TV25 promo code actief voor 25% korting. Scheelt op het jaar abo toch weer een paar tientjes.

• DJ-Promo
  • Nu online
RobertMe schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 14:40:
[...]

Misschien ook handig om even te wachten totdat je het echt nodig hebt. Voor Bahrein hadden ze weer de F1TV25 promo code actief voor 25% korting. Scheelt op het jaar abo toch weer een paar tientjes.
Goeie tip ga ik doen!

• noo
  • Niet online
De F1TV stream van de High Speed Track Test momenteel is erg choppy hier...

PVOutput

• GertJan2012
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 19-10 23:57
noo schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:10:
De F1TV stream van de High Speed Track Test momenteel is erg choppy hier...
*offtopic*
Ik kijk heel mijn leven al F1, maar ik heb serieus nooit geweten dat het rondrijden met de safety car de High Speed Track Test heette :? 8)7 Wist uiteraard wel dat dit gebeurde op de donderdag

*ontopic*
Ik had vandaag het probleem dat ik 4 of 5 keer moest inloggen, na het inloggen sprong hij terug naar het loginscherm. De 6e keer kwam ik er uiteindelijk in.

• Fable
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 11:30
Nu ook erg choppy beeld, beetje vreemd, vorige keer was het perfect in Firefox.

Fable wijzigde deze reactie 26-04-2019 15:06 (7%)

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 13:58

Rivanov

Apple freak

Fable schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:04:
Nu ook erg choppy beeld, beetje vreemd, vorige keer was het perfect in Firefox.
Heb hier gewoon perfect beeld in Firefox.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 11:32
Hier perfect beeld met f1tv maar continue dat buffer wiel in beeld... Ook buffert de boel.. Haal dat logo gewoon weg want het beeld is voor de rest prima :(

• Fable
  • Laatst online: 11:30
Rivanov schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:10:
[...]

Heb hier gewoon perfect beeld in Firefox.
Hier werkt het nu ook al een tijdje weer goed, heel soms dat buffering wheel, maar dat is met f5 snel opgelost.

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Nu FP3 op Ziggo Sport met dual commentaar van Olav en Jack. Iets nieuws? Dit heb ik in ieder geval nog niet eerder gezien.

• Ryur
RoD schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 12:04:
Nu FP3 op Ziggo Sport met dual commentaar van Olav en Jack. Iets nieuws? Dit heb ik in ieder geval nog niet eerder gezien.
Is sinds dit jaar zo :)

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
Ik ga toch maar eens proberen mijn geld terug te krijgen van de F1 TV ellende. Heeft nog niet 1x goed gewerkt. Zelfs vrije trainingen werken niet.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

• peppie71
  • Laatst online: 00:14
Hoe kun je NL commentaar kiezen in F1TV?

• Ryur
peppie71 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 12:56:
Hoe kun je NL commentaar kiezen in F1TV?
Je hebt rechtsonderin het 'headset' icoontje, daar kan je de talen kiezen (o.a. Engels, Nederlands & FX).

• Turbo-Puppy
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ryur schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 12:58:
[...]

Je hebt rechtsonderin het 'headset' icoontje, daar kan je de talen kiezen (o.a. Engels, Nederlands & FX).
En als je nou Eng of NL op je speakers zet, en je telefoon/ipad op de onboard kun je ook nog real time met Max meeluisteren met 1 oortelefoontje in. :)

• peppie71
  • Laatst online: 00:14
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 14:19:
[...]

En als je nou Eng of NL op je speakers zet, en je telefoon/ipad op de onboard kun je ook nog real time met Max meeluisteren met 1 oortelefoontje in. :)
Bedankt voor de info en tip allebei!!

• basvn
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 13:11

basvn

Breezand - NHN

Ik heb met de F1 tv app alleen maar problemen..

Op de Ipad wilt hij niet afspelen (als ik op het afspeel knopje klikt, gaat de pirelliband draaien, en dan komt de afspeel knop weer)

en op mijn android telefoon zegt hij of met dat ik geen internet heb, of hij blijft laden (draaiende pirelliband)

heeft iemand hier een oplossing voor?

(op de laptop nergens problemen mee..)

basvn wijzigde deze reactie 27-04-2019 14:58 (5%)

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• demonic
  • Laatst online: 13:37
basvn schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 14:58:
Ik heb met de F1 tv app alleen maar problemen..

Op de Ipad wilt hij niet afspelen (als ik op het afspeel knopje klikt, gaat de pirelliband draaien, en dan komt de afspeel knop weer)

en op mijn android telefoon zegt hij of met dat ik geen internet heb, of hij blijft laden (draaiende pirelliband)

heeft iemand hier een oplossing voor?

(op de laptop nergens problemen mee..)
uit loggen, en dan weer inloggen

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online
Hier doet die ook even helemaal niks meer.

• Jordy8
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 13:55
Lekker de kwalificatie kijken, plop!, beeld weg. Krijg het niet meer aan de praat. Ben vast niet de enige..?

iRacing Profiel XBL/Origin: Plank268 PSN: Plank_268

• sloth
  • Registratie: januari 2010
  • Niet online
Zelfde hier.. erg irritant

• noo
  • Niet online
"buffering" Pirelli wiel :(

PVOutput

• Tim01
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 18-10 15:08
Geeft nu bij mij zelfs aan dat ik geen subscribtion heb

• MailMan
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 12:58
Same. Ben nu ook uitgelogd en kan niet meer inloggen...

• Eddye
  • Registratie: juli 2013
  • Nu online
hier ook :(

• basvn
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 13:11

basvn

Breezand - NHN

kan momenteel niet eens meer inloggen.. :/

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• JohanKupers
  • Niet online
You are currently in an unsupported region.
F1TV isn’t currently available in every territory.
Whilst you are in an unsupported region, you won’t be able to access the F1TV.

We apologise for any inconvenience.

To get in touch with us or manage your F1 Account while in a different territory, visit our website

• Inflatable
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 19-10 15:19
Hier ook (weer) niks.. Elk raceweekend tot nu toe wel gezeik gehad hiermee.. Als ze dit niet stabiel hebben de komende 2 races dan ga ik gewoon weer terug naar een Ziggo Sport abo.. Dan maar naar het gezever van Olaf Mol etc luisteren en jammer van geen onboards meer etc, maar dit soort onstabiele online services ben ik nu wel een beetje klaar mee.. Werkt veel te vaak niet, onbetrouwbare troep, anders kan ik het helaas niet noemen..

• Grrrrrene
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
Ik werd er zojuist uitgekickt op zowel mijn laptop als mijn TV. Lekker weer, tijdens de kwalificatie nota bene lopen prutsen met je ICT-netwerk 8)7

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Jordy8
Hoe moeilijk moet het zijn. Als ik nu opnieuw inlog doen ze alsof ik geen abbo heb...

• Hupske
  • Laatst online: 09:25

Hupske

AFCA

Jordy8 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:23:
Hoe moeilijk moet het zijn. Als ik nu opnieuw inlog doen ze alsof ik geen abbo heb...
Yep bij mij ook. Onvoorstelbaar dat ze dit voor elkaar krijgen. De illigale streams hebben het vaak een stuk beter voor elkaar.

Hupske wijzigde deze reactie 27-04-2019 15:24 (10%)

• Felyrion
  • Registratie: november 2001

Felyrion

goodgoan!

Ja storing weer.
Ruxandra PHi there, thank you for contacting Formula 1!
We are aware of the situation and already in the process of fixing it

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• The GUI
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 16-10 17:14

The GUI

Sorry computer says no...

Hier ook eruit gegooid. Krijg niet eens meer een login page te zien. Gelukkig heb ik ook Ziggo Go, maar de kwaliteit is minder :(

GB Aorus Elite | AMD 3700X | 16GB Trident Z 3600C17 | GTX 1070 Ti | 2TB SSD

• Inflatable
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 19-10 15:19
Het zal wel weer gefixt zijn zodra de kwalificatie is afgelopen.. :X

Ik ga maar weer een online stream zoeken van Sky.. |:(

• power_user
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 09:11
Iemand ook problemen met inloggen op ziggosporttotaal via de webos browser op zijn lg oled? Kwam er 2 weken geleden probleemloos in maar nu logt hij maar niet in. Krijg geen foutmelding, wordt gewoon niet ingelogd. Via de laptop werkt het wel.

PSN: Oldzkoel

• pinda powerrr
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 14:22

pinda powerrr

Slow down...

Inloggen lukt niet....kansloos dit, zeker tijdens Q.

Sommigen hebben geen dipje, maar een bobbel...

• Montoya200x
  • Niet online
Hier ook alles plat, maar zal wel een regio gebonden storing zijn...

Zie via andere kanalen dat alle Live F1TV streams inclusief onboards, nog gewoon in de lucht zijn

• CrashOverDrive
  • Laatst online: 19-10 19:22
Montoya200x schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:33:
Hier ook alles plat, maar zal wel een regio gebonden storing zijn...

Zie via andere kanalen dat alle Live F1TV streams inclusief onboards, nog gewoon in de lucht zijn
Op Twitter geven iedereen, van Amerikanen tot Oostenrijkers aan dat de boel plat is.
Al had ik net zelf wel nog beeld voor een minuut of 5 (nadat hij er al 10 minuten uit lag). Maar die flopte er niet veel later ook weer uit.

CrashOverDrive wijzigde deze reactie 27-04-2019 15:34 (16%)

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 27-07 14:48

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

CrashOverDrive schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:33:
[...]

Op Twitter geven iedereen, van Amerikanen tot Oostenrijkers aan dat de boel plat is.
Tis ook **** lastig om 1 audio-stream van Sky te koppelen aan 1 "centrale" zendmast... |:( |:( |:(

Xbox Live: OctagonQontrol

• Montoya200x
  • Niet online
CrashOverDrive schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:33:
[...]

Dan heeft het ondergrondse circuit de zaakjes toch beter voor elkaar, zoals altijd :+

• CrashOverDrive
Montoya200x schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:36:
[...]

Dan heeft het ondergrondse circuit de zaakjes toch beter voor elkaar, zoals altijd :+
Ik heb intussen 3 super soepele 1080p feeds draaien, terwijl ik bij F1TV nog naar een ronddraaiend wieltje kijk ja :P Stuk goedkoper ook.

• MAX3400

MAX3400

Montoya200x schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:36:
[...]

Dan heeft Sky F1 zaakjes toch beter voor elkaar, zoals altijd :+
ftfy O-)

RTL Television zendt ook uit maar wel in Duits, voor degenen die deze zender nog op de kabel hebben.

• Hupske

Hupske

AFCA

MAX3400 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:37:
[...]

ftfy O-)

RTL Television zendt ook uit maar wel in Duits, voor degenen die deze zender nog op de kabel hebben.
Die kan ik ook nog kijken idd. Maar dan kijk ik naar 320p kwaliteit.

• Montoya200x
  • Niet online
Dat is niet mijn 1 op 1 quote :o :)

• MAX3400

MAX3400

Hupske schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:40:
[...]

Die kan ik ook nog kijken idd. Maar dan kijk ik naar 320p kwaliteit.
Huh??? HIer gewoon RTL HD.

• Hupske

Hupske

AFCA

MAX3400 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:42:
[...]

Huh??? HIer gewoon RTL HD.
Caiway niet |:(

• Eddye
  • Registratie: juli 2013
  • Nu online
Er is weer beeld

• Hupske

Hupske

AFCA

Ja het lijkt er op dat alles weer werkt :D

• MAX3400

MAX3400

Zouden ze de stekker eruit hebben getrokken vanwege de crash?

Niet dat er weeeeeer een clusterfuck aan de wereld werd getoond?

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Hier ook weer beeld! Duurde ff....

• Hupske

Hupske

AFCA

Te vroeg gejuicht. Doet weer niet.

• Peter_Aragorn
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18-10 09:41
Het ligt toch nog stil jongens ;)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• MAX3400

MAX3400

Euh nee??? Klok staat op 13:19 and counting.

F1 Pro ligt nu 33 seconden achter op RTL HD trouwens...

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Wel geluid, geen beeld.

• JohanKupers
  • Niet online
ha, weer beeld

• Peter_Aragorn
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18-10 09:41
MAX3400 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:52:
[...]

Euh nee??? Klok staat op 13:19 and counting.

F1 Pro ligt nu 33 seconden achter op RTL HD trouwens...
Ja ik liep zelf wat achter. 😂

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• MAX3400

MAX3400

Peter_Aragorn schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:53:
[...]

Ja ik liep zelf wat achter. 😂
Daarom komen ze je ook halen om 17:30 voor het avondeten... ;) :Y)

• d0s
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 10:21

d0s

sssst

Mijn eerste weekend met f1tv valt tegen. Werkt halve tijd niet.

Is de vertraging van 25 sec tov ziggo normaal?

• Felyrion
  • Registratie: november 2001

Felyrion

goodgoan!

het klappert nu aan en uit hier.. soms alleen beeld, soms alleen geluid, dan valt het ineens weer weg.. Gaat lekker.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• Wasp
  • Laatst online: 10:39
Volgens mij staat de server van F1TV op de plek waar Kubica en Leclerc gecrasht zijn...

Meh.

• MAX3400

MAX3400

d0s schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:57:

Blijkbaar; wat ik net al postte; ze lopen ook goed achter met RTL.

Heb het ook vorig seizoen gezien dat Ziggo weer achterloopt op Sky.

Zegt nog steeds niks; ga maar eens voetbal kijken op Fox ofzo. Ene TV op de kabel, andere op ADSL, derde op glas; 3 verschillende tijdsverschillen.

• noo
  • Niet online
d0s schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:57:

zelfs tussen twee dezelfde F1TV streams zit soms ook zo'n verschil heb ik gemerkt (als het uberhaupt werkt, uiteraard)

PVOutput

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Na de derde poging waar ik heel even beeld én geluid had -en die er weer uitklapt-, ga ik maar even verder op de Ziggo inlog van mijn ouders....Dan maar even naar Olav luisteren, maar het werkt tenminste.

• vliegnerd
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 18-10 07:09

vliegnerd

Nintendo fan.

En ik ben er weer uit: "Subcribe to watch..."

(F1TV: HTTP 500 op /api/customers/me)

FAIL!

vliegnerd wijzigde deze reactie 27-04-2019 16:08 (38%)

Eerst kwam ik hier alleen om computer te bouwen. Tegenwoordig ook voor CV-ketels en racefietsen...

• Jordy8
Kom op F1 TV..... :F Hoe moeilijk kan het zijn...

• MAX3400

MAX3400

Vult iedereen wel even een standaardklachtje in? Of binnenkort even bellen met de klantenservice?

https://f1tv.formula1.com/en/contact-us

• noo
  • Niet online
Gelukkig voor ons heeft Charles wat extra tijd voor de F1TV jongens en meisjes geregeld om de shit te fixen dus misschien zien we het restje Q2 en Q3 toch nog

PVOutput

• Hupske

Hupske

AFCA

Mag je niet zeggen Hupske :X

Nou na af en toe F5 tussendoor pakt F1TV het telkens wel weer op.

Hupske wijzigde deze reactie 27-04-2019 16:14 (80%)

• MAX3400

MAX3400

noo schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:13:
Gelukkig voor ons heeft Charles wat extra tijd voor de F1TV jongens en meisjes geregeld om de shit te fixen dus misschien zien we het restje Q2 en Q3 toch nog
Ben gestopt met F1TV vandaag; zit (gelukkig) RTL te kijken op enige kwaliteit.

Maar ga wel van de week even F1 Klantenservice bellen!!

MAX3400 wijzigde deze reactie 27-04-2019 16:15 (7%)

• CrashOverDrive
Hij doet het (voorlopig) weer
Heeft het toch zeker weer 1 minuut volgehouden

CrashOverDrive wijzigde deze reactie 27-04-2019 16:17 (47%)

• sloth
  • Registratie: januari 2010
  • Niet online
En weer uitval..

• Montoya200x
  • Niet online
Heb al m'n 4 browser sessies maar afgesloten met m'n F1TV abbo en vervangen door wat online m3u's die wel F1TV live weergeven....

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mensen, blijf refreshen. Het hapert, beeld valt soms weg terwijl geluid blijft wel, maar het werkt voor mij in ieder geval met Firefox. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• MAX3400

MAX3400

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:25:
Mensen, blijf refreshen. Het hapert, beeld valt soms weg terwijl geluid blijft wel, maar het werkt voor mij in ieder geval met Firefox. :)
Firefox is de enige die niet werkt bij mij :)

EDGE en IE (ja, zelfs IE) op Windows 10 doen het; ook de F1 app op Android doet het.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

MAX3400 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:27:
[...]

Firefox is de enige die niet werkt bij mij :)

EDGE en IE (ja, zelfs IE) op Windows 10 doen het; ook de F1 app op Android doet het.
Dan is Liberty gewoon waardeloos. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Montoya200x
  • Niet online
Ze lopen in ieder geval mijlen ver achter op de service die MotoGP levert, want als je de services gaat vergelijken, zijn F1TV gewoon een stelletje prutsers, die na een jaar nog steeds dezelfde problemen hebben...

• Montoya200x
  • Niet online
F1TV net op tijd weer online voor Q3, met meerdere schermen probleemloos nu.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

MAX3400 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:13:
Vult iedereen wel even een standaardklachtje in? Of binnenkort even bellen met de klantenservice?

https://f1tv.formula1.com/en/contact-us
Over de klantenondersteuning heb ik niet werkelijk wat te klagen, ze zijn al 2 maanden bezig voor mij maar krijgen mijn (via NL) inlog maar niet opgelost. Switch ik naar Duitsland (vpn), dan gaat dat probleemloos. Over het kennisniveau van de IT groep daar mag je je meer zorgen maken, en dat geldt ook voor de vaak bedroevende beeldkwaliteit. Zelfs in rustigere periodes is het vaak van een bedenkelijke kwaliteit.

A smile a day....

• MAX3400

MAX3400

@hardware-lover vreemd dat jij kwaliteit als grootste issue hebt. Ja, hier soms 10 seconden "adaptief" beeld maar nooit issues. Komt altijd op hoogste kwaliteit binnen daarna.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

MAX3400 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 17:56:
@hardware-lover vreemd dat jij kwaliteit als grootste issue hebt. Ja, hier soms 10 seconden "adaptief" beeld maar nooit issues. Komt altijd op hoogste kwaliteit binnen daarna.
@MAX3400, nee, dan heb jij mijn bericht niet goed begrepen, niet kunnen inloggen vanuit Nederland, dat is mijn grootste issue. De keren dat ik werkelijk wat met het stream aanbod heb gedaan (of kunnen doen), was ik niet gecharmeerd van de kwaliteit. Gisteren, na de zoveelste inlog-test op verzoek van F1TV support, was het beeld zelfs te beroerd om te kunnen blijven bekijken. Maar ik heb te weinig bekeken de laatste maanden om er een algehele indruk van te kunnen krijgen, de keren dat ik dat kon was het simpelweg dus niet echt geweldig.

Ik heb overigens nog nauwelijks gebruik gemaakt van hun service, en als ze het inloggen niet op kunnen lossen voor de volgende maandtermijn, trek ik er definitief de stekker uit.

A smile a day....

• darretje92
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 14:06
Tip voor degene die een android tv hebben en geen Ziggo sport.

Installeer de mobiele Ziggo app via sideloaden (USB stick) en sluit een muis aan op je tv.

Het hoofdmenu is 90 graden gedraaid maar de zenders zelf niet. Kwaliteit is uitstekend. Enige wat je nodig heb is een Ziggo account van iemand. ( Ik gebruik die van mijn ouders)

• polopolo150
@darretje92 Is het niet handiger om Google Cast dan te gebruiken?

• Titu
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 17-10 02:03
Mensen,

Worden de F1 race ook herhaald of is het mogelijk om de race terug te kijken?

Ik kan vandaag de race niet zien :(, maar wil de race nog wel een keer terug kijken oid.
Pagina: 1 ... 41 ... 49 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True