Dit heb ik van de week ook gezien bij het verplaatsen van mijn Schotse Hooglanders. Die ontdekten ook collectief dat hun weiland verplaatst was en gingen toen vervolgens zich gedragen alsof ze in Pamplona door de straten stormden... Hekjes bestonden niet voor ze. Verkeer ook niet...Gaius schreef op woensdag 8 april 2020 @ 13:29:
[...]
Wat ik laatst trouwens "ontdekte" bij de dierentuin, is dat als je bijvoorbeeld het flamingo-verblijf verplaatst, dat de flamingos zelf niet worden verplaatst. Dus die blijven eerst staan waar hun oude verblijf stonden, en rennen dan in een rechte lijn naar hun nieuwe locatie toe. Vond ik erg grappig om te zien.
Ik heb bij mijn stad iets vergelijkbaars (one time dan gelukkig, speelt niet bij loaden), namelijk dat ik een mooie kustlijn wil maken om mijn boorplatforms op aan te sluiten. Met geen mogelijkheid krijg ik het voor elkaar de boel recht te trekken, zodat het gedeelte van het boorplatform dat op de kust komt, netjes op de weg aan sluit. En ik heb geen zin mijn nieuwe oil industry opnieuw te moeten aanleggen zodat de boorplatformen goed uitkomen...YES schreef op woensdag 8 april 2020 @ 11:03:
Man, ik begin moedeloos te worden van het maken van mijn haven. Ik maak een layout met wegen, ga dan met sea walls (vind ik mooier dan quays, vind de afgeronde hoeken van quays niet mooi) de kades maken. Als ik dan met terraforming de boel op orde maak zodat er water in de ingangen van de havens komt lijkt het helemaal goed. Maar als ik dan save en mijn game opnieuw start, krijg ik weer allemaal van die water 'spikes'. Wat ik ook doe, het blijft maar terugkomen. Zwaar irritant want elke keer heb ik dan dikke overstromingen na het laden van m'n game.
Projectje voor vanavond...
Met deze kreeg ik het nog niet voor elkaar (wilde die vanavond uit zetten en dan proberen te fixen), maar misschien nog eens proberen. En anders de tip van @ElPaco proberen!ElPaco schreef op woensdag 8 april 2020 @ 13:43:
[...]
Met een mod als deze kan je zorgen dat er altijd water op een bepaald niveau is. Dat zou je bijvoorbeeld ook kunnen gebruiken om het binnenste deel van een rotonde met water te vullen.
[ Voor 12% gewijzigd door Zenyatta op 08-04-2020 14:54 ]
Je kan maar beter geen signature hebben dan een inhoudsloze.