Ik heb sinds het uitkomen van C:SL, voor het spel dus, eerst mijn CPU cooler geupgrade van Boxed naar Noctua D15, want boxed cooler werd aan/uit stofzuiger.
Daarna de CPU zelf maar van FX 4130 naar 8370E, want hey, waarom niet? AM3+ mobo had ik al, dus dan maar een zuinigere CPU met dubbel zoveel oores en veel meer power.
Toen 16GB Kingston HyperX RAM gekocht, om 4GB standaard mem te vervangen, want met bergen aan assets en (toen nog nodige) mods liep het toch niet zo lekker meer.
Laatst mijn mobo vervangen van Asus M5A-Heel Oud, naar AsRock 970M Pro3. Oude mobo had geen SATA600, nu wel.
Zo is het een aardig duur spelletje geworden, wat ik juist niet meer zoveel speel, maar wel graag weer zou willen. Ik heb er de tijd simpelweg niet meer voor.
Blabla...kortweg:
Ik heb voor mijn AM3+ systeempje de best mogelijke upgrades gedaan, puur voor het spel wat ik zo graag zou willen spelen, maar niet echt kan. Maar dat maakt niet echt uit, want je hebt wel een schitterend systeem staan welke het (mits niks ermee kapt) het gewoon nog een aantal jaar uithoudt.
Een mooie RAM-upgrade ga jij niet alleen in C:SL merken. Is echt een genot en een aanrader.
Maar @
Tosemime , ik beloof dat ik het weer zal gaan oppakken binnenkort..
Next time, Gadget...next tiiiime!
Edit: Ik zie dat je een Asus Z170 PRO GAMING mobo hebt @
Despotes98 . Plak er gewoon nog zo'n zelfde setje HyperX bij.

Mooie laatste upgrade. Of meteen 16GB setje en je 8GB set verkopen.

Ik zou die zelfs van je over kunnen nemen, want ik heb nu 4 slots ipv 2.
[
Voor 7% gewijzigd door
HMC op 15-07-2017 23:09
]