[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 113 ... 119 Laatste
Acties:
  • 247.611 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Bossie schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 23:30:
[...]

Wat een onzin, omdat spelers ervoor kiezen zich op jonge leeftijd financieel onafhankelijk te maken in het buitenland, moeten de regels aangepast worden?

Het probleem is dat de markt voor de eredivisie te klein is om met de Europese top (of subtop inmiddels) te kunnen concurreren. Als de clubs kapitaalkrachtiger worden dan willen jonge spelers best langer blijven.
Yup. En financieel onafhankelijk is een groot woord, vooral als je ziet dat sommige van die gasten na het einde van hun carrière geen cent hebben.
En het is niet alsof ze in Nederland een honger loon hebben, ze krijgen als ze 18-20 zijn al een salaris waar je u tegen zegt met een zeer goed perspectief om de komende jaren nog meer per jaar te verdienen.

En het is niet alleen de eredivisie die word leeg gevist. En het zal de komende jaren alleen maar erger worden.
In de Europese competities gaat het slechts om de clubs van een paar landen, omdat de clubs van de andere landen geen team kunnen opbouwen, lukt dit ze wel worden ze snel leeg gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Op het EK zijn 2 spelers geselecteerd uit de Eredivisie (milik en een of andere bankzitter van Willem II). Verder geen internationals. Zegt wel redelijk wat volgens mij :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:10
En laat die eerste zich nu kritisch uiten over zijn vorige trainer. Terecht of onterecht, ik denk dat we Milik niet terug gaan zien in de Arena, zeker niet als een club bereid is 20 miljoen te betalen voor hem (absurd, maar meen dat ergens gelezen te hebben laatst)

http://www.nu.nl/voetbal/...en-van-boer-bij-ajax.html

Strik erom en wegwezen.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 23:07
Hij heeft wel gewoon gelijk.
Het is je topscorer maar in de topwedstrijden werd hij niet opgesteld, en die wissel bij De Graafschap was natuurlijk helemaal kenmerkend.
Moet je scoren, haal je je spits er uit voor een buitenspeler die uit vorm is. Dat slaat natuurlijk ook nergens op.

Verder juist wel jammer dat hij niet behouden kan worden, nu moet je op zoek naar 2 nieuwe spitsen.

[ Voor 15% gewijzigd door dutchgio op 01-06-2016 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
loewie1984 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 09:17:
En laat die eerste zich nu kritisch uiten over zijn vorige trainer. Terecht of onterecht, ik denk dat we Milik niet terug gaan zien in de Arena, zeker niet als een club bereid is 20 miljoen te betalen voor hem (absurd, maar meen dat ergens gelezen te hebben laatst)

http://www.nu.nl/voetbal/...en-van-boer-bij-ajax.html

Strik erom en wegwezen.
Waarom? Het was toch vreemd? Een faalhaas als Sigþórsson kreeg ongelimiteerd vertrouwen, terwijl een makkelijk scorende spits als Milik er zo weer naast stond. Daarbij zegt hij niets om De Boer of Ajax in diskrediet te brengen, alleen dat hij het niet eens was met de wissel tegen De Graafschap en dat hij in het algemeen vertrouwen mistte. Iedereen wist dat al lang.

Ik zou hem graag nog een jaartje bij Ajax zien. Sowieso omdat z'n vervanger echt niet beter zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:28

Player1S

Probably out in the dark

Bossie schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 23:30:
[...]

Wat een onzin, omdat spelers ervoor kiezen zich op jonge leeftijd financieel onafhankelijk te maken in het buitenland, moeten de regels aangepast worden?
Leuke kreet "financieel onafhankelijk" maar als zo'n jochie opeens miljoenen te spenderen heeft blijft het echt niet bij een bescheiden appartementje en een VW Golf R voor de deur. Dat word een dure villa met meerdere Ferrari's, Porsche's en Rolls Royce'n voor de deur.
En dan mama en papa een dikke BMW en een groot huis. Broerlief moet ook een huis en auto. En die jeugdvriend. En dan nog alimentatie aan die ex-vriendin die ze zwanger hebben gemaakt.

Ze zullen er echt wel tussen zitten, jongens die wel grof geld gaan verdienen en niet met het geld gaan smijten maar een groot deel zal het spreekwoord "wie het breed heeft, laat het breed hangen" eer aan doen.

IMHO is de zaakwaarnemer de echte schuldige. Die zou juist tegen zo'n jonge knul moeten zeggen dat ie beter even kan wachten of een tussenstap kan maken. Nadeel is dat zo'n zaakwaarnemer verdient aan de transfer, en goed ook.
Gozer zou eigenlijk gewoon elke maand vast bedrag moeten krijgen en dus er meer baat bij hebben als zo'n knul een lange carriere heeft.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:18
Grappig dat sommige Milik nog steeds niet als een goede spits zien, loopt meer dan 1 op 2 bij Ajax terwijl hij niet altijd heeft gespeeld. Bij Polen loopt hij ook bijna 1 op 2.
En dat bij een elftal (Ajax) wat eigenlijk nog totaal verkeerd gebruik van hem maakt, maar goed na de zomer zal hij inderdaad vertrokken zijn, dus wordt weer een spits zien te vinden.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
L1nt schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 09:31:
[...]
Gozer zou eigenlijk gewoon elke maand vast bedrag moeten krijgen en dus er meer baat bij hebben als zo'n knul een lange carriere heeft.
In Nederland is dat al best goed geregeld. Niet op deze manier, maar wel dat er standaard geld apart wordt gezet voor na je carriere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 19:55
Deadsy schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:33:
[...]

Dat 1 van de commissarissen (?) dacht dat we ons nog konden kwalificeren terwijl heel Nederland wist dat dit niet zo was vond ik al beschamend genoeg.
Zegt al genoeg over waarom van Oostveen zo lang kan blijven zitten. De mensen die hem kunnen ontslaan zijn net zo incompetent.

Ben geen voormalig voetballer maar ik zou het zo veel beter kunnen. Tegenover de camera zal ik er uitzien als een idioot maar ik zal wel iets te vertellen hebben met inhoud, en veel beledigingen.

De verschillende commissies waar dan een scheids of speler aan de top staat is ook lachwekkend, niemand met een eigen mening of die iets durft te zeggen.

Dat we steeds meer weg zakken qua niveau heeft er vooral mee te maken dat te veel talenten vertrekken na 1 leuk seizoen en dan ergens op de bank zitten. Of het hoog in hun bol krijgen omdat ze opeens een paar miljoen per jaar krijgen. Waarom? Omdat iedere middenmotor in een top competitie al 1.5mln of meer kan betalen per jaar.

Ze moeten met een salaris cap komen tot een bepaalde leeftijd of verplichten dat er x aantal spelers van het eigen land in de basis staan. Maar dan komen ze met onzinnige EU regels die gemaakt zijn voor jouw en mij en totaal niet van toepassing zijn voor mensen die minimaal een paar ton per jaar vangen om tegen een bal te trappen.
Dat eerste inderdaad 8)7 Ze gaan zichzelf dan hopeloze dingen toe roepen en er zijn genoeg mensen die het zoveel beter kunnen. Zitten ze daar, ons voetbal te verneuken...

Nou wat ik nog het ergste vind is dat al die talenten, helemaal niet zo talentvol zijn. Wij Nederlanders kijken maar naar 10 dingen: TECHNIEK, TECHNIEK, TECHNIEK, TECHNIEK, TECHNIEK, TECHNIEK, TECHNIEK, TECHNIEK, TECHNIEK, TECHNIEK. En dan vinden we het raar waarom ze mentaal allemaal zo ongelofelijk bout zijn. Wat dacht je van het inzicht van sommige spelers. Dat kon je tegen Ierland wel goed zien ;w

Die jongens moeten eens de realiteit horen in plaats van over hun vervelende koppies geaaid worden. We missen gewoon kerels met stalen ballen en ik heb ook niet bepaald het vetrouwen in dit land dat het ooit een keer gaat gebeuren :9

Trouwens, Benzema is ook een debiel he. Deschamps is racist terwijl de helft van het Franse team donker getint is. Hij zou onder druk van de rechtse partij bezweken zijn volgens hem. Benzema moet begrijpen dat 'ie gewoon slecht is, WK was aardig, maar bij Real vind ik hem echt bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
Gaius schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 09:29:
[...]

Waarom? Het was toch vreemd? Een faalhaas als Sigþórsson kreeg ongelimiteerd vertrouwen, terwijl een makkelijk scorende spits als Milik er zo weer naast stond. Daarbij zegt hij niets om De Boer of Ajax in diskrediet te brengen, alleen dat hij het niet eens was met de wissel tegen De Graafschap en dat hij in het algemeen vertrouwen mistte. Iedereen wist dat al lang.

Ik zou hem graag nog een jaartje bij Ajax zien. Sowieso omdat z'n vervanger echt niet beter zal zijn.
De kritiek van Milik is netjes verwoord en terecht. Aan de andere kant denk ik dat je met Jansen een veel betere spits hebt en die kan je waarschijnlijk wel halen voor de bedragen die voor Milik genoemd worden. En Dost of Huntelaar zijn waarschijnlijk ook niet minder, maar wel haalbaar en passen misschien beter in het systeem.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:46
L1nt schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 09:31:
[...]

Leuke kreet "financieel onafhankelijk" maar als zo'n jochie opeens miljoenen te spenderen heeft blijft het echt niet bij een bescheiden appartementje en een VW Golf R voor de deur. Dat word een dure villa met meerdere Ferrari's, Porsche's en Rolls Royce'n voor de deur.
En dan mama en papa een dikke BMW en een groot huis. Broerlief moet ook een huis en auto. En die jeugdvriend. En dan nog alimentatie aan die ex-vriendin die ze zwanger hebben gemaakt.

Ze zullen er echt wel tussen zitten, jongens die wel grof geld gaan verdienen en niet met het geld gaan smijten maar een groot deel zal het spreekwoord "wie het breed heeft, laat het breed hangen" eer aan doen.

IMHO is de zaakwaarnemer de echte schuldige. Die zou juist tegen zo'n jonge knul moeten zeggen dat ie beter even kan wachten of een tussenstap kan maken. Nadeel is dat zo'n zaakwaarnemer verdient aan de transfer, en goed ook.
Prima toch dat een zaakwaarnemer hieraan verdient, uiteindelijk presenteert deze alleen maar de opties waaruit een speler kan kiezen. Dit is toch juist waarom een speler een zaakwaarnemer inhuurt?

Blijkbaar is de keuze voor het buitenland aantrekkelijker dan om in Nederland te blijven. Daarnaast is de jeugdopleiding van de grote clubs in het buitenland waarschijnlijk van meer kwaliteit dan in Nederland en een betere keuze op langetermijn, zeker bij de top clubs.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bossie schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:31:
[...]

Blijkbaar is de keuze voor het buitenland aantrekkelijker dan om in Nederland te blijven. Daarnaast is de jeugdopleiding van de grote clubs in het buitenland waarschijnlijk van meer kwaliteit dan in Nederland en een betere keuze op langetermijn, zeker bij de top clubs.
Oh, dus daarom zie je zoveel van die talenten die jong naar het buitenland gaan terug in de basis bij topclubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Gaius schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:34:
[...]

Oh, dus daarom zie je zoveel van die talenten die jong naar het buitenland gaan terug in de basis bij topclubs.
Nee die spelen eerst in lagere elftallen of worden verhuurd zodat ze naar het eerste elftal kunnen toegroeien.
Mocht dat misgaan, kun je alsnog naar een Ajax/PSV.

Hoeveel echte Nederlandse talenten hebben we de afgelopen jaren zien doorbreken bij de Nederlandse topclubs dan? Veel spelers voor de breedte maar we wachten nog steeds op spelers die in Oranje het verschil kan maken, het gat achter Robben/Persie/Sneijder is bijzonder groot, zeker op mentaliteit.

Ik ben bijvoorbeeld ontzettend nieuwsgierig hoe dit bijvoorbeeld bij onze zuiderburen gaat, het lijkt erop dat de komende jaren de rollen omgedraaid zijn wat dat betreft.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Bossie schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:31:
[...]

Prima toch dat een zaakwaarnemer hieraan verdient, uiteindelijk presenteert deze alleen maar de opties waaruit een speler kan kiezen. Dit is toch juist waarom een speler een zaakwaarnemer inhuurt?

Maar hoeveel talenten breken uiteindelijk echt door op deze manier en hoeveel knappen er vroegtijdig af? En wat zou er met diezelfde talenten zijn gebeurd als ze langer in Nederland waren gebleven of een tussenstap hadden gemaakt waar ze wel met grote regelmaat voetballen?

IMHO zou de KNVB, in samenwerking met oa de UEFA, eens onderzoek naar moeten doen ipv vriendjes op belangrijke plekken te houden (Blind anyone)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
L1nt schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:59:
[...]

Maar hoeveel talenten breken uiteindelijk echt door op deze manier en hoeveel knappen er vroegtijdig af? En wat zou er met diezelfde talenten zijn gebeurd als ze langer in Nederland waren gebleven of een tussenstap hadden gemaakt waar ze wel met grote regelmaat voetballen?

IMHO zou de KNVB, in samenwerking met oa de UEFA, eens onderzoek naar moeten doen ipv vriendjes op belangrijke plekken te houden (Blind anyone)
Dat weet je niet, waar het om gaat is dat deze talenten zelf deze keuzes moeten kunnen maken en dat de UEFA/KNVB hier geen rol in moeten gaan spelen.

Ik weet overigens ook niet hoeveel Nederlandse talenten er binnen en/of buiten de landsgrenzen zijn doorgebroken. Blijkbaar is elk nieuw talent tegenwoordig een Belg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Bossie schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:02:
[...]

Dat weet je niet, waar het om gaat is dat deze talenten zelf deze keuzes moeten kunnen maken en dat de UEFA/KNVB hier geen rol in moeten gaan spelen.
Precies, zelf de keuze. Ik ben echter bang dat in veel gevallen de zaakwaarnemers ze teveel pusht.
Daarnaast kun je niet altijd verwachten dat iemand van 16-18 de juiste keuze kan maken.

Je moet het ook niet verbieden maar je kunt als KNVB/UEFA wel de jongens en hun ouders voorlichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
L1nt schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:15:
[...]

Precies, zelf de keuze. Ik ben echter bang dat in veel gevallen de zaakwaarnemers ze teveel pusht.
Daarnaast kun je niet altijd verwachten dat iemand van 16-18 de juiste keuze kan maken.

Je moet het ook niet verbieden maar je kunt als KNVB/UEFA wel de jongens en hun ouders voorlichten.
Vergeet de druk van ouders/familieleden ook niet, worden ook vaak betrokken bij transfers en zien uiteraard ook een bak met geld liggen...

Mooi voorbeeld las ik laatst van Frenkie de Jong bij Ajax, waarbij zijn vader zegt die jongen geeft geen cent uit, terwijl er veel binnenkomt. Dat zijn de jongens die er wel mee om kunnen gaan, maar die zijn zeldzamer denk ik :)

[ Voor 17% gewijzigd door Martinusz op 01-06-2016 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

martinusz schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:21:
[...]

Vergeet de druk van ouders/familieleden ook niet, worden ook vaak betrokken bij transfers en zien uiteraard ook een bak met geld liggen...

Mooi voorbeeld las ik laatst van Frenkie de Jong bij Ajax, waarbij zijn vader zegt die jongen geeft geen cent uit, terwijl er veel binnenkomt. Dat zijn de jongens die er wel mee om kunnen gaan, maar die zijn zeldzamer denk ik :)
Groot deel zal ook afhangen van de achtergrond van iemand. Een Royston Drenthe komt uit een armoedig gezin dus kan me best voorstellen dat zo'n iemand alles koopt wat ie ooit wou hebben omdat dat vroeger niet kon. En dan ook gelijk zijn familie laten meedelen.
Een Luuk en Siem de Jong lijken uit een beter gestelde achtergrond te komen dus op dat gebied al een stukje nuchterder.

Maar juist de Royston Drenthe's van Nederland zouden een stukje begeleiding nodig hebben. Niemand hier zal verbaast zijn als we over 5-10 jaar lezen dat ie financieel aan de grond zit.

En over 5-10 jaar gesproken. Dan moet er een 2e profclub in Amsterdam zijn. Tenminste, als het aan sponsor Heino Braspenning ligt.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=279477

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
L1nt schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:28:
[...]

Maar juist de Royston Drenthe's van Nederland zouden een stukje begeleiding nodig hebben. Niemand hier zal verbaast zijn als we over 5-10 jaar lezen dat ie financieel aan de grond zit.
Het zal ook niemand boeien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:45
Mosin schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 09:39:
[...]

Dat eerste inderdaad 8)7 Ze gaan zichzelf dan hopeloze dingen toe roepen en er zijn genoeg mensen die het zoveel beter kunnen. Zitten ze daar, ons voetbal te verneuken...

Nou wat ik nog het ergste vind is dat al die talenten, helemaal niet zo talentvol zijn. Wij Nederlanders kijken maar naar 10 dingen: TECHNIEK, TECHNIEK, TECHNIEK, TECHNIEK, TECHNIEK, TECHNIEK, TECHNIEK, TECHNIEK, TECHNIEK, TECHNIEK. En dan vinden we het raar waarom ze mentaal allemaal zo ongelofelijk bout zijn. Wat dacht je van het inzicht van sommige spelers. Dat kon je tegen Ierland wel goed zien ;w

Die jongens moeten eens de realiteit horen in plaats van over hun vervelende koppies geaaid worden. We missen gewoon kerels met stalen ballen en ik heb ook niet bepaald het vetrouwen in dit land dat het ooit een keer gaat gebeuren :9

Trouwens, Benzema is ook een debiel he. Deschamps is racist terwijl de helft van het Franse team donker getint is. Hij zou onder druk van de rechtse partij bezweken zijn volgens hem. Benzema moet begrijpen dat 'ie gewoon slecht is, WK was aardig, maar bij Real vind ik hem echt bagger.
En als de techniek dan nog ook eens goed is. Maar heb je wel eens opgelet hoe een gemiddelde voetballer een bal aanneemt in de eredivisie? Volgens mij is bij meer dan de helft van de ingespeelde passes de eerste aanname niet goed. En dan hebben we nog niet eens over hard ingespeelde passes (want die komen bijna niet voor in de eredivisie). Volgens mij moeten ze daar eens beginnen. Simpel strak inspelen en bij de aanname meteen de volgende beweging inzetten ipv nog een controle moment nodig hebben of de bal in stilstand aannemen. Dat wij dat bij 3e klasse knvb op maandagavond in de zaal doen oké. Maar op dat top niveau moet dat toch een basis zijn.

En dat geld ook voor iets kunnen met je zwakke been. Als je een bal van 10 meter voor het doel niet kan schieten met je zwakke been (Dit geldt niet alleen voor voetballers in de eredivisie overigens) en alles op alles zet om via een onmogelijk beweging toch met je goede been te kunnen schieten, moet je ook nog maar eens achter je oren krabben voor die miljoenen (of tonnen in de eredivisie) per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19
Gaat er nog een EK topic komen hier of is het Oranje debacle dusdanig dat daar ook geen animo meer voor is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Kan toch gewoon hier? animo zal wel wat minder zijn ja. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Vlassie1980 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 15:21:
Gaat er nog een EK topic komen hier of is het Oranje debacle dusdanig dat daar ook geen animo meer voor is :+
Tja, de vraag is meer of we de Duitsers gaan aanmoedigen of de Belgjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
[...]

Bij Frankrijk hebben ze genoeg andere opties en je gaat niet iemand bij de groep halen die je niet kunt vertrouwen. Mensen zeuren te vlug over racisme, het niet oproepen van diverse personen heeft te maken met hun kunnen en de concurrentie, maar dat is voor sommigen moeilijk om te accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Deadsy schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 15:32:
[...]

Bij Frankrijk hebben ze genoeg andere opties en je gaat niet iemand bij de groep halen die je niet kunt vertrouwen. Mensen zeuren te vlug over racisme, het niet oproepen van diverse personen heeft te maken met hun kunnen en de concurrentie, maar dat is voor sommigen moeilijk om te accepteren.
En dan 'vergeet' Benzema nog terloops even te vermelden waarom het ook alweer was, waarom hij niet meer geselecteerd wordt.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Bossie schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 15:26:
[...]

Toch maar de Belgjes dan. Die Duitsers zijn favoriet en hebben al iets te vaak wat gewonnen :)

Verder nog steeds buitenlandse collega's die maar niet begrijpen dat ik hoop dat Oranje vanavond weer hard onderuit gaat zodat Danny en Bertje eindelijk opbokken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Vlassie1980 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 15:40:
[...]

Toch maar de Belgjes dan. Die Duitsers zijn favoriet en hebben al iets te vaak wat gewonnen :)

Verder nog steeds buitenlandse collega's die maar niet begrijpen dat ik hoop dat Oranje vanavond weer hard onderuit gaat zodat Danny en Bertje eindelijk opbokken :P
Ik heb voornamelijk Britse collega's, die snappen de verontwaardiging mbt Oranje niet en vervolgens is de oefenpot tegen de three lions een van onze weinige overwinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ramzzz schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 15:39:
[...]

En dan 'vergeet' Benzema nog terloops even te vermelden waarom het ook alweer was, waarom hij niet meer geselecteerd wordt.
Denk dat hij geloofd dat de mensen zijn verhaal geloven over dat hij wilde helpen.
Hoe het verhaal precies in elkaar zit en wie gelijk heeft zal Deschamps denk ik niets uitmaken.
Keuze genoeg bij Frankrijk en je wilt simpelweg niet een speler erbij hebben die irritatie kan opwekken bij anderen en die je niet kunt vertrouwen.
Leuke luxe positie, laten we eerlijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
BurnsMM schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:46:
[...]

En als de techniek dan nog ook eens goed is. Maar heb je wel eens opgelet hoe een gemiddelde voetballer een bal aanneemt in de eredivisie? Volgens mij is bij meer dan de helft van de ingespeelde passes de eerste aanname niet goed. En dan hebben we nog niet eens over hard ingespeelde passes (want die komen bijna niet voor in de eredivisie). Volgens mij moeten ze daar eens beginnen. Simpel strak inspelen en bij de aanname meteen de volgende beweging inzetten ipv nog een controle moment nodig hebben of de bal in stilstand aannemen. Dat wij dat bij 3e klasse knvb op maandagavond in de zaal doen oké. Maar op dat top niveau moet dat toch een basis zijn.

En dat geld ook voor iets kunnen met je zwakke been. Als je een bal van 10 meter voor het doel niet kan schieten met je zwakke been (Dit geldt niet alleen voor voetballers in de eredivisie overigens) en alles op alles zet om via een onmogelijk beweging toch met je goede been te kunnen schieten, moet je ook nog maar eens achter je oren krabben voor die miljoenen (of tonnen in de eredivisie) per jaar.
Tja, dat bedoel ik dus. Als je het alleen op een trainings veldje kan ben je niet geschikt.
Maar het is wel bekend dat het hele Nederlandse scoutings systeem met de dag erger wordt. Dat krijgen ze toch nog wel een keertje terug in hun gezicht. Je verhaal is ook helemaal niks raars. Je ziet het bijna elke speelronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:34
[...]

Iedereen roept dat we nu meer aandacht voor het fysieke deel moeten hebben maar dat zou wel eens averechts kunnen werken. Want de realiteit is dat de Spanjaarden, Duitsers en Fransen juist op technisch vlak stappen hebben gezet. En kijk naar onze meest talentvolle voetballers van 18 tot 23 jaar: allemaal middenvelders en verdedigers.

In plaats van te klagen over mentaliteit en fysiek zouden we ons eerder moeten afvragen waar de nieuwe Robben, Sneijder of van Persie blijft, Dát is de oorzaak dat we afzakken, niet het feit dat we niet zo sterk zijn op het gebied van verdedigen of op fysiek vlak. Dat is namelijk nooit de kracht geweest van het Nederlands voetbal. Wij wisten het aanvallend juist altijd goed uit te spelen.

Verder denk ik dat het vooral misgaat tussen het 16e en 20e jaar. Juist op die leeftijd hebben Nederlandse talenten voorheen stappen gemaakt. Wekelijks spelen bij Ajax, PSV en Feyenoord: daar werd je beter van. Nu kwijnen ze weg in Engeland (waar bagger wordt omgegaan met de jeugd) en jongens als Nouri en Schuurman krijgen hier ook geen kans.
Bossie schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 15:26:
[...]

Waarom moet ik een buurland aanmoedigen? De Belgen hebben een goede ploeg maar ze doen nu al alsof ze de beste selectie van de eeuw hebben. Ik wil niet weten wat we te horen krijgen als ze nog eens echt succes gaan halen op dat toernooi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gaat toch niet gebeuren, dat scheelt weer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vlassie1980 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 15:21:
Als de moderator die het EK2012 en WK2014 deed: zijn we over in overleg :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Memphis op de bank, Blind maakt stappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Laatst online: 15-09 16:16
Als Blind nog 1 keer " nou ja... goed" roept ga ik gillen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Bossie schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 20:23:
Is alleen de verkeerde bank. Had de bank thuis moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 17:05

Niku

Alagaesii

Berghuis.

Ik moet het echt even laten bezinken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Niku schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 20:40:
Berghuis.

Ik moet het echt even laten bezinken.
Ja sterk seizoen gehad, zo goed dat Watford hem bijna het hele seizoen liet uitrusten zodat hij nu kan knallen.

De Oranje supporters in het stadion, hebben ze de reis gewonnen? Toevallig in Polen? Of hebben graag een slechte avond?

Mooi stadion trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bossie schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 20:23:
Nou ja, Berghuis speelt ook niet dus niet veel beter. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Wat is er nog eens mis met 4-4-2? Ze hebben er de spelers voor bij de selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

dutchgio schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 20:42:
[...]

Nou ja, Berghuis speelt ook niet dus niet veel beter. :P
Laat dan gewoon Memphis staan.

Enfin. Ik ga er toch weer gewoon voor zitten, net als afgelopen vrijdag. Jammer dat De Jong en Zoet de kans niet krijgen.

Oké, de aftrap stemt me al treurig.

[ Voor 5% gewijzigd door Niku op 01-06-2016 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Niku schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 20:45:
[...]

Laat dan gewoon Memphis staan.

Enfin. Ik ga er toch weer gewoon voor zitten, net als afgelopen vrijdag. Jammer dat De Jong en Zoet de kans niet krijgen.
En achteraf zitten we allemaal vol met zelfhaat en vragen ons af waar we in hemelsnaam mee bezig zijn.

Verdediging vind ik zo slecht nog niet, dit is denk ik wel de beste verdediging die we neer kunnen zetten. Alleen van Dijk vind ik tegenvallen. Bruma heeft een zeer sterk seizoen gehad, ik had hem al afgeschreven om eerlijk te zijn.
Middenveld is ook wel goed.

Edit:
Vooraf zeker een polo wedstrijd op dat veld?

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsy op 01-06-2016 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En dan nog de vrije trappen opeisen ook. Memphis 2.0 is geboren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 22:32
Dat schot op goal hebben we toch maar weer mooi te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
dutchgio schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 20:51:
En dan nog de vrije trappen opeisen ook. Memphis 2.0 is geboren. :+
Wat bizar is dat de meer ervaren spelers dit toelaten, geen ballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nederlanders hebben een waardeloze mentaliteit. Dat geldt voor (vooral de jonge generatie) voetballers, maar zeker ook voor de fans.

Kijk wat voor halve garen er bij Oranje op de tribune zitten, een stel aandachtsgeile clowns (ben ik op TV met mijn twee meter hoge oranje indianentooi?) dat alleen bereid is een paar kJ energie in het aanmoedigen te steken als we voor staan EN leuk voetballen. Op elk EK en WK, als we meedoen, hebben we de meest belabberde "fans".

We hebben een grote mond over voetbal maar het leeft hier nauwelijks, want het mag niks kosten. In alle landen om ons heen wordt er geïnvesteerd in het voetbal, hier willen we voor een cent op de eerste rang zitten. Want met die cent kun je toch niet meer betalen in de winkel.

Als op weergaloos knappe wijze de finale van het WK wordt gehaald in 2010, omdat de mentaliteit en team spirit eindelijk top waren, zijn de reacties vooral zuur. Want er werd zo verdedigend gespeeld en oh jee, Nigel de Jong deelde een schop uit! Nee, dan is de finaleplaats niks meer waard idd. Dat gebeurt elders nooit.

In NL snappen we helemaal niets van topsport. Veel te ingewikkeld allemaal joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Had Milik m er toch bijna inliggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Jezus. Dat had al de 1-0 voor Polen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Maarja hij moest het weer met links doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Gaan denk ik nog wel wat leuke dingen zien op dat veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Waar waren de verdedigers? Onvoorstelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Iets met vrij staan, uitglijden en nog steeds alle tijd hebben.. Pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Mooi ook, die panna even in de replay. :+
En daarna Memphis in beeld. :D

[ Voor 28% gewijzigd door dutchgio op 01-06-2016 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Berghuis.

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Zowaar een mooie aanval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:59
Wijnaldum en Berghuis moeten nog wakker worden, zij letten totaal niet op.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Sterke actie van Bruma. Die zou wel eens door kunnen gaan groeien tot een echt goede CB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 20:52:
We hebben een grote mond over voetbal maar het leeft hier nauwelijks, want het mag niks kosten. In alle landen om ons heen wordt er geïnvesteerd in het voetbal, hier willen we voor een cent op de eerste rang zitten.
Hoe kom je hierbij? Naar mijn idee wordt er in Nederland - zeker relatief gezien - bijzonder veel geïnvesteerd in het voetbal. Ik neem aan dat je deze uitspraak met cijfers kan onderbouwen?
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 20:52:
In NL snappen we helemaal niets van topsport. Veel te ingewikkeld allemaal joh.
Misschien de handschoenen eens oppakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Pfft wat een voetbal knowhow op de bank bij het NL elftal zeg. :X

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Advocaat kan ook altijd nog bondscoach worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
dutchgio schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:14:
Advocaat kan ook altijd nog bondscoach worden. :)
Heb soms het gevoel dat hij dat beetje bij beetje word en dat Blind steeds minder te zeggen heeft.
En geeneens gedwongen maar vrijwilliger, Blind waait met de wind mee en heeft nu een trainer bij zich die daadwerkelijk weet waar hij mee bezig is en ook nog wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zo Zo. Berghuis met de assist! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Berghuis! Held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:45

Shabbaman

Got love?

Yay Janssen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Joepie we staan voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Lol. Lekker dekken van die Polen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Foutje keeper en 0-1, ook wel fijn. :Y

Verdediging moet ook gewoon dekken uiteraard.

[ Voor 39% gewijzigd door Quad op 01-06-2016 21:20 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Over goed verdedigen gesproken..
Maar lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Nauwelijks druk op Berghuis en Janssen zo slecht gedekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Goede actie op links was het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Promes vind ik overigens een erg bruikbare speler geworden sinds hij in Rusland voetbalt.
Hij heeft daar een flinke groei doorgemaakt volgens mij.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Quad schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:21:
Promes vind ik overigens een erg bruikbare speler geworden sinds hij in Rusland voetbalt.
Komt alleen niet altijd lekker uit de verf.
Maar nu op links doet hij het beter dan de wedstrijden waar hij op rechts mocht spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Quad schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:21:
Kleine groei maar: >:)
http://www.vi.nl/nieuws/p...ische-topscorerslijst.htm

Vorige wedstrijd ook onzichtbaar, maar nu vanaf links en met de combinaties met Janssen loopt het erg goed vanaf die kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik vind Promes ook een betere indruk maken dan Berghuis. Daarbij heb ik toch het idee dat dit echt zijn top is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:25
We worden Europees Kampioen!1!!!!1!1!1!11!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Oranje is vandaag heel wat leuker om te zien spelen dan tegen Ierland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Joster schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:24:
We worden Europees Kampioen!1!!!!1!1!1!11!!!!
2020? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
Sjurm schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:24:
Dat zegt meer over die wedstrijd. Polen was tot aan die goal een stuk sterker en die goal is ook een op een stapeling van blunders. Er zit bij oranje iets meer lijn in maar een voldoende is het nog lang niet.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:45

Shabbaman

Got love?

Is die linksback van Polen zo'n prutser of speelt Berghuis de wedstrijd van z'n leven?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Sjurm schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:24:
Bij de Polen zijn een paar spelers die echt lekker bezig zijn maar ook een paar die het als sinds de eerste minuut wel goed vinden zo.
En dan nog voorin een paar die direct tegen de bal schoppen zodra deze in de buurt is. Dit Polen kan beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Deadsy schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:27:
[...]

Bij de Polen zijn een paar spelers die echt lekker bezig zijn maar ook een paar die het als sinds de eerste minuut wel goed vinden zo.
En dan nog voorin een paar die direct tegen de bal schoppen zodra deze in de buurt is. Dit Polen kan beter.
Ja, Polen valt erg tegen. Ik had ze toch best hoog ingeschat voor EK met goede aanval, maar nu ik de bijbehorende verdediging zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Sjurm schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:29:
[...]

Ja, Polen valt erg tegen. Ik had ze toch best hoog ingeschat voor EK met goede aanval, maar nu ik de bijbehorende verdediging zie...
Ben me niet zeker van de posities maar je hebt 2 spelers in hun verdediging die geen stap teveel zetten. Vooral die nr2 zit lucht te dekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Polen is natuurlijk geen Duitsland of Spanje. Polen is zoals bijvoorbeeld Zweden: ze hebben een enkele vedette en zijn daardoor super gevaarlijk maar er zitten natuurlijk ook spelers in die bij ons dan weer niet zouden spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
D-e-n schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:30:
Polen is natuurlijk geen Duitsland of Spanje. Polen is zoals bijvoorbeeld Zweden: ze hebben een enkele vedette en zijn daardoor super gevaarlijk maar er zitten natuurlijk ook spelers in die bij ons dan weer niet zouden spelen.
Ik heb Polen de afgelopen 2 jaar tegen sterke landen zien spelen en ze kunnen veel beter dan dit.
De felheid ontbreekt bij diverse spelen, voorin spelen teveel spelers voor zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Laatst online: 15-09 16:16
Beetje net als Nederland dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Wij hebben die vedette dus nu niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
D-e-n schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:30:
Inderdaad. Bij veel landen staat er dan wel een sterke ploeg, bijvoorbeeld IJsland.
Kwalificatieresultaten waren wel goed voor Polen geloof ik, maar ik vind het er nou niet echt sterk uitzien. Maar goed, is ook maar op basis van een helft vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Tete speelt ook erg sterk overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik denk ook dat, zolang je geen echte vedetten hebt, dat dit soort landen het niveau aangeven wat je nu moet nastreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Begin toch best gecharmeerd te raken van Janssen, houdt beter een bal vast dan de Jong en dan hebben we het nog niet eens over z'n kaatsvaardigheden.
Daarbij ook nog eens heel doelgericht en een stuk sneller dan de Jong.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Complimenten hoor. Dit ziet er toch veel beter uit :o
Janssen doet echt super zijn best, jammer van zijn tweede kans en die vergeven kans van Berghuis. Tete is lekker hard en correct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Typisch Waterreus, Berghuis ophemelen en dat Promes goed bezig is en voor veel gevaar zorgt en elke goede aanval via hem gaat daar praten ze niet over.
Als Berghuis geen knikker meer raakt is hij nog steeds top volgens hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Nu online
Het NL-elftal speelt eigenlijk zoals PSV in de CL. In balbezit zo snel mogelijk naar voren. En als de tegenstander de bal heeft gaat iedereen meeverdedigen. Zo simpel kan het zijn. Maar over inzet is vandaag niet te klagen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Elke goede aanval over Promes?
Volgens mij 2x waar hij 1x ook daadwerkelijk iets deed met de bal.
Niet dat Berghuis veel beter speelt maar die heeft dan een assist en verovert de bal waar een doelpoging uit voort kwam.
Daarbij is Berghuis er later bijgekomen met veel kritiek dus dan snap ik wel dat Waterreus hem er uit pikt als hij dan ook daadwerkelijk iets bijdraagt.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Janssen legt hem er wel in, enige puntje van hoop samen met Strootman.

Wijnaldum is gedegradeerd, met alle respect jongens...
Berghuis heeft afgelopen seizoen 9 wedstrijden gespeeld in de Premier League waarbij ze in het rechter rijtje eindigden...

We hebben gewoon niets beters, en dat in combinatie met een bondscoach die totaal niet geschikt is en 3 assistenten heeft die stuk voor stuk de functie beter in kunnen vullen. Maar het is allemaal zoals van Oostveen het graag ziet uit zijn ivoren toren in Zeist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
LoneRanger schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:51:
Elke goede aanval over Promes?
Volgens mij 2x waar hij 1x ook daadwerkelijk iets deed met de bal.
Niet dat Berghuis veel beter speelt maar die heeft dan een assist en verovert de bal waar een doelpoging uit voort kwam.
Daarbij is Berghuis er later bijgekomen met veel kritiek dus dan snap ik wel dat Waterreus hem er uit pikt als hij dan ook daadwerkelijk iets bijdraagt.
Elke aanval die lekker liep ging over links en Promes. Die via rechts met Berghuis liepen tegen een muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Vlassie1980 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:51:
Janssen legt hem er wel in, enige puntje van hoop samen met Strootman.

Wijnaldum is gedegradeerd, met alle respect jongens...
Berghuis heeft afgelopen seizoen 9 wedstrijden gespeeld in de Premier League waarbij ze in het rechter rijtje eindigden...

We hebben gewoon niets beters, en dat in combinatie met een bondscoach die totaal niet geschikt is en 3 assistenten heeft die stuk voor stuk de functie beter in kunnen vullen. Maar het is allemaal zoals van Oostveen het graag ziet uit zijn ivoren toren in Zeist.
Newcastle is gedagradeerd ja...
Maar als je wedstrijden van hem daar bekijkt zie je dat hij wel een van de betere spelers is. Hij zal niet ineens zoveel clubliefde hebben opgebouwd dat hij blijft mocht er een andere club komen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
En de wereld is weer in balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Tuurlijk, tegendoelpuntje incasseren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
En weer gelijk. Zat er aardig aan te komen zo.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Nu online
Die had Van Aanholt gewoon op de lijn moeten stoppen. Normaal sta je aan de paal geplakt, maar hij stond er nog best wat vanaf.
Pagina: 1 ... 113 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder