Houden we je aan.
U komt uit het Simcity 2000 tijdperk?[...]
enerzijds heel veel (individueel neergezette) gebouwen
[...]
Dat was zo'n dingetje toen, zoals nu dat RICO-spul is, waar HMC uiteraard niet aan doet.

Eat the bugs, live in a pod
Houden we je aan.
U komt uit het Simcity 2000 tijdperk?[...]
enerzijds heel veel (individueel neergezette) gebouwen
[...]
Anoniem: 1217850
1109 uren op dit moment, aldus Steam.untflanked schreef op maandag 6 januari 2020 @ 16:47:
[...]
Begrijpelijk, maar ik zie ook dat je 1000+ uren hebt, dan snap ik dat er dingen zijn waar je tegenop loopt. Maar met jouw ervaring, wat zijn 5-10 mods die eigenlijk integraal zijn voor het spelen van de game voor een beginner? Ik zit namelijk gewoon stad na stad te bouwen om beginnersfouten op te lossen of met dingen te experimenteren. Het is wel een geweldige game zover. Thanks voor de input zover!
[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 1217850 op 06-01-2020 18:00 ]
Bij deze. Er moet nog wel een hele hoop gebeuren, ik begin steeds veel te grootschalig dingen uit te denken en te maken waardoor het meeste nog niet klaar is.
Haha nee, ik ben pas vanaf SC 3000 met citybuilders begonnen, het ploppen doe ik vooral om de straten er zo realistisch mogelijk uit te laten zien. Vind het heel irritant als er een enorm modern gebouw opdoemt in een historisch stukje van de stad terwijl dat niet past in het "verhaaltje" dat ik in gedachten heb over de ontwikkeling van de stad.[...]
U komt uit het Simcity 2000 tijdperk?
Dat was zo'n dingetje toen, zoals nu dat RICO-spul is, waar HMC uiteraard niet aan doet.
Wellicht is er een bug gefixed bij 1 van je mods? Het is altijd de moeite waard om bij mods die je al een tijd gebruikt te kijken of er wellicht een alternatief voor is die dingen fixed.YES schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 11:03:
Gisterenavond Cities maar weer eens aangeslingerd. Maar is er iets gebeurd op gebied van optimalisatie of iets dergelijks? Ik heb het idee dat mijn laatste save ineens vele malen soepeler loopt! En dat terwijl het inwoneraantal nog hetzelfde is. Prettige verrassing
Maar eens weer posten hier. Om op jouw vraag in te gaan: nou, ik heb er inmiddels zoveel uren in zitten (1869 uur op dit moment) dat het gewoon niet meer het spel is wat ik standaard opstart en ga spelen. Gewoon zoveel uren zitten klooien en bouwen met steden dat de echte aantrekkingskracht wat af begint te nemen of zo.Anoniem: 1217850 schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 15:30:
Ligt het aan mij of speelt Cities Skylines niet meer zo hier op GoT?
Dat is gewoon Wake Island uit BattlefieldYES schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 21:43:
[...]
Maar eens weer posten hier. Om op jouw vraag in te gaan: nou, ik heb er inmiddels zoveel uren in zitten (1869 uur op dit moment) dat het gewoon niet meer het spel is wat ik standaard opstart en ga spelen. Gewoon zoveel uren zitten klooien en bouwen met steden dat de echte aantrekkingskracht wat af begint te nemen of zo.
Speel het nog wel hoor. En ik ben bezig met een nieuwe stad, op een map genaamd "=K= December Island" gemaakt door Kimchi. Op deze map heb ik mijn eerste echte grote stad mét custom assets en mods gebouwd ooit. Die save is helaas ooit corrupt gegaan. Was wel balen want bij die stad had ik echt het idee dat ik nog heeeel veel uren kon steken in het finetunen en steeds mooier maken van de stad.
Mooie aan dit eiland is, geen wegen of spoorlijn naar de rest van de wereld. Alles zal met boot/vliegtuig moeten komen. Je kan natuurlijk altijd nog een lange weg naar de grens van de map trekken als het echt niet meer te doen is door de lucht en over water![]()
Nu dus opnieuw begonnen en tot zover is dit het resultaat:
[Afbeelding]
Ik kende dat eiland niet, maar inderdaad, het lijkt er heel erg op inderdaad. Heb even de comments onder deze map op de steam workshop nagelezen en inderdaad, de maker heeft het op dit eiland gebaseerdMartinspire schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 22:35:
[...]
Dat is gewoon Wake Island uit Battlefield
ik zou alle plaatjes van PB halen en ze archiveren bij een dienst die niet de user experience vernaggeltHMC schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 16:52:
Dus...Photobucket heeft het weer voor elkaar.
Niet dat het veel uitmaakt, want wie kijkt er nog screens in deeltje 1?
Maar al mijn screens van de afgelopen 5 jaar zijn nu "blurred".
Gelukkig laatste jaar via T.net, maar PB heeft weer een nieuw ding gedaan.
[ Voor 7% gewijzigd door mschol op 12-02-2020 17:50 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Danielson op 13-02-2020 08:29 ]
Als je een grote stad hebt en het aantal voertuigen is een issue, dan moet je allereerst zorgen dat er minder noodzaak is voor voertuigen. Dus meer cims met OV laten gaan (desnoods dingen verbieden met policies) en minder vrachtwagens op de weg (meer naar trein/water, of gewoon minder industry). Ik merk de laatste tijd dat mods steeds vaker conflicten hebben en ik ga er vanuit dat bij jou wellicht daar ook het probleem ligt. Er zijn ook mods die ervoor zorgen dat OV meer passagiers meeneemt en vrachtauto's meer vracht kunnen meenemen, wellicht helpt dat ook.Danielson schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 07:59:
Ik ben de laatste weken ook weer druk aan het bouwen, wat is het toch een verslavend spel!
Maar alleen loop ik tegen een (groot) probleem aan met mijn stad, spontaan werken alle services niet meer; vuilniswagen, politie, brandweer, lijkwagens deployen niet meer waardoor mijn stad compleet verpaupert!
Ook is er bijna geen verkeer meer op mijn wegen en zijn de snelwegen richting de stad zo goed als leeg.
Ik heb het gevoel dat dit is begonnen nadat ik een mod had gebruikt om 25 tegels te unlocken, ik heb deze mod uitgeschakeld, maar helaas blijft het probleem!
Iemand tips hoe ik dit kan troubleshoten of op kan lossen? Heb aardig wat tijd in deze stad zitten en zou pijnlijk zijn als ik opnieuw moet beginnen, helaas heb ik ook maar 1 savegame!
Help!
*Update:
Via Watch It kwam ik erachter dat ik aan het vehicle limit zit, maar hoeveel ik ook sloop, het aantal loopt niet terug!Iemand tips?
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 13-02-2020 13:16 ]
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
[ Voor 6% gewijzigd door YES op 18-02-2020 09:27 ]
Bedankt voor het compliment!HMC schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 17:15:
Strakke planning, @YES. Perfectionistisch is zelfs een compliment, durf ik te stellen.
Ziet er goed uit.
ik heb dat met mods en assets bij deze game..YES schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 20:42:
[...]
Bedankt voor het compliment!
Moet zeggen dat dat 'perfectionistische' me wel eens in de weg zit met dit spel. Dan loop ik vast en stop ik er weer mee, omdat ik er domweg niet uit kom
[ Voor 11% gewijzigd door mschol op 19-02-2020 22:37 ]
Doet ie dat op een ander kanaal of zo? Want zijn kanaal staat alleen maar vol met Roblox?mschol schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 22:09:
[...]
ik heb dat met mods en assets bij deze game..
vanmiddag eens opgeschoond: had 150 mods en bijna 5k aan assets gesubscribed.. (nu 100 om 2700 ofzo?)
game werd er *een beetje* langzaam van
ik volg, naast biffa, nu ook seniac
die heeft het voor elkaar gekregen een file te creeeren met boten
Yup, SeniacTWO:Martinspire schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 12:00:
[...]
Doet ie dat op een ander kanaal of zo? Want zijn kanaal staat alleen maar vol met Roblox?
Wake IslandYES schreef op maandag 2 maart 2020 @ 22:40:
Zoals @PB-powell al aangaf, heeft het strand veel potentie om leuke dingen mee te doen. Daar ben ik inmiddels voorzichtig aan begonnen. Zie het plaatje hieronder met de eerste strand-assets en erachter een hotel-district.
[Afbeelding]
Meteen ook maar een nieuw bovenaanzicht van de stad. Steeds meer gaten worden gevuld waardoor het meer een geheel wordt. Verder is nu ook goed te zien dat er een groot deel strand op de nominatie staat om opgekrikt te worden naar een leisure-hotspot.
Uiteraard is het nog lang niet af allemaal, ik doe ook steeds meer aan detailleren merk ik, dus het gaat ook allemaal niet heel snal![]()
[Afbeelding]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
[ Voor 19% gewijzigd door HMC op 05-03-2020 18:54 ]
26 seconden laadtijd, wauw. Hoeveel mods/assets heb je als ik vragen mag? Ik heb een build met een R5 2600X/32Gb/GTX 1070 maar bij mij duurt het laden toch al gauw 5-10 minuten. Is niet zo erg want als ik ga spelen zet ik het spel aan en ga ik op mijn gemak even een bak espresso klaarmaken of iets dergelijks, je past je aan zeg maarRalph88 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 10:07:
Altijd met veel plezier gespeeld in de afgelopen twee jaar, maar mijn pc liep erg op zijn tenen om het bij te kunnen benen. Maakte het spelen er ook niet leuker op. Laden van een savegame duurde gewoon 11-14 minuten.
Mods en assets waren geen pretje meer op mijn i7 2600/8Gb/HD6950 2G.
Sinds begin dit jaar een nieuwe build gemaakt R5 3600/16 Gb/RX 5600 XT.
Het speelt nu onwijs vloeiend en geladen in 26 seconden. In grafische kwaliteit merk ik weinig verschil. Verschil wat ik wel erg merk is dat hij nu maar 4Gb werkgeheugen gebruikt, maar het 6 Gb videogeheugen volledig benut is. Omgekeerde van voorheen.
Zie hier vaak goede plaatjes voorbij komen. Zal proberen vanaf nu ook een bijdrage te leveren! Let's build.
Toen ik mijn vorige pc nog gebruikte moest ik echt keuzes maken om het speelbaar te houden. Sinds de nieuwe nog niet echt uitgebreid. Op dit moment ben ik op 591 voorwerpen geabonneerd in de workshop.YES schreef op maandag 9 maart 2020 @ 10:33:
[...]
26 seconden laadtijd, wauw. Hoeveel mods/assets heb je als ik vragen mag? Ik heb een build met een R5 2600X/32Gb/GTX 1070 maar bij mij duurt het laden toch al gauw 5-10 minuten. Is niet zo erg want als ik ga spelen zet ik het spel aan en ga ik op mijn gemak even een bak espresso klaarmaken of iets dergelijks, je past je aan zeg maar![]()
Ben benieuwd naar je bijdragen!
Ah ja, dat klinkt meer zoals het ook bij mij is. Ik zit nu volgens mij richting de 45.000 inwoners in mijn huidige stad en het verbaast mij nog wel hoe goed de stad nog loopt. Niet echt snel meer maar ook niet traag.Ralph88 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 12:22:
[...]
Toen ik mijn vorige pc nog gebruikte moest ik echt keuzes maken om het speelbaar te houden. Sinds de nieuwe nog niet echt uitgebreid. Op dit moment ben ik op 591 voorwerpen geabonneerd in de workshop.
26 seconden is bij een beginnende stad. Als ik straks weer op 80k inwoners zit dan loopt het snel op denk ik.
Klinkt alsof je despawn aan hebtYES schreef op maandag 9 maart 2020 @ 12:33:
[...]
Ah ja, dat klinkt meer zoals het ook bij mij is. Ik zit nu volgens mij richting de 45.000 inwoners in mijn huidige stad en het verbaast mij nog wel hoe goed de stad nog loopt. Niet echt snel meer maar ook niet traag.
Je doelt op die traffic setting? Dat auto's verdwijnen als ze ergens aansluiten in een rij? Geen idee of ik dat aan heb staan of niet eigenlijk! Traffic flow was gisteren toen ik het spel voor het laatst open had 76%.
Minder verkeer op de weg zorgt voor een betere FPS. Met despawn merk je veel verschil. Het is wat minder uitdagend, maar met grotere steden is het haast anders niet meer te doen. Mijn 30k stad hield mijn PC aardig op zijn knieën toen ik even wat had aangepast en het hele verkeer vastliep. Ik vind overigens dat de game het vrij slecht duidelijk maakt dat je grote verkeersproblemen hebt. Als je hele treinenstelsel vastloopt (bv doordat ze niet kunnen kruisen of er teveel treinen naar 1 station komen), dan kom je daar niet achter als je er niet op let. Maar goed, dat is met meer dingen zo. Gelukkig helpen mods wel een beetje, maar er kan nog veel verbeterd worden.YES schreef op maandag 9 maart 2020 @ 12:40:
[...]
Je doelt op die traffic setting? Dat auto's verdwijnen als ze ergens aansluiten in een rij? Geen idee of ik dat aan heb staan of niet eigenlijk! Traffic flow was gisteren toen ik het spel voor het laatst open had 76%.
Maar ik bedoelde met dat mijn stad nog goed loopt meer op de snelheid/fps en niet op hoe goed het verkeer gaat
[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 09-03-2020 13:19 ]
Haha, als je het uit hebt staan is het veel leuker. Iedereen kijkt naar Biffa om de perfecte flow te krijgen, toch?
Goed bezig! Uiteindelijk kan je met relatief simpele aanpassingen een hoop bereiken om het verkeer vloeiend te laten rijden.YES schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 21:12:
@Martinspire en @Ralph88 Ik had inderdaad despawn aan staan. Heb het net uitgezet en hoewel ik na ruim 20 minuten wel wat langere rijen zag staan op verschijnende wegen, is de traffic flow nog altijd 75% en loopt het spel ook nog mooi soepel.
Conclusie, ik heb de wegen nog best netjes aan elkaar geknoopt
Ik zal vanavond zelf ook nog eens kijken hoeveel assets en mods ik heb, denk nog wel heel wat meerRalph88 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:04:
[...]
Goed bezig! Uiteindelijk kan je met relatief simpele aanpassingen een hoop bereiken om het verkeer vloeiend te laten rijden.
Heb nog even gekeken in de Workshop en na wat klikken zit ik nu op de 1074 assets en 12 mods.
Laden duurt nu wel een minuutje. Werkgeheugen stijgt ook naar 16GB (=vol) en zakt tijdens het spelen terug naar 9 GB. Wat hier de reden van is weet ik niet. VRam blijft volledig benut.
klopt: ongevraagd en ongewenst bij velen..HMC schreef op maandag 16 maart 2020 @ 13:45:
Spel ook weer eens aangeslingerd. Maar ik heb nu ineens een Paradox Launcher. Is mij niets over verteld of gevraagd.
Technisch is het denk ik wel mogelijk. Ik ben ooooooit lang geleden op dit eiland begonnen zonder die mod geactiveerd te hebben. Destijds stopte mijn stad bij zo'n 80.000 mensen echter totaal te groeien, alsof dat een soort harde max was die je zonder wegen naar buiten kon behalen of zo. Uiteindelijk heb ik toen een hele lange brug naar de grens van de map getrokkenPB-powell schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 10:12:
Vergeten dat die mods er zijn, inclusief all unlockedmaar die heb je dus wel nodig om hier te starten.
Mijn laptop gaat dit spel ook nooit van zijn leven kunnen draaien. Daarom heb ik al met een schuin oog gekeken naar de PS4-versie.
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Speel je dan met unlimited money? Want dit kost aardig wat geld bij elkaar en dan heb je ook nog niemand in de buurt wonen...Tosemime schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 09:26:
Ja dit zijn allemaal plopables, het is ook nog niet aangesloten op andere wegen naar buiten de map oid. Dat is mijn volgende stap, en dan beginnen met residential zoning om mensen naar de stad te halen
gewoon wachten op een sale, dan zijn ze zo met een korting van 50-75% te krijgenPB-powell schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 12:08:
Ik heb van de DLC alleen Snowfall en After dark. De rest heb ik niet gekocht omdat ik niet het idee kreeg iets te missen en het mij het geld niet waard is. Sowieso kost alle dlc lost bij elkaar bijna €200,-![]()
Zijn er nog pakketten die iedereen nodig heeft? Of zijn het voornamelijk gimmicks? Want de echte uitbreidingen zijn allemaal €13,- of €15,- per stuk en daar moet wel echte toevoegingen tegen over staan vind ik.
als jij een gratis dlc "koopt" op de steamstore kom je bij de "bedankt voor kopen" pagina, daar zou je evt kunnen kiezen voor content installeren maar dat is zinloos aangezien steam automatisch de dlc zal downloadenAls ik trouwens de gratis dlc wil downloaden uit de steamstore start de paradox launcher op zonder dat er daar iets gebeurt, moet dit vanuit het spel zelf?
ben benieuwd, hoop niet teveel gimmicks maar ook wat echte QoL upgradesJohan81 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 10:54:
sunset harbor wordt vanmiddag om 16u aangekondigd:
[YouTube: Cities: Skylines Sunset Harbor | Official Announcement Trailer]
die kan je gewoon in je bestaande savegame gebruikenJadero schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 10:31:
Als ik een DLC koop waarbij gebouwen worden aangepast of toegevoegd. Worden deze dan ook al in mijn bestaande stad geïmplementeerd?
Haha leuk om te lezen HMC, thanks!HMC schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 21:08:
Zoals je wel kan zien pakt @Tosemime het spel meer als schilderen met zijn stadbouwkundige skills aan dan werkelijk het spel te spelen. In ieder geval in het begin van z'n steden.
Laat je ze eigenlijk nog wel eens organisch verder groeien, Tose?
Vraag ik me echt af.
offtopic:
Dat deed ik vaak met SimCity vroegah, zeker 3K.
Spel op pauze. Wijken maken met goede planning, mooie geleidelijke verhogingen in de gronden, etc.
Zo kon je zelfs gebouwen over tunnels bouwen, zelfs als de tunnel onder de rivier doorging.
Blabla. Klinkt nu niet bruut meer, maar na SC2K was dat wel aardig wat pietepeuterig werk.
Toch vind ik Skylines leuker zonder pauzes en met gewoon spelen.
Alhoewel uiteraard wel soms pauze om HMC-errors te fixen.
Gezegd moet wel worden dat het er nooit zo adembenemend mooi en strak uit komt te zien als dat wat Tose klaarstoomt.
Tosemime
Ik vraag me nog wel af hoe jij bij zo'n stadscentrum te werk gaat. Eerst wegen neerleggen en dan de rest 'inkleuren' qua gebouwen en parken etc? Of heb je een andere aanpak?Tosemime schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 00:14:
[...]
Haha leuk om te lezen HMC, thanks!
Ik weet dat ik een andere manier van spelen heb dan eigenlijk de bedoeling is met het spel, het managen van de stad doe ik vrij weinig aan, zeker in de beginfase. Overigens doe ik alleen de beginfase op pauze, zodra ik de voorzieningen als electriciteit en water op orde heb laat ik de game gewoon lopen. Hoe de stad daarna verder groeit weet ik nu nog niet, dat gaat idd organisch
En hoe vaak kom je er dan achter dat er toch niet genoeg wegen liggen, verkeer zich anders beweegt dan verwacht en/of wegen niet lekker op elkaar aansluitenTosemime schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 09:45:
Ja ik begin met het treinstation en de hoofdwegen. Daarna plaats ik de gebouwen die ik in ieder geval wil hebben in dit gebied en leg daar de kleinere wegen omheen. Dan is het een kwestie van de overgebleven ruimte opvullen met kleinere gebouwen en voetpaden etc. Pas als dat klaar is, ga ik aan de gang met detaillering met bomen en decals etc
Het gebeurt wel eens, maar over het algemeen heb ik geen problemen met verkeer. Ik probeer er voor te zorgen dat het verkeer meerdere opties heeft om het centrum te bereiken, dat niet alles door één knooppunt moet. Hier een paar plaatjes van een stad van mij van een 2 of 3 jaar geleden, zo is duidelijk mijn manier van werken te zien. Je ziet dat ik in grote lijnen de wegen en rail infrastructuur neer leg en daarna kijk hoe ik de overgebleven ruimte kan invullen. Uiteraard lukt het niet altijd zoals ik hoop, maar dat is ook wel weer een leuke uitdagingMartinspire schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 16:58:
[...]
En hoe vaak kom je er dan achter dat er toch niet genoeg wegen liggen, verkeer zich anders beweegt dan verwacht en/of wegen niet lekker op elkaar aansluiten
Cool. Ziet er ook mooi uit. Ben benieuwd hoe je die havens maakt, welke tools/mods gebruik je en wat voor settings heb je ervoor ingesteld?Tosemime schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 18:26:
[...]
Het gebeurt wel eens, maar over het algemeen heb ik geen problemen met verkeer. Ik probeer er voor te zorgen dat het verkeer meerdere opties heeft om het centrum te bereiken, dat niet alles door één knooppunt moet. Hier een paar plaatjes van een stad van mij van een 2 of 3 jaar geleden, zo is duidelijk mijn manier van werken te zien. Je ziet dat ik in grote lijnen de wegen en rail infrastructuur neer leg en daarna kijk hoe ik de overgebleven ruimte kan invullen. Uiteraard lukt het niet altijd zoals ik hoop, maar dat is ook wel weer een leuke uitdaging
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Voor de havens gebruik ik vooral de quay tool om de vorm van de havens te bepalen. Daarna de meest geschikte locaties voor de havens zelf, maar de schepen op af komen, en verder is het opvullen met assets die in een haven passen. Behalve de quays gebruik ik geen andere tools of mods volgens mijMartinspire schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 18:33:
[...]
Cool. Ziet er ook mooi uit. Ben benieuwd hoe je die havens maakt, welke tools/mods gebruik je en wat voor settings heb je ervoor ingesteld?
Ook wel terraforming denk ik? Wat heb je daarvoor ingesteld?Tosemime schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 18:39:
[...]
Voor de havens gebruik ik vooral de quay tool om de vorm van de havens te bepalen. Daarna de meest geschikte locaties voor de havens zelf, maar de schepen op af komen, en verder is het opvullen met assets die in een haven passen. Behalve de quays gebruik ik geen andere tools of mods volgens mij
[ Voor 27% gewijzigd door HMC op 22-03-2020 12:04 ]
Persoonlijk heb ik alle DLC's (op Natural Disasters, content creators packs en radio zenders na). De leukste tot nu toe vind ik de Industries DLC. Hou wel van wat 'micromanagement' en het geeft je wat meer tools je industrie, bevoorrading en dus verkeer wat te regelen.PB-powell schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 12:08:
Ik heb van de DLC alleen Snowfall en After dark. De rest heb ik niet gekocht omdat ik niet het idee kreeg iets te missen en het mij het geld niet waard is. Sowieso kost alle dlc lost bij elkaar bijna €200,-![]()
Zijn er nog pakketten die iedereen nodig heeft? Of zijn het voornamelijk gimmicks? Want de echte uitbreidingen zijn allemaal €13,- of €15,- per stuk en daar moet wel echte toevoegingen tegen over staan vind ik.
Als ik trouwens de gratis dlc wil downloaden uit de steamstore start de paradox launcher op zonder dat er daar iets gebeurt, moet dit vanuit het spel zelf?
[ Voor 4% gewijzigd door Aardappelbakker op 22-03-2020 15:09 ]
Er komt dan nog iets uit: Cities: Skylines - Content Creator Pack: Modern JapanHMC schreef op zondag 22 maart 2020 @ 12:02:
YouTube: YouTube
Nieuwe DLC onderweg.
Sunset Harbor.
Edit: Vreemde videolink.
Is op Cities: Skylines channel.
26 maart komt het uit.
Content Creator Pack: Modern Japan introduces a unique flair inspired by Japanese architecture with 20 buildings and six props from modder Ryuichi Kaminogi. These are the first Japanese buildings to be added to Cities: Skylines, bringing ornate models ranging from impressive skyscrapers to cozy udon and ramen shops.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Die heeft een aantal dagen hoog in de meest populaire workshop items gestaan ja, geniaalRaven schreef op zondag 22 maart 2020 @ 17:43:
[...]
Er komt dan nog iets uit: Cities: Skylines - Content Creator Pack: Modern Japan
[...]
Heeft iemand Toilet paper roll prop pack al gezien?
[Afbeelding]Laat het hamsteren maar beginnen
[ Voor 3% gewijzigd door YES op 22-03-2020 21:18 ]
Hmm, goede. Had ik zelf nog niet aan gedacht, de map is standaard zo ingericht. Wat zou jij op de plek van de haven doen dan? Daar wellicht een voetbalstadion met een heel complex en alle infra er omheen of zo? Om het stadscentrum door te trekken naar die kant lijkt me nou niet echt iets, aangezien het dan echt wel een groot centrum wordt.PB-powell schreef op maandag 23 maart 2020 @ 11:59:
@YES persoonlijk zou ik de haven niet direct tegenover het centrum leggen. Dat doet toch wat af van de mooie skyline aan de ene kant, en vervolgens 'vervuilende' industrie aan de andere kant. Maar dat is mijn mening. En het landbouw gebied zou ik idd ook ruimen en verder van de stad plaatsen. Daar kan je dan een klein dorpje omheen bouwen wat je zelf al had bedacht
Welk station is dat eigenlijk? Ik kan hem niet vinden in de workshop..Tosemime schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 23:21:
Van mij ook eindelijk weer eens wat plaatjes
Begonnen met een high density stationsgebied wat ik veel aandacht aan de aankleding besteed
[Afbeelding]
Deze is het!YES schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 12:22:
[...]
Welk station is dat eigenlijk? Ik kan hem niet vinden in de workshop..
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq