‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik had via de itunes store een upgrade van access naar pro gedaan. Dit heeft Apple verder netjes afgehandeld. Blijkbaar ondersteunt f1 instore upgrades niet, want het was nog steeds niet actief.
Volgens de f1 chat moest je cancellen en dan opnieuw aanvragen. Een upgrade vanaf access naar pro in een store ondersteunen ze niet....
Verwijderd
Kan je met iWebtv ook F1 tv pro casten naar de Chromecast? En is deze dan ook zelfstandig? Want alleen iPad en iPhone hier met Chromecast.Montoya200x schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 22:06:
[...]
Behalve als je geen zin hebt in AirPlay geneuzel, waarbij de stream constant van je iPhone/iPad gestreamed moet worden naar de Apple TV.
iWebTV is net als Chromecast, als de stream eenmaal opgestart is op je Apple TV, loopt deze geheel zelfstandig via de Apple TV door, zonder dat een iPhone/iPad constant benodigd is, om de stream naar de Apple TV te blijven doorsturen.
Is er ook een F1tv Pro smart-tv app?
Zo niet wacht ik even op antwoord voor bovenstaande vraag.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Die vraag is zeker al een keer of 100 voorbij gekomen. Nee die is er niet. Net zoals geen Chromecast functie, geen AppleTV app.Mad-Matt schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:10:
Mogelijk staat het hier al ergens, maar dan heb ik het over het hoofd gezien.
Is er ook een F1tv Pro smart-tv app?
Zo niet wacht ik even op antwoord voor bovenstaande vraag.
Heb je een androidTV zou je eventueel de F1 app kunnen sideloaden. En op sommige smartTV zou het in de browser werken. Bij een Samsung tv iig niet, en ook in de browser van de PS4 niet.
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Theoretisch kan iWebTV ook casten naar Chromecast, maar de F1 streams van de F1TV website slikt deze niet. Zowel mijn Chromecast 2 als Ultra weigeren de F1TV streams via iWebTV te Chromecasten, terwijl casten met de Apple TV probleemloos gaat.Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:58:
[...]
Kan je met iWebtv ook F1 tv pro casten naar de Chromecast? En is deze dan ook zelfstandig? Want alleen iPad en iPhone hier met Chromecast.
Verwijderd
Bedankt voor antwoord. Dat wordt dan nog wachten op officiele ondersteuning Chromecast. Ga geen apple tv aanschaffen alleen voor F1tv pro.Montoya200x schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:41:
[...]
Theoretisch kan iWebTV ook casten naar Chromecast, maar de F1 streams van de F1TV website slikt deze niet. Zowel mijn Chromecast 2 als Ultra weigeren de F1TV streams via iWebTV te Chromecasten, terwijl casten met de Apple TV probleemloos gaat.
Bij anderen ook of is mijn 4G mast vol?
Hoe werkt dit dan? Als ik binnen IOS zou willen annuleren zegt hij dat ik nog tot 2020 een abo heb, ben ik dan 2x mijn geld kwijt als ik via de F1 app een nieuw abo aanvraag?Adlermann schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:54:
Ik heb net even met de chat gesproken waarom mijn f1 pro nog niet actief was. Dit hadden zij mij te melden.
Ik had via de itunes store een upgrade van access naar pro gedaan. Dit heeft Apple verder netjes afgehandeld. Blijkbaar ondersteunt f1 instore upgrades niet, want het was nog steeds niet actief.
Volgens de f1 chat moest je cancellen en dan opnieuw aanvragen. Een upgrade vanaf access naar pro in een store ondersteunen ze niet....
Ik kan niet meer inloggen via browser (geen enkele), en wachtwoord resetten kan ook niet meer op dit moment, er lijkt wat mis te zijn? Via chat kom ik ook niet veel verder, support niveau lijkt tamelijk magerbastro schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:44:
Momenteel heb ik geen\sporadisch beeld (net nadat Fitipaldi stil kwam te staan).
Bij anderen ook of is mijn 4G mast vol?
Testing, one, two ...
Ik dus wel.Breaker schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:21:
[...]
Hoe werkt dit dan? Als ik binnen IOS zou willen annuleren zegt hij dat ik nog tot 2020 een abo heb, ben ik dan 2x mijn geld kwijt als ik via de F1 app een nieuw abo aanvraag?
Timeline: ik heb een f1 access tv afgesloten. Deze dit weekend een upgrade geven via de itunes store.
f1 kan deze upgrade niet zien, want dit ondersteunen ze niet. Ze verwijzen me naar apple
Apple zegt, niet ons probleem wij kunnen dat ook niet veranderen.
Ik heb nu dus wel wat refunds gekregen (heb wat zitten spelen met verschillende opties of dat hielp), maar in the ned betaal ik nu voor 1 maand f1 pro. Maar kan geen streams kijken.
Vanaf 18-3 kan ik een nieuw abonnement afsluiten.
Ik ben hier niet echt happy mee
gedeelte van de laatste reply van apple
I would also like to inform you that the iTunes Store is a store front that gives developers a place to sell their content. The developer is the one who is in charge of pricing, posting updates and also has control of their content.
At the moment, we would appreciate that you contact the developer of this application to have this matter investigated thoroughly. If the developers could not help you with this issue, you will have to wait until the current billing cycle.
Thank you for your understanding.
[ Voor 25% gewijzigd door Adlermann op 20-02-2019 12:24 ]
Ik heb mijn upgrade dus precies zo gedaan, alleen met een jaarlijks abonnement....Adlermann schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:23:
[...]
Ik dus wel.
Timeline: ik heb een f1 access tv afgesloten. Deze dit weekend een upgrade geven via de itunes store.
f1 kan deze upgrade niet zien, want dit ondersteunen ze niet. Ze verwijzen me naar apple
Apple zegt, niet ons probleem wij kunnen dat ook niet veranderen.
Ik heb nu dus wel wat refunds gekregen (heb wat zitten spelen met verschillende opties of dat hielp), maar in the ned betaal ik nu voor 1 maand f1 pro. Maar kan geen streams kijken.
Vanaf 18-3 kan ik een nieuw abonnement afsluiten.
Ik ben hier niet echt happy mee
gedeelte van de laatste reply van apple
[...]
Vanavond maar weer eens in de pen duiken
Ja, en ik heb om te proberen nog een keer of 3 een upgrade van pro naarr pro gedaan om te kijken of dat werkte.Breaker schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:27:
[...]
Ik heb mijn upgrade dus precies zo gedaan, alleen met een jaarlijks abonnement....
Vanavond maar weer eens in de pen duiken
Die zijn wel teruggedraaid, maar de initiele upgrade is dus niet terug te draaien. Alleen cancel per....
Kijk die 7,99 overleef ik ook wel. Maar het is wel irritant.
Als jij een andere uitkomst krijgt, lees ik dat graag heir terug
Zojuist f1.com een mail gestuurd hoe ze mijn probleem denken op te lossen. Zodra ik een oplossing heb laat ik het even weten.Adlermann schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:32:
[...]
Ja, en ik heb om te proberen nog een keer of 3 een upgrade van pro naarr pro gedaan om te kijken of dat werkte.
Die zijn wel teruggedraaid, maar de initiele upgrade is dus niet terug te draaien. Alleen cancel per....
Kijk die 7,99 overleef ik ook wel. Maar het is wel irritant.
Als jij een andere uitkomst krijgt, lees ik dat graag heir terug
Heb trouwens de technical afdeling gemaild
Inderdaad, ik hoop oprecht dat ze ergens tijdens (of voor) dit seizoen de framerate opschroeven, 25 is wel een beetje storend.Rivanov schreef op maandag 18 februari 2019 @ 18:42:
Nu nog de framerate van 25 naar 50/60 schroeven.
:)
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Als ik F1 tv pro neem, heb ik dan Engels commentaar of Olav Mol bij de races? Ja, heb Ziggo en ja is gratis en leuk, maar irriteer me mateloos aan die clowns.. Als ik Engels professioneel commentaar tijdens de race heb, is het me waard
Je kan zelf kiezen (momenteel geen Olav nog, maar dat is geen nadeel)Holkers schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 15:13:
Oké, topic is net te lang om te zoeken, dus alvast excuses voor de vraag die waarschijnlijk al vaker gesteld is:
Als ik F1 tv pro neem, heb ik dan Engels commentaar of Olav Mol bij de races? Ja, heb Ziggo en ja is gratis en leuk, maar irriteer me mateloos aan die clowns.. Als ik Engels professioneel commentaar tijdens de race heb, is het me waard
Ik ook maar even een maand abo genomen.
Draait nu in de browser van m'n sony tv.
edit
Alleen met haperingen (moet af en toe bufferen) , dus toch niet zo geinig.
[ Voor 10% gewijzigd door zetje01 op 20-02-2019 16:04 ]
@Breaker, technical afdeling? Staat dat email adres openbaar? Mijn inlog/password reset probleem hebben ze niet op kunnen lossen via hun chat. Het zou nu doorgezet zijn naar een andere afdeling, maar ik zou graag de testdagen nog willen volgen met beeld en niet pas een "oplossing" gaan krijgen als deze voorbij zijn 😏Breaker schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:45:
[...]
Zojuist f1.com een mail gestuurd hoe ze mijn probleem denken op te lossen. Zodra ik een oplossing heb laat ik het even weten.
Heb trouwens de technical afdeling gemaild
Testing, one, two ...
Al met al dik tevreden momenteel. Ik hoop echter wel dat er snel Apple TV / Chromecast apps uitkomen, dat maakt het wel af, en kan de Ipad weer naast me voor de live timings.
Met iWeb TV kun je dit nu al bereiken. Installeren op je iPad en Apple TV en je kunt dan via de app naar de F1 TV website om te casten naar je Apple TV. Zodoende kun je de iPad voor andere dingen gebruiken.Turbo-Puppy schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 20:45:
Vanmiddag voor het eerst even van de ipad zitten streamen naar de Apple TV en ik moet zeggen dat ondanks een 870 mbps/ wifi verbinding klaarblijkelijk onvoldoende is om een hele kleine constante hick-up in het beeld te voorkomen, de kwaliteit toch wel een dikke prima is. Ik weet niet in welke resolutie ze het uitzenden en/of welke bandbreedte, maar het is kwalitatief beter dan ik van de DVD speler gewend ben, en eens zo goed als Ziggo Sport.
Al met al dik tevreden momenteel. Ik hoop echter wel dat er snel Apple TV / Chromecast apps uitkomen, dat maakt het wel af, en kan de Ipad weer naast me voor de live timings.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Edit: Nu staat er opeens wel Nederland bij, maar blijkbaar kan je alleen met creditcard betalen.....en die heb ik niet!
[ Voor 39% gewijzigd door pilskes op 20-02-2019 21:44 ]
https://f1tv.formula1.com/NL/contact-us onder het kopje f1tv in mijn geval.hardware-lover schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 19:37:
[...]
@Breaker, technical afdeling? Staat dat email adres openbaar? Mijn inlog/password reset probleem hebben ze niet op kunnen lossen via hun chat. Het zou nu doorgezet zijn naar een andere afdeling, maar ik zou graag de testdagen nog willen volgen met beeld en niet pas een "oplossing" gaan krijgen als deze voorbij zijn 😏
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Prepaid /debet Visa kaarten pakt hij wel. Morgen even langs de lokale lopen sigarenwinkel. Zijn verschillende te koop.pilskes schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 21:25:
Enig idee waarom ik geen "Nederland" kan selecteren maar dat de site Nederlandse Antillen pakt?
Edit: Nu staat er opeens wel Nederland bij, maar blijkbaar kan je alleen met creditcard betalen.....en die heb ik niet!
Verwijderd
Dus geen Sky F1 audio, maar denk Will Buxton en mede presentator als engelse audio op F1 tv.
Leuk duo als dit zo is!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2019 10:30 ]
Het ligt dus niet aan mij!DaniëlWW2 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 21:54:
Dus, heeft iemand enig idee hoe je precies bij live timing data komt? Ik heb namelijk geen flauw benul.
Ik hoop toch dat ze Sky F1 houden als engelse stream, maar dat is allemaal persoonlijk natuurlijk.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 10:30:
Hoor net dat de co commentator zegt nu bij F1 tv het gaat de eerste keer zijn dat ik een race ga commentaar geven in Australie.
Dus geen Sky F1 audio, maar denk Will Buxton en mede presentator als engelse audio op F1 tv.
Leuk duo als dit zo is!
YouTube: Pre-Season Test Timing ScreenDaniëlWW2 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 21:54:
Dus, heeft iemand enig idee hoe je precies bij live timing data komt? Ik heb namelijk geen flauw benul.
Koop je altijd eerst iets voordat je bekijkt of het wel hetgeen ondersteunt wat je wilt?Hellboy! schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 10:44:
Vandaag f1tv pro, maar had op zijn minst chromecast support verwacht. Heb net de website bekeken en support qua devices is wel heel slecht.
Ben met je eens dat Chromecast ondersteuning er natuurlijk in had moeten zitten.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Hoe is het anders te kijken eigenlijk? Gewoon via de browser of alleen de app?Arfman schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:13:
[...]
Koop je altijd eerst iets voordat je bekijkt of het wel hetgeen ondersteunt wat je wilt?
Ben met je eens dat Chromecast ondersteuning er natuurlijk in had moeten zitten.
Kan hier niet veel over vinden eigenlijk.
Website in Chrome openen en dan het tabblad casten naar je Chromecast werkt op zich goed.StealthyPeanut schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:21:
[...]
Hoe is het anders te kijken eigenlijk? Gewoon via de browser of alleen de app?
Kan hier niet veel over vinden eigenlijk.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Ik zie dat sommige mensen ook de F1 app op hun Nvidia Shield hebben geïnstalleerd. Vanavond even testen! Dan ga ik de app zeker nemen.JohanKupers schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:28:
[...]
Website in Chrome openen en dan het tabblad casten naar je Chromecast werkt op zich goed.
Bij mij werkt F1TV zonder problemen via de Samsung tv browser! geen hickups of iets dergelijks!robbinonline schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:13:
[...]
Die vraag is zeker al een keer of 100 voorbij gekomen. Nee die is er niet. Net zoals geen Chromecast functie, geen AppleTV app.
Heb je een androidTV zou je eventueel de F1 app kunnen sideloaden. En op sommige smartTV zou het in de browser werken. Bij een Samsung tv iig niet, en ook in de browser van de PS4 niet.
Het is ook veel slap geouwehoer... Maar ja, probeer maar eens 4 dagen 8 uur per dag vol te praten. Petje af dat ze dat doen en dat het niet te melig oid wordt.Ernemmer schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:52:
Sinds vanmiddag ook F1 pro hier en werkt perfect in de browser, commentaar is ook erg interessant met veel achtergrondinformatie.
Ik ben wel benieuwd hoe F1TV zich gaat houden tijdens races. En of het Engelse commentaar beschikbaar zal zijn. Ze hebben wel aangegeven dat er Nederlands commentaar zal zijn (wat denk ik Olav Mol zal zijn), maar 1 van de redenen waarom ik F1TV heb genomen is in de hoop dat ik Engels commentaar kan beluisteren tijdens races. We zullen zien.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Zoals zeggenbeany schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:59:
[...]
Het is ook veel slap geouwehoer... Maar ja, probeer maar eens 4 dagen 8 uur per dag vol te praten. Petje af dat ze dat doen en dat het niet te melig oid wordt.
Ik ben wel benieuwd hoe F1TV zich gaat houden tijdens races. En of het Engelse commentaar beschikbaar zal zijn. Ze hebben wel aangegeven dat er Nederlands commentaar zal zijn (wat denk ik Olav Mol zal zijn), maar 1 van de redenen waarom ik F1TV heb genomen is in de hoop dat ik Engels commentaar kan beluisteren tijdens races. We zullen zien.
"That is the Haas taking the PlayStation route back to the pits".
25fpsZawaponga schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 14:23:
Weet iemand eigenlijk of de f1 pro livestreams 25 0f 50 fps zijn? Heb het nu sinds november vorig jaar, maar ik kan het niet precies zeggen, ik vermoed 25fps.
Alleen Edge niet meer?Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:28:
En van de een op de andere dag word Edge niet meer ondersteund.![]()
![]()
Ik kan nergens meer mee inloggen, wat voor browser ik ook gebruik. Dit lukt eveneens niet via de Android app.
Mijn email-adres lijkt ergens tussen de wal en het schip terecht gekomen te zijn, kan er niets meer mee nu.
Ticket ingeschoten, binnen 24 uur volgt er een reactie. 50% van de testdagen kunnen volgen, ik mag hopen dat het volgende week 100% zal zijn
Testing, one, two ...
Net geïnstalleerd en ook maar gelijk de Pro versie gekocht .. Dit is dik in orde zo, en een prima vervanger voor de Apple TV app tot die er is. Niets geen stroperig beeld meer, heerlijk m'n ipad vrij en het live screen erbij zonder dat die bloedheet wordt en/of aan de kabel ligt. Ik ben meer dan tevreden nu. Laat dat seizoen maar beginnen.Rivanov schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 20:52:
[...]
Met iWeb TV kun je dit nu al bereiken. Installeren op je iPad en Apple TV en je kunt dan via de app naar de F1 TV website om te casten naar je Apple TV. Zodoende kun je de iPad voor andere dingen gebruiken.
Zag trouwens in de IwebTV app dat F1 pro in 1080p wordt uitgezonden, ik was altijd inde veronderstelling dat 1080i het maximale voor HD was.
Dacht te lezen op hun site Chromecast ondersteuning, daarom ook 1 maand abbo.Koop je altijd eerst iets voordat je bekijkt of het wel hetgeen ondersteunt wat je wilt?
Dan zou het op een Mibox ook wel moeten werken.StealthyPeanut schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:35:
[...]
Ik zie dat sommige mensen ook de F1 app op hun Nvidia Shield hebben geïnstalleerd. Vanavond even testen! Dan ga ik de app zeker nemen.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Hoe werkt dat dan met de iweb tv app? Via app zelf dan doorstreamen of via webstream f1 tv pro op iOS device? En wat is verschil pro en normale versie op Apple tv?Turbo-Puppy schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 20:12:
[...]
Net geïnstalleerd en ook maar gelijk de Pro versie gekocht .. Dit is dik in orde zo, en een prima vervanger voor de Apple TV app tot die er is. Niets geen stroperig beeld meer, heerlijk m'n ipad vrij en het live screen erbij zonder dat die bloedheet wordt en/of aan de kabel ligt. Ik ben meer dan tevreden nu. Laat dat seizoen maar beginnen.
Zag trouwens in de IwebTV app dat F1 pro in 1080p wordt uitgezonden, ik was altijd inde veronderstelling dat 1080i het maximale voor HD was.
Toch maar twijfelen Apple tv aan te schaffen, want verwacht pas Chromecast ondersteuning over een half jaar of meer. Aangezien ze dit al sinds vorig jaar zomer zouden ondersteunen...
Je installeert de app op je telefoon, en op het afspeelapparaat. Vervolgens is het een soort mirecast verbinding die wordt opgezet, met het verschil dat de IwebTV app zelf de stream ophaalt.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 22:23:
[...]
Hoe werkt dat dan met de iweb tv app? Via app zelf dan doorstreamen of via webstream f1 tv pro op iOS device? En wat is verschil pro en normale versie op Apple tv?
Toch maar twijfelen Apple tv aan te schaffen, want verwacht pas Chromecast ondersteuning over een half jaar of meer. Aangezien ze dit al sinds vorig jaar zomer zouden ondersteunen...
De Pro versie zorgt ervoor dat je de reclame balk in het beeld kwijt bent, en automatisch de hoogste resoluties voorgeschoteld krijgt. Het is geen echte AppleTV of Chromecast app, maar met een minimaal omweggetje werkt het echt uitstekend, met als gunstige bijkomstigheid dat je daarna alles wat enigszins video heeft kunt afspelen .. bijv. een website, daar filtert hij zelf het video materiaal uit.
Voor €8 een prima oplossing .. na 5 minuten weet je hoe de app werkt, en is het allemaal straight forward.
eventjes inloggen met de ingebouwde browser, en dan bookmarken. Hij herkent vanzelf de video.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 22:42:
[...]
Dank voor je antwoord. Maar moet je dan via de F1 tv app streamen of webstream in safari naar iweb tv app apple tv?
Heb je overigens gelijk fullscreen i.p.v. de zwarte rand die je hebt als streamt vanaf een iphone/ipad. (bij mij althans)
Ehm, nee .. dat is precies wat de app doet eigenlijk. Hij draagt de daadwerkelijk stream dus over aan het afspeelapparaat.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 23:07:
[...]
Laatste vraag, dat streamen doe je op de Apple tv app de browser of iPhone de ingebouwde browser?
Bedankt alvast!
[ Voor 28% gewijzigd door Turbo-Puppy op 21-02-2019 23:13 ]
Verwijderd
Dank voor je antwoord. Maar moet je dan via de F1 tv app streamen of webstream in safari naar iweb tv app apple tv?Turbo-Puppy schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 22:30:
[...]
Je installeert de app op je telefoon, en op het afspeelapparaat. Vervolgens is het een soort mirecast verbinding die wordt opgezet, met het verschil dat de IwebTV app zelf de stream ophaalt.
De Pro versie zorgt ervoor dat je de reclame balk in het beeld kwijt bent, en automatisch de hoogste resoluties voorgeschoteld krijgt. Het is geen echte AppleTV of Chromecast app, maar met een minimaal omweggetje werkt het echt uitstekend, met als gunstige bijkomstigheid dat je daarna alles wat enigszins video heeft kunt afspelen .. bijv. een website, daar filtert hij zelf het video materiaal uit.
Voor €8 een prima oplossing .. na 5 minuten weet je hoe de app werkt, en is het allemaal straight forward.
[ Voor 98% gewijzigd door Turbo-Puppy op 21-02-2019 23:13 ]
Verwijderd
Laatste vraag, dat streamen doe je op de Apple tv app de browser of iPhone de ingebouwde browser?Turbo-Puppy schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 23:01:
[...]
eventjes inloggen met de ingebouwde browser, en dan bookmarken. Hij herkent vanzelf de video.![]()
Heb je overigens gelijk fullscreen i.p.v. de zwarte rand die je hebt als streamt vanaf een iphone/ipad. (bij mij althans)
Bedankt alvast!
[ Voor 98% gewijzigd door Turbo-Puppy op 21-02-2019 23:13 ]
weg
[ Voor 81% gewijzigd door Turbo-Puppy op 21-02-2019 23:14 ]
Nee, je gaat via de iWeb TV app naar de website van F1 TV. De app is zelf gewoon een browser, en die draagt de stream over naar de companion app die je installeert op de Apple TV.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 22:42:
[...]
Dank voor je antwoord. Maar moet je dan via de F1 tv app streamen of webstream in safari naar iweb tv app apple tv?
@Turbo-Puppy Je moet even overscan uitzetten op je Apple TV, dan heb je geen zwarte balken via AirPlay.
Instellingen > AirPlay > AirPlay Display Underscan op OFF zetten.
[ Voor 17% gewijzigd door Rivanov op 22-02-2019 07:45 ]
Verwijderd
Bedankt! En die ingebouwde browser open je op de Apple tv app, of iPad/iPhone app en stream je dan middels Airplay? Laatste vraag!Rivanov schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 07:42:
[...]
Nee, je gaat via de iWeb TV app naar de website van F1 TV. De app is zelf gewoon een browser, en die draagt de stream over naar de companion app die je installeert op de Apple TV.
@Turbo-Puppy Je moet even overscan uitzetten op je Apple TV, dan heb je geen zwarte balken via AirPlay.
Op je iPhone open je de iWeb TV app. Via die app (met de built-in) browser ga je naar http://f1tv.formula1.com, vervolgens start je vanuit daar de stream en de iPhone/iPad app ziet dan de Apple TV doordat de companion app daarop ook geïnstalleerd is (en je deze wel gestart hebt). Vervolgens cast je de stream naar de Apple TV en kun je de iPhone/iPad app weer sluiten.Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 07:57:
[...]
Bedankt! En die ingebouwde browser open je op de Apple tv app, of iPad/iPhone app en stream je dan middels Airplay? Laatste vraag!
Dus resumé:
- Open iWeb TV op zowel je iPhone/iPad als ook Apple TV
- Ga via de iPhone/iPad app van iWeb TV naar de website van F1 TV Pro
- Start stream en cast 'm naar je Apple TV
- Sluit de iWeb TV app op je iPhone/iPad
Verwijderd
Herhalingen van praktisch alles en filmpjes die ze zelf produceren. Niet van niveau Inside-Line van Ziggo maar gewoon leuke weetjes en compilaties.Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 11:04:
Vraagje nog, wat is er nu te zien bv op formula1 tv pro? Dus niet tijdens testen en gp weekenden?
Verwijderd
En dit is 24/7?Turbo-Puppy schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 11:07:
[...]
Herhalingen van praktisch alles en filmpjes die ze zelf produceren. Niet van niveau Inside-Line van Ziggo maar gewoon leuke weetjes en compilaties.
Het is geen continu kanaal natuurlijk maar een on-demand dienst. Maar als jij 24/7 leeft voor de formule 1 en wil kijken, dan kan dat ja.
Inside Line is niet van Ziggo.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 11:07:
[...]
Herhalingen van praktisch alles en filmpjes die ze zelf produceren. Niet van niveau Inside-Line van Ziggo maar gewoon leuke weetjes en compilaties.
Is internationaal programma dat zij inkopen.
Heb iwebtv werkte bij niet goed , met live races liep deze vast.Turbo-Puppy schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 20:12:
[...]
Net geïnstalleerd en ook maar gelijk de Pro versie gekocht .. Dit is dik in orde zo, en een prima vervanger voor de Apple TV app tot die er is. Niets geen stroperig beeld meer, heerlijk m'n ipad vrij en het live screen erbij zonder dat die bloedheet wordt en/of aan de kabel ligt. Ik ben meer dan tevreden nu. Laat dat seizoen maar beginnen.
Please consider signing my petition.. as it appears Ted has indeed been let go by Sky. https://t.co/kEtWtYkSMv
— Karyn Dunning (@celticghirl_18) 23 februari 2019
Edit: hij blijft!
[ Voor 33% gewijzigd door ATS op 25-02-2019 18:33 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Niet alleen Ted. Ook Anthony Davidson is er waarschijnlijk uit gezet. Zonde, zijn analyses waren altijd top en een van de betere bij Sky. Hopen dat FOM hun eigen team wat gaat uitbreiden en ze naast Buxton zetATS schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 17:20:
Sky uitzendingen zullen niet meer hetzelfde zijn...
[Twitter]
En gaan zij dan naar F1TV.
Vragen, vragen....
Waiting on the world to change
Voor zover ik kan vinden is Karun Chandhok waarschijnlijk de nieuwe "Ted". En Jenson Button de nieuwe "Ant"pinda powerrr schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 18:38:
Aparte wending van SKY! Wie gaat hun opvolgen, dat is de eerste vraag die bij mij opkomt.

Ik hoop van harte dat Ted door F1TV wirdt aangenomen!
Ik mis de vervolgvraag, "waarom niet?", en het antwoord daarop.Jasphur schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 19:11:
Dan zijn jullie hiervan op de hoogte
[Afbeelding]
Testing, one, two ...
Ik stem in... weg bij Sky, en aan de gang bij F1 tv Pro... meer privilleges, veel groter publiek en goedkoper en toegankelijker voor ons. Dat zou behoorlijke win-win zijn voor iedere F1 liefhebber en F1 TV ook opeens een heel volwassen dienst maken. Technische artikelen tussen de weekenden door.. desnoods een F1 cafe achtig item ieder weekend. Ik zie kansen, en daar wil ik best voor in de buidel tasten ook nog.Jasphur schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 19:11:
[Afbeelding]
Olav mol switch van Ziggo naar Sky. Las ik ergens op internet.pinda powerrr schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 18:38:
Aparte wending van SKY! Wie gaat hun opvolgen, dat is de eerste vraag die bij mij opkomt.
En gaan zij dan naar F1TV.
Vragen, vragen....
https://www.change.org/p/..._campaign=tap_basic_share
Bijzonder dat Olav het alsnog alleen blijft doen... Vorig jaar "groots" aangekondigd, volgens mij uiteindelijk maar twee keer samen gewerkt, en nu al weer de stekker eruit getrokken... Dat terwijl ie toch wel wat hulp kan gebruiken (oprecht en positief bedoeld!).Jasphur schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 19:11:
[Afbeelding]
Ik vind het ook zeker jammer. Wisselende coureur ernaast is zeker goed voor het niveau. En eigenlijk broodnodig.FabianNL schreef op zondag 24 februari 2019 @ 01:05:
[...]
Bijzonder dat Olav het alsnog alleen blijft doen... Vorig jaar "groots" aangekondigd, volgens mij uiteindelijk maar twee keer samen gewerkt, en nu al weer de stekker eruit getrokken... Dat terwijl ie toch wel wat hulp kan gebruiken (oprecht en positief bedoeld!).
Dat betekent, stam + t .
Jup. Gemiste kans. Ik had een goede vaste co-commentator naast Mol zeker een positieve stap gevonden. Tuurlijk, Van der Garde en hij waren nog niet goed op elkaar ingespeeld, maar zoiets kost tijd. Mol mist teveel in zijn eentje. Niet raar ook natuurlijk, want hij moet wel heel veel bijhouden, maar dat is dus juist een reden om er iemand naast te hebben.MikeyMan schreef op zondag 24 februari 2019 @ 08:25:
[...]
Ik vind het ook zeker jammer. Wisselende coureur ernaast is zeker goed voor het niveau. En eigenlijk broodnodig.
Maar goed, als ik het goed begrijp kan ik dit seizoen kiezen met mijn F1TV of ik Sky of Ziggo commentaar wil...
Edit: Ted blijft deel van het Sky team. Maar als ik het zo lees was er wel degelijk grond voor het gerucht.
[ Voor 13% gewijzigd door ATS op 25-02-2019 18:32 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Het is met name zo dat ze bij controversiele dingen weleens "partij" voor Hamilton willen kiezen. Het is niet zoals bij Ziggo dat je bij elke mooie move een maxorgasme uit de tv komt rollen.Apache4u schreef op maandag 25 februari 2019 @ 13:26:
Ik heb het afgelopen weekend een aantal races terug gekeken via F1TV Pro. De races uitgekozen waarin VER driver of the day was geworden en die hij niet gewonnen had. Wat een verademing is dat Sky commentaar toch. Blij verlost te zijn van de Ziggo Max Circle Jerk. Ofschoon ik groot fan van hem ben is objectief commentaar toch wel fijn. Ik heb hier wel eens gelezen dat ze bij Sky hetzelfde doen richting HAM als wat er bij Ziggo richting VER gebeurt maar ik vind dat reuze meevallen.
En mooi dat Ted er nog is. Om iemand van reddit te quoten:
Good job everyone on not panicking because Ted wasn't there at the first week of the test. Oh wait.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Heb nu Apple tv aangeschaft maar met iweb tv nog steeds die balken van schaf bannervrij abo aan voor €8. Ook airplay display underscan uitgezet.Rivanov schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 07:42:
[...]
Nee, je gaat via de iWeb TV app naar de website van F1 TV. De app is zelf gewoon een browser, en die draagt de stream over naar de companion app die je installeert op de Apple TV.
Dit is overigens nog steeds niet opgelost. Kan niets met mijn verse account. Vorige week Ma en Di dik in orde, en toen was het over. Kan niet inloggen, op geen enkel apparaat, niet via een vaste verbinding en niet via 4G, en ik kan mijn wachtwoord ook niet resetten. Ik krijg soms wel een mail als ik blijf proberen, maar dan werkt de code daarin gewoonweg niet.hardware-lover schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 17:44:
Ik kan nergens meer mee inloggen, wat voor browser ik ook gebruik. Dit lukt eveneens niet via de Android app.
Mijn email-adres lijkt ergens tussen de wal en het schip terecht gekomen te zijn, kan er niets meer mee nu.
Ticket ingeschoten, binnen 24 uur volgt er een reactie. 50% van de testdagen kunnen volgen, ik mag hopen dat het volgende week 100% zal zijn
Chat kan mij niet verder helpen (zeggen ze), Technical support laat niets van zich horen (die 24 uur is dus een wassen neus). En dan kun je dus verder helemaal niets meer. Iemand meer met soortgelijke problemen?
Testing, one, two ...
Gokje... betaal de developer €8 middels de upgrade optie links in beeld, en vraag hem eens heel lief of dan die vervelende balk uit beeld zou mogen.Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2019 @ 18:59:
[...]
Heb nu Apple tv aangeschaft maar met iweb tv nog steeds die balken van schaf bannervrij abo aan voor €8. Ook airplay display underscan uitgezet.
Ik schat je kansen vrij hoog in!

Doe ik iets fout?

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Rechts bovenin ben je nog niet verbonden met de ATV zo te zien, trek daarna die grijze balk onderin is omhoog. Wanneer je op play druk komt hij ook te voorschijn. Hij genereert dan ook een quickview.GAEvakYD schreef op maandag 25 februari 2019 @ 20:39:
Hmmm die iweb tv app krijg ik nog niet werkend. Ik heb de app op de AppleTV en Telefoon geïnstalleerd. Beide zitten op het zelfde Wifi netwerk en ik kan ook andere apps via airplay dingen laten afspelen op de AppleTV. Echter vanuit de iweb tv app op de telefoon zie ik geen cast / Airplay icoon die jullie beschrijven en die de Demo video laat zien, links naast de adres balk.
Doe ik iets fout?
[Afbeelding]
Verwijderd
Omdat @Rivanov schreef dat ook zonder in app aankopen dit zou kunnenTurbo-Puppy schreef op maandag 25 februari 2019 @ 20:22:
[...]
Gokje... betaal de developer €8 middels de upgrade optie links in beeld, en vraag hem eens heel lief of dan die vervelende balk uit beeld zou mogen.
Ik schat je kansen vrij hoog in!
Verwijderd
Net zoiets als iWeb tv alleen dan voor Android en Chromecast gebruikers.
Iemand die dit kan testen met Android en Chromecast en F1tv pro met deze app:
https://www.webvideocaster.app/home ?
Anders gewoon goedkoop Android telefoontje aanschaffen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2019 21:30 ]
Que? Waar zeg ik dat.Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2019 @ 21:13:
[...]
Omdat @Rivanov schreef dat ook zonder in app aankopen dit zou kunnen
Besef wel dat de app maar een paar keer kan casten en dat je dan daarna ervoor moet betalen. Ik gebruik het wel met plezier maar heb zelf geen F1 TV.Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2019 @ 21:22:
Schijnt trouwens dat dit het probleem zou moeten oplossen voor Android/Chromecast gebruikers met deze app dat ze niet kunnen casten met F1tv pro: https://play.google.com/s...tbits.cast.webvideo&hl=nl
Net zoiets als iWeb tv alleen dan voor Android en Chromecast gebruikers.
Iemand die dit kan testen met Android en Chromecast en F1tv pro met deze app:
https://www.webvideocaster.app/home ?
Anders gewoon goedkoop Android telefoontje aanschaffen
Verwijderd
En werkt wel goed met alles?polopolo150 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 21:35:
[...]
Besef wel dat de app maar een paar keer kan casten en dat je dan daarna ervoor moet betalen. Ik gebruik het wel met plezier maar heb zelf geen F1 TV.
Ik had exact hetzelfde (zie eerdere posts hier).hardware-lover schreef op maandag 25 februari 2019 @ 20:15:
[...]
Dit is overigens nog steeds niet opgelost. Kan niets met mijn verse account. Vorige week Ma en Di dik in orde, en toen was het over. Kan niet inloggen, op geen enkel apparaat, niet via een vaste verbinding en niet via 4G, en ik kan mijn wachtwoord ook niet resetten. Ik krijg soms wel een mail als ik blijf proberen, maar dan werkt de code daarin gewoonweg niet.
Chat kan mij niet verder helpen (zeggen ze), Technical support laat niets van zich horen (die 24 uur is dus een wassen neus). En dan kun je dus verder helemaal niets meer. Iemand meer met soortgelijke problemen?
Uiteindelijk refund gehad, en op mijn verzoek is account verwijderd. Dat ging om het goedkope abonnement...
Toen ik later een nieuw account wilde aanmaken om pro af te nemen, lukte dat niet. Dat zou iets met een IP block lijken, maar als jij zegt dat via 4G ook niet lukt....
Hoe dan ook, ik ben er wel even klaar mee...
Edit: inmiddels gelezen en ik ervaar dus exact hetzelfde, maar dan met een eerste abonnement voor F1TV Pro.
Op naar een refund....
Edit2: ik zie dat ze een NL telefoon support nummer hebben. Durf ik een poging aan....?
[ Voor 29% gewijzigd door hardware-lover op 25-02-2019 22:51 ]
Testing, one, two ...
Apache4u schreef op maandag 25 februari 2019 @ 13:26:
Ik heb het afgelopen weekend een aantal races terug gekeken via F1TV Pro. De races uitgekozen waarin VER driver of the day was geworden en die hij niet gewonnen had. Wat een verademing is dat Sky commentaar toch. Blij verlost te zijn van de Ziggo Max Circle Jerk. Ofschoon ik groot fan van hem ben is objectief commentaar toch wel fijn. Ik heb hier wel eens gelezen dat ze bij Sky hetzelfde doen richting HAM als wat er bij Ziggo richting VER gebeurt maar ik vind dat reuze meevallen.
Ja kan. Alleen de onboard van Ocon in Brazilië doet het nietTomcat84 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 02:28:
Kan je bij oude races van vorig jaar ook nog steeds alle onboards van iedereen bekijken wanneer jij wil of alleen de algemene feed?
[...]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Edit: helaas klopt dit gerucht dus:
https://www.f1maximaal.nl...n-via-f1-tv-of-sky-sports
[ Voor 37% gewijzigd door GAEvakYD op 26-02-2019 09:15 ]
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Dit topic is gesloten.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien.
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html