Deadsy schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:33:
[...]
Dat 1 van de commissarissen (?) dacht dat we ons nog konden kwalificeren terwijl heel Nederland wist dat dit niet zo was vond ik al beschamend genoeg.
Zegt al genoeg over waarom van Oostveen zo lang kan blijven zitten. De mensen die hem kunnen ontslaan zijn net zo incompetent.
Ben geen voormalig voetballer maar ik zou het zo veel beter kunnen. Tegenover de camera zal ik er uitzien als een idioot maar ik zal wel iets te vertellen hebben met inhoud, en veel beledigingen.
De verschillende commissies waar dan een scheids of speler aan de top staat is ook lachwekkend, niemand met een eigen mening of die iets durft te zeggen.
Dat we steeds meer weg zakken qua niveau heeft er vooral mee te maken dat te veel talenten vertrekken na 1 leuk seizoen en dan ergens op de bank zitten. Of het hoog in hun bol krijgen omdat ze opeens een paar miljoen per jaar krijgen. Waarom? Omdat iedere middenmotor in een top competitie al 1.5mln of meer kan betalen per jaar.
Ze moeten met een salaris cap komen tot een bepaalde leeftijd of verplichten dat er x aantal spelers van het eigen land in de basis staan. Maar dan komen ze met onzinnige EU regels die gemaakt zijn voor jouw en mij en totaal niet van toepassing zijn voor mensen die minimaal een paar ton per jaar vangen om tegen een bal te trappen.
Dat eerste inderdaad

Ze gaan zichzelf dan hopeloze dingen toe roepen en er zijn genoeg mensen die het zoveel beter kunnen. Zitten ze daar, ons voetbal te verneuken...
Nou wat ik nog het ergste vind is dat al die talenten, helemaal niet zo talentvol zijn. Wij Nederlanders kijken maar naar 10 dingen: TECHNIEK, TECHNIEK, TECHNIEK, TECHNIEK, TECHNIEK, TECHNIEK, TECHNIEK, TECHNIEK, TECHNIEK, TECHNIEK. En dan vinden we het raar waarom ze mentaal allemaal zo ongelofelijk bout zijn. Wat dacht je van het inzicht van sommige spelers. Dat kon je tegen Ierland wel goed zien
Die jongens moeten eens de realiteit horen in plaats van over hun vervelende koppies geaaid worden. We missen gewoon kerels met stalen ballen en ik heb ook niet bepaald het vetrouwen in dit land dat het ooit een keer gaat gebeuren
Trouwens, Benzema is ook een debiel he. Deschamps is racist terwijl de helft van het Franse team donker getint is. Hij zou onder druk van de rechtse partij bezweken zijn volgens hem. Benzema moet begrijpen dat 'ie gewoon slecht is, WK was aardig, maar bij Real vind ik hem echt bagger.