Ad de Jong schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 09:40:
De laatste tijd zonder problemen via de Ziggo app en Chromecast kunnen kijken maar sinds gisteren de kwalificatie en vandaag de race was het weer klote.
Even verbinding en dan ineens de verbinding weer weg en deze keren niet meer terug kunnen krijgen.
Zowel de Chromebook als met de Pixel 2 (beide de Ziggo app) het probleem.
Dit op 2 tv's (Samsung) en 2 verschillende Chromecast versies (de normale en de Ultra).
Resetten van de modem heeft ook niet geholpen.
Zijn er meer mensen die dit probleem weer hebben ondervonden?
Yup, helaas
De Go app gebruik ik bewust niet meer, die heeft het hier (op verschillende apparaten) bij elkaar opgeteld één week goed gedaan, daarna was het ellende.
Ik kijk de race eigenlijk altijd op de PC, daarnaast mijn laptop met live timing etc. Al tijden gewoon via de browser op ziggogo.tv. Maar ook daar gaat het bepaald niet probleemloos. Regelmatig stopte de stream ("Buffering....."), soms ging hij dan wel weer verder (wel 2 ronden gemist per keer), maar vaak klapte de stream er uiteindelijk helemaal uit ("Er is iets misgegaan, verder afspelen van de video is niet mogelijk"). De mooiste kwam toen er een foutmelding kwam ("Maximum bereikt, u mag met maximaal 3 apparaten streamen").. Er hebben maximaal 2 apparaten gestreamd: De PC, en (kort) de laptop, toen ik wilde testen of het misschien aan 't apparaat lag. Dat bleek dus niet het geval te zijn.
Al met al zou ik zeggen dat er nog serieus werk aan de winkel is voor Ziggo Go. Ik betaal ook voor een TV abonnement, terwijl ik vrijwel nooit TV kijk. Soit, zolang daar tegenover staat dat ik zonder storingen F1 kan kijken vind ik het prima. Maar dat lukt dus ook lang niet altijd (99,9% van de races kan ik niet vrij van storingen kijken). .
Je zou verwachten dat Formule1 kijken bij Ziggo Sport, via Ziggo Go op een Ziggo internet lijn een recept zou moeten zijn voor een prima functionerende verbinding.
* Destruction wilde na meerdere problemen en storingen jaren geleden al van Ziggo af. Ik ben gebleven omdat Ziggo F1 ging uitzenden, maar ik ben er niet meer van overtuigd dat dat inderdaad de beste keuze was
Als ik puur Ziggo Go klant geweest zou zijn, had ik absoluut een klacht ingediend en m'n geld terug geëist... Als ik het volle tarief moet betalen, moet het ook gewoon werken (behoudens geplanned onderhoud of een verdwaalde kleine storing hier en daar, dat hoort er natuurlijk wel bij, zo realistisch moeten we zijn).
[
Voor 7% gewijzigd door
Destruction op 07-10-2018 11:33
]
Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.