You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Ja, hier ook. Na een tijdje werkte het gewoon vanzelf weer.u_nix_we_all schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:47:
[...]
Die melding kreeg ik ook toen ik even gestopt was met kijken, en ik de app weer opende. Even later nog een keer geprobeerd en toen deed hij het weer.....
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Dus nog even wikken en wegen voor nu.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bij Peptalk vanavond een item en om 21:30 op het YouTube kanaal van Ziggo Sport.Turbo-Puppy schreef op maandag 18 februari 2019 @ 18:51:
Was het nou zo dat er bij Ziggo vanavond nog (ergens) een samenvatting te zien is? Nou zie ik liever Ted met ze notenboek, maar die zal vast wel ergens opduiken in loop van de avond hier.
Daar heb je het antwoord al.bartpijn schreef op maandag 18 februari 2019 @ 18:53:
Werken de kortingscodes nog? Bij mij zegt ie dat ze verlopen zijn
- Zijn er ook tweakers die via de satelliet F1 kijken puur om de live uitzendingen in 4K te kunnen ontvangen ( via de Duitse RTL ). Zo ja, wat zijn de ervaringen?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Wat moet Ziggo met het Engelse commentaar?polopolo150 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 18:19:
[speculatie]Zou het niet kunnen dat Ziggo vanaf komend seizoen dan ook rechten krijgt op het Engelse commentaar. Kan me niet voorstellen dat dit dan exclusief is voor F1 TV.
De FOM 'koopt' dat in bij Sky en zet het door naar haar klanten. Daar heeft Ziggo niks mee van doen.
Waarschijnlijk komt Nederlands commentaar beschikbaar als extra optie op F1TV. Dat is waarom het "in samenwerking met Ziggo" is en waarom de F1TV site naast EN, DE, FR en ES nu ook een NL versie heeft.
Ziggo heeft voor bijna elke uitzending ook een track met Engels commentaar. Formule 1 is de uitzondering hierop. Dus heb hoop dat het ooit komtP.K. schreef op maandag 18 februari 2019 @ 19:40:
[...]
Wat moet Ziggo met het Engelse commentaar?![]()
De FOM 'koopt' dat in bij Sky en zet het door naar haar klanten. Daar heeft Ziggo niks mee van doen.
Waarschijnlijk komt Nederlands commentaar beschikbaar als extra optie op F1TV. Dat is waarom het "in samenwerking met Ziggo" is en waarom de F1TV site naast EN, DE, FR en ES nu ook een NL versie heeft.
Een paar seizoenen geleden boden ze dit ook aan. Dus wie weet wat dit seizoen brengt.
Het ontbreken van cast-opties is voor mij ook een echte deal breaker. Tuurlijk kun je je scherm casten, tabbladen van je desktop casten etc. Maar ik wil gewoon de app openen, de Live-uitzending casten naar mijn tv en dan evt mijn telefoon als tweede scherm gebruiken voor tijden of een on-board cam.leekers schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:59:
[...]
Het is natuurlijk wel jaren 50 dat je met F1 tv begint en dat niet gewoon kan casten via chromecast of een direkte app op de tv en er dan ook nog eens 65 euro voor durft te vragen is helemaal van de zotte !
Ik begreep overigens dat er snel ondersteuning voor Android TV komt. Snel is een relatief begrip, dus het blijft afwachten. Maar het is mij nog niet duidelijk of men hier dan doelt op ondersteuning voor een Chromecast of enkel een app op tv's die op Android draaien of op een Android tv box. Uiteindelijk zou ik met een app op mijn Sony-tv ook blij zijn, maar zal het gros van de kijkers toch Chromecast-ondersteuning willen.
Turbo-Puppy, is het bij jou al zichtbaar? Ik heb toevallig op deze manier de upgrade van tv naar tv pro gedaan. Hier nog niet in de app zichtbaar en de chat kom ik niet door bij formula1.comTurbo-Puppy schreef op maandag 18 februari 2019 @ 11:50:
Heh Heh .. gelukt.![]()
![]()
![]()
App Store - > je ID tikken -> beheer abonnementen - > upgraden.
Dat lukt dus wel .. helaas geen kortingcodes beschikbaar.
Nu nog even wachten tot het in de app zichtbaar wordt.
[ Voor 9% gewijzigd door Breaker op 18-02-2019 20:24 ]
In de app verandert er bij mij niets .. subscription staat nog steeds op "access", hij doet het echter wel.Breaker schreef op maandag 18 februari 2019 @ 20:23:
[...]
Turbo-Puppy, is het bij jou al zichtbaar? Ik heb toevallig op deze manier de upgrade van tv naar tv pro gedaan. Hier nog niet in de app zichtbaar en de chat kom ik niet door bij formula1.com
Ik moet je wel bekennen dat ik in al mijn ongeduld zowel via de app-store het aangevinkt heb alsook met de CC toen dat eindelijk werkte rond 11:00. Ik weet dus niet welke er voor gezorgd heeft dat het ging functioneren.
Rond 10:00 kon je namelijk pas middels de app-store de F1 Pro optie aanvinken, gek genoeg staan ze er wel allemaal dubbel in.
Als ik in-app op play klik kom ik op de subscribe pagina terecht. Geen idee wat er gebeurt als ik hem daar nog eens aanvraag.Turbo-Puppy schreef op maandag 18 februari 2019 @ 20:34:
[...]
In de app verandert er bij mij niets .. subscription staat nog steeds op "access", hij doet het echter wel.
Ik moet je wel bekennen dat ik in al mijn ongeduld zowel via de app-store het aangevinkt heb alsook met de CC toen dat eindelijk werkte rond 11:00. Ik weet dus niet welke er voor gezorgd heeft dat het ging functioneren.
Rond 10:00 kon je namelijk pas middels de app-store de F1 Pro optie aanvinken, gek genoeg staan ze er wel allemaal dubbel in.
Dat werkte bij mij dus niet ... ik heb heb middels de app-store zelf gedaan, daar staan de opties netjes voor het land waarin je je bevind.Breaker schreef op maandag 18 februari 2019 @ 20:36:
[...]
Als ik in-app op play klik kom ik op de subscribe pagina terecht. Geen idee wat er gebeurt als ik hem daar nog eens aanvraag.
Tipje ; als het goed is kan je of op je Ziggo Mediabox, of op je tv ( als je CI+ module gebruikt ) het geluid aanpassen naar ‘INA’ dan krijg je wel het originele geluid, en vaak stuurt Ziggo dan het Engelse commentaar mee! Veel beter dan Ronald van Dam. ( dit geld dan overigens voor de f2 hé , bij de F1 werkt dat niet )QErikNL schreef op maandag 18 februari 2019 @ 18:18:
Jammer dat de kortingscode niet meer werkt. Voor een euro meer heb ik Ziggo Sport met de 7,50 korting die ik krijg vanwege T-Mobile klantvoordeel. 65 euro vs 75 euro met 10 maanden Ziggo Sport is niet een groot verschil, en dan krijg je wel de (zeker af en toe kneuterige, maar soms ook vermakelijke) voor- en nabeschouwingen en Formule 2 etc. Maar niet het Engelse commentaar, wat ik wel mis.
Dus nog even wikken en wegen voor nu.
[ Voor 4% gewijzigd door GertJan2012 op 18-02-2019 20:59 ]
Races terugkijken tot in de jaren 50. En er staan speciale shows op.GertJan2012 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 21:33:
Is er hier overigens iemand die kan vertellen wat het archief inhoudt en of en wat voor docu’s er op staan ? F1 adverteert daar immers ook mee ?
Vanavond voor de eerste keer dat F1 Pro getest op een iphone icm deze app op de telefoon en de apple tv om zodoende de stream te kunnen airplayen. Dit werkte perfect. Ik heb de GP Oostenrijk teruggekeken met hier en daar haperend sky-commentaar (ligt denk ik aan de bron, want achtergrondgeluid liep wel door).
Nu nog even afwachten hoe ie het tijdens een raceweekend houdt en als dat ook goed gaat kan ik Olav en vooral Jack definitief gedag zwaaien.
Dat betekent, stam + t .
Vanaf 1981. De jaren ervoor zijn niet aanklikbaar. Maar desondanks ga ik er zeker veel van kijken. Ben zo rond 2000 begonnen met f1 volgen, ben erg benieuwd naar de jaren ervoor.Rivanov schreef op maandag 18 februari 2019 @ 21:44:
[...]
Races terugkijken tot in de jaren 50. En er staan speciale shows op.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Heb je geen app voor nodig. Gewoon via Safari op je iPhone / iPad naar de website van F1 TV gaan en dan kun je middels de HTML5 player gewoon AirPlay gebruiken naar de Apple TV.Apache4u schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 00:54:
Ik wil bij deze even diegene bedanken die hier de app iWebTV onder de/mijn aandacht bracht.
Vanavond voor de eerste keer dat F1 Pro getest op een iphone icm deze app op de telefoon en de apple tv om zodoende de stream te kunnen airplayen. Dit werkte perfect. Ik heb de GP Oostenrijk teruggekeken met hier en daar haperend sky-commentaar (ligt denk ik aan de bron, want achtergrondgeluid liep wel door).
Nu nog even afwachten hoe ie het tijdens een raceweekend houdt en als dat ook goed gaat kan ik Olav en vooral Jack definitief gedag zwaaien.
In de verloren uurtjes tussen de races zal ik ook het nodige gaan bekijken uit de jaren 80 en 90.ArthurMorgan schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 06:09:
[...]
Vanaf 1981. De jaren ervoor zijn niet aanklikbaar. Maar desondanks ga ik er zeker veel van kijken. Ben zo rond 2000 begonnen met f1 volgen, ben erg benieuwd naar de jaren ervoor.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Heb ik ook, maar opgelost door de formule1 app te downloaden, en dan vanaf daar te betalen. Dat werkt wel.Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 07:46:
Iemand nog een goed idee om f1 tv aan te kunnen schaffen? Heb geen CC, dus dacht doe even een maandje via de in app purchase, maar krijg steeds: fout bij het ophalen van de gegevens bij de server df-aa-20
Ik heb helaas niet echt tijd om te testen. Maar al getest om de .apk te extraheren van je telefoon en sideloaden op de TV? You never know..KlaasjeNL schreef op maandag 18 februari 2019 @ 20:16:
[...]
Het ontbreken van cast-opties is voor mij ook een echte deal breaker. Tuurlijk kun je je scherm casten, tabbladen van je desktop casten etc. Maar ik wil gewoon de app openen, de Live-uitzending casten naar mijn tv en dan evt mijn telefoon als tweede scherm gebruiken voor tijden of een on-board cam.
Ik begreep overigens dat er snel ondersteuning voor Android TV komt. Snel is een relatief begrip, dus het blijft afwachten. Maar het is mij nog niet duidelijk of men hier dan doelt op ondersteuning voor een Chromecast of enkel een app op tv's die op Android draaien of op een Android tv box. Uiteindelijk zou ik met een app op mijn Sony-tv ook blij zijn, maar zal het gros van de kijkers toch Chromecast-ondersteuning willen.
Ik kan vanaf mijn laptop via de HTML5 speler in chrome gewoon castenKlaasjeNL schreef op maandag 18 februari 2019 @ 20:16:
[...]
Het ontbreken van cast-opties is voor mij ook een echte deal breaker. Tuurlijk kun je je scherm casten, tabbladen van je desktop casten etc. Maar ik wil gewoon de app openen, de Live-uitzending casten naar mijn tv en dan evt mijn telefoon als tweede scherm gebruiken voor tijden of een on-board cam.
[ Voor 18% gewijzigd door MaXeRs op 19-02-2019 08:50 ]
- Live testen
- Engels commentaar
- Archief
Volgens mij kan je met Ziggo Sport op de televisie ook het Engels commentaar selecteren toch? Kan iemand dat bevestigen? Bij golfwedstrijden kan ik de originele audiostream kiezen.
[ Voor 6% gewijzigd door Alsatian op 19-02-2019 09:04 ]
Andere grote verschillen zijn toegang tot alle onboard cameras, 'unedited' team radios en alle races on-demand later terugkijken (al zou je dat onder 'archief' kunnen plaatsen)Alsatian schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:04:
Bestaat het verschil tussen F1 TV pro en Ziggo Sport uit de volgende dingen of mis ik nog iets?:
- Live testen
- Engels commentaar
- Archief
Volgens mij kan je met Ziggo Sport op de televisie ook het Engels commentaar selecteren toch? Kan iemand dat bevestigen? Bij golfwedstrijden kan ik de originele audiostream kiezen.
De F1 TV iOS app op iphone XS werkt overigens niet helemaal goed. Gisteren even stukje live gekeken, dat ging goed, maar bij alle andere videos uit het archief zie je maar 3/4 van het beeld in landscape mode. Op iPad werkt het dan weer wel goed.
Denk niet dat ik het veel op iPhone zal bekijken, maar toch:)
[ Voor 20% gewijzigd door sverzijl op 19-02-2019 09:24 ]
Same hereMaXeRs schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 08:41:
Zit te wachten op een fatsoenlijke kortings code voor het f1tvpro abbo.

My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"

Geen Unlimited abbo, dus oppassen.
Waiting on the world to change
Kan je de kwaliteit niet lager instellen?pinda powerrr schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:37:
Even drie minuten gekeken zojuist via 4G, mijn telefoon registreert even 100 MB gebruik![]()
Geen Unlimited abbo, dus oppassen.
NopeRubenWwijk schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:38:
[...]
Kan je de kwaliteit niet lager instellen?

Waiting on the world to change
Wat valt er niet aan te snappen aan deze tekst die op de website staat:sverzijl schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:33:
TV1 pro Archief is ook niet echt compleet. Zelfs aardig wat races van afgelopen jaren staan alleen maar 'in review/highlights' filmpjes van op. Snap niet echt waarom sommige wel volledig en andere weer niet.

And if we don’t have your favourite yet, never fear – this section will be growing over the coming months, including the addition of more foreign language commentaries
[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 19-02-2019 09:51 ]
Bedankt voor je aardige reactie.Rivanov schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:51:
[...]
Wat valt er niet aan te snappen aan deze tekst die op de website staat:
Ik heb alleen de app nog maar open gehad, daar stond dit niet.
Soms is het inderdaad een ander audio spoor ,soms niet. Bij de Formule 2 kan je inderdaad vaak het Engelse commentaar aanzetten, bij de Formule 1 nooit.Alsatian schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:04:
Bestaat het verschil tussen F1 TV pro en Ziggo Sport uit de volgende dingen of mis ik nog iets?:
- Live testen
- Engels commentaar
- Archief
Gedaan, en die 7.99 wordt inderdaad gerefund!Apiekool schreef op maandag 18 februari 2019 @ 11:14:
[...]
Ach, contact opnemen met ze en lief aankijken. Het is alsnog goedkoper
1: Alle on-boards, live. Dus niet pas beschikbaar na de race.
2: Alle radioverkeer, dus niet alleen de highlights die ze tijdens de race wel eens laten horen.
Ik weet niet of het radio verkeer ongecensureerd is. Dat zal wel niet. Dus het radioverkeer is dan niet live.
Daarnaast zend F1TV straks ook alle trainingen uit. Dat doet Ziggo Sport niet. Misschien dat Ziggo Sport Totaal dat wel doet.
[ Voor 15% gewijzigd door Jasphur op 19-02-2019 10:49 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
F1TV ProJasphur schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:45:
@Alsatian Er ontbreken nog twee dingen die F1TV wel heeft en voorzover ik weet Ziggo Sport niet.
1: Alle on-boards, live. Dus niet pas beschikbaar na de race.
2: Alle radioverkeer, dus niet alleen de highlights die ze tijdens de race wel eens laten horen.
Ik weet niet of het radio verkeer ongecensureerd is. Dat zal wel niet. Dus het radioverkeer is dan niet live.
- Live Race Coverage
- On-board Driver Cameras
- Full Unedited Team Radio
- Full race replays, immediately after the race has ended
- Historic race archive
- Head to Head / Battle mode – App only
- Pit Lane Channel
- Data Channel
- Driver Tracker Maps
Formule 1
Bij Ziggo Sport, ook in 2019!
Dit jaar zie je nóg meer Formule 1 bij Ziggo Sport. Kwalificaties, interviews met coureurs, spannende liveverslagen en nu ook de vrije trainingen kijk je op Ziggo Sport kanaal 14.
[ Voor 22% gewijzigd door Rivanov op 19-02-2019 10:54 ]
Ik heb ook Ziggo Sport Totaal, maar daar betaal ik niets voor aangezien ik dit als gratis Extra Zenderpakket heb via de Ziggo/Vodafone combi. Dus dan heb ik wel het jaarbedrag voor F1 TV Pro over om in ieder geval alle content daar te bekijken.Alsatian schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:56:
Iedereen bedankt voor de reacties. Ik heb zelf Ziggo Sport Totaal. Voor mij zou F1 TV pro daar bovenop komen. Maar de genoemde extra's maken het voor mij niet de moeite waard.
Ik bedoel dan even de player in de desktop browser. Ik vind de opmaak nu een beetje raar namelijk.
Daar komen de drivers te staan die je kunt selecteren voor de on-board feed.Jasphur schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:07:
Zou het trouwens kunnen, dat in het licht grijze vlak rechts van de videoplayer en onder het 'Live' icoon, straks alle feeds komen te staan?
Ik bedoel dan even de player in de desktop browser. Ik vind de opmaak nu een beetje raar namelijk.
Daar vrees ik wel voor, en ben benieuwd of iemand hier meer over kan vertellen die afgelopen seizoen al toegang had tot F1 TV Pro én de normale feed via Ziggo (dus via kabel, niet internet).Danielson schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:11:
Ik ben ook heel benieuwd wat de delay tussen de Ziggo Sport uitzending en F1 TV is, hopelijk geen tientallen seconden, dat zou wel vervelend zijn!
Om die reden kijk ik namelijk de race zelf nooit via een online stream, enkel de voor- en nabeschouwingen.
/edit: Heb even op Reddit de vraag uitgezet of iemand ervaring heeft, die er meer over kan vertellen. De eerste reactie is al veelbelovend. 30 tot 60 seconden.
https://www.reddit.com/r/...pro_stream_and_live_feed/
[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 19-02-2019 11:39 ]
Met een €50 kaart + 7,50 gratis tegoed en 7,50 normale betaling, betaal je voor een jaar €57,50
[ Voor 6% gewijzigd door robbinonline op 19-02-2019 11:54 ]
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
In de Android app merkte ik het inderdaad ook.Jasphur schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:15:
Nog meer mensen waarbij de audio van F1TV lager is dan gister?
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Persoonlijk hoop ik van niet. Niet in de Ziggo stijl bedoel ik dan.RKD schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:22:
Heeft F1 TV Pro straks ook iets van een voor/nabeschouwing zoals Ziggo nu heeft?
Testing, one, two ...
Ik hoop de Sky stijl iddhardware-lover schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:27:
[...]
Persoonlijk hoop ik van niet. Niet in de Ziggo stijl bedoel ik dan.
Ziggo gaat vanaf dir seizoen namelijk het gehele Formule 1-weekend in beeld aanbieden op het sportkanaal Ziggo Sport. Tot voor dit seizoen waren op dit sportkanaal alleen de kwalificaties en races te zien. Vanaf dit seizoen worden de vrije trainingen aan de programmering van Ziggo Sport toegevoegd. Ziggo Sport is bij Ziggo op voorkeuzekanaal 14 te ontvangen. Ziggo levert dit sportkanaal zonder meerkosten in het standaard DKTV-abonnement dat iedere klant dient af te nemen om verdere diensten zoals internet of aanvullende tv-pakketten bij Ziggo te kopen.
Bron Totaal.TV JARCO KRIEK19 FEBRUARI 2019
[ Voor 3% gewijzigd door leekers op 19-02-2019 17:38 ]
"Beautiful Clean Coal"
https://f1tv.formula1.com...testing-day-1-review-showHeeft F1 TV Pro straks ook iets van een voor/nabeschouwing zoals Ziggo nu heeft?
Alleen de Nederlandse Antillen??
Nee. Afgaande op vorig seizoen in ieder geval niet. Ze zijn wel een half uur (om en nabij) voorafgaande aan de race live met de stream, maar dan zie je enkel wat omgevingsshots.RKD schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:22:
Heeft F1 TV Pro straks ook iets van een voor/nabeschouwing zoals Ziggo nu heeft?
Dat had ik gisteren ook, even je cache/cookies e.d. leegmikken of in een andere browser / device proberen.Aidacra schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:45:
Misschien doe ik iets verkeerd maar als ik het F1 TV PRo will afsluiten zie ik Nederland niet in de lijst staan.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Wat ook helpt is subscriben via formula1.com en niet via f1tv.formula1.com. Geen idee waarom... (eenmaal gekocht kan je uiteraard gewoon beiden gebruiken.)Aidacra schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:45:
Misschien doe ik iets verkeerd maar als ik het F1 TV PRo will afsluiten zie ik Nederland niet in de lijst staan.
Same here, brakke meuk (verschillende browsers geprobeerd, incl. incognito mode). Ik wacht wel even af tot de kinderziektes er uit zijn.Aidacra schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:45:
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
[ Voor 3% gewijzigd door polopolo150 op 19-02-2019 14:43 ]
Dat is niet anders voor Ziggo hun online aanbod.Rivanov schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:15:
[...]
Daar vrees ik wel voor, en ben benieuwd of iemand hier meer over kan vertellen die afgelopen seizoen al toegang had tot F1 TV Pro én de normale feed via Ziggo (dus via kabel, niet internet).
Om die reden kijk ik namelijk de race zelf nooit via een online stream, enkel de voor- en nabeschouwingen.
/edit: Heb even op Reddit de vraag uitgezet of iemand ervaring heeft, die er meer over kan vertellen. De eerste reactie is al veelbelovend. 30 tot 60 seconden.
https://www.reddit.com/r/...pro_stream_and_live_feed/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dank voor de melding ;-)alesandro_46 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:28:
[...]
Wellicht voor @Spotmatic (dacht ik?) een optie.
Kan iemand het laten weten of dit tijdens een race werkt? Zou super mooi zijn, ook als het Engelstalig is. Graag zelfs.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik heb verder gegoogeld op closed caption, en subtitles maar kon nergens echt goede info verder vinden. Dus denk dat het wel een beetje afwachten wordt.
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe het er met ondertiteling uitziet (bij zo'n race uit 2018 dus). Iemand die een screenshotje kan posten? Ik ben nogal visueel ingesteld.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
En inderdaad, ben ook erg benieuwd naar de delay in de stream en of er Sky commentaar mogelijk is.
Spotmatic schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:55:
Bedankt! Als de races van 2018 ook ondertiteld zijn dan wil ik wel overwegen F1TV te nemen. Maar dan moet het echt een meerwaarde geven tijdens de race zelf, niet alleen achteraf. Zinnen die 1 seconde blijven staan? Daar wil ik best doorheen kijken want ik ben een snelle lezer.
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe het er met ondertiteling uitziet (bij zo'n race uit 2018 dus). Iemand die een screenshotje kan posten? Ik ben nogal visueel ingesteld.

Bij welkle race heb je dit gechecked als ik vragen mag.ArthurMorgan schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:01:
@SpotmaticEven geen screenshot. De ondertiteling is heel erg naar eigen smaak in te stellen. kleur van de letters, grootte, achtergrond, lettertype. Alleen de plek niet volgens mij. Zit wat boven in het beeld, om de info die vaak onderin getoond wordt niet in de weg te zitten... ik heb hoge verwachtingen
Ik kreeg het namelijk niet aan het werken, bij oudere races in het archief ... maar dit kan ook met de regio te maken hebben .
https://f1manager.info/ranking/4605
brandje32 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:04:
Weet iemand of het ook mogelijk is om F1 TV op meerdere devices tegelijk te kijken?
Deze vragen zijn al eerder gesteld en beantwoord.Gibbs schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:56:
Is het mogelijk om F1 TV pro via de app te casten? (chromecast).
En inderdaad, ben ook erg benieuwd naar de delay in de stream en of er Sky commentaar mogelijk is.
Nee, niet mogelijk om 1 stream op meerdere devices te bekijken.
Nee, chromecast ondersteuning is er (nog) niet. Je kan wel via de browser een tabblad streamen.
gewoon van hun site:brandje32 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:04:
Weet iemand of het ook mogelijk is om F1 TV op meerdere devices tegelijk te kijken?
Je kunt één video stream tegelijk bekijken. Je kunt dus niet meerdere video streams bekijken op meerdere apparaten tegelijk. Je kunt natuurlijk wél op het ene apparaat een video stream bekijken, terwijl je op een ander apparaat belangrijke statistieken volgt, zoals de live timing of het bandenverbruik. Houd er rekening mee dat een duel modus beschouwd wordt als een video stream.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Diverse, onder andere Australie (daar merkte ik die niet helemaal prettige weergave op van heel korte blokken) dat was op de browser van mijn tv. Op de PC heb ik het verder nog bekeken net met Oostenrijk. (engels, frans en spaans). En nog wat andere, ik heb daar geen problemen mee gehad.powah33 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:04:
[...]
Bij welkle race heb je dit gechecked als ik vragen mag.
Ik kreeg het namelijk niet aan het werken, bij oudere races in het archief ... maar dit kan ook met de regio te maken hebben .
Als je langer terug gaat dan ontbreekt het vaak ja. Heb me hiervoor echt gefocused op 2018. Daarvoor had ik bijvoorbeeld wel een samenvatting uit begin 2000 (of zelfs 2013, dat weet ik niet meer) waar er wel ondertiteling mogelijk was, maar niet instelbaar qua vorm verder. die uit de jaren 80 bijvoorbeeld hebben nooit ondertitels.
Edit: overigens is het wel met echte vertraging tussen het gesprokene en de ondertiteling. Dus zeker wel live ondertiteld.
[ Voor 32% gewijzigd door ArthurMorgan op 19-02-2019 16:34 ]
Werd hier al ergens even benoemd. Zou niet mogen / moeten kunnen maar kan momenteel nog wel (ook op verschillend ip-adres).brandje32 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:04:
Ik ben nog wel benieuwd of je op hetzelfde ip adres ook meerdere devices kan activeren. Stream op tv, onboard op tablet, timing op mobile bv... ?
Edit: nee dus.
Als we dan toch korrekt willen zijn dan moet het zijn met dank aan Totaal.TV
https://www.totaaltv.nl/n...ratis-voor-klanten-ziggo/
"Beautiful Clean Coal"
Thx.ArthurMorgan schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:06:
[...]
Diverse, onder andere Australie (daar merkte ik die niet helemaal prettige weergave op van heel korte blokken) dat was op de browser van mijn tv. Op de PC heb ik het verder nog bekeken net met Oostenrijk. (engels, frans en spaans). En nog wat andere, ik heb daar geen problemen mee gehad.
Als je langer terug gaat dan ontbreekt het vaak ja. Heb me hiervoor echt gefocused op 2018. Daarvoor had ik bijvoorbeeld wel een samenvatting uit begin 2000 (of zelfs 2013, dat weet ik niet meer) waar er wel ondertiteling mogelijk was, maar niet instelbaar qua vorm verder. die uit de jaren 80 bijvoorbeeld hebben nooit ondertitels.
Ikzelf heb het packet van de zuiderburen ... dan kan je alleen kiezen uit frans/spaans of duits commentaar ... en de ondertitels lijken nog niet te werken. Ik hoop dan ook maar dat ze dit packet nog gaan upgraden ... een Engels commentaar is geen overbodige luxe.
VPN opzetten naar Nederland? Geen idee of dat werkt.powah33 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:12:
[...]
Thx.
Ikzelf heb het packet van de zuiderburen ... dan kan je alleen kiezen uit frans/spaans of duits commentaar ... en de ondertitels lijken nog niet te werken. Ik hoop dan ook maar dat ze dit packet nog gaan upgraden ... een Engels commentaar is geen overbodige luxe.
Van wat ik heb begrepen ... werkt dat niet als oplossing.xippie schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:16:
[...]
VPN opzetten naar Nederland? Geen idee of dat werkt.
Dus maar geduldig afwachten.
De stream is in iedergeval zeer stabiel en ben zeer benieuwd naar de cockpit camera's + radio.
Dan zou het misschien nog logischer zijn dat we Ziggo dan maar bedanken?leekers schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:08:
[...]
Als we dan toch kcorrekct willen zijn dan moet het zijn met dank aan Totaal.TV
Afijn, de trainingen zijn dus ook op het "gratis" Ziggo Sport kanaal te bekijken m.i.v. dit jaar, dat was (nu overduidelijk) de boodschap
Testing, one, two ...
https://www.totaaltv.nl/n...ok-nederlands-commentaar/
Nu moet ik nog op zoek naar een creditkaart...
Ouders maar weer lief aankijken. Natuurlijk weer de kortingen gemist maar alsnog goedkoper dan direct via Ziggo.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Uhm nee, mijn post dateert van november 2018.leekers schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:08:
[...]
Als we dan toch korrekt willen zijn dan moet het zijn met dank aan Totaal.TV
https://www.totaaltv.nl/n...ratis-voor-klanten-ziggo/
Ik zal nooit meer totaal.tv lezen en quotes van die website posten mijn excuses aan alle medetweakers voor het posten van deze totaal er niet toedienende post .Rivanov schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 17:25:
[...]
Uhm nee, mijn post dateert van november 2018.
Zo goed dan ?

"Beautiful Clean Coal"
even onder aan de pagina Engelse taal selecteren. Dan staat Nederland er wel tussen.Aidacra schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:45:
[ Voor 88% gewijzigd door -ION- op 19-02-2019 18:15 ]
Uitloggen een dan weer inloggen helpt vaak.JW1904 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:41:
Hoe lang heeft het bij jullie geduurd tot het abonnement werkelijk actief was? Net via paypal een abonnement afgesloten, de F1 tv app geeft ook al aan dat ik een abonnement heb, maar zodra ik iets in het archief wil gaan bekijken wordt ik weer doorgelinkt naar de abonnementen-pagina.
Gewoon direct actief. Even je cookies legen etc.JW1904 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 19:41:
Hoe lang heeft het bij jullie geduurd tot het abonnement werkelijk actief was? Net via paypal een abonnement afgesloten, de F1 tv app geeft ook al aan dat ik een abonnement heb, maar zodra ik iets in het archief wil gaan bekijken wordt ik weer doorgelinkt naar de abonnementen-pagina.
Behalve als je geen zin hebt in AirPlay geneuzel, waarbij de stream constant van je iPhone/iPad gestreamed moet worden naar de Apple TV.Rivanov schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 07:28:
[...]
Heb je geen app voor nodig. Gewoon via Safari op je iPhone / iPad naar de website van F1 TV gaan en dan kun je middels de HTML5 player gewoon AirPlay gebruiken naar de Apple TV.
iWebTV is net als Chromecast, als de stream eenmaal opgestart is op je Apple TV, loopt deze geheel zelfstandig via de Apple TV door, zonder dat een iPhone/iPad constant benodigd is, om de stream naar de Apple TV te blijven doorsturen.
ah, nuttige info.. vond al dat de batterij van mn iphone zo langzaam leeg liep tijdens het , wat ik dacht, streamen. Dit verklaart veel ;-)Montoya200x schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 22:06:
[...]
Behalve als je geen zin hebt in AirPlay geneuzel, waarbij de stream constant van je iPhone/iPad gestreamed moet worden naar de Apple TV.
iWebTV is net als Chromecast, als de stream eenmaal opgestart is op je Apple TV, loopt deze geheel zelfstandig via de Apple TV door, zonder dat een iPhone/iPad constant benodigd is, om de stream naar de Apple TV te blijven doorsturen.
Dat betekent, stam + t .
Dit topic is gesloten.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien.
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html