De stations van Fishbus zijn wel cool. Noise op 0 is én onrealistisch, én eigenlijk valsspelen. De workshop zit vol met 'ultimate' gebouwen waarbij iemand gewoon de stats heeft aangepast en je zo een treinstation zonder noise voor $100 kunt plaatsen. Beetje flauwe dingen zijn dat. Je hebt ook zo'n andere kerel die alle public services aan het bouwen is met echt toffe assets. Mooie brandweerkazernes, doktersposten, universiteit, goed spul. Als ik vanavond thuis ben zal ik de maker daarvan eens opzoeken.unezra schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 08:24:
[...]
Hmm! Ik heb d'r een aantal gevonden.
Nog aanraders? (Ik zag wel een Paris metro met een noise van 0. Ook interessant. Klein, maar met een noise van 0 kun je ze wel overal kwijt.)
Ik speel al een jaar ofzo iedere nieuwe stad met 81 tiles, gaat prima. Je hebt alleen met Natural Disasters wat aparts, dat de detection als een malle knippert wanneer er een ramp aankomt. En de helft van de disasters die je stad treffen zitten op een gedeelte waar je niet bouwtunezra schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 08:24:
[...]
Weet iemand toevallig ook of ze ooit van plan zijn zelf de complete map speelbaar te maken? Ik heb de 25x25 mod gevonden en ook een 81 square mod, maar die laatste heeft nogal wat nadelen waardoor ik die niet echt durf te gaan gebruiken. Lijkt me wel heel gaaf.
Verder is die mod echt heerlijk, kun je echt een stad met voorsteden enzo bouwen.
Flatlands 2.5 en The Great Plan zijn beide erg toffe maps.unezra schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 08:24:
[...]
Nog maps die de moeite van het spelen waard zijn? (Al dan niet meegeleverde, al dan niet via de Steam Workshop.) Ofwel, maps met véél bouwoppervlak, maar verder ook alle mogelijke features zodat alle vormen van transport en industrie gebruikt kunnen worden.
So long, and thanks for all the fish!