[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 82 Laatste
Acties:
  • 413.598 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 15:46
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:37:
[...]

Ja, is al aangegeven vorig jaar. En anders vraag je refund aan.
Ah nice.
De Nederlandstalig FAQ spreekt ook van "Als je de taal wilt veranderen van het commentaar op een race, klik dan op het koptelefoon-icoon rechts onderin de hoek en kies de door jou gewenste taal. "
Bron: https://f1tv.formula1.com/NL/faq

Verder staat daar ook dat in partnership with ziggo alleen dit betekend: "F1 TV werkt samen met ZIGGO om de races te voorzien van Nederlandstalig commentaar van Olav Mol en Jack Plooij. Dit commentaar zal beschikbaar zijn vanaf maart 2019. "

Zelf twijfel ik nog heel erg. Op dit moment heb ik al genoeg mogelijkheden om F1 te kijken, maar vooral de extra's in de pro lijken me leuk... ook is het op dit moment niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 13:12
50 per jaar is nog wel te doen, maar wil natuurlijk niet met een headset de teamradio's beluisteren, op tablet de rondetijden bekijken en dan ook gewoon de ziggo uitzending zien.. denk dat het een beetje veel gaat worden, en dat eigenlijk de echte race een beetje langs mij heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:33
Hoe is de kwaliteit van de F1TV Pro livestream, beter dan de Ziggo TV uitzendingen van vorig jaar?

[ Voor 35% gewijzigd door -ION- op 18-02-2019 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:52

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Hoeveel videostreams van F1TV Pro kun je tegelijk zien?
Iemand met dit abbo die dit even kan proberen?

[ Voor 31% gewijzigd door EXCalibur_EeK op 18-02-2019 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Hier een WireX card (Visa) die met bitcoins werkt en die doet het gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 16:13
-ION- schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:44:
Hoe is de kwaliteit van de F1TV Pro livestream, beter dan de Ziggo TV uitzendingen van vorig jaar?
Geen idee hoe Ziggo eruit ziet, maar hier op mijn 27 inch iMac zag de stream van F1TV er dikke prima uit. Wel via de WiFi over 5Ghz, misschien dat het met een kabel nog beter kan.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:57
EXCalibur_EeK schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:45:
Hoveel videostreams van F1TV Pro kun je tegelijk zien?
Gast.. Neem even de moeite om topic te lezen. Al zovaak beantwoord in afgelopen posts.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blavlaa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Bij mij heel goed. Zit op me werk met een 10/14 lijntje (volgens speedtest).

[ Voor 3% gewijzigd door blavlaa op 18-02-2019 13:48 ]

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:52

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Rivanov schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:46:
[...]

Gast.. Neem even de moeite om topic te lezen. Al zovaak beantwoord in afgelopen posts.
De vraag is of iemand dit ook daadwerkelijk heeft geprobeerd. Dat zie ik nergens staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:42

pinda powerrr

Slow down...

Heb mij ook maar aangemeld!
Stream al jaren SKY Sports en roep altijd al dat ik er best voor wil betalen, dat moment is dus nu gekomen. Wel gelijk het jaarabbo genomen, ben benieuwd, want hier geen Ziggo, dus vanaf nu compleet afhankelijk van F1TV.

Waiting on the world to change

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:14
EXCalibur_EeK schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:48:
[...]

De vraag is of iemand dit ook daadwerkelijk heeft geprobeerd. Dat zie ik nergens staan.
;)
DutchCrownNL schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:29:
Inmiddels hier ook beeld, en dat op 2 apparaten tegelijk.
1x iPad middels de App, en 1x laptop via de website :D

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Laatst online: 27-07 16:04
EXCalibur_EeK schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:48:
[...]

Volgens F1 tv pro .... 1 stream .... maar sommige hebben de stream via de website en ook via de mobile app aan het draaien gekregen. Maar het kan dus zijn dat ze dit nog gaan veranderen.

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
pinda powerrr schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:48:
Heb mij ook maar aangemeld!
Stream al jaren SKY Sports en roep altijd al dat ik er best voor wil betalen, dat moment is dus nu gekomen. Wel gelijk het jaarabbo genomen, ben benieuwd, want hier geen Ziggo, dus vanaf nu compleet afhankelijk van F1TV.
F1 TV != Sky Sports he. ;)
Enkel het race commentaar. Je hebt geen pre- en postshow.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Laatst online: 17-09 13:12
heb met de code die van 20euro per jaar, volgens mij is dat gewoon live-timing dus prima voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montoya200x
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Nee, verwacht geen DVB-C kwaliteit met een bitrate rond de 10-12000kb/s, voor de F1 TV Pro stream.
F1 TV Pro zit daar ver onder met een bitrate rond de 6000-7000kb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Rivanov schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:51:
[...]
F1 TV != Sky Sports he. ;)
Enkel het race commentaar. Je hebt geen pre- en postshow.
@Rivanov, dat zou dan anders worden dan voorgaande jaren? Ze hadden een eigen feed, met eigen camerabeelden, voorafgaande aan de race (ruim 30 min. zo te zien), met enkel omgevingsgeluid (waarbij er regelmatig wat interessants te horen valt). Daarna wordt de officiële F1 stream gestart en vallen ook de diverse commentator talen in, tot aan de interviews. Na de race, t/m podium ceremonie, en een korte samenvatting van de race. That's it (of was het?).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
hardware-lover schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:04:
[...]

@Rivanov, dat zou dan anders worden dan voorgaande jaren? Ze hadden een eigen feed, met eigen camerabeelden, voorafgaande aan de race (ruim 30 min. zo te zien), met enkel omgevingsgeluid (waarbij er regelmatig wat interessants te horen valt). Daarna wordt de officiële F1 stream gestart en vallen ook de diverse commentator talen in, tot aan de interviews. Na de race, t/m podium ceremonie, en een korte samenvatting van de race. That's it (of was het?).
Ik bedoel dat je de normale Sky voorbeschouwing niet ziet via F1 TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Voor nu werkt het prima. Helaas lukt het inloggen niet via de browser van mijn LG TV, het scherm blijft wit, met alleen een F1 logo.
Voor nu cast ik een tab naar de Chromecast en de TV pikt netjes een 1080p signaal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:25

Yucko

One clown to rule them all !

ze zouden bezig zijn met de ontwikkeling van een AppleTV app, dus daar kijk ik iig naar uit :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ik vind het die 50 euro nu al waard.. goed commentaar , terublikken naar eerdere situaties in Barcelona (crashed mers en winst verstappen) interviews tussendoor en natuurlijk het testen zelf.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mattie84
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-09 20:06
Zijn er mensen die ook een foutmelding gekregen hebben als ze willen betalen via de F1 app? Ik krijg telkens een "DF-AA-20" error als ik wil gaan betalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Een groot nadeel....ik doe vandaag geen ene flikker meer zo, zit rustig onderuit op de bank de test te kijken. Boodschappen stel ik uit, hond mag blij zijn dat ze even mocht piesen in de pauze :+

Lang leve F1TV :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:03
Ik ga dit voor een jaartje proberen. Hopelijk werkt het prettig, en anders hou ik het gewoon bij de wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertieX
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-07-2021
Mattie84 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:46:
Zijn er mensen die ook een foutmelding gekregen hebben als ze willen betalen via de F1 app? Ik krijg telkens een "DF-AA-20" error als ik wil gaan betalen.
Dat probleem heb ik ook met de F1 app :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GertJan2012
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-09 11:49
Wel interessant om te weten of dit dan "verplicht" wordt of een keuze blijft , dus dat je nog steeds ook Engels kunt kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GertJan2012 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:55:
[...]

Wel interessant om te weten of dit dan "verplicht" wordt of een keuze blijft , dus dat je nog steeds ook Engels kunt kiezen.
Zoveel onduidelijkheden.
Want stel je hebt al Ziggo Totaal waarom zou je dan nog buiten onboard beelden Pro F1 tv willen?
Alleen vanwege Engels commentaar hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:19
Yucko schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:27:
ze zouden bezig zijn met de ontwikkeling van een AppleTV app, dus daar kijk ik iig naar uit :)
* Joris748 kijkt daar ook naar uit

Hopelijk snel beschikbaar, want is voor mij een must.

Desondanks vanochtend maar even een abonnement afgesloten tegen 25% korting.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NyceNL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-09 15:17
bertieX schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:51:
[...]

Dat probleem heb ik ook met de F1 app :(
Ik had hetzelfde met de F1 TV app. Met de Formula 1 app verliep het allemaal soepeltjes bij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:45
Ik neem aan dat het een keuze optie is. De enigste reden dat ik F1Pro heb genomen is zodat ik niet naar Mol hoef te luisteren. Als dat geen optie is slinger ik de alternatieven wel weer aan :z
Op die F1 overzichtspagina staat er ook geen * bij Nederland, zoals de Belgen hebben. Dus ik neem aan dat alle talen gewoon beschikbaar zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door CrashOverDrive op 18-02-2019 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Geluid is best prima van de F1TV, ik hoor echt redelijk wat meer 'bijgeluiden' die ik normaal niet hoor. Oke oke ik heb het commentaar wel even uitstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-09 20:52

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Ik lees dit toch echt duidelijk als "Engels is de enige optie tijdens testing, maar de rest van het seizoen is er wel Nederlands". Maak me dus nog geen zorgen :)

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het commentaar KAN tenminste uit. Reden zat om F1Pro te hebben.

En ja, ik luister bij voorkeur ook niet naar de Nederlandse babbels; iets met "minder oranje bril" op sommige momenten...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie84
NyceNL schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:00:
[...]

Ik had hetzelfde met de F1 TV app. Met de Formula 1 app verliep het allemaal soepeltjes bij mij.
Dat lijkt wel goed te gaan, alleen daar kan je geen voucher code invullen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:16
De F1TV25 code werkt ook niet (meer?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NyceNL
Mattie84 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:04:
[...]

Dat lijkt wel goed te gaan, alleen daar kan je geen voucher code invullen? 8)7
Klopt, maar er zijn weinig andere opties zonder CC :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Boinkie schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:05:
De F1TV25 code werkt ook niet (meer?)
Klopt.. net wilde een jaloerse collega van me ook een abo'tje afsluiten via het web. De code werkt niet meer.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:54
Zo, heb het niet hebben van een credit card en de "DF-AA-20"-foutmelding weten te omzeilen door een account te delen met een collega. We gaan eens kijken of dat een beetje werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie84
NyceNL schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:06:
[...]

Klopt, maar er zijn weinig andere opties zonder CC :'(
Ik lees net dat ik toch even moet wachten op een nieuwe actie voor korting :+ gezien die niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NyceNL
Melkunie schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:07:
Zo, heb het niet hebben van een credit card en de "DF-AA-20"-foutmelding weten te omzeilen door een account te delen met een collega. We gaan eens kijken of dat een beetje werkt :)
Let op dat je officeel maar 1 live stream open kunt hebben (dus tergelijk kijken zou niet mogelijk moeten zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Benieuwd hoeveel vertraging er uiteindelijk zitten tussen de stream via F1 TV en de livefeed van Ziggo via de Horizon Box.

Iemand die dit kan vertellen van de ervaringen van afgelopen seizoen? Dat was voor mij namelijk altijd de reden om enkel pre- en postshow via Sky te kijken en de race gewoon via Ziggo zodat ik niet achterliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:54
NyceNL schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:14:
[...]
Let op dat je officeel maar 1 live stream open kunt hebben (dus tergelijk kijken zou niet mogelijk moeten zijn).
Klopt, gelukkig voor mij wil hij het liefst gewoon via Ziggo kijken en is het hem vooral om de live timing te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 10:57
NotSoSteady schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:29:
[...]

Je kan de video toch gewoon casten?
De video zelf niet. Wel je android scherm of chrome tabblad.

Ik zeg ook niet dat ik het ga gebruiken. Was meer experimentje ook voor anderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-09 18:17
Ik zie voor de pro features HELEMAAL NIETS.

Enkel een mogelijkheid om een fixed stream te volgen. Geen mogelijkheid tot onboards, mogelijkheid om commentaar aan of uit te zetten;

Hieronder een link naar een screenshot wat ik kan zien;

https://snag.gy/ECeU3o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

NyceNL schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:14:
[...]

zal waarschijnljk op IP adres gecheckt worden want ik kan hier op de laptop en de iPad tegelijk de stream kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:16
LoeWn schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:25:
[...]

De video zelf niet. Wel je android scherm of chrome tabblad.

Ik zeg ook niet dat ik het ga gebruiken. Was meer experimentje ook voor anderen :)
Nee, ik zie het. Als je met je rechtermuisknop de video klikt en kiest voor casten dan wordt het gehele scherm gecast. Ik had verwacht dat het alleen de video zou zijn, helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:14
dindr schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:27:

Enkel een mogelijkheid om een fixed stream te volgen. Geen mogelijkheid tot onboards, mogelijkheid om commentaar aan of uit te zetten;

Dat is alleen tijdens de test-week het geval..
Zodra het seizoen van start gaat zijn dat soort functies wel beschikbaar (onboard etc)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
DutchCrownNL schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:28:
[...]

Dat is alleen tijdens de test-week het geval..
Zodra het seizoen van start gaat zijn dat soort functies wel beschikbaar (onboard etc)
Inderdaad, voor mensen die willen weten hoe dat werkt/eruit ziet. Bekijk een replay van een full race in de Archive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
dindr schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:27:

Even geduld tot het seizoen echt begint. Voor nu is het inderdaad een fixed stream met Engels of geen commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-09 18:17
Jasphur schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:30:
[...]

Even geduld tot het seizoen echt begint. Voor nu is het inderdaad een fixed stream met Engels of geen commentaar.
Engels is godsent. Even geen Ziggo mensen meer. Hoe kan je commentaar uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 22:08

The Legend

*Plop*

noo schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:27:
[...]

zal waarschijnljk op IP adres gecheckt worden want ik kan hier op de laptop en de iPad tegelijk de stream kijken.
Al getest met m’n broertje: 2 streams via verschillende IP’s werken iig nu tegelijkertijd.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
dindr schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:31:
[...]

Engels is godsent. Even geen Ziggo mensen meer. Hoe kan je commentaar uitzetten?
Rechtsonder zie je een koptelefoon, klik daarop en selecteer 'FX'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:15
dindr schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:31:
[...]

Met je muis hoveren op het beeld en dan het koptelefoontje aanklikken en FX selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

ArthurMorgan schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:44:
Via chromecast werkt dus blijkbaar nog niet, dat vind ik wel een downer. Maar zijn er android tv sticks die wel werken?

Op dit moment twijfel ik tussen ziggosport go en f1 tv pro. Maar lekker relaxed kijken doe ik toch liever op de TV dan op de PC... Dus zoek een beetje werkbare workaround om de android app op tv te krijgen.
Je kan een tab altijd casten toch, of je complete Androidscherm.
SinergyX schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:02:
[...]

Snap alleen niet waarom die normale F1 TV dat niet kan, die heb ik al (2.99 in de maand) en daar kan ik ook verder niets mee doen.
2 uur na een sessie kun je die dan terugkijken. In België in elk geval. In Nederland duurt het langer.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu eindelijk een CC, maar zie dat de kortingscode niet werkt. Iemand nog een werkende of zal ik ze eens mailen/tweeten(iemand een accountje die snel reageert?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:53
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:45:
Heb nu eindelijk een CC, maar zie dat de kortingscode niet werkt. Iemand nog een werkende of zal ik ze eens mailen/tweeten(iemand een accountje die snel reageert?)
als de F1TV25 niet meer werkt, kan je de 20/15/10 nog proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gh0stw4lk3r schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:46:
[...]

als de F1TV25 niet meer werkt, kan je de 20/15/10 nog proberen ;)
Allemaal not recognized :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er geen Engels commentaar is tijdens races is dit dus een dealbreaker voor me. Even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:53
zie het nu ook, deze werkten tot voor kort ook nog, bummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
Gh0stw4lk3r schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:48:
[...]

zie het nu ook, deze werkten tot voor kort ook nog, bummer
Te veel Nederlanders die er tegelijkertijd eentje hebben afgesloten. Halen ze er anders niet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een tweet gestuurd naar F1Help, en zit ook in de queue, jaja. Zit al op nummer 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montoya200x
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:21:
Benieuwd hoeveel vertraging er uiteindelijk zitten tussen de stream via F1 TV en de livefeed van Ziggo via de Horizon Box.
Als de F1 TV Pro feed nu al 3 seconden achter de Sky feed zit, voorspelt dat weinig goeds in de vergelijking met de Ziggo feed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Misschien is het al voorbij gekomen, maar bij de vraag vanuit welk land ik ga kijken kan ik NL niet kiezen. Wat is hier de beste optie om te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Laatst online: 17:33
Heb een beetje met de instellingen zitten spelen. Krijg nu de melding dat ik met teveel apparaten tegelijk aan het streamen ben en ze de stream dus niet kunnen starten. Kijk toch echt alleen maar op mijn telefoon. 8)7

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
pinda powerrr schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:15:
Voor nu werkt het prima. Helaas lukt het inloggen niet via de browser van mijn LG TV, het scherm blijft wit, met alleen een F1 logo.
Voor nu cast ik een tab naar de Chromecast en de TV pikt netjes een 1080p signaal op.
Ik had dat probleem ook, toen heb ik in de instellingen (tv instellingen, niet die van de browser) even gezegd dat hij cookies niet moest accepteren (raar maar waar) en toen de browser weer opgestart en toen lukte het wel. Daarna weer cookies aangezet. (er zijn apps die bijna niet werken als dat uit staat merkte ik ooit.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kw4kje
Hmtsjmftsch schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:19:
Heb een beetje met de instellingen zitten spelen. Krijg nu de melding dat ik met teveel apparaten tegelijk aan het streamen ben en ze de stream dus niet kunnen starten. Kijk toch echt alleen maar op mijn telefoon. 8)7
Dat had ik zonet ook, heb al mijn devices, inclusief telefoon uit mijn account gehaald en toen deed hij het weer.

Via webbrowser inloggen en dan via my subscriptions. Helemaal onderaan kun je je devices verwijderen.

[ Voor 10% gewijzigd door Kw4kje op 18-02-2019 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:14

ATS

Ik kijk nu de test in F1 TV Pro. Heeft iemand een idee hoe zij het gaan doen met pre- en post race shows? Gaan we die ook mee krijgen in een of andere vorm?

Voor mij werkte het gewoon in één keer trouwens. Hij waarschuwde zelfs dat ik al een ander abbo had lopen (loopt begin April af geloof ik), dus netjes wat mij betreft. Net te laat gelanceerd, maar eigenlijk geen issues met de stream (op windows of linux, werkt gewoon.). Wel is het scherm niet zo handig met die grote rode balk er boven en dat Live label ernaast. Zo is het onhandig om in een mooi klein windowtje te zetten.

[ Voor 57% gewijzigd door ATS op 18-02-2019 16:32 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Kw4kje schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:21:
[...]

Dat had ik zonet ook, heb al mijn devices, inclusief telefoon uit mijn account gehaald en toen deed hij het weer.

Via webbrowser inloggen en dan via my subscriptions. Helemaal onderaan kun je je devices verwijderen.
Daar staat bij mij dat er geen devices met dit account zijn verbonden. Ook geprobeerd alles te de-installeren en weer te installeren, wachtwoord veranderd, maar niets helpt. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 22:21

backupdevice

No Risk , Full Push

Heb ook een jaar genomen , gelukkig werkte de kortingscode nog :9

Werkt goed op laptop , ipad en Iphone. Helaas kan ik niet casten naar mijn Android TV want ik heb geen Apple TV. De interne browser op de tv werkt maar geeft slechte kwaliteit beeld.

Casten van Laptop moet ik nog proberen.

[ Voor 8% gewijzigd door backupdevice op 18-02-2019 16:35 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Hmtsjmftsch schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:30:
[...]

Daar staat bij mij dat er geen devices met dit account zijn verbonden. Ook geprobeerd alles te de-installeren en weer te installeren, wachtwoord veranderd, maar niets helpt. -O-
Hmm vaag en op het moment van typen heb ik ook weer het zelfde probleem.

Edit: Via 4G doet hij het wel. 8)7

Edit: en doet weer via WIFI. Bugje zeker.

[ Voor 8% gewijzigd door Kw4kje op 18-02-2019 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
ATS schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:28:
Ik kijk nu de test in F1 TV Pro. Heeft iemand een idee hoe zij het gaan doen met pre- en post race shows? Gaan we die ook mee krijgen in een of andere vorm?

Voor mij werkte het gewoon in één keer trouwens. Hij waarschuwde zelfs dat ik al een ander abbo had lopen (loopt begin April af geloof ik), dus netjes wat mij betreft. Net te laat gelanceerd, maar eigenlijk geen issues met de stream (op windows of linux, werkt gewoon.). Wel is het scherm niet zo handig met die grote rode balk er boven en dat Live label ernaast. Zo is het onhandig om in een mooi klein windowtje te zetten.
Volgens mij zitten er geen shows voor of na de race. Zou wel een prima toevoeging zijn, maar persoonlijk kijk ik die bijna niet. Ik verwacht wel een soort van Gridwalk vanaf het hele uur tot de 10 minuten na het hele uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

ArthurMorgan schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:19:
[...]

Ik had dat probleem ook, toen heb ik in de instellingen (tv instellingen, niet die van de browser) even gezegd dat hij cookies niet moest accepteren (raar maar waar) en toen de browser weer opgestart en toen lukte het wel. Daarna weer cookies aangezet. (er zijn apps die bijna niet werken als dat uit staat merkte ik ooit.)
Helaas, niet gelukt. Toch bedankt voor de tip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

WiDi casting van laptop naar TV: kwaliteitsverlies.
Laptop HDMI naar TV: briljant!!!

Upscaling bijna niet merkbaar / native 4K ingesteld in Windows. Ben er nu al blij mee; hoe lang nog tot Australië?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
pinda powerrr schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:37:
[...]

Helaas, niet gelukt. Toch bedankt voor de tip.
Je zou nog kunnen kijken naar via abonnement afsluiten, en dan op het scherm wat je dan krijgt heb je ook weer een login mogelijkheid. En als die wel lukt dan herkent hij uiteraard dat je al een abonnement hebt.

Ik heb enorm lopen prutsen voor ik langs dat witte scherm kwam, weetniet exact wat de methode was waardoor ik er langs kwam, dacht die eerste, maar kan ook deze zijn.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
MAX3400 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:39:
WiDi casting van laptop naar TV: kwaliteitsverlies.
Laptop HDMI naar TV: briljant!!!

Upscaling bijna niet merkbaar / native 4K ingesteld in Windows. Ben er nu al blij mee; hoe lang nog tot Australië?
Gewoon een tabblad casten naar de ChromeCast via 5ghz ziet er ook briljant uit! Wel gewoon 1080 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Jasphur schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:35:
[...]

Volgens mij zitten er geen shows voor of na de race. Zou wel een prima toevoeging zijn, maar persoonlijk kijk ik die bijna niet. Ik verwacht wel een soort van Gridwalk vanaf het hele uur tot de 10 minuten na het hele uur.
Plus de drivers parade in oude racewagens of de flatbed vrachtwagen hoop ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Jasphur schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:51:
[...]

Gewoon een tabblad casten naar de ChromeCast via 5ghz ziet er ook briljant uit! Wel gewoon 1080 :P
Durf geen home-video te plaatsen; iets met YT & copyright...

Zit nu al half uur te kijken; kan nog geen rare dingen ontdekken qua artefacts of anderszins negatieve ervaring.

Dus: elk weekend laptop opgeladen hebben en dan lekker aansluiten op de TV van keuze :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
MAX3400 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:54:
[...]

Durf geen home-video te plaatsen; iets met YT & copyright...

Zit nu al half uur te kijken; kan nog geen rare dingen ontdekken qua artefacts of anderszins negatieve ervaring.

Dus: elk weekend laptop opgeladen hebben en dan lekker aansluiten op de TV van keuze :)
Lang leve de Intel NUC die dedicated aan m'n tv hangt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

[...]

Zo werkt het hier ook zonder problemen.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Rivanov schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:58:
[...]

Lang leve de Intel NUC die dedicated aan m'n tv hangt. ;)
I know maar die discussie hebben we al een keer elders gehad, dacht ik, waarom ik geen NUC meer heb. Maar idd, een recente NUC moet het ook goed doen! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
[...]

Het is natuurlijk wel jaren 50 dat je met F1 tv begint en dat niet gewoon kan casten via chromecast of een direkte app op de tv en er dan ook nog eens 65 euro voor durft te vragen is helemaal van de zotte !

[ Voor 31% gewijzigd door leekers op 18-02-2019 17:01 ]

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blavlaa
  • Nu online
Net onder het naar huis rijden (1 uur) gestreamd via me tel commentaar over de speakers.
Heeft me rond de 4200MB "gekost".
En nu thuis cast ik de tab naar me TV ook hier goede kwaiteit.

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kw4kje
Heb de F1tv app op m'n Nvidia Shield geinstalleerd. Werkt opzich prima. Oke, menu is nog in smartphone formaat. :P

Hopelijk snel uitrol voor Android TV.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

leekers schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:59:
[...]

... eens 65 euro voor durft te vragen is helemaal van de zotte !
Da's toch mooi de helft die ik aan KPN moet betalen om Ziggo Sport te krijgen een heel race-seizoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Ik zou ook graag de keuze hebben om alleen het commentaar te streamen. Prettig tijdens het werk en scheelt een hoop in data.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 16:08

beany

Meeheheheheh

Kw4kje schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:04:
Heb de F1tv app op m'n Nvidia Shield geinstalleerd. Werkt opzich prima. Oke, menu is nog in smartphone formaat. :P

Hopelijk snel uitrol voor Android TV.
Ik hoop echt dat de uitrol voor Android TV voor de start van het seizoen plaats vindt! Zou gek zijn als ze dat niet doen... we zullen zien. Volgens mij gebruiken ze de F1 tests ook als test voor hun F1 TV platform.

Ik moet zeggen, hele middag de stream open gehad en geen hiks of storingen!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

blavlaa schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:03:
Net onder het naar huis rijden (1 uur) gestreamd via me tel commentaar over de speakers.
Heeft me rond de 4200MB "gekost".
En nu thuis cast ik de tab naar me TV ook hier goede kwaiteit.
Flinke dataslurper dus.
Handig om te weten. Ik werk ook regelmatig op zaterdag, dus dan wil ik wel eens wat FP's proberen te volgen, als daarmee gelijk mijn maandbundel op is, dan weet ik dat ik rustig aan moet doen.

Komen misschien nog wel opties om de kwaliteit in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
MAX3400 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:04:
[...]

Da's toch mooi de helft die ik aan KPN moet betalen om Ziggo Sport te krijgen een heel race-seizoen ;)
Lijkt me logisch als het verschil ook HD is en op 65 inch te zien is ipv je telefoon .

Maar ok we gaan het zien voorlopig is het niet gewoon op de tv te zien en ik wil eerst wel eens een paar uitzending meemaken zonder problemen .

Wat mijn punt is dat het gewoon jammer is om iets op de markt te brengen als F1TV terwijl het nog gewoon niet klaar is .

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

@blavlaa inefficient dus? Mijn laptop staat op 2.9GB/uur te streamen. Kan me niet voorstellen dat er bijna 1GB aan "overhead" op 4G zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blavlaa
  • Nu online
MAX3400 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:09:
@blavlaa inefficient dus? Mijn laptop staat op 2.9GB/uur te streamen. Kan me niet voorstellen dat er bijna 1GB aan "overhead" op 4G zit.
Het lust idd wat, maar daarvoor heb ik TMobile Unlimited. Dus geen probleem voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:44
Mag ik hier wel een twitch stream plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 16:08

beany

Meeheheheheh

DoubleDutch schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:18:
Is die stream legaal dan? Ik vermoed van niet namelijk...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

DoubleDutch schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:18:
Volgens mij is het delen van not-owned content per definitie tegen de ToS van Twitch & Tweakers...

Just saying; daarom postte ik niet eens 10 seconden home-video met beelden van Liberty Media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:44
Wist het niet zeker,dan laat ik het hierbij. 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montoya200x
  • Niet online
Waren vanochtend meerdere Twitch streams geweest en elke stream werd binnen no time vanzelf gevonden door de Twitch Ban Hammers ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Ik heb gekocht via de website en dat werkte. Echter kan ik niet via de app kijken. Moet ik dan nog eens betalen of wat?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

nee, zou gewoon moeten werken in app en via website

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
  • Nu online
Phusebox schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:41:
Ik heb gekocht via de website en dat werkte. Echter kan ik niet via de app kijken. Moet ik dan nog eens betalen of wat?
Ik heb er ook last van meerdere denk ik is nog een bug.
Want bij je account staat bij mij in iedergeval dat ik Pro heb.
Als je de site opent in je browser dan werkt ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Yucko schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:42:
nee, zou gewoon moeten werken in app en via website
App verwijderd opnieuw geïnstalleerd zegt ie dat ik nog ergens anders aan het kijken ben... Wat dus niet klopt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Phusebox schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:44:
[...]

App verwijderd opnieuw geïnstalleerd zegt ie dat ik nog ergens anders aan het kijken ben... Wat dus niet klopt.
even kijken waar je allemaal ingelogd bent en daar een paar uitgooien ? Ik zag bv. nog logins van 2018 in mijn lijstje staan, wat dus van het Live Timing gedeelte moet zijn en niet mee zou moeten tellen.

Pagina: 1 ... 31 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien. :)
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html