Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Tylocke schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 07:26:
[...]

Ik hoop dat CIG óf de Trainer tijdelijk uitschakelt óf dat ze hem gewoon maken. Zoals het nu is is het gewoon waardeloos en zorgt dit alleen maar voor frustraties en een slecht beeld bij nieuwe spelers. Jammer met events zoals de free flight weken.
Helemaal mee eens. Het schrikt eerder nieuwe spelers weg, dan dat ze rijk worden. Het is beter om die functie te deactiveren en gewoon inderdaad de baby-PU mee te maken.
Maar je kan natuurlijk ook gewoon zeggen. 'Alpha'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Tylocke schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 07:26:
[...]

Ik hoop dat CIG óf de Trainer tijdelijk uitschakelt óf dat ze hem gewoon maken. Zoals het nu is is het gewoon waardeloos en zorgt dit alleen maar voor frustraties en een slecht beeld bij nieuwe spelers. Jammer met events zoals de free flight weken.
Zouden ze eigenlijk wel moeten doen ja. Het ding werkt gewoon niet meer. En het geeft een verkeerde indruk.

Pr van CIG is gewoon niet goed.

En ander voorbeeld is het roepen van data die eigenlijk Noord gehaald worden. Zoals de starfarer, starmarine, het uitkomen van Crusader, het uitkomen van arena commander en ga zo maar door.

Ik snap dat ze dit doen in het oog van transparantie. Maar het werkt niet. Hou RtV en atv etc gewoon vrij van het noemen van data wanneer iets uit komt...

Het doet pijn om te zeggen, maar wellicht dat ds gelijk heeft een sandi moet stoppen met de pr activiteiten.....
DutchWalnut schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 08:23:
[...]

Helemaal mee eens. Het schrikt eerder nieuwe spelers weg, dan dat ze rijk worden. Het is beter om die functie te deactiveren en gewoon inderdaad de baby-PU mee te maken.
Maar je kan natuurlijk ook gewoon zeggen. 'Alpha'. :)
Iemand met wat meer It achtergrond snapt wat een alpha is. Maar het gros van de spelers en dan met name de nieuwere niet. Daarnaast is het geen excuus om brakke code in productie te hebben staan. Dan disable je die tot het is gemaakt. Een bug hier en daar is geen probleem maar totaal niet werkende modules wel.
JanAd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 08:19:
[...]

Wat is daar toch mis gegaan? Toen ik begon met Star Citizen ergens in november heb ik de tutorial toch een paar keer vlot doorlopen... Nadat 2.0 online is gekomen is het blijkbaar compleet de mist in gegaan. :/
Blijkbaar met de integratie van de code mbt 64 but precision.

Ik gok dat het de zelfde oorzaak heeft als het de reden voor het niet releasen van star marine

[ Voor 37% gewijzigd door Bornhald op 04-02-2016 08:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54
Bornhald schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 08:23:
[...]

Zouden ze eigenlijk wel moeten doen ja. Het ding werkt gewoon niet meer. En het geeft een verkeerde indruk.

Pr van CIG is gewoon niet goed.

En ander voorbeeld is het roepen van data die eigenlijk Noord gehaald worden. Zoals de starfarer, starmarine, het uitkomen van Crusader, het uitkomen van arena commander en ga zo maar door.

Ik snap dat ze dit doen in het oog van transparantie. Maar het werkt niet. Hou RtV en atv etc gewoon vrij van het noemen van data wanneer iets uit komt...

Het doet pijn om te zeggen, maar wellicht dat ds gelijk heeft een sandi moet stoppen met de pr activiteiten.....
Ik ben het niet helemaal eens dat dit puur een PR probleem is. Ik ben geen fan van Sandi (die is toch VP Marketing?) en haar houterige performances in AtV maar ze hoeft niet weg vanwege dit soort dingen. Sandi roept eigenlijk ook nooit datums van technische releases, alleen van sales, events en merchandising. Van dat laatste gaat op dit moment dan de HOTAS van Saitek weer niet lekker.

Het probleem is gewoon dat CR doodleuk allerlei datums loopt te roepen terwijl dit gewoon niet in de buurt komt van de realiteit. Natuurlijk kom je wel eens blockers tegen waardoor een release niet door kan maar dan stop je op een gegeven moment met een datum roepen naar een externe partij. De visie van CR strookt dus niet altijd met de van marketing en de planning.

Ik kom uit de softwarewereld en het continue niet halen van deadlines zie ik wel vaker. Meestal zit hier een groter probleem achter. Het zou wat mij betreft een van deze kunnen zijn.
1) te veel teams die waardoor er te veel afhankelijkheden ontstaan onderling en de voortgang belemmerd
2) werken met unproven technology (ja CryEngine is proven, maar niet zoals CIG hem gebruikt)
3) geen nee durven te zeggen tegen de baas (CR), waardoor er veel tijd verloren gaat aan features die misschien op dit moment niet zo belangrijk zijn
4) afschuifmentaliteit waabij managers de schuld steeds bij andere partijen leggen en daar vervolgens steeds mee weg komen
5) snel groeiende organisatie, processen worden steeds aangepast en medewerkers zijn te veel bezig met opleiden nieuwelingen

1 en 2 is weinig aan te doen, dit is een gevolg van keuzes gemaakt in het verleden en het formaat van het bedrijf. Naar mate je bedrijf groter wordt is je overhead ook groter.

5 zou men kritisch naar moeten kijken en met goede planning is dit geen echt probleem maar meer een aandachtspunt.

Blijven 3 en 4 over, en dit zijn zorgelijke bedrijfscultuurproblemen. Ik ben van mening dat in ieder geval 3 van toepassing is, zeker als ik CR zijn commentaar op concepten lees in Jump Point. Waarschijnlijk zijn er weinig mensen bij CIG die echt nee durven te zeggen. Ik denk dat Erin er een van is, althans dat hoop ik echt. 4 is wat lastiger te beoordelen. De negatieve verhalen van (zogenaamde) ex-medewerkers suggereren dit maar er is tot nu toe weinig bewijs voor dat dit echt aan de hand is.

Zo weer even klaar met analyses voor vandaag, ik verheug me op de Starfarer hangar ready :9~

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Tylocke schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:28:
[...]

Ik ben het niet helemaal eens dat dit puur een PR probleem is. Ik ben geen fan van Sandi (die is toch VP Marketing?) en haar houterige performances in AtV maar ze hoeft niet weg vanwege dit soort dingen. Sandi roept eigenlijk ook nooit datums van technische releases, alleen van sales, events en merchandising. Van dat laatste gaat op dit moment dan de HOTAS van Saitek weer niet lekker.

Het probleem is gewoon dat CR doodleuk allerlei datums loopt te roepen terwijl dit gewoon niet in de buurt komt van de realiteit. Natuurlijk kom je wel eens blockers tegen waardoor een release niet door kan maar dan stop je op een gegeven moment met een datum roepen naar een externe partij. De visie van CR strookt dus niet altijd met de van marketing en de planning.

Ik kom uit de softwarewereld en het continue niet halen van deadlines zie ik wel vaker. Meestal zit hier een groter probleem achter. Het zou wat mij betreft een van deze kunnen zijn.
1) te veel teams die waardoor er te veel afhankelijkheden ontstaan onderling en de voortgang belemmerd
2) werken met unproven technology (ja CryEngine is proven, maar niet zoals CIG hem gebruikt)
3) geen nee durven te zeggen tegen de baas (CR), waardoor er veel tijd verloren gaat aan features die misschien op dit moment niet zo belangrijk zijn
4) afschuifmentaliteit waabij managers de schuld steeds bij andere partijen leggen en daar vervolgens steeds mee weg komen
5) snel groeiende organisatie, processen worden steeds aangepast en medewerkers zijn te veel bezig met opleiden nieuwelingen

1 en 2 is weinig aan te doen, dit is een gevolg van keuzes gemaakt in het verleden en het formaat van het bedrijf. Naar mate je bedrijf groter wordt is je overhead ook groter.

5 zou men kritisch naar moeten kijken en met goede planning is dit geen echt probleem maar meer een aandachtspunt.

Blijven 3 en 4 over, en dit zijn zorgelijke bedrijfscultuurproblemen. Ik ben van mening dat in ieder geval 3 van toepassing is, zeker als ik CR zijn commentaar op concepten lees in Jump Point. Waarschijnlijk zijn er weinig mensen bij CIG die echt nee durven te zeggen. Ik denk dat Erin er een van is, althans dat hoop ik echt. 4 is wat lastiger te beoordelen. De negatieve verhalen van (zogenaamde) ex-medewerkers suggereren dit maar er is tot nu toe weinig bewijs voor dat dit echt aan de hand is.

Zo weer even klaar met analyses voor vandaag, ik verheug me op de Starfarer hangar ready :9~
Prima analyse! Je hebt gelijk dat Sandi hier niet het grootste probleem is, maar dan lijkt het alsof niemand het stuur echt vast heeft.. er moet toch iemand zijn die zegt "luister jongens, er is een hoop mis gegaan, maar we zijn crowd-funded en transparant, laten we dat dus ook zijn".

Voor mijn gevoel heeft niemand die functie, maar die lijkt me toch verdomde belangrijk. Minder kritiek = meer blije mensen = meer cashflow. Zoals het op deze manier gaat, kan het eigenlijk niet meer.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:37
Heren,

Misschien is het te vroeg hier al iets concreets over te zeggen.
Maar welke monitor zou voor SC straks het mooiste en beste zijn.

De reden waarom ik dit nu al vraag, ik ben in de mooie gelegenheid om een nieuwe monitor te mogen gaan aanschaffen via het werk ( eenmalig aanbod, promotie voor medewerkers ) tot een max van 500,-.

Aangezien ik mijn pc straks ook wil samenstellen voor de game ( ben de upgrades nu aan het uitstellen )
wil ik dit dan natuurlijk ook voor de monitor. ( ik heb helaas geen ruimte voor meer dan 1 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:40
ErwinJ schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:55:
Heren,

Misschien is het te vroeg hier al iets concreets over te zeggen.
Maar welke monitor zou voor SC straks het mooiste en beste zijn.

De reden waarom ik dit nu al vraag, ik ben in de mooie gelegenheid om een nieuwe monitor te mogen gaan aanschaffen via het werk ( eenmalig aanbod, promotie voor medewerkers ) tot een max van 500,-.

Aangezien ik mijn pc straks ook wil samenstellen voor de game ( ben de upgrades nu aan het uitstellen )
wil ik dit dan natuurlijk ook voor de monitor. ( ik heb helaas geen ruimte voor meer dan 1 )
Mijn upgradeplan gaat richting 21:9, en dan de 1440p variant. Helaas is die nu nog niet onder de 500 euro te krijgen. Dat is ook het prijspunt waarop ik hoop te komen met een nieuwe monitor. (Niet duurder iig)

Anders zou ik kijken naar een goede 27" , 1440p met een wat hogere refresh rate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Case_C schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:59:
[...]

Mijn upgradeplan gaat richting 21:9, en dan de 1440p variant. Helaas is die nu nog niet onder de 500 euro te krijgen. Dat is ook het prijspunt waarop ik hoop te komen met een nieuwe monitor. (Niet duurder iig)

Anders zou ik kijken naar een goede 27" , 1440p met een wat hogere refresh rate!
hmm deze zijn te doen:
http://tweakers.net/pricewatch/compare/404868;459260;361842/

beetje bij betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Dat waren precies de schermen waar ik ook naar keek. Vooral die Dell met gebogen scherm is dan erg mooi natuurlijk. Net als Case kijk ik ook naar zo'n setup voor m'n nieuwe pc. Drie schermen wordt me toch wat duur, zeker als je voor een leuke resolutie en refresh-rate wil gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Voor mij is die curve eigenlijk wel een must have op dat formaat. En dan is de Dell inderdaad wel de meest bang-for-buck :) .

Zou zelf dit lijstje hebben, http://tweakers.net/pricewatch/compare/453073;404868;462224/

Nu wachten tot de prijzen wat doen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Case_C schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:13:
[...]

Voor mij is die curve eigenlijk wel een must have op dat formaat. En dan is de Dell inderdaad wel de meest bang-for-buck :) .

Zou zelf dit lijstje hebben, http://tweakers.net/pricewatch/compare/453073;404868;462224/

Als ik voor merk zou gaan heeft Dell de voorkeur.
Goede referenties...
Maar die LG is ook mooi....

AH-IPS vs IPS is hier nog echt een verschil in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Tylocke schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:28:
[...]

Kom zelf uit de IT dus weet wel wat er speelt in de It wereld, maar het niet halen van deadlines heeft ook deels te maken met de manier van werken en welke verantwoordelijkheid je bij wie neer legt. Er is ooit geroepen dat ze een agile werkproces hebben en daar blijkt in de praktijk weinig van vind ik.

Wanneer je puur agile zou gaan werken ongeacht welke methode daar onder zouden punt 1 en 2 goed afgedekt moeten worden, hou je meer vast aan het klassieke Amerikaanse bestuursstructuur dan trap je altijd in de problemen bij 1 en 2 gesteld en ook punt 3 wordt daarmee afgevangen.

Punt 4 wordt met name veroorzaakt door de klassieke Amerikaanse cultuur en werkethos en ik kan me ook nog best voorstellen dat de Amerikaanse job security die nog al laat afweten hier een belangrijke rol in speelt.

Punt 5 is 'm.i. het punt waar je het minste aan kan doen. Dat overkomt je. Aan de andere kant toen men zag dat de groei zo groot was had men ook daarvoor wel een plan kunnen verzinnen.

En valt marketing niet onder pr of vice versa?

Maar genoeg :) laat de starfarer maar komen inderdaad
Wat doet de retorisch vraag er toe

:D

[ Voor 3% gewijzigd door Bornhald op 04-02-2016 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Ehm
144 hz 1440p :O
http://www.monitorstore.n...predator-xb270hubprz.html

Of ben ik dan zo raar?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:02

JanAd

Wind’s howling

Moest ik upgraden van m'n LG34um95 zou ik opteren voor iets als dit:
nieuws: 'LG werkt aan 37,5"-paneel met resolutie van 3840x1600 pixels'

Ik blijf zeker bij een 21:9, maar ik weet niet zeker of ik de meerprijs zou neertellen voor curved. Dan zou ik ze eerst eens naast elkaar willen zien irl.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:01

The Chosen One

Zie signature!

Ik zou geen IPS willen met een spacegame. Zou me veel te veel gaan storen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
The Chosen One schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:10:
Ik zou geen IPS willen met een spacegame. Zou me veel te veel gaan storen.
Kun je dat uitleggen? Ik snap dat IPS een type paneel is, maar welk nadeel heeft dat op een spacegame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Niemand hier die een tv van 32/40 inch neemt? Bedoel kwa prijzen zit je toch echt gelijk...en neem aan dat die laatste paar ms niet van extreem belang zijn :P

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Snoz Lombardo schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:12:
[...]

Kun je dat uitleggen? Ik snap dat IPS een type paneel is, maar welk nadeel heeft dat op een spacegame?
IPS glow. Valt vooral op met donkere beelden. En gezien alle IPS schermen daar in meerdere of mindere last van hebben. Lijkt mij niet echt fijn met games zoals Space Citizen, Alien Isolation etc.
En ik heb geen zin om schermen te bestellen en weer terug te sturen en nog een keer zodat je het minimaal hebt zoals sommige mensen doen. Wil wel een nieuw (2e) scherm maar ja, oled duurt nog ff.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
The Chosen One schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:23:
[...]
IPS glow. Valt vooral op met donkere beelden. En gezien alle IPS schermen daar in meerdere of mindere last van hebben. Lijkt mij niet echt fijn met games zoals Space Citizen, Alien Isolation etc.
En ik heb geen zin om schermen te bestellen en weer terug te sturen en nog een keer zodat je het minimaal hebt zoals sommige mensen doen. Wil wel een nieuw (2e) scherm maar ja, oled duurt nog ff.
Dit jaar zullen de eerste OLED monitoren wel uitkomen. Van Dell staat er al een in de pricewatch:http://tweakers.net/pricewatch/480517/dell-ultrasharp-up3017q-oled-zwart.html

Maar een prijs van 1000+ is daar wel voor te verwachten... Hoewel het inderdaad wel geweldig is pixels uit te kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 22:54
Ik zou een 1440p of 1440p wide scherm nu sowieso niet kopen zonder freesync of g-sync (wat je ook hebt).. want strak 60fps ga je op die resolutie niet snel halen.
Case_C schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:32:
[...]

Dit jaar zullen de eerste OLED monitoren wel uitkomen. Van Dell staat er al een in de pricewatch:http://tweakers.net/pricewatch/480517/dell-ultrasharp-up3017q-oled-zwart.html

Maar een prijs van 1000+ is daar wel voor te verwachten... Hoewel het inderdaad wel geweldig is pixels uit te kunnen hebben.
Mooi.. nu nog 1440p 27".. en dan voor onder de € 500 :+

[ Voor 60% gewijzigd door DoubleYouPee op 04-02-2016 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Bornhald schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:51:
[...]

[...]

Wat doet de retorisch vraag er toe

:D
Foei. :O

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

[...]

Klopt, daar had ik behoorlijk veel schrik voor toen ik mijn LG kocht en als ik het pikdonker maak zie je het idd. Maar het valt in Star Citizen enorm mee in gewone omstandigheden.

edit: beetje LG reclame
weszz schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:12:
Niemand hier die een tv van 32/40 inch neemt? Bedoel kwa prijzen zit je toch echt gelijk...en neem aan dat die laatste paar ms niet van extreem belang zijn :P
Resolutie... ;)

[ Voor 23% gewijzigd door JanAd op 04-02-2016 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 22:57
JanAd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 14:45:
[...]

Klopt, daar had ik behoorlijk veel schrik voor toen ik mijn LG kocht en als ik het pikdonker maak zie je het idd. Maar het valt in Star Citizen enorm mee in gewone omstandigheden.
Was mij ook nog niet opgevallen, denk dat het idd in SC minder opvalt door alle sterren en nebulas e.d. die je ziet in de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
pricewatch: Samsung UE40JU6400K Zwart

of

pricewatch: Panasonic Viera TX-50CX700 Zilver

*best a-technisch aangelegd als het gaat om dit soort dingen* Ik zie vergelijkingen en de prijs lijkt me ook iets zachter maar moment dat het gaat om contrast/helderheid/ms dan stopt mijn kennis :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
weszz schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:25:
[...]

pricewatch: Samsung UE40JU6400K Zwart

of

pricewatch: Panasonic Viera TX-50CX700 Zilver

*best a-technisch aangelegd als het gaat om dit soort dingen* Ik zie vergelijkingen en de prijs lijkt me ook iets zachter maar moment dat het gaat om contrast/helderheid/ms dan stopt mijn kennis :+
HDMI 1.4 kan 4K resolutie maar op 24hz/30hz overbrengen ;) . Dus dat dan ga je down sampelen als ik dat goed zeg. En dat is geen pretje voor de kwaliteit van je beeld. Dus je ervaring met die monitor gaat slechter zijn dan een goede 30" 1440p monitor volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Case_C schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:29:
[...]

HDMI 1.4 kan 4K resolutie maar op 24hz/30hz overbrengen ;) . Dus dat dan ga je down sampelen als ik dat goed zeg. En dat is geen pretje voor de kwaliteit van je beeld. Dus je ervaring met die monitor gaat slechter zijn dan een goede 30" 1440p monitor volgens mij.
Klopt, daar moet je idd goed op letten bij dergelijke goedkopere 4K toestellen.

Ik heb mijn scherm op de DisplayPort aangesloten btw.
edit: Ik herinner me nog toen ik het scherm kocht dat je moet uitkijken naar je grafische kaart en of deze HDMI2.0 of Displayport 1.2 ondersteunde zoals de Nvidia 9xxx kaarten.

Blinkt zo'n tv ook niet veel harder dan een gewoon pc-scherm. Lijkt me absoluut niet aangenaam. 8)

[ Voor 12% gewijzigd door JanAd op 04-02-2016 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
JanAd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:44:
[...]

Klopt, daar moet je idd goed op letten bij dergelijke goedkopere 4K toestellen.

Ik heb mijn scherm op de DisplayPort aangesloten btw.
edit: Ik herinner me nog toen ik het scherm kocht dat je moet uitkijken naar je grafische kaart en of deze HDMI2.0 of Displayport 1.2 ondersteunde zoals de Nvidia 9xxx kaarten.

Blinkt zo'n tv ook niet veel harder dan een gewoon pc-scherm. Lijkt me absoluut niet aangenaam. 8)
Neehoor, zijn voldoende mat varianten. En het is een tv :+ Maar goed, ik ben ook iemand die dan denkt 'oh loading in game, ff tv loeren'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
PTU Zyloh
Sorry for slow replies, just diving into a new build this morning.
NEW BUILD!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Dat is dan 99% zeker 2.1.2 of 3? 2.2 geloof ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Case_C schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 18:05:
[...]

Dat is dan 99% zeker 2.1.2 of 3? 2.2 geloof ik niet.
Geen idee, maar we konden wel wat hype gebruiken dacht ik zo ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
2.1.3..
2.2 PTU komt pas halverwege februari.. denk zelf de 19e

[ Voor 17% gewijzigd door DoubleYouPee op 04-02-2016 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:58

Compizfox

Bait for wenchmarks

DoubleYouPee schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 00:12:
@Compizfox

1. Niet de training doen, gewoon universe.
2. Ik denk dat je zult zien dat je ook 40fps op high haalt (dat haal ik ook op mijn R9 280X)... op het moment is het mogelijk dat je door de server FPS gelimiteerd wordt. probeer maar eens.
3. r_vsync 0 en r_motionblur 0 in console.
Bedankt.

M'n framerate gaat inderdaad niet zo heel hard onderuit als ik een hogere quality preset pak. Met het uitschakelen van motion blur en V-Sync haal ik nu zelfs 50-60 fps in de hangar!

Helaas heb ik nog geen mogelijkheid gevonden om de FoV hoger te zetten, want hij staat echt (letterlijk) misselijkmakend laag. cl_FOV kom ik veel tegen, maar dat werkt niet (doet niks).

In Universe is mijn framerate wel weer een stuk lager (20-30 fps), helaas. Kan dit ook niet echt hoger krijgen door een lagere quality preset te pakken.

Bornhald schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 07:03:
[...]
Naast de opties door DoubleYouPee aangegeven zou ik ook eens mijn StarCitizen\Public\USER folder weg gooien, de fouten in de hud van de aurora lijken mij daar door te komen.
Thanks. Dit heb ik geprobeerd, maar heeft geen effect.

Wat ik ook merkte toen ik in een schip stapte in Universe, is dat de roll- en yaw- assen omgewisseld zijn op mijn HOTAS. Kon even niet zo snel vinden hoe ik dat goed kan zetten...

Ook viel het me op dat ik echt enorm last heb van aliasing, veel erger dan ik in andere games gewend ben met AA uit. Ik speel uiteraard gewoon op 1080p.

Hoe dan ook, ik wacht wel weer even af...

[...]

Op mijn IPS-scherm heb ik daar echt totaal geen last van. Ik zie het alleen als ik m'n kamer helemaal verduister (dus lichten uit) en een egaal donkergrijs beeld opzet.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Compizfox schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 19:24:
[...]

Bedankt.

M'n framerate gaat inderdaad niet zo heel hard onderuit als ik een hogere quality preset pak. Met het uitschakelen van motion blur en V-Sync haal ik nu zelfs 50-60 fps in de hangar!

Helaas heb ik nog geen mogelijkheid gevonden om de FoV hoger te zetten, want hij staat echt (letterlijk) misselijkmakend laag. cl_FOV kom ik veel tegen, maar dat werkt niet (doet niks).

In Universe is mijn framerate wel weer een stuk lager (20-30 fps), helaas. Kan dit ook niet echt hoger krijgen door een lagere quality preset te pakken.
CL_fov xx
Maar misselijkmakend? Ik heb in GTA5 daar ook last van in first person maar in Star Citizen totaal niet.

Maar ik haal echt wel meer dan 20-30fps in de universe nu.. en ik moet zeggen dat als het 30fps is dat ook redelijk speelbaar aanvoelt, in tegenstelling tot veel andere games.
Heb ook relatief weinig aliasing gezien er nog geen opties voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

DoubleYouPee schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 20:13:
[...]

CL_fov xx
Maar misselijkmakend? Ik heb in GTA5 daar ook last van in first person maar in Star Citizen totaal niet.
Dat commando lijkt niets te doen (in tegenstelling tot r_motionblur 0 en r_vsync 0. Volgens mij is dat voor een oudere build. En ja, de default FoV staat echt zo laag dat ik er misselijk van wordt als ik het lang speel en veel rondkijk. Wel apart voor een PC-game, meestal zijn het de console ports die daar last van hebben.
Maar ik haal echt wel meer dan 20-30fps in de universe nu.. en ik moet zeggen dat als het 30fps is dat ook redelijk speelbaar aanvoelt, in tegenstelling tot veel andere games.
Het zal wel liggen aan wat je gewend bent. Ik vind 30 fps niet heel speelbaar, zeker niet als het af en toe de 20 fps aantikt. Maar goed, ik klaag niet of zo, ik besef me dat dit "een game voor de toekomst" is.
Heb ook relatief weinig aliasing gezien er nog geen opties voor zijn.
Hoe bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Compizfox schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 19:24:
Op mijn IPS-scherm heb ik daar echt totaal geen last van. Ik zie het alleen als ik m'n kamer helemaal verduister (dus lichten uit) en een egaal donkergrijs beeld opzet.
Tja en sommige hebben het gigantisch, en het hoort bij het scherm. Anders had ik al een PG279Q besteld. Beetje duur voor €800,- om de gok te nemen.

---

Iemand die weet waar of aan wie (twitter of zo) ik een vraag over LED Keyboard support ondersteuning kan stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Compizfox schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 20:23:
[...]

Dat commando lijkt niets te doen (in tegenstelling tot r_motionblur 0 en r_vsync 0. Volgens mij is dat voor een oudere build. En ja, de default FoV staat echt zo laag dat ik er misselijk van wordt als ik het lang speel en veel rondkijk. Wel apart voor een PC-game, meestal zijn het de console ports die daar last van hebben.

[...]
Volgens mij moet je dat in je user.cfg zetten (aanmaken in je StarCitizen\Public)
Het zal wel liggen aan wat je gewend bent. Ik vind 30 fps niet heel speelbaar, zeker niet als het af en toe de 20 fps aantikt. Maar goed, ik klaag niet of zo, ik besef me dat dit "een game voor de toekomst" is.

[...]
Ik vind 30fps ook niet speelbaar.. in GTA 5 of CS:GO, dota 2, etc.. erger ik me dan kapot.
Maar bijv. in FSX (zie dat je flight sim doet) maakt het ook niet uit dat je 25 fps hebt.

Maar goed in dit geval bedoel ik iets anders, in Star Citizen heb ik ook liever 60fps.. maar ik bedoel dat sommige games je constant dips hebt, dat voelt veel erger. Hier is het stabiel (denk omdat het dus door de server limitatie komt ipv je pc).
Hoe bedoel je dat?
Volgens mij is er op dit moment geen anti-aliasing in Star Citizen.. en dan vind ik het nog wel meevallen.
Om maar weer bovenstaande voorbeelden te gebruiken.. in GTA5 en FSX is het veel erger zonder anti-aliasing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

DoubleYouPee schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 20:55:
[...]

Volgens mij is er op dit moment geen anti-aliasing in Star Citizen.. en dan vind ik het nog wel meevallen.
Om maar weer bovenstaande voorbeelden te gebruiken.. in GTA5 en FSX is het veel erger zonder anti-aliasing.
Bij mij is het dus andersom, de hoeveelheid aliasing in Star Citizen valt me juist extra op vergeleken met andere games met AA uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Compizfox schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 21:06:
[...]

Bij mij is het dus andersom, de hoeveelheid aliasing in Star Citizen valt me juist extra op vergeleken met andere games met AA uit.
Hier twee random screenshots die ik heb.. (eentje een bug waar pistol weg is).. zelfs 0 aliasing
http://imgur.com/a/8UzYa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844

[ Voor 10% gewijzigd door Torrie844 op 04-02-2016 21:37 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Freelancer en Connie komen beschikbaar in Arena Commmander :D , dit was bij de laatste patches niet het geval.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/z4aC1G7.png

En die arme Starfarer :P , al kapot voor hij in de hangar staat..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bh3uzzk.png

[ Voor 26% gewijzigd door Case_C op 04-02-2016 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:23

PromWarMachine

Forsaken Archer

Swychblade schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:06:
[...]

Promwar ook van WoW? Blackraven? Zoja, dan moeten we eens een potje samen spelen met proqs en oizopower. Dan laten we je de potentie van de PU zien met wat multicrew ship combat!
Je mist de m, van Promwarm, maar verder klopt het.
Troll Mage @ Blackraven, maar poeh, dan hebben we het wel over 11 jaar geleden.. :X

Oizopower kom ik op de gekste plaatsen tegen! Paar maanden geleden nog in World of Warships!
Ben jij Proq dan?

Ik weet nog niet of Star Citizen wat voor me is. De lange laadtijden stonden me ook niet erg aan. Deed me denken aan GTA V. Een geweldige game, maar als ik telkens letterlijk 10 minuten moet wachten voor ik weer wat kan doen, haak ik vrij snel af..

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Case_C schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:13:
[...]

Ik heb ook gehoord dat het wel lastig is als je ook normaal wil werken op een curved scherm, bijv met browser en spreadsheets. Iemand daar een idee over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-09 08:21
Geen idee waar het onderstaande plaatje vandaan komt of hoe oud het is, maar ik vind dit sexy!
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/92jte5ylxlnanr/source/XIAN_BOARD_05_COCKPIT_AND_UI_01.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Metzer90 op 04-02-2016 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-01-2022
PromWarMachine schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 21:46:
[...]

Troll Mage @ Blackraven, maar poeh, dan hebben we het wel over 11 jaar geleden.. :X

Oizopower kom ik op de gekste plaatsen tegen! Paar maanden geleden nog in World of Warships!
Ben jij Proq dan?

Ik weet nog niet of Star Citizen wat voor me is. De lange laadtijden stonden me ook niet erg aan. Deed me denken aan GTA V. Een geweldige game, maar als ik telkens letterlijk 10 minuten moet wachten voor ik weer wat kan doen, haak ik vrij snel af..
Nee ik ben Proqs ;)
Whahaha. wat een kleine (game)wereld! niet normaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
[...]
Welke laadtijden bedoel je? Als ik in mn eentje naar universe ga zit ik in 1-2 minuten in.
En los daarvan heb ik je 10x liever 1-2 minuten laadtijd, dan daarna in-game laadtijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viscerous
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-09 14:39
De bedoeling is ook uiteraard dat er geen laadschermen komen in de uiteindelijke game los van de eerste. Dat moeten we nog maar eens zien natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Metzer90 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 23:23:
Geen idee waar het onderstaande plaatje vandaan komt of hoe oud het is, maar ik vind dit sexy!
[afbeelding]
Ja dat ziet er wel heel strak uit! Je kan wel zien dat er een artiest volledig de vrije hand heeft gehad in die cockpit. Nu maar hopen dat het eindresultaat minstens zo mooi is :D .
Brandonchat schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:54:
[...]
Ik heb ook gehoord dat het wel lastig is als je ook normaal wil werken op een curved scherm, bijv met browser en spreadsheets. Iemand daar een idee over?
Mwah zoveel werk ik er niet 'normaal' op. Volgens mij moet het geen effect hebben op de beeldkwaliteit/vervorming. Het is hooguit een correctie.

[ Voor 29% gewijzigd door Case_C op 05-02-2016 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
[...]

Ben jij Proq dan?

Ik ben Savanno. De Tauren Shaman guild leader (samen met Eyahan). Proqs is gewoon proqs gebleven hehe.. die post hier ook af en toe.

Over die laadtijden... Het zou een seamless persistent universe worden. Met andere woorden: geen laadtijden. Dus als die je tegenstaan zou je geen beter spel hebben kunnen kiezen dan Star Citizen. Ok, om het spel op te starten heb je misschien wel even geduld nodig. Echter ik ben er van overtuigd dat die laadtijden ook nog omlaag gaan omdat er nog vrij weinig aan optimalisatie gedaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Brandonchat schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:54:
[...]

Ik heb op het werk 2x Dell U3415W en totaal geen last van, werkt echt perfect!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik heb laatst mijn joystick gemod.
Ik heb een aluminium ring gemaakt en die tussen de veer en de stick gezet. Hierdoor voelt de stick een stuk minder slap aan omdat er meer druk op de veer staat. Het vliegt een stuk beter zo, omdat je meer kracht moet zetten voelt de stick gewoon beter aan. YT playlist wel een beetje saai tbh

Spring Tension Ring

Er zit ook weer wat voortgang in mijn input controller projectje.
Pro Micro Joystick
Het lijkt er niet op maar dit is in windows een joystick met 3 assen en 18 knoppen.

De assen staan er in omdat er volgens mij 2 vereist zijn voor een joystick type HID, maar ze doen atm niks.
Dit bordje heeft 18 IO pinnen, en kan volgens mij zonder ingewikkelde hardware 4 assen aan. Met de overige 14 pinnen moet ik een 8x6 knoppen matrix kunnen maken, dus dat zijn wel genoeg knoppen ;)
of 8x5 en 1 'shift' knop als ik er meer wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
$45 voor óf Star Citizen, óf Squadron 42. Welke je kiest, de ander kan je als addon voor $15 erbij kopen. dus $60 voor beiden totaal. Zojuist op stream gehoord van Ben... :)

En iets over een nieuw schip, Drake Monarch oid...

[ Voor 16% gewijzigd door siriouz op 05-02-2016 20:45 ]

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

siriouz schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 20:39:
$45 voor óf Star Citizen, óf Squadron 42. Welke je kiest, de ander kan je als addon voor $15 erbij kopen. dus $60 voor beiden totaal. Zojuist op stream gehoord van Ben... :)

Dat moet de grote piratenschip zijn. Kan niet anders. :D

Edit:
Iemand dit ook? :o :o :o

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iaRA7PX.png
etc.....

[ Voor 19% gewijzigd door DutchWalnut op 05-02-2016 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Anthor schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 18:23:
Ik heb laatst mijn joystick gemod.
Ik heb een aluminium ring gemaakt en die tussen de veer en de stick gezet. Hierdoor voelt de stick een stuk minder slap aan omdat er meer druk op de veer staat. Het vliegt een stuk beter zo, omdat je meer kracht moet zetten voelt de stick gewoon beter aan. YT playlist wel een beetje saai tbh
45 minuten voor alleen al deel 1 is wellicht wel wat lang ja :) , maar des al niet te min erg gaaf hoe je die ring maakt. (Deel 2 nog niet gekeken :+ , dus nog geen idee hoe het helpt)
Dat is gewoon een erg nette prijs :) , hadden ze niet beter kunnen doen in mijn ogen.
DutchWalnut schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 20:56:
[...]
De naam Monarch, is inderdaad niet iets wat je met een Interceptor zou combineren... Dan verwacht je meer een Hauler, die omgebouwd is tot een Carrier :p .

- [Starfarer update?] Still coming. Chris said January during ah 10 ft C, but... everything that's ready for the next patch will make it in. If it's not ready on the cutoff date, it doesn't make it in. The Starfarer isn't ready today, still doing some work on, but it will be in an upcoming patch. They're really thrilled with it, they just want it to be as awesome as possible. It's practically a mini cap-ship because of its size. It's a floating FPS level in space.
Oef dan is het nog niet eens zeker dat de Starfarer daadwerkelijk gereed gaat zijn voor 2.2 :P . Ach ik neem wel aan dat CIG de moeite neemt om de cut-off day te houden op het moment dat de Starfarer gereed is :P .

semi on/offtopic :P
Dit weekend gaan we de mails versturen voor de glazen aan iedereen die is ingeschreven. Hopelijk gaat dat beter dan met die newsletter via gotinc :+ .
Glas laserGlas gegraveerd

[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 05-02-2016 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 13:05

Fordox

00101010

Iemand zin om een stukje te vliegen met mij in SC nu? :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 21:58:
Iemand zin om een stukje te vliegen met mij in SC nu? :)
Helaas, ik ga nog wat lezen... wellicht even op Discord vragen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metzer90
[...]

Edit:

[afbeelding]
etc.....
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KUfgwx8.jpg
Yup! :)
Één mooie B omdat ik pas in '13 begonnen ben

[ Voor 5% gewijzigd door Metzer90 op 05-02-2016 22:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
ook nog een 42m reward gehad

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6MkO723.png

en TL:DR versie van RTV
http://imperialnews.netwo...erse-episode-80-liveblog/
  • TLDR(TOO LONG;DIDN’T READ)
  • Feb 14th, Star Citizen and Squadron 42 will no longer be SOLD together at the price of $45. Existing packages are not affected. If you want to buy either of the two, they will cost $45 each, however if you decide to buy both, the other one will be $15, bringing the total to $60. E.G. Buy Star Citizen for $45 and Squadron 42 is $15, Vice versa.
  • New Subscriber page launched on Monday.
  • In the planning stage for the Next Great Star Marine.
  • Free Fly week has been extended till the 14th.
  • Referral program will be getting more rewards in the future.
  • Movable furniture in hangars will come when Persistence and Grabby hands are in.
  • There are new ships additional ships in concept that we do not know of yet.
  • The new Drake interceptor has been given the name: Drake “Monarch” and the writers are looking for community feedback.
  • No update on Carrack
  • Caterpillar is getting a lot of love at the moment, but no progress will be shown quite yet, however it wont be too long, only a couple weeks estimated before results.
  • Herald is in limbo due to the mechanics for it not being online and thus being in a low priority state.
  • Starfarer was said to release in Jan, but there’s a cutoff for when stuff can make it into patches and it didn’t make it into 2.1. They don’t have a date yet, but in the next couple patches it should appear.
  • No confirmed items for 2.2 yet.
  • A concept for a firefighting ship is a possibility in the distant future, they like the idea a lot, but don’t have time for it right now.
  • Jump drives may or may not come standard with starter ships, however every standalone ship can equip one. Companion ships like the Argo, Merlin, and Archimedes support a larger ship and is the reason why they do not have Jump drives.
  • Farewell to Patrick from UK Customer Service, He left on the best of terms and will continue to be a volunteer at RSI and wants to come back if he can after he has sorted out his personal affairs.
geen idee xcom 2 aan he doen :D

edit:
*O* *O* *O* drake caterpillar en monarch *O* *O* *O*
-O- -O- -O- geen vooruitgang op de carrack -O- -O- -O-

[ Voor 147% gewijzigd door Bornhald op 05-02-2016 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Metzer90 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 22:31:
[...]

[afbeelding]
Yup! :)
Één mooie B omdat ik pas in '13 begonnen ben
Nice! Maar zou je niet je spiegelbeeld in de reflectie moeten zien?
Idem. maar zit die al ingame?

[ Voor 27% gewijzigd door Case_C op 05-02-2016 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
In game ben ik een vampier, Case_C *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Referral program will be getting more rewards in the future.
Ik ben benieuwd wat dat gaat zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ja die paste niet meer op de snippet. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ook geen nieuws over de Redeemer. Ik heb ook geen idee wat ze ermee hebben gedaan, maar sinds de laatste paar patches is het interne model buggy as shit. Je komt niet eens makkelijk meer een trappetje op en je komt totaal niet meer door de deur heen van de bottom turret... Echt jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Dat valt me eigenlijk wel mee, ik dacht dat het voor allebei volledige game prijs zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Warom zou de monarch een groot schip zijn? Enige drake schip wat ze gingen maken nu was de interceptor toch.

Het enige 'grote' schip wat ze aan het maken zijn (voor zover we weten) is de corvette.

Lijkt me niet dat beide Drake schepen gaan zijn.

Ook zou de buccaneer niet de officiële naam van de Drake interceptor worden. Dus lijkt me logischer dat de interceptor zo gast heten.

Of werd er expliciet gezegd dat de monarch een groot drake schop was?
The new Drake interceptor has been given the name: Drake “Monarch” and the writers are looking for community feedback.
Uit de notes geeft ook een beetje aan dat het de interceptor is en niet een carrier oid

[ Voor 20% gewijzigd door Bornhald op 06-02-2016 08:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Mijn beredenering dat de Monarch een groter schip zou zijn is puur de naam. Monarch straalt iets 'groots' uit, en dan denk je niet aan een Interceptor.

Overigens ter vergelijking :+ , de Aurora MR is ook een Interceptor :P

Filmpje waarin een nieuwe planetside environment te zien is, waarbij een Reliant een P52 achtervolgt!
https://www.facebook.com/...0/videos/983573301695956/

En weer een Monthly Report aan de TS toe kunnen voegen :) . De eerste was in 2014 February, dus we zijn daar al weer 2 jaar mee bezig :P .
https://robertsspaceindus...187-Monthly-Studio-Report
En die afterburner effects zijn ook behoorlijk mooi om te zien!
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/n8lut38tks62hr/source/January_2016_monthlyReport_2.jpg
Oh en explosies!
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/2zfn1kep1u8wur/source/January_2016_monthlyReport_1.jpg

Pfoe die BM Flight Stick ziet er toch wel heel sjiek uit, http://imgur.com/a/yFwFU

Ook al kost hij 300 euro :/ https://flightsimcontrols...oystick-for-eu-customers/

OMG:/ , dit is een slechte Q&A . Maar dan wel weer zo slecht dat het misschien goed is?

[ Voor 84% gewijzigd door Case_C op 06-02-2016 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Never mind

[ Voor 97% gewijzigd door ShockWave op 06-02-2016 13:18 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Case_C schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 12:10:

OMG:/ , dit is een slechte Q&A . Maar dan wel weer zo slecht dat het misschien goed is?
[video]
Laten we het daar maar op houden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 12:10:
Mijn beredenering dat de Monarch een groter schip zou zijn is puur de naam. Monarch straalt iets 'groots' uit, en dan denk je niet aan een Interceptor.

Overigens ter vergelijking :+ , de Aurora MR is ook een Interceptor :P
monarch is ook een vlinder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

ook.. maar denk eerder een referentie naar staatshoofd ofwel een capital. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Die kunnen grote dingen teweeg brengen...denk aan "het butterfly effect".... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, maar nog niets in de hangar gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
[...]

Edit:

[afbeelding]
etc.....
zit te kijken naar die warbond.. maar ik heb een andere :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IkreEi8.png

[ Voor 57% gewijzigd door Bornhald op 06-02-2016 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Ja volgens mij heeft iedereen deze ^ die vóór 100M $ gebacked heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
DoubleYouPee schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 16:08:
Ja volgens mij heeft iedereen deze ^ die vóór 100M $ gebacked heeft :)
Walnut heeft er een met 2944 gepost, die van mij is 2942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Bornhald schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 16:10:
[...]

Walnut heeft er een met 2944 gepost, die van mij is 2942
Ja inderdaad met het jaar waarop je gebacked hebt in de lore.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Case_C
Net met Fordox nog wat revenge gehad op een duitse Retaliator :P . Nadat hij ons (2 schepen) met 1 torpedo had uitgeschakeld.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/vN4WMfvQzVy6GihQ9Qm738Jd/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Case_C schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 16:57:
Net met Fordox nog wat revenge gehad op een duitse Retaliator :P . Nadat hij ons (2 schepen) met 1 torpedo had uitgeschakeld.
[afbeelding]
Hebben ze de torpedo's weer gefixed? Jeuj! :9

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met Fordox in de Vanguard :)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/kuyTSArDcUggLL5BfXK9Nm03/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
de idris gaat kunnen landen :)

https://robertsspaceindus...187-Monthly-Studio-Report
The scene is fairly prominent and we need to make room for an Idris to land.
en ook dus de monthly report

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Deze animaties van de helm heb ik nog niet gezien!

Ze stonden wel op de art-station pagina.. maar had ze daar gemist :p , non-the-less ziet dit er wel heel vet uit!

[ Voor 37% gewijzigd door Case_C op 06-02-2016 18:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Quantumdrive schoot beetje door.... :+
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NKay6pn.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Doorvliegen zou ik zeggen. :9
Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/tumblr_kwu9cg00J01qz9ci5o1_400.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:01
Off-topic: waar heb je dat plaatje vandaan? Ziet er uit als poster material :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

[afbeelding]
Ah die graphic settings :X Bij mij was alles nog veel epischer! :D

En mijn vangaurd was na 3 missiles van hem niet helemaal kapot, ik had alleen geen engines en guns meer :p Life support was nog steeds aanwezig :+

Vangaurd, niet kapot te krijgen in een dogfight :p

Die tali daarintegen "^_^ piew piew en hij was doormidden :D

"Ich full mich... tot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Basekid schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 23:13:
[...]

Off-topic: waar heb je dat plaatje vandaan? Ziet er uit als poster material :9~
Ik was aan het Google'n op 'Boldly go where no men has gone before' en kwam die tegen... Vond hem goed passen in de SC setting.

Deze site blijkbaar: http://properenglishusage.com/tag/split-infinitive/

Als je die leuk vind, ga deze ook wel willen zien:
Retro

Of deze:
Afbeeldingslocatie: http://orig02.deviantart.net/d100/f/2015/273/7/7/7700042c170a564cd1aea3691f54c19f-d5ka04e.jpg

Vanop Deviant Art

[ Voor 20% gewijzigd door JanAd op 07-02-2016 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:01
Ging mij meer om het Star Trek gedeelte eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op zondag 07 februari 2016 @ 00:02:
[...]

Ah die graphic settings :X Bij mij was alles nog veel epischer! :D
Vlak na de explosie word die hull een tamelijk saaie bedoening :p , daarvoor zag het er prima uit hoor.
En mijn vangaurd was na 3 missiles van hem niet helemaal kapot, ik had alleen geen engines en guns meer :p Life support was nog steeds aanwezig :+

Vangaurd, niet kapot te krijgen in een dogfight :p

Die tali daarintegen "^_^ piew piew en hij was doormidden :D

"Ich full mich... tot"
Maar inderdaad, de Vanguard is een aardig gaaf schip. :P

Zeker omdat mn Freelancer na de eerste indirect hit al geen engines meer had :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
[afbeelding]
Ik heb nog niet eerder gezien dat een schip in tweeën brak. Erg cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Metzer90 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 10:30:
[...]

Ik heb nog niet eerder gezien dat een schip in tweeën brak. Erg cool!
Je had het moeten zien met de explosie animaties! Z'n lijk vloog ook nog uit het schip :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

_O-
But than again..its still alpha..maar wel leuk.... d:)b

Edit: hier is deel 1

[ Voor 36% gewijzigd door ShockWave op 07-02-2016 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zijn toch allemaal oude afleveringen van Witch Glitch.. Niets nieuws hier. Stonden destijds gewoon op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:45:
Dit zijn toch allemaal oude afleveringen van Witch Glitch.. Niets nieuws hier. Stonden destijds gewoon op de website.
De 2e is volgens mij vandaag op YT gekomen, en de 1e heb ik hier nog nooit voorbij zien komen. Ze zaten volgens mij al wel in AtV dus ze zullen zeker al wel een keer zijn langsgekomen.

Maar goed, het is grappige content... hoewel ik toch liever niet art zie voor schepen e.d :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:45:
7 feb voor deel 2 :) Lijkt me vrij nieuw

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Torrie844 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 19:03:
[...]

7 feb voor deel 2 :) Lijkt me vrij nieuw
Ze waren idd al langs gekomen in AtV. Maar sinds kort op Youtube gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 08:22:
[...]

Ze waren idd al langs gekomen in AtV. Maar sinds kort op Youtube gezet.
Ah, alrighty! Ach ja, ik had die van SATA ball bijv nog niet gezien :)

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bornhald
niet 100% zeker of het waar gaat zijn, maar de alexander class destroyer (player made) gaat waarschijnlijk in game komen...

Is in ieder geval op een forum gepost waar de maker zelf ook post, door de maker zelf..

deze:
https://robertsspaceindus...Alexander-Class-Destroyer

[ Voor 47% gewijzigd door Bornhald op 08-02-2016 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:51:
niet 100% zeker of het waar gaat zijn, maar de alexander class destroyer (player made) gaat waarschijnlijk in game komen...
Oeh! Dat is wel een gaaf nieuwtje!
Image for sauce!

De achterkant is overigens totaal niet gedekt door turrets... dat is een aardige blind spot!

Nieuw plaatje omdat het schip al een stuk verder af is :P
Afbeeldingslocatie: https://v.theverse.space/8t531h1witb2w/hub_large.jpg

Idris heeft een berg minder guns :P .

[ Voor 48% gewijzigd door Case_C op 08-02-2016 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Lijkt gewoon op een Idris?
https://v.theverse.space/5vtud0lsaoahc/hub_large.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door DoubleYouPee op 08-02-2016 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Is de free flight periode weer verlengd? Ik dacht dat het tot vandaag was, maar er staat nu weer het volgende bovenaan de site: Newcomers, create your account and fly free until February 14th!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Anthor schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:02:
Is de free flight periode weer verlengd? Ik dacht dat het tot vandaag was, maar er staat nu weer het volgende bovenaan de site: Newcomers, create your account and fly free until February 14th!
Yes tot 14 februari, blijkbaar om zoveel mogelijk mensen de kans te bieden om te testen voor ze de packages splitsen.
Pagina: 1 ... 93 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.