Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

Pagina: 1 ... 25 ... 41 Laatste
Acties:

• Saturnus
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online
Leuk van @Ziggo-Webcare, maar het schiet niet echt op als er om de minuut "Maximum bereikt. U kunt maximaal 3 streams tegelijkertijd bekijken met uw account. [...]" staat.....terwijl je maar 2 streams aan hebt. 8)7

Gaat nu goed, maar de zenders zijn gewoon identiek...

Saturnus wijzigde deze reactie 16-09-2018 14:17 (11%)

AMD Ryzen 1700X | G.Skill Trident Z 3000MT/s | Asus Prime B350-Plus | Samsung 960 Evo

• Ziggo-Webcare
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 22-04 17:10

Ziggo-Webcare

Bedrijfsaccount Ziggo
Saturnus schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:03:
Leuk van @Ziggo-Webcare, maar het schiet niet echt op als er om de minuut "Maximum bereikt. U kunt maximaal 3 streams tegelijkertijd bekijken met uw account. [...]" staat.....terwijl je maar 2 streams aan hebt. 8)7

Gaat nu goed, maar de zenders zijn gewoon identiek...
Balen dat je steeds deze melding kreeg :(
Het is uiteindelijk wel goed gegaan om F1 te kijken hoop ik?
Stuur anders ons een privébericht met je postcode en huisnummer en op welk apparaat je keek, dan onderzoeken we het euvel verder!

Groet,

Leroy van Ziggo

Ziggo-Webcare

• Destruction
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 00:49

Destruction

(ex-)Automonteur

Nou, @Ziggo-Webcare, ik heb deze race (voor het eerst dit jaar) zonder haperingen via Ziggo Go de race kunnen kijken. Ik weet nog even niet precies wat ik hiervan moet vinden, maar als het vanaf nu zo kan blijven zou dat fijn zijn.

Destruction wijzigde deze reactie 07-10-2018 23:01 (4%)

Ford Focus Wagon 1.6 16v '03 | Yamaha XJ900S '95 | Gravity is a myth, earth sucks.

• Ad de Jong
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19:37
De laatste tijd zonder problemen via de Ziggo app en Chromecast kunnen kijken maar sinds gisteren de kwalificatie en vandaag de race was het weer klote.
Even verbinding en dan ineens de verbinding weer weg en deze keren niet meer terug kunnen krijgen.
Zowel de Chromebook als met de Pixel 2 (beide de Ziggo app) het probleem.
Dit op 2 tv's (Samsung) en 2 verschillende Chromecast versies (de normale en de Ultra).
Resetten van de modem heeft ook niet geholpen.

Zijn er meer mensen die dit probleem weer hebben ondervonden?

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Destruction
  • Laatst online: 00:49

Destruction

(ex-)Automonteur

Ad de Jong schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 09:40:
De laatste tijd zonder problemen via de Ziggo app en Chromecast kunnen kijken maar sinds gisteren de kwalificatie en vandaag de race was het weer klote.
Even verbinding en dan ineens de verbinding weer weg en deze keren niet meer terug kunnen krijgen.
Zowel de Chromebook als met de Pixel 2 (beide de Ziggo app) het probleem.
Dit op 2 tv's (Samsung) en 2 verschillende Chromecast versies (de normale en de Ultra).
Resetten van de modem heeft ook niet geholpen.

Zijn er meer mensen die dit probleem weer hebben ondervonden?
Yup, helaas :/

De Go app gebruik ik bewust niet meer, die heeft het hier (op verschillende apparaten) bij elkaar opgeteld één week goed gedaan, daarna was het ellende.

Ik kijk de race eigenlijk altijd op de PC, daarnaast mijn laptop met live timing etc. Al tijden gewoon via de browser op ziggogo.tv. Maar ook daar gaat het bepaald niet probleemloos. Regelmatig stopte de stream ("Buffering....."), soms ging hij dan wel weer verder (wel 2 ronden gemist per keer), maar vaak klapte de stream er uiteindelijk helemaal uit ("Er is iets misgegaan, verder afspelen van de video is niet mogelijk"). De mooiste kwam toen er een foutmelding kwam ("Maximum bereikt, u mag met maximaal 3 apparaten streamen").. Er hebben maximaal 2 apparaten gestreamd: De PC, en (kort) de laptop, toen ik wilde testen of het misschien aan 't apparaat lag. Dat bleek dus niet het geval te zijn.

Al met al zou ik zeggen dat er nog serieus werk aan de winkel is voor Ziggo Go. Ik betaal ook voor een TV abonnement, terwijl ik vrijwel nooit TV kijk. Soit, zolang daar tegenover staat dat ik zonder storingen F1 kan kijken vind ik het prima. Maar dat lukt dus ook lang niet altijd (99,9% van de races kan ik niet vrij van storingen kijken). .

Je zou verwachten dat Formule1 kijken bij Ziggo Sport, via Ziggo Go op een Ziggo internet lijn een recept zou moeten zijn voor een prima functionerende verbinding. * Destruction wilde na meerdere problemen en storingen jaren geleden al van Ziggo af. Ik ben gebleven omdat Ziggo F1 ging uitzenden, maar ik ben er niet meer van overtuigd dat dat inderdaad de beste keuze was :/

Als ik puur Ziggo Go klant geweest zou zijn, had ik absoluut een klacht ingediend en m'n geld terug geëist... Als ik het volle tarief moet betalen, moet het ook gewoon werken (behoudens geplanned onderhoud of een verdwaalde kleine storing hier en daar, dat hoort er natuurlijk wel bij, zo realistisch moeten we zijn).

Destruction wijzigde deze reactie 07-10-2018 11:33 (7%)

Ford Focus Wagon 1.6 16v '03 | Yamaha XJ900S '95 | Gravity is a myth, earth sucks.

• p.d.akkerman
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 23:19
Zat/zit een weekendje in Spanje. Allerlei voorbereidingen genomen. Databundel, tablet geüpdate, app geüpdate. Zou dat via hotspot van m'n OnePlus op m'n Samsung kijken met de Ziggo app.

Bleek dat ze op ons weekend adres channel4. Wat een verademing. Wel apart dat Susie Stoddard / Wolf (van Toto) co host is.

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Maxico.. Maxico!

Moet zeggen dat Ziggo het goed in beeld brengt, alleen mis ik af-en-toe wat YT video's (zoals de challenges) of komen die enkel op ZiggoGo?

foxgamer2019 wijzigde deze reactie 23-10-2018 19:01 (11%)

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 01:02
Heb gisteren trouwens het licht gezien aangaande de vraag wat de functie van Jack Plooy is bij de live-uitzendingen.

Ziggo gebruikt hem als reverse psychology... zodra de race saai dreigt te worden switchen ze over naar Jack voor een nutteloos interview en BAM... er is actie op de baan!!

Zo ook gisteren. Er was niet zoveel aan de hand, de race kabbelde een beetje voort. Tijd voor actie. Dus schakelen we over naar Jack voor een paar standaardquotes van de uitgevallen Carlos Sainz.

En ja hoor, tijdens dat obligate gesprek valt én Perez uit, en knalt Hartley tegen Ocon op. Helaas voor de Ziggo kijkers live dus grandioos gemist omdat Plooy zit te kwaken, maar Ziggo doet de rest van de wereld op deze manier wel een plezier.

iRacing Profiel

• Jassy
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 20:08
Afgelopen zondag ook weer prima naar de race kunnen kijken, net als het hele weekend, via Ziggo Go. Ik heb er het hele seizoen nog geen problemen mee gehad. Ik zet de stream niet eerder aan om een slot te reserveren of wat dan ook.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• Erwin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 23:18
Gratis tip; Het Ziggo pitlane kanaal heeft nu het commentaar van Sky SportF1 blijkbaar :*) :*)

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Erwin schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 14:09:
Gratis tip; Het Ziggo pitlane kanaal heeft nu het commentaar van Sky SportF1 blijkbaar :*) :*)
Jup. Can confirm. ;)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• TakeAway
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 22-04 09:59
Wat is dat toch met die Verstappen reclame, waarom is die zo hard?

• alexbl69
Ok... heb 2 weken geleden een opmerking gemaakt over Jack's 'bijdragen'.

Ga na vandaag echt op zoek naar een andere F1 aanbieder :X.

Hét moment van deze hele raceronde (tik van Ocon op Verstappen), én onze tandarts zit er weer grandioos doorheen te tokkelen.

Kan. Die. Man. Alsjeblieft. Weg?

iRacing Profiel

• noo
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Erwin schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 14:09:
Was dat ook tijdens de race? (If so, dan wou ik dat ik dit eerder had gelezen...)

PVOutput

• Erwin
noo schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:06:
[...]

Was dat ook tijdens de race? (If so, dan wou ik dat ik dit eerder had gelezen...)
Er was zaterdag/zondag zoveel "Sport" op de Ziggo kanalen dat er helaas geen plek was voor dit kanaal :'( . Of het op de Ziggo Sporttotaal website ook zo was weet ik niet. Het leek allemaal niet de bedoeling maar we weten nu dat het technisch mogelijk is Sky audio door te geven >:) .

• alexbl69
Het pitlane-kanaal laat toch alleen (wat de naam al zegt) de pitlane zien? Heb wel 2 decoders, dus zou in principe het beeld via de ene en het geluid via de andere kunnen laten lopen, maar handig is anders :).

Ga dit trouwens wel doen als het daadwerkelijk zo is, want die Jack Plooy met z'n waardeloos getimede niks-zeggende interviews....aarggghh.

iRacing Profiel

• sanderb
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 23:07
Het schijnt dat de licentie van Ziggo na dit jaar afloopt en dat er gekeken wordt naar verlenging.

Ik hoop dat Liberty ondank dat ziggo een zusje is, ons de mogelijkheid biedt om F1tv af te gaan nemen.
Met de huidige constructie betaal ik meer om te kunnen streamen via ziggo, dan wanneer het rechstreeks vanuit de F1 zou zijn...en dan krijg je ook nog eens minder content.

De studio shows zijn nog best vermakelijk, maar als ze dat alleen kunnen financieren doordat mensen een ziggo go abo nemen, dan moeten ze zich afvragen hoe nuttig dat is..

Van mij mogen ze best de licentie bij Ziggo leggen, maar dan niet exclusief. Oftewel: Ja, jullie krijgen de exclusieve televisierechten, maar streaming via F1 zelf kan ook.

sanderb wijzigde deze reactie 12-11-2018 10:24 (11%)

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• noo
  • Niet online
Erwin schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:12:
[...]

Er was zaterdag/zondag zoveel "Sport" op de Ziggo kanalen dat er helaas geen plek was voor dit kanaal :'( . Of het op de Ziggo Sporttotaal website ook zo was weet ik niet. Het leek allemaal niet de bedoeling maar we weten nu dat het technisch mogelijk is Sky audio door te geven >:) .
Ik kijk via Ziggo Sporttotaal en de website heeft ook als er veel sport op ziggo is wel altijd de zes F1 kanalen via de speciale F1 player. Volgende race eens in de gaten houden of ze weer de "verkeerde" audio aanbieden :-) In ieder geval dank voor de tip!

PVOutput

• Erwin
alexbl69 schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:16:
Het pitlane-kanaal laat toch alleen (wat de naam al zegt) de pitlane zien? Heb wel 2 decoders, dus zou in principe het beeld via de ene en het geluid via de andere kunnen laten lopen, maar handig is anders :).

Ga dit trouwens wel doen als het daadwerkelijk zo is, want die Jack Plooy met z'n waardeloos getimede niks-zeggende interviews....aarggghh.
Het is dat kanaal met live-feed, wat timing/twitter linksonder en rechts 2 mini feeds met o.a. onboard. Volgens mij was dat voorheen een pitlane-only kanaal maar inmiddels een soort van multifeed. Ik kijk hier op vrijdag naar om Rick te vermijden.

• alexbl69
Erwin schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:40:
[...]
Het is dat kanaal met live-feed, wat timing/twitter linksonder en rechts 2 mini feeds met o.a. onboard. Volgens mij was dat voorheen een pitlane-only kanaal maar inmiddels een soort van multifeed. Ik kijk hier op vrijdag naar om Rick te vermijden.
Niet het ideale kanaal om de race op te kijken dus :). Maar goed, als de audio er maar is.

Winkelman heeft ook niet de makkelijkste baan. Anderhalf uur vollullen terwijl er af en toe helemaal niks gebeurt lijkt me geen sinecure.

iRacing Profiel

• Erwin
alexbl69 schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:27:
[...]

Niet het ideale kanaal om de race op te kijken dus :). Maar goed, als de audio er maar is.

Winkelman heeft ook niet de makkelijkste baan. Anderhalf uur vollullen terwijl er af en toe helemaal niks gebeurt lijkt me geen sinecure.
Wil ook zeker niet met 'm ruilen, maar Sky heeft op de vrijdagmiddag nog wel eens mannen langs de baan staan die inbellen en dat voegt wel wat toe :*) .

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Peptalk nu op Ziggo met Max.

Komende 3 jaar F1 bij Ziggo.

Rivanov wijzigde deze reactie 12-11-2018 19:52 (36%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 06:39
En meteen de aankondiging dat Ziggo nog 3 jaar de rechten heeft op F1

• noo
  • Niet online
Jack van Gelder vertelt zojuist in Peptalk dat Ziggo de komende 3 jaar weer F1 gaat uitzenden....

PVOutput

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Oh en F1 TV Pro komt naar Nederland!

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Inclusief F1 TV Pro naar Nederland.

• Mr Brightside
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 23:08
Hoop dat de races “gratis” blijven voor Ziggo klanten. Meer info: https://www.ziggosport.nl...jaren-op-ziggo-sport.html

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Dat blijft het. En nu zelfs inclusief trainingen. Die waren altijd enkel te zien op Ziggo Sport Racing. Maar nu alle sessies op het gratis kanaal 14.

• Mr Brightside
Ook vrije trainingen voortaan gratis! Yes!

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Meer dat we F1 TV gaan krijgen. Kunnen we eindelijk bij alle onboards en radioberichten. :Y

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Persbericht: https://www.ziggosport.nl...jaren-op-ziggo-sport.html
F1 TV PRO APP
Komend Formule 1 seizoen brengt de Formule 1 organisatie in samenwerking met Ziggo de F1 TV Pro app naar de Nederlandse markt. Met deze app, waarvoor maandelijks moet worden betaald, kunnen onder andere de races live en on demand worden bekeken. Ook kan er met iedere coureur worden meegereden op het on board camera kanaal, is de onboard radio voor iedereen te horen en uiteraard zijn daar alle statistieken van de race te vinden. Tevens is er veel aandacht voor de rijke Formule 1 historie met veel historische races en Formule 1 gerelateerde documentaires.

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 06:39
Ben benieuwd of Sky audio ook mee komt :+

• Arthur-94
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 20-04 18:36
Mooi! Hoop wel dat het mogelijk is om engels commentaar te ontvangen.

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

RobertMe schreef op maandag 12 november 2018 @ 20:17:
Ben benieuwd of Sky audio ook mee komt :+
Dat is gewoon standaard bij F1 TV

• Mr Brightside
Rivanov schreef op maandag 12 november 2018 @ 20:20:
[...]

Dat is gewoon standaard bij F1 TV
Wat gok jij qua prijs per maand?

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Benieuwd wat de prijs gaat worden.

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Mr Brightside schreef op maandag 12 november 2018 @ 20:21:
[...]

Wat gok jij qua prijs per maand?
Gok rond de € 8 a € 9

• Mr Brightside
En dan Sky commentaar? Heeft Chromecast ondersteuning nu al de F1 pro app of?

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21-04 18:25
Met de manier van schrijven zou je bijna hopen dat het voor Ziggo klanten gratis wordt toegevoegd aan hun abonnement. Want wat heeft anders Ziggo te maken dat het naar Nederland komt, is toch vooral een F1 product.
Op zich zou ik ook al heel blij zijn dat je het Sky commentaar als alternatief audiotrack zou kunnen kiezen zoals al mogelijk is bij het voetbal dat Ziggo uitzendt

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 22:20

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Valt me wel op dat max totaal zonder sponsoring bij Ziggo zit. Vreemd wel toch?

• leonwin7
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 19:46
MikeyMan schreef op maandag 12 november 2018 @ 20:49:
Valt me wel op dat max totaal zonder sponsoring bij Ziggo zit. Vreemd wel toch?
Ziggo is toch ook een sponsor van Max?

• iichel
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20:48

Mijn ex-vrouw is vegetariër :-)

• Montoya200x
  • Registratie: juli 2009
  • Niet online
Mail is al binnen van F1TV pro in NL met voorinschrijving :-)

• devil-strike
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 21:13
Lol nu pas bekend gemaakt, vervolgens kijk ik op f1 website staat het daar al vanaf uurtje of 17:00u.
https://www.formula1.com/...YtoIr3YoA8KgeeU6UgSY.html

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Zou mooi zijn als F1 TV Pro onderdeel wordt van het Ziggo Sport Totaal pakket. Dan biedt dit pakket voor de F1 fan nog meerwaarde t.o.v. het gratis kanaal. Voorheen waren de vrije trainingen nog het verschil maar ook die komen op het gratis Ziggo Sport kanaal 14.

• Transportman
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 06:56
Arthur-94 schreef op maandag 12 november 2018 @ 20:19:
Mooi! Hoop wel dat het mogelijk is om engels commentaar te ontvangen.
Ik hoop het ook, maar ik verwacht dat dat wel weer afgeschermd zal zijn en dat we met het Nederlandse commentaar blijven zitten.

• Arthur-94
Transportman schreef op maandag 12 november 2018 @ 21:36:
[...]

Ik hoop het ook, maar ik verwacht dat dat wel weer afgeschermd zal zijn en dat we met het Nederlandse commentaar blijven zitten.
Iemand heeft het gevraagd aan de support en die hebben bevestigd dat wij ook engels commentaar krijgen *O*
https://abload.de/img/82941c14-5772-48ed-bkfdsm.jpeg

• sanderb
Arthur-94 schreef op maandag 12 november 2018 @ 21:38:
[...]

Iemand heeft het gevraagd aan de support en die hebben bevestigd dat wij ook engels commentaar krijgen *O*
https://abload.de/img/82941c14-5772-48ed-bkfdsm.jpeg
Dat is in de huidige app ook al het geval. Je kunt daar gewoon kiezen in welke taal je commentaar wil.
Helaas is dat niet het Sky commentaar als je Engels kiest...

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• Joach1m
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online
Montoya200x schreef op maandag 12 november 2018 @ 21:04:
Mail is al binnen van F1TV pro in NL met voorinschrijving :-)
Hoe kun je zo'n e-mail krijgen? :)

• Transportman
  • Registratie: juli 2016
Joach1m schreef op maandag 12 november 2018 @ 21:59:
[...]

Je kon je tijden geleden opgeven als geïnteresseerd, toen het beschikbaar werd gesteld in andere landen.

• Arthur-94
sanderb schreef op maandag 12 november 2018 @ 21:51:
[...]

Dat is in de huidige app ook al het geval. Je kunt daar gewoon kiezen in welke taal je commentaar wil.
Helaas is dat niet het Sky commentaar als je Engels kiest...
Dat weet ik maar omdat dit in samenwerking met Ziggo gaat was ik bang dat ze alleen NL commentaar zouden aanbieden. Welk commentaar hoor je nu dan? Van Channel 4?

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 22:17

JvS

Ik heb hem zelf ook

Man man man, wat zou ik er wat voor over hebben om gewoon de beeldkwaliteit van Ziggo (echt 720p of 1080p, mooie kleuren, lekker soepel lopend) met het commentaar van Sky (of channel 4 desnoods) te kunnen combineren zeg,

Ik loop nu altijd te kloten met illegale streams. Ik heb nog een tijdje het geluid van de stream zitten timen met het beeld van ziggo. Als ik daar vanaf ben, ben ik intens gelukkig!

JvS wijzigde deze reactie 12-11-2018 22:24 (3%)

• sanderb
Arthur-94 schreef op maandag 12 november 2018 @ 22:22:
[...]

Dat weet ik maar omdat dit in samenwerking met Ziggo gaat was ik bang dat ze alleen NL commentaar zouden aanbieden. Welk commentaar hoor je nu dan? Van Channel 4?
Niet zeker, maar volgens mij BBC radio.

• P.O. Box
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 00:33
Is geen geluid ook een optie? Ik vind Olav op zich niet heel verkeerd hoor, maar hij en vooral zijn makker Jack hebben zo'n ontzettend beroerde timing... dan hoor ik liever alleen race-geluiden en het gejoel van het publiek.... ook na de wedstrijd heb ik dan meer kans de winnaars-ruimte te kunnen verstaan, ook een prettige bijkomstigheid :)
Ik vind Brundle enzo niet perse heel veel beter dan Olav. Enige voordeel dat zij echt hebben is dat ze met veel meer mensen op het circuit zijn en dus meer taken kunnen verdelen.

P.O. Box wijzigde deze reactie 12-11-2018 22:59 (20%)

• Montoya200x
  • Registratie: juli 2009
  • Niet online
Joach1m schreef op maandag 12 november 2018 @ 21:59:
https://formula1.tell-us-...go-Formula-1-Announcement

De email verwijst naar deze pagina en zoals hier eerder al gezegd, kregen diegenen deze mail die zich bij de start van F1TV al hadden ingeschreven om op de hoogte gehouden te worden.

• polopolo150
  • Laatst online: 21:01
P.O. Box schreef op maandag 12 november 2018 @ 22:58:
Is geen geluid ook een optie? Ik vind Olav op zich niet heel verkeerd hoor, maar hij en vooral zijn makker Jack hebben zo'n ontzettend beroerde timing... dan hoor ik liever alleen race-geluiden en het gejoel van het publiek.... ook na de wedstrijd heb ik dan meer kans de winnaars-ruimte te kunnen verstaan, ook een prettige bijkomstigheid :)
Ik vind Brundle enzo niet perse heel veel beter dan Olav. Enige voordeel dat zij echt hebben is dat ze met veel meer mensen op het circuit zijn en dus meer taken kunnen verdelen.
Dit bestond vroeger wel maar deze audio kanaal wordt niet meer geleverd door Ziggo.

Nintendo Switch | Xbox One S | Surface Pro 2 | Oneplus 6 64 GB | Sony KDL-40WE5 | Sony DAV-DZ340 | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X

• Spotmatic
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 05:07
Montoya200x schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 00:10:
[...]

De email verwijst naar deze pagina en zoals hier eerder al gezegd, kregen diegenen deze mail die zich bij de start van F1TV al hadden ingeschreven om op de hoogte gehouden te worden.
Ik heb me er nooit voor opgegeven maar heb wel de F1 app (betaald) gehad. Naar aanleiding daarvan zal ik de mail ook wel hebben ontvangen.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

sanderb schreef op maandag 12 november 2018 @ 22:50:
[...]

Niet zeker, maar volgens mij BBC radio.
BBC Radio 5

• Joach1m
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online
Montoya200x schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 00:10:
[...]

Bedankt, ik heb me zojuist opgegeven! Ik weet bijna zeker dat ik me al opgegeven had bij de introductie van F1TV. En ik heb al een betaald F1 abonnement. Maakt ook niet uit. Ik ben benieuwd! :)

• MaXeRs
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 22-04 15:41
Dat is dan wel weer jammer.
Ik kijk de race meestal 2 keer eerst Olav/Pipo en daarna Crofty/Brundle/Lazenby/Di resta/Kravitz.

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

MaXeRs schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 08:47:
[...]

Ik kijk de race meestal 2 keer eerst Olav/Pipo en daarna Crofty/Brundle/Lazenby/Di resta/Kravitz.
Dat is de audio in de huidige F1 app wanneer je de live timing gebruikt. Via F1 TV Pro heb je gewoon commentaar van Sky Sports (David Croft en Martin Brundle tijdens de race en Paul DiResta tijdens de overige sessies)

• alexbl69
MaXeRs schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 08:47:
[...]
Doe ik ook. Olav/Jack kijk ik noodgedwongen live. SkySports download ik om de volgende avond te kijken.

Die maken trouwens ook wel foutjes hoor :). Maar dat komt omdat ze (vind ik) met name bij de start veel te veel willen zeggen.

Maar vooral de baggertiming van de 'bijdragen' van Jack begint steeds irritanter te worden. Daarnaast kletst Olav steeds vaker door de teamradio's heen.

iRacing Profiel

• ThomasG
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 22:26
alexbl69 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 09:29:
[...]

Doe ik ook. Olav/Jack kijk ik noodgedwongen live. SkySports download ik om de volgende avond te kijken.

Die maken trouwens ook wel foutjes hoor :). Maar dat komt omdat ze (vind ik) met name bij de start veel te veel willen zeggen.

Maar vooral de baggertiming van de 'bijdragen' van Jack begint steeds irritanter te worden. Daarnaast kletst Olav steeds vaker door de teamradio's heen.
Het probleem is ook helemaal niet dat Olav een foutje maakt, want dat kan gebeuren. Wat ik er zelf irritant aan vind is dat hij soms de halve race nodig heeft om achter zijn fout te komen, en dus de halve race vol overtuiging onzin heeft lopen verkopen.

• alexbl69
ThomasG schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 09:37:
[...]
Het probleem is ook helemaal niet dat Olav een foutje maakt, want dat kan gebeuren. Wat ik er zelf irritant aan vind is dat hij soms de halve race nodig heeft om achter zijn fout te komen, en dus de halve race vol overtuiging onzin heeft lopen verkopen.
Inderdaad. Een tweede man ernaast zou wat dat betreft enorm helpen. Die discussie hebben we al vaker gehad, maar ondanks een paar experimenten dit jaar wil men er bij Ziggo klaarblijkelijk niet aan.

Persoonlijk ben ik bang dat Olav dat zelf tegenhoudt overigens, dat hij er niet op zit te wachten om verbeterd te worden. Maar hij zal toch af en toe ook wel een race terugkijken en met het schaamrood op de kaken zitten?

iRacing Profiel

• Jelle_D
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 19:54
alexbl69 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 09:40:
[...]

Inderdaad. Een tweede man ernaast zou wat dat betreft enorm helpen. Die discussie hebben we al vaker gehad, maar ondanks een paar experimenten dit jaar wil men er bij Ziggo klaarblijkelijk niet aan.

Persoonlijk ben ik bang dat Olav dat zelf tegenhoudt overigens, dat hij er niet op zit te wachten om verbeterd te worden. Maar hij zal toch af en toe ook wel een race terugkijken en met het schaamrood op de kaken zitten?
Ik denk niet dat Olav dat zelf niet tegen houd. Want hij heeft dit jaar een paar keer met Guido gezeten. Wat overigens een hele goede combi is. Ik zou zelfs genoeg nemen als ze Robert Doornbos ernaast zetten. En dan Rob Kamphuys en Tom weg en daar 2 andere voor vinden want dat is gewoon niet om aan te horen.

• polopolo150
  • Laatst online: 21:01
Wat vinden jullie van de F1 TV Access dan? Is hier dan een grote backlog beschikbaar aan races? Ook van voorgaande seizoenen?

Nintendo Switch | Xbox One S | Surface Pro 2 | Oneplus 6 64 GB | Sony KDL-40WE5 | Sony DAV-DZ340 | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X

• roda_djavulen
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 17-04 11:42
Hoe makkelijk is het om bij f1tv pro te uitzendingen terug te kijken? Ik heb meestal overdag geen tijd en kijk de race dan op zondagavond of de maandag ( De quali en de race). Is het te doen om spoilervrij te blijven terwijl je inlogt en de quali en de race selecteert?

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

P.O. Box schreef op maandag 12 november 2018 @ 22:58:
De Sat Feed is voorzien van diverse audio-sporen (9 stuks), ook zonder commentaar in de allerhoogste kwaliteit, met alleen het race-geluid (en rijders communicatie). Misschien is dit audiospoor ook te selecteren bij het abonnement maar ik ben bang dat dit niet het geval gaat zijn.

A smile a day....

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Als het goed is biedt Ziggo ook een non-commentary spoor tijdens de race. Zou ik volgende week even moeten testen. Dit hebben ze bijvoorbeeld ook altijd bij het voetbal etc. Ik selecteer bij de Premier League ook altijd het originele Engelse commentaar i.p.v. het Nederlandse commentaar.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Rivanov, dat was ooit, maar al een poos niet meer. Heb het nog even gecontroleerd en beide audio kanalen zijn Olav...

A smile a day....

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Ik hoop dat F1 TV Pro onderdeel wordt van Ziggo Sport Totaal zodat ze het abonnement hiermee onderscheidend maken t.o.v. het gratis Ziggo Sport kanaal 14. Tot en met dit seizoen waren de vrije trainingen nog enkel te zien via Ziggo Sport Totaal, maar ook die gooien ze nu op het open kanaal. Dus dan zou F1 TV Pro wel een mooie lokker zijn om mensen naar Ziggo Sport Totaal te trekken.

• XNL073
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 19-04 16:18
Als je puur en alleen Formule 1 kijkt vervalt volgend jaar ook het voordeel van het betaalde Ziggo Sport Totaal dat je de Vrije Trainingen kon zien. Die gaan aankomende seizoen naar het open kanaal 14.

XNL073 wijzigde deze reactie 13-11-2018 13:11 (6%)

• Bosmonster
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21-04 19:27

Bosmonster

*zucht*

Rivanov schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:11:
Ik hoop dat F1 TV Pro onderdeel wordt van Ziggo Sport Totaal zodat ze het abonnement hiermee onderscheidend maken t.o.v. het gratis Ziggo Sport kanaal 14. Tot en met dit seizoen waren de vrije trainingen nog enkel te zien via Ziggo Sport Totaal, maar ook die gooien ze nu op het open kanaal. Dus dan zou F1 TV Pro wel een mooie lokker zijn om mensen naar Ziggo Sport Totaal te trekken.
Dat hoop ik ook, want Ziggo Sport Totaal is gratis voor een miljoen mensen met Vodafone + Ziggo, en daar ben ik er 1 van! :+

Error failed

• Jackson6
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:20:
[...]

Dat hoop ik ook, want Ziggo Sport Totaal is gratis voor een miljoen mensen met Vodafone + Ziggo, en daar ben ik er 1 van! :+
Hier nog één, alhoewel ik elke vrijdag vrij ben, kijk ik bijna nooit naar de FP1 en 2. Soms nog wel de FP3 maar de trainingen zijn eigenlijk oersaai om te kijken.

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Bosmonster schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:20:
[...]

Jep hier idem. Betaalde jaren braaf € 15,- maar via Vodafone kost een abonnement € 11,- met gratis Ziggo Sport Totaal. Dus die afgesloten en bespaar me hiermee € 4,- per maand. >:)

• Plenkske
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 22-04 11:03
Hoewel ik het positief vind dat F1 TV Pro naar Nederland komt, heb ik ook even gekeken hoe dat nou precies werkt in de praktijk.
En daarbij lees ik op Reddit toch vrij veel ontevreden mensen. Over de app én website, stabiliteit, audio streams niet sync etc.
Volgens mij is een simpele Chromecast functie ook nog niet aanwezig (ja, via een omweg kan het altijd...)

Ik zou dus vooral nog niet te snel deze Pro aanschaffen, om ergernissen tijdens de live momenten te voorkomen.

Plenkske wijzigde deze reactie 13-11-2018 14:55 (7%)

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 06:55

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Ach, ze hebben nog tot maart of zo om dat op orde te krijgen dan, toch? Hopelijk bieden ze een gratis trial aan of zo, of in elk geval een abo wat je na 1 maand proberen weer kan opzeggen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 22:03

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Joost1991 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:53:
[...]

Ziggo Sport Totaal Go is ook in HD, 720p met een bitrate van ongeveer 3000kb/s. Is van goede kwaliteit. Iets minder wat je van TV gewend bent misschien.
@Ziggo-Webcare

Is dat nog steeds zo? Ik vind die F1 races in 30fps weinig aan :/

Blijft het gelocked met 720P 30fps met de chromcast?

Review Samsung C27H800 Monitor

• Joost1991
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 20-04 23:15
Dutchredgaming schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 18:39:
[...]

@Ziggo-Webcare

Is dat nog steeds zo? Ik vind die F1 races in 30fps weinig aan :/

Blijft het gelocked met 720P 30fps met de chromcast?
Nog steeds zo, niets aan veranderd. Ziggo GO daarentegen heeft wel 60fps of iets wat daar op lijkt. Loopt aanzienlijk vloeiender dan de Ziggo Sport Totaal app.

Macbook Pro 15" Late 2011 -  iPhone X Space Gray 256GB -  iPad Pro 11" Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
Iemand enig idee vanaf wanneer F1 TV PRO beschikbaar komt in Nederland?
Las een tijd terug dat het in 2019 beschikbaar wordt hier, en ik hoop van harte dat dat gebeurd voor de eerste race :P

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• albino71
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
Ik heb nu f1tv, maar op een iPad 2018 geen geluid.

Ze hebben nog iets te doen daar, onbegrijpelijk.

V&A - 16GB Synology RAM / Seagate 500GB Thin ST500LT012 / Intel Core i3-4130 Boxed

• rammes
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 21-04 08:42

rammes

koekebakker 1e klas

Jasphur schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 11:38:
Iemand enig idee vanaf wanneer F1 TV PRO beschikbaar komt in Nederland?
Las een tijd terug dat het in 2019 beschikbaar wordt hier, en ik hoop van harte dat dat gebeurd voor de eerste race :P
het is er al, ik had perongeuk mijn ambo voor de app doorlaten lopen, dan kun je nu ook bij f1tv inloggen. heb zojuist wat races kunnen terugkijken, ook onboard verstappen en dat is best leuk :). ik denk dat ik het ga aanhouden vanaf maart.

Ik zou het doen!

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
rammes schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 21:17:
[...]

het is er al, ik had perongeuk mijn ambo voor de app doorlaten lopen, dan kun je nu ook bij f1tv inloggen. heb zojuist wat races kunnen terugkijken, ook onboard verstappen en dat is best leuk :). ik denk dat ik het ga aanhouden vanaf maart.
Weet je zeker dat het de PRO versie is en niet Acces? :)

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• Arfman
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 22:09

Arfman

Drome!

Dit al langsgekomen?

https://old.reddit.com/r/...month_in_the_netherlands/

F1 TV Pro voor 8 euro per maand in Nederland.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel |

• mphilipp
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 19-04 23:59
Arfman schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 13:36:
Dit al langsgekomen?

https://old.reddit.com/r/...month_in_the_netherlands/

F1 TV Pro voor 8 euro per maand in Nederland.
Hoewel ik Ziggo & Vodafone heb, vraag ik me af hoe dit nu gaat werken. Is dit via de website, dus op je PC/Laptop/Mobiel en kun je het dan casten naar je TV? Of loopt het via Ziggo Sport?
En ik zie geen optie voor een 1 race optie.

Maar goed, ik hoef er toch geen gebruik van te maken, maar ik vraag het me gewoon af hoe dat allemaal zit.

Поехали! - Mijn Spacenerd Tweakblog

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

mphilipp schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 14:31:
[...]

Hoewel ik Ziggo & Vodafone heb, vraag ik me af hoe dit nu gaat werken. Is dit via de website, dus op je PC/Laptop/Mobiel en kun je het dan casten naar je TV? Of loopt het via Ziggo Sport?
En ik zie geen optie voor een 1 race optie.

Maar goed, ik hoef er toch geen gebruik van te maken, maar ik vraag het me gewoon af hoe dat allemaal zit.
weet niet of dit nu ander systeem is, of hetzelfde welke altijd via f1 ging; dat voor 1race gekocht, was direct de laatste keer; vertraging en latency vershcil tussen de camera's (livetiming). En veel buffering.

*knip* Niet hinten naar illegale streams.

AGee wijzigde deze reactie 15-01-2019 15:57 (7%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• pinda powerrr
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 22:29

pinda powerrr

Slow down...

Interessant! :)
Ik volg dat topic niet, maar ben erg blij dit nu te lezen. Vind het echt niet erg om wat te betalen, had een half jaar Ziggo Sport genomen, maar ja (zonder de discussie weer op te willen starten), die Olav hè....tenenkrommend af en toe.
Heb me gelijk maar even ingeschreven via een link die ik in dat topic tegen kwam.

Blijft lastig die versnippering in NL. Ben ook fan van volleybal, dus als ik de NL teams wil zien, moet ik weer bij Ziggo aankloppen. Goede serie kijken, Netflix, Game of Thrones, HBO en zo gaan we door...

Kan John de Mol niet gewoon alles opkopen? :P :+

*knip* Geen illegale streams bediscussieren.

AGee wijzigde deze reactie 15-01-2019 15:58 (23%)

Sommigen hebben geen dipje, maar een bobbel...

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Zucht

pinda powerrr schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 14:34:

En dan iedere 5 ronden een reclame nee dank je.

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 23:49

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

[...]
John de Mol haalt alles naar SBS6. Dat wordt straks echt de ultieme pulpzender met hapklare commerciële kost voor breinloze mensen. Laat de F1 alsjeblieft bij Ziggo blijven.

"When you grow up your heart dies"

• mphilipp
sjaool schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 15:25:
[...]
John de Mol haalt alles naar SBS6. Dat wordt straks echt de ultieme pulpzender met hapklare commerciële kost voor breinloze mensen.
Wendy van Dijk met de F1 show...gaat ze verkleed door pitlane zeker met rare vragen aan de coureurs...

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Zucht

mphilipp schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 15:52:
[...]

Wendy van Dijk met de F1 show...gaat ze verkleed door pitlane zeker met rare vragen aan de coureurs...
Dan vliegt er hier een steen door de Sony.
Bij de buren

Pierre wijzigde deze reactie 15-01-2019 15:54 (5%)

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 21:58
Trainingen zullen nu ook te zien zijn op kanaal 14 van Ziggo, dus eigen geen F1 TV meer nodig dan. :)

Bwoah

• Aardappel
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 22:38
[...]

Interessant! :)

[...]

Blijft lastig die versnippering in NL. Ben ook fan van volleybal, dus als ik de NL teams wil zien, moet ik weer bij Ziggo aankloppen. Goede serie kijken, Netflix, Game of Thrones, HBO en zo gaan we door...
GOT kun je ook bij Ziggo kijken

• Giesber
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22:20
Pierre schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 15:54:
[...]

Dan vliegt er hier een steen door de Sony.
Bij de buren
Da's extra grappig door je gebruikersnaam, tenminste als je Frans kan spreken.

Als iedereen hier offtopic mag gaan door de kwaliteit van de uitzendingen te bespreken, mag ik ook offtopic gaan :P

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 20:03
Aardappel schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 17:58:
[...]

GOT kun je ook bij Ziggo kijken
Er komt bij mij geen Horizon box in, never ever. Verder moet Ziggo zich met hun core business bezig houden... kabel en internet boer. Nog steeds jammer dat HBO zich terug trok uit NL en de hun content aan Ziggo overliet.

Wie doet het commentaar bij die F1 streaming straks in NL ?

5k iMac (i5, R9 M290X) | Win 10 HTPC (i5 7400, GTX 1050 TI) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 10.5" 256GB LTE | Apple TV 4K | Fire TV Stick Basic Edition | Shield TV | PS4 Pro + PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7581

• Aardappel
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 22:38
loekf2 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 19:13:
[...]

Er komt bij mij geen Horizon box in, never ever. Verder moet Ziggo zich met hun core business bezig houden... kabel en internet boer. Nog steeds jammer dat HBO zich terug trok uit NL en de hun content aan Ziggo overliet.

Wie doet het commentaar bij die F1 streaming straks in NL ?
Hier ook geen horizon box, ziggo go app, casten naar tv.

Komt Giedo Olav ook nog versterken komend seizoen?

• Arfman

Arfman

Drome!

Ari Gold schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 17:51:
[...]

Trainingen zullen nu ook te zien zijn op kanaal 14 van Ziggo, dus eigen geen F1 TV meer nodig dan. :)
Ik heb geen Ziggo, dat is niet mogelijk hier. Caiway gebied ;)

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 21:58
Arfman schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 20:51:
[...]

Ik heb geen Ziggo, dat is niet mogelijk hier. Caiway gebied ;)
Ja, dan zou ik het wel nemen ja. :P

Bwoah

• mphilipp
Ik denk dat Ziggo het niet zo grappig vindt. De mensen die geen Ziggo echt Ziggo abo hebben, hadden tot nu alleen de keuze om bij hun provider Ziggo Sport Totaal af te nemen. Alleen een abo op Racing oid is er niet. Dus mag je €15/mnd aftikken. Nu nog maar €8. Is bijna de helft. Ik heb Ziggo kabel en Vodafone mobiel, dus ik heb de hele shebang van Ziggo Sport. Niet dat ik naar iets anders kijk, maar goed. Hebben is hebben. Maar ik denk dat ze het wel merken; er zijn er zat die een weekendpas kopen voor F1. Of het pakket.

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik ga denk ik een maandje het Ziggo pakket en de F1 tv afnemen en als de laatste stabiel werkt is het :w Ziggo, want ik kijk inderdaad geen andere sporten dus makkelijk bespaard.

Pagina: 1 ... 25 ... 41 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True