Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

Pagina: 1 ... 26 ... 33 Laatste
Acties:

• Kassad
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21-02 17:17
mphilipp schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 15:52:
[...]

Wendy van Dijk met de F1 show...gaat ze verkleed door pitlane zeker met rare vragen aan de coureurs...
Letterlijk alles is beter dan de Rob Kamphues show...

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Pascalito
  • Registratie: oktober 2009
  • Nu online

Pascalito

♥ ♥ Love is the air ♥ ♥

Kassad schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 06:49:
[...]

Afhankelijk van de gasten (sommige weten echt van niks) doet hij het nog wel aardig hoor.

Reisblog: Pascal and Andrea.com - Lees nu over het kleurrijke Mexico! - Lees Film reviews!

• Kassad
Rainbow_Dash schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 07:16:
[...]

Afhankelijk van de gasten (sommige weten echt van niks) doet hij het nog wel aardig hoor.
Let’s agree to disagree :-)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Maverick
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 10:17
mphilipp schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 23:47:
Ik denk dat Ziggo het niet zo grappig vindt. De mensen die geen Ziggo echt Ziggo abo hebben, hadden tot nu alleen de keuze om bij hun provider Ziggo Sport Totaal af te nemen. Alleen een abo op Racing oid is er niet. Dus mag je €15/mnd aftikken. Nu nog maar €8. Is bijna de helft. Ik heb Ziggo kabel en Vodafone mobiel, dus ik heb de hele shebang van Ziggo Sport. Niet dat ik naar iets anders kijk, maar goed. Hebben is hebben. Maar ik denk dat ze het wel merken; er zijn er zat die een weekendpas kopen voor F1. Of het pakket.
Ik vermoed dat 90% van de mensen nog nooit van F1 TV pro gehoord heeft, en gewoon bij Ziggo zal blijven.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Damian
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 08:47

Damian

Insane Obtrusion

[...]

Ik snap niet wat er mis is met Rob, ik vind ook dat hij het best leuk doet. Robert doet het er leuk bij, en tjah, gasten wisselen wel ja.

• Vuvuzela
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 00:02

Vuvuzela

My spire is forming

[...]

Wie zou je liever hebben? Ik vind Rob samen met Robert eigenlijk wel oke.. Maar ik verwacht er ook niet veel van. Tom zit er dan wel weer met de instelling alsof het VI is, die zie ik puur als clown. Tijdens de echte sessies stoor ik me dan wel weer onwijs aan Jack en Olav :X

Vuvuzela wijzigde deze reactie 16-01-2019 09:29 (11%)

I served in a company of heroes.

• Erwin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 23:45
mphilipp schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 15:52:
[...]

Wendy van Dijk met de F1 show...gaat ze verkleed door pitlane zeker met rare vragen aan de coureurs...
Kun je ook gewoon Jack een pruik opzetten :P . Wat voor mij doorslaggevend zal zijn is of het gewoon met Chromecast/AppleTV gebruikt kan worden. Want bij Ziggo is de 95% uitgesloten om buiten je device te casten wat voor mijn gevoel al die extra ondemand diensten waardeloos maken.

• Kassad
Vuvuzela schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 09:24:
[...]

Wie zou je liever hebben? Ik vind Rob samen met Robert eigenlijk wel oke.. Maar ik verwacht er ook niet veel van. Tom zit er dan wel weer met de instelling alsof het VI is, die zie ik puur als clown. Tijdens de echte sessies stoor ik me dan wel weer onwijs aan Jack en Olav :X
Ik zou er niet iemand bij willen hebben maar ik zou Rob graag niet meer zien. Hij maakt er zo'n spelletjesshowsfeer van en combineert dat met erg domme vragen/opmerkingen. Ik had van hem wat meer inzicht verwacht omdat hij zelf ook racet. Ik vind die hele show gewoon te dom. Doornbos doet zijn best maar die zie je ook met regelmaat zich verbijten als Kamphues praat. Ik zou liever Doornbos met Van der Garde zien oid, het hoeft van mij niet flashy als er maar inhoud is. Van Coronel verwacht ik niet zo veel dat dat valt altijd wel mee. Ik hoop alleen dat zijn Max verliefdheid wat minder wordt ;-)
Oh ja, en die vent met z'n petje achterstevoren die filmpjes van Youtube laat zien, kappe met die onzin, wat een narigheid is dat zeg.

/ouwezureman modus weer uit

Kassad wijzigde deze reactie 17-01-2019 13:47 (5%)

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Kassad, het is een beetje de RTL opzet (binnenkort wordt dat dan SBS), en schijnbaar trekt zo'n opzet menig kijker. Dat je daarbij het verstand op nul zet en verder maar voor waar aanneemt wat er allemaal wordt uitgekraamd tijdens zo'n uitzending, dat lijkt mij een logisch gevolg. De die-hard F1 fan kijkt volgens mij niet eens naar dat voor- en na-programma. Of Verstappen moet iets "speciaals" hebben uitgevreten, dan wil "men" als echte liefhebber nog wel eens blijven hangen na de vlag, dan kan je er natuurlijk geen genoeg van krijgen, ook al is het meeste BS ;)

A smile a day....

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Cynische geschiedenisnerd

Tja, ik ben een beetje verscheurd. Zit ook in Caiway gebied en kijk buiten F1 dus helemaal niks. F1 TV is goedkoper en geeft ook nog eens oude races, statistieken en live timings. Dat laatste lijkt helaas gigantisch te zijn verpest, maar beter dan niks. Voor kwalificaties is het wel fijn om te hebben.

Helaas ben ik zo ongeveer de enige persoon op de planeet die Olav best kan waarderen als commentator. Ik heb juist meer een hekel aan de grote Hamilton show bij Sky. Ik weet dus nog niet wat ik ga doen. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• babbelmb
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 14:36:
Tja, ik ben een beetje verscheurd. Zit ook in Caiway gebied en kijk buiten F1 dus helemaal niks. F1 TV is goedkoper en geeft ook nog eens oude races, statistieken en live timings. Dat laatste lijkt helaas gigantisch te zijn verpest, maar beter dan niks. Voor kwalificaties is het wel fijn om te hebben.

Helaas ben ik zo ongeveer de enige persoon op de planeet die Olav best kan waarderen als commentator. Ik heb juist meer een hekel aan de grote Hamilton show bij Sky. Ik weet dus nog niet wat ik ga doen. :/
Ik denk dat het Nederlandse commentaar ook gewoon beschikbaar gaat komen in F1TVpro dus dan is de keuze niet zo moeilijk toch?

• IkWilbert
  • Registratie: februari 2006
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Ik heb ook niets tegen Olav hoor, die doet het wat mij betreft prima :)

I intend to live forever. So far, so good.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

babbelmb schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 14:40:
[...]

Ik denk dat het Nederlandse commentaar ook gewoon beschikbaar gaat komen in F1TVpro dus dan is de keuze niet zo moeilijk toch?
Tja, maar gaat dat ook zo zijn? Ik heb namelijk geen idee. ;)
Het kan aangezien Ziggo eigendom is van Liberty Global, en Liberty Media nog steeds wat verbindingen heeft met Global, maar is afgesplitst. Uiteindelijk gaat het voor dit soort bedrijven alleen maar om de netto getallen onder de streep. Of het ook gebeurd moeten we nog zien. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[knip]

@DaniëlWW2, als ik zou mogen kiezen dan zou het, en niet Mol en niet Sky zijn, maar dan het o zo prettige commentaar wat (tegenwoordig) via Channel 4 te horen is, zelfs het Duitse Sky commentaar krijgt dan een voorkeur. Helaas gaat dat niet gebeuren bij dat F1 abonnement. Ik blijf het dus maar zo bekijken zoals ik dit al jaaaaaren nu doe. Aan sync multi screen uitzendingen heb ik toch geen bal, ik loop na 2 minuten al 5 minuten achter op de live uitzending, probeer dat voor alle open schermen maar eens in het gareel te houden ;)

A smile a day....

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

hardware-lover schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:50:
[...]

@DaniëlWW2, als ik zou mogen kiezen dan zou het, en niet Mol en niet Sky zijn, maar dan het o zo prettige commentaar wat (tegenwoordig) via Channel 4 te horen is, zelfs het Duitse Sky commentaar krijgt dan een voorkeur. Helaas gaat dat niet gebeuren bij dat F1 abonnement. Ik blijf het dus maar zo bekijken zoals ik dit al jaaaaaren nu doe. Aan sync multi screen uitzendingen heb ik toch geen bal, ik loop na 2 minuten al 5 minuten achter op de live uitzending, probeer dat voor alle open schermen maar eens in het gareel te houden ;)
Tja, wat blijft over van Channel 4? Ze lijken een soort van deal te hebben gesloten om nog wat uit te mogen zenden, maar het is steeds meer Sky, Sky en nog eens Sky. Ik heb zelf ook veel liever Channel 4, maar ik zie het niet gebeuren. Terug dus naar Olav met F1 TV. Liever een Verstappen fan dan de Hamilton circle jerk. :+

• Vuvuzela
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 00:02

Vuvuzela

My spire is forming

Zie je Sky echt als een grote Hamilton show? Ik hoor het vaker maar vind het enorm meevallen iig, het blijven natuurlijk Britten die het over een Brit hebben. Maar hij is de laatste jaren ook gewoon de beste in de beste auto met weinig discutabele momenten. Ze hebben sowieso ook wel een zwak voor Max.

Wat ik goed vind aan Sky is dat ze tijdens de race heel erg meedenken en alles zien. Hoe de race zich ontvouwt qua strategie.. ze zitten er bovenop. Olav gaat na de pitstop kijken of iemand er voor komt en haalt dan auto's nog wat door elkaar. Bij sky roepen ze ronden voor de pitstop al of het gaat lukken.

Het blijft persoonlijk natuurlijk. Ik heb bijna liever geen commentaar dat dat slappe geneuzel van Olav..

Vuvuzela wijzigde deze reactie 17-01-2019 16:11 (3%)

I served in a company of heroes.

• babbelmb
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:22:
[...]

Tja, maar gaat dat ook zo zijn? Ik heb namelijk geen idee. ;)
Het kan aangezien Ziggo eigendom is van Liberty Global, en Liberty Media nog steeds wat verbindingen heeft met Global, maar is afgesplitst. Uiteindelijk gaat het voor dit soort bedrijven alleen maar om de netto getallen onder de streep. Of het ook gebeurd moeten we nog zien. :)
Ik kan me niet voorstellen dat ze F1Pro uitbrengen in Nederland en dan geen Nederlands commentaar als optie geven. Nog paar weken wachten en we weten vast meer.

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 04:14
Tja, ik kijk naar Ziggo vanwege de beeldkwaliteit. Bovendien hoop ik dat die 4k-decoder er een keer gaat komen. Vorig jaar meegedaan aan de F1-test in 4k en dat zag er echt geweldig uit.

Olav Mol vind ik bijzonder irritant met die kinderachtige woordjes, zoals stokbroodvreter en andere soortgelijke beledigingen. Jack Plooij is helemaal een verschrikking en slaagt er elke keer in om de domste vragen te stellen. Als Max bijvoorbeeld als tweede is gekwalificeerd, vraagt Plooij of hij voor de overwinning gaat of deze plek gaat vasthouden. Echt een ramp die twee, maar de Lama's hadden ook veel bekijks dus blijkbaar is er in Nederland een doelgroep voor.

Alleen Robert Doornbos vind ik een sympathieke gast. Hij is ook voor Max, maar hij kan ook nog kritisch naar bepaalde acties kijken. Zo hoort het in mijn ogen ook. Rob Kamphues is oké. Verder zal ik geen woorden vuilmaken aan de gebroeders 'Doei Doei'.

NotSoSteady wijzigde deze reactie 17-01-2019 16:22 (27%)

• Kassad

Ik kan Olav ook wel waarderen, ik hoor hem al 20 jaar dus hij is een beetje met F1 vergroeid in mijn hoofd :-)
hardware-lover schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 14:23:
@Kassad, het is een beetje de RTL opzet (binnenkort wordt dat dan SBS), en schijnbaar trekt zo'n opzet menig kijker. Dat je daarbij het verstand op nul zet en verder maar voor waar aanneemt wat er allemaal wordt uitgekraamd tijdens zo'n uitzending, dat lijkt mij een logisch gevolg. De die-hard F1 fan kijkt volgens mij niet eens naar dat voor- en na-programma. Of Verstappen moet iets "speciaals" hebben uitgevreten, dan wil "men" als echte liefhebber nog wel eens blijven hangen na de vlag, dan kan je er natuurlijk geen genoeg van krijgen, ook al is het meeste BS ;)
Ja klopt idd, ik sla het over, ik hoor en zie er nooit iets dat ik nog niet ergens anders heb zien langskomen. Het F1 topic hier is nu mijn grootste bron :-)

Kassad wijzigde deze reactie 17-01-2019 17:44 (36%)

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 08:19

Rivanov

Apple freak

NotSoSteady schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:14:
Tja, ik kijk naar Ziggo vanwege de beeldkwaliteit. Bovendien hoop ik dat die 4k-decoder er een keer gaat komen. Vorig jaar meegedaan aan de F1-test in 4k en dat zag er echt geweldig uit.

Olav Mol vind ik bijzonder irritant met die kinderachtige woordjes, zoals stokbroodvreter en andere soortgelijke beledigingen. Jack Plooij is helemaal een verschrikking en slaagt er elke keer in om de domste vragen te stellen. Als Max bijvoorbeeld als tweede is gekwalificeerd, vraagt Plooij of hij voor de overwinning gaat of deze plek gaat vasthouden. Echt een ramp die twee, maar de Lama's hadden ook veel bekijks dus blijkbaar is er in Nederland een doelgroep voor.

Alleen Robert Doornbos vind ik een sympathieke gast. Hij is ook voor Max, maar hij kan ook nog kritisch naar bepaalde acties kijken. Zo hoort het in mijn ogen ook. Rob Kamphues is oké. Verder zal ik geen woorden vuilmaken aan de gebroeders 'Doei Doei'.
4K decoder zou er dit jaar moeten komen.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Rivanov schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 21:05:
[...]
4K decoder zou er dit jaar moeten komen.
Ik heb er al eentje in huis, is echter niet van Ziggo, dus het is de vraag of ik dan wel van een 4k Ziggo signaal zal kunnen gaan profiteren. De tijd zal het leren.

A smile a day....

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

hardware-lover schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 22:27:
[...]

Ik heb er al eentje in huis, is echter niet van Ziggo, dus het is de vraag of ik dan wel van een 4k Ziggo signaal zal kunnen gaan profiteren. De tijd zal het leren.
https://tweakers.net/nieu...en-hdr-ondersteuning.html

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Jurgen
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 08:38
F1 TV is goedkoper en geeft ook nog eens oude races, statistieken en live timings. Dat laatste lijkt helaas gigantisch te zijn verpest, maar beter dan niks. Voor kwalificaties is het wel fijn om te hebben.
Als fanatieke gebruiker kan ik bevestigen dat de timing inderdaad in de nieuwe opzet aardig verpest is. Gelukkig heeft de FOM na een hoop kritiek de oude timing teruggebracht als separate app, waardoor het weer prima is. Geen idee hoe ze hier in het nieuwe seizoen mee om gaan though.

Het valt me wel op dat de timing informatie in beeld erg verbeterd is, bijvoorbeeld tijdens de kwalificatie zie je bijvoorbeeld mooi op volgorde de rondetijden voorbij komen waarbij vroeger dat toch minder het geval was. waarbij de meerwaarde van de timing wel minder wordt.

Wat wel handig is aan de timing is dat je makkelijk kan zien waar iemand terug komt na een pitstop, de stand in beeld switcht geregeld tussen interval, banden, etc terwijl het in de app altijd op dezelfde plek staat.

Jurgen wijzigde deze reactie 18-01-2019 07:43 (10%)

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Rivanov, het artikel ken ik, maar ik zie over het hoofd wat dat met mijn reactie te maken heeft?

A smile a day....

• robbinonline
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 09:58

robbinonline

http://goo.gl/OKn06A

Volgens de F1 chat. Krijg je bij Ziggo Sport Totaal gratis F1 TV Pro met alleen Nederlands commentaar. Sluit je het af via F1 krijg je Engels, Duits, Spaans en Frans.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@robbinonline, staat dat ook ergens openbaar? Dat is op zich goed nieuws, mocht het werkelijk het geval zijn.

A smile a day....

• robbinonline

robbinonline

hardware-lover schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 22:30:
@robbinonline, staat dat ook ergens openbaar? Dat is op zich goed nieuws, mocht het werkelijk het geval zijn.
F1

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vreemd dat ze daar onderscheid in maken. Twijfel nog even wat ik ga doen. Kijk totaal geen andere sporten, dus betaal dan in feite ook voor zaken waar ik niks aan heb. Denk dat ik bij alleen Ziggo blijf. Hoop echter wel dat de live timing verbeterd wordt. De 'oude' app is inmiddels weer buiten werking gesteld.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@robbinonline, ik zal het dan beslist verkeerd zien, maar "gratis" zie ik niet staan?

Zouden ze niet bedoelen dat je bij een Ziggo Sport Totaal abonnement alleen Nederlands commentaar krijgt, wat nu dus ook al het geval is. En dat je bij het F1 Pro abonnement de andere talen krijgt, wat ook al het geval was? Ik lees het nog steeds als 2 aparte abonnementen, maar dat zal misschien aan mijzelf liggen zoals ik dat lees, of is dat gedeelte tekst buiten het chat-venster gevallen?

A smile a day....

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 10:20
Dan weten jullie dat :)

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Jasphur, "For our UK-based audience, coverage will commence on every day of the test at 1pm as the teams and drivers put their new-for-2019-cars to the test for the first time."

Dus....

A smile a day....

• Jasphur
hardware-lover schreef op maandag 21 januari 2019 @ 15:34:
@Jasphur, "For our UK-based audience, coverage will commence on every day of the test at 1pm as the teams and drivers put their new-for-2019-cars to the test for the first time."

Dus....
I know :)

@hardware-lover

Jasphur wijzigde deze reactie 22-01-2019 11:12 (13%)

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Jasphur, had het gezien, maar dat is mij wat te karig ;)

@Jasphur, maar dit staat mij beter aan ;)

F1 TV to broadcast live coverage of pre-season testing

For many fans, pre-season testing represents one of the most exciting times of the year, as the teams put their new cars through their paces for the first time and a new pecking order is established. And now fans will be able to follow all the action from the first winter test in Spain live with F1 TV Pro.

From February 18-21, subscribers will be able to watch eight hours of live track coverage from Barcelona per day, followed by a one-hour daily Review Show.

The Review Show then returns for Test 2, which runs from February 26 to March 1. Formula1.com and the Official F1 App will also feature extensive coverage from testing, including news, video and exclusive features.

Nu maar eens een beetje meer vaart maken met dat Pro abonnement voor Nederland :/

Edit: @Mattie84, idd, maar had dat niet een paar dagen vroeger kunnen zijn? Ik zou het e.e.a. al graag geregeld hebben vóór die eerste testdag.

hardware-lover wijzigde deze reactie 23-01-2019 23:41 (105%)

A smile a day....

• Mattie84
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 21-02 14:56
"Launched at the beginning of the 2018 season, F1 TV Pro was made available across 59 territories worldwide*. In addition, this season F1 will also be rolling out F1 TV to subscribers in eight new territories from 18th February, including: Cyprus, Denmark, Greece, Malta, Netherlands, Norway, Portugal and Sweden, with more to be shared throughout the season."

:)

• MaXeRs
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 08:49
Mattie84 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 21:45:
"Launched at the beginning of the 2018 season, F1 TV Pro was made available across 59 territories worldwide*. In addition, this season F1 will also be rolling out F1 TV to subscribers in eight new territories from 18th February, including: Cyprus, Denmark, Greece, Malta, Netherlands, Norway, Portugal and Sweden, with more to be shared throughout the season."

:)
Kom maar op met dat abbootje :9
Kan niet wachten.

MaXeRs wijzigde deze reactie 23-01-2019 21:57 (14%)

• DHH
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 10:14
Waarschijnlijk wordt het dan F1 Pro streamen vanaf de PC naar TV via Steam en hopen dat het dan nog mogelijk is om de app op de mobiel te openen voor wat statistiekjes.
Als dat lukt, en de kwaliteit is goed, kan Ziggo er wat mij betreft uit. Ik hoop echter dat de replays daadwerkelijk direct na de race beschikbaar zullen zijn. Dat scheelt ook weer zoeken naar de replays van Ziggo die vaak ook niet op het aangegeven tijdstip begonnen.

Op https://f1tv.formula1.com/en/faq staat echter dat je bij F1Pro de replays wel direct kan zien:
F1 TV Pro:

Live Race Coverage
On-board Driver Cameras
Full Unedited Team Radio
Full race replays, immediately after the race has ended
Historic race archive
Picture in Picture Viewing – App only
Live Timing Data
Driver tracker map – F1 App only
Tyre history – F1.com only
Driver Telemetry – F1 App only
Live Leader board
Lap by Lap Text Commentary – F1.com

Not all features are available in all territories. Be sure to check out what’s available in your country here.
Op https://f1tv.formula1.com/en/content-schedule staat echter per land aangegeven dat de replays ofwel na 2 dagen, na 14 dagen of geheel niet beschikbaar zijn (de '^' suggereert dat er nog ergens een voettekst zou zijn die duidelijkheid zou kunnen geven, maar die kan ik dan weer niet vinden). De optie uit de FAQ dat ze direct beschikbaar zijn, lijkt bij elk land hiermee uitgesloten. Ik moet zeggen dat het naar mijn idee allemaal wat onduidelijk op de site staat.

• Hemmik
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21-02 13:18
DHH schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 22:50:

Op https://f1tv.formula1.com/en/content-schedule staat echter per land aangegeven dat de replays ofwel na 2 dagen, na 14 dagen of geheel niet beschikbaar zijn (de '^' suggereert dat er nog ergens een voettekst zou zijn die duidelijkheid zou kunnen geven, maar die kan ik dan weer niet vinden). De optie uit de FAQ dat ze direct beschikbaar zijn, lijkt bij elk land hiermee uitgesloten. Ik moet zeggen dat het naar mijn idee allemaal wat onduidelijk op de site staat.
De "voettekst" staat gek genoeg bovenaan :)
^Content available immediately for F1 TV Pro users.

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 04:14
hardware-lover schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 11:24:
[...]

@robbinonline, ik zal het dan beslist verkeerd zien, maar "gratis" zie ik niet staan?

Zouden ze niet bedoelen dat je bij een Ziggo Sport Totaal abonnement alleen Nederlands commentaar krijgt, wat nu dus ook al het geval is. En dat je bij het F1 Pro abonnement de andere talen krijgt, wat ook al het geval was? Ik lees het nog steeds als 2 aparte abonnementen, maar dat zal misschien aan mijzelf liggen zoals ik dat lees, of is dat gedeelte tekst buiten het chat-venster gevallen?
Dat bedoelen ze dus ook. Sluit je Ziggo Sports Totaal af dan krijg je commentaar in het Nederlands. F1TV is alleen beschikbaar in Engels, Duits, Spaans en Frans. Je krijgt dus helemaal niks gratis.

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

BCC schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:45:
Ik zou graag de race van Spanje terugkijken, maar heb geen Ziggo sport. Kan dit nog ergens?

Ik heb zelf gevonden: http://www.formula1.com/c...bscribe-to-f1-access.html - voor 3 euro per maand, dus dat is een optie.
Wat krijg je daar voor? Kun je dan elke race achteraf terugkijken maar niet live? (en hoe veel achteraf is dat dan?)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Apache4u
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Hopelijk komt er een app voor Apple TV en ik betaal graag wat eurootjes per maand extra om van Dhr. Plooy verlost te zijn. En die historische races lijken me ook wel aardig. Laat maar komen dus.
Iemand enig idee waar het Engelstalige commentaar vandaan gaat komen?

• Bram1041
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 18-02 18:25

Bram1041

Gadgetman

Marzman schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 18:08:
[...]

Wat krijg je daar voor? Kun je dan elke race achteraf terugkijken maar niet live? (en hoe veel achteraf is dat dan?)
Als je nou gewoon op het linkje klikt, dan zie je precies wat het verschil is tussen F1 TV Pro en Access.

En hoe veel achteraf, check: https://f1tv.formula1.com/en/content-schedule (in NL dus 14 dagen na de race)

Heb begin van de avond even via de chat contact gehad met F1, daaruit kwam eigenlijk dat ze nog niet weten hoe de samenwerking met Ziggo precies gaat zijn... Bijzonder, want over drie weken komt er een nieuwe dienst beschikbaar.

Maar er werd wel het volgende gezegd: "The TV Pro subscription will be available in Netherlands through Ziggo".

Daarop vroeg ik of we dan bij Ziggo moesten betalen in plaats van bij F1, maar dat was nog niet bekend 8)7 Wat wel bekend is, is dat je gewoon de volledige F1 TV Pro app (welke binnenkort een update krijgt, maar helaas zonder chromecast) kunt gebruiken.

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Bram1041 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 20:53:
[...]

Als je nou gewoon op het linkje klikt, dan zie je precies wat het verschil is tussen F1 TV Pro en Access.

En hoe veel achteraf, check: https://f1tv.formula1.com/en/content-schedule (in NL dus 14 dagen na de race)
Thanks.

Ik woon in Belgie, daar is het twee dagen. Dat vind ik ook al lang wachten trouwens (14 dagen is belachelijk lang, dan zit je gewoon de verkeerde race te kijken eigenlijk want die zijn om de 14 dagen). Ik dacht dan meer in uren ipv dagen :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Jasphur
Apache4u schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 18:10:
Hopelijk komt er een app voor Apple TV en ik betaal graag wat eurootjes per maand extra om van Dhr. Plooy verlost te zijn. En die historische races lijken me ook wel aardig. Laat maar komen dus.
Iemand enig idee waar het Engelstalige commentaar vandaan gaat komen?
Ik dacht ergens te hebben gelezen dat Apple TV nog in ontwikkeling is. Maar volgens mij kun je met Apple TV wel je iPhone mirroren dus je kan dan via ke telefoon het toch op een groter scherm kijken. Het zal mij allemaal benieuwen met F1 pro. Ga het voor dit seizoen in ieder geval proberen. Lekker op mn iMac kijken en mn ipad ernaast met de tijden.

• Hemmik
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21-02 13:18
Jasphur schreef op zondag 27 januari 2019 @ 10:20:
[...]

Ik dacht ergens te hebben gelezen dat Apple TV nog in ontwikkeling is. Maar volgens mij kun je met Apple TV wel je iPhone mirroren dus je kan dan via ke telefoon het toch op een groter scherm kijken. Het zal mij allemaal benieuwen met F1 pro. Ga het voor dit seizoen in ieder geval proberen. Lekker op mn iMac kijken en mn ipad ernaast met de tijden.
Komt er inderdaad aan. Hopelijk voor eerste race van 2019 nog:

https://twitter.com/F1Help/status/1085250248337813504

• Arfman
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 22:55

Arfman

Drome!

Ik ga er toch van uit dat de F1 app kan Chromecasten naar de TV? Zo niet dan heb ik er niks aan, ga niet op een mobieltje F1 kijken als ik een 55" TV in de woonkamer heb staan :D

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel |

• pinda powerrr
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 00:56

pinda powerrr

Slow down...

Arfman schreef op maandag 28 januari 2019 @ 11:48:
Ik ga er toch van uit dat de F1 app kan Chromecasten naar de TV? Zo niet dan heb ik er niks aan, ga niet op een mobieltje F1 kijken als ik een 55" TV in de woonkamer heb staan :D
Dat gaat voor mij de dealbreaker zijn. Leuk dat ze Apple TV ondersteunen, maar het marktaandeel Android is behoorlijk groter, maar Apple klinkt natuurlijk premium :')
Dus indien ondersteuning voor Chromecast, dan ben ik van de partij! Dat is namelijk ook leuker voor de rest van de familie, dan kunnen ze meekijken, dat gaat beter dan op je telefoon :+

Sommigen hebben geen dipje, maar een bobbel...

• Arthur-94
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 09:23
Zo niet dan gewoon op de laptop kijken met een hdmi kabel in de tv.

• pinda powerrr
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 00:56

pinda powerrr

Slow down...

Arthur-94 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 13:43:
Die oplossing gebruik ik al jaren om SKY op mijn tv te krijgen :X 8)
Zou nu wel eens willen dat het normaal werkt en dan vind ik het ook niet erg om ervoor te betalen.

Sommigen hebben geen dipje, maar een bobbel...

• Arfman
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 22:55

Arfman

Drome!

Arthur-94 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 13:43:
Hehe, helaas, in dat soort beunoplossingen heb ik geen zin. Zit ik weer met mijn versterker die geen HDMI-ARC ondersteunt dus moet ik weer een oplossing vinden voor het geluid, laptop meot aan de stroom en alles is netjes weggewerkt bij de TV, etc. etc. Dan maar 15 euro per maand "weggooien" voor Ziggo.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel |

• albino71
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
Zijn er meer die momenteel niet op F1TV in kunnen loggen?

Password reset werkt ook niet, mijn emailadres wordt niet herkend.

Ik heb een abonnement van 2,99, dus niet de pro...

albino71 wijzigde deze reactie 01-02-2019 22:50 (55%)

V&A - ZGAN Logitech G910 Orion Spectrum RGB (Qwerty US)

• Turbo-Puppy
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 09:35

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

albino71 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 22:47:
Zijn er meer die momenteel niet op F1TV in kunnen loggen?

Password reset werkt ook niet, mijn emailadres wordt niet herkend.

Ik heb een abonnement van 2,99, dus niet de pro...
Hier hetzelfde. Niet dat het uitmaakt want ik kan op het inlogscherm meer doen dan in de app zelf. :+

Er is nog steeds niets beschikbaar hier ondanks ik “premium” ben. Voorlopig ben ik alleen “premium” opgelicht met een waardeloze app die ook nog een foeilelijk UI heeft. :/

• albino71
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 20:07:
[...]

Hier hetzelfde. Niet dat het uitmaakt want ik kan op het inlogscherm meer doen dan in de app zelf. :+

Er is nog steeds niets beschikbaar hier ondanks ik “premium” ben. Voorlopig ben ik alleen “premium” opgelicht met een waardeloze app die ook nog een foeilelijk UI heeft. :/
Ik ben al heen en weer aan het mailen met de flut supportdesk van F1TV. Schiet voor geen meter op.
Een pwd reset werkt niet eens meer, niks.

Geven ze het advies om het te proberen in een incognito Chrome sessie 8)7
Prima om het even op te lossen, maar echt helemaal niets werkt.

Ze gaven aan zelfs iets voor mij specifiek te hebben gedaan, zelfde resultaat...

Laatste mail is dat ze wel een pwd reset kunnen doen vanaf de server, maar of ik dan wil doorgeven wat mijn emailadres is, je weet wel...die waar ik contact met ze mee heb opgenomen. Oh ja, en welk land en mijn geboortedatum. Mijn klompen breken altijd door dit soort vragen. Als ik via de site wil resetten, dan wordt er ook niets gevraagd, behalve mijn mailadres.

Let wel, dit is F1, maar blijkbaar hebben ze een stelletje prutsers hierop gezet, want ik heb tot nu toe geen goede ervaring met F1TV.

App op de iPad 2018 geeft geen geluid, en op geen enkel device (Android, iOS, PC met 5 verschillende brwosers kan ik nu inloggen of pwd resetten. Heb mijn abonnement al opgezegd, want dit soort gezeik hoef ik niet. Dan is zelfs 3,- pm teveel....

Zo, he, dat is er uit :)

• Turbo-Puppy

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

albino71 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 20:44:
[...]

Ik ben al heen en weer aan het mailen met de flut supportdesk van F1TV. Schiet voor geen meter op.
Een pwd reset werkt niet eens meer, niks.

Geven ze het advies om het te proberen in een incognito Chrome sessie 8)7
Prima om het even op te lossen, maar echt helemaal niets werkt.

Ze gaven aan zelfs iets voor mij specifiek te hebben gedaan, zelfde resultaat...

Laatste mail is dat ze wel een pwd reset kunnen doen vanaf de server, maar of ik dan wil doorgeven wat mijn emailadres is, je weet wel...die waar ik contact met ze mee heb opgenomen. Oh ja, en welk land en mijn geboortedatum. Mijn klompen breken altijd door dit soort vragen. Als ik via de site wil resetten, dan wordt er ook niets gevraagd, behalve mijn mailadres.

Let wel, dit is F1, maar blijkbaar hebben ze een stelletje prutsers hierop gezet, want ik heb tot nu toe geen goede ervaring met F1TV.

App op de iPad 2018 geeft geen geluid, en op geen enkel device (Android, iOS, PC met 5 verschillende brwosers kan ik nu inloggen of pwd resetten. Heb mijn abonnement al opgezegd, want dit soort gezeik hoef ik niet. Dan is zelfs 3,- pm teveel....

Zo, he, dat is er uit :)
Na aanhoudend contact kreeg ik vandaag dit bericht ...

Now, if by "upgrading to premium" means you want to upgrade to F1 TV Pro, it is not possible just yet.
- Ik dacht dus dat je voor €27 premium was ... maar goed.

F1 TV Pro is our subscription that gives you access to live races coverage with live onboard cameras, live team radio and immediate access to race replays during every Grand prix. It will become available on the 18th of February in the Netherlands as well, but in order to subscribe to F1 TV Pro after it becomes available, you'll first need to cancel your current F1 TV Access monthly subscription and after it expires you'll be able to purchase Pro.

- ok, duidelijk

However, the real problem in your case is that with your current F1 TV Access subscription you should have access to videos from our archive on both the F1 TV App and on the web version of F1 TV, which you don't as you've mentioned. Therefore, I assure you that your case has been already escalated to our technical team.

I'll get back to you as soon as possible once we get a solution to your case.

-Dus ik zou wel de content moeten zien? Ik kan dus niets as we speak ... ik kan wel weer inloggen.

Best regards,
-Ja, de groeten aan je vrouw. :+

Ofwel, nu opzeggen, wachten tot 18-02, dan registreren voor F1 Pro .. en gaan met die banaan. Nu nog de Apple TV app ... en in 4K uitzenden, dan ben ik gelukkig. oOo

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Echt anno 2019, een bestaand abonnement niet om kunnen zetten naar een premium abonnement 👍

A smile a day....

• albino71
  • Niet online
F1TV, ik ben er klaar mee. Oplossen van mijn inlogprobleem lukt ze niet.

Ik heb mijn 2 maanden van 2,99 pm teruggekregen en ga mijn account volledig laten verwijderen.

Early (nou ja, early) adopter zijn is in dit geval niet echt lekker verlopen.

Terug naar de oude vertrouwde media en af en toe een stream helpt me het seizoen wel weer door, en mocht het gaandeweg toch gaan werken, dan ga ik voor pro en daar moet je sowieso een nieuw account voor aanmaken 8)7

• robbinonline

robbinonline

F1 app geüpgrade voor meer landen F1 Pro, helaas nog geen NL.
Hopelijk nog voor de test dagen.

https://tweakers.net/ext/f/orqqy7TWrmOm9qaKlQVNeuMc/thumb.jpg

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 08:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

18 feb toch? Dus letterlijk op de eerste testdag. Op zich prima :)

• Turbo-Puppy

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

robbinonline schreef op zondag 10 februari 2019 @ 10:48:
F1 app geüpgrade voor meer landen F1 Pro, helaas nog geen NL.
Hopelijk nog voor de test dagen.

[Afbeelding]
Nu nog de Apple TV app en dan gaat het de goede kant op.
Dag Ziggo ;w

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 09:49

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Met pro kan ke dus live wedstrijden kijken?

A wise man once said: 'Work is not a place."

• MaXeRs
Tylen schreef op zondag 10 februari 2019 @ 17:33:
Met pro kan ke dus live wedstrijden kijken?
Yes! Als het werkt op dag 1 ;)

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 09:49

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

MaXeRs schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:10:
[...]

Yes! Als het werkt op dag 1 ;)
Hmm ik las dat het abbo in Belgie €8,- kost per maand. Dan ga ik het idd even proberen op dag 1. 👍🏻

A wise man once said: 'Work is not a place."

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Na en jaartje afwezigheid komt Sky Duitsland ook weer terug als F1 provider. Dat zal menig Duitser weer tevreden stellen verwacht ik.

Formula 1 returns to Sky Deutschland for 2019 and 2020

A smile a day....

• Jasphur
Te lui om dit topic te doorzoeken. excuus.

Zijn er mensen met het acces abbo die ervaringen hebben met het casten naar een chromecast?

@BlauweFles Volgens mij is er bij de F1 TV pro een optie voor Engels commentaar. Of dat het commentaar van SKY is geen idee.

• Turbo-Puppy

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

Bij mij werkt de app nu voor zo ver als mogelijk. Ik kan na het opnieuw inloggen in ieder geval content kijken. *O*

Heerlijk om je voor te bereiden met gillende v10’s en schreeuwende v8’s :P

• BlauweFles
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online
Jasphur schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 16:44:

Zijn er mensen met het acces abbo die ervaringen hebben met het casten naar een chromecast?

@BlauweFles Volgens mij is er bij de F1 TV pro een optie voor Engels commentaar. Of dat het commentaar van SKY is geen idee.
Hi in de F1 app was het inderdaad Sky. Maar of dit voor TV pro ook geld, lijkt me logisch, maar zeker weten doe ik het niet.

• P.K.
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 05:06
Jasphur schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 16:44:

Geen idee hoe het nu is. Heb vorig jaar een (Pro) abo gehad, toen was er geen enkele echte optie om te casten.
(behalve een heel tabblad casten, maar dat loopt niet heel soepel)

Zodra ze apps releasen voor AppleTV/AndroidTV of fatsoenlijk casten implementeren wil ik F1TV ook wel weer proberen.
BlauweFles schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 18:10:
[...]

Hi in de F1 app was het inderdaad Sky. Maar of dit voor TV pro ook geld, lijkt me logisch, maar zeker weten doe ik het niet.
Ja dat is commentaar van Sky, wordt integraal doorgezet. (Beeld is de worldfeed, dus zonder beelden van Sky)

• CaptainFS
  • Laatst online: 23:16
Maverick schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 07:52:
[...]
Ah ok. Duidelijk. Beetje suf dat het pas op de dag dat je het wilt gebruiken je een abo af kan sluiten en niet alvast de week ervoor ofzo. Maargoed.
Zeker omdat er tot en met 23:59 17 februari een 50% kortingsactie geldt op het TV (Pro) abbo en in NL het abbo pas op de 18de beschikbaar komt :'(
Heeft iemand ervaring met een buitenlands (Duitsland) abonnement?

Edit: excuus, verkeerde topic.

CaptainFS wijzigde deze reactie 16-02-2019 10:07 (8%)

• erikdeperik
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 18-02 18:05
hetzelfde hier
not available in your country

ik zeg maar zo "zeg maar niks"

• erikdeperik
CousinBoneless schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:24:
[...]

Wordt via de F1 TV Pro ook de Barcelona test live uitgezonden? Ik checkte zojuist de F1 TV Pro site en stond op het punt om een account aan te maken. Echter: ik krijg telkens eerst een popup dat 'F1 TV Pro' niet in mijn country available is, ondanks de eerdere aankondigingen en de bevestiging op de officiele site (klik).

Iemand die weet hoe dit werkt?
hetzelfde hier
edit dubbel :(

erikdeperik wijzigde deze reactie 16-02-2019 18:18 (1%)
Reden: dubbel

• Markotje
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 20-02 11:53
erikdeperik schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 18:18:
[...]

hetzelfde hier
edit dubbel :(
Vreemd Nederland staat wel in het lijstje.

NETHERLANDS
After 2 days*
After 2 days*

PSN id: Dirty__Dutchman twee keer een underslash.

• palme50
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 10:16
Markotje schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 21:18:
[...]

Vreemd Nederland staat wel in het lijstje.

NETHERLANDS
After 2 days*
After 2 days*
Ik kom tot aan het invullen van betaal gegevens.
Helaas heb ik geen creditcard en een andere optie geven ze niet.

• MaXeRs
Misschien verstandig om even te wachten met het aanschaffen van het F1 tv pro pakket dit ivm eventuele acties van de samenwerking met Ziggo sport.
De start datum is 18 februari,morgen dus.

• erikdeperik
vandaag en morgen opnieuw proberen.
ben benieuwd
eerst een maand proberen.
ff uitzoeken wat goedkoper is per maand gedurende het seizoen of een jaar abbo
palme50 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 08:20:
[...]

"after 2 days" gaat over de replay
ik kan vooralsnog alleen dat goedkopere abbo betalen ,pro versie not available in this country

erikdeperik wijzigde deze reactie 17-02-2019 09:31 (54%)

• Tylocke
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21-02 12:32

Tylocke

[Team Carrack]

erikdeperik schreef op zondag 17 februari 2019 @ 09:25:
vandaag en morgen opnieuw proberen.
ben benieuwd
eerst een maand proberen.
ff uitzoeken wat goedkoper is per maand gedurende het seizoen of een jaar abbo

[...]

"after 2 days" gaat over de replay
ik kan vooralsnog alleen dat goedkopere abbo betalen ,pro versie not available in this country
Pro komt pas per 18 februari beschikbaar in Nederland. Helaas houdt dat in dat de huidige kortingsacties dan niet meer geldig zijn.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Benieuwd of de Ziggo Sport Totaal abonnee's nu automatisch toegang gaan krijgen tot F1 TV Pro, als onderdeel van het abonnement.

• UltraSub
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 21-02 17:02
Waarom zou dat gaan gebeuren? Heeft Ziggo daar iets over geroepen?
En zonder een beschikbare AppleTV app hoef ik het niet. Ga niet betalen om op een mobiel device te kijken. Coming soon is me te gevaarlijk.

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

UltraSub schreef op zondag 17 februari 2019 @ 11:39:
Waarom zou dat gaan gebeuren? Heeft Ziggo daar iets over geroepen?
En zonder een beschikbare AppleTV app hoef ik het niet. Ga niet betalen om op een mobiel device te kijken. Coming soon is me te gevaarlijk.
Dacht dat er zoiets een keer voorbij is gekomen. Dat het onderdeel zou zijn van het pakket.
Maar dit zal uiteindelijk wel niet gebeuren. ;)

• Polycom
  • Registratie: augustus 2004
  • Nu online
Is het uberhaupt al ergens in de wereld mogelijk om F1 live in 4K te bekijken?

• wardjj
  • Nu online
Polycom schreef op zondag 17 februari 2019 @ 12:37:
Ik meen enkel in UK op Sky met een speciale mediabox.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

palme50 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 08:20:
[...]
Ik niet?

Sorry, F1 TV Pro is niet beschikbaar in dit land.
Maak je geen zorgen, je kunt wel toegang krijgen tot F1® TV Access.
RTL.DE via satelliet meen ik (tussen de reclames door), en dit jaar, buiten SKY-sports UK, ook via SKY-sports DE. Maar aan beiden hebben we op Nederlandse bodem officieel helemaal niets.

Ik meen "ergens" gelezen te hebben dat Ziggo ermee gaat komen zodra ze hun 4k Box (eindelijk) voor de klanten beschikbaar stelt (en niet in Bèta voor een select gezelschap zoals nu het geval is).

hardware-lover wijzigde deze reactie 17-02-2019 13:24 (43%)

A smile a day....

• Hennie-M
  • Registratie: december 2000
  • Nu online
Staan ze met 4k camera's langs de baan dan? Ik denk/ vrees dat ALS ze een 4k optie aanbieden dat het geupscalede 1080i50 zal zijn.

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 07:15
Via VPN DE als land opgegeven en met 50% korting jaarabonnement genomen.
Morgen in NL beschikbaar dus dan zonder VPN kijken (werkt nu ook al zonder VPN maar wacht wel ff een dagje).

Geen castopties in de iPad App en heb al Ziggo, dus moet nog even zien wat de meerwaarde is, maar voor 32 euro per jaar wel de moeite waard.

matthijst wijzigde deze reactie 17-02-2019 15:58 (28%)

• xippie
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 07:34
matthijst schreef op zondag 17 februari 2019 @ 15:57:
Morgen in NL beschikbaar dus dan zonder VPN kijken (werkt nu ook al zonder VPN maar wacht wel ff een dagje).

Geen castopties in de iPad App en heb al Ziggo, dus moet nog even zien wat de meerwaarde is, maar voor 32 euro per jaar wel de moeite waard.
Ik hoop dat je dan ook Engels commentaar hebt.
Ik wacht nog eventjes af en neem eerst wel een maand abbo, daarna als het bevalt en er is een actie ga ik over op een jaar abbo.

• matthijst
DE heeft Engels commentaar.
Alleen Belgie heeft dat niet.

• Mr Brightside
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 09:09

Dan krijg je toch ook Duits commentaar of niet?

• Mr Brightside
matthijst schreef op zondag 17 februari 2019 @ 16:53:
DE heeft Engels commentaar.
Alleen Belgie heeft dat niet.
Sky F1 audio?

• matthijst
Brits accent, dus denk het wel :D

• P.K.

Via VPN accepteert ie mn credit card niet, dan maar hopen dat die code morgen nog werkt. :)
(Land komt niet overeen met Duitsland)
Ja
Mr Brightside schreef op zondag 17 februari 2019 @ 16:54:
[...]

Dan krijg je toch ook Duits commentaar of niet?
Je krijgt altijd de keuze uit Duits, Engels, Frans en Spaans. (behalve in Belgie, daar krijg je geen Engels)

• Kw4kje
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 21-02 20:53
Die 50% code is tot 17-2 geldig. :X

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 08:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Waarom heeft Belgie geen engels commentaar?

• Mr Brightside
Kw4kje schreef op zondag 17 februari 2019 @ 17:05:
Helaas pakt die bij met met VPN mijn NL creditcard ook niet.
Och, dan maar Ziggo F1 kijken met Olav :'(
Zou het alleen voor SkyF1 audio willen.

• Kw4kje
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 21-02 20:53
JvS schreef op zondag 17 februari 2019 @ 17:06:
Waarom heeft Belgie geen engels commentaar?
Heeft te maken met licenties.
Mr Brightside schreef op zondag 17 februari 2019 @ 17:07:
[...]

Helaas pakt die bij met met VPN mijn NL creditcard ook niet.
Och, dan maar Ziggo F1 kijken met Olav :'(
Zou het alleen voor SkyF1 audio willen.
Nee inderdaad met credicard geregisteerd in NL lukt dat zo te zien niet.

Kw4kje wijzigde deze reactie 17-02-2019 17:12 (21%)

• P.K.
Kw4kje schreef op zondag 17 februari 2019 @ 17:05:
Sja, acties kunnen verlengd worden, of misschien zijn ze er niet heel snel bij om de code te deactiveren.
Voor het weekend kon je verschillende codes stapelen en tot 77% korting komen uiteindelijk.

Valt altijd te proberen morgenochtend. ;)

• xippie
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 07:34
P.K. schreef op zondag 17 februari 2019 @ 17:14:
[...]

Sja, acties kunnen verlengd worden, of misschien zijn ze er niet heel snel bij om de code te deactiveren.
Voor het weekend kon je verschillende codes stapelen en tot 77% korting komen uiteindelijk.

Valt altijd te proberen morgenochtend. ;)
Of om 0:01

Helaas lukt het mij ook niet met een UK (Skrill) creditcard. Hopelijk morgen wel op de NL subscription.

xippie wijzigde deze reactie 17-02-2019 17:23 (12%)

• devil-strike
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 21-02 19:39
Hennie-M schreef op zondag 17 februari 2019 @ 13:23:
[...]

Staan ze met 4k camera's langs de baan dan? Ik denk/ vrees dat ALS ze een 4k optie aanbieden dat het geupscalede 1080i50 zal zijn.
Ja ze staan al ruim 2 jaar met 4k camera's tefilmen en ja het is echt native 2160p50.

devil-strike wijzigde deze reactie 17-02-2019 17:34 (5%)

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 08:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Net dus een abonnement genomen op F1 TV à €26,99 maar kan dus niks kijken want klik ik een race aan dan moet ik weer een abbo nemen volgens de app. Zou dit morgen dus wel gaan werken als het dus officieel in Nederland verkrijgbaar is? Op dit moment draai ik een beetje in een cirkeltje rond.

"When you grow up your heart dies"

• matthijst
Dat is het basic access aan de prijs te zien? Zonder TV

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 08:13

sjaool

Every life should have 9 cats

matthijst schreef op zondag 17 februari 2019 @ 17:56:
Dat is het basic access aan de prijs te zien? Zonder TV
Daar ben ik dus net ook achter gekomen. Ik heb inmiddels een refund aangevraagd aangezien het mij toch echt om het TV gedeelte gaat.

"When you grow up your heart dies"

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online
Morgen maar eens kijken of er dan al iets meer duidelijk is over de combi Ziggo en F1 TV Pro. En vooral benieuwd naar een werkbare chromecast optie.

• Mr Brightside
JohanKupers schreef op zondag 17 februari 2019 @ 18:44:
Morgen maar eens kijken of er dan al iets meer duidelijk is over de combi Ziggo en F1 TV Pro. En vooral benieuwd naar een werkbare chromecast optie.
Denk dat je daar nog maanden op kan wachten.

De mensen die trouwens F1 tv pro nemen, wat is de reden dit te nemen? Benieuwd naar. Heb Ziggo maar wil Engels/Sky F1 commentaar!
Pagina: 1 ... 26 ... 33 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True