Ja dat kloptXWB schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 17:13:
[...]
Wat bedoel je precies, ik zie in jouw laatste screenshot ook een uitgang na een ingang?

Ja dat kloptXWB schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 17:13:
[...]
Wat bedoel je precies, ik zie in jouw laatste screenshot ook een uitgang na een ingang?
En stel het word er drukker dan kan je die 2 wegen altijd voor de rotonde verbinden waardoor je rotonde blijft werkenWebgnome schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 20:04:
[...]
Ja dat kloptWaar je dus op moet letten is de flow van je verkeer. Op het screenshot kon deze situatie wel aangezien er vrij weinig verkeer direct weer van die rotonde af wil
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Leuk, altijd dat herstructurerenWebgnome schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:00:
Dat klopt. Ik ben nu alweer bezig met het herstructureren. Zoals op de screenshots te zien is heb ik een fout gemaakt door zowel een treinstation voor vracht verkeer als een trein station voor personen vervoer bij elkaar in de buurt te leggen. Hierdoor krijg je dat de twee stromen elkaar moeten kruisen (en uit zo'n vracht station komt nogal wat ! ). Ik wil vanavond het station voor vrachtverkeer gaan verplaatsen direct naast het industrie gebied zodat dat verkeer niet meer door de stad moet.
Nadeel is dan natuurlijk weer wel dat het industriegebied helemaal direct vol loopt maar daar verzinnen we wel weer iets op.
Het wordt live uitgezonden op https://www.twitch.tv/paradoxinteractive .Thursday August 18th
13:00 - Cities: Skylines - The Next Expansion with Colossal Order
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
[ Voor 22% gewijzigd door Zapato op 16-08-2016 17:38 ]
[ Voor 40% gewijzigd door wienjo op 18-08-2016 13:14 . Reden: Added YouTube link ]
Nou, geen grote verrassing dus! Maar een aantal hier hebben al aangegeven, inclusief mijzelf, niet echt op het disasterdeel te zitten te wachten. Natuurlijk zal alles wel weer instelbaar zijn, maar ik had gehoopt dat ze echt iets meer gingen doen op gebied van simulatiediepte of de verkeersengine eens goed onder handen zouden nemen.wienjo schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:12:
De nieuwe DLC heeft disasters! Meer info nu live zoals hierboven ook al vermeld; https://www.twitch.tv/paradoxinteractive
De trailer staat nu ook op YouTube: YouTube: Cities: Skylines - Natural Disasters Announcement Trailer
[ Voor 6% gewijzigd door SanderTje! op 18-08-2016 13:47 ]
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
I am the great Cornholio!
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Eat the bugs, live in a pod
Disasters essentieel en Core Gameplay element? Die mag je me uitleggenanandus schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:32:
Ein. De. Lijk! Disasters!
Zonde dat het DLC is, zoiets essentieels zou eigenlijk gewoon in het basisspel moeten zitten.
Zal het desalniettemin kopen, maar wel jammer dat je een core gameplay-element als DLC moet kopen.
DitTosemime schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:54:
[...]
Disasters essentieel en Core Gameplay element? Die mag je me uitleggenwaarom wordt je hier zo blij van? Ik zit er niet op te wachten dat de stad waar ik uren en uren aan heb gewerkt ineens verwoest wordt.
Omdat het er altijd ingezeten heeft, sinds de allereerste Simcity.Tosemime schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:54:
[...]
Disasters essentieel en Core Gameplay element? Die mag je me uitleggenwaarom wordt je hier zo blij van?
Juist wel toch? Niets is mooiers dan een stad platleggen.Ik zit er niet op te wachten dat de stad waar ik uren en uren aan heb gewerkt ineens verwoest wordt.
[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 18-08-2016 15:03 ]
Dit is geen simcityanandus schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:02:
[...]
Omdat het er altijd ingezeten heeft, sinds de allereerste Simcity.
Zie ik daar nu een waterpomp downstream van je sewage treatments?Webgnome schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 14:43:
Even een kleine update. Ben op dit moment bezig met een van mijn beste steden tot nu toe ( dikke winst, bijna overal 100% tevredenheid you name it). Echter waar ik wel last van had was een verkeersopstopping (zie rode arcering)
[afbeelding]
Na veel gepiel en opnieuw aanleggen kwam ik tot dit geniale idee:
Nooit Minecraft gespeeld zeker?SanderTje! schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:34:
[...]
Moest wel zeggen dat ik die trailer (vooral de titels) niet heel professioneel vond ogen
We are shaping the future
Haha, ik heb een beschamende hoeveelheid uren op m'n record staan. Dus ja, zeker gespeeld. Teveel. Als iemand weer eens zin heeft overigens in een multiplayerserver met FTB...
[ Voor 5% gewijzigd door SanderTje! op 20-08-2016 19:57 ]
Welke assets heb je gebruikt voor het strand?SanderTje! schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:56:
Even een serie van nieuwe screenshots van het laatste project waar ik aan gewerkt heb/mee bezig ben. Het is een strand geworden.
Bij alle plaatjes, klik voor groot!
Lekker rustig wonen aan het strand
[afbeelding]
Heerlijk om al die details te kunnen plaatsen:
[afbeelding]
Aan de andere kant van het strand een drukke wijk.
[afbeelding]
De boulevard naar die wijk:
[afbeelding]
En tenslotte het overzicht:
[afbeelding]
Het kostte redelijk wat moeite om het precies zo te terraformen zoals ik het graag wilde hebben. Eerder had ik een leuker strand, maar dat vond ik nog echt te klein; deze is een stuk beter qua grootte. Toen ik de grond omhoog haalde kwamen die stenen tevoorschijn. Op de originele map lagen die onder water, die heb ik dus nu mooi laten liggen.
Eerlijk gezegd, geen idee. Ik heb die mod van More Beautification van BloodyPenguin (wat mij betreft is hij een grote held voor de communityWebgnome schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:00:
[...]
Welke assets heb je gebruikt voor het strand?
Ben hier wel benieuwd naar (de vraag of trams zin hebben). Ik probeerde tot nu toe altijd te werken aan een goed treinnetwerk, maar in verhouding met de buslijnen wordt dat nauwelijks gebruikt, wat ik ook doe (verbinding met lokale buslijnen enzo). Eerste hoopte ik dat dit verbeterd zou worden maar dat is niet echt gebeurd, en kennelijk de trams ook nog niet zo. Is dat intentioneel van Paradox?MicScott schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:03:
[...]
Wat is optimaar voor je tramlijn? Haltes dicht op elkaar? Juist verder? Lange tramroutes? Korte tramroutes?
Ik heb het nu min of meer zo dat de tramhaltes redelijk ver van elkaar liggen en aansluiten op busroutes voor korte trips, en metrolijnen voor de nóg langere trips, maar het lijkt erop dat mijn inwoners eigenlijk vooral de metro en de bus gebruiken, dus wat is het gat in de markt dat een tram eigenlijk moet vullen?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Persoonlijk herken ik dit totaal niet en ik heb niet het gevoel dat ik iets speciaals doe, enigste wat ik me kan bedenken is dat ik vaak veel voetpaden heb wat misschien wel forceert dat meer mensen openbaar vervoer nemen maar of dat zo is, geen idee.Brent schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 18:03:
[...]
Ben hier wel benieuwd naar (de vraag of trams zin hebben). Ik probeerde tot nu toe altijd te werken aan een goed treinnetwerk, maar in verhouding met de buslijnen wordt dat nauwelijks gebruikt, wat ik ook doe (verbinding met lokale buslijnen enzo). Eerste hoopte ik dat dit verbeterd zou worden maar dat is niet echt gebeurd, en kennelijk de trams ook nog niet zo. Is dat intentioneel van Paradox?
Openbaar vervoer wordt wel goed gebruikt, maar gek genoeg de trams nauwelijks, vergeleken met bussen of de metro.TeK schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 18:44:
[...]
Persoonlijk herken ik dit totaal niet en ik heb niet het gevoel dat ik iets speciaals doe, enigste wat ik me kan bedenken is dat ik vaak veel voetpaden heb wat misschien wel forceert dat meer mensen openbaar vervoer nemen maar of dat zo is, geen idee.
Ja ik denk dat ik trambanen aan ga leggen op de wat minder drukke wegen paralel aan of haaks op de drukke wegen en dan misschien wat minder metrolijnen want die kosten me nu veel te veel geld...TeK schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 20:27:
Ja trams nemen wel idd een baan in, maar ik blijf erbij mijn onderdaantjes gaan gerust met de tram.
Je zou natuurlijk trams los kunnen halen van de wegen en alleen trambanen gebruiken die dus niet op de weg zitten.
Ik ondervind hetzelfde. Vaak begin ik al met een achterstand, doordat de wegen aan het begin van het spel (de stad in en uit) niet even hoog zijn of even lang. De rest van mijn wegennetwerk sluiten daardoor allemaal net niet lekker op elkaar aan. Natuurlijk gebruik ik ook de Precision Engineering mod, en dat is al een verademing, maar het kan zeker nog veel beter. Eerlijk gezegd ben ik daardoor ook een beetje afgeknapt op het spel.Cyphax schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:07:
Ik merk dat ik de laatste tijd steeds sneller afhaak bij het bouwen van wegen. Ik ben teveel een perfectionist dat ik geen zin meer heb als het niet lukt zoals ik het wil. Dus als het lelijk wordt zeg maar. Maar de tools om wegen te bouwen zijn gewoon te beperkt. Als ik een afrit bijvoorbeeld netjes wil maken (rond, recht, symmetrisch), dan moet ik eigenlijk het standaardtype weg gebruiken omdat die overal op snapt, maar als het dan gelukt is en je wil upgraden naar het juiste type weg, dan wil dat vaak ineens niet omdat het te krap staat voor het ene type, maar niet voor het andere. Of dat je een weg wil leggen maar om dat het gewoon op geen manier kan vanwege "slope too steep"... Dat is zo frustrerend dat ik er meestal gewoon geen zin meer in heb na zoveel uur te hebben besteed eraan.
Ik heb wel een paar mods als precision engineering maar dat helpt niet zo met die flauwe stugge interface/mechanieken.
Welke fractie zie jij ongeveer in je OV overzicht?TeK schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 20:27:
Ja trams nemen wel idd een baan in, maar ik blijf erbij mijn onderdaantjes gaan gerust met de tram.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Hmm denk zoek het ff voor je op, maar ben bang dat ik weer eerst me mods moet gaan uitzoeken elke map die ik laad zijn opeens alle trein/bus/tram lijnen kapot, zijn zelfs paar maps die helemaal niet willen ladenBrent schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:17:
[...]
Welke fractie zie jij ongeveer in je OV overzicht?
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Woehoe, Art Deco vind ik echt een fantastische bouwstijlInF.Inc schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 06:31:
Komt ook een Art Deco DLC. Ben benieuwd naar de gebouwen. Shroomblaze heeft ze gemaakt.
Verwijderd
De term daarvoor is death waves. Als je daarop zoekt vind je genoeg over wat wel en niet kanWeemism schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:50:
Het zal hier waarschijnlijk al vaker aan de orde zijn geweest, maar sinds ik deze week weer gestart ben C:S te spelen loop ik tegen het onderstaande probleem aan:
[afbeelding]
Ofwel, enorme fluctuaties in de populatie zonder duidelijk aanwijsbare oorzaak. Van het een op het andere moment stijgt het aantal doden in de stad enorm, kan de deathcare het niet meer bijhouden, en raken gebouwen abandoned. Als ik deze vervolgens en masse sloop komt de populatie weer op gang.
Inwoners worden niet vooraf ziek, zijn happy en er doen zich geen incidenten voor voorafgaand aan de populatiedrop. De megadrop rond 2037 in het plaatje heb ik overigens zelf geforceerd, nadat de populatie eerst opnieuw weer begon te dalen, door de taxes op 20% te zetten, in de hoop dat een start vanaf 0 een reset zou veroorzaken. Helaas bood dat geen soelaas.
Ik heb het even gegoogled, en er wordt naar verwezen dat de oorzaak zou zitten in de leeftijdsopbouw in de stad, en de oude generatie op hetzelfde moment komt te overlijden. Is dit inderdaad de oorzaak, en normaliseert dit zich naar verloop van tijd vanzelf zodat die populatieflux vanzelf stopt? Is er iets aan te doen? Dit is redelijk irritant spelen zo...
Alhoewel ik er zelf nooit echt last van heb (hadVerwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:14:
[...]
De term daarvoor is death waves. Als je daarop zoekt vind je genoeg over wat wel en niet kan
Inderdaad, in het normale leven verhuisd iedereen later in hun leven weer naar een andere plaats waardoor de leeftijden weer wat meer verspreid liggen.HMC schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:48:
[...]
Alhoewel ik er zelf nooit echt last van heb (had) vind ik dat toch wel een beetje een fout in het spel. Ik snap dat nieuwe wijken jongere mensen aantrekken, maar die massale synchrone sterfte is wat mij betreft geen logisch gevolg.
Maar inderdaad, in dit spel werkt dat zo.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Je hebt ook mods die ervoor zorgen dat je achievements kunt krijgen wanneer je mods gebruikt ;-)Weemism schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:26:
Dank voor de antwoorden en suggesties allemaal. Dit is de tweede grote stad die ik maak (van de eerste van 80K van een jaar geleden ging er iets mis met het save file), maar het valt me nu pas echt op.
Oplossingen lijken dus:Wat mij betreft is dit echter inderdaad op het randje van een bug. Snap dat vergrijzing een factor moet zijn in een goede simulatie, maar het is wel redelijk extreem/vervelend je stad elke 6 gamejaren zo te zien decimeren.
- Langzame geleidelijke groei van de stad
- Een grote overcapaciteit aan hearses om te zorgen dat de doden tijdens een deathwave kunnen worden opgehaald vóór gebouwen worden abandoned
- Zorgen dat de verkeerssituatie goed is zodat de hearses de doden ook daadwerkelijk tijdig kunnen opruimen
- Het gebruik van een mod zoals partyman suggereert, maar ik gebruik liever geen mods vanwege de achievements
- Wachten tot de pieken en dalen zich na verloop van tijd hopelijk vanzelf uitlevellen
...
Verwijderd
Jawel..Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:59:
Is er dit weekend geen Paradox sale op Steam? Ik zou wel DLCs inslaan dan
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
[ Voor 13% gewijzigd door JAtech op 02-09-2016 20:37 ]
Leuke DLC?JAtech schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 20:36:
Ook de laatste dlc die ik nog niet had (Snowfall)met korting maar effe aangeschaft
Thanks, ik heb 'm gekochtBee.nl schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 19:59:
Ik heb alle dlc, een vergelijkbare config (i5-4590/12G/GTX770) en ik heb geen performance issues opgemerkt so far. Moet zeggen dat ik eigenlijk nooit sneeuwmappen doe en ook niet zulke gigasteden bouw. Meestal ben ik mn stad wel beu tegen de 100k inwoners en begin ik overnieuw. De normale mappen hebben regen- en onweersbuitjes erbij gekregen, maar ik denk dat dat niet bijster veel uitmaakt. Overigens kun je een dlc gewoon uitschakelen in Steam.
leuke dlc?Logico schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 17:58:
[...]
Thanks, ik heb 'm gekochtMocht het nodig zijn kan ik 'm inderdaad nog uitzetten, daar had ik even niet bij stilgestaan. Kan ik het mooi even testen voor ik trams ga plaatsen
Heb nog geen tijd gehad om het echt te spelen, op het eerste gezicht zijn dit de belangrijkste toevoegingen:
Het warmwaterdeel geldt alleen als je een wintermap hebt, anders maakt het niets uit. Ik vroeg mij ook nog af of wegwerkers een toevoeging zijn op een niet-wintermap. Weet iemand dat?Logico schreef op zondag 04 september 2016 @ 14:00:
[...]
Heb nog geen tijd gehad om het echt te spelen, op het eerste gezicht zijn dit de belangrijkste toevoegingen:
- trams
- je moet de stad voorzien van warm water
- je kan meer onderhoud aan wegen doen door een gebouwtje in de buurt te plaatsen, gevolg is dat men daar wat harder kan rijden en er (lijkt me) meer doorstroming zal ontstaan
- maps met sneeuw
Meer kan ik me nu even niet herinneren/heb ik nog niet gezien, heb het spel maar een kwartiertje gespeeld.
Heating werkt ook gewoon op een normale map ook de wegwerkers.SanderTje! schreef op zondag 04 september 2016 @ 18:17:
[...]
Het warmwaterdeel geldt alleen als je een wintermap hebt, anders maakt het niets uit. Ik vroeg mij ook nog af of wegwerkers een toevoeging zijn op een niet-wintermap. Weet iemand dat?
Ik vind €6,50 best schappelijk, maar €12,99 die het normaal is vind ik echt belachelijk.Xepos schreef op zondag 04 september 2016 @ 20:26:
[...]
Voor mij is de DLC geen 6,50 waard meer 2-3 euro. Ik heb om geld teruggevraagd en wacht wel op de volgende.
| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |
Hoezo opgelicht? Het was een weekenddeal voor alle games van Paradox, en nu is het weer maandag, dus weer normale prijs, dus vanwaar die grote woorden?Dutchredgaming schreef op maandag 05 september 2016 @ 19:17:
Opgelicht!
Wilde net kopen voor €6.49 krijg ik €12.99 in me gezicht.
Mooi niet
In de winkelwagen was het afgeprijsd en bij Ideal de volle mepWeemism schreef op maandag 05 september 2016 @ 19:29:
[...]
Hoezo opgelicht? Het was een weekenddeal voor alle games van Paradox, en nu is het weer maandag, dus weer normale prijs, dus vanwaar die grote woorden?
Dan heb je hem voor 19:00 in je winkelmandje geplaatst maar na 19:00 afgerekend.Dutchredgaming schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:01:
[...]
In de winkelwagen was het afgeprijsd en bij Ideal de volle mep
Only fools are enslaved by time and space.
Over een tijdje is het weer wintersale op Steam, komen ze misschien nog wel een keer voorbij :-)LoneRanger schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:09:
[...]
Dan heb je hem voor 19:00 in je winkelmandje geplaatst maar na 19:00 afgerekend.
Weekenddeals lopen tot maandagavond 19:00 en dat betekend dat je voor 19:00 moet betalen.
ik hoop hetmigchiell schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:16:
[...]
Over een tijdje is het weer wintersale op Steam, komen ze misschien nog wel een keer voorbij :-)
ModsBobbje schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:57:
Maar heeft iemand nog goede tips voor mods?
Tsja, dat is een beetje hoe dat gaat met stuwdammen...Bobbje schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:57:
Ook Cities: Skylines gekocht, in mijn eerste stad een mooi stuwdammetje willen bouwen de alle kolencentrales zou doen vergeten. Overstroomt mij hele stad door die stuwdam.![]()
![]()
![]()
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Weemism op 06-09-2016 17:48 ]
[ Voor 6% gewijzigd door J.S. Bach op 09-09-2016 20:27 . Reden: Video weggehaald omdat ik een het verder een kwal vind ]
Johann Sebastian Bach
Alstublieft:Nivida_intel schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 19:44:
Kan iemand mij daar aan helpen, want ik heb heel veel last van industrie wat opbloeit maar daarna meteen weer inzakt nadat het een beetje gaat groeien, en ik wil ook wel eens ff een stad bouwen met goede shit enzo
| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |
Nee komt met de disasters uitbreiding.
Klinkt goed. Die meteoren ga ik denk nooit gebruiken. Iemand die dat wel wat lijkt? Dat vuur overslaan en helikopters klinkt goed!Bee.nl schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:29:
Misschien handig om de dev diary erbij te noemen.
Samenvatting van dev diary #1:
- Helicopters voor politie, brandweer en ziekenhuis
- Vuur kan overslaan naar andere gebouwen
- Disaster Response Unit met heli's en honden
- Meteoren met variabele inslagsterkte en kratervorming.
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air
Dit is precies hoe ik erover denk, en ja die meteoren ga ik heus wel keertje testen met een stad die af is en een goeie savegame heeft natuurlijk, maar dat is dan ook alles wat ik kwa meteoren wilSteeffoon schreef op donderdag 15 september 2016 @ 18:24:
[...]
Klinkt goed. Die meteoren ga ik denk nooit gebruiken. Iemand die dat wel wat lijkt? Dat vuur overslaan en helikopters klinkt goed!
[ Voor 6% gewijzigd door TeK op 15-09-2016 21:03 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Luxicon op 18-09-2016 05:52 ]
...
Ah, gisteren die mod even geprobeerd; maar het probleem is dat brandweerwagens elkaar ophouden.TeK schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:02:
[...]
Dit is precies hoe ik erover denk, en ja die meteoren ga ik heus wel keertje testen met een stad die af is en een goeie savegame heeft natuurlijk, maar dat is dan ook alles wat ik kwa meteoren wil
Edit :
Dat overslaan van vuren kan echter ook al met mods.
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air
...
Jammer genoeg is dit een bekend probleem van service vehicles.Steeffoon schreef op zondag 18 september 2016 @ 09:23:
[...]
Ah, gisteren die mod even geprobeerd; maar het probleem is dat brandweerwagens elkaar ophouden.
Wat ik overigens wel apart vind is dat in het spel ambulances en dergelijke vanuit de andere kant van de stad komen, terwijl het hospital in de buurt gewoon een hele rits ambulances heeft staan. Iemand een verklaring ervoor waarom dit is? Zelfde geldt voor politie en brandweer die soms vanuit de andere kant van het land komen.
[ Voor 39% gewijzigd door Soldaatje op 18-09-2016 18:20 ]
Regen/onweer heeft geen inpacht op de gameplayLuxicon schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:41:
Trouwens, ik kan tijdens een nieuw spel geen wintermap kiezen, maar ze staan wel tussen de maps bij content manager. Het mooiste zou zijn, als die seizoenen met een winter voorkomen als dynamic weather. Net als dat het nu flink kan regenen / onweren. En voertuigen vind ik sowieso niet thuishoren in een DLC, die enkel speelbaar is met 100% winter. Die mogen van mij wel in een andere DLC, misschien een DLC speciaal voor openbaar vervoer.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
[ Voor 40% gewijzigd door Luxicon op 23-09-2016 01:42 ]
...
Je kan ook de mod Building Themes gebruiken. Hiermee kan je ook verschillende wijken verschillende stijlen geven. Persoonlijk vind ik Building Themes veel fijner werken doordat je veel meer in kan stellen.Luxicon schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 01:17:
Hebben jullie een manier om de style binnen zones / districts te managen? Het lukt mij niet om zelf styles te maken, en daar dus bepaalde assets aan toe te wijzen. De reden is dat ik graag zelf in de hand heb welke huizen er precies gebouwd kunnen worden. Er zijn veel mooie huizen bijvoorbeeld, maar als je ze allemaal aan één stijl toewijst, wordt het een niet zoals ik wil.
Edit Bijvoorbeeld Ploppable RICO ziet er goed uit! Al gaat het bouwen dan niet automatisch. Het zou mooi zijn als je bijvoorbeeld verschillende buurten kan bouwen met 1 zelfde stijl huizen (het liefst wel automatisch)
Edit 2: Ben erachter, via add style. Hoe simpel kan het zijn.
Hebben jullie tips voor een Nederlands of Engelse stijl hoge gebouwen voor zowel huizen als winkels? Laagbouw is genoeg te vinden, maar gepaste hoogbouw vind ik nog niet.
is de deluxe editie nou echt zoveel interessanter of zijn dat echt enkel gebouwen die weinig toevoegen ?keverjeroen schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:45:
Nog meer kans om de game en uitbreidingen met korting te kopen: https://www.paradoxplaza.com/games?cat=22&franchise=143
[ Voor 18% gewijzigd door harley op 23-09-2016 17:45 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Nee, deluxe is niet zo boeiendharley schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 17:43:
[...]
is de deluxe editie nou echt zoveel interessanter of zijn dat echt enkel gebouwen die weinig toevoegen ?
Thanks. Heb je daar niet het 'probleem' dat je teveel verschillende soorten huizen krijgt? Er is bijvoorbeeld een Nederlands assets pack voor laagbouw en daar lijkt de hele wijk ongeveer hetzelfde met kleine afwisseling in de huizen (wat het extra mooi maakt). Het maakt mij niet uit dat een stijl maar 1 of 2 variaties heeft, omdat je dit ook veel ziet in Nederlandse nieuwbouwwijken.chielisdenaam schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:49:
[...]
Je kan ook de mod Building Themes gebruiken. Hiermee kan je ook verschillende wijken verschillende stijlen geven. Persoonlijk vind ik Building Themes veel fijner werken doordat je veel meer in kan stellen.
[ Voor 9% gewijzigd door Luxicon op 23-09-2016 18:29 ]
...
In Building Themes kan je alle thema's in het spel zelf aanpassen, verder kan je ook zelf thema's maken. Dat is ook de reden waarom ik deze mod veel fijner vind dan de styles van het spel zelf.Luxicon schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 18:25:
[...]
Thanks. Heb je daar niet het 'probleem' dat je teveel verschillende soorten huizen krijgt? Er is bijvoorbeeld een Nederlands assets pack voor laagbouw en daar lijkt de hele wijk ongeveer hetzelfde met kleine afwisseling in de huizen (wat het extra mooi maakt). Het maakt mij niet uit dat een stijl maar 1 of 2 variaties heeft, omdat je dit ook veel ziet in Nederlandse nieuwbouwwijken.
Gister had ik dus een stuk of 8 stijlen aangemaakt, maar er waren slechts 5 zichtbaar in-game, dus ik zal nu uit moeten zoeken hoe ik ze allemaal zichtbaar krijg. Het mooie vind ik, dat langzaam maar zeker alles zo gemaakt kan worden als ik zelf wil, met Nederlandse looks.
Dit dus, al zit daar winkels tussen dat niet Nederlands oogt, en ik ben van plan aparte winkelcentra te maken en de winkels ertussen weg te halen.
[afbeelding]
Klinkt goed, ik ga het eens proberen.chielisdenaam schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 00:22:
[...]
In Building Themes kan je alle thema's in het spel zelf aanpassen, verder kan je ook zelf thema's maken. Dat is ook de reden waarom ik deze mod veel fijner vind dan de styles van het spel zelf.
...
Vette shit
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq