Zo. Ook maar weer eens plaatjes spammen.

Ik speel al zeker 6 jaar met dezelfde stad.
Alhoewel er zeker veel periodes zijn dat ik slechts denk aan spelen, maar het weinig tot nooit doe.
Heb ook over de jaren heen alle DLC gekocht en al -tig keer de PC een upgrade gegeven, slechts voor dit spel. Duurste hobby uit m'n leven, denk ik.

De R5 3600 doet het goed, maar de R7 5800X 3D is wel erg aantrekkelijk.
Bij een maat van me in NL in actie gezien, en dat scheelt wel.
Als je 2 pijltjes speed "faster" kiest dan gaat het spel ook echt sneller.

Misschien over een jaartje of zo, als die wat goedkoper is geworden.
Ik speel aardig "vanilla" omdat mods vaak niet werkten. Ze deden de stad crashen bij laden, of bij een bepaalde mod gebruiken (first person cam mod en zo.)
Maar HMC, waarom begin je niet met een nieuwe stad?
Nou, dat heb ik wel een enkele keer geprobeerd, maar ik vond dat maar saai. Er is ook nog genoeg vrij land over op deze kaart.
Maarrr, toen ik een paar weekjes geleden weer begon te spelen, lezende dat er weer een nieuwe DLC aankwam, leek ineens alles vloeiend te werken. Mod na mod erbij gegooid, en geen enkel probleem!

Nu kan ik me niet meer voorstellen om wegen en zo aan te leggen zonder Move it!, Network Anarchy (die vervanger van die 2 "fine road tools", zelfde maker, Kly-nog-wat), en Prop Line Tool.
Ook werken quays nu ineens en ik snap nog hoe ze werken ook!

Het laat zich raden dat ik weer hopeloos verslaafd ben, en spelen tot in de late (vroege?) uurtjes is weer als vanouds.
Verder niet al te veel schokkend, hoogstaand werk.
Ik zie veel mooiere dingen hier en op YouTube. Mooier dan ik ooit kan maken.
Maar ik ben nu toch echt wel blij met het feit dat ik mods voor "more beauty " en betere functionaliteit kan gebruiken in deze -toch wel- als "kapot" beschouwde stad.