Ik zat vanmorgen heel vroeg in de Ziggo studio/het F1 café om de uitzending bij te wonen, daar ik daar kaarten voor gewonnen had.
Al met al: het was veel heel vroeg op (02:40) om op de aangegeven tijd in Hilversum te zijn, en achteraf hadden we wel iets later kunnen komen. Maar verder was het een leuke ervaring vond ik. We werden prima verzorgd, eerst thee en koffie met koekjes in de wachtruimte, en later in de studio/het F1 café zelf (waar ook een greenscreen hoek was voor de qualli uitzending trouwens) met drinken, broodjes en koeken. Geen bier, want dat vonden ze er voor een ochtend-uitzending niet goed uit zien.

Viel me niets tegen. De sfeer was relaxed, al waren ze echt niet blij dat er ondanks de instructie toch twee gasten met RedBull kleding waren. Maar niet pissed genoeg om ze buiten te zetten. In theorie was de policy geen telefoons, maar ter plekke was het dat je ze niet tijdens de delen die live waren mocht gebruiken (en uiteraard stil). Daarbuiten was het prima, vandaar onderstaande beelden dus.
Ik heb er een leuke race gezien op een gigantisch scherm.
@
Turbo-Puppy daagde me uit, en ik
dacht dat dat hem niet zou worden. Maar, ze deden minder moeilijk over telefoons dan van te voren gedacht, en dus, terwijl we pontificaal voor het grote scherm in de Ziggo studio zaten:
Dit was vroeg in de race. 30 minuten? Geen probleem:
Nadeel: ik had in de wachtruimte een open WiFi ingesteld, maar helaas bleek die in de studio zelf niet te werken. En dus:
Oops... data op.
Maar: kom maar op met die VIP tickets, @
Turbo-Puppy !
[
Voor 46% gewijzigd door
ATS op 18-03-2019 06:48
]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant