Ik doe zoals ik al eerder zei eerste maand niks.. Laat ze de bugs er maar uit halen en een fatsoenlijke appletv app ontwikkelen. Ik wil weten wat de ervaringen zijn, hoe geluid is, en wat de lag is. Niet dat ik hier straks zit te kijken en ik hoor de buren in de zomer met lekker weer schreeuwen bij een succesvolle passJohanKupers schreef op zondag 17 februari 2019 @ 18:44:
Morgen maar eens kijken of er dan al iets meer duidelijk is over de combi Ziggo en F1 TV Pro. En vooral benieuwd naar een werkbare chromecast optie.
/edit
Niet te vergeten, wat gaat stabiliteit zijn. Mooi klote als je als die-hard fan straks start gaat missen of streams lopen constant vast, buffering, drop in beeldkwaliteit, of ineens achter lopen.
En benieuwd of ze 4K gaan streamen. Heb een volledige chain aan 4K hier. Alleen dat zou al een verdomd goede reden zijn om Ziggo Sport met hun stereo geluid te vervangen, mits alles dan wel perfect loopt. Dit voelt typisch als zo'n rushed platform waar straks een hoop gedonder van komt.
Maar goed, als niet werkt is er altijd nog de way-out naar kabel uitzending. Maar das wel gezeik tijdens wellicht cruciale fases
[ Voor 34% gewijzigd door UltraSub op 17-02-2019 18:52 ]