Ik ben ook een paar uur bezig met deze game. Het is erg lastig om ergens een begin te maken voor mij. In Sim City 4 was het allemaal wat vertrouwder

Prachtig gedaan zeg, ziet er echt heel erg mooi uit! Gebruik jij ook een mod om de gebieden zo mooi recht/rond te krijgen?
Ik probeer ook vooraf een stad op te bouwen, maar helaas gaat dit allemaal niet zo soepel, ik heb ook nog niet de ervaring om te weten welke soort wegen ik nodig heb e.d., heb alleen maar Sim City 4 ervaring tot nu toe met echte steden
De enige vraag die ik bij de foto van het knooppunt heb (zie de foto in quote). Als ik zo een aantal wegen en tunnels bekijk is het behalve mooi, vooral heel erg veel dubbelop? Dit is eigenlijk niets anders dan een klein knooppunt, waar zijn dan alle tunnels en op- en afritten voor nodig?
Maak je deze trouwens met de asset manager of uit de workshop? Of heb je dit direct op de map in elkaar geknutseld?
Ik heb ook nog geen optie gezien om het landschap aan te passen tijdens het spelen (bijvoorbeeld een verzonken snelweg aan te leggen ala Sim City 4 of de mogelijkheden om een paar eilandjes op te spuiten).
[
Voor 8% gewijzigd door
Divak op 15-01-2016 13:37
]