Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

Pagina: 1 ... 39 ... 47 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• London
  • Registratie: oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

Mr Brightside schreef op zondag 17 maart 2019 @ 08:37:
Nou. Slim gedaan F1 tv die trial!

Abo eindelijk genomen van €68 voor een jaar. Terwijl ik al Ziggo heb :9~ En dat alleen voor Sky F1 commentaar :)
Dat laatste klinkt wel heel aanlokkelijk. Ben het subjectieve commentaar op Ziggo wel zat dus ga ook eens een trial proberen. Zo te zien heb je ook veel mogelijkheden qua streamen/casten naar apparaten dus ben benieuwd!

Arsenal - Real Madrid - Mercedes AMG Petronas

• Mr Brightside
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 15-07 10:47
Gratis tip. Als je een iOS device hebt kan je F1 tv pro vanaf morgen krijgen met 15% korting door deze truc.
https://nl.pepper.com/aan...onustegoed-kruidvat-98371

Gelukkig nog geen jaar abo afgesloten, morgen maar doen.

• Mr Brightside
backupdevice schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:36:
[...]

68 euro per seizoen vs 15euro x 9 maanden (seizoen)
€90 want je hebt Ziggo Sport totaal Go voor €10 per maand.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mr Brightside schreef op zondag 17 maart 2019 @ 12:39:
Gratis tip. Als je een iOS device hebt kan je F1 tv pro vanaf morgen krijgen met 15% korting door deze truc.
https://nl.pepper.com/aan...onustegoed-kruidvat-98371

Gelukkig nog geen jaar abo afgesloten, morgen maar doen.
Maar kost het in de IOS app afsluiten van het abbonement dan niet 30% meer dan online, zoals bij Spotify enzo is (vanwege het percentage afdracht aan Apple store )?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Mexikola schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:34:
@backupdevice en @Jasphur
Ben iig blij te horen dat er geen grote problemen zijn met de f1 tv stream.
Werkt sinds gisteren als een raket! Vannacht had ik de regie beelden op de tv, (iwebtv) de live timing op de ipad door gewoon in te loggen in de app en de pitstraat op de laptop.

Had niet gedacht dat ik op meerdere apparaten zou kunnen inloggen, maar dat ging prima. Geen haperingen of andere gekigheden.

De blamage van vrijdag lijkt gewoon een incident. Kan gebeuren... het is ze vergeven.

Straks met de laptop en ipad bij m’n vader nog eens de race kijken... heerlijk om een werkende streamingdienst te hebben. (y)

Hoop dat ze (tegen betaling) ook snel 4k en/of 60fps gaan aanbieden. En desnoods ook met enige vertraging Ted’s nieuwe show op woensdag.

• Mr Brightside
JvS schreef op zondag 17 maart 2019 @ 12:43:
[...]

Maar kost het in de IOS app afsluiten van het abbonement dan niet 30% meer dan online, zoals bij Spotify enzo is (vanwege het percentage afdracht aan Apple store )?
Nee, zie
Dus echt 15% korting met die actie van Kruidvat vanaf dinsdag O+

Mr Brightside wijzigde deze reactie 17-03-2019 13:28 (8%)

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23:31
Harrie schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:37:
[...]

Rechter thumb stick? Hmm, gaat dat? Wat voor controller heb je eraan? Ik een xbox360, zal dat eens proberen.

Enige nadeel is dat de streams wel wat achterlopen inderdaad, dus dan maar niet het race topic te veel volgen :+
Tylen schreef op zondag 17 maart 2019 @ 11:01:
[...]

De originele. En ik launch hem overigens vanuit kodi. Daarin zie je ook de apps staan. WAF is goed. Ze snapt het. Dus pappa is ook blij ;)
@Tylen Android TV is niet gelijk aan NVidia SHIELD. @Harrie ik heb Tylen zien posten over sideloaden van de F1 TV app op de SHIELD. Hij zal dus ook de controller van de SHIELD gebruiken waarbij de rechter thumbstick inderdaad als cursor werkt. Op het moment dat je een TV hebt waarop Android TV draait kan het dus inderdaad best zo zijn dat je geen cursor (emulatie) hebt. Mogelijk dat je wel iets kunt door een gewone (draadloze) muis aan te sluiten of zo'n soort muis die je in de lucht kunt gebruiken?

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22:20

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Oeps ja gaat om een shield hier.

A wise man once said: 'Work is not a place."

• MaXeRs
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 15:57
Weet iemand hier of je op de Android app van f1 tv een race replay vooruit of achteruit kan spoelen? Ik kan die optie nergens vinden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobertMe
MaXeRs schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:26:
Weet iemand hier of je op de Android app van f1 tv een race replay vooruit of achteruit kan spoelen? Ik kan die optie nergens vinden.
Ja, dat kan, maar vereist wat fingerspitzengefühl. Als je klikt krijg je onderaan die rode balk, en precies boven die rode balk zit een progress bar waarin je kunt klikken. Echter zie je alleen een witte lijn met het al afgespeelde deel.

• MaXeRs
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 15:57
RobertMe schreef op zondag 17 maart 2019 @ 17:12:
[...]

Ja, dat kan, maar vereist wat fingerspitzengefühl. Als je klikt krijg je onderaan die rode balk, en precies boven die rode balk zit een progress bar waarin je kunt klikken. Echter zie je alleen een witte lijn met het al afgespeelde deel.
Zo dat is wel heel subtiel geplaatst.
Dankje (y)

• Harrie
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11:03

Harrie

NederVlaming

RobertMe schreef op zondag 17 maart 2019 @ 14:51:
[...]

[...]

@Tylen Android TV is niet gelijk aan NVidia SHIELD. @Harrie ik heb Tylen zien posten over sideloaden van de F1 TV app op de SHIELD. Hij zal dus ook de controller van de SHIELD gebruiken waarbij de rechter thumbstick inderdaad als cursor werkt. Op het moment dat je een TV hebt waarop Android TV draait kan het dus inderdaad best zo zijn dat je geen cursor (emulatie) hebt. Mogelijk dat je wel iets kunt door een gewone (draadloze) muis aan te sluiten of zo'n soort muis die je in de lucht kunt gebruiken?
Ja inderdaad, ik heb een Sony Android TV, heb er gewoon nu een usb muis met draad aanhangen. Misschien toch eens naar zo'n air mouse kijken, of inderdaad een draadloze.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 22:12
Ik heb voor een paar centen deze gekocht en via de dongle herkent de Shield hem direct:

https://www.amazon.co.uk/...ss-Keyboard/dp/B010WMB6DK

Werkt perfect en alle knoppen zijn functioneel. Ideaal voor F1TV

Loondijke wijzigde deze reactie 17-03-2019 19:15 (37%)

Gamert in hart en nieren! BF5 stats (and improving): [GoT] Loondijke

Acties:
  • +14Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16-07 22:20
Ik zat vanmorgen heel vroeg in de Ziggo studio/het F1 café om de uitzending bij te wonen, daar ik daar kaarten voor gewonnen had.
Al met al: het was veel heel vroeg op (02:40) om op de aangegeven tijd in Hilversum te zijn, en achteraf hadden we wel iets later kunnen komen. Maar verder was het een leuke ervaring vond ik. We werden prima verzorgd, eerst thee en koffie met koekjes in de wachtruimte, en later in de studio/het F1 café zelf (waar ook een greenscreen hoek was voor de qualli uitzending trouwens) met drinken, broodjes en koeken. Geen bier, want dat vonden ze er voor een ochtend-uitzending niet goed uit zien. O-) Viel me niets tegen. De sfeer was relaxed, al waren ze echt niet blij dat er ondanks de instructie toch twee gasten met RedBull kleding waren. Maar niet pissed genoeg om ze buiten te zetten. In theorie was de policy geen telefoons, maar ter plekke was het dat je ze niet tijdens de delen die live waren mocht gebruiken (en uiteraard stil). Daarbuiten was het prima, vandaar onderstaande beelden dus.

Ik heb er een leuke race gezien op een gigantisch scherm.
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:06:
[...]

Zet tijdens de race .. in de studio je F1 pro app aan met Sky commentaar voor 30 minuten en ik betaal je een VIP ticket voor De 2020 testdagen. oOo

Wel even op video vastleggen heh.
@Turbo-Puppy daagde me uit, en ik dacht dat dat hem niet zou worden. Maar, ze deden minder moeilijk over telefoons dan van te voren gedacht, en dus, terwijl we pontificaal voor het grote scherm in de Ziggo studio zaten:

Dit was vroeg in de race. 30 minuten? Geen probleem:

Nadeel: ik had in de wachtruimte een open WiFi ingesteld, maar helaas bleek die in de studio zelf niet te werken. En dus:

Data1
Data2
Data3

Oops... data op. :F

Maar: kom maar op met die VIP tickets, @Turbo-Puppy ! *O*

ATS wijzigde deze reactie 18-03-2019 06:48 (46%)

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

ATS schreef op zondag 17 maart 2019 @ 19:49:
Ik zat vanmorgen heel vroeg in de Ziggo studio/het F1 café om de uitzending bij te wonen, daar ik daar kaarten voor gewonnen had.

[...]

Al met al: het was veel heel vroeg op (02:40) om op de aangegeven tijd in Hilversum te zijn, en achteraf hadden we wel iets later kunnen komen. Maar verder was het een leuke ervaring vond ik. We werden prima verzorgd, eerst thee en koffie met koekjes in de wachtruimte, en later in de studio/het F1 café zelf (waar ook een greenscreen hoek was voor de qualli uitzending trouwens) met drinken, broodjes en koeken. Geen bier, want dat vonden ze er voor een ochtend-uitzending niet goed uit zien. O-) Viel me niets tegen. De sfeer was relaxed, al waren ze echt niet blij dat er ondanks de instructie toch twee gasten met RedBull kleding waren. Maar niet pissed genoeg om ze buiten te zetten. In theorie was de policy geen telefoons, maar ter plekke was het dat je ze niet tijdens de delen die live waren mocht gebruiken (en uiteraard stil). Daarbuiten was het prima, vandaar bovenstaande beelden dus.

Ik heb er een leuke race gezien op een gigantisch scherm.

[...]

@Turbo-Puppy daagde me uit, en ik dacht dat dat hem niet zou worden. Maar, ze deden minder moeilijk over telefoons dan van te voren gedacht, en dus, terwijl we pontificaal voor het grote scherm in de Ziggo studio zaten:

[YouTube: Watching F1 in Ziggo studio with Sky commentary 1]

Dit was vroeg in de race. 30 minuten? Geen probleem:

[Video: Watching F1 in Ziggo studio with Sky commentary 1]

Nadeel: ik had in de wachtruimte een open WiFi ingesteld, maar helaas bleek die in de studio zelf niet te werken. En dus:

[Afbeelding: Data1]
[Afbeelding: Data2]
[Afbeelding: Data3]

Oops... data op. :F

Maar: kom maar op met die VIP tickets, @Turbo-Puppy ! *O*
Haha, leuk om eens te horen hoe het er in de studio aan toe gaat. Ofschoon ik het niet kan vast stellen dat het gedurende 30 minuten conform afspraak plaats heeft gevonden, voel ik mij toch verplicht dat VIP ticket te bekostigen. Dus bij deze!

Goed gedaan, en ik hoop vooral dat je een leuke uitzending hebt meegemaakt, waaneer je overweegt daadwerkelijk naar de pre season test 2020 te komen ben ik eveneens nog bereid in de laaste 2 dagen het reeds toegezegde ticket te upgraden naar een “Montjuïc Club” ticket ... dan ben je echt de koning. :)

• Mr Brightside
Actie van 7 dagen proef periode blijft gewoon doorlopen. Met mijn Bunq premium zou dat dan nog 4 races gratis te zien zijn dan :9~ :)

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Mr Brightside schreef op maandag 18 maart 2019 @ 16:33:
Actie van 7 dagen proef periode blijft gewoon doorlopen. Met mijn Bunq premium zou dat dan nog 4 races gratis te zien zijn dan :9~ :)
[Afbeelding]
Ik zal wel niet wijs zijn, maar herhalingen van de F2, F3 of PC heb ik nog niet gevonden ...om over de “exclusieve docu’s” nog maar te zwijgen.

De F2 mag ik graag volgen maar ik kan dat nergens vinden in de app. :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 22:26
Turbo-Puppy schreef op maandag 18 maart 2019 @ 17:50:
[...]

Ik zal wel niet wijs zijn, maar herhalingen van de F2, F3 of PC heb ik nog niet gevonden ...om over de “exclusieve docu’s” nog maar te zwijgen.

De F2 mag ik graag volgen maar ik kan dat nergens vinden in de app. :)
Omdat de f2 nog niet begonnen is. Pazs eind maart.

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Die docu's staan onder archive en dan shows.

Nog niks van bekeken, dus geen idee of het wat is. (voor wat ik snel testte had niks (Engelse) ondertitels. En dan houdt het voor mij op.)

I got a bad feeling about this.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 19:36

robbinonline

http://goo.gl/OKn06A

Blijf het raar vinden dat je in de browser geen 2 video's naarst elkaar zetten en in de app wel.
Als ze F1 TV echt uit de grond willen stampen zorgen ze heel snel voor AT apps, en chromecast ondersteuning.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

• Apache4u
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Is het iemand gelukt om met de LG WebOS browser in te loggen op f1tv? Bij mij laadt de inlogpagina helaas niet..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GLeenders
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 18-07 10:52
Zondag ochtend tot 9 uur in mijn bed gelegen en bij het ontbijt de replay aangezet op F1 TV Pro. 06:10 is gewoon te vroeg als je avond ervoor van huis bent.

Stream liep goed, hoge kwaliteit en geen onderbrekingen. Het zelf kiezen van de camera is ook wel leuk. F1 TV is echt een aanrader.

• pinda powerrr
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 22:55

pinda powerrr

Slow down...

Apache4u schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:31:
Is het iemand gelukt om met de LG WebOS browser in te loggen op f1tv? Bij mij laadt de inlogpagina helaas niet..
Ik heb hetzelfde probleem. Maar er is iemand in het topic die het gelukt is. Weet ff niet meer wie.

Sommigen hebben geen dipje, maar een bobbel...

Acties:
  • +9Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Altijd dat gezeur tijdens verjaardagen op zaterdag en zondag dat men geen Ziggo heeft hebben we gelijk eens even de kop ingedrukt. Voortaan gaan we gewapend met pico projector en 4G verbinding die verplichtingen tegemoet. De meeste visite kan moeilijk ontkennen dat ze geen witte/gele/groene/blauwe of zwarte muur hebben. :N

Ja... het is onfatsoenlijk, maar beter dan een Q of race missen en anders altijd nog handig voor de livetimings thuis. :Y ...

• franssie
  • Laatst online: 22:19

franssie

Save the albatross

Absoluut onfatsoenlijk. Verder - KONING!

Keep Calm, Carry On | PD7F | Een goed Probleem komt nooit alleen | Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Fender Guitar, Gibson Guitar, Goddamn Guitar

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Zijn er hier mensen die zich herkennen in de volgende situatie:

Met IwebTV vanaf een Iphone of Ipad een cast versturen naar een Chromecast 4k .. de app reageert wel, maar gooit deze naar enkele seconden weer er uit. Ik heb herhaaldelijk getracht de stream te starten, maar zonder succes. Zodra ik de cast naar de ATV verstuur, dan begint de stream gelijk te lopen.

Iemand enig idee of ik wat verkeerd doe?

*Het viel me wel op, en wellicht is dit ook gelijk het probleem ... dat de ChromeCast IwebTV app van een andere ontwikkelaar is dan die van Apple producten. Is dat correct? :?

• ssstefke
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 13:19
pinda powerrr schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:49:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Maar er is iemand in het topic die het gelukt is. Weet ff niet meer wie.
Ik had dat niet gemeld hier, maar bij mij werkt dat gewoon zonder problemen.

• Zawaponga
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16:55
Apache4u schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:31:
pinda powerrr schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:49:
[...]

Bij mij werkt het, maar het duurt erg lang om de inlog pagina te laden, geen idee waarom het zo lang duurt, maar minstens 30-40 seconden. De rest laadt gewoon normaal. Private browsing moet je uitzetten en helaas moet je elke dag weer opnieuw inloggen. Maar als je de stream eenmaal start werkt het vlekkeloos.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Mij lukt het wel, LG 7B

Alleen moet je niet proberen in te loggen, maar een abonnement proberen af te sluiten. Ook dan krijg je vaak nog dat witte half geladen scherm. Dan simpelweg op geel (op je afstandsbediening) klikken om de pagina te verversen. Meestal dat ik binnen een keer of 5 verversen kan inloggen.

Dat wachten ga ik ook eens proberen, kijken of dat hier ook werkt.

/edit: gewacht tot de tv naar screensaver gaat, maar geen loginscherm. paar keer op verversen geklikt geen resultaat. Toen terug naar het hoofdscherm, subscribe, abonnement kiezen... en direct inlogscherm en kunnen inloggen. (Meestal kost dat laatste me dus iets meer moeite)

ArthurMorgan wijzigde deze reactie 21-03-2019 17:52 (30%)

I got a bad feeling about this.

• speedmetal35
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 17-07 20:17
Mijn 7 dagen trial liep 19 maart af maar ik kan nog steeds kijken! Benieuwd hoe lang het nog duurt. Mij hoor je niet klagen.

• Mr Brightside
speedmetal35 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 17:59:
Mijn 7 dagen trial liep 19 maart af maar ik kan nog steeds kijken! Benieuwd hoe lang het nog duurt. Mij hoor je niet klagen.
Niet vergeten trial op te zeggen?’

• speedmetal35
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 17-07 20:17
Mr Brightside schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 18:45:
[...]

Niet vergeten trial op te zeggen?’
Nee, netjes opgezegd. Ik had de app op mijn telefoon en tablet gezet. De telefoon werkt niet meer maar de tablet nog wel.

• Bosmonster
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:59

Bosmonster

*zucht*

Lukt het iemand om de replay te bekijken van Bahrain 2018? China lukt bijvoorbeeld wel, maar Bahrain geeft ie elke keer een foutmelding over m'n internetverbinding (wat onzin is natuulijk).

Op de iPad app doet het al helemaal niks.

Begin wel een beetje klaar te raken met F1TV. Betaal voor kijken naar draaiende wieltjes lijkt het wel...

Error failed

• sverzijl
  • Laatst online: 23:41
Net even geprobeerd op iPhone, daar kan ik hem gewoon kijken.

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Ik krijg al "connection not available" direct nadat ik de Android app opstart. :/

Harrie wijzigde deze reactie 22-03-2019 19:47 (5%)

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Op mn iPad/iPhone zegt ie nu dat ik in een unsupported region zit en kan ik niet meer inloggen :')

Ik ga kijken hoe ik m'n geld terug kan krijgen, want dit is echt zinloos. Al de zoveelste keer dat ik zit te kutten om iets te kijken.

Error failed

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 19:44

Rivanov

Apple freak

Bosmonster schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 19:40:
Lukt het iemand om de replay te bekijken van Bahrain 2018? China lukt bijvoorbeeld wel, maar Bahrain geeft ie elke keer een foutmelding over m'n internetverbinding (wat onzin is natuulijk).

Op de iPad app doet het al helemaal niks.

Begin wel een beetje klaar te raken met F1TV. Betaal voor kijken naar draaiende wieltjes lijkt het wel...
Dan is er toch niks aan de hand? Dat is toch ook wat je wilt zien bij F1? :+

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 17:26
Hier op windows PC ook niet, China wel. Zal dus wel server-side zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 22:22
Niemand die zich stoort aan de lage framerate?
Ik heb F1-pro afgespeeld op de tv maar kan echt niet wennen. Daarom maar opgezegd en weer een Ziggo sport abo afgesloten.
Wel jammer.

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Arjantje72 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 19:59:
Ik heb F1-pro afgespeeld op de tv maar kan echt niet wennen. Daarom maar opgezegd en weer een Ziggo sport abo afgesloten.
Wel jammer.
Weet niet hoe je het op je tv hebt afgespeeld? Er is geen chromecast ondersteuning bijvoorbeeld, dus als je je desktop streamt dan blijft er inderdaad weinig over.

Als ik op mn MacBook kijk ziet het er op zich prima uit, als het het een keertje doet dan :P

edit: Dan de samenvatting maar kijken dacht ik.. Is het met fucking Spaans commentaar... echt he.

edit2: Ow ik kan ook Engels kiezen.

Bosmonster wijzigde deze reactie 22-03-2019 20:05 (10%)

Error failed

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 23:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja is klote. Ik heb smoothing op de TV aangezet. Heb je wat artifacten maar het is veel kijkbaarder.

50fps komt eraan. Hopelijk volgende race al.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Arjantje72 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 19:59:
Wel jammer.
Totaal niet zelfs... hier is de kwaliteit vloeiend en in hoge resolutie. Gaat het technisch allemaal wel goed? Ik zie eerlijk gezegd in ‘motion’ geen verschil tussen de KPN HD Glas zenders of DVD speler..

Later dit jaar staat overigens een hogere resolutie en 60fps nog wel op lijst bij ze. Een paar pagina’s terug heb ik dat mailtje gedeeld. Geen idee wat voor prioriteit dat bij ze heeft nu de ChromeCast en/of ATV er nog niet zijn, maar het zit in de pipeline bij ze.

Op wat technische blunders na ben ik eerlijk gezegd een zeer tevreden gebruiker. :)

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Bosmonster schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 19:48:
Op mn iPad/iPhone zegt ie nu dat ik in een unsupported region zit en kan ik niet meer inloggen :')

Ik ga kijken hoe ik m'n geld terug kan krijgen, want dit is echt zinloos. Al de zoveelste keer dat ik zit te kutten om iets te kijken.
Ik heb nu de gegevens van de app gewist, en opnieuw ingelogd. Dan werkt het wel weer. (Heb hetzelfde al eens eerder gehad).
Kan ook gewoon Bahrein 2018 afspelen.

Harrie wijzigde deze reactie 22-03-2019 20:09 (8%)

• Arjantje72
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 22:22
Bosmonster schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 20:01:
[...]

Weet niet hoe je het op je tv hebt afgespeeld? Er is geen chromecast ondersteuning bijvoorbeeld, dus als je je desktop streamt dan blijft er inderdaad weinig over.

Als ik op mn MacBook kijk ziet het er op zich prima uit, als het het een keertje doet dan :P

edit: Dan de samenvatting maar kijken dacht ik.. Is het met fucking Spaans commentaar... echt he.

edit2: Ow ik kan ook Engels kiezen.
Ik heb heb op mijn mediaplayer(Shield) geïnstalleerd :)
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 20:05:
[...]

Totaal niet zelfs... hier is de kwaliteit vloeiend en in hoge resolutie. Gaat het technisch allemaal wel goed? Ik zie eerlijk gezegd in ‘motion’ geen verschil tussen de KPN HD Glas zenders of DVD speler..

Later dit jaar staat overigens een hogere resolutie en 60fps nog wel op lijst bij ze. Een paar pagina’s terug heb ik dat mailtje gedeeld. Geen idee wat voor prioriteit dat bij ze heeft nu de ChromeCast en/of ATV er nog niet zijn, maar het zit in de pipeline bij ze.

Op wat technische blunders na ben ik eerlijk gezegd een zeer tevreden gebruiker. :)
Die lagere fps stoor ik me toch wel veel aan.
JvS schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 20:01:
Ja is klote. Ik heb smoothing op de TV aangezet. Heb je wat artifacten maar het is veel kijkbaarder.

Dat klinkt interessant :)

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

JvS schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 20:01:

Ga daar maar niet vanuit. Ze zijn er mee bezig inderdaad. En het komt een 'keer'. Maar nog niets over bekend wanneer.

"During the season" is het laatste nieuws.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• thalantis
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 14-07 23:28

thalantis

7220 Wp

@Mr Brightside Kan ik als het abbonement via in app afsluit via itunes ook nog gewoon op mijn pc via de browser kijken?

Jsunnyreports

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

thalantis schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:22:
@Mr Brightside Kan ik als het abbonement via in app afsluit via itunes ook nog gewoon op mijn pc via de browser kijken?
Ja, abonnement = abonnement.

• thalantis
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 14-07 23:28

thalantis

7220 Wp

Ok tnx heb namelijk die Kruidvat actie gehaald

Jsunnyreports

• Plenkske
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 11-07 21:31
As. zondag wil ik met een vriend de race wat later gaan starten.
Hij heeft een ziggo abonnement en had getest op zijn laptop dat "begin gemist" werkt.
Weet iemand of dit bij de live race ook zal werken ?

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Plenkske, via ZiggoGo? Ja, dat werkt >> "start vanaf het begin" of "kijk live".

hardware-lover wijzigde deze reactie 26-03-2019 11:58 (7%)

A smile a day....

• Plenkske
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 11-07 21:31
hardware-lover schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:57:
@Plenkske, via ZiggoGo? Ja, dat werkt >> "start vanaf het begin" of "kijk live".
Ja via ZiggoGo.
Mooi dat dit zal werken. Je hebt soms bepaalde programma's of zenders waarbij die functie niet ondersteund wordt ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GertJan2012
  • Laatst online: 18-07 20:09
thalantis schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:44:
Ok tnx heb namelijk die Kruidvat actie gehaald
Kruidvat actie ? Leg eens uit?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

GertJan2012 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 15:01:
[...]

Kruidvat actie ? Leg eens uit?
ff terug lezen (25% korting op itunes card)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• GertJan2012
  • Laatst online: 18-07 20:09
Tylen schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 15:04:
[...]

Daar was ik vandaag inderdaad even te lui voor ;-) thanks!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mr Brightside
Tylen schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 15:04:
[...]

Laatste actie was 15% korting ;)

• Arn0uDz
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 07:51
Kan via app niet eens meer een maandelijkse abo afsluiten, alleen nog maar jaarlijks. Wat is dit slecht zeg.

EDIT: Blijkt te maken te hebben met die free trial die ik niet nogmaals kan krijgen, maar dat wil ik niet eens.

Arn0uDz wijzigde deze reactie 29-03-2019 08:12 (34%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• noo
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
De F1TV25 kortingscode voor 25% korting schijnt weer te werken volgens een post op reddit (schijnt, ik heb al ean abo dus het niet zelf getest)

PVOutput

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobertMe
noo schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 08:24:
De F1TV25 kortingscode voor 25% korting schijnt weer te werken volgens een post op reddit (schijnt, ik heb al ean abo dus het niet zelf getest)
Gestart met aanmelden en code werkt in zoverre.

Nu nog bedenken of deze prijs (net geen €50) het wel waard is. De service an zich heb ik het wel voor over. Maar geen eenvoudige manier om op TV te kijken (geen ChromeCast noch Android TV app) en beeldkwaliteit die IMO beter kan doen me toch twijfelen (tegenover 'gratis' Ziggo).

• demonic
  • Laatst online: 17:57
RobertMe schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 08:44:
[...]

Gestart met aanmelden en code werkt in zoverre.

Nu nog bedenken of deze prijs (net geen €50) het wel waard is. De service an zich heb ik het wel voor over. Maar geen eenvoudige manier om op TV te kijken (geen ChromeCast noch Android TV app) en beeldkwaliteit die IMO beter kan doen me toch twijfelen (tegenover 'gratis' Ziggo).
Meer dan waard. ik heb de volle pond betaalt en vind het het nog steeds waard.

Service heb ik geen ervaring mee.

De beeldkwaliteit is meer dan prima. (IMO)
geen chromecast of androidTV is minpunt, maar je kan altijd een tablet/laptop aan de tv hangen met een hdmi kabel.

En tegenover gratis ziggo:
veel meer statistieken/data beschikbaar.
Terugkijken van vorige races
(imo) Beter commetaar en betere regie. (niet meer interviews van DNF-rijders tijdens pitstops ofzo)

Je moet het inderdaad afwegen.

• RobertMe
demonic schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 09:21:
(imo) Beter commetaar en betere regie. (niet meer interviews van DNF-rijders tijdens pitstops ofzo)
Regie is natuurlijk hetzelfde, iedereen zend immers de world feed uit. Enige verschil is inderdaad dat je geen picture-in-picture kunt hebben op belangrijke momenten. Maar er vanuit gaande dat je audio aan hebt staan (Sky / Ziggo / ...) kan er natuurlijk nog steeds door boordradio etc worden gepraat.
En nadeeltje is dat je juist bij FPs beeld kan missen. Bv in vergelijking met Sky die bij FPs regelmatig door de pitstraat of langs het circuit lopen met camera. Op die momenten komt commentaar (van Sky) dus niet meer overeen met het beeld van de world feed.

• GAEvakYD
  • Laatst online: 09:53
Wel irritant dat ze bij F1TV (nog) geen uitzendschema of iets hebben. Ik wil de Formule2 volgen en de verwachting is dat we die ook kunnen bekijken, maar op de site van F1TV staat alles alleen in het teken van Formule 1.

Kia Niro EV (64 kWh), Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), 18x295WP=5310 Wp met Growatt 4600 op Oost, 13x325WP=4225 Wp met Growatt 4200 op Zuid, 8x325WP=2600 Wp met Growatt 2500 op Zuid. Totaal 12135 Wp geïnstalleerd.

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

GAEvakYD schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:43:
Wel irritant dat ze bij F1TV (nog) geen uitzendschema of iets hebben. Ik wil de Formule2 volgen en de verwachting is dat we die ook kunnen bekijken, maar op de site van F1TV staat alles alleen in het teken van Formule 1.
Het is toch ook F1TV en niet F2TV of F#TV.

• vliegnerd
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 11:34

vliegnerd

Nintendo fan.

GAEvakYD schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:43:
`
FTFY:

Dit staat op: https://f1tv.formula1.com...season/bahrain-grand-prix

vliegnerd wijzigde deze reactie 29-03-2019 10:59 (23%)

Eerst kwam ik hier alleen om computer te bouwen. Tegenwoordig ook voor CV-ketels en racefietsen...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Laatst online: 09:53
Ahhh naar beneden scrollen. Dank je.

>:) Daar kunnen ze nog wel een Ux'er wat werk laten verrichten.

Kia Niro EV (64 kWh), Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), 18x295WP=5310 Wp met Growatt 4600 op Oost, 13x325WP=4225 Wp met Growatt 4200 op Zuid, 8x325WP=2600 Wp met Growatt 2500 op Zuid. Totaal 12135 Wp geïnstalleerd.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 15:12

MuVo

🏁🏎🏎🏎🚥

Voor formule 1 TV pro werkt de code F1TV25 weer, zojuist toch maar een jaar abbonoment voor 48 euro afgesloten. Ik vondt het prettig kijken tijdens de race van AU.

MuVo wijzigde deze reactie 29-03-2019 11:41 (6%)

• demonic
RobertMe schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 09:38:
[...]

Regie is natuurlijk hetzelfde, iedereen zend immers de world feed uit. Enige verschil is inderdaad dat je geen picture-in-picture kunt hebben op belangrijke momenten.
Dat bedoelde ik inderdaad.
Maar er vanuit gaande dat je audio aan hebt staan (Sky / Ziggo / ...) kan er natuurlijk nog steeds door boordradio etc worden gepraat.
Klopt, maar als de boordradio wordt uitgezonden op sky/world feed, praten ze bij sky er niet doorheen maar onderbreken ze hun commentaar/verslag/gesprek.

• The GUI
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 12:14

The GUI

Sorry computer says no...

MuVo schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 11:38:
Voor formule 1 TV pro werkt de code F1TV25 weer, zojuist toch maar een jaar abbonoment voor 48 euro afgesloten. Ik vondt het prettig kijken tijdens de race van AU.
Heb de trial niet geprobeerd, maar zit al wel een paar weken te twijfelen.
Voor €48 wil ik het wel een jaartje proberen. Net afgesloten, met promo code!

Asus P8Z68-V/GEN3 | i7 2700k @ 4,5 Ghz | 16GB DDR3-1600 | GTX 1070 Ti | 840 EVO 250GB | 850 EVO 250GB | Crucial MX500 1TB | WD Blue 1TB

• Arn0uDz
Net ook afgesloten met de promo code. Weet iemand of je de creditcard kan verwijderen uit je profiel als je de auto renewal hebt uitgezet?

• Fable
  • Registratie: juli 2009
  • Nu online
GAEvakYD schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 11:16:
[...]

Ahhh naar beneden scrollen. Dank je.

>:) Daar kunnen ze nog wel een Ux'er wat werk laten verrichten.
Het meeste staat er wel op toch.

https://www.formula1.com/...19/Bahrain/Timetable.html

Maar dat is dus niet het uitzendschema aangezien Practice 1 nu ook niet uitgezonden wordt. :|

Toch wel te zien, ik was een beetje blind.

Fable wijzigde deze reactie 29-03-2019 12:13 (18%)

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 21:06
Mooi dat de vrije trainingen dit jaar live op Ziggo Sport worden uitgezonden, handig voor wanneer je Ziggo abonnee bent.

PSN: KADR777

• The GUI
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 12:14

The GUI

Sorry computer says no...

Arn0uDz schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 11:56:
Net ook afgesloten met de promo code. Weet iemand of je de creditcard kan verwijderen uit je profiel als je de auto renewal hebt uitgezet?
Als ik naar mijn profiel ga dan wordt er gevraagd of ik wil subscriben 8)7
Kan de auto renewal dus niet eens uitschakelen |:(

Asus P8Z68-V/GEN3 | i7 2700k @ 4,5 Ghz | 16GB DDR3-1600 | GTX 1070 Ti | 840 EVO 250GB | 850 EVO 250GB | Crucial MX500 1TB | WD Blue 1TB

• Chiron
  • Nu online
Met een koptelefoon is het af en toe wel irritant die baangeluiden die even van links naar rechts voorbij komen op F1TV :+

Nog niet kunnen vinden hoe ik dat iets zachter zet (als dat al kan).

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Saturnus
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online
Winkelman noemt nog even alle feiten van de laatste 32 jaar op.

AMD Ryzen 1700X | G.Skill Trident Z 3000MT/s | Asus Prime B350-Plus | Samsung 960 Evo | Corsair HX850i

• Ghanghis
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 15:15

Ghanghis

Zegt ook wel eens iets

Met de kortingscode zou ik ook graag willen subscriben. Echter geen creditcard.

Nu lees ik dat via de app alternatieve betaalmethoden mogelijk zijn. Nu zie ik op de app dan weer geen mogelijkheid om de kortingcode in te vullen. Kan iemand hier bevestigen of dit inderdaad correct is ? of zie ik iets over het hoofd ?

R5 2600x / Vega 56

• Fable
  • Nu online
Lasmibalsingh schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:04:
Mooi dat de vrije trainingen dit jaar live op Ziggo Sport worden uitgezonden, handig voor wanneer je Ziggo abonnee bent.
Maar weet je misschien ook of het zeker is dat de training niet op F1 pro komt?
Anders moet ik alsnog een Ziggo sport abo nemen.

Ik ben blind 8)7

Fable wijzigde deze reactie 29-03-2019 12:12 (3%)

• Apache4u
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Ik wil wederom kwijt dat F1TV echt een toevoeging is.. Commentaar is top en de afgelopen week (vrouw op zakenreis :-D ) een aantal races teruggekeken. Waaronder de 2015 races toen VER nog een VESje was en waarin ie in de Torro Rosso 4e werd. (Austin en Hongarije).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 15:12

MuVo

🏁🏎🏎🏎🚥

Chiron schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:06:
Met een koptelefoon is het af en toe wel irritant die baangeluiden die even van links naar rechts voorbij komen op F1TV :+

Nog niet kunnen vinden hoe ik dat iets zachter zet (als dat al kan).
Dat had ik ook, nadat ik jou bericht had gelezen. Zit een document te lezen... hoor ik een auto van rechts naar links over de koptelefoon, daar kijk je even van op :+ :) .

• noo
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Fable schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:08:
[...]

Maar weet je misschien ook of het zeker is dat de training niet op F1 pro komt?
Anders moet ik alsnog een Ziggo sport abo nemen.
Hoe bedoel je? Hij is nu op F1TV Pro te zien...

PVOutput

• Fable
  • Nu online
noo schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:12:
[...]

Hoe bedoel je? Hij is nu op F1TV Pro te zien...
Ja, ik heb het gevonden, was een beetje blind O-)

Ik vond het al zo vreemd dat het niet uitgezonden werd.

Fable wijzigde deze reactie 29-03-2019 12:13 (12%)

• sten123
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 11-07 14:38

sten123

PSN: MisterxBee

Ik heb sinds het begin al Ziggo sport Go maar zit heel erg te kijken naar F1TV Pro. is dit net zo goed qua kwaliteit ? en kan ik eventueel ook nederlands/Skysports commentaar kijken?+

Al gevonden. Zeker interresant alleen jammer dat het niet beschikbaar is op een chromecast.,

sten123 wijzigde deze reactie 29-03-2019 12:23 (21%)

PSN: MisterxBee

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online
Fable schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:13:
[...]

Ja, ik heb het gevonden, was een beetje blind O-)

Ik vond het al zo vreemd dat het niet uitgezonden werd.
Tijd voor een B)

:p

• Fable
  • Nu online
Die heb ik al op :X

• Ghanghis

Ghanghis

Zegt ook wel eens iets

Ghanghis schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:08:
Met de kortingscode zou ik ook graag willen subscriben. Echter geen creditcard.

Nu lees ik dat via de app alternatieve betaalmethoden mogelijk zijn. Nu zie ik op de app dan weer geen mogelijkheid om de kortingcode in te vullen. Kan iemand hier bevestigen of dit inderdaad correct is ? of zie ik iets over het hoofd ?
Niemand hier die hier meer over weet ?

R5 2600x / Vega 56

• Arn0uDz
Ghanghis schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:32:
[...]

Niemand hier die hier meer over weet ?
Je kan inderdaad via de app geen kortingscodes toepassen.

• Ghanghis

Ghanghis

Zegt ook wel eens iets

Arn0uDz schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:39:
[...]

Je kan inderdaad via de app geen kortingscodes toepassen.
Thnx, en helaas dus.

R5 2600x / Vega 56

• rabor
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 29-03 14:55
Weet iemand of alle vrije trainingen vanaf nu op Ziggo Sport 14 worden uitgezonden? Ik had nl het extra pakket vorig jaar speciaal daarvoor aangeschaft, maar als dat nu niet meer nodig is, dan liever niet..

Kepi_nl

Acties:
  • +3Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 23:23

renzo4000

*Doh!*

@rabor is jouw google kapot? ;)

https://www.autobahn.eu/1...t-gratis-open-kanaal-uit/

Is dus voor Ziggo abonnees nu op kanaal 14 vrij te ontvangen.

Hey pssst! ......Fiets kopen?!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rabor
Leuk, had ik gezien, maar ik had dus gebeld met Ziggo, en die wisten dat niet zeker. Volgens hun kon het zo zijn dat als er bv een belangrijke voetbalwedstrijd is dat dat voorrang krijgt, en dat je dan wel weer het extra pakket nodig hebt.. Daarom de vraag, is dat zo?
renzo4000 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 14:31:
@rabor is jouw google kapot? ;)

https://www.autobahn.eu/1...t-gratis-open-kanaal-uit/

Is dus voor Ziggo abonnees nu op kanaal 14 vrij te ontvangen.

Kepi_nl

• renzo4000
  • Laatst online: 23:23

renzo4000

*Doh!*

rabor schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 14:38:
maar ik had dus gebeld met Ziggo, en die wisten dat niet zeker.
[...]
Dus ... je hebt met de bron contact opgenomen en dan vraag je hier of iemand anders het wel zeker weet? 8)7

Hey pssst! ......Fiets kopen?!

• rabor
Dat zeg ik, zij wisten het ook niet zeker..
renzo4000 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 14:40:
[...]

Dus ... je hebt met de bron contact opgenomen en dan vraag je hier of iemand anders het wel zeker weet? 8)7

Kepi_nl

• Ryur
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 22:21
rabor schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 14:38:
Leuk, had ik gezien, maar ik had dus gebeld met Ziggo, en die wisten dat niet zeker. Volgens hun kon het zo zijn dat als er bv een belangrijke voetbalwedstrijd is dat dat voorrang krijgt, en dat je dan wel weer het extra pakket nodig hebt.. Daarom de vraag, is dat zo?
Er is een kans dat niet ALLE vrij trainingen worden uitgezonden ja, doordat er een ander evenement is die in de programmering voorgang krijgt.
(Denk bijv aan de Olympische spelen of voetbal)

Maar ja, de planning is wel dat de meeste trainingen worden uitgezonden.

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
Heerlijk dat F1tv Pro maar dat buffering bandje mag wel uit beeld.. :(

• demonic
D-Ed schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:29:
Heerlijk dat F1tv Pro maar dat buffering bandje mag wel uit beeld.. :(
Als het op de app is, keer uitloggen, en weer inloggen.

• D-Ed
demonic schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:43:
[...]

Als het op de app is, keer uitloggen, en weer inloggen.
Uit en weer ingelogd.. Safari (MacOS) met snelste KPN abonnement.. Misschien omdat er nog op een andere computer in het netwerk een stream loopt?

• demonic
D-Ed schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:47:
[...]

Uit en weer ingelogd.. Safari (MacOS) met snelste KPN abonnement.. Misschien omdat er nog op een andere computer in het netwerk een stream loopt?
Per account kan je maar 1 apparaat gebruiken om te streamen. (ik weet niet of je dat bedoelde?)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• D-Ed
demonic schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:52:
[...]

Per account kan je maar 1 apparaat gebruiken om te streamen. (ik weet niet of je dat bedoelde?)
Aha, ik dacht op één netwerk wel twee apparaten. Dank voor de opheldering :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Het loopt misschien nog niet 100% perfect, maar ik ben toch wel erg blij met mijn f1tv abo. Ik had er niet op gerekend dat ook alle F2 sessies (Go Nyck!) live gestreamed zouden worden, en het engelse commentaar is ook top ! Al met al een hoop goede content voor die 50€ (incl korting). Nu nog even native chromecast ondersteuning, dan is het echt perfect !

Wie terrabyte zegt, is een neptweaker. Of zeg je ook megga- , gigga- en killo-bytes ? PSN: jaap_10

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobertMe
[...]

Mag 1 stream max: ja. Kan 1 stream max: nee.
Twee weken terug met de trial kon ik nog TV + VER + data kanalen tegelijkertijd afspelen. En ook net zowel TV + VER tegelijk (PC / TV vs telefoon).

Denk dus dat nog een van de missende features is dat ze de limiet op maximaal 1 stream tegelijkertijd handhaven. Of ze willen later meer vrijgegeven als de boel stabiel is en doen nu net alsof meer niet mag :p

Edit:
Overigens dus toch Pro afgesloten nu met korting. Beeld is goed/beter dan twee weken terug. Maar kijk nu via PC/website over HDMI naar TV. Twee weken terug de Android mobile app gesideload op de Nvidia SHIELD. Mogelijk dus dat de Android (phone) app een maximale kwaliteit/resolutie heeft.

RobertMe wijzigde deze reactie 29-03-2019 17:02 (19%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
RobertMe schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:59:
[...]

Mag 1 stream max: ja. Kan 1 stream max: nee.
Twee weken terug met de trial kon ik nog TV + VER + data kanalen tegelijkertijd afspelen. En ook net zowel TV + VER tegelijk (PC / TV vs telefoon).

Denk dus dat nog een van de missende features is dat ze de limiet op maximaal 1 stream tegelijkertijd handhaven. Of ze willen later meer vrijgegeven als de boel stabiel is en doen nu net alsof meer niet mag :p

Edit:
Overigens dus toch Pro afgesloten nu met korting. Beeld is goed/beter dan twee weken terug. Maar kijk nu via PC/website over HDMI naar TV. Twee weken terug de Android mobile app gesideload op de Nvidia SHIELD. Mogelijk dus dat de Android (phone) app een maximale kwaliteit/resolutie heeft.
Ik heb hier op 1 pc wel 2 streams tegelijk (live tv + max onboard), dus de limiet lijkt me toch meer op max 1 device tegelijk te zitten

Wie terrabyte zegt, is een neptweaker. Of zeg je ook megga- , gigga- en killo-bytes ? PSN: jaap_10

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Montoya200x
  • Niet online
F1TV Nieuwsbrief zeker gemist :+

Pagina: 1 ... 39 ... 47 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True