DonJunior schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:11:
[...]
Same here.,. niet op de PS4 maar gewoon op de PC, zo vanilla mogelijk (m.u.v. de TM:PE mod)
Blijft een heerlijk spel. Soms speel ik het tijden niet en dan ineens weer meerdere avonden per week.
Eigenlijk begin ik altijd (elke sessie) opnieuw.. want dat vind ik het leukst.. Heb ook niet zoveel DLCs eigenlijk. Voegen die heel veel toe?
Waar ligt je intereese als je speelt? Tactisch, of toch het bouwen?
Ik maak gebruik van alle DLC's, behalve de radiostations...
De Industry DLC biedt je mogelijkheden om fabrieken te bouwen, grondstoffen te winnen. Deze DLC vraagt veel inzicht in goederenstromen. Grondstoffen(olie, erts, hout, groente en gewassen), opslag, verwerkende industry (meubels, auto's, schoenen), opslag, distributie naar winkels, opslag, interactie met de standaard industrie uit de vanilla versie, opslag. Opslag komt zoals hje ziet vaker voor. Verschillende fabrieken vragen verschillende combinaties van gronstoffen. Als je alles maximaal benut genereert dit enorm veel verkeer. Vrachttreinen zijn je grote vriend!
Universiteit DLC laat je campussen bouwen. Je krijgt 5 sport arena's cadeau die je zovaak kunt plaatsen als je wilt. Het voegt een structuur toe qua opleidingsniveau. Bij kantoorgebouwen, industrie en winkels heb je verschillende opleidingsniveau's.
Parks DLC is leuk als vermaak voor het volk. Zeker ook voor toeristen. Kan ook misbruikt worden als melkkoe. Plaats een station in een park en iedereen moet entree betalen.
Komt met veel keine assets als prullebak, tafel, wegwijzerpalen etc. Leuk als je houdt van detaillering.
Fishing is vooral leuk als toevoeging naast of alternatief voor de Industry DLC. Je kan meerdere soorten vis vangen. Moet zelf en visroute uitzetten in het water. Verschillende soorten vis zitten op verschillende diepte. En ik moet me sterk vergissen of stroomsnelheid van het water telt ook mee. Dit maakt het beinvloeden van je kaart met de landscaping tool naar boven.
Bij alle DLC's komen ook enkele nieuwe policies. Daar kan je weer mee spelen door bijvoorbeeld alleen elektrische auto's toe te laten, waarmee de productie van de elektrische autofabriek wordt aangejaagd