Na dat ik bij LoneRanger zijn prachtige steden de workshopmap Kerrisdale Bay zag voorbijkomen wist ik dat deze de volgende ging zijn voor mijn eerste stad die ik met unlimited money, alles unlocked (en modded) zou spelen.
Direct begonnen met de layout van mijn eerst "suburb" te plannen. Hier alvast een kleine school area gebouwd en een gezondheidsdorpje met park, ouderentehuis, ziekenhuis.
Dan begonnen aan een soort van office zone waar ik plaats heb gemaakt voor een groot ziekenhuis, brandweerkazerne en helicopter depot. Hier wat leuke parkingassets bijgevoegd voor het echte gevoel.
Het volgende was industrie, begonnen aan de "ore". Leek me wel leuk om deze te koppelen aan de grote berg die er lag, dus dat hebben we dan maar ineens gedaan.
Helemaal in de vibe van de industrie, direct erna begonnen aan een soort van mega build met olie industrie, wat unique factories en klein havengevoel. Dit is nog niet afgewerkt, maar aangezien ik alles wat wou testen had ik toch inwoners nodig. Maar eerst, die olie industrie:
/f/image/jijze7gCmmzTTRYygAXPuMj6.png?f=fotoalbum_large)
en een fototje van de andere kant. Samen met de unique factories wil ik hier ook mijn hoofdzakelijk water-energie build maken, past me wel goed in deze sfeer.
Dan terug naar de stad, want dit was allemaal wel leuk, maar zonder inwoners blijft alles toch maar leeg aanvoelen. Eerst een tram interchange gemaakt:
En dat alles heeft toch al tot volgende resultaat geleid, waar ik wel tevreden mee ben:
Nu weet ik nog niet precies wat ik met de C onder de berg ga doen die nu nog kaal is. Ik wou er een arbeiderswijk van maken, maar daar is het te smal voor waardoor ik maar één weg door het midden zou kunnen trekken (wat er lullig zou uitzien). Dus voorlopig blijft het maar even kaal.