Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

Pagina: 1 ... 27 ... 45 Laatste
Acties:

• UltraSub
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 18-05 21:04
JohanKupers schreef op zondag 17 februari 2019 @ 18:44:
Morgen maar eens kijken of er dan al iets meer duidelijk is over de combi Ziggo en F1 TV Pro. En vooral benieuwd naar een werkbare chromecast optie.
Ik doe zoals ik al eerder zei eerste maand niks.. Laat ze de bugs er maar uit halen en een fatsoenlijke appletv app ontwikkelen. Ik wil weten wat de ervaringen zijn, hoe geluid is, en wat de lag is. Niet dat ik hier straks zit te kijken en ik hoor de buren in de zomer met lekker weer schreeuwen bij een succesvolle pass :P

/edit
Niet te vergeten, wat gaat stabiliteit zijn. Mooi klote als je als die-hard fan straks start gaat missen of streams lopen constant vast, buffering, drop in beeldkwaliteit, of ineens achter lopen.
En benieuwd of ze 4K gaan streamen. Heb een volledige chain aan 4K hier. Alleen dat zou al een verdomd goede reden zijn om Ziggo Sport met hun stereo geluid te vervangen, mits alles dan wel perfect loopt. Dit voelt typisch als zo'n rushed platform waar straks een hoop gedonder van komt.

Maar goed, als niet werkt is er altijd nog de way-out naar kabel uitzending. Maar das wel gezeik tijdens wellicht cruciale fases :P

UltraSub wijzigde deze reactie 17-02-2019 18:52 (34%)

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 01:12
Mr Brightside schreef op zondag 17 februari 2019 @ 18:47:
De mensen die trouwens F1 tv pro nemen, wat is de reden dit te nemen? Benieuwd naar. Heb Ziggo maar wil Engels/Sky F1 commentaar!
Was vooral benieuwd wat het was. Onboard camera en rondetijden tijdens de race wel leuk.
En goedkoop voor een jaar nu.

matthijst wijzigde deze reactie 17-02-2019 18:54 (4%)

• Mr Brightside
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 10:46
matthijst schreef op zondag 17 februari 2019 @ 18:53:
[...]

Was vooral benieuwd wat het was. Onboard camera en rondetijden tijdens de race wel leuk.
En goedkoop voor een jaar nu.
En je hebt ook al Ziggo F1?

• Mr Brightside

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 01:12
Yep
't was meer dat het nu 32 euro was. Voor normale prijs had ik het niet gedaan :)

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Mr Brightside schreef op zondag 17 februari 2019 @ 18:47:
[...]
Denk dat je daar nog maanden op kan wachten.

De mensen die trouwens F1 tv pro nemen, wat is de reden dit te nemen? Benieuwd naar. Heb Ziggo maar wil Engels/Sky F1 commentaar!
@Mr Brightside, ik in eerste instantie enkel om de test-dagen te kunnen volgen, daarna zien we wel.

A smile a day....

• Turbo-Puppy
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 10:59

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

matthijst schreef op zondag 17 februari 2019 @ 15:57:
Via VPN DE als land opgegeven en met 50% korting jaarabonnement genomen.
Morgen in NL beschikbaar dus dan zonder VPN kijken (werkt nu ook al zonder VPN maar wacht wel ff een dagje).

Geen castopties in de iPad App en heb al Ziggo, dus moet nog even zien wat de meerwaarde is, maar voor 32 euro per jaar wel de moeite waard.
Zou je wellicht het stappenplan kort kunnen noemen dat je doorlopen hebt? Mij lukt het momenteel niet middels een Duitse VPN en Wirex CC :/ (staat op een adres ik UK)

• CaptainFS
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 17-05 23:00
Ik woon in Oostenrijk, maar ben even in Nederland, mij is het net via mn eigen vpn gelukt: ik moest wel mn woonplaats aanpassen (stond nog Nederland in) en uitloggen/inloggen. Daarna met mn Oostenrijkse credit card de Oostenrijkse TV Pro kunnen aanschaffen met de 50% kortingscode :-)

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 18-05 17:10
Ik neem het een maandje voor de test. Kijk daarna via Ziggo Sport of een goede stream, echter zijn die niet altijd betrouwbaar. Snap ook niet waarom er geen 4k-stream wordt aangeboden, zorg dat je als dienst wat extra's hebt te bieden.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 18-05 12:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is voor mij enkel voor extra materiaal, zoals de testdagen morgen, maar verder wacht ik nog wel 1 race af om te kijken of ik verder ga met Ziggo of F1 TV ga nemen. Vooralsnog werkt de webstream veel beter bij Ziggo, heb 0,0 zin via apps en onzin te gaan werken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• p0st
  • Laatst online: 09:00
Helaas, no cigar, F1TV Pro is nog niet beschikbaar in uw land... Wellicht houden ze andere tijdzone aan...

Mijn Aquarium

• Turbo-Puppy

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

p0st schreef op maandag 18 februari 2019 @ 00:03:
Helaas, no cigar, F1TV Pro is nog niet beschikbaar in uw land... Wellicht houden ze andere tijdzone aan...
Ondertussen 5 of 6 keer ingelogd en uitgelogd, maar nog geen Nederland. :-(

• NotSoSteady
De coupon lijkt in ieder geval niet meer te werken.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ergens snap ik F1 dan weer niet, ze weten dat er sinds Max bizar veel fans in NL zitten, zou je toch meteen los gaan met die dienst in NL? Natuurlijk zullen Ziggo en consorten niet blij zijn, zeg ik op m'n beurt.. had je de dagen in barca ook maar moeten uitzenden :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Vuvuzela
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 18-05 22:35

Vuvuzela

My spire is forming

Ook in de UK is het nu de 18e en nog geen Pro in NL. Er zal wel handmatig iets gedaan moeten worden. Wat me wel opeens opviel is: ziggo?

Ik kom bijna nooit op f1.com dus misschien staat dat Ziggo daar al langer.. Zou mooi zijn als ziggo een deal heeft. Ik moet iig van dat NL commentaar af.

I served in a company of heroes.

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Meestal worden dit soort diensten pas handmatig aangezet en ik verwacht niet dat de devs al aan het werk zijn :P

Martinspire - PC, PS4, X1

• NotSoSteady
Waarom doe je zoiets ook op de dag dat het testen gaat beginnen. Begin een week eerder of afgelopen vrijdag.

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 04:01
@Vuvuzela zie nu dat ze dit in samenwerking met Ziggo doen op hun website.

Grappig dat ze dat wel updaten maar nog niet open gooien in een f1 TV pro abbo te nemen.

Nintendo Switch | Xbox One S | Surface Pro 2 | Oneplus 6 64 GB | Sony KDL-40WE5 | Google Home Max | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X | Samsung Galaxy Watch

• Arfman
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 18-05 13:09

Arfman

Drome!

Nog steeds niet mogelijk om F1 tv pro te nemen. Geeft eerlijk gezegd niet veel vertrouwen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel |

• MaXeRs
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 10:09
https://tweakers.net/ext/f/4aVs20wgiA1kgSqPD5WVYwdZ/thumb.jpg

Ze maken het wel spannend daar bij F1.com

MaXeRs wijzigde deze reactie 18-02-2019 05:44 (12%)

• DutchCrownNL
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 17-05 21:35
Als ik inlog heb ik wel de optie “upgrade” staan achter TV Access, maar vervolgens de melding dat Pro (nog) niet beschikbaar is :/

Xbox Live Ambassador | Xbox One X | Flintstone NL | KPN Glas 500/500 i.c.m. Ubiquiti Edgerouter Lite

• Rivanov
  • Laatst online: 10:14

Rivanov

Apple freak

Overigens jammer dat de F1 TV app nog niet geoptimaliseerd is voor de iPad Pro 11". Nu heb je in full screen mode nog steeds links en rechts een zwarte balk, net zoals de Ziggo Go app bijvoorbeeld.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• GertJan2012
  • Laatst online: 11:20
MaXeRs schreef op maandag 18 februari 2019 @ 05:44:
[Afbeelding]

Ze maken het wel spannend daar bij F1.com
Het feit dat ze de support races niet live uitzenden ( F2/F3/Porsche Supercup ) is toch wel een beetje dealbraker. Dat is de reden dat ik nu nog een Ziggo Sport Totaal abonnement neem van mei t/m november voor €15 per maand.

• Joach1m
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online
Er staat inmiddels wel "in partnership with Ziggo" op de F1 TV site. Geen idee wanneer je nou toegang zou kunnen krijgen. De communicatie zou wat beter kunnen :/

• sloth
  • Registratie: januari 2010
  • Niet online
DutchCrownNL schreef op maandag 18 februari 2019 @ 05:45:
Als ik inlog heb ik wel de optie “upgrade” staan achter TV Access, maar vervolgens de melding dat Pro (nog) niet beschikbaar is :/
Ik ben op account.formula1.com ingelogd maar kan de upgrade optie niet meteen vinden. Waar zie je die staan?

• DutchCrownNL
sloth schreef op maandag 18 februari 2019 @ 06:59:
[...]

Ik ben op account.formula1.com ingelogd maar kan de upgrade optie niet meteen vinden. Waar zie je die staan?
Die optie zag ik op de PC, maar niet via mobiel waar ik nu op zit.

Xbox Live Ambassador | Xbox One X | Flintstone NL | KPN Glas 500/500 i.c.m. Ubiquiti Edgerouter Lite

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Grappig in dit lijstje van staat nederland alwel als f1tv pro aanbieder: https://f1tv.formula1.com/en/content-schedule. En zonder de Belgische toevoeging van geen Engels commentaar.

ArthurMorgan wijzigde deze reactie 18-02-2019 07:14 (21%)

I got a bad feeling about this.

• Hemmik
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 07:27
F1TV pagina nu ook in het Nederlands. Account pagina was dat al, maar TV pagina nog niet volgens mij.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hemmik schreef op maandag 18 februari 2019 @ 07:18:
F1TV pagina nu ook in het Nederlands. Account pagina was dat al, maar TV pagina nog niet volgens mij.
Als ik dat doe verdwijnt het land Nederland uit de lijst en worden de Nederlandse Antillen gekozen als verblijfsplek :P

• blavlaa
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 10:44
Hier krijg ik nog steeds de popup dat het nog niet beschikbaar is.

• GertJan2012
ArthurMorgan schreef op maandag 18 februari 2019 @ 07:20:
[...]

Als ik dat doe verdwijnt het land Nederland uit de lijst en worden de Nederlandse Antillen gekozen als verblijfsplek :P
Als je er dan gratis dat lekkere weer er bij krijgt is het wel een prima deal :-)

• Desutoroiya
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 16-05 19:25
Iemand een idee wanneer het live gaat?

https://discord.gg/HCQxJaU || Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

P.K. schreef op zondag 17 februari 2019 @ 17:14:
[...]

Sja, acties kunnen verlengd worden, of misschien zijn ze er niet heel snel bij om de code te deactiveren.
Voor het weekend kon je verschillende codes stapelen en tot 77% korting komen uiteindelijk.

Valt altijd te proberen morgenochtend. ;)
Zijn dat persoonlijke codes of is er ergens een actie?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Turbo-Puppy

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

En nog niet... programmeurs die zo bij Williams hadden kunnen werken. “Wat vandaag niet lukt, komt morgen wel” :X

• The-Priest-NL
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 09:29
[conspiracy] Alleen als je een Ziggo IP hebt krijg je toegang tot F1TV Pro [/conspiracy]

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

• Desutoroiya
  • Laatst online: 16-05 19:25
The-Priest-NL schreef op maandag 18 februari 2019 @ 07:54:
[conspiracy] Alleen als je een Ziggo IP hebt krijg je toegang tot F1TV Pro [/conspiracy]
Helaas die vlieger gaat hier niet op :X

https://discord.gg/HCQxJaU || Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Turbo-Puppy schreef op maandag 18 februari 2019 @ 07:49:
En nog niet... programmeurs die zo bij Williams hadden kunnen werken. “Wat vandaag niet lukt, komt morgen wel” :X
9:00 beginnen de testen toch? Nog tiet zat.

A wise man once said: 'Work is not a place."

• ArthurMorgan
  • Niet online
Wat is eigenlijk het verschil tussen de formula 1 app en de f1 tv app (android)?

en vroegah had ik ook een app op mijn windows desktop, is die er niet meer?

• Mr Brightside
Wat slecht geregeld zeg...

• robbinonline
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 09:12

robbinonline

http://goo.gl/OKn06A

Volgnes de chat:

code:
1
Diana Bunfortunately we don't have the exact hour.. today will be able to purchase

Met de vraag nog voordat het testen begint?

code:
1
unfortunately I can't confirm that

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

• robpol
  • Laatst online: 02:01
Amateuristische bende daar.

• GAEvakYD
  • Registratie: juni 2001
Ik had een soortgelijk chat, sorry voor de dubbelpost. Maar voor nu wel nuttig denk ik.

Ik heb nu een live chat met een support medewerker van formule1.com. Eerste antwoord van hem:
"later today you will be able to purchase F1 TV Pro"

Daarna vroeg ik hoe laat dat zou zijn en of dat zou zijn voor de testdag gestart is. Daar kreeg ik dit op terug:
"i wish i could offer you the exact time, however i cannot"

Daarna nog wat geklaagd en dit waren de laatste reacties van hem:
i understand
i will make the team aware of this situation

Kia Niro EV (64 kWh), Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), 18x295WP=5310 Wp met Growatt 4600 op Oost, 13x325WP=4225 Wp met Growatt 4200 op Zuid, 8x325WP=2600 Wp met Growatt 2500 op Zuid. Totaal 12135 Wp geïnstalleerd.

• chevsticks
  • Laatst online: 13-05 20:51
robbinonline schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:19:
Volgnes de chat:

code:
1
Diana Bunfortunately we don't have the exact hour.. today will be able to purchase

Met de vraag nog voordat het testen begint?

code:
1
unfortunately I can't confirm that

Wat een flop, hoe moeilijk is het om iets tijdig te regelen. Ze hebben maanden gehad :'( :(

• RielN
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 16-05 23:48
Dus om 9u gaat dat allemaal 'los', maar krijgen we uiteraard een server-overload van honderden Nederlandse fans die willen inschrijven...

• The Legend
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 10:42
Merkwaardige prijsstelling ook. Zit een beetje die lijst met landen door te klikken. Malta: 50 euro per jaar. Monaco: 189 euro per jaar. Mexico 1499 dollar per jaar 8)7

The Legend wijzigde deze reactie 18-02-2019 08:34 (8%)

Ik ben toch malle pietje niet!

• Thom2289
  • Laatst online: 08:12
The Legend schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:33:
Merkwaardige prijsstelling ook. Zit een beetje die lijst met landen door te klikken. Malta: 50 euro per jaar. Monaco: 189 euro per jaar. Mexico 1499 dollar per jaar 8)7
Zal wel Mexicaanse pesos zijn. Dan is het ongeveer 70 euro.

• The Legend
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 10:42
Klinkt logisch, maar wel een leap of faith om als Mexicaan te hopen dat het dollarteken bij het afschrijven wordt vervangen door pesos :+

Ik ben toch malle pietje niet!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

The Legend schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:33:
Heel Frankrijk is 189 per jaar. Raar inderdaad, vooral omdat je in heel de EU moet kunnen kijken. Dus een Belgisch account moet ook werken in Frankrijk.

/▌

• Kasai
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 09:55

Kasai

Legendary

Nou voor die 3 euro wil ik het best wagen, maar ik vind het nu al onhandig. De app staat op mijn iPad, maar draait niet ofzo? Even wachten maar tot 9 uur en hopen dat ik beeld krijg.

Atlas#22744

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 17-05 15:56
RielN schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:27:
Dus om 9u gaat dat allemaal 'los', maar krijgen we uiteraard een server-overload van honderden Nederlandse fans die willen inschrijven...
Dan wacht ik nog even tot half 10 :P

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Kasai schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:51:
Nou voor die 3 euro wil ik het best wagen, maar ik vind het nu al onhandig. De app staat op mijn iPad, maar draait niet ofzo? Even wachten maar tot 9 uur en hopen dat ik beeld krijg.
App is in portrait. Fullscreen is wel landscape. Maar nog niet geoptimaliseerd voor de afwijkende resolutie van de nieuwe 11" Pro.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• FlashBang
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 18-05 10:43
Kasai schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:51:
3 euro? Heb je niet per ongeluk de F1 TV Access genomen?

• DutchCrownNL
En het is 09:00 en geen F1 TV Pro... |:(

• Kasai
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 09:55

Kasai

Legendary

FlashBang schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:59:
[...]

3 euro? Heb je niet per ongeluk de F1 TV Access genomen?
Niet per ongeluk, bewust, pro is niet beschikbaar :(

Atlas#22744

• GertJan2012
Kasai schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:01:
[...]

Maar zou dat vanaf vandaag in NL wel zijn....

• FlashBang
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 18-05 10:43
Kasai schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:01:
[...]

Pro komt vandaag. Wanneer is nog een raadsel. Met TV Access kun je verder weinig, zeker op het gebied van de testweken..

• GertJan2012
Ergens is misschien het kijken naar de test dagen ook wel een beetje overrated. De verslaggeving zal echt niet zo zijn als tijdens de races, er zijn tijdens de testdagen lang niet zoveel camera's die langs de baan staan, en op een gegeven moment ben je ook wel klaar met de tig ( zowel bewust als onbewuste ) rode vlag situaties. Maar ergens snap ik dat het bij een hoop mensen weer kriebelt en elke bewegende F1 auto een klein gelukszalig moment bezorgt.

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Kwaliteit van de F1 TV Pro stream is strak! En nee, ik heb het niet via Nederland.

Rivanov wijzigde deze reactie 18-02-2019 09:09 (58%)

• Thom2289
Rivanov schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:07:
Kwaliteit van de stream is strak!
Welke stream?

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 18-05 15:37
Kwaliteit van de stream is strak!
Welke stream ?

• Wognummer
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 01:00
Ik kan via de app al wel een abo afsluiten maar nog geen beeld kunnen vinden

http://wow.olli.la/screens/lock.jpg

• Adlermann
  • Registratie: januari 2007
  • Nu online
In mijn itunes ab onnementen wordt het nu correct weergegeven als dat ik een abonnement heb op f1 tv pro; maar de app ziet alleen nog maar access.

Zal vandaag maar eens rustig afwachten dan.

Gisteren kon ik niet eens archive kijken en dat nu wel. Dus er zit iig wel vooruitgang in :)

Adlermann wijzigde deze reactie 18-02-2019 09:14 (19%)

• Turbo-Puppy

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

Kwaliteit van de F1 TV Pro stream is strak! En nee, ik heb het niet via Nederland.
Ja joh... ga ons even lekker zitten maken! _O-

Anyway, goed om dat te weten. Zit me hier sug te rammen op de F5 knop.

• P.K.
  • Laatst online: 17-05 16:48
Marzman schreef op maandag 18 februari 2019 @ 07:49:
[...]

Zijn dat persoonlijke codes of is er ergens een actie?
F1TV50
Via de browser werkt het voor mij nog niet zonder VPN (Unsupported region).
Terwijl de iPhone app wel gewoon beeld geeft (zonder VPN).

Op het eerste gezicht is de beunhazerij van vorig jaar nog niet voorbij.

P.K. wijzigde deze reactie 18-02-2019 09:12 (52%)

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 18-05 15:37
Ben op me werk , hard op zoek naar een livestream om mee te kijken

• Jasphur
F1 in als antwoord op de vraag hoe het zit met console apps en casting

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• Turbo-Puppy

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

G_Dragon schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:11:
Ben op me werk , hard op zoek naar een livestream om mee te kijken
Heb maar even een extra scherm aangesloten ondertussen .... F1TV op de 31" UW .. werken we vandaag wel op de oude 21" ... O-)

• P.K.
  • Laatst online: 17-05 16:48
Jasphur schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:15:
F1 in als antwoord op de vraag hoe het zit met console apps en casting

[Twitter]
Dat roepen ze al sinds vorig jaar zomer. :X

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bedankt, hij is al expired helaas.Dus daar zijn ze wel op tijd mee ;)

/▌

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Marzman schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:17:
[...]

Bedankt, hij is al expired helaas.Dus daar zijn ze wel op tijd mee ;)
Die was tot gisteren actief.

• Hemmik
Pro staat er nu bij, maar als ik het kies ben ik zogenaamd in verkeerde land :)

• chevsticks
Hemmik schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:18:
Ja, zelfde probleem hier

• HackZ
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 09:15
Hemmik schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:18:
Hier hetzelfde ;(

• Axente
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 25-04 22:17
Ik heb F1 TV acces afgesloten werkt het nog niet in de app 8)7 |:(

• Vuvuzela
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 18-05 22:35

Vuvuzela

My spire is forming

Waar gaat die "in partnership with Ziggo" over?

I served in a company of heroes.

• Turbo-Puppy

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

Vuvuzela schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:21:
Waar gaat die "in partnership with Ziggo" over?
GELD ! :+

• Jasphur
Zoals @nachtnet poste in het test-topic

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58023378

Om 10:00 uur dus

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Axente schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:20:
Ik heb F1 TV acces afgesloten werkt het nog niet in de app 8)7 |:(
Access is ook geen Pro he. Met Access heb je geen toegang tot de livestream.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 07:10
YouTube livestream vanuit de hoofdtribune:

PSN: KADR777

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 11:17
Geen F1TV meer nodig. :+

Bwoah

• DirtyDutchman
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 15-05 11:35
Kun je nu (mits je kunt inloggen) alleen via F1 TV Pro live mee kijken of zijn er ook andere zenders die live uitzenden, heb hier sky sports f1 maar zie heel wat anders.

PSN id: Dirty__Dutchman twee keer een underslash.

• chevsticks
Markotje schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:30:
Kun je nu (mits je kunt inloggen) alleen via F1 TV Pro live mee kijken of zijn er ook andere zenders die live uitzenden, heb hier sky sports f1 maar zie heel wat anders.
Sky zend alleen vanmiddag uit

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Nu online
Via Ziggo in ieder geval niet.

iRacing Profiel

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Sky zendt niet live uit. Vanavond een review. Enkel via Sky Sports News zenden ze ieder uur een recap uit met Craig Slater.

• Jasphur
verkeerde topic

Jasphur wijzigde deze reactie 18-02-2019 09:32 (95%)

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 17-05 19:43
de om 10 uur meer , is dus 11 uur Nederlandse tijd :(

Looking to Purchase F1 TV in our newly launched regions? Check back at 10:00 GMT at https://f1tv.formula1.com/en/

Mijn paludarium met gifkikkers

• Hemmik
Gh0stw4lk3r schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:40:
de om 10 uur meer , is dus 11 uur Nederlandse tijd :(

Looking to Purchase F1 TV in our newly launched regions? Check back at 10:00 GMT at https://f1tv.formula1.com/en/
Op Twitter zeggen ze 10 CET..

• ArthurMorgan
  • Niet online
Via chromecast werkt dus blijkbaar nog niet, dat vind ik wel een downer. Maar zijn er android tv sticks die wel werken?

Op dit moment twijfel ik tussen ziggosport go en f1 tv pro. Maar lekker relaxed kijken doe ik toch liever op de TV dan op de PC... Dus zoek een beetje werkbare workaround om de android app op tv te krijgen.

• Thom2289
ArthurMorgan schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:44:
Via chromecast werkt dus blijkbaar nog niet, dat vind ik wel een downer. Maar zijn er android tv sticks die wel werken?

Op dit moment twijfel ik tussen ziggosport go en f1 tv pro. Maar lekker relaxed kijken doe ik toch liever op de TV dan op de PC... Dus zoek een beetje werkbare workaround om de android app op tv te krijgen.
Werkt het om het scherm te vasten?
Android TV app is nog in ontwikkeling.

• Jasphur
ArthurMorgan schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:44:

Ja kan altijd nog via Chrome een tabblad casten naar je Chromecast.
Overigens zegt F1TV dat ze aan het werk zijn aan hun console apps en cast mogelijkheden, maar zoals al hierboven al gezegd werd: dit zeggen ze dus blijkbaar al een tijdje. :P Dus even geduld of gewoon met je laptop/tablet op de bank

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 11:17
Shit, kan je alleen met CC betalen of ook met PayPal?

Bwoah

• Hemmik
Ari Gold schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:50:
Shit, kan je alleen met CC betalen of ook met PayPal?
CC alleen. Je kan volgens mij ook het abonnement afsluiten via App store/Play store.

• Adlermann
  • Registratie: januari 2007
  • Nu online
Hemmik schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:51:
[...]

CC alleen. Je kan volgens mij ook het abonnement afsluiten via App store/Play store.
Klopt.

• UltraSub
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 18-05 21:04
Ik ben al tevreden met een live-ticker met timing en af en toe wat foto's, hoef geen stream. Zoals f1today voorgaande jaren. Daar zie ik nu alleen een chatbox.

• HackZ
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 09:15
UltraSub schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:59:
Ik ben al tevreden met een live-ticker met timing en af en toe wat foto's, hoef geen stream. Zoals f1today voorgaande jaren. Daar zie ik nu alleen een chatbox.
https://www.gptoday.net/n...e-wintertest-in-barcelona

• ArthurMorgan
  • Niet online
10 uur en helemaal niks nog.... echt bizar dit. Dat plan je toch gewoon beter?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

UltraSub schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:59:
Snap alleen niet waarom die normale F1 TV dat niet kan, die heb ik al (2.99 in de maand) en daar kan ik ook verder niets mee doen.

• Erwin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 18-05 23:03
ArthurMorgan schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:02:
10 uur en helemaal niks nog.... echt bizar dit. Dat plan je toch gewoon beter?
Hoelaat is het nu in Engeland dan? Dat het slecht gepland is staat boven kijf. Maar dat hadden we van mijlenver zien aankomen gezien de launch vorig jaar. En het nu wederom op de eerste dag laten aankomen toont weer hoe professioneel het allemaal is :9 .

Erwin wijzigde deze reactie 18-02-2019 10:04 (31%)

• Miesjh
  • Registratie: december 2010
  • Nu online

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Xbox Live: Miesjh NL

Pagina: 1 ... 27 ... 45 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True