ChojinZ schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:24:
[...]
Hangt van het protocol af. PPM is analoog, gevoelig voor ruis en heeft geen error check. Dus volgens mij kan het daar wel invloed op hebben. SBUS is digitaal en heeft wel een error check dus volgens mij is het met dat protocol nauwelijks tot geen probleem.
[...]
Welke plek is dat als ik vragen mag? Ik vlieg zelf in de buurt van Kijkduin (oude verlaten voetbal velden) maar daar hebben sinds een maand ook de boel afgebakend en paaltjes in de grond geslagen.
Ik ben nog opzoek naar een nieuwe lokatie in DH en omstreken. Jij suggesties?
Die plek dus, die heb ik toen ik die velden ontdekte ook op de Tweakers map gezet maar is dus niet meer bruikbaar.
Ik wandelde laatst in het bos bij Rijswijk en daar ligt een vrij groot veld en verboden voor honden.
Ik weet niet hoe druk het daar is op een mooie dag. Het Zuiderpark is bijvoorbeeld al geen optie i.v.m. de drukte en het Westbroekpark eigenlijk ook niet, buiten dat die laatste ook in een no fly zone valt net zoals het Malieveld.
Ik heb ook wel eens gevlogen op een veld van een scooting club in het Westland maar dat is eigenlijk verboden toegang. Ik ben daar 2x geweest en toen stond het hek open, de 3e keer was het hek op slot. Nu klim je er makkelijk overheen want het is een laag maar toch.
Dan heb je in Madestein nog een groot open veld bij een villa wijk alleen heb je daar in de zomer weer heel hoog gras en als het geregend heeft blijven er best wel lang grote plassen liggen, ook niet optimaal dus.
Ik heb ook vlak bij tuincentrum Ockenburg een veld gezien maar dit is een honden uitlaat plaats dus eigenlijk altijd druk.
Nu zijn er ook paden in de duinen waar je toegang hebt tot grote velden zonder over hekken te gaan, probleem is alleen dat je niet van het pad af mag en weet niet of de boswachters blij worden als je daar gaat vliegen. Nadeel is ook dat je die plekken alleen per fiets kan bereiken of een best eind moet lopen.
Ik heb hier een kaartje gemaakt met de plekken die ik bedoel.
https://drive.google.com/...s3bUXBxUILSqo&usp=sharing
[
Voor 3% gewijzigd door
Radiance op 10-05-2017 18:59
]