Het is alweer een tijdje terug dat ik voor het laatst dit topic heb bekeken (en waarschijnlijk nog langer dat ik zelf wat heb gepost), maar dat moet ik echt weer wat vaker doen. Want mijn hemel wat komen hier fantastische creaties voorbij! Heb bakken aan inspiratie opgedaan voor mijn eigen stadje.
Ben inmiddels alweer een tijdje (lees: een paar honderd uur

) aan het sleutelen aan mijn eigen stad New Holland, maar was de laatste tijd vooral maar een beetje aan het pielen in de marge vanwege een gebrek aan ideeëen, maar met al dat fraais van hier in mijn achterhoofd kan ik echt wel weer een tijd vooruit!
Dit is hoe New Holland er momenteel bijligt (het thema laat zich wel raden, denk ik):
Omdat ik een beetje zonder inspiratie zat ben ik een tijdje terug begonnen aan het schrijven van een mod, Ultimate Eyecandy gedoopt, waarmee je meer controle krijgt over de in-game visuals (dat krijg je als je gek bent op fotografie

) Zo heb je directe controle over zaken als het weer, de positie van de zon en de intensiteit van zon- en ambient-licht, kun je snel LUT's toepassen zonder dat je naar het optie menu hoeft te schakelen, en is het mogelijk om de instellingen op te slaan als presets, zodat je ze makkelijk later weer kunt toepassen op je stad.
Ik geef toe dat het vrij schaamteloze zelfpromotie is, maar wie interesse heeft
kan de mod hier halen. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden