Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:10
Zo even 'luisteren' naar de RtV van gisteren :) .

Dan merk je toch wel dat Sean gigantisch veel kennis heeft van de engine, en dat geeft toch wel extra vertrouwen in het eind-resultaat.

En voor wie geïnteresseerd is in GoT Inc. Whiskyglazen :X .

Overigens zullen we ergens volgende maand overgaan naar deel 5, (na valentijn/package-split) als ik zo de pagina's-per-dag bekijk :P. Zijn er nog tips/verbeteringen die jullie hebben voor de TS? Zo ja, dan zie ik die graag tegemoet via DM :) .

Ja om nu in 't topic zelf de discussie te gaan voeren over de TS lijkt me een beetje te :P .

[ Voor 139% gewijzigd door Case_C op 28-01-2016 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:33:
Zo even 'luisteren' naar de RtV van gisteren :) .

Dan merk je toch wel dat Sean gigantisch veel kennis heeft van de engine, en dat geeft toch wel extra vertrouwen in het eind-resultaat.

[video]

En voor wie geïnteresseerd is in GoT Inc. Whiskyglazen :X .

Overigens zullen we ergens volgende maand overgaan naar deel 5, (na valentijn/package-split) als ik zo de pagina's-per-dag bekijk :P. Zijn er nog tips/verbeteringen die jullie hebben voor de TS? Zo ja, dan zie ik die graag tegemoet via DM :) .
Edit: Via DM dus... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:36
Nou starfarer gaat nog wel ff duren denk ik :+
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/mMXWd/f58021a918.png

[ Voor 11% gewijzigd door DoubleYouPee op 28-01-2016 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisistweak
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-02 19:13
Ik ben bezig mijn pc langzaam te upgraden.
Nu komt het moment om een videokaart en beeldscherm aan te schaffen.

Speelt er iemand SC met een 4k monitor?
Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
chrisistweak schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 18:00:

Star citizen op 4k als het uit is... dan mag je aardig geld aan op zn minst 2 GPU's gaan uitgeven.
Ik zou zelf wachten op de 14-16nm GPUs van volgend jaar, kans is groot dat de stap groter wordt dan voorgaande jaren. Dan is Squadron 42 ook dichterbij en is je PC beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Mijn plan is om te wachten op de volgende generatie GPU's, in combinatie met een 21:9 1440P scherm. Dat lijkt me de beste optie qua resolutie en fps. Voor 4K zal je wel een zwaardere GPU opstelling moeten halen (xfire/sli)

DoubleYouPee schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 18:00:
[afbeelding]
Dat is wel jammer om te lezen, maarja... ik heb 'm toch niet :+ .

[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 28-01-2016 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
DoubleYouPee schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 18:00:
[afbeelding]
Pfft.. wel jammer hoor! :/ weer een target gemist. Ondanks dat ik hem ook niet heb, had ik graag de Sabre flyable gezien.. Een paar weken is wel naar nieuws (ofzo, ik moet toch iets om te zeuren hebben :P)

dikke vette edit; aan de andere kant zou het super vet zijn als er ineens heel veel content komt.

[ Voor 11% gewijzigd door Torrie844 op 28-01-2016 18:27 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Case_C schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 18:07:

[...]

Dat is wel jammer om te lezen, maarja... ik heb 'm toch niet :+ .
Waarom zenden ze het nog uit als CR een datum roept, volgens mij Is die datum vervolgens nog nooit gehaald, wat Is het nut dan.

Volgens mij wel eerder een relaas over getikt dat dit gewoon vervelend Is... :(

En redelijk triest dat de data die ze roepen nooit gehaald worden. Even recent, De starfarer en het splitsen van de Packages.

[ Voor 13% gewijzigd door Bornhald op 28-01-2016 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Er is nog hoop :+
Ahmed - 2016-01-28 17:57:41 UTC
Let's say it's not time for 2.2.0 on PTU yet .. but this doesn't mean that we might not have other PTUs soon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 19:20:
[...]
Waarom zenden ze het nog uit als CR een datum roept, volgens mij Is die datum vervolgens nog nooit gehaald, wat Is het nut dan.

Volgens mij wel eerder een relaas over getikt dat dit gewoon vervelend Is... :(
Yes you did :P , en geheel terecht. Want dat is gewoon veruit een van de slechtste punten van CIG.
En redelijk triest dat de data die ze roepen nooit gehaald worden. Even recent, De starfarer en het splitsen van de Packages.
Dat is inderdaad een groot probleem bij CIG. Nu word er door veel medewerkers veel verschillende datums geroepen zo afgelopen maanden/jaren, en die blijken dan niet te kloppen.

Lando die met de kerst-livestream ineens eruit floept dat in Januari de packages opgesplitst gaan worden. Chris die zegt dat 2.2 in Januari komt/ of 1 patch per maand. Wat gewoon niet reëel is... En nu een dev die zegt dat een 2.2 PTU patch nog weken weg is.. Nu hoeft dat niet te zeggen dat het niet in Februari is, maar het is gewoon geen goede combo...

Beter doen ze hun communicatie gewoon een dag van tevoren. Dat ze 100% zeker weten dat het lukt. Of eerst iets af hebben voor ze het naar buiten brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UHD op high settings heb je minimaal een XFire/SLI nodig.
Maar het spel is nog niet geoptimaliseerd hiervoor dus zelfs dan zal het op het randje van lekker speelbaar zitten.
Als je nu een leuke 2e hands AMD 390 of GF 980 kan scoren dan zit je voorlopig wel OK en kan je op full HD prima gamen. En dan sparen voor wat er volgend jaar uit komt dat hopelijk 25% a 50% sneller gaat worden dan wat er nu uit (en betaalbaar is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
https://www.reddit.com/r/...s_hotfix_candidate_today/
Wellicht gaat er voor 't weekend nog een build 2.1.2 komen op de PTU servers, dat zou wel prettig zijn. Hoewel het geen fixes gaan zijn voor lobby e.d... die hoeven we volgens mij niet voor ~mei te verwachten.

Wing Commander sketches via Sandi's facebook:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlp1/v/t1.0-9/12523175_979511702102116_6036224591536686682_n.jpg?oh=ae13e2cb8657cf403475b2e8327db0eb&oe=57267002

[ Voor 27% gewijzigd door Case_C op 28-01-2016 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Austin TX update:
"We just finished up the improvements on the party system."

"Leaving enough room for your party in a server"

"When the server is full allocating you and your friends to another server"
Whoop! Als het goed is in de volgende build, maar zal nog niet de final system zijn, dus ik verwacht dat het dan nog niet altijd heel erg smooth zal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Ja, volgende build als in 2.2? Want denk niet dat het in 2.1.2 zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DoubleYouPee schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 23:07:
Ja, volgende build als in 2.2? Want denk niet dat het in 2.1.2 zit
Dat zit er helaas wel dik in ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 23:08:
[...]

Dat zit er helaas wel dik in ja.
Zit het er nou wel of niet in?;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54
Wat ik begrijp uit AtV is dat de Xi'an Scout het volgende hangar ready schip gaat worden en dus niet de Starfarer. Wel erg jammer, mede omdat wederom CR iets geroepen heeft wat niet gehaald wordt (zoals Bornhald eerder terecht aanhaalde).

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Die railgun in AtV :o , dat is wel een heel gaaf apparaat. Lijkt me niet onredelijk dat je daarmee wel op een schip kan gaan schieten. (Niet dat je dan wat gaat raken.. :+ )

Hurtson ziet er ook wel erg gaaf uit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KRDslwI.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Case_C schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 08:41:
Die railgun in AtV :o , dat is wel een heel gaaf apparaat. Lijkt me niet onredelijk dat je daarmee wel op een schip kan gaan schieten. (Niet dat je dan wat gaat raken.. :+ )

Hurtson ziet er ook wel erg gaaf uit:
[afbeelding]
Ziet er zeker mooi uit! Nu hopen dat er ingame ook wat komt op korte termijn!

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Metzer90
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-09 08:21
Laatste weken sporadisch bezig geweest SC goed op te nemen en te renderen. Uiteindelijk een rendermethode gevonden die bevalt. (Had ook een lange tijd last van kleurverval, uiteindelijk gevonden dat het door de kleurindeling van het bronbestand kwam. 8)7 )

Anyway, gisteren snel een filmpje geschoten van de Covalex shipping hub mission. De missie heeft verschillende mogelijke eindes. In het filmpje vind je de variant waar de man in kwestie vrijgesproken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:48

JanAd

Wind’s howling

Metzer90 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 08:59:
Laatste weken sporadisch bezig geweest SC goed op te nemen en te renderen. Uiteindelijk een rendermethode gevonden die bevalt. (Had ook een lange tijd last van kleurverval, uiteindelijk gevonden dat het door de kleurindeling van het bronbestand kwam. 8)7 )

Anyway, gisteren snel een filmpje geschoten van de Covalex shipping hub mission. De missie heeft verschillende mogelijke eindes. In het filmpje vind je de variant waar de man in kwestie vrijgesproken wordt.

[video]
Nice, ik heb die missie zelf nog niet uitgeprobeerd. Goed dat het bijna weekend is :P

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 18:32

Isniedood

nee, echt niet!

Case_C schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:52:
https://www.reddit.com/r/...s_hotfix_candidate_today/
Wellicht gaat er voor 't weekend nog een build 2.1.2 komen op de PTU servers, dat zou wel prettig zijn. Hoewel het geen fixes gaan zijn voor lobby e.d... die hoeven we volgens mij niet voor ~mei te verwachten.

Wing Commander sketches via Sandi's facebook:
[afbeelding]
Build 2.1.2 die staat bij mij al als ik via de site inlog:

"PUBLIC TEST UNIVERSE
View and manage your account on the Public Test Universe servers.

PTU 2.1.2

Period: January 28th 2016 - February 9th 2016"

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Metzer90 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 08:59:

[video]
Heuh een wapen :o How?

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Je gaat me nu toch niet vertellen dat je nog niet wist dat je standaard een side-arm hebt? :P Zodra je buiten Crusader bent, kun je door op (1) te drukken je pistol oproepen.

In Sec. Post Kerhea kan je submachine guns halen.

Maar de echte tech voor een FPS zit er nog niet in, behalve dat je wel gewoon kan schieten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Case_C schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:58:
[...]

Je gaat me nu toch niet vertellen dat je nog niet wist dat je standaard een side-arm hebt? :P Zodra je buiten Crusader bent, kun je door op (1) te drukken je pistol oproepen.

In Sec. Post Kerhea kan je submachine guns halen.

Maar de echte tech voor een FPS zit er nog niet in, behalve dat je wel gewoon kan schieten :+
I HAD NO IDEA! Waarom is dit soort informatie altijd via derden te verkrijgen en niet in de game :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Pfoe die Panthers zijn toch behoorlijk groot tov de Badgers :/ ... En dus toch 4x size 3?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QLfJZG3.jpg

De Art-Sneak-Peek van AtV voor wie 'm nog niet had gezien:
meer achter de link: https://imgur.com/a/Dq7bi
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hJQigxn.jpg
Overigens is dat wel een heel gaaf wapen om te 3d printen... zit ook niet gigantisch veel materiaal in met zo'n loop :P .

[ Voor 53% gewijzigd door Case_C op 29-01-2016 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
weszz schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:09:
[...]

I HAD NO IDEA! Waarom is dit soort informatie altijd via derden te verkrijgen en niet in de game :+
Hahahah, damn! ;)
Ga ervoor zitten en probeer gewoon alle knopjes uit. O = flashlight bijvoorbeeld :D

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Oh btw die helm uit die Art-Sneak-peek hebben we ook nog niet eerder gezien. Zier er ook aardig ruig uit. Wellicht een nieuwe heavy-armor voor de outlaws?

Nog een interview met de 3d -artist van de Gladiator:
http://80.lv/articles/secrets-of-industrial-design-in-games/

[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 29-01-2016 13:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 18:32

Isniedood

nee, echt niet!

Torrie844 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:27:
[...]

Hahahah, damn! ;)
Ga ervoor zitten en probeer gewoon alle knopjes uit. O = flashlight bijvoorbeeld :D
Je schip/vliegtuig/watishet heeft ook verlichting als je op O drukt kwam ik achter :D

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Torrie844 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:27:
[...]

Hahahah, damn! ;)
oiiii, really? jij opent mijn ogen kameraad! Vanavond dus even mijn uren slijten in SC }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

weszz schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:58:
[...]

oiiii, really? jij opent mijn ogen kameraad! Vanavond dus even mijn uren slijten in SC }:O
Zou in principe hetzelfde werken als Silent Running in Elite Dangerous. Tenminste dat was de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Isniedood schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:16:
[...]

Je schip/vliegtuig/watishet heeft ook verlichting als je op O drukt kwam ik achter :D
Klopt, erg fijn om op die manier de vervelende blauwe gloed achter de radar weg te halen in mijn 315p.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Na het lezen van de OP ben ik helemaal enthusiast geworden in Star Citizen

Ik heb zojuist een account gemaakt en ben opzoek naar de juiste game package.
Nu zijn er een aantal keuzes.

Maar welke moet ik kiezen?
Ik ga in het begin voornamelijk trading zaken doen en niet direct pvp

https://robertsspaceindus...hips/rsi-aurora/Aurora-LN
https://robertsspaceindus.../Mustang-Alpha-AC-Starter
https://robertsspaceindus...ages/Aurora-MR-AC-Starter
https://robertsspaceindus...ckages/Squadron-42-Pledge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
timskiej schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:46:
Na het lezen van de OP ben ik helemaal enthusiast geworden in Star Citizen

Ik heb zojuist een account gemaakt en ben opzoek naar de juiste game package.
Nu zijn er een aantal keuzes.

Maar welke moet ik kiezen?
Ik ga in het begin voornamelijk trading zaken doen en niet direct pvp

https://robertsspaceindus...hips/rsi-aurora/Aurora-LN
Welkom dan :) ,

Voor de game-packages raden we momenteel nog steeds de Aurora LN aan, doordat deze zich iets beter in een gevecht kan handhaven. Qua cargo doet hij niet onder voor de MR, en zijn z'n 'upgradable stats'. Vandaag is overigens ook weer een Free-Flight-Week begonnen, dus volgens mij is 't mogelijk dat je zelfs eerst de game download, en de schepen test, alvorens je een keuze maakt. (Hoewel het testen voornamelijk schieten kan/zal zijn, en daarmee de LN wel fijner is :p )

Overigens zitten de trade mechanics nog niet in de PU Alpha, dus daar kan je nog niet mee oefenen. Maar er is met 2.0 nu wel een redelijk leuk test-bed waar je al een heel goed idee van de game kan krijgen.

Niet vergeten wel een package te halen ipv een los schip ;)
https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Aurora-LN

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 29-01-2016 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Thanks voor je reactie
Dan gaan we de LN aanschaffen :)

Ben alleen een beetje bang hoe het gaat draaien

i7, 6GB ram, GT 750M, ssd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
timskiej schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 20:05:
Thanks voor je reactie
Dan gaan we de LN aanschaffen :)

Ben alleen een beetje bang hoe het gaat draaien

i7, 6GB ram, GT 750M, ssd
Dat is een laptop zo te zien? Als daily driver voor wanneer het uit is, is dat zowieso niet aan te raden. In principe draait het prima om huidige mid-end hardware. Maar als je 't echt wil gaan spelen, moet je tegen release waarschijnlijk wel aan een nieuwe setup. (Verwachting voor Sq42 is ergens eind dit jaar)

Overigens wachten een heleboel Tweakers/Backers met spelen tot het spel een wat vastere vorm krijgt in de PU. Het is ook nog niet echt een game die je dagelijks gaat spelen, maar meer het volgen van de ontwikkeling en wachten op releases van nieuwe builds :P .

6GB is volgens mij al te weinig, SC vraagt minimaal 8gb.. en dat wil nog wel eens oplopen, doordat het nog lang niet geoptimaliseerd is. Overigens kan je met de free-flight-week die vanavond live gaat zelfs al downloaden, en testen of het werkt voor je koopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Bedankt, ik weet even voldoende :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

De Unmelt buyback token is vanaf nu geactiveerd: :)
https://www.reddit.com/r/...back_token_now_available/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2016 20:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Case_C
RTV highlight notes:
Met de volgende dingen die eruit springen:
Deze 3 concepten zijn in the works voor dit jaar:
  1. Pirate Interceptor
  2. Light Corvette
  3. Het heet nu een light corvette? Wat is dan een heavy-corvette! :D
  4. Tevarin boarding ship, the Prowler
[Q&A]
  • [Next Great Star Marine?] Still happening. Now that Sean Tracy is in the LA office, he’ll be involved in the set up for that. There’s meetings with Turbulent about setting up the site for it. They don’t have a specific date yet, but are aiming for march-ish.
  • [Clear-view helmet?] Certain helmets have different functions. They’re doing a deck crew EVA suit that has almost a full glass visibility.
  • [Holotable] No idea when, but they’ve got a good layout of what they want to do with it. They know it’s bad, but they’re working on it.
  • [More Meet the Devs episodes?] Not in the near future. It wasn’t really watched, they’re working on a way to make it more interesting.
  • [More SQ42 gameplay?] It looks the same as AC, cause it looks the same. They’re keeping missions secret to keep no spoilers. The Morrow tour was the only thing they’ve shown. They’ll show off more later, it’ll be a more traditional game roll out for SQ42. There’ll be teaser trailers and trailers before the game, etc…
  • [Was the mocap for SQ42 just for episode 1 or all episodes?] It was just for Episode 1. But it’s not like episodes of a Telltale game, Episode 1 is its own full game. It’s more like Episode 1 of Star Wars. It’s a full game.
  • [Regarding the hangar ready Idris, will it go flight ready? Or just hangar?] TBD. No call on that yet.
  • [Reliant slated for 2.2 or beyond?] They have goals for each patch, but they don’t have to be met for the patch to go out. They hope for it to be ready for the next patch, but if it isn’t ready, then it won’t be in. It’ll be in if it’s ready.
  • [Will gemini owners get the base Starfarer?] Yes. They’ll make it happen, somehow.
  • [Alien languages?] No updates yet. But if you’re at PAX South, Ladyman is showing off his new game, Star Traders. Ask him about the alien languages.
  • [Player count?] It’s been discussed a lot, but they recently increased player count on the PTU. Was a good test for how much they can add, the test went well.
  • [Changing outfit in hangar will change it in PU?] There’s been a design pass for how outfits and items will be changed, done by the Frankfurt devs, so that’s in progress.
  • [Shopping in Casaba?] It’s coming. People looking thorugh the files may have seen it’s in development. But it’s coming. There’s a lot of technical aspects that have to go into shopping, and they have to identify and R&D everything before it can be released.
  • [HOTAS?] They’ve been talking to Saitek about the schedule. Saitek has a manufacturing schedule, CIG would rather do the preorder closer to when it’ll ship, cause Saitek are handling fullfillment. It’ll be a bit later. They’ll update us when it happens.
  • [Why such a low amount of unmelt tokens?] To prevent people from abusing the system.
  • [Railgun shown on AtV?] It’s a shoulder-mounted anti-spacecraft weapon.
  • [Female characters?] In development, still no release date on when they’ll come though.
  • [Will Nyx be released when it’s ready or held for the rest of Stanton?] Released when it’s ready. Crusader, and Stanton, will come together in chunks.
  • The ships available for the free fly – Hornet, Aurora, and Mustang Delta.
  • Just had a meeting with the design team with Steve and Riggs, Forest and Mark Skelton, regarding the Heavy marine. They have a solid gameplay design spec. The heavy marine will be coming soon; it’ll look a lot better. Medium marine looks better now than what’s in the game, the heavy will get that too. The Marines will be getting a complete revamp for form and function and gameplay.
  • Week in review, Alexis: Working with Turbulent on the Subscription page revamp, a new subscriber landing page. Also revamped some Subscriber perks as well, that’ll go live on Monday, more information on that soon.
  • Free-Fly kicked off this morning. It doesn’t require a code. If you log into the website, you can set up a free fly with three different ships. Introduce your friends to Crusader.
  • Buy-back tokens have gone live. You can reclaim one ship using store credit. [How often will they be awarded?] Once per quarter. You get one per quarter, but they don’t stack.
  • They have three ships in concept work right now; Pirate Cruiser, Light Corvette, and the Tevarin boarding ship, the Prowler. They’re figuring out assets for those, figuring out what concept artists to assign, stuff like that.
  • Once Chris heads to the UK, they’re going to do a Steve Bender and Sean Tracy 10 for show. Should be magical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Dat is episode 71?
Deze moet je hebben
http://imperialnews.netwo...rse-the-verse-episode-79/

[ Voor 70% gewijzigd door DoubleYouPee op 29-01-2016 22:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
de TLDR(TOO LONG;DIDN’T READ)
  • Monday will feature a new subscriber landing page as well as some revamped subscriber perks.
  • Free fly kicked off this morning and no code is needed so tell your friends! Hornet, Aurora, Mustang Delta are available to fly
  • Buy back tokens are live. You can reclaim one ship per quarter using store credit, tokens do not stack either. It’s only once per quarter so people do not abuse them.
  • Gillian Anderson Interview will be live later on today with Sandi
  • Three ships in concept stage still are a pirate cruiser, light corvette and the Tevarian boarding ship: Prowler. Still figuring out assets for them among other things.
  • In case you missed it there’s a first look at Hurston in the AtV interview with Mark Skelton.
  • Starfarer will be in hangar in one of the next patches, but there is no set date. They will also allow Gemini owners to have one in hangar as well(They’re still figuring that out)
  • No word on whether Idris will go to Hangar or release straight to flight ready.
  • They’re hoping for the Reliant to be out for 2.2, but no promises. They don’t hold content back for release purposes, they will release it when it’s ready like other things.
  • The shopping system that will be launching with Casaba will not be the final version as their custom system will be released later down the line.
  • Regarding the HOTAS, they’re talking to Saitek about the schedule and Saitek now has a manufacturing schedule, however CIG would rather do the pre-order closer to when it’ll ship, stay tuned for more details.
  • Holotable is bad and they’re aware, but they have a good layout on what to do with it
  • Caterpillar is going well, Randy Vasquez is now a Producer, but still keeps an eye on his baby as he has handed it off to Calix with Gurmuhk and Elwin assisting in bringing it to life with some really cool features
  • Carrack internals are not finished as that’s slated for after the Caterpillar is done.
  • The marines are getting a revamp to hook them onto the character system to customize them as well as making them look even better.
  • Railgun shown on AtV is a shoulder mounted Anti-Spacecraft weapon
  • Next Great Star Marine Is still happening, they’re shooting for march, but stay tuned for details.
http://imperialnews.netwo...rse-the-verse-episode-79/

en vooral "Caterpillar is going well, Randy Vasquez is now a Producer, but still keeps an eye on his baby as he has handed it off to Calix with Gurmuhk and Elwin assisting in bringing it to life with some really cool features" go cat!

[ Voor 4% gewijzigd door Bornhald op 29-01-2016 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Cat is where it's at! :P
(Als Elwin hem maar niet helemaal glimmend pimpt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Lees nu pas goed van die tokens, je krijgt er 1 per kwartaal en ze stacken niet.
Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 00:10:
The Cat is where it's at! :P
(Als Elwin hem maar niet helemaal glimmend pimpt.)
Had Gurmukh niet hey design van de Carrack gedaan en de Vanguard? Zo ja dan hoop ik wel nog wat van zijn stijl terug te vinden. :)
Bedankt voor de heads up. Had het van jou gelezen nog voordat ik de RTV samenvatting poste :)
Case_C schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 21:26:
RTV highlight notes:
Met de volgende dingen die eruit springen:
Deze 3 concepten zijn in the works voor dit jaar:
  1. Pirate Cruiser
  2. Light Corvette
  3. Het heet nu een light corvette? Wat is dan een heavy-corvette! :D
  4. Tevarin boarding ship, the Prowler
[...]
Ik gok dat er een foutje staat in die RtV tl:Dr. Of dat ze weer eens rare dingen hebben geroepen. Een cruiser is namelijk een best groot schip. Volgens Wikipedia.
In the later 20th century, the obsolescence of the battleship left the cruiser as the largest and most powerful surface combatant (excluding aircraft carriers
En
though the line between cruisers and destroyers is once again blurred. New models of destroyers (for instance the Zumwalt class) are often larger and more powerful than cruiser classes they replace.
Of gaan ze een piraten schip maken groter dan de javalin?

[ Voor 137% gewijzigd door Bornhald op 30-01-2016 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Op de INN site stond al vrij snel cruiser doorgestreept en vervangen dior Interceptor. Er komt geen pirate cruiser.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Pirate cruiser... Dat komt helemaal goed :)

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/9b/31/7b/9b317ba7fabf55da327ad72cefd92b91.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 08:20:
Op de INN site stond al vrij snel cruiser doorgestreept en vervangen dior Interceptor. Er komt geen pirate cruiser.
Ik zag tijdens het overtikken ook dingen dubbel staan. Uiteindelijk gegaan voor t geen aat t coolste klonk :P .

Maar moet wel zeggen dat dit een erg goede rtv was qua info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusty322
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-09 18:02
De panthers zijn behoorlijk effectief. Gebruik ze onder meerdere kisten, vlieg toch niet met de Gimbal. Vliegen met de Scythe is apart met de gehackte hud trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Xi an scout, enig idee wanneer die komt? Ziet er wel tof uit maar ik zie niet in waarom die 150 euro is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Vooruit stealth kan nog wel eens een dingetje gaan worden ingame :P .

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aITelLd.jpg

Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 17:54:
Hallo mannen, lees al een tijdje mee in dit thread. Ben een backer van het eerste uur, af en toe probeer ik de nieuwe builds eens, wat natuurlijk erg leuk is nu de PTU er is.

Zie hieronder. Wat denken jullie, melden?:

[video]
Zeker melden, helemaal met bewijs in de vorm van een filmpje :) . Heb deze bug al eerder langs horen komen op een avond dat we speelden. Zelf nog geen last van gehad, maar zoveel heb ik ook nog niet getest.

[ Voor 71% gewijzigd door Case_C op 30-01-2016 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mannen, lees al een tijdje mee in dit thread. Ben een backer van het eerste uur, af en toe probeer ik de nieuwe builds eens, wat natuurlijk erg leuk is nu de PTU er is.

Vandaag dus uitgelezen kans om de Mustang en de Hornet weer eens voor free uit te proberen. d:)b .

Nu kwam ik het volgende tegen en weet niet of het een bug of feature is. Mogelijk weet een van jullie die beter op de hoogte is of dit iets is wat ik zou moeten melden.

Ik kwam na een jump point te pakken permanent in een blackout terecht. Na een paar pogingen wist ik het ook te reproduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
weszz schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 16:42:
Xi an scout, enig idee wanneer die komt? Ziet er wel tof uit maar ik zie niet in waarom die 150 euro is.
Ik heb ongeveer hetzelfde alleen vind ik hem er niet tof uitzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 17:54:

Vandaag dus uitgelezen kans om de Mustang en de Hornet weer eens voor free uit te proberen. d:)b .

Nu kwam ik het volgende tegen en weet niet of het een bug of feature is. Mogelijk weet een van jullie die beter op de hoogte is of dit iets is wat ik zou moeten melden.

Ik kwam na een jump point te pakken permanent in een blackout terecht. Na een paar pogingen wist ik het ook te reproduceren.

[video]
Jeps, is bekend, maar zeker melden! Ik kom er uit door right alt + backspace (suicide) of ctrl +f te doen (uit stoel).. soms werkt dubbel tap op W (snelheid eruit) ook.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Vandaag nieuwe PTU gedownload en even geprobeerd. Is wel echt stukken stabieler en beter dan begin december. :) Toen crashte ik om de klap vd haver.

[ Voor 14% gewijzigd door Help!!!! op 30-01-2016 21:41 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Metzer90
weszz schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 16:42:
Twee factors.
Het is de illusie creeëren van uniekheid binnen een samenleving. Wij mensen zijn hier psychologisch gevoelig voor, we willen graag iets hebben wat anderen niet hebben. De begeerte van anderen heeft een positieve psychologische invloed op de eigenaar van het voorwerp, vooral de medemens met een lagere zelf waarde is hier gevoelig voor.
factor twee is dat wij, als mens, minder goed met tijdgebonden situaties overweg kunnen. Als we een beslissing moeten maken waarbij er een relatief kort tijdgebonden limiet zit dan wordt de gedachtegang minder rationeel en impulsiever. Dit gedrag stamt af van de oertijd waarbij impulsieve reacties vaak het verschil maakte tussen leven en dood. Het werkte blijkbaar goed, anders had ik nu niet de mogelijkheid om dit hier te plaatsen. Concreet gezien, op dit moment, wordt onze psyche misbruikt door marketingafdelingen over de hele wereld om ons dingen te laten kopen die we helemaal niet nodig hebben.

De bovenstaande factoren creëren de hoge prijs voor de scout. Bijkomend voordeel voor RSI is dat punt twee gelijk ook punt één positief beïnvloed.

Maar, wat naar mijn mening toch het ergste is aan dit verhaal is het onderstaande:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YA7KPF5.png
en ik ben er verdomd blij mee! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Metzer90 op 30-01-2016 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Lege emails, lege privé berichtjes... Case, volgens mij heb je me niks te vertellen? :+

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
siriouz schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 23:26:
Lege emails, lege privé berichtjes... Case, volgens mij heb je me niks te vertellen? :+
De newsletters op gotinc.nl hebben de hik. Vandaag geprobeerd via een mass-dm op hetzelfde zysteem... maar het werkt gewoonweg niet. Erg frustrerend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Mooie quote van Disco Lando op Admiral_Nolan's pre-PAX stream enkele minuten geleden: ''The later in the pipeline your favo ship gets built, the better it will be.'' Over dat ze toch constant weer betere manieren leren om schepen zo goed mogelijk uit te werken... Dus lui, voortaan hopen dat je favo (nog niet ontwikkeld) schip voorlopig nog niet uitkomt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
siriouz schreef op zondag 31 januari 2016 @ 06:18:
Mooie quote van Disco Lando op Admiral_Nolan's pre-PAX stream enkele minuten geleden: ''The later in the pipeline your favo ship gets built, the better it will be.'' Over dat ze toch constant weer betere manieren leren om schepen zo goed mogelijk uit te werken... Dus lui, voortaan hopen dat je favo (nog niet ontwikkeld) schip voorlopig nog niet uitkomt... :P
Hij zegt het alsof er een aantal schepen bekend zijn maar nog niet in ontwikkeling. Laatste keer dat ik keek waren de meeste in de shop in ontwikkeling? Iemand een lijst met alle ooit aangekondigde schepen en hun status van ontwikkeling?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
siriouz schreef op zondag 31 januari 2016 @ 06:18:
Dat zal dan best waar zijn, maar ben onderhand wel benieuwd hoe de caterpillar eruit gaat zien, en de 300 series, contstellation en de cutlass bewijzen dat ze de schepen ook nog een keer opnieuw kunnen maken.. Dus eigenlijk is het commentaar van DL een beetje BS
weszz schreef op zondag 31 januari 2016 @ 09:54:
[...]

Hij zegt het alsof er een aantal schepen bekend zijn maar nog niet in ontwikkeling. Laatste keer dat ik keek waren de meeste in de shop in ontwikkeling? Iemand een lijst met alle ooit aangekondigde schepen en hun status van ontwikkeling?
https://docs.google.com/s...Do4cL430UQfmhy2HyUJU/edit

[ Voor 23% gewijzigd door Bornhald op 31-01-2016 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 13:52
Dit is wel een heel supervet paneel!!
Hij wil er 4 per maand maken voor de verkoop a $200-250 maar veel liever zou ik zoiets zelf maken. (Geen idee of je dan goedkoper uitkomt hoor!)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
SNAFU schreef op zondag 31 januari 2016 @ 13:33:
Hij wil er 4 per maand maken voor de verkoop a $200-250 maar veel liever zou ik zoiets zelf maken. (Geen idee of je dan goedkoper uitkomt hoor!)
Box met een keyboard encoder en wat switches ! Easy toch >:)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Mits je er software bij krijgt voor het binden, is het inderdaad wel een heel gaaf paneel.

En voor die prijs haal je in de winkel echt niets beters. En zelf klussen kost natuurlijk tijd :+ , maarja als je iets in elkaar gaat klussen kan je het altijd mooier en beter maken ;) . Zeker met zo'n voorbeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Case_C schreef op zondag 31 januari 2016 @ 13:47:
[...]

Mits je er software bij krijgt voor het binden, is het inderdaad wel een heel gaaf paneel.

En voor die prijs haal je in de winkel echt niets beters. En zelf klussen kost natuurlijk tijd :+ , maarja als je iets in elkaar gaat klussen kan je het altijd mooier en beter maken ;) . Zeker met zo'n voorbeeld!
Ik weet er niet zo heel veel van maar volgens mij als je alles aansluit op een joystick controller ziet je PC m als een gewone joystick.
En dat mooier maken, ik wil deze knop voor m'n eject functie. :9

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Probleem is, met SC is het maar de vraag of het 2 wegschakelaars zal ondersteunen. in E:D zou dit met profielen nog kunnen. Maar met SC weet ik het niet... Of je zou je schakelaars constant moeten resetten... :)

CommDante en ik hebben overigens plannen voor een dergelijk controlpanel. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:18

Kek

3flix

Dat kunnen we prima zelf maken, op basis van arduino, dus niets anders als zelf wat knoppen enzo kopen en op een plank schroeven :D

Making of:

YouTube: making of mk3 panel for Starcitizen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Hier kan je kant en klare besturingsbordjes kopen om knoppen aan te sturen en niet duur.
http://www.arcadewinkel.nl/componenten/interfaces
Vooral de eerste 2 bordjes zijn handig, plug and play inclusief kabels, alleen nog een behuizing en drukknoppen cq toggleswitches nodig.
Aansluiten via usb op je pc en in SC de knoppen mappen.

Alieexpress heeft ook een hoop spul wat je als basis kan gebruiken.
http://nl.aliexpress.com/w/wholesale-usb-push-button.html

[ Voor 16% gewijzigd door ShockWave op 31-01-2016 19:05 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
ShockWave schreef op zondag 31 januari 2016 @ 18:56:
Hier kan je kant en klare besturingsbordjes kopen om knoppen aan te sturen en niet duur.
http://www.arcadewinkel.nl/componenten/interfaces
Vooral de eerste 2 bordjes zijn handig, plug and play inclusief kabels, alleen nog een behuizing en drukknoppen cq toggleswitches nodig.
Aansluiten via usb op je pc en in SC de knoppen mappen.

Alieexpress heeft ook een hoop spul wat je als basis kan gebruiken.
http://nl.aliexpress.com/w/wholesale-usb-push-button.html
Goed gevonden Shock!!!!! _/-\o_
Met de juiste versie kun je 26 knoppen aansturen... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
SNAFU schreef op zondag 31 januari 2016 @ 19:15:
[...]

Goed gevonden Shock!!!!! _/-\o_
Met de juiste versie kun je 26 knoppen aansturen... :9~
Ledwiz plus een ipac ! Kan je de buttons ook mooi verlichten
Kek schreef op zondag 31 januari 2016 @ 15:27:
[...]

Dat kunnen we prima zelf maken, op basis van arduino, dus niets anders als zelf wat knoppen enzo kopen en :/
Making of:

YouTube: making of mk3 panel for Starcitizen
Easy :)

[ Voor 41% gewijzigd door Njay op 31-01-2016 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Ik ben geen held met een soldeerbout (en het is waarschijnlijk 26 jaar geleden dat ik zo'n ding in mn handen gehad heb) maar daarom wel een leuke uitdaging om dat voor elkaar te krijgen.
'Easy' is op mij dan ook niet van toepassing. ;)

Shock kwam nog met het idee om de X45 die ik aan hem heb proberen te slijten uit elkaar te halen en te hergebruiken voor dit doel. Knoppen zat immers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
SNAFU schreef op zondag 31 januari 2016 @ 22:20:
[...]

Ik ben geen held met een soldeerbout (en het is waarschijnlijk 26 jaar geleden dat ik zo'n ding in mn handen gehad heb) maar daarom wel een leuke uitdaging om dat voor elkaar te krijgen.
'Easy' is op mij dan ook niet van toepassing. ;)

Shock kwam nog met het idee om de X45 die ik aan hem heb proberen te slijten uit elkaar te halen en te hergebruiken voor dit doel. Knoppen zat immers.
Believe me ik wist ook van weinig toen ik aan me bartop begon met de key encoder en aansluiten van de cherry switches maar tis vrij simpel _/-\o_ blauwe dropvetertje bij de rode >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metzer90

Bovenstaande filmpje laat een gebied zien binnen de PTU waar je kan komen als je één van de com arrays activeert. Gebied is niet al te groot, maar ik vind het wel mooi. Dacht maar even delen met de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Vlieg jij met de muis omdat je de Gimball los hebt staan? Ik vind dat met m'n T16K absoluut niet goed werken :P (altijd Gimball-Lock on)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
Altijd inderdaad, speel ook alleen met een muis. Eigenlijk nooit anders gedaan. Gimball-lock klinkt nogal restrictief imo, dus heb het nooit een kans gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Eindelijk pixel-arts ships to scale! :D
https://forums.robertsspa.../6154741/#Comment_6154741

Zware afbeelding achter de link: http://i.imgur.com/Tyf3PQQ.png

[ Voor 45% gewijzigd door Case_C op 01-02-2016 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Metzer90 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 09:37:
Altijd inderdaad, speel ook alleen met een muis. Eigenlijk nooit anders gedaan. Gimball-lock klinkt nogal restrictief imo, dus heb het nooit een kans gegeven.
Met de muis deed ik dat ook hoor. Met een joystick werkt dat lang niet zo goed imo.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/49465187/P52.gif
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/49465187/Gladius.gif
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/49465187/325A.gif
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/49465187/SHornet.gif
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/49465187/DUR.gif
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/49465187/Aquila.gif

Altijd leuk lijstjes maken O+

Ik moet wel zeggen dat die Reclaimer er indrukwekkend uitziet zo... _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door JanAd op 01-02-2016 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
mis ik nu het handige tooltje waarmee je kan aangeven hoeveel je van welke hebt?

Zal vanavond eens goed kijken en mn lijstje maken, niet omdat het moet, maar omdat het kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
2.1.2 is uit op live in case anyone did not notice :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:03

The Chosen One

Zie signature!

Welk ship is de P-72 dan? De 4e?
En welke constellation modellen zijn dat precies?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
The Chosen One schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:45:
Welk ship is de P-72 dan? De 4e?
En welke constellation modellen zijn dat precies?
4e van boven is inderdaad de P-72,

Constellations zijn er in de volgende variaties:

Taurus (Cargo)
Andromeda (All-rounder)
Aquila (Exploration)
Phoenix (Luxury)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:30
Lijstjes! Whoohoo!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sCsy1Zt.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RubxrEn.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WTP3kjJ.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SvlP4v6.gif

Hier blijft het ook echt bij (jaja), als ik verder nog iets wil ga ik die straks ingame verdienen, als je alles al hebt is er straks ook weinig meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
iBasch schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:56:
Lijstjes! Whoohoo!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Hier blijft het ook echt bij (jaja), als ik verder nog iets wil ga ik die straks ingame verdienen, als je alles al hebt is er straks ook weinig meer aan.
haha hoe vaak ik (en verschillende zo niet de meeste andere hier) wel niet hebben gezegd "hier blijft het ook echt bij"

Ik blijf het ook zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Case_C schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:47:
[...]

4e van boven is inderdaad de P-72,

Constellations zijn er in de volgende variaties:

Taurus (Cargo)
Andromeda (All-rounder)
Aquila (Exploration)
Phoenix (Luxury)
Ik moest ookal ff kijken. Die groene Hornet is de F7A zeker. Die moest ik ff opzoeken :P
https://robertsspaceindus...s/anvil-hornet/F7A-Hornet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:03

The Chosen One

Zie signature!

[zie volgende pagina voor beter plaatje/post]

[ Voor 120% gewijzigd door The Chosen One op 01-02-2016 15:04 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
haha holy crap leutjes ... jullie zijn gek met die hele vloot :P netjes en respect !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Njay schreef op maandag 01 februari 2016 @ 13:14:
haha holy crap leutjes ... jullie zijn gek met die hele vloot :P netjes en respect !
Gek? Ja kan best zijn :+ , maar je hebt nog niet eens de voltallige GoT vloot gezien :P .

Hopelijk krijgen we daarmee met Org's2.0 goed inzicht in. Als dat zover is zullen er wel mooie shopjes met redelijk kloppende aantallen gemaakt worden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• weszz
Leuk lijstje zo :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JuPZrfU.gif

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VDaM0Sr.gif

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tuwnjji.gif

Stiekem wil ik nog een vanguard :+ en mijn cutlass opgraden naar een Hornet

[ Voor 8% gewijzigd door weszz op 01-02-2016 13:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RubxrEn.gif

:+

[ Voor 20% gewijzigd door DoubleYouPee op 01-02-2016 13:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• radium6969
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-07 20:39
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JuPZrfU.gif

;( Hahaha

En mijn uiteindelijke doelstelling:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4T1wopF.gif

Wat een beauty :>

[ Voor 18% gewijzigd door radium6969 op 01-02-2016 13:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 13:26
mijn lijstje !

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dVNJiN5.gif

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4dLUIKk.gif

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dUxQJXI.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
That's how we all start :') Ik geef de schuld van mijn credit card dat het zo makkelijk gaat :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZJOmxu7.gif Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yWEVtSw.gif Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lVEUqAu.gif Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LZnO3DN.gif

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SvlP4v6.gif Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dVNJiN5.gif

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gSN4jwx.gifAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6R3BA0f.gif

Dit is het geworden sinds de Adword campagne :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rescla
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03:24
Zo, ook mijn vlootje in pixel vorm :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lVEUqAu.gifAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lVEUqAu.gifAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LZnO3DN.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jY57mm4.gifAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4VzfqGl.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vgJQHDj.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OCFp2TG.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qVxaNO5.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SNAFU
De mijne:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZJOmxu7.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/n0nF2jo.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dVNJiN5.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6R3BA0f.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4VzfqGl.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zg5DZph.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DbikhBq.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LE2cimg.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qVxaNO5.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LbzGf1G.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4T1wopF.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gSN4jwx.gif

Maar dat is het dan ook hoor, meer komen er niet bij.
Echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Stelletje addicts hier :/ , oh wait :+ .
Supporting a cool game concept, and watching it become a reality! 8)

Vanaf nu refereert m'n signature naar de random referral code generator hier op Tweakers :) ,

weszz schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:14:
Holy. Shit. Ik dacht dat er misschien een paar flinke investeerders waren maar het zijn er toch meer dan gedacht :P Sommige ken ik niet eens? Zoals de laatste 2 van Snafu, en een erg onbeleefde vraag. Wat waren de kosten voor de schepen die mensen hebben? Neem aan dat sommige echt duur waren?
Niet wat voorbij de magische 350 dollar grens komt hoor :+ , dus gemiddeld per schip valt het wel mee :P

[ Voor 130% gewijzigd door Case_C op 01-02-2016 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Holy. Shit. Ik dacht dat er misschien een paar flinke investeerders waren maar het zijn er toch meer dan gedacht :P Sommige ken ik niet eens? Zoals de laatste 2 van Snafu, en een erg onbeleefde vraag. Wat waren de kosten voor de schepen die mensen hebben? Neem aan dat sommige echt duur waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
weszz schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:14:
De prijs in Euro's verschilt behoorlijk per periode waarin een schip gekocht is, maar ik kan er wel een paar in dollars doorgeven.

Laatste 2 van SNAFU zijn de Banu Merchantman en de Anvil Carrack. De Merchantman is 250 dollar en de Carrack 350 dollar. Mijn Carrack heeft me destijds rond de 280 euro gekost toen we de oude koers nog hadden en niet verplicht waren btw te betalen. Nu kost dat zelfde schip je 390 :X

Mocht je je vervelen kan je de shiplijst van GoT forum members doornemen (staat in de topicstart). Er zijn best veel mensen met een best grote vloot :P (soms heeeeeeel erg groot).

[ Voor 8% gewijzigd door Tylocke op 01-02-2016 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Jup begin 2014 was de prijs voor een schip van 100 dollar nog maar 72 euro. Nu betaal je voor een schip van 100 dollar 112 euro.. Een stijging van 55% over 2 jaar van de prijzen door wisselkoersen en btw!

[ Voor 24% gewijzigd door Case_C op 01-02-2016 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
OK, even een lange intro die off-topic lijkt maar hou vol:

Ik had ergens rond de jaarwisseling 2014/2015 de beta van Elite: Dangerous gekocht.
Na een beetje aanklooien en nergens komen had ik het na het aanschaffen van de Hauler (een low-tier vrachtschip) eigenlijk wel een beetje gehad met het spel en is het in onbruik geraakt.

Tot vorige week.
Na het uitspelen van FO4 heb ik het weer opgepakt en ik moet zeggen dat ik mij er nu wel aardig mee vermaak (handeldrijven, smokkelen upgrades plannen, betere routes zoeken, etc).
Allemaal activiteiten die ik in Star Citizen ook hoop te doen en daarom ook leuk die gameplay te proberen, al is het in een ander, grafisch wat minder spel.
Tijdens het spelen viel mij op dat Elite waarschijnlijk een zelfde soort insurance idee hanteert zoals bedoeld in Star Citizen... en dat de criticasters van het nut van LTI wellicht een puntje hebben.

In Elite heb ik m'n huidige Type-6 gekocht voor net iets meer dan 1000k credits...maar met alle equipment upgrades is ie nu 3,5x meer waard. De basis versie verzekerde ik voor 52k, upgraded is dat 175k...maar nog steeds is dat minder dan wat ik met 1 retourtje handeldrijven binnenhaal ;)
Bij het upgraden van je schip moet je dus altijd rekening houden dat je iig credits overhoudt om die verzekering af te kunnen betalen (en een handelspotje natuurlijk) anders val je keihard terug op het (gratis) startschip, de Sidewinder. :X

Kortom; het is fijn om LTI te hebben maar je equipment insurance zal minimaal wel het dubbele zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:55
Nou ik post ook even de vloot :o

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tuwnjji.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4VzfqGl.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zg5DZph.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hjeVlnm.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EF8u16W.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gSN4jwx.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OCFp2TG.gif
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wLsAiU0.gif

Begonnen met verzamelen in 2013, maar meer komt er niet meer bij :P.

[ Voor 6% gewijzigd door SgtPoen op 01-02-2016 14:38 ]

Pagina: 1 ... 91 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.