Valt inderdaad mee voor een game in Alpha.Case_C schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:03:
[...]
Niet wat voorbij de magische 350 dollar grens komt hoor, dus gemiddeld per schip valt het wel mee
Zag het inderdaad. Sommige zijn echt kolossaal!!! Ik neig ook zulke jongens te kopen maar om heel eerlijk te zijn ben ik een solo speler en vraag me wel af in hoeverre een solo speler dan wat kan betekenen richting end-gameTylocke schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:27:
[...]
De prijs in Euro's verschilt behoorlijk per periode waarin een schip gekocht is, maar ik kan er wel een paar in dollars doorgeven.
Laatste 2 van SNAFU zijn de Banu Merchantman en de Anvil Carrack. De Merchantman is 250 dollar en de Carrack 350 dollar. Mijn Carrack heeft me destijds rond de 280 euro gekost toen we de oude koers nog hadden en niet verplicht waren btw te betalen. Nu kost dat zelfde schip je 390![]()
Mocht je je vervelen kan je de shiplijst van GoT forum members doornemen (staat in de topicstart). Er zijn best veel mensen met een best grote vloot(soms heeeeeeel erg groot).
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.