Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-09 08:21
iBasch schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:06:
[...]

Bedankt, ga ik binnenkort eens proberen! 'Launch chaff' werkte verder prima, maar in het heetst van de strijd ben ik liever zo kortaf mogelijk. Ik dacht er nog aan om gewoon Jeff als commando in te stellen, maar dan zou ik blijkbaar mensen met de naam Jeff uit mijn schip gaan knikkeren, dat leek me niet geheel ethisch verantwoord. :+
Ik heb zelf een aantal aanpassingen gemaakt. Je hebt een commando 'all counters' die drie chaff's en flares afschiet. Heb ik vervangen met simpel weg counters. Zo schiet je altijd de juiste af en gaat lekker snel. Zelfde met missiles, hierbij het commando 'Double' die gelijk twee missiles locked. Scheelt je weer twee keer lock zeggen.

Vind het heerlijk hoe ik het zelf kan aanpassen. Alleen vervelend op TS dat je mij commando's hoort zeggen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Metzer90 op 25-01-2016 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:40

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

iBasch schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:06:
[...]

Bedankt, ga ik binnenkort eens proberen! 'Launch chaff' werkte verder prima, maar in het heetst van de strijd ben ik liever zo kortaf mogelijk. Ik dacht er nog aan om gewoon Jeff als commando in te stellen, maar dan zou ik blijkbaar mensen met de naam Jeff uit mijn schip gaan knikkeren, dat leek me niet geheel ethisch verantwoord. :+
Ik zie het al voor me, je zegt: Launch chaff.. en ANNA zegt: you ordered a lunch chef? Can I take your order? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54
Metzer90 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:11:
[...]

Vind het heerlijk hoe ik het zelf kan aanpassen. Alleen vervelend op TS dat je mij commando's hoort zeggen ;)
Daar gebruik ik nou net weer push-to-talk voor. Dan kan ik gewoon tegen Voiceattack praten en als het nodig is tegen TS.

Oh, en vrijdag begint er weer een nieuwe free flight periode! Uhm, houdt dat dan ook in dat er iets speciaals komt? Meestal is dat toch in combinatie met een event oid?

https://twitter.com/Rober...status/691047003787145216

[ Voor 25% gewijzigd door Tylocke op 25-01-2016 15:18 ]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:03
Tylocke schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:14:
[...]
Oh, en vrijdag begint er weer een nieuwe free flight periode! Uhm, houdt dat dan ook in dat er iets speciaals komt? Meestal is dat toch in combinatie met een event oid?

Wellicht dat 2.2 naar de PTU gaat? :D Dan gaan we nog veel Starfarer filmpjes zien :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Case_C schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:26:
[...]

Wellicht dat 2.2 naar de PTU gaat? :D Dan gaan we nog veel Starfarer filmpjes zien :P .
Vergeet de Sabre niet! Oh man, mooie tijden....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Case_C schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:26:
[...]

Zou het dan toch nog lukken, Starfarer in de hangar, ik hoop dat ze het toch nog voor elkaar krijgen dat de mensen met een starfarer-g een gewone in de hangar krijgen..
Torrie844 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:29:
[...]

Vergeet de Sabre niet! Oh man, mooie tijden....
En flight ready zou ook mooi zijn! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Bornhald schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:33:
[...]

Zou het dan toch nog lukken, Starfarer in de hangar, ik hoop dat ze het toch nog voor elkaar krijgen dat de mensen met een starfarer-g een gewone in de hangar krijgen..

[...]

En flight ready zou ook mooi zijn! :D
Yess, zeker! Flight ready ga ik in dat ding wonen.
En de starfarer..wellicht koop ik er toch 1 ipv Cutlass Red + Hull B + Gladius.. wellicht..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Awww man, sorry voor de gegenereerde hype maar het is vanwege PAX South :(

http://south.paxsite.com/

Het kan natuurlijk nog steeds inhouden dat er een update komt maar ik verwacht het dan even niet meer. Balen.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
Ik kan niet wachten tot de Sabre flight ready is, laat staan de khartu-al hangar ready. Ik hoop eigenlijk dat de saber me beter bevalt dan de super hornet. Natuurlijk moeilijk om zo vroeg te zeggen, maar als de Sabre bevalt kan ik de super hornet upgraden naar een vanguard/redeemer met LTI.

Eigenlijk gewoon opzoek naar een goede long range explorer/jack of all trades. Zit op dit moment nog niet heel veel haast bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Metzer90 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:50:
Ik kan niet wachten tot de Sabre flight ready is, laat staan de khartu-al hangar ready. Ik hoop eigenlijk dat de saber me beter bevalt dan de super hornet. Natuurlijk moeilijk om zo vroeg te zeggen, maar als de Sabre bevalt kan ik de super hornet upgraden naar een vanguard/redeemer met LTI.

Eigenlijk gewoon opzoek naar een goede long range explorer/jack of all trades. Zit op dit moment nog niet heel veel haast bij.
als je nog een vaguard met LTI wil, ik heb in de buyback nog een Vanguard Warden en een Vanguard Harbinger staan met LTI :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
Bornhald schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:54:
[...]

als je nog een vaguard met LTI wil, ik heb in de buyback nog een Vanguard Warden en een Vanguard Harbinger staan met LTI :D
Op dit moment ben ik van mening dat ik genoeg schepen heb en alleen wil upgraden, maar ik hou dit wel even in het achterhoofd. Waarschijnlijk kom ik hier nog op terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Metzer90 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:50:
Moet je eens bedenken hoe lang de mensen die twee jaar geleden voor een Starfarer of Caterpillar gepledged hebben aan het wachten zijn?

Geduld is een lange zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
[...]Oh, en vrijdag begint er weer een nieuwe free flight periode! Uhm, houdt dat dan ook in dat er iets speciaals komt? Meestal is dat toch in combinatie met een event oid?

Daarnaast zal het denk ik ook wel te maken hebben met het opsplitsen van SC en SQ42, om mensen nog even op het laatste moment over te kunnen halen. :)

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Daar gebruik ik nou net weer push-to-talk voor. Dan kan ik gewoon tegen Voiceattack praten en als het nodig is tegen TS.

Zou er eind januari niet een of andere livestream zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 19:29:
[...]
Nope die ging niet door. Daar zit ook niemand op te wachten momenteel. Liever een live build :P

[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 25-01-2016 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 19:29:
[...]

Nee, maar ben er ondertussen achter dat het voor Pax South is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torrie844
https://forums.robertsspa...-january-25th-2016#latest
Greetings Citizens!

Another week, another schedule. 2.1.1 is on live servers and people are taking Big Benny's Vending Machines to new and exciting places.

Today we have 10 for the Chairman, where Chris covers a number of topics including a minor update to the current philosophy and status of Star Marine. Wednesday brings us a Special Subscriber Edition of Reverse the Verse with special guest Sean Tracy. Be sure to have your technical questions ready, and pass them on to a subscriber if you aren't one already. Around the Verse on Thursday has both an interview with Mark Skelton and a roundtable with the Flight Team (Pete Mackay, John Pritchett, and Calix Reneau) discussing continuing updates to the flight model, while Friday brings us our regularly scheduled version of Reverse the Verse, hopefully with more energy and flu virus.

Also of note: The Saitek HOTAS Pre-Order that we thought might begin this week is not, in fact, beginning this week. We're as anxious as many of you to get our hands on these and we hope to have more info to share with you in the coming weeks.

THE COMM-LINK SCHEDULE

Monday, January 25th
- [1500 PST / 2300 UTC] 10 for the Chairman: Episode 75 - YouTube: StarCitizen

Tuesday, January 26th
- Jump Point Rerun

Wednesday, January 27th
- [1100 PST / 1900 UTC] SPECIAL SUBSCRIBER EDITION Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity
- Vault Update

Thursday, January 28th
- [1200 PST / 2000 UTC] Around the Verse: Episode 2.16 - YouTube: StarCitizen

Friday, January 29th
- [1100 PST / 1900 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity

[ Voor 24% gewijzigd door Torrie844 op 25-01-2016 20:31 ]

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metzer90
Ah, mooi, vanavond weer even 10 for the chairman kijken. Thanks Torrie!

Omdat er de afgelopen dagen toch wat nieuwe mensen voorbij gekomen zijn

Boredgamer heeft een tour gemaakt van locaties.

[ Voor 66% gewijzigd door Metzer90 op 25-01-2016 21:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Oke dus een update van Chris over het uitblijven van Star Marine, en wat daarmee gaat gebeuren. (Ik gok dat ze alle resources op de PU blijven zetten, met name het vliegen. En dat Star Marine naar achter wordt geschoven. Wat vervelend is mbt eerdere beloften, maar prima te verklaren mbt de status van de PU. En het tempo waarin ze willen itereren.

Dit vind ik overigens wel jammer..
Also of note: The Saitek HOTAS Pre-Order that we thought might begin this week is not, in fact, beginning this week. We're as anxious as many of you to get our hands on these and we hope to have more info to share with you in the coming weeks.
:/ Ik wil graag zien wat ongeveer de prijzen gaan zijn. Daarnaast.... vraag ik me af hoe snel die sets uitverkocht gaan zijn. Gezien het een signature edition is..

Maar goed, wachten is onze hobby hier... dus :P dat trek ik wel :+

En hoewel het deels oftopic is post ik het toch maar :P , de inschrijvingen voor GoT Inc. Whiskyglazen is afgelopen weekend van start gegaan. Lijkt je zo'n glas wat, kan je het formulier hier vinden.

Front van Idris Hangar om 't weer ontopic te maken :D
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlf1/v/t1.0-9/1934371_977990168920936_2832075883303534816_n.jpg?oh=bb3e0abffdae4cb1591f90abde3fde7e&oe=573144EE

[ Voor 21% gewijzigd door Case_C op 25-01-2016 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op maandag 25 januari 2016 @ 22:02:
[...]

:/ Ik wil graag zien wat ongeveer de prijzen gaan zijn. Daarnaast.... vraag ik me af hoe snel die sets uitverkocht gaan zijn. Gezien het een signature edition is..
Heel erg snel waarschijnlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er eigenlijk met die community manager gebeurd die uit Austin kwam en zij had rood haar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:23

JanAd

Wind’s howling

Case_C schreef op maandag 25 januari 2016 @ 22:02:
[...]

Front van Idris Hangar om 't weer ontopic te maken :D
[afbeelding]
Ok, ik heb mss nog niet genoeg koffie op, maar ik heb geen flauw idee wat ik nu juist moet zien op die foto :P
Is dat grijs stuk nu een deel van de Idris of gewoon de vloer van de hangar? :?

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 23:40:
Wat is er eigenlijk met die community manager gebeurd die uit Austin kwam en zij had rood haar?
Bedoel je Alyssa? Die is in september samen met James Pugh ontslagen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bornhald
TL;DR transcript van 10 for the Chairman: Episode 75
(2:18) Q: 2-STEP VERIFICATION FOR LOGIN?

A: It’s in the planning stages to be implemented soon™

(2:53) Q: IF PART OF THE CREW ON A MULTI-CREW SHIP AND THE OWNER DIES OR GOES OFF-LINE DOES THE SHIP GO WITH THEM?

A: No. The idea is the would be not to have the ship disappear under you but we there are some processes to work so it can’t be abuses which we’ll be getting to from 2.1 onwards.

(3:56) Q: IS THE AVERAGE SYSTEM GOING TO BE ABLE TO PLAY THE GAME OR ONLY HIGH-END?

A: Optimization is ongoing and nowhere near being done, since the game isn’t finished yet, but the goal is to get mid-level machines to run the game well not just high-end.

(05:32) Q: ABILITY TO PICK UP RANDOM OBJECTS INCLUDING PLANTS?

A: There will be collectible memorabilia on some planets. It isn’t known yet if you will be able to pick individual plants in a field but the potential is there for the future.

(6:56) Q: WHAT ARE YOUR LONG TERM PLANS TO DETER OR PUNISH PLAYERS FOR POOR BEHAVIOUR?

A: We view the Mini PU as a sandbox testbed, we don’t want to build in a “nanny state” from the beginning but we’ll evolve systems where we see players abusing things. We’ve always had plans for bounties with both NPC and player enforcement. When you are attacked your ship broadcasts it. If the broadcast is picked up by Communication Satellites and the attack was in a safe zone a bounty will be placed on the attacker. This may also lead to emergent gameplay like taking down Communication Satellites before a heist which in turn will spawn missions like you currently see in Crusader. As we get more more persistence in-game we’ll also start putting in elements of reputation.

(11:57) Q: HUD MODES AND CUSTOMIZATION.

A: Yes in the long run there will be widget customization and the ability to set monitors to default modes. Also plays a big role in creating a better experience for new players who are just starting out. Tutorial updates/changes.

(14:47) Q: WILL CREW MEMBERS ON MULTI CREW SHIPS BE ABLE TO RESPOND TO EMERGENCIES ABOARD THE SHIP?

A: Yes, crew members will have to repair the ship as it takes damage. The pilot will eventually be able to assign functions to a co-pilot and the Engineering Stations aboard a ship. These are tied into the new item system hoping to premier in 2.3

(17:47) Q: HOW MANY VERSIONS OF ALPHA 2.0 BEFORE WE GO TO 3.0?

A: It’s not been decided yet as there is some major things to come in the 2.x drops.

(18:34) Q: WHAT’S THE PLAN FOR STAR MARINE?

A: To clear the misconceptions some people have. Star Marine was never cancelled, it’s just the elements of FPS were ready at the same time all the other assets were such as Large world, 64-bit, etc so it made sense to do SC Alpha 2.0 as it is now and as the FPS features come online we will put them into the next releases such as 2.2., 2.3., and 2.4. When the basic FPS features are complete, we will then release Star Marine in Arena Commander style with lobbies and such, but for now we will continue to use SC Alpha as our test bench for FPS and other content.

(21:18) Q: WILL THERE BE DOGFIGHTING INSIDE LARGE STRUCTURES IN SPACE?

A: There will be dogfighting in SQ42 very close to the Shubin Stations structure. There are plans also for battles inside asteroid fields and similar. If this can be implemented into the PU it will be as it rewards good flying skills.
hier te vinden + het hele stuk http://imperialnews.netwo...-the-chairman-episode-75/
JanAd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 06:26:
[...]

Ok, ik heb mss nog niet genoeg koffie op, maar ik heb geen flauw idee wat ik nu juist moet zien op die foto :P
Is dat grijs stuk nu een deel van de Idris of gewoon de vloer van de hangar? :?
na 10 minuten staren denk ik dat ik hem heb, het is de neus van de idris die is open geklapt. Dus je ziet de linker deur, de rechter scharnier, en die punt die voorop de idris zit. en een heel klein stukje runway :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bornhald op 26-01-2016 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Bornhald schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 06:56:

[...]

na 10 minuten staren denk ik dat ik hem heb, het is de neus van de idris die is open geklapt. Dus je ziet de linker deur, de rechter scharnier, en die punt die voorop de idris zit. en een heel klein stukje runway :)
:D Ahh, zou kunnen ja :) Ik was dan toch niet de enige die er moeite mee had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Just release this baby before i go and buy more ships Chris :P

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 06:56:
TL;DR transcript van 10 for the Chairman: Episode 75
[...]
[...]
Bedankt voor 't posten van de TL;DR, had toch geen zin/tijd om te gaan luisteren.

Maar Bornhald, Know your ship ;) . Ik zag 't binnen 10 seconden, 't was nogal duidelijk met die 'neus' waar de rail-gun in zit. Die hinges waren daarbij nog een extra tip :P . Als je ergens een 'emergency' op je schip hebt, wil je niet 10 minuten lopen te zoeken alvorens je het probleem hebt gevonden :+ .
In de Engine room ja :+ .

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 26-01-2016 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Case_C schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:36:
[...]

Bedankt voor 't posten van de TL;DR, had toch geen zin/tijd om te gaan luisteren.

Maar Bornhald, Know your ship ;) . Ik zag 't binnen 10 seconden, 't was nogal duidelijk met die 'neus' waar de rail-gun in zit. Die hinges waren daarbij nog een extra tip :P . Als je ergens een 'emergency' op je schip hebt, wil je niet 10 minuten lopen te zoeken alvorens je het probleem hebt gevonden :+ .
BBQ op de idris? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
Case_C schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:36:
[...]

Ik zag het ook al snel. Misschien juist omdat we het schip niet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Nee, maar wel in mijn Crockpot nu 8) voor een lekker broodje pulled chicken. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Njay
DutchWalnut schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:22:
[...]

Nee, maar wel in mijn Crockpot nu 8) voor een lekker broodje pulled chicken. :D
he he alles eerlijk delen he :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
In space no one can smell you cooking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:58:
In space no one can smell you cooking
Op je schip toch wel :P , of heb je bezuinigd op onboard atmosfeer? In de trend van 500hPa is voldoende :+ . Aan de andere kant kan geur natuurlijk prima in een vacuum (geen absoluut vacuum natuurlijk) overgebracht worden volgens mij?

Ah definite van een Vacuum is dat er absoluut geen materie in zit :P .

[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 26-01-2016 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:00:
[...]

Op je schip toch wel :P , of heb je bezuinigd op onboard atmosfeer? In de trend van 500hPa is voldoende :+ . Aan de andere kant kan geur natuurlijk prima in een vacuum (geen absoluut vacuum natuurlijk) overgebracht worden volgens mij

Ah definite van een Vacuum is dat er absoluut geen materie in zit :P .
Komt geur niet door het vervliegen van deeltjes al dan niet door verwarming. Althans dat lijkt mij logisch.
Case_C schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:28:
[...]

Zeker, maar zodra je die deeltjes in een vacuum stopt is je vacuum technisch geen vacuum meer :+ .
Net zelf gevonden
https://www.quora.com/Does-smell-travel-through-a-vacuum

[ Voor 21% gewijzigd door Bornhald op 26-01-2016 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:26:
[...]

Komt geur niet door het vervliegen van deeltjes al dan niet door verwarming. Althans dat lijkt mij logisch.
Zeker, maar zodra je die deeltjes in een vacuum stopt is je vacuum technisch geen vacuum meer :+ .
"Yes, but as soon as the smell travels, it's not vacuum anymore."

Die zin lijkt aardig op hetgeen ik hierboven schreef ja :P .

[ Voor 33% gewijzigd door Case_C op 26-01-2016 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:28:
[...]

[...]

"Yes, but as soon as the smell travels, it's not vacuum anymore."

Die zin lijkt aardig op hetgeen ik hierboven schreef ja :P .
Ruimte ruikt naar bbq heb ik gehoord.

"The final frontier smells a lot like a bouquet of hot metal, diesel fumes and barbecue"

Dus eigenlijk ruik je het dan altijd :9

bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
DutchWalnut schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:21:
[...]

Ruimte ruikt naar bbq heb ik gehoord.

"The final frontier smells a lot like a bouquet of hot metal, diesel fumes and barbecue"

Dus eigenlijk ruik je het dan altijd :9

bron
Maar het Is dus niet vacuüm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
De verwachting is dat we in April de nieuwe Titan gaan zien :P , hier al mensen die hierop een upgrade hebben gepland?

Gezien de verwarring hieronder :+ ,

Ik doel op de Nvidia Titan met de nieuwe GP100 GPU en HBM2 :P .

Isniedood schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:52:
[...]

Ik blijf lekker met mijn 770 GTX tot pascal komt.. of oculus en pascal ontbreekt... dan wordt het een lastig verhaal mij in bedwang te houden.
De GP100 is een Pascal gpu, :P , en 2 maanden na release zou de GTX1080 uitkomen... als ik de schimmige schema's op het internet mag geloven.

[ Voor 79% gewijzigd door Case_C op 26-01-2016 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Case_C schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:11:
De verwachting is dat we in April de nieuwe Titan gaan zien :P , hier al mensen die hierop een upgrade hebben gepland?
Avenger Titan? Nee zegt me eigenlijk niet veel.

Ik zou evt m'n Aquila en Gladius willen omsmelten tot iets 'groters' 8)

Edit: AHHHH... serieuze woeps 8)7

Als fatsoenlijk antwoord dan...

Nee, ik hou voorlopig m'n 2 970GTX'n. Ik zoek pas over een jaar terug wat hardware upgrades te doen.

[ Voor 20% gewijzigd door JanAd op 26-01-2016 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay

Dan hou ik em nog even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 18:32

Isniedood

nee, echt niet!

Ik blijf lekker met mijn 770 GTX tot pascal komt.. of oculus en pascal ontbreekt... dan wordt het een lastig verhaal mij in bedwang te houden.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Wahaha woops ik wacht even idd tot april .. ik krijg hopelijk mijn rift eind maart namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat de paper release of dat je hem ook echt kan bestellen en dat hij de volgende dag af te halen is? Daar kan nog wel eens een maandje tussen zitten nl.

Voor de meeste spellen is SLI op 4k wel overtuigend maar voor SC is het toch wel krapjes hoor. Ben benieuwd of een GPU upgrade hier bij kan helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 16:55:
[...]
Is dat de paper release of dat je hem ook echt kan bestellen en dat hij de volgende dag af te halen is? Daar kan nog wel eens een maandje tussen zitten nl.
http://cdn.techfrag.com/w...2014-2017-GPU-Roadmap.png
Dit schijnt de bron te zijn, en dat zou voor aankondigingen zijn. Dus niet release dates volgens mij.
Overigens ga ik niets zeggen over de betrouwbaarheid ervan :P .

Overigens vraag ik me af wanneer die 2 factor authorisation gaat komen waar Chris het over had... dat is ook iets wat ze al 1,5/2 jaar beloven.

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 26-01-2016 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusty322
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-09 18:02
Hoop toch dat er nog even genoten mag worden van de Oculus DK2. Schepen zijn nog groter als je daar mee SC induikt. Over het effect in de pit maar te zwijgen. Helaas gaat €700,- voor de Cv1 het niet worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torrie844
Dusty322 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 17:15:
Hoop toch dat er nog even genoten mag worden van de Oculus DK2. Schepen zijn nog groter als je daar mee SC induikt. Over het effect in de pit maar te zwijgen. Helaas gaat €700,- voor de Cv1 het niet worden.
Ik laat wel weten hoe het is met de CV1! :D

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Torrie844 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 17:16:
[...]
Ik laat wel weten hoe het is met de CV1! :D
Wat zijn je verwachtingen eigenlijk voor de CV1? Qua gametime, zonder dat het vervelend word. Een week? :+ :P

Via reddit info over de split! (Squadron 42 en PU niet meer in 1 package)

De split gaat gewoon door, maar we krijgen 2 weken notice als het gaat gebeuren!
https://www.reddit.com/r/...citizen_and_sq42_will_be/
Hey guys! To clarify as best I can: the split is still happening, but it is not happening next week. We will give you at least two weeks clear notice before it happens.
(As for the reason for the change in dates, we've asked Turbulent do a little more engineering to support the change... specifically, allowing the option of having SQ42 as an addon to a Star Citizen package.)

Semi-offtopic
Voor geinteresseerden: We hebben de inschrijving voor GoT Inc. Whiskyglazen geopend, meer info hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
Om nog even aan te haken op het hele 4K gebeuren. Vergeet niet dat er vrijwel geen optimalisatie is voor Star Citizen op het moment. Wanneer ze klaar zijn met alles en de optimalisaties ook gebeurd zijn dan zul je ongetwijfeld betere resultaten op 4K halen.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 22:57
Case_C schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 22:55:
[...]

Wat zijn je verwachtingen eigenlijk voor de CV1? Qua gametime, zonder dat het vervelend word. Een week? :+ :P

Via reddit info over de split! (Squadron 42 en PU niet meer in 1 package)

De split gaat gewoon door, maar we krijgen 2 weken notice als het gaat gebeuren!

[...]

Semi-offtopic
Voor geinteresseerden: We hebben de inschrijving voor GoT Inc. Whiskyglazen geopend, meer info hier!
Account aangemaakt, staan er plaatjes bij? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Oraijon schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 08:12:
[...]

En geaccepteerd :)

Plaatjes kun je vinden op de homepage :)

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Voor de mensen die het nog niet wisten. CR heeft in de laatste 10ftcm gezegd dat hij geïrriteerd werd door de vraag of SM canceled was. En vervolgens is hij begonnen met een betoog hoe het ingevoerd gaat worden. Stukje bij beetje, en niet big bang. (doet een beetje vermoeden dat wat er door illfonic Is gebouwd niet te integreren Is met de main branch en dat ze nu per element moete gaan overzetten in plaats van een keer) maar in dat betoog geeft hij ook aan dat het maar een klein onderdeel Is, en dat we nu in Crusader de basis al hebben. (staat een beetje haaks op wat we sinds mei 2015 allemaal hebben gezien... )

Maar de reactie levert natuurlijk drama op. Er staat een mooi topic op reddit over https://www.reddit.com/r/...bout_star_marine_serious/

Misschien vanmiddag ook even kijken wat de trol er over zegt

[ Voor 13% gewijzigd door Bornhald op 27-01-2016 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Oraijon schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 08:12:
[...]
Plaatjes staan in het topic waar ik naar link, en op de FP bij projecten :) .

Voor 300 series owners, hier vind je een discussie-thread voor een toekomstige update van het schip.
https://forums.robertsspa...-s-talk-about-the-300i/p1

Bornhald schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 08:27:
DS wilde zo graag dat je dit niet las, dat hij Tweakers platlegde en mn edit wipte :/

Je weet toch wel wat hij zou zeggen?
spoiler:
LOD had FPS from the beginning, SC still doesn't have it even after spent 100 milion dollars!

[ Voor 32% gewijzigd door Case_C op 27-01-2016 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 08:45:
[...]

Je weet toch wel wat hij zou zeggen?
spoiler:
LOD had FPS from the beginning, SC still doesn't have it even after spent 100 milion dollars!
Haha tuurlijk weet ik wat die treurwilg zegt. Maakt het niet minder vermakelijk :)

Hij kan er maar niet mee leven dat even veel mensen in de eerste maand van star Citizen gepledged hebben als dat tot op heden zijn spel hebben gekocht, naast het feit dat hij onderhand al drie jaar over tijd Is met de release van z'n pulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Cr? Sm? Full words people! Not that difficult :p

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• batumulia
weszz schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:37:
Cr? Sm? Full words people! Not that difficult :p
Chris Roberts, Star Marine? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Hey guys! To clarify as best I can: the split is still happening, but it is not happening next week. We will give you at least two weeks clear notice before it happens.

(As for the reason for the change in dates, we've asked Turbulent do a little more engineering to support the change... specifically, allowing the option of having SQ42 as an addon to a Star Citizen package.)
bron: https://www.reddit.com/r/..._and_sq42_will_be/czcs371

Aldus Ben, dus er is nog even de tijd voor nieuwe backers.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Jorrie schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:55:
[...]

bron: https://www.reddit.com/r/..._and_sq42_will_be/czcs371

Aldus Ben, dus er is nog even de tijd voor nieuwe backers.
Zie ook post van Case_C op de pagina hiervoor :)
batumulia schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:38:
[...]

Chris Roberts, Star Marine? :D
U gaat door voor de wasmachine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Bornhald schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:04:
[...]

U gaat door voor de wasmachine :)
Nice! Kan er nog wel 1 gebruiken voor de lange vluchten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Bornhald schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 08:27:
Voor de mensen die het nog niet wisten. CR heeft in de laatste 10ftcm gezegd dat hij geïrriteerd werd door de vraag of SM canceled was. En vervolgens is hij begonnen met een betoog hoe het ingevoerd gaat worden. Stukje bij beetje, en niet big bang. (doet een beetje vermoeden dat wat er door illfonic Is gebouwd niet te integreren Is met de main branch en dat ze nu per element moete gaan overzetten in plaats van een keer) maar in dat betoog geeft hij ook aan dat het maar een klein onderdeel Is, en dat we nu in Crusader de basis al hebben. (staat een beetje haaks op wat we sinds mei 2015 allemaal hebben gezien... )

Maar de reactie levert natuurlijk drama op. Er staat een mooi topic op reddit over https://www.reddit.com/r/...bout_star_marine_serious/

Ik moet zeggen dat ik niet wakker lig van Star Marine, zolang ik maar vrolijk kan blijven rondvliegen in de PU.
Er zijn meer dan genoeg andere shooters om je tijdelijk mee bezig te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusty322
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-09 18:02
batumulia schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:16:
[...]

Nice! Kan er nog wel 1 gebruiken voor de lange vluchten :*)
Hangar flair voor februari....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorrie
Ik zit ook niet te wachten op Star Marine, ga maar lekker bezig met de PU inderdaad, ik heb gebacked voor een space game, geen FPS module die ik toch niet ga spelen 8)

Note: dit is mijn mening, ik snap wel dat er veel mensen anders over denken :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Star marine was voor mij wel 1 van de redenen dat ik dacht van 'Kijk, hier kun je wat leuks mee!' dus daarom de game kocht en ondertussen een klein fortuin in heb gestoken :+ Ben nu wel benieuwd wat er überhaupt mee gaat gebeuren.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Torrie844 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 20:30:
https://forums.robertsspa...-january-25th-2016#latest

Greetings Citizens!

[...]

THE COMM-LINK SCHEDULE

Wednesday, January 27th
- [1100 PST / 1900 UTC] SPECIAL SUBSCRIBER EDITION Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity
- Vault Update

Thursday, January 28th
- [1200 PST / 2000 UTC] Around the Verse: Episode 2.16 - YouTube: StarCitizen

Friday, January 29th
- [1100 PST / 1900 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity
Hoe zit het met diue subscriber edition van de rtv.
Zijn alleen de vragen van subsribers en de rest gewoon een publieke rtv?

Sean Tracy komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Anthor schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:07:
[...]
Hoe zit het met diue subscriber edition van de rtv.
Zijn alleen de vragen van subsribers en de rest gewoon een publieke rtv?

Sean Tracy komt :)
Inderdaad vragen van Subscribers, dus meestal zijn dat wel goede vragen. En natuurlijk is Sean de man die daar een gegrond antwoord op kan geven :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
weszz schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:54:
Star marine was voor mij wel 1 van de redenen dat ik dacht van 'Kijk, hier kun je wat leuks mee!' dus daarom de game kocht en ondertussen een klein fortuin in heb gestoken :+ Ben nu wel benieuwd wat er überhaupt mee gaat gebeuren.
Het komt wel, alleen geen big bang, maar gefaseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:12:
[...]
Het komt wel, alleen geen big bang, maar gefaseerd
Jep, en dat versterkt wel dit vermoeden wat je hebt. Dat zou natuurlijk wel erg rottig zijn, wanneer bleek dat al de tech die daar gemaakt niet te integreren valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Case_C schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:15:
[...]

Jep, en dat versterkt wel dit vermoeden wat je hebt. Dat zou natuurlijk wel erg rottig zijn, wanneer bleek dat al de tech die daar gemaakt niet te integreren valt.
Dan voelt het meer als verspilde tijd en geld als je het mij vraagt. Haal het er dan helemaal uit en zorg ervoor dat je wat meer gericht kunt exploren en dan eventueel een fps stuk erin drukt met overnamen van vijandelijke gebieden of gebouwen(hangars etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Mwah, op zich is een goede FPS element wel belangrijk hoor. Als je wat een clunky FPS movement hebt kan dat natuurlijk wel erg inbreuk doen op je speelplezier.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
weszz schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:20:
[...]
Dan voelt het meer als verspilde tijd en geld als je het mij vraagt. Haal het er dan helemaal uit en zorg ervoor dat je wat meer gericht kunt exploren en dan eventueel een fps stuk erin drukt met overnamen van vijandelijke gebieden of gebouwen(hangars etc)
Tja het is natuurlijk maar een Theorie, en wat Jorrie zegt. Een volledige ervaring gaat in SC erg belangrijk zijn. Natuurlijk hoef je niet alles te willen doen, maar het zal vast een keer langskomen. En dan wil je niet dat er iets is qua gameplay wat qua kwaliteit veel minder is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-09 20:19
Jeej:

Afbeeldingslocatie: http://upload.mattie-systems.nl/uploads/87430-capture.png

Totaalscore:

Afbeeldingslocatie: http://upload.mattie-systems.nl/uploads/85301-capture.png

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Holy shit, kreeg je al die schepen :o *edit* lama zie nu dat er model achter staat
Case_C schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:27:
[...]

Tja het is natuurlijk maar een Theorie, en wat Jorrie zegt. Een volledige ervaring gaat in SC erg belangrijk zijn. Natuurlijk hoef je niet alles te willen doen, maar het zal vast een keer langskomen. En dan wil je niet dat er iets is qua gameplay wat qua kwaliteit veel minder is.
Jorrie schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:24:
Mwah, op zich is een goede FPS element wel belangrijk hoor. Als je wat een clunky FPS movement hebt kan dat natuurlijk wel erg inbreuk doen op je speelplezier.
Natuurlijk mee eens! Bedoel ik zie al een SC voor me waarin FPS best cruciaal kan zijn als het gaat over gebieden overname!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Naja eigenlijk alleen die gladius

300i -> gekocht met game package
Aurora -> gekocht voor een paar euro in een sale
AMD -> voor 5$ via ebay voordat het populair werdt
Avenger -> Geupgraded (€5) AMD scrip (omdat een andere game code niet werkte kreeg ik een SC code extra)
Gladius -> gekregen van referrals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Link/uitnodiging naar het Discord kanaal voor Tweakers is nu ook toegevoegd aan de TS!

En hier voor de mensen die niet naar pagina 1 willen ivm laadtijden :+

https://discord.gg/0lPyrYy0Ryj4KkvB

En hierbij nogmaals de inhoud van de gefaalde mailing naar de leden in een topicformat op gotinc.nl

https://gotinc.nl/forum/index.php?topic=76.0

[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 27-01-2016 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Mijn hangar :>

Afbeeldingslocatie: http://upload.mattie-systems.nl/uploads/6610-hangar.png

Heerlijk wanneer je een nieuwe hobby ontdekt die net zo duur is als je oude :+

[ Voor 9% gewijzigd door weszz op 27-01-2016 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jorrie schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:24:
In het geval van Star Marine gaat het ook vooral hier om. De bijdrage die het levert aan de PU als geheel wat betreft FPS mechanics. Die aparte mapjes zijn wat dat betreft minder belangrijk (overigens is die EVA map wel leuk denk ik). Daarom hebben ze er denk ik ook voor gekozen om die maps vooruit te schuiven, het heeft gewoon minder prioriteit.

Maar gezien de nieuwe maps eigenlijk al lange tijd klaar zijn (een deel was al te zien op Pax australia meer dan een jaar geleden ) geloof ik ook wel dat er integratieproblemen zijn. Maarja kan je over blijven speculeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superborad
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-06 09:08
Dit is niet de bedoeling en valt onder spam/werving

[ Voor 73% gewijzigd door Gropah op 28-01-2016 14:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Superborad schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:09:
Mocht iemand nog een referral code nodig hebben:
Referrals kan je hier achterlaten: Tweakers SC backers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Met nog 4 dagen te gaan, denken jullie dat we de starfarer nog re zien krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Bornhald schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:55:
Met nog 4 dagen te gaan, denken jullie dat we de starfarer nog re zien krijgen?
Vier dagen voor wat? Of zou er nog iets significants gebeuren?

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Jorrie schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:42:
[...]

Vier dagen voor wat? Of zou er nog iets significants gebeuren?
Vier dagen voor 1 februari ofwel 2.2?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:59
DutchWalnut schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:00:
[...]

Volgens mij is er al gezegd dat er geen 2.2 in januari komt maar dat die in februari komt.
Misschien wel een 2.2 PTU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Er zou per maand gekeken worden of features af zouden zijn, dan zou het zou dus net zo goed 2.1.2 kunnen worden met minor bug fixes toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:59
Het idee is dat ze sowieso 1 ´grote´ update per maand uit brengen, en daar zit dan alles in wat ze op dat moment af hebben. Dus juist niet wachten tot features af zijn.
Uiteindelijk is 2.1 voor januari en 2.2 voor februari.. 2.1 was PTU al in december maar pas live in januari, en januari ook maar 3 weken door de vakanties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
DutchWalnut schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:00:
[...]

Jullie zijn wel heel optimistisch met SC, 2.2 in februari inderdaad maar dan hoeft het nog niet gelijk te gebeuren :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Jorrie schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:38:
[...]

Jullie zijn wel heel optimistisch met SC, 2.2 in februari inderdaad maar dan hoeft het nog niet gelijk te gebeuren :+
Nou optimistisch, sommige wachten al bijna 4 jaar.. en ze komen alleen nog maar met een paar bewegende jpegs. Niet echt een prestatie na 4 jaar ontwikkeling :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
CR had laatst toch aangekondigd dat de starfarer in januari beschikbaar zou zijn. het is nu 27 januari, dus nog 4 dagen om hem in de PTU te hebben..

[ Voor 14% gewijzigd door Bornhald op 27-01-2016 19:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mattie112
Zo, net even mn nieuwe Gladius getest: best een aardig ding, zeker voor dat geld }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sean Tracy in praatmodus :)
http://www.twitch.tv/CIGCommunity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Dit is epic, Zijn er al Sean Tracy T-shirts te koop? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Oh de package split komt 14 Februari, aldus de RTV.

Even een paar non-tech highlights: uit: http://imperialnews.netwo...nuary-subscriber-edition/
- Saitek preorder will be a bit longer. They had planned end of January, but they're going to do it a bit closer to when things would be shipping. It's not immediately, but it's still coming. The design is pretty finalized. There are folks from Saitek there today.
- [With the release of the Rift and Vive, will SQ42 have official VR support?] Can't answer that. Sean doesn't know. There will be VR support, yes, and it's probably expected for SQ42, but it's more a question for Chris. It's a matter of time.
- They take it to the edge of realism, then bring it back to 'fun'. If you want realism, sit on the bus bench, how fun was that?
- [How are FPS animations coming?] Coming really well. Steven Bender was in Frankfurt 2 months ago, doing a lot of work. Apparently many Crisis people worked on the animations back when they were at Crytek, the blending of first and third person animations, but they've made a change, and they solved the problem apparently. One line of code, and he solved it. '1000 man hours, I do in one line'.
- [Physicalized EVA? There were expectations of it in 2.1] It was in 2.1, but they pulled it out on purpose. It's 'definitely' (not definitely) in 2.2. It's in the branch for 2.2. But there's been a lot more work done on it.

Anthor schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:14:
Dit is epic, Zijn er al Sean Tracy T-shirts te koop? :D
Die zouden ook daadwerkelijk de shop uitvliegen :P . Voorkant een afbeelding/relief van Sean die praat, en op de rest van het shirt z'n teksten als een grote praatwolk. (Met en kek design natuurlijk :) )

Bornhald schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:17:
CR had laatst toch aangekondigd dat de starfarer in januari beschikbaar zou zijn. het is nu 27 januari, dus nog 4 dagen om hem in de PTU te hebben..
[video]
De kans is zeker aanwezig dat je nog een PTU build droppen voor 1 februari, dat zou wel te mooi zijn. Maar zeker doordat Januari een "korte" maand is, is die stelling van 1 build per maand een beetje moeilijk te handhaven.. Eigenlijk hadden ze zichzelf een beetje "breathing-room" moeten geven door te zeggen dat ze Januari gebruiken voor patches (2.1.1/2.1.2) en ergens in Februari 2.2 droppen met een berg content.

[ Voor 27% gewijzigd door Case_C op 27-01-2016 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
of gewoon:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UVSBAKh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Gaan we nu na dit weekend de opsplitsing krijgen van de Star Citizen en Squadron 42 pakketten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
JanAd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 06:29:
Gaan we nu na dit weekend de opsplitsing krijgen van de Star Citizen en Squadron 42 pakketten?
14 februari werd geloof ik op Reverse the Verse gezegd.

En wat de unmelt betreft (zal wel weer genoemd zijn hier :+), het plan is om een unmelt token (onduidelijk is dat het per gekocht schip of gewoon 1 token betreft) uit te keren aan spelers.

[ Voor 26% gewijzigd door Jorrie op 28-01-2016 06:49 ]

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Jorrie schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 06:48:
[...]

14 februari werd geloof ik op Reverse the Verse gezegd.

En wat de unmelt betreft (zal wel weer genoemd zijn hier :+), het plan is om een unmelt token (onduidelijk is dat het per gekocht schip of gewoon 1 token betreft) uit te keren aan spelers.
ik heb er maar 1 nodig om mijn 225 usd caterpillar te kunnen unmelten :) scheelt weer 20 usd store credit :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik heb hier nog een Package met een Khartu-al upgrade staan, maar die kan ik blijkbaar niet terug kopen :/ De Khartu is toch gewoon terug te koop nu :?

Zou dat komen omdat het een upgrade was van een 'Limited' Aurora uit de anniversary sales?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
JanAd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:26:
Ik heb hier nog een Package met een Khartu-al upgrade staan, maar die kan ik blijkbaar niet terug kopen :/ De Khartu is toch gewoon terug te koop nu :?

Zou dat komen omdat het een upgrade was van een 'Limited' Aurora uit de anniversary sales?
dat laatste, omdat het een limited upgrade pakket is. Wat eigenlijk weer raar is als je er over nadenkt. Stel er waren er 1000. die zijn allemaal verkocht voor 25 per stuk. Vervolgens is de helft vroeg of laat omgesmolten naar store credits. Waarom zou ik dan niet nog een keer 25 kunnen betalen om hem weer te hebben. Het is niet alsof er dan meer zijn dan dat er initieel waren..
Daarnaast is het schip zelf niet bijzonder zoals bij de 890, Idris P/M en de phoenix.

Ik kan me ook vergissen, maar stond er niet ook als disclaimer dat met een upgrades ship, je het origineel terug koopt? Dus je zou da nde khartu op die manier niet terug kunnen krijgen.. kan me vergissen

de reden:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hKHJTST.png

overigens raar dat ik deze wel terug kan kopen dan.....

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bSIl6XA.png

was toch ook een special limited offer...

[ Voor 39% gewijzigd door Bornhald op 28-01-2016 10:08 . Reden: meer woorden gebruiken voor uitleg :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Bornhald schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:00:
[...]

dat laatste, omdat het een limited upgrade pakket is. Wat eigenlijk weer raar is als je er over nadenkt. Stel er waren er 1000. die zijn allemaal verkocht voor 25 per stuk. Vervolgens is de helft vroeg of laat omgesmolten naar store credits. Waarom zou ik dan niet nog een keer 25 kunnen betalen om hem weer te hebben. Het is niet alsof er dan meer zijn dan dat er initieel waren..
Daarnaast is het schip zelf niet bijzonder zoals bij de 890, Idris P/M en de phoenix.

Ik kan me ook vergissen, maar stond er niet ook als disclaimer dat met een upgrades ship, je het origineel terug koopt? Dus je zou da nde khartu op die manier niet terug kunnen krijgen.. kan me vergissen
Ja, klopt. Het staat onderaan.
This pledge will contain the ship(s) and item(s) that are listed in the store, and will not include applied ship upgrades.
Dit was mij trouwens nog niet eerder opgevallen:
store credits cannot be used to buy back a pledge.
Geen drama... we hebben nog zeeën van tijd om de vlootjes verder aan te passen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
JanAd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:07:
[...]

Geen drama... we hebben nog zeeën van tijd om de vlootjes verder aan te passen.
mbt store credits, komt er dus een "token" waarmee je 1 keer een schip met store credit zou kunnen terug kopen.
hoe de tokens gedistribueerd gaan worden en of je er periodiek 1 bij krijgt is onbekend..
ook wanneer dit gaat gebeuren, behalve dat het "soon" is

[ Voor 6% gewijzigd door Bornhald op 28-01-2016 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Laatst online: 02-10-2023
Bornhald schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:10:
[...]

mbt store credits, komt er dus een "token" waarmee je 1 keer een schip met store credit zou kunnen terug kopen.
hoe de tokens gedistribueerd gaan worden en of je er periodiek 1 bij krijgt is onbekend..
ook wanneer dit gaat gebeuren, behalve dat het "soon" is
en "soon" is in CIG termen tussen nu en half jaar ;). Ik had aantal van mijn schepen geunmelt met euro's 8)7 in december al(waaronder mijn 890J). Nu ga ik alleen nog melten voor eventueel andere schepen maar er gaat geen nieuw geld meer heen.
Pagina: 1 ... 90 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.