nah dat probeer ik niet, hoewel het leuk is zijn filmpjes te kijken
eerste wat mij opvalt (net geladen, met zo min mogelijk mods die de boel kunnen verpesten voor mijn idee)
je hebt errug veel openbaar vervoer, hoewel prima maar dat kost je ook (veel) geld, terwijl cims behoorlijke stukken willen lopen (die 7 (

) buslijnen binnen florence square zijn erg veel op 1 gebied)
ook de metro is voor mijn gevoel erg dicht op elkaar
je verkeer an sicht lijkt geen probleem (nu 84%) met hoofdzakelijk 1 drukke hoofdweg
je komt ernstig afval verbranding te kort: geen dumps plaatsen maar incineration plants

(overigens weet ik dit niet zeker maar volgens mij begint vuilnis ophalen om 5-6 uur 's ochtends, en moet je overdag dan juist meer budget hebben)
budget voor wegen kan volgens mij wel naar beneden in deze map
industrie heb ik nooit meer gespeeld, maar wellicht werkt dat ook alleen maar voor bepaalde werktijden goed (sleutelen met budget)
butler park genereert een hoop trucks die ook de snelweg op willen maar niet kunnen en de stad in moeten om eruit te komen
note: ik ben absoluut geen expert of kenner, maar dit zijn gewoon dingen die mij opvallen in eerste opzicht
edit net zoals biffa eens despawing uitgezet.. dat resulteert in een traffic flow van 28%
[
Voor 3% gewijzigd door
mschol op 30-07-2019 22:41
]